| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:10
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ach, misschien vind hij d email wel heel debielig Zou kunnen
Zie wel.... H ha ha |
je niet druk om maken wat hij vind, jij bent het waard of niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:14
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | je niet druk om maken wat hij vind, jij bent het waard of niet he  |
Klopt, ha ha, hij moet vereerd zijn hij een mail van me krijgt, ha ha, zo Kun je het ook bekijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:18
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....
Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.
Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam....  |
Ha ha ha ha. Zie het helemaal voor me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:25
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Klopt, ha ha, hij moet vereerd zijn hij een mail van me krijgt, ha ha, zo Kun je het ook bekijken  |
zo bekijk ik het ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALITHA162
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:32
|
|
|
|
Heeey lieve cm'ers wij missen jullie in de chatbox !!! Het is allemaal niet eng hoor we zullen niet bijten!!! Gister hebben we gezellig muziek met elkaar gedeeld !! dat was hardstikke fijn en gezellig !! Hou je ervan nieuwe mensen te leren kennen ? Vind je het leuk over verschillende onderwerpen te praten of juist beetje te dollen? wil je je verhaal kwijt en een luisterend oor ????? Kom dan gezellig naar de chatbox wij wachten op jullie !!! liefs van de chatters !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 15:33
|
|
|
|
| TALITHA162 schreef: | Heeey lieve cm'ers wij missen jullie in de chatbox !!! Het is allemaal niet eng hoor we zullen niet bijten!!! Gister hebben we gezellig muziek met elkaar gedeeld !! dat was hardstikke fijn en gezellig !! Hou je ervan nieuwe mensen te leren kennen ? Vind je het leuk over verschillende onderwerpen te praten of juist beetje te dollen? wil je je verhaal kwijt en een luisterend oor ????? Kom dan gezellig naar de chatbox wij wachten op jullie !!! liefs van de chatters !!! |
altijd als ik er ben is er niemand of ze zeggen niks en als je eens dolt gaan ze boos weg .... zucht ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 15:43
|
|
|
|
ben maar ff tijdelijk gestopt met iniatief nemen ze schrikken te erg laat ze mij maar vangen 
brengt misschien meer resultaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:27
|
|
|
|
In het topic Klaagmuur mag je klagen over het weer, de regering, duiven op je dak, verstopte gsm's enz. enz.
Maar NIET over elkaar!
Gebruik het topic waar het voor bedoeld is en anders niet.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:38
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | In het topic Klaagmuur mag je klagen over het weer, de regering, duiven op je dak, verstopte gsm's enz. enz.
Maar NIET over elkaar!
Gebruik het topic waar het voor bedoeld is en anders niet.
Redactie CM |
Soms sla je door met bemoeienis, beste redactie van CM. Voor zover ik kan lezen klaagt niemand over iemand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:42
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Soms sla je door met bemoeienis, beste redactie van CM. Voor zover ik kan lezen klaagt niemand over iemand. |
IJsje, al die bijdragen zijn net verwijderd door CM!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 16 juni 2013, 16:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIA458
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 16:57
|
|
|
|
Dat er "verkeerde" muziek is, is niets nieuws. Toch vind ik het een beetje vreemd, als welke muziek dan ook achterstevoren afgespeeld wordt. Wat is de zin hiervan? Ik denk, dat ook de Mattheus Passion achterstevoren niet echt fantastisch klinkt. De meeste muziek is tegenwoordig niet veel meer dan herrie en dat is op zich al schadelijk genoeg, maar om nou te gaan zoeken naar boodschappen of satanische dingen, als je muziek achterstevoren speelt? ZOnde van mijn tijd. Ria.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:04
|
|
|
|
Om het nog duidelijker te verwoorden:
Geen negatief gedoe meer tegen elkaar op het forum!
Als je moeite hebt met hetgeen iemand schrijft, geef dat aan zonder de ander direct te veroordelen. Vraag waarom iemand een bepaalde opmerking plaatst. Meestal heeft hij/zij er wel een bedoeling mee. Dit kan op het forum, maar let dan wel op je toon. Het komt vaak harder over dan de bedoeling is. Een andere mogelijkheid is mailen met die persoon.
Je kunt ook gebruik maken van de niet oké knop, maar hoeft dat niet te melden op het forum. Dat geeft maar weer olie op het vuur.
En je kunt de redactie mailen. We kunnen niet altijd direct ingrijpen, maar proberen er zsm iets mee te doen.
Het is echt niet de bedoeling om steeds allerlei reacties te verwijderen, maar op deze manier raken topics vol met van alles en nog wat waar het topic niet voor bedoeld is. En dat willen we niet.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:13
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | IJsje, al die bijdragen zijn net verwijderd door CM! |
Oke, dan is mijn opmerking gebaseerd op onvolledige informatie. Ik begrijp het.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:21
|
|
|
|
| RIA458 schreef: | Dat er "verkeerde" muziek is, is niets nieuws. Toch vind ik het een beetje vreemd, als welke muziek dan ook achterstevoren afgespeeld wordt. Wat is de zin hiervan? Ik denk, dat ook de Mattheus Passion achterstevoren niet echt fantastisch klinkt. De meeste muziek is tegenwoordig niet veel meer dan herrie en dat is op zich al schadelijk genoeg, maar om nou te gaan zoeken naar boodschappen of satanische dingen, als je muziek achterstevoren speelt? ZOnde van mijn tijd. Ria. |
Het was ook niet de bedoeling om de muziek achterstevoren te horen want dan zou niemand ernaar luisteren! Het was de bedoeling dat de argeloze luisteraar door normaal naar die muziek te luisten, in zijn onderbewuste beinvloedt zou worden door boze machten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALITHA162
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:37
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | altijd als ik er ben is er niemand of ze zeggen niks en als je eens dolt gaan ze boos weg .... zucht ....  |
ligt eraan wie er in de chat zitten hoor het is momenteel erg gezellig juist !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:49
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Om het nog duidelijker te verwoorden:
Geen negatief gedoe meer tegen elkaar op het forum!
Als je moeite hebt met hetgeen iemand schrijft, geef dat aan zonder de ander direct te veroordelen. Vraag waarom iemand een bepaalde opmerking plaatst. Meestal heeft hij/zij er wel een bedoeling mee. Dit kan op het forum, maar let dan wel op je toon. Het komt vaak harder over dan de bedoeling is. Een andere mogelijkheid is mailen met die persoon.
Je kunt ook gebruik maken van de niet oké knop, maar hoeft dat niet te melden op het forum. Dat geeft maar weer olie op het vuur.
En je kunt de redactie mailen. We kunnen niet altijd direct ingrijpen, maar proberen er zsm iets mee te doen.
Het is echt niet de bedoeling om steeds allerlei reacties te verwijderen, maar op deze manier raken topics vol met van alles en nog wat waar het topic niet voor bedoeld is. En dat willen we niet.
Redactie CM |
Begrijp het, alleen, iemand plaatst iets kwetsend voor een ander op het forum en dat blijft dan gewoon staan, als of dat allemaal oke is, dan moet ik wel reageren om tegengas te geven. Denk dan aan die mensen die het lezen er er door gekwetst worden, die denken dan ook misschien ehhhh??? En dat vind iedereen oke , zo,n opmerking??? Lijkt me fijn voor die mensen om te lezen dat niet iedereen dat oke vind. Maar zal me aan de regels proberen aante passen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:12
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=NzUIxsv9ZZs Andersom kan ook. Wie wat en hoe "wereldse" muziek is en of het verkeerd is, weten we soms niet. Er is veel rotzooi gemaakt , die toch bedoeld is om ons ongemerkt de verkeerde kant op te sturen. Echter wij hebben een machtig wapen hier tegen en dat is gewoon dicht bij Onze Heer en Heiland te blijven een aan Zijn hand te blijven lopen en zo onder Zijn bescherming te blijven.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 16 juni 2013, 18:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:23
|
|
|
|
Shanita, ik heb bewondering voor jouw redenatie
fantastisch, echt waar!!!
ik geniet zoooo van jouw uitspraken dat ik eigenlijk niets tegenin WIL brengen, dat iemand zo een mooie kijk op de wereld en de financiele structuur kan hebben
Toch even 1 klein dingetje:
Als een ondernemer nu 100.000 euro verdiend, betaald hij daarvan ongeveer de helft aan belastingen. Met die 50.000 euro betaald de staat haar dingen, zoals haar ambtenaren, jouw salaris en de kosten van europa.
Maar oops... door de crisis en lastenverzwaring, verdiend die ondernemer nog maar 70.000 en betaald nog maar 35.000 aan de staat (belastingen) Wat nu? De overheid krijgt minder binnen maar moet nog steeds alles betalen, de ambtenaren, europa en jouw inkomen.....
Helaas zijn er heel veel mensen die nu minder inkomen hebben en dus minder aan de staat betalen.
De staat is eigenlijk gewoon een Shanita in het groot. Als de portemonnee leeg is, istie leeg. Dus als er minder binnenkomt, kan er ook minder uit.
En zo simpel ligt het, maar of jij het snapt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:28
|
|
|
|
| TALITHA162 schreef: | | ligt eraan wie er in de chat zitten hoor het is momenteel erg gezellig juist !!!! |
Toch wel leuk!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:36
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | https://www.youtube.com/watch?v=NzUIxsv9ZZs Andersom kan ook. Wie wat en hoe "wereldse" muziek is en of het verkeerd is, weten we soms niet. Er is veel rotzooi gemaakt , die toch bedoeld is om ons ongemerkt de verkeerde kant op te sturen. Echter wij hebben een machtig wapen hier tegen en dat is gewoon dicht bij Onze Heer en Heiland te blijven een aan Zijn hand te blijven lopen en zo onder Zijn bescherming te blijven. |
Heb persoonlijk altijd naar diverse muziek geluisterd en nooit ''raar'' gaan doen , maar ja, dat heb je ook zelf in de hand. Als je merkt dat het fout gaat, moet je actie ondernemen... en inderdaad, we hebben machtige wapens in bezit om de boze van ons af te slaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:41
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | https://www.youtube.com/watch?v=NzUIxsv9ZZs Andersom kan ook. Wie wat en hoe "wereldse" muziek is en of het verkeerd is, weten we soms niet. Er is veel rotzooi gemaakt , die toch bedoeld is om ons ongemerkt de verkeerde kant op te sturen. Echter wij hebben een machtig wapen hier tegen en dat is gewoon dicht bij Onze Heer en Heiland te blijven een aan Zijn hand te blijven lopen en zo onder Zijn bescherming te blijven. |
Hoe weet je of muziek gemaakt is om ons de verkeerde kant op te zetten? Ik begrijp daar niets van, kom het nooit tegen. Ik ken alleen verschil in wat ik mooi, goed of gevoelig vind, en in wat ik niet mooi vind en zelfs ronduit lelijk. Maar om daar nu griezelige invloeden aan op te hangen gaat mij te ver.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:45
|
|
|
|
| IJSJE204 schreef: | Hoe weet je of muziek gemaakt is om ons de verkeerde kant op te zetten? Ik begrijp daar niets van, kom het nooit tegen. Ik ken alleen verschil in wat ik mooi, goed of gevoelig vind, en in wat ik niet mooi vind en zelfs ronduit lelijk. Maar om daar nu griezelige invloeden aan op te hangen gaat mij te ver. |
tja, je mot toch iets verzinnen om je mening te onderbouwen. teveel mensen hadden geen moeite met de popmuziek waar hun kinderen naar luisterden. Daar baalden de moraalridders van....
nou, dan verzin je toch gewoon een "satanische" invloed, izze simpel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:50
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, je mot toch iets verzinnen om je mening te onderbouwen. teveel mensen hadden geen moeite met de popmuziek waar hun kinderen naar luisterden. Daar baalden de moraalridders van....
nou, dan verzin je toch gewoon een "satanische" invloed, izze simpel. |
Tja, je kunt overal in geloven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Shanita, ik heb bewondering voor jouw redenatie
ik geniet zoooo van jouw uitspraken dat ik eigenlijk niets tegenin WIL brengen, dat iemand zo een mooie kijk op de wereld en de financiele structuur kan hebben
Als een ondernemer nu 100.000 euro verdiend, betaald hij daarvan ongeveer de helft aan belastingen. Met die 50.000 euro betaald de staat haar dingen, zoals haar ambtenaren, jouw salaris en de kosten van europa.
Maar oops... door de crisis en lastenverzwaring, verdiend die ondernemer nog maar 70.000 en betaald nog maar 35.000 aan de staat (belastingen) Wat nu? De overheid krijgt minder binnen maar moet nog steeds alles betalen, de ambtenaren, europa en jouw inkomen.....
Helaas zijn er heel veel mensen die nu minder inkomen hebben en dus minder aan de staat betalen.
De staat is eigenlijk gewoon een Shanita in het groot. Als de portemonnee leeg is, istie leeg. Dus als er minder binnenkomt, kan er ook minder uit.
En zo simpel ligt het, maar of jij het snapt...  |
We hebben gelukkig een Hemelse Vader die voor ons zorgt. Ik vraag me ook wel eens af hoe het allemaal verder zal gaan in deze crisis. Maar God zegt: wees in geen ding bezorgd We mogen ons vertrouwen op de Here stellen en dat doe ik dan ook maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:58
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | We hebben gelukkig een Hemelse Vader die voor ons zorgt. Ik vraag me ook wel eens af hoe het allemaal verder zal gaan in deze crisis. Maar God zegt: wees in geen ding bezorgd We mogen ons vertrouwen op de Here stellen en dat doe ik dan ook maar  |
gelijk heb je!!! duidelijk is wel dat je het van "de boven ons gestelden" NIET hoeft te verwachten.... integendeel zelfs....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 19:07
|
|
|
|
[quote=PIETER649]Shanita, ik heb bewondering voor jouw redenatie
Wat heerlijk
Daar heb ik helemaal geen kijk op: ben alleen even klaar met mensen die míj beschuldigen dat zíj míjn inkomen betalen, en dat wordt dan vaak zo gezegd, op zo'n manier, dat ik mij daarvoor ook nog eens heel schuldig behoor te voelen.
Die betaald de staat. En waarvan? Van de kas. Ja, dat jou belasting daar ook misschien toevallig bij ligt, is niet mijn probleem, snap je?
En zelfs al wordt er gefraudeerd met uitkeringen wat ik natuurlijk niet goedkeur, dan is de kostenpost van fraude in het bedrijfsleven nog een paar duizenden keren zo hoog.
Maar ja, het is veel makkelijker je gal te spuien over de crises, naar wat bijstandsmoeders, of ernstig zieken met een uitkering, en die als dé zondebok zien, dan te kijken hoe het nu echt komt.
Want de verhoudingen zijn zoek, als iemand met drie Mercedesen, twee huizen, mij even gaat beschuldigen dat ik van Zíjn geld leef, terwijl ik nét 900 euro krijg per maand, dan zijn de verhoudingen zoek.
Ik zal nooit een auto kunnen kopen zelfs niet de allergoedkoopste voor 7000 euro. Ik zal nooit op vakantie kunnen. Heb het bij tijden erg zwaar omdat ik ziek ben en dat is geen klagen dat is mededelen.
En als het dan een tijdje wel goed gaat, zoals de laatste tijd steeds vaker het geval is en ik ben gelukkig en erg dankbaar dat ik een inkomen krijg, dan zal ik mij eventjes schuldig moeten voelen? Echt niet. Ik ben wel dankbaar voor mijn uitkering.
Maar ja, er zitten mensen bij die bijvoorbeeld zeggen ik hoef gelukkig niet te werken, ja, ik zei dat weleens, maar ik bedoelde, van; 'ik zou dat nu niet eens kúnnen....Maar ja het kan ook op een andere manier gezegd worden idd. van ik kan lekker uitslapen.(en zo lekker is dat niet hoor....als je niet inventief bent en je zoekt geen contacten in buurthuizen