| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 15:38
|
|
|
|
|
ik neem ook een zakje houtskool mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 15:42
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | ik denk dat je mega-bbq wel voldoende is gezien de grootte van de groep. ik zal zelf ook nog even kijken of ik een bbq in de auto kan krijgen.
hebben er mensen houtskool in de aanbieding, misschien?
(dank je, jol, voor het kloppend houden van het lijstje. en lanfy; fijne zaterdag gewenst met je buitenlands bezoek)
is het vervoer nu geregeld voor iedereen? |
ja vervoer geregeld ik zal zakje houtskool meenemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 15:45
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Nee, somber dagje vandaag,  |
Hmmmm over somber dagje Krijg ik een blauwe envelop in de brievenbus, dat ik me aangifte 2012 nog niet heb verstuurt, ik nog tijd krijg tot 13 juni, anders boete krijg Eh had hem verstuurt en voor 1 april. Leuk hoor via internet, als dat dan niet aankomt Enfin ga ze morgen bellen en dan opnieuw en sla ik het bewijs op voor het weer niet aankomt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 16:21
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Hmmmm over somber dagje Krijg ik een blauwe envelop in de brievenbus, dat ik me aangifte 2012 nog niet heb verstuurt, ik nog tijd krijg tot 13 juni, anders boete krijg Eh had hem verstuurt en voor 1 april. Leuk hoor via internet, als dat dan niet aankomt Enfin ga ze morgen bellen en dan opnieuw en sla ik het bewijs op voor het weer niet aankomt. |
Het is gewoon een somber en emotioneel dagje, ja, hier schijnt nu wel de zon.
Me broer komt me helpen me huis schilderen, ja, ik heb een hele lieve broer.
Dus alles aan de kant. Helpt ie me ook mee. Ja zodra die kan, hij mailt nog.
Raar hoor, Petra van die aangifte?
Hoe kan dat nou weer?
Maak er maar snel ff werk van, voordat je een boete krijgt.
Sterkte ermee!!!!!
Ps: heb je niet iemand die het voor je doet, ja, ik heb een vriend die heeft iemand die het voor hem doet, ja, de belasting.
En: de zon schijnt hier nu wel behoorlijk en het is 16 graden, dus ik pak zo ff me fiets en ga weer even buurten hier en daar en vanavond ben ik ook pleitte.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 16:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 16:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het is gewoon een somber en emotioneel dagje, ja, hier schijnt nu wel de zon.
Me broer komt me helpen me huis schilderen, ja, ik heb een hele lieve broer.
Dus alles aan de kant. Helpt ie me ook mee. Ja zodra die kan, hij mailt nog.
Raar hoor, Petra van die aangifte?
Hoe kan dat nou weer?
Maak er maar snel ff werk van, voordat je een boete krijgt.
Sterkte ermee!!!!!
Klinkt toch als een leuk dagje Shanita Ik doe de belasting altijd zelf, maar hoe vaak die gasten fouten maken Dan leef ik weer met een partner. Eh ben al jaren gescheiden.. Boete.....betalen die gasten want krijg 900euro van ze
Ps: heb je niet iemand die het voor je doet, ja, ik heb een vriend die heeft iemand die het voor hem doet, ja, de belasting.
En: de zon schijnt hier nu wel behoorlijk en het is 16 graden, dus ik pak zo ff me fiets en ga weer even buurten hier en daar en vanavond ben ik ook pleitte.  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 17:09
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Als ik zou weten hoe ik een plaatje op het forum kan plaatsen
Jane |
Hai Jane,
Je gaat met de rechtermuisknop op het plaatje staan dat je wilt plakken. Dan krijg je een lijst te zien, waar helemaal onderaan: "eigenschappen" staat. Je klikt dan met de linkermuisknop op "eigenschappen".
Dan krijg je een venster dat heet: "eigenschappen".
