| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Laten we het eens over die junks of gabbers hebben die zich supporter noemen van een club. |
Hoor ik hier een bekentenis? Maar ik zou wel graag de term 'junk' willen vervangen door druggebruiker/verslaafde. De term 'junk' is niet bepaald een respectvolle benaming van deze mensen. Mensen zijn geen afval!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:16
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Je moet er vanuit gaan dat het in Nederland altijd herfst is en afgezien van de laatste winter was dat ook bijna zo. Soms is het voorjaar of zomer en dan geniet je gewoon.
Thomas, die wil zeilen. |
mm.....das een tijdje geleden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:23
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | maakt allemaal niet uit, de leus van Bauknecht was en is nog steeds....
Bauknecht weet wat vrouwen wensen  |
Doe mij maar een AEG,die laat je nooit.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:26
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ik weet het. Juist daarom wil ik in eerste date het liefst ook, tot op zijn minst, als een leuke herinnering achterlaten, ook wanneer de klik niet komt of is. Ik besef uitemate goed dat er beschadigingen zijn bovenop hetgeen dat er al is. Het is aan mij, hoe ga ik daarmee om.
Ik vind het al erg genoeg wat er door datings gebeurd. Maar er zijn ook positieve ervaringen waar ik mij aan vasthoudt.
Zoals ik al eerder gezegd heb, de eerste date kan het mooiste date zijn. Dat heb je samen in de hand.
Ten slotte gaat het om een "drievoudig snoer" waarom zou ik mij dan moeten gaan beschermen met allerlei bijgedachten? Mijn vetrouwen in God is groot.
Ik hoop dat het voor iedereen een kracht mag zijn, om op Hem te vertrouwen. | Eerlijk gezegd vind ik het een beetje idealistisch. Ten eerste denk ik dat je niet van tevoren kunt weten of een date meteen van God is. De reden dat ik mijn verhaal vertelde, is dat je vaak voor die tijd allemaal ideeën over elkaar hebt, maar dat dat niet betekent dat de praktijk ook zo is. Pas als je elkaar eens een keer ontmoet hebt, kun je pas zeggen of het goed is om door te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:32
|
|
|
|
Uit de krant van vandaag:
RIJSWIJK: Ruim 30.000 mensen hebben een internetpetitie ondertekend tegen een uitspraak van de Hoge Raad die de SGP verplicht vrouwen op de kieslijst toe te laten. Volgens de initiatiefnemers van de petitie gaat de Hoge Raad te ver door het grondrecht om niet gediscrimineerd te worden boven de godsdienstvrijheid te stellen. De SGP laat wel vrouwen als leden toe. De actie is niet op touw gezet door de SGP., maar door burgers die vinden dat de partij zelf haar standpunt over vrouwen moet kunnen bepalen. De handtekeninglijst wordt 8 mei aangeboden aan Kees van der Staaij, de lijsttrekker van de SGP.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:32
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik het een beetje idealistisch. Ten eerste denk ik dat je niet van tevoren kunt weten of een date meteen van God is. De reden dat ik mijn verhaal vertelde, is dat je vaak voor die tijd allemaal ideeën over elkaar hebt, maar dat dat niet betekent dat de praktijk ook zo is. Pas als je elkaar eens een keer ontmoet hebt, kun je pas zeggen of het goed is om door te gaan. |
Ik denk dat je zowiezo niet te hoge verwachtingen moet hebben van een date... En waarom zou uit een date meteen een relatie moeten komen? Eerst vriendschap lijkt me een heel gezonde basis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:33
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Doe mij maar een AEG,die laat je nooit....... |
AEG is dus de ideale date.
