| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 22:00
|
|
|
|
Ik word blij van het fietstochtje vanmiddag met mijn zoon als hij heel hard loopt te zingen bij mij achterop, Drie kleine kleutertjes die zaten op een hekkk! Bovuh op een hekkkk!! Genieten is wat ik dan doe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:27
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou vandaag in me eigen huis, ik kook niet, dus ik dacht, nou van dat gezonde zachte donkere lekkere bruine brood, met fricandeau en mosterd
Ja, en weet je hoe ik erop kwam, paar jaar geleden werkte ik in een kroegje, en daar werden rond een uur of tien broodjes gehaald voor het personeel, en ja, daar heb ik het 'broodje fricandeau mét mosterd' leren eten,....héérlijk hoor  |
Ik kook niet? Doe je dat nooit eten koken voor jezelf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:32
|
|
|
|
Ik heb een alibi
En vechten om een man, mij niet gezien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:44
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Ik heb een alibi
En vechten om een man, mij niet gezien  |
Uhh nee, lijkt mij dat je eerder om een vrouw als om een man zou gaan vechten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:53
|
|
|
|
Ook nu heb ik een alibi YES!!
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op zaterdag 8 juni 2013, 23:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:06
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | daar ben ik het ook mee eens, begrijp de denkwijze van lanfy, maar de praktijk is effe wat anders. Zo snap je het misschien wel lanfy: als morgen je zaak door omstandigheden buiten je om, faillliet gaat, je moet je bezittingen verkopen, eindigt nog met schuld, geen vakanties meer, eh sommigge vrienden ga je misschien wel minder zien ineens... eh dan mag je het niet moeilijk hebben, omdat je dat van te voren weet, risico van zakenman????? Dus moet je dat maar mee om kunnen gaan, is je beroep. zakenman. |
| PETRA373 schreef: | Ben eigenlijk ook benieuwd wat jouw reactie hierop is lanfy
 |
Hmm, Petra, die quote op een quote van dezelfde Petra, dat moet wel belangrijk zijn, ff kijken.....Ja, ik ben ook wel benieuwd Lanfy, want die treinmachinist zit nu ook steeds thuis... Of in jouw geval, een autoverkoper(?)
Vorige week las ik in de ANWB Kampioen een verhaal van een wegenwachter, die een man had gered uit een auto die op de kop in de sloot lag. Uiteindelijk heeft deze hulpverlener hierdoor ook een tijd thuis gezeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:18
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks  |
Toevallig, dát wou ik ook net zeggen
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 juni 2013, 00:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:46
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ik kook niet? Doe je dat nooit eten koken voor jezelf? |
Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben.
Maar ja, dan eet ik wel gezond, ik bedoel geen chocomel met gevulde koeken oid, maar dus gezonde donker bruin brood, halvarine, melk, vruchtensap, gezond beleg, en dan een dagravit(vitaminetablet) voor de zekerheid, maar nee, een half uur of langer in de keuken staan voor mezelf, nee dus...
Ja, óf het moet zo simpel zijn...en in tien minuten klaar, ja dan wel
Maar ja, dus wel voor anderen, en ook met anderen, bijvoorbeeld een vriend die regelmatig komt, en dan kookt hij, ik help, ja, hij kan weer dingen en ik weer.
En ja, ik heb enkele adresjes waar ik kan eten, dat wel, maar ja dan bén ik daar ook gelijk, en hoelang en wanneer hangt weer af bij wie, etc. 
Zo zit dat dus.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 juni 2013, 00:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:49
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Vanmiddag wezen fietsen met zoontje lief en toen beiden een heerlijke kersen sorbet op
Toen zaten we vanavond allebei zo vol dat ik lekker tosti's gemaakt heb met van die pizza saus voor hem en voor mij een schaaltje yoghurt met bramen en muesli  |
O, ja lekker hoor, dat ken ik, tosti's met pizza saus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:55
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Jaa inderdaad waar is hij? Ineens verdwenen toch? |
Ja, heel raar, ineens zomaar pleitte!
YES, waar ben je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:58
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben.
Maar ja, dan eet ik wel gezond, ik bedoel geen chocomel met gevulde koeken oid, maar dus gezonde donker bruin brood, halvarine, melk, vruchtensap, gezond beleg, en dan een dagravit(vitaminetablet) voor de zekerheid, maar nee, een half uur of langer in de keuken staan voor mezelf, nee dus...
Maar ja, dus wel voor anderen, en ook met anderen, bijvoorbeeld een vriend die regelmatig komt, en dan kookt hij, ik help, ja, hij kan weer dingen en ik weer.
En ja, ik heb enkele adresjes waar ik kan eten, dat wel, maar ja dan bén ik daar ook gelijk, en hoelang en wanneer hangt weer af bij wie, etc. 
Zo zit dat dus. |
Lieve Shanita, je hoeft je niet te verontschuldigen hier hoor, jij doet het lekker op jou manier, en punt je kookt niet voor jezelf, dat moet jij lekker zelf weten toch.... Ik begrijp je wel, alleen koken is ook niet leuk en gezellig en vergt veel zelf discipline om het wel te doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, heel raar, ineens zomaar pleitte!
YES, waar ben je?  |
Zonder ons iets gemeld te hebben is hij pleituh, raar dit! Erg verdacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:02
|
|
|
|
Héél verdacht!
Wie weet waar Yes is gebleven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:05
|
|
|
|
Wat een lieve donseendjes !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:12
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik word blij van het fietstochtje vanmiddag met mijn zoon als hij heel hard loopt te zingen bij mij achterop, Drie kleine kleutertjes die zaten op een hekkk! Bovuh op een hekkkk!! Genieten is wat ik dan doe  |
Ja, kan me voorstellen, heb wellus opgepast.....heerlijk kinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:56
|
|
|
|
| GABY401 schreef: | Waarom geven mensen op dat ze single/nooit getrouwd zijn, als ze gescheiden zijn / kinderen hebben??
Dat is verwarrend en misleidend... en dus helemaal niet eerlijk, he....  |
Ik heb de tekst aangepast omdat ik dat terechter vind...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 02:13
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | maar over date.... je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw benadert via mail wat moet je daar dan van denken???? oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht???? ben ik nou zo anders???? wat vinden jullie daar nou van  |
Ligt er aan wat voor contact het was. Was er alleen de intentie vrienden te worden en dan verder te zien dan vind ik het niet raar dat hij verder keek,je kunt tenslotte meerdere vrienden hebben.Als je vriendschap zoekt kun je iemand niet claimen,dan weet je dat je dit risico loopt. Was er van beide kanten de bedoeling dat er een relatie uit voort zou komen en kwam dat ook naar voren uit het mailcontact dan is hij heel fout bezig.
Ik begrijp niet zo goed hoe een liefdesrelatie moet ontstaan uit een vriendschap(zoals ik hier zo vaak hoor),volgens mij begint een relatie met verliefdheid en word je binnen die relatie elkaars beste vrienden..........maar misschien denk ik wel als......een man?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 08:45
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ligt er aan wat voor contact het was. Was er alleen de intentie vrienden te worden en dan verder te zien dan vind ik het niet raar dat hij verder keek,je kunt tenslotte meerdere vrienden hebben.Als je vriendschap zoekt kun je iemand niet claimen,dan weet je dat je dit risico loopt. Was er van beide kanten de bedoeling dat er een relatie uit voort zou komen en kwam dat ook naar voren uit het mailcontact dan is hij heel fout bezig.
Ik begrijp niet zo goed hoe een liefdesrelatie moet ontstaan uit een vriendschap(zoals ik hier zo vaak hoor),volgens mij begint een relatie met verliefdheid en word je binnen die relatie elkaars beste vrienden..........maar misschien denk ik wel als......een man?  |
Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee? Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet. ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 09:28
|
|
|
|
Stilte
Zolang er nog ergens iemand bestaat met wie ik als mens kan spreken vind ik ook wel een stilte midden op straat een stilte die niet kan breken.
Een kostbare stilte van zuiver glas dat ik zelf met mijn stem heb geslepen. Als ik er niet was en die stem er niet was had niemand die stilte begrepen.
Maar als Hij er niet was en Zijn stem was er niet dan was er van stilte geen sprake. Alleen maar van zwijgen, zo hard als graniet en dat kan je doodeenzaam maken.
Maar de stilte, dat is een tweestemmig lied, waarin God en de mens elkaar raken.
Guillaume van der Graft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 11:41
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Auuuwww, niet doen  |
Kan een partytent meenemen alleen weet niet hoe groot die is, maar weet wel zeker dat jij er in past, en dan is het ook al zomer , dus moet kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 12:09
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | ha ha, jaa zucht.. mannen... zucht |
Hahaha, wat dacht je van vrouwen dan??? Zucht...  Ik bedoel: wie de bal kaatst...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 9 juni 2013, 16:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 12:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ja, Opera is ook ok, maar ja ik heb al IE en Firefox, en ook Safari, dus ja, Opera zal alleen meer ruimte innemen, gebruiken zal ik 'm nauwelijks... |
Heb je wel eens bij de plug-ins van FF gekeken???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 12:31
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Kan een partytent meenemen alleen weet niet hoe groot die is, maar weet wel zeker dat jij er in past, en dan is het ook al zomer , dus moet kunnen. |
goed voor de schaduw ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 12:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben.
Zo zit dat dus. |
Oke dat heb je goed opgelost zeg. En ja zo eet je toch gezond Wel grappig heb wel meer singles gesproken die niet voor zich zelf koken maar dat zijn dan altijd mannen. Je bent dus heel geemacipeerd Shanita. alleen eten die mannen dan vaak van de snackbar of een gehaktbal van de slager en een huzarensalade dat soort dingen Dan is die boterham van jou beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:09
|
|
|
|
De koelkast ligt vol met vlees voor de bbq,ik verwacht een groepje mensen die zon en vlees willen maar............WAAR IS DE ZON????????
Ik ga hout uit de garage halen voor een flink vuur
mopperdemopper........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:11
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee? Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet. ingewikkeld gedoe zo,n datingsite.... |
Mijn relatie begon met een ruzie over dit soort dingen,meneer zei dat hij het druk had met "al die vrouwtjes"........toen ik boos werd wilde hij bellen om uit te leggen dat het een grapje was.......de rest is bekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | De koelkast ligt vol met vlees voor de bbq,ik verwacht een groepje mensen die zon en vlees willen maar............WAAR IS DE ZON????????
Ik ga hout uit de garage halen voor een flink vuur
mopperdemopper........ |
Die zon komt hoor wees maar gerust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 14:12
|
|
|
|
Goed, tijd dus voor mijn lijst aan films die ik in mijn collectie heb zitten... Komtie...
complete 2 Fast 2 Furious-serie bijna complete Steven Seagal-serie (niet alles van hem is even leuk) complete James Bond-serie (Skyfall is inderdaad een topper) complete Beverly Hills Cops-serie (ultieme mix van humor en aktie) complete A-Team-serie complete Knight Rider-serie complete Prison Break-serie bijna complete 24-serie complete Home Alone-serie complete Die Hard-serie complete Crocodile Dundee-serie complete Leathal Weapon-serie complete Miami Vice-serie complete Midsomer Murders-serie complete Godfather-serie complete Bourne-serie complete Transporter-serie en verder... Air Force One Double Impact Heat In The Line Of Fire Jerusalem Countdown (must see!) Mr.&Mrs. Smith (lekker droog) Ocean's Eleven Ocean's Thirteen Shooter Slumdog Millionaire Speed Spy Game Taken 1&2 (Liam Neeson op z'n best) The Edge The Expandables 1&2 (ultieme spektakel!) The Taking Of Pelham The Count Of Monte Christo The Sentinel Training Day (Denzel Washington op z'n best) Traitor True Lies 88 Minutes Eraser Edge Of Darkness Metro 16 Blocks Colombiana (spannend van seconde tot seconde, must see!) State Of Play The Fugitive Top Gun The Unstoppable War Lord Walking Tall (geinspireerd door een waargebeurd verhaal) Back To The Future Guess Who Miss Congeniality 1&2 (Sandra Bullock op haar best) bijna alles van Mr. Bean Rat Race Road Trip Shrek Trilogy complete Taxi-serie Fresh Prince Of Bell-Air compleet The Bleus Brothers The Pacifier Tom&Jerry (45 filmpjes) Ferris Bueller's Day Off Gladiator The Shawshank Redemption After The Promise The Horse Whisperer Coming To America Grease Mr. Jones The Bodyguard The Terminal (über-droge humor) Annie Behind Enemy Lines (geinspireerd op een waargebeurd verhaal) Blackhawk Down (geinspireerd op een waargebeurd verhaal) Blood Diamond (waargebeurd) Coach Carter (waargebeurd) K-19 The Widowmaker (waargebeurd) Raid On Entebbe (waargebeurd) The Inn Of The Sixth Happiness (verfilming van "de vrouw met het Boek") The Iron Lady (het beeld van een icoon in de avond van haar leven) The Pianist Wit Licht World Trade Center (een ietwat spectaculair beeld van een gruwelijke gebeurtenis) Erin Brockowich (waargebeurd) Hotel Rwanda (waargebeurd en zeker niet voor tere zieltjes!) The Brooke Ellison Story (waargebeurd, zeer ontroerend) United 93 (een goed beeld van een gruwelijke gebeurtenis) Amen Band Of Brothers (compleet) Ben-Hur Conspiracy Enemy At The Gates Green Zone Guns Of Navarone Jarhead Oorlogswinter Patton Pearl Harbor Saving Private Ryan (een echte Steven Spielberg-film) Schindlers List (deze trouwens ook) Sink The Bismarck Soldaat van Oranje The Longest Day The Hurt Locker (geeft een goed beeld van de oorlog in Irak) Tour Of Duty (complete serie) En verder nog wat documentaires over o.a. de Space Shuttle, de Concorde, Tsjernobyl, over 9/11 enz...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op zondag 9 juni 2013, 14:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 14:14
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=4ES-K7Q0BH8
Het komt uit een film, is ondertiteld in het Frans en er wordt dus ook een verhaal verteld.
Er is een Engelse vertaling:
I have loved you since you were in the cradle, I have given you tenderness morsel by morsel. Silence of love flowing in the veins, I cannot tear myself away from you. Weep not, ye olive trees: Love and tenderness have come a long way. My beloved joy, my soul’s inspiration, Give me your heart, I give you my life. My mind is empty and devoid of colour; Only when a mother forgets her own child Will I forget my love for you. I love you, my little one… Swallows, fly to my beloved And sing for her in life and death. These rustic parts are like the whole world, You are the queen and I am the king of Spain.
Thomas, de Franse ondertiteling is eigenlijk mooier als je het deze taal beheerst.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 9 juni 2013, 14:31
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|