Als er achter het adres, .jpg of .JPG of .JPEG of .jpeg* of .gif staat, en er staat bij gemaakt niet "niet beschikbaar", maar gewoon een datum, dan, ga je dat Adres markeren, blauw maken, door er met de linkermuisknop overheen te gaan. Zodra dat adres (van het plaatje dus) blauw is, dan ga je met de rechtermuisknop op het blauwe adres staan en klikken met die rechtermuisknop. Dan zie je weer een lijstje, en ongeveer in het midden van dat lijstje staat "kopiëren". Dan klik je met de linkermuisknop op "kopiëren". Dan sluit je het venster "eigenschappen". Rechtsboven op het kruisje, of je klikt linksonder op "OK". En dit ook met de linkermuisknop.
Goed, dan zit het gekopieerde dus in het geheugen van je pc.
Dus dan ga je naar het venster waar je altijd heengaat als je een reactie plaatst op CM.
Dan klik je met de rechtermuisknop in dat venster, zodat je een verticaal streepje ziet, een streepje wat knippert. Dan als je dus met de rechtermuisknop hebt geklikt op het veld waar je normaal je reactie ook plaatst, dan zie je behalve het knipperende streepje ook wéér een lijstje, en in dat lijstje staat ongeveer in het midden: "Plakken".
Dan klik je met de linkermuisknop op "plakken".
Dan zie je het adres verschijnen van het plaatje.
En dan hoef je er alleen nog maar [img] vóór te zetten, en [/img] erachter, zónder spaties.
En dan komt, als je op "Ok" klikt, onderaan het venster, wat je normaal ook doet als je een reactie plaatst, je reactie dus, en in dit geval dus een plaatje, met eventueel tekst wat je ervoor of erna hebt neergezet.
Als je een vraag hebt mag je mailen hoor.
Ik ben alleen nu fftjes weg, ja zonnetje he, wat inene doorbreekt
Succes!!!
* Soms staat er "png" ipv "jpeg" of "jpg" achter het adres, en dan doet ie het ook vaak, maar anders dus niet, dan moet je een plaatje zoeken waar wél "jpg", of "jpeg" of "gif" soms "png" achter het adres staat.
Je kan het ook gewoon oefenen met je profielfoto of de mijne, dan is het misschien makkelijker.
[img]Adres.jpg[/img]
Kijk maar wat je ziet als je met "rechts" op de foto klikt.... 
Ik heb je foto even weggehaalt, je kan het proberen met elke plaatje...
Iig, dít is het principe: [img]Adres.jpg[/img]
Als je op een smiley gaat staan met rechts, dan zie je op het einde bij het adres bij eigenschappen .gif staan. Dat betekend bijna altijd dat het een tekening betreft en geen foto.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 17:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 17:37
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 18:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Heb jij dat nou ook?
 |
Nou Zeeland, je kan ook gaan oefenen. Shanita heeft een Aviertje geschreven hoe het moet, als het nu niet gaat lukken
Met een lied plaatsen lukt het wel, dit is wat ingewikkelder, maar ik ga weer proberen.
Bedankt Shanita voor de uitleg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 18:50
|
|
|
|
Te hard gereden en...... flits…..dit wordt mijn eerste boete!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 19:23
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | [img] [/img] Shanita, ik heb een plaatje gekopieerd, maar het moet waarschijnlijk een tekst zijn. Ik heb alleen maar plaatjes opgeslagen en die gekopieerd maar dat kan dus niet  |

|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 19:50
|
|
|
|
| CORNE927 schreef: | In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.
Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.
1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?) 2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben. 3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend. 4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet. 5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.
Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.
Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand? |
Nog even snel een reactie.
Nou ik zat net op de fiets, ja, ik fiets tegenwoordig het stuk wat ik anders met de trein deed, afijn, toen zat ik zo es te denken.
Nou, en toen dacht ik ergens aan, ik zal even reageren wat ik dacht.
Punt 2: | Quote: | | 2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben. |
Ik zat daar dus over na te denken van hoe kan dat nou, en waarom. Nou, toen nam ik even mezelf als voorbeeld. Kijk, als het net gezellig begint te worden, is de vrouw blij: 'gelukkig'; zucht; opluchting; 'alles gaat goed'.
En, om dan te benadrukken hoe 'gezellig' ze altijd is, sociaal ook en aardig, etc. en niet alleen nú, legt ze, min of meer, trots uit, als voorbeeld, hoe goed ze nog met haar ex(en), omgaat. , om dat gevoel nog eens te versterken en te bevestigen, want ja veel vrouwen hebben juist dikke ruzie met hun ex, 'dus kún je nágaan... !!'.
Om dan vervolgens verbaasd vast te stellen dat de man daarop nauwelijks reageert en denkt ze van wat zou ik nu verkeerd hebben gezegd, het was net zo gezellig aan het worden... Ze merkt dan, er is iets maar kan er geen vinger opzetten zeg maar.
Dit is voor mij de enige verklaring, misschien zijn er meerdere.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 19:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:04
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Nou Zeeland, je kan ook gaan oefenen. Shanita heeft een Aviertje geschreven hoe het moet, als het nu niet gaat lukken
Met een lied plaatsen lukt het wel, dit is wat ingewikkelder, maar ik ga weer proberen.
Bedankt Shanita voor de uitleg  |
Ik leg het later uit, ik moet nu weg.... Laterz, fijne avond en Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:12
|
|
|
|
Donderdag 30 Mei, Lucas 24: 44-53; Geen stil donderdag.
In deze weken vieren we het feest van Christus’ hemelvaart. Voor velen is deze dag niet veel meer dan een vrije dag ergens in mei, soms in juni. Leuk, maar ergens ook wel een beetje vreemd. Zomaar een hele dag vrij en ook nog een donderdag. Dus de rest van de week kun je ook wel vergeten. Dus de rest van de week kun je ook wel vergeten. En dat allemaal vanwege de hemelvaart van Jezus’ Christus. Wat kan daaraan trouwens feestelijk zijn? Bij een afscheid is een mens toch ook meestal stil en aangeslagen? Niet feestelijk, maar onder de indruk? Bij Lucas merk je niets van dit soort gevoelens. Het gebeurt volgens hem veertig dagen na Pasen (Hand. 1:3). Het is duidelijk geen stille donderdag. Als Jezus ten hemel gevaren is, is er vrijwel meteen sprake van lofzegging aan God, vreugde en spontane aanbidding. De discipelen gaan samen terug naar Jeruzalem en loven God in de tempel. Met Pasen duurde het vrij lang voordat iemand begon te zingen. Met hemelvaart beginnen ze meteen en het gaat de hele dag door. Hemelvaart betekent dan ook: nu is het echt Pasen. Nu zit Jezus aan de rechterhand van God. Nu gaat alles toe op de manier van Jezus. Wat ga jij doen met Hemelvaart? Ik ga God prijzen in zijn huis en heel vrolijk worden. Want weer of geen weer: de hemel is met ons!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:39
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: |  [img] |
Ja helaas, maar eens gaat het lukken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:44
|
|
|
|
La Divina Comedia is best een moeilijk boek want het stamt uit de 13e eeuw en is in dichtvorm geschreven. Het bestaat uit 3 delen; Hel, Louteringsberg en Paradijs. Er bestaat een vertaling van Frans van Dooren die het boek begrijpelijker maakt. Ben ook reuze benieuwd naar het nieuwe boek van Dan Brown. Bernini-mysterie en Da Vinci code vond ik heel goed. Als fantasie verhalen zeer spannend. Als Christen dus niet serieus te nemen... Ik noem het dan ook : Geniale Onzin!
Net klaar met lezen: "Your Words Hold A Miracle", een nieuwe versie van John Osteen's boek, bewerkt door zijn zoon Joel Osteen. Het gaat over het belijden in geloof van God's Woord, simpel en duidelijk uitgelegd! Hanteer het ABC- principe: Agree, Believe, Confess.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:55
|
|
|
|
Shanita, Interessant dat je de films van Bergman wel onthouden hebt. Dat zijn niet altijd toegankelijke films!
Ik ben een groot fan van regisseurs als Frank Capra, Billy Wilder en Alfred Hitchcock. Van de moderne regisseurs ga ik voor: Christopher Nolan, Michel Gondry en natuurlijk Steven Spielberg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:58
|
|
|
|
|
Gaat er iemand op 29 juni naar het concert van Don Moen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 21:06
|
|
|
|
Elke dag mogen we aan de Heilige Geest vragen ons hart te reinigen met het bloed van Jezus van alle wereldse smetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 21:18
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | zo zie ik het ook, Roelande. Mannen zitten dan toch nog wat anders in elkaar dan vrouwen. Daar kunnen ze niks aan doen want zo zijn ze geschapen. Wat ik ervan heb begrepen is dat ze gemakkelijker dan de vrouw (lees mij goed) de seksualiteit los kunnen koppelen van een liefdevolle relatie. Daarmee bedoel ik niet dat een man geen behoefte heeft aan een langdurige liefdevolle relatie.
Ben het zeker eens dat je zonder liefdesrelatie met een partner niet gelukkig zou kunnen zijn. Vriendschappen en goede familiecontacten kunnen je eveneens een goed gevoel geven over een zinvol relationeel leven. |
Ik denk dat je het anders bedoeld, maar dit komt bij mij over alsof wij, mannen, altijd opgewonden raken van een vrouw en onze pik achterna lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 21:21
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Je beperkt hier het elkaar beminnen en het uiten van liefde alleen tot de geslachtsdaad. Verlangen klinkt (voor jou) dan mooier dan behoefte, maar ik denk dat het niet uitmaakt. Ieder mens heeft behoefte aan liefde; aan geliefd te zijn en lief te hebben. Als twee mensen elkaar lief hebben en zich geliefd weten, zal het verlangen om elkaar te beminnen er ook zijn. De behoefte om de ander, om elkaar te beminnen (incl. de geslachtsdaad) heeft volgens mij dan ook niets met dierlijk te maken, maar is juist iets menselijks. |
Dit geldt dan voor ons als Christenen, binnen het huwelijk.... En als je nou single bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIN732
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 21:57
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | | Dit geldt dan voor ons als Christenen, binnen het huwelijk.... En als je nou single bent? |
Geen seks voor het huwelijk bestaat volgens mij niet... Dan kun je in ieder geval nooit samen een weekendje weg of bij elkaar slapen. Als je al heel lang samen bent maar nog niet getrouwd zie ik het persoonlijk niet als fout. Het is anders dan dat vele jongens/ mannen een meisje/vrouw voor een nachtje naar huis meenemen, dat is pure lust en geen liefde en dat vind ik wel dierlijk:P
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 21:59
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | | Dit geldt dan voor ons als Christenen, binnen het huwelijk.... En als je nou single bent? |
Ik heb dat niet geschreven dat het alleen geldt binnen het huwelijk. En ``ons als christenen`` lijkt me een term die je niet kunt gebruiken, christenen denken hier ook verschillend over.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 30 mei 2013, 22:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:18
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nog even snel een reactie.
Nou ik zat net op de fiets, ja, ik fiets tegenwoordig het stuk wat ik anders met de trein deed, afijn, toen zat ik zo es te denken.
Nou, en toen dacht ik ergens aan, ik zal even reageren wat ik dacht.
Punt 2:
Ik zat daar dus over na te denken van hoe kan dat nou, en waarom. Nou, toen nam ik even mezelf als voorbeeld. Kijk, als het net gezellig begint te worden, is de vrouw blij: 'gelukkig'; zucht; opluchting; 'alles gaat goed'.
En, om dan te benadrukken hoe 'gezellig' ze altijd is, sociaal ook en aardig, etc. en niet alleen nú, legt ze, min of meer, trots uit, als voorbeeld, hoe goed ze nog met haar ex(en), omgaat. , om dat gevoel nog eens te versterken en te bevestigen, want ja veel vrouwen hebben juist dikke ruzie met hun ex, 'dus kún je nágaan... !!'.
Om dan vervolgens verbaasd vast te stellen dat de man daarop nauwelijks reageert en denkt ze van wat zou ik nu verkeerd hebben gezegd, het was net zo gezellig aan het worden... Ze merkt dan, er is iets maar kan er geen vinger opzetten zeg maar.
Dit is voor mij de enige verklaring, misschien zijn er meerdere. |
Ik heb er geen ervaring mee, maar als een vrouw tijdens een date over haar ex begint, hoe goed ze ermee kan, dan zou ik denk ik een soort van jaloezie krijgen in de trant van "wat voelt ze nog voor hem?" of "maak ik nog wel een kans om op de 1e (menselijke) plek te komen?"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:21
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | Ik denk dat je het anders bedoeld, maar dit komt bij mij over alsof wij, mannen, altijd opgewonden raken van een vrouw en onze pik achterna lopen  |
Ver overtrokken interpretatie die voor jouw eigen rekening is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:24
|
|
|
|
| HEIN732 schreef: | | Geen seks voor het huwelijk bestaat volgens mij niet... Dan kun je in ieder geval nooit samen een weekendje weg of bij elkaar slapen. Als je al heel lang samen bent maar nog niet getrouwd zie ik het persoonlijk niet als fout. Het is anders dan dat vele jongens/ mannen een meisje/vrouw voor een nachtje naar huis meenemen, dat is pure lust en geen liefde en dat vind ik wel dierlijk:P |
Ja hoor...bestaat wel! Gewoon NIET doen. Sex is een bekroning op het huwelijk tusen man en vrouw. Verder ga ik hier niet verder op in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:35
|
|
|
|
| BAPPI605 schreef: | La Divina Comedia is best een moeilijk boek want het stamt uit de 13e eeuw en is in dichtvorm geschreven. Het bestaat uit 3 delen; Hel, Louteringsberg en Paradijs. Er bestaat een vertaling van Frans van Dooren die het boek begrijpelijker maakt. Ben ook reuze benieuwd naar het nieuwe boek van Dan Brown. Bernini-mysterie en Da Vinci code vond ik heel goed. Als fantasie verhalen zeer spannend. Als Christen dus niet serieus te nemen... Ik noem het dan ook : Geniale Onzin!
Net klaar met lezen: "Your Words Hold A Miracle", een nieuwe versie van John Osteen's boek, bewerkt door zijn zoon Joel Osteen. Het gaat over het belijden in geloof van God's Woord, simpel en duidelijk uitgelegd! Hanteer het ABC- principe: Agree, Believe, Confess. |
Ik heb het niet in de dichtvorm besteld, en ga het morgen ophalen! Ik laat het wel weten! En met Osteen ben ik "helaas" niet bekend! Het boek "Inferno" kan ik van harte aanbevelen! Ik neem ze ook niet serieus maar het zijn wel pageturners!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:41
|
|
|
|
Sorry, dubbel geplaatst!
Laatst aangepast door
|
LANFY127
|
op donderdag 30 mei 2013, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:41
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Grappig dat je daar nog steeds bij de auto staat met een houding van, ik wacht op een antwoord  |
Haha! Als ik wachtte op een antwoord had ik er wel een andere foto bij gezet! Die van de eeuwigheid! Maar zegt genoeg over de vragensteller toch? En over degene die niet durft te antwoordden?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 22:43