Of niet natuurlijk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:36
|
|
|
|
|
Ik denk dat hetzelfde gezegd wordt, Susannah, alleen dan vanuit een ander gezichtspunt. Je zou het denk ik kunnen vergelijken met de termen verzoeking en beproeving. Verzoeking komt van de duivel en beproeving van God, zo wordt dan gezegd, terwijl het wel over 1 en dezelfde situatie kan gaan. Neem Job, bij wie over beide termen wordt gesproken. Zo is het ook met dit gedicht en jouw zienswijze in mijn ogen. God is niet de oorzaak van de problemen, maar gebruikt ze wel als ze er zijn om je te vormen en naar Hem te keren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:37
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Geloof je dit nou echt Maatje ? Denk je niet dat heel veel wat er gebeurt in deze wereld: -keuze is van mensen -Niet is wat God in gedachten had -zinloos is (voorbeeld: prostitutie bij kinderen/ sekstoerisme)
Ik geloof dat God het kwade niet wil. En als iemand toch (veel) problemen ervaart, ja ik geloof wel dat God het kan omdraaien zeg maar tot iets goeds. Maar ik denk dat er veel dingen gebeuren die niet in overeenstemming waren of zijn met wat God in gedachten had.
Geeft God problemen ? Ik geloof juist dat God het goede voor de mens zoekt... Vind dat je soms moet uitkijken om denken te weten wat God denkt... |
Hoi Sussanah...Ik wil hier ook niet mee aangeven dat ik zeg dat God de problemen maakt dan wel veroorzaakt, wel geloof ik dat God de problemen die op onze weg komen gebruikt voor een doel, Om ons te vormen, om ons te sterken en om ons naar zich toe te halen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:38
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | waarom geen kaarsjes aan en de openhaard en een zacht muziekje op de achtergrond? glaasje port... pijp... historisch boek... |
Kaarsjes check
zachte muziek check
pijpje tabak check
historisch boek check
glaasje port check
open haard..... open haard.....
Die bevindt zich op het balkon! uncheck
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:38
|
|
|
|
M'n geluid doet het niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:41
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | M'n geluid doet het niet....  |
Heerlijke sound is dat toch?
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 3 mei 2010, 21:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:42
|
|
|
|
Knul pikt bonnenboek uit tas van agent: Grevenbicht: Een 28-jarige jonge man uit Grievenbicht (Limburg) liep in de nacht van zaterdag op zondag in zijn woonplaats an de tegen de lamp toen hij zonder licht werd aangehouden. De agent herkende de dronken knul als degene die enkele weken geleden zjin bonnenboekje achterover had gedrukt. De verkeerszondaar biechtte op het bonnenboekje op een onbewaakt moment uit de tas van de agent te hebben gepikt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:44
|
|
|
|
of je bent plots doof
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:44
|
|
|
|
Moet je naat www.beterhoren.nl
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:45
|
|
|
|
twee keer sorry, maar wel weer een hit op het off-topic topic.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op maandag 3 mei 2010, 21:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | of je bent plots doof  |
WAZEGGUH?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Moet je naat www.beterhoren.nl  |
Beter wat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:49
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Volgens mij willen milieupartijen een milieubelasting om zo subsidies voor allerlei energiebesparende zaken en duurzame energie mogelijk te maken. Op die manier worden investeringen mogelijk..... Dus dat is een verhaal van linksom of rechtsom komen tot investeringen.
| Ik denk niet dat dat de weg is. De overheid moet geen belastingen heffen om te investeren. Geef bedrijven zelf meer de ruimte tot innovatie. Meer belastingen remt juist de initiatieven af. En voordat de regering tot enig initiatief komt, zijn we jaren verder. En ondertussen wordt ons milieu verpest door windmolens......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:54
|
|
|
|
Soundcheck:
Test één twee Test één twee Test, test, test....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:55
|
|
|
|
|
Hoe kan je in gebarentaal typen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Hoe kan je in gebarentaal typen? |
De juiste plaatjes zoeken Maris
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:59
|
|
|
|
Eindelijk iemand die het snapt. Dank Nisha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:00
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Hier volgt een verslag wat mij overkwam een paar jaar geleden:
Thuisbezoek. Een paar weken geleden heb ik een date gehad. We hadden telefonisch zo’n diepgaand contact dat ze het niet moeilijk vond dat ik bij haar thuis zou komen. Als ik praat van diepgaand telefonisch contact, bedoel ik dat ook. Een week lang hebben we tot in het holst in de nacht met elkaar gepraat. En dat ging vaak heel diep. We waren al plannen aan het maken om samen met elkaar verder te gaan en te zien hoe onze gezamenlijke toekomst er uit zag. Ik heb met haar gepraat zoals ik alleen met mijn ex kon praten en eigenlijk was geen onderwerp taboe. We voelden een eenheid zoals je alleen maar tussen man en vrouw kon verwachten, vaak zeiden we tegen elkaar, ik ben zo gelukkig en konden we de telefoon niet neerleggen. Mijn kinderen werden er gek van, want in plaats van dat ik hun aandacht gaf, zat ik alleen maar in gedachten bij haar. Ik verlangde naar het volgende telefoontje, als het na een uur afgelopen was, dan vond ik het kort,tekort. Er zijn momenten geweest, dat ik dacht dat ik Gods zegen kon ervaren, ik wist zeker, zij was de vrouw die God mij zou geven. Alles kon ik voor haar opgeven, zelfs het roken bleek niet zo moeilijk te zijn dan dat ik dacht. Maar dat was helaas een valkuil die er mede voor zorgde dat alles een grote deceptie werd.
