| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 11:06
|
|
|
|
mooi jans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 13:15
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | gelopen en gegeten, dat heb ik ook gedaan
Langs het water gelopen en tig muggen opgegeten die me mond in vlogen en me neus en iedere keer als ik wat zei, paf weer wat muggen in me mond beter doe ik een boerka aan als ik weer ga. |
Tja......daar hadden wij geen last ervan.......muggen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 14:34
|
|
|
|
Geslaagd, jammer maar helaas dat er velen van de lijst er niet bij waren, zo'n hopeloos figuur ben/heb ik nu ook weer niet hoor, dat men schrik moet hebben van mij.
Of zou men bang voor de kou geweest zijn, dan te bedenken dat sommigen heerlijk genoten van het mooie weer en zelfs de jas uit kon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 17:18
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Jullie hebben de boel zo goed 'bewaakt' dat mijn holbewoner niet meer terug durfde te komen  |
Ik heb je zijn hol nog gewezen hoor Maar ja jij dacht maar aan 1 ding etennnnnnnnn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 17:42
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Geslaagd, jammer maar helaas dat er velen van de lijst er niet bij waren, zo'n hopeloos figuur ben/heb ik nu ook weer niet hoor, dat men schrik moet hebben van mij.
Of zou men bang voor de kou geweest zijn, dan te bedenken dat sommigen heerlijk genoten van het mooie weer en zelfs de jas uit kon. |
Ja Pieter, het was maar goed dat jij de zeil bij je had, dat hield de wind een stuk tegen, echt een slimme figuur ben jij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 17:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb je zijn hol nog gewezen hoor Maar ja jij dacht maar aan 1 ding etennnnnnnnn  |
Ja dat is zo, dat heb jij ook gedaan.........
Misschien heb je wel teveel gewezen..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PRETMETED358
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 17:45
|
|
|
|
.. ach het is een beetje jammer van christianmatch dat ze je niet van tevoren daarover inlichten, dat zou wel zo netjes geweest zijn. maar het is niet anders, zij voeren de scepter nu eenmaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb je zijn hol nog gewezen hoor Maar ja jij dacht maar aan 1 ding etennnnnnnnn  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:36
|
|
|
|
Van die warme bal in de lucht genoten op balkon..
Veel duiven waren aan het daten zag ik:))
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:49
|
|
|
|
'K stond bij de kassa vd week,en iemand voor mij had biologische bananen gekocht.. 'K sprak de vrouw met de bananen aan en vroeg;..merkt u nu nog het verschil tussen deze en de gewone bananen?
Ze keek me aan..een beetje verbaasd..maar toch ook met een n'beetje ingehouden glimlach... Ja,ze dacht..o die maakt natuurlijk een geintje..pff:)
Nee,ik bleef haar serieus aan kijken,want ik was een keertje serieus! En daardoor veranderde ook zei?...vlug haar houding..:)
En zei;uh;)..nou alleen dat ze wat zachter zijn..en..uh..
Ik wist genoeg ,volgende ik probeer ik ze ook is.. (Je zal maar bij de kassa staan,en je zelf even willen vermaken in de rij:)))
Even wat eten,fijne avond;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 19:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:55
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Van die warme bal in de lucht genoten op balkon..
Veel duiven waren aan het daten zag ik:)) |
Knappe duiven......
Heerlijk eindje gefietst, hondjes voorin, lobke die genoot en jilly strak tegen haar aan! Ging goed zo, Ik heb de mensen afgebeld, ik ben gewoon verliefd op de dametje! En jilly ook. Dus lobke blijf.
Als ik ooit een vriendje ontmoet dan heeft hij 3 dames
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:56
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Knappe duiven......
Heerlijk eindje gefietst, hondjes voorin, lobke die genoot en jilly strak tegen haar aan! Ging goed zo, Ik heb de mensen afgebeld, ik ben gewoon verliefd op de dametje! En jilly ook. Dus lobke blijf.
Als ik ooit een vriendje ontmoet dan heeft hij 3 dames  |
Oh mooi zo dus je hebt de beslissing genomen. Lobke boft volgens mij met zo'n vrouwtje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 19:01
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Oh mooi zo dus je hebt de beslissing genomen. Lobke boft volgens mij met zo'n vrouwtje  |
Ze was zo lief gisteren en vandaag , ze luistert goed en het is een lief hondje! Ja ze krijgen het goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 19:20
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ze was zo lief gisteren en vandaag , ze luistert goed en het is een lief hondje! Ja ze krijgen het goed!  |
Ze was gisteren inderdaad lief. Nu moet je haar wel goed leren mij van de profielfoto's te herkennen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 19:27
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ze was gisteren inderdaad lief. Nu moet je haar wel goed leren mij van de profielfoto's te herkennen  |
Je vraagt wel veel hoor van zo"n klein hondje Als wij je al niet eens herkennen van je profielfoto......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 19:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En Harald tssss die jongen kreeg me vandaag toch vitamine's binnen die is vast een week van slag af  |
En dan ook nog eens verder volgestopt worden met pitamientjes door Hannah. En ik ben me toch een partij van slag! Dat wil je niet weten....  Dat moest toch ff weer gecompenseerd worden, en dus vandaag op de terugweg (vanaf Hannah en Willem) op het eind in Zwolle ff bij de Mac langs geweest. En ik voel de balans weer naar de goede richting uitslaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:05
|
|
|
|
Oh, sorry mensen, ik ben me helemaal vergeten af te melden.. Er liepen zoveel dingen deze week anders en te druk en ook gisteren was ik veel langer bezig met alle dingen die ik nog even moest doen dat het niet meer lukte. Balen Fijn dat het toch leuk was!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:08
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Je vraagt wel veel hoor van zo"n klein hondje Als wij je al niet eens herkennen van je profielfoto......  |
De mannen hadden er geen moeite mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:10
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | En dan ook nog eens verder volgestopt worden met pitamientjes door Hannah. En ik ben me toch een partij van slag! Dat wil je niet weten....  Dat moest toch ff weer gecompenseerd worden, en dus vandaag op de terugweg (vanaf Hannah en Willem) op het eind in Zwolle ff bij de Mac langs geweest. En ik voel de balans weer naar de goede richting uitslaan.  |
En bij de Mac een salade genomen...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:17
|
|
|
|
Ik hang mijn was aan de lijnen op balkon, Maar soms valt er wel is iets naar beneden. En hangt het aan de lijn van de buurvrouw. Dan kan ik vragen of we woning ruil kunnen doen, Maar dan hangt straks iets van haar bij mij.
Ach ja..je woont in de stad ofniet:)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:52
|
|
|
|
Nou,er zijn genoeg dingen om blij van te worden Soms zie je verliefde stelletje hand en hand fietsen..in de wolken!
En rijden spontaan door rood met z'n tweeen Ze geloven er gewoon in dat dat rode hartje voor hun bedoeld was..
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 20:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:53
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Nou,er zijn genoeg dingen om blij van te worden Soms zie je verliefde stelletje hand en hand fietsen..in de wolken!
En rijden spontaan door rood met z'n tweeen Ze geloofden gewoon dat dat rode hartje voor hun bedoeld was.. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:07
|
|
|
|
Een vriend zegt tegen zijn vriendin.. he' van af nu wil ik zelf bepalen wanneer ik; - stofzuigt - afwast - de was opvouwt - de stoep aan veegt - strijkt - boodschappen doet - ramen zeemt - lakens uitdeelt
Ik ben maar weg gegaan,zoiets verdeel je toch? Al ist om de harmonie:)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:17
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | 'K stond bij de kassa vd week,en iemand voor mij had biologische bananen gekocht.. 'K sprak de vrouw met de bananen aan en vroeg;..merkt u nu nog het verschil tussen deze en de gewone bananen?
Ze keek me aan..een beetje verbaasd..maar toch ook met een n'beetje ingehouden glimlach... Ja,ze dacht..o die maakt natuurlijk een geintje..pff:)
Nee,ik bleef haar serieus aan kijken,want ik was een keertje serieus! En daardoor veranderde ook zei?...vlug haar houding..:)
En zei;uh;)..nou alleen dat ze wat zachter zijn..en..uh..
Ik wist genoeg ,volgende ik probeer ik ze ook is.. (Je zal maar bij de kassa staan,en je zelf even willen vermaken in de rij:)))
Even wat eten,fijne avond;) |
serieus, dat vroeg ik me laatst ook af in de winkel? wat is het verschil biologische bananen hebben geen chemicaliƫn natuurlijk opgespoten gekregen bedacht ik me en toen dacht ik neeeeeeeee  echt niet ,dat ik die ooit koop, dan worden spinnen eitjes van bananen spinnen misschien ook niet gedood, dus weg met die biologische bananen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:33
|
|
|
|
Dat de zon weer scheen.. In de natuur zien wij wie God is Niet dat ik de natuur gaat aanbidden..nee!
Want achter alles wat bloeit en groeit zit God zelf, Zijn majesteit is hemelhoog
Heb ik vragen,en kom ik er soms niet verder mee Let op die boom,die door God groeien mag.
Hij doet mij groeien,als een boom geplant aan waterstromen Wiens wortels in Hem zijn En zijn vruchten geeft,op Zijn tijd.
Ook Vruchten van liefde en een nieuw begin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:51
|
|
|
|
| SOLO606 schreef: | | Mensen kunnen zorgen dat gebeden onverhoord blijven door ongeloof van de zoeker |
Tot nu toe uit je alleen loze kreten die bovendien bijzonder kwetsend kunnen zijn. In je Bijbel kun je voldoende teksten vinden die je stellingen onderuit halen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:53
|
|
|
|
|
Het is jammer dat ze een stuk duurder zijn die biologische, anders wist ik het wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 22:02
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Het is jammer dat ze een stuk duurder zijn die biologische, anders wist ik het wel. |
Ja,zullen ze een stuk duurder zijn Rolf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 22:04
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Het is jammer dat ze een stuk duurder zijn die biologische, anders wist ik het wel. |
toch zitten ze vaak in een plastic zak verpakt en dan denk ik weer na ja biologisch maar echt zo milieu vriendelijk, warom moet er een plastic zakje dan weer omheen? ahaaaa, ik heb het, dat die bananen spinnen niet in de winkel komen, dat jaagt klanten weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 22:10
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | toch zitten ze vaak in een plastic zak verpakt en dan denk ik weer na ja biologisch maar echt zo milieu vriendelijk, warom moet er een plastic zakje dan weer omheen? ahaaaa, ik heb het, dat die bananen spinnen niet in de winkel komen, dat jaagt klanten weg |
Nee,daar zal wel over nagedacht zijn Petra Trouwens in de AH liggen ze gewoon zonder plastic En spinnen ja..die zijn eerder bang voor jou denk ik?
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|