| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 22:58
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai Jol !!
Hij is erg leuk, deze film, maar ja, ik weet niet wat het te maken heeft met dit topic, dus misschien ook even zetten bij 'Humor', en anders doe ik het wel een keertje.
Maar wel een erg leuke film, en ook grappig, met kernen van Waarheid erin.
Nu is mijn pauze voorbij en ga ik weer verder aan het werk hier !!! |
Ach dat moet je zien in de context van de discussie, past er wel bij hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:10
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als ze nou echt lef had, verbrandde ze de koran  |
Als je de fora leest heeft ze al veel verzoeken gehad om de Bijbel te verbranden! En, ach ja, waarom ook niet, zei de advocaat van de duivel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:18
|
|
|
|
|
Complottheorieën zijn er inderdaad altijd al geweest! Maar het probleem is altijd dat het veel moeilijker is om te bewijzen dat het waar is tov de informatie die we via de media krijgen! Een complottheorie bewijzen is vele malen moeilijker, zoniet ondoenbaar! Zie bijvoorbeeld de 9/11 complottheorie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:21
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Ik ken iemand die pastisch chirurgie moest laten uitvoeren om haar rug te ontlasten. Dus ja... Het kan en mag volgens mij... |
Vind ik ook! Maar zelfs als iemand er daardoor leuker uit gaat zien, en zich daardoor zekerder voelt vind ik het ook prima!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 00:02
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Wat een heerlijk onderwerp om zelf uit te voeren! Wat is geslachtsgemeenschap? Passie, verlangen, lust, wellust, gretigheid, zachtheid, liefdevol, vurig, behoefte, intiem, gevend, vragend, rustig, stil, sprankelend, veilig, brandend. Voor of na het huwelijk, als er maar liefde is tussen twee mensen. Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde die je lief mag hebben. |
Voorbeeld: ik mag volgens God gebod niet doden, maar ik mag wel genieten van elke seconde dat ik mag doden Of snap ik jouw uitleg niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 00:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | je hebt volkomen gelijk dat je dit ordeloze forum in rechte banen tracht te leiden! zoals wij in Deutschland altijd zeggen: Ordnung muss sein! |
jaja... alles is nog zeker te halen in Heimat??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 00:22
|
|
|
|
Stroopwafelsbakkenvoorhetgoeiedoel
Kan geen stroopwafel meer zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 06:43
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Voorbeeld: ik mag volgens God gebod niet doden, maar ik mag wel genieten van elke seconde dat ik mag doden Of snap ik jouw uitleg niet? |
Ik begrijp de overeenkomst tussen doden en geslachtsgemeenschap niet. Jouw opmerking is in andere bewoordingen door een ander al eens geplaatst. Ik denk dat je inderdaad de uitleg niet snapt. Dit onderwerp gaat niet over doden, het gaat over geslachtsgemeenschap. Vandaar de opmerking van IJsje: ``Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde dat je lief mag hebben``. Jij leest alleen het gedeelte voor de komma en geef daar vervolgens een eigen draai aan. Ik begrijp jouw voorbeeld dan ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:25
|
|
|
|
Zondag 16 Juni, Handelingen 19: 7-12; De Geest is de Geest van Christus.
Wel volgelingen en leerlingen van Jezus, maar ze hebben niet eens gehoord van het bestaan van de heilige Geest? Natuurlijk weten ze wel iets van de Geest van God. Johannes de Doper sprak erover. Overal in het Oude Testament kom je de Geest van God tegen. Als de levenswekkende adem van God. Al in vers 2 van de Bijbel. Als de adem van God die overal heen waait, alles doorwaait, heel de schepping en elk mens. Sommige mensen ook heel bijzonder inspirerend en toerustend met bijzondere gaven. Zoals de gave van leiderschap of de gave van profetie. Of kunstzinnige gaven. Dat wisten ze wel. Maar dat Jezus Christus aan Gods rechterhand zit. Dat Hij de Geest uitgestort heeft, als een overvloedige regen over een dorstig land. Dat de Geest van God als de Geest van Christus was neergedaald. De Geest van genade, liefde en blijdschap. De Geest die mensen vervult met Jezus’ Naam en woorden. Dat was voor hen nieuw. Voor ons misschien ook. Paules legt hun eerst de dingen uit. Een soort Alphacursus over de heilige Geest. En dan laten zij zich dopen. Paules bidt en legt hun de handen op. Biddend ontvangen zij de Geest. Het zijn er ‘toevallig’ ongeveer twaalf. Is dit een herhaling van Pinksteren? Dat is typerend voor de Geest. Herhalen, maar wel steeds nieuw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:27
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | jaja... alles is nog zeker te halen in Heimat??  |
In die Heimat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:29
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Ik begrijp de overeenkomst tussen doden en geslachtsgemeenschap niet. Jouw opmerking is in andere bewoordingen door een ander al eens geplaatst. Ik denk dat je inderdaad de uitleg niet snapt. Dit onderwerp gaat niet over doden, het gaat over geslachtsgemeenschap. Vandaar de opmerking van IJsje: ``Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde dat je lief mag hebben``. Jij leest alleen het gedeelte voor de komma en geef daar vervolgens een eigen draai aan. Ik begrijp jouw voorbeeld dan ook niet. |
Mijn reactie was niet op de opmerking van Klus. Ik begrijp het wel of niet mogen van geslachtsgemeenschap niet, zeker niet als het binnen een liefdevolle setting van twee personen plaatsvindt. Het stukje over doden heb ik wel gelezen, maar daar deed ik niets mee omdat het voor mij totaal irrelevant is in verhouding tot de sexuele omgang van twee mensen die elkaar liefhebben. In een aantal reacties lees ik dat de (vermeende) mening van anderen (kerk, bijbel, buurvrouw, familie) een rol speelt in het al dan niet gemeenschap hebben met elkaar. Ik begrijp daar niets van, het gaat er toch om wat jij en de ander samen hebben? Daar heeft niemand iets mee te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 09:55
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | In die Heimat |
In der Heimat? Pieter weet het vast wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 10:17
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Na een uurtje? Volgens mij zijn we 2 uur bezig geweest met opzetten, 1 uur met opvouwen en vervolgens moesten we weer alles uitpakken op zoek naar de gsm! Maar wat hebben we gelachen! |
Voorpret Gaat wat worden met de echte vakantie dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 10:22
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Stroopwafelsbakkenvoorhetgoeiedoel
Kan geen stroopwafel meer zien  |
zin in een pannenkoek met stroop dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 11:01
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Ik begrijp de overeenkomst tussen doden en geslachtsgemeenschap niet. Jouw opmerking is in andere bewoordingen door een ander al eens geplaatst. Ik denk dat je inderdaad de uitleg niet snapt. Dit onderwerp gaat niet over doden, het gaat over geslachtsgemeenschap. Vandaar de opmerking van IJsje: ``Maak je niet druk of iets mag, geniet van elke seconde dat je lief mag hebben``. Jij leest alleen het gedeelte voor de komma en geef daar vervolgens een eigen draai aan. Ik begrijp jouw voorbeeld dan ook niet. |
Wat een verwarring! Ik lees over de woorden 'Vandaar de opmerking van' heen. Nu begrijp ik het! Ik las alleen het stuk na IJsje, en dacht dat jij, Jans, niet begreep wat ik met mijn woorden bedoelde. Dat doe je dus wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 11:48
|
|
|
|
[quote=PIETER649]Dat jij een inkomen van de staat krijgt en hierdoor een zelfstandig bestaan kunt leiden, dat is niet zo zeer de staat die daar voor zorgt, daar zorgen de belastingbetalers voor. Ja, en de belastingbetalers betalen weer aan de staat. Dat geld is van de staat. Dus deze vlieger gaat helemaal niet op Die belastingbetalers krijgen het zelf steeds krapper en gaan dus ook minder belasting betalen. Nee, juist meer. Het is niet zo, ik heb het krapper dus ik ga maar eens wat minder belasting betalen, jij zou wel moeten. en dat wordt steeds meer, wat jij gaat betalen.Van datgene dat de staat binnenkrijgt, moeten steeds meer monden gevoed worden, het aantal werklozen stijgt met de dag!!Dat bedoel ik dus. De zuidelijke landen blijven een gigantisch risico, ministers De Jager, Rutte en Dijsselbloem hebben zich voor tientallen miljarden garant gesteld....
Ja, dan moet je daar zijn, en bij de giganten bonussen en fraude bedrijfsleven, maar niet, van 'wij als belastingbetaler betalen jou inkomen', want dat is dus niet zo', die belasting gaat naar de staat, die belasting ís van de staat, niet van jou, iig niet meer en die doet ermee wat zij wil, en dat is onder andere mijn inkomen waar ík recht op heb, betalen Er komt een moment dat de pot leeg is.... Dat moment duurt niet meer zo lang En ja.... dan krijg jij opeens ook veel minder en is het nog maar de vraag of jij zelfstandig kunt blijven wonen.eindtijddoemdenkers
Ja, en dan kan jij ineens niet meer bij je bankrekening, zoals nu in sommige delen van de wereld al het geval is omdat banken het geld niet hebben, en dan kan jij je huis verkopen. Etc.
Ja, ik hou niet van dat doemdenken, dat kan wel zo zijn, ja, en dan, dan ga ik naar gaarkeukens, ja? En dan?
Het zal wel beginnen met gaarkeukens waar je je prakkie op kan komen halen. En het zal ook beginnen dat jij je mooie huisje mag gaan verkopen.
Ik leef nu.
Maar Willem de Overbodige en zn vrouwtje met schattige kindjes zullen daar geen last van hebben hoor, vreest niet 
Ik vrees niet, ik denk weleens, de mensen met tonnen op de bank die kunnen vrezen, en niet dat ik dat leuk vind, maar ik heb niet zoveel te verliezen, maar als iemand zijn hele leven heeft gespaard en dan niet meer bij zijn eigen geld kan, deze scenario's zijn er ook. Of bedrijven die failliet gaan...Dat zie je nu ook al.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 16 juni 2013, 12:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Hoe ik over het kreuningshuis denk, is ondertussen wel bekend, denk ik. Een illegaal zooitje ongeregeld dat parasiteert op de nederlandse samenleving. Een jochie dat toevallig als eerste uit het geboortekanaal van zn ma gekropen is, dat is zijn enige kwalificatie, op intelligentie had hij het nooit gered. Het trouwen met een geblondeerde argentijnse dochter van een medeplichtige aan massamoord en daarmee een paar vertederende dochtertjes krijgen, is ook geen kwalificatie, dacht ik?
Maar goed... even over dhr. Rutte en dhr. Samsom.... Leg mij nu eens uit waarom ik respect zou moeten hebben voor mensen die Nederland al schaterlachend verkwanselen, failliet laten gaan en leegroven ten behoeve van een dictatoriaal bewind in Brussel. Voor miljarden staat de overheid garant voor zuidelijke landen... een gigantische gok met ONS PENSIOENPOTJE voor ONZE oude dag!! Ze gooien alles wat in Nederland is opgebouwd op de roulettetafel!! Hebben ze u daar toestemming voor gevraagd? Hebben ze sowieso weleens uw mening gevraagd over hun overdracht van souvereiniteit en vermogen naar "europa"? Ja ooit 1 keer in 2005 .... de uitslag daarvan is gebruikt als popla wc-papier! koning, minister, staten generaal, schijt aan de bevolking hebben ze allemaal. |
Ik ben het volledig met je eens dat er maar ÉÉN grote Koning behoort te zijn, en het gaat ook gebeuren, wat een geluk dat dan geen mens persoon meer baas zal zijn maar Iemand die werkelijk het goede met ons voor heeft gaat regeren.
Leve onze zekerheden , moeten we eigenlijk Lukas 12 de versen 22 t/m 34 maar uit de Bijbel halen, en hen die het moeilijk hebben en ver onder armoede grens leven, bijv hen uit Moldavië maar leren dat ze "christelijk" moeten worden? Ik denk dat de tekst "Wat u hun hebt gedaan, heeft u aan Mij gedaan, dan wel ter sprake kan komen, of niet dan?
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 16 juni 2013, 17:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:17
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | | Gooi je zeeuwse zunigheid wat betreft durf oan de koonte en ik zegge: DOEN! |
vooral doorgaan, niet geschoten is altijd mis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:19
|
|
|
|
maar het lijkt er op dat er inderdaad een leuke man op cm zit 
wordt vervolgd voor nu zeg ik lekker niks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:25
|
|
|
|
|
Ik heb straks een tuinfeest,kan wel wat zon gebruiken maar ik ben bang dat het weer in het water valt........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:33
|
|
|
|
Voor de vaders die er op deze vaderdag niet meer zijn,er niet mogen zijn,niet kunnen zijn en voor de kinderen die ze missen
http://www.youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4
Met je krullen als nacht Hoe je praat, hoe je lacht Hoe je stem zo dichtbij als een engel verzacht In mijn dromen doorstromen, Oneindige leegtes Je remt me Je temt me Je roert en beweegt me
Ik mis je Ik mis je Ik grijp je, ik gris je Ik wil je Bespeel je, Ik roer en beveel je om bij me te blijven In donkere nachten Niet meer te smachten naar jou
Laat me los Ik moet nu alleen en houdt me vast als het nodig is In gedachten ik zoek je in alles om me heen maar al denk ik soms dat het zo beter is Kan ik het niet helpen dat ik je soms mis
Ik smoor je Bevroor je Verlos, en verloor je Weg naar een andere plek maar ik hoor je Omarm je Verwarm je Ik zie je en voel je Ik aai je Ik streel je Ik knuffel en kroel je
Je rijpt me Begrijpt me Verwart en misleidt me Het schrikt me soms af Hoeveel ik op je lijk nu
Mijn glimlach Mijn tranen Mijn liefde voor leven Het spijt me van alles Kom help en bevrijd me
Laat me los Ik kan het alleen maar houd me vast als het nodig is In gedachten Ik vind je in alles om me heen
Maar al denk ik soms dat het zo beter is Kan ik het niet helpen dat ik je mis
Ik kus je Ik sus je Ik doof en ik blus je Je blijft heel dichtbij me Maar in mijn hoofd rust je
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 16 juni 2013, 13:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Voor de vaders die er op deze vaderdag niet meer zijn,er niet mogen zijn,niet kunnen zijn en voor de kinderen die ze missen
http://www.youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4
Met je krullen als nacht Hoe je praat, hoe je lacht Hoe je stem zo dichtbij als een engel verzacht In mijn dromen doorstromen, Oneindige leegtes Je remt me Je temt me Je roert en beweegt me
Ik mis je Ik mis je Ik grijp je, ik gris je Ik wil je Bespeel je, Ik roer en beveel je om bij me te blijven In donkere nachten Niet meer te smachten naar jou
Laat me los Ik moet nu alleen en houdt me vast als het nodig is In gedachten ik zoek je in alles om me heen maar al denk ik soms dat het zo beter is Kan ik het niet helpen dat ik je soms mis
Ik smoor je Bevroor je Verlos, en verloor je Weg naar een andere plek maar ik hoor je Omarm je Verwarm je Ik zie je en voel je Ik aai je Ik streel je Ik knuffel en kroel je
Je rijpt me Begrijpt me Verwart en misleidt me Het schrikt me soms af Hoeveel ik op je lijk nu
Mijn glimlach Mijn tranen Mijn liefde voor leven Het spijt me van alles Kom help en bevrijd me
Laat me los Ik kan het alleen maar houd me vast als het nodig is In gedachten Ik vind je in alles om me heen
Maar al denk ik soms dat het zo beter is Kan ik het niet helpen dat ik je mis
Ik kus je Ik sus je Ik doof en ik blus je Je blijft heel dichtbij me Maar in mijn hoofd rust je |
Tranen van ontroering voor elke mooie ervaring en van verdriet om het verlies. De woorden raken mij in mijn ziel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:40
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | maar het lijkt er op dat er inderdaad een leuke man op cm zit 
wordt vervolgd voor nu zeg ik lekker niks  |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:46
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:49
|
|
|
|
Ja, en die ik leuk vind is ook nog in de markt voor jullie, Vooral nadat ik hem debieligge mail heb verstuurt..... Tsss warom doe ik altijd zo debielig soms met mannen.... Ha ha hij heeft hem nog niet geopend, maar warom kan je verzonden mails niet gewoon weer effe terug halen, op niet verzenden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:51
|
|
|
|
|
Mooi....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:54
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen  |
Zoek de ENIGE leuke man op. Er kan er maar één de leukste voor jou zijn. En als je hem dan vindt, geniet dan mateloos van hem. Er gaat niets boven wederzijdse onvoorwaardelijke liefde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:55
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ja, en die ik leuk vind is ook nog in de markt voor jullie, Vooral nadat ik hem debieligge mail heb verstuurt..... Tsss warom doe ik altijd zo debielig soms met mannen.... Ha ha hij heeft hem nog niet geopend, maar warom kan je verzonden mails niet gewoon weer effe terug halen, op niet verzenden  |
haha ik ken het hoop ook altijd dat hij hem leest en dat als die gelezen is ook terug mailt, want dat is ook altijd maar afwachten he ... 
en waarom debielig je laat uit enthousiasme je hart spreken is daar wat mis mee dan ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:04
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | haha ik ken het hoop ook altijd dat hij hem leest en dat als die gelezen is ook terug mailt, want dat is ook altijd maar afwachten he ... 
en waarom debielig je laat uit enthousiasme je hart spreken is daar wat mis mee dan ? |
Ach, misschien vind hij d email wel heel debielig Zou kunnen
Zie wel.... H ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|