Ik kwam bij haar thuis en meteen ging het al mis. Ze zei: jij bent echt blond, en ik vond ook dat ze er heel anders uit zag dan op de foto. De beruchte klik, waar we beiden van overtuigd waren, dat hij er meteen zou zijn bleef uit. Ik klapte dicht, voelde me een gast, soms wel eens een vreemde en ik voelde me gespannen. Wat de zaak ook niet goed deed was dat haar kind erbij was en eigenlij is haar kind er de hele avond bij gebleven. Uiteindelijk is haar kind in slaap gevallen in de kamer. Toen ze sliep, was het alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Geen klik, geen aantrekkingskracht, anders dan dat ik me had voorgesteld.
De dag daarop belde ze me met de mededeling, dat ze totaal geen enkele aantrekkingskracht vond en dat ze het contact wilde beëindigen. Ze verweet me dat ik in het echt heel anders was dan dat ze zich had voorgesteld en ze vond eigenlijk dat ik haar misleid had door zo anders voor te doen.
De reden dat ik dit schrijf, is omdat ik er veel van geleerd heb. Het heeft geen zin om in te gaan op dit persoonlijke verhaal, want elk verhaal heeft twee kanten en ik vertel alleen mijn kant van het verhaal. Het gaat me meer om de lessen die ik eruit getrokken heb.
Ten eerste: Stel nooit te hoge verwachtingen voor een eerste date. Vooral als je elkaar voor het eerst ontmoet is er toch sprake van elkaar wennen. Iedereen is anders dan op de foto. Verwacht niet dat je meteen in elkaars armen valt, verwacht niet dat je meteen smoorverliefd bent, maar geef elkaar de tijd en de ruimte aan elkaar te wennen. Dat kan een kwartiertje zijn, een uur en soms kom je nooit over die spanning heen. Zelf ben ik nooit over mijn gespannenheid heen gekomen. Je kunt nog zo goed met elkaar bellen, als je elkaar ziet is het toch heel anders. Ga je eerste date in met de gedachte: “zou ik hem of haar nog eens een keer willen zien”. De klik hoeft er niet meteen te zijn. De kans dat de klik er meteen is, is eigenlijk heel klein. De tweede keer is nl. veel meer ontspannen en kun je meer jezelf zijn.
Ten tweede: loop niet te hard van stapel. In onze gedachte waren we veel verder dan dat we in de praktijk waren. De teleurstelling was daarom ook zo groot. We bouwden luchtkastelen, dat eigenlijk nergens op gebaseerd was. Stapje voor stapje, luister naar je gevoel, draaf niet voorbij aan je eigen emoties. Ga met nuchterheid en verstand om met elkaar. Want te hoge verwachtingen geven diepe teleurstellingen.
Ten derde: nodig voor de eerste date niet iemand bij je thuis uit. Het is al moeilijk genoeg elkaar te leren kennen, de rol van gast tegenover gastheer/vrouw maakt het des te moeilijker. Ik ben nooit verder gekomen dan de rol van gast en dat maakte me zo anders dan aan de telefoon.
Bovendien weet je toch ook niet wie je in huis haalt. In dit geval ging het ook op. Ze had verwacht een lieve belangstellende man te zien, maar in de werkelijkheid was ik een stille, teruggetrokken, oude man, die zich geen houding wist te geven. Het is geen wonder dat ze zich misschien opgelaten gevoeld heeft.
Ook kan het andersom heel slecht uitpakken. Stel je komt ergens en iemand wil je kwaad doen, voordat je het weet kun je beschuldigd worden van de mest gekke dingen. Gelukkig is daar hier geen sprake van, maar je loopt in feite onnodige risico’s door iemand zomaar thuis uit te nodigen zonder dat je die persoon kent.
Ten vierde: zorg dat je goed in je vel zit als je een eerste date hebt. Ik had ervoor gekozen te stoppen met roken een dag voordat ik de eerste date had. Achteraf was dat niet verstandig. Mijn ontwenningsverschijnselen bestaan nl. uit grote vermoeidheid. Het nicotine tekort zorgt ervoor dat ik moeite heb wakker te blijven. En in dit geval zorgde het er ook voor dat ik niet fit genoeg was.
Ik ben stom geweest. Stom, omdat ik tegen mijn eigen verstand in dingen gedaan heb die niet goed zijn. Ik had niet bij haar thuis moeten komen, ik had me niet zo moeten laten meeslepen in de emoties van dat moment. En mede daardoor heb ik de kans op een lieve vrouw volledig verknoeid. Het vertrouwen is verdwenen en daarmee is de kans verdwenen dat dit goed te maken is. |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Hier volgt een verslag wat mij overkwam een paar jaar geleden:
Thuisbezoek. Een paar weken geleden heb ik een date gehad. We hadden telefonisch zo’n diepgaand contact dat ze het niet moeilijk vond dat ik bij haar thuis zou komen. Als ik praat van diepgaand telefonisch contact, bedoel ik dat ook. Een week lang hebben we tot in het holst in de nacht met elkaar gepraat. En dat ging vaak heel diep. We waren al plannen aan het maken om samen met elkaar verder te gaan en te zien hoe onze gezamenlijke toekomst er uit zag. Ik heb met haar gepraat zoals ik alleen met mijn ex kon praten en eigenlijk was geen onderwerp taboe. We voelden een eenheid zoals je alleen maar tussen man en vrouw kon verwachten, vaak zeiden we tegen elkaar, ik ben zo gelukkig en konden we de telefoon niet neerleggen. Mijn kinderen werden er gek van, want in plaats van dat ik hun aandacht gaf, zat ik alleen maar in gedachten bij haar. Ik verlangde naar het volgende telefoontje, als het na een uur afgelopen was, dan vond ik het kort,tekort. Er zijn momenten geweest, dat ik dacht dat ik Gods zegen kon ervaren, ik wist zeker, zij was de vrouw die God mij zou geven. Alles kon ik voor haar opgeven, zelfs het roken bleek niet zo moeilijk te zijn dan dat ik dacht. Maar dat was helaas een valkuil die er mede voor zorgde dat alles een grote deceptie werd.
Ik kwam bij haar thuis en meteen ging het al mis. Ze zei: jij bent echt blond, en ik vond ook dat ze er heel anders uit zag dan op de foto. De beruchte klik, waar we beiden van overtuigd waren, dat hij er meteen zou zijn bleef uit. Ik klapte dicht, voelde me een gast, soms wel eens een vreemde en ik voelde me gespannen. Wat de zaak ook niet goed deed was dat haar kind erbij was en eigenlij is haar kind er de hele avond bij gebleven. Uiteindelijk is haar kind in slaap gevallen in de kamer. Toen ze sliep, was het alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Geen klik, geen aantrekkingskracht, anders dan dat ik me had voorgesteld.
De dag daarop belde ze me met de mededeling, dat ze totaal geen enkele aantrekkingskracht vond en dat ze het contact wilde beëindigen. Ze verweet me dat ik in het echt heel anders was dan dat ze zich had voorgesteld en ze vond eigenlijk dat ik haar misleid had door zo anders voor te doen.
De reden dat ik dit schrijf, is omdat ik er veel van geleerd heb. Het heeft geen zin om in te gaan op dit persoonlijke verhaal, want elk verhaal heeft twee kanten en ik vertel alleen mijn kant van het verhaal. Het gaat me meer om de lessen die ik eruit getrokken heb.
Ten eerste: Stel nooit te hoge verwachtingen voor een eerste date. Vooral als je elkaar voor het eerst ontmoet is er toch sprake van elkaar wennen. Iedereen is anders dan op de foto. Verwacht niet dat je meteen in elkaars armen valt, verwacht niet dat je meteen smoorverliefd bent, maar geef elkaar de tijd en de ruimte aan elkaar te wennen. Dat kan een kwartiertje zijn, een uur en soms kom je nooit over die spanning heen. Zelf ben ik nooit over mijn gespannenheid heen gekomen. Je kunt nog zo goed met elkaar bellen, als je elkaar ziet is het toch heel anders. Ga je eerste date in met de gedachte: “zou ik hem of haar nog eens een keer willen zien”. De klik hoeft er niet meteen te zijn. De kans dat de klik er meteen is, is eigenlijk heel klein. De tweede keer is nl. veel meer ontspannen en kun je meer jezelf zijn.
Ten tweede: loop niet te hard van stapel. In onze gedachte waren we veel verder dan dat we in de praktijk waren. De teleurstelling was daarom ook zo groot. We bouwden luchtkastelen, dat eigenlijk nergens op gebaseerd was. Stapje voor stapje, luister naar je gevoel, draaf niet voorbij aan je eigen emoties. Ga met nuchterheid en verstand om met elkaar. Want te hoge verwachtingen geven diepe teleurstellingen.
Ten derde: nodig voor de eerste date niet iemand bij je thuis uit. Het is al moeilijk genoeg elkaar te leren kennen, de rol van gast tegenover gastheer/vrouw maakt het des te moeilijker. Ik ben nooit verder gekomen dan de rol van gast en dat maakte me zo anders dan aan de telefoon.
Bovendien weet je toch ook niet wie je in huis haalt. In dit geval ging het ook op. Ze had verwacht een lieve belangstellende man te zien, maar in de werkelijkheid was ik een stille, teruggetrokken, oude man, die zich geen houding wist te geven. Het is geen wonder dat ze zich misschien opgelaten gevoeld heeft.
Ook kan het andersom heel slecht uitpakken. Stel je komt ergens en iemand wil je kwaad doen, voordat je het weet kun je beschuldigd worden van de mest gekke dingen. Gelukkig is daar hier geen sprake van, maar je loopt in feite onnodige risico’s door iemand zomaar thuis uit te nodigen zonder dat je die persoon kent.
Ten vierde: zorg dat je goed in je vel zit als je een eerste date hebt. Ik had ervoor gekozen te stoppen met roken een dag voordat ik de eerste date had. Achteraf was dat niet verstandig. Mijn ontwenningsverschijnselen bestaan nl. uit grote vermoeidheid. Het nicotine tekort zorgt ervoor dat ik moeite heb wakker te blijven. En in dit geval zorgde het er ook voor dat ik niet fit genoeg was.
Ik ben stom geweest. Stom, omdat ik tegen mijn eigen verstand in dingen gedaan heb die niet goed zijn. Ik had niet bij haar thuis moeten komen, ik had me niet zo moeten laten meeslepen in de emoties van dat moment. En mede daardoor heb ik de kans op een lieve vrouw volledig verknoeid. Het vertrouwen is verdwenen en daarmee is de kans verdwenen dat dit goed te maken is. |
Zeer herkenbaar Chat voor mezelf...Ik hoop dat je ooit weer kunt gaan voor een vrouw...moed houden hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:15
|
|
|
|
haha heerlijk al die verschilende reacties over de geheimen van de man...wat maakt het uit of ze kloppen of niet...zo blijft er tenminste wat te ontdekken aan elkaar en blijft het spannend...en worden wij vrouwen niet te makkelijk..niks zo erg als een vrouw die vindt dat als ze eenmaal een man aan de haak geslagen heeft niks meer aan haar uiterlijk doet...wij hebben geheimen en mannen ook en als je elkaa beter leert kennen in een relatie worden in de loop der jaren de geheimen steeds minder hahaha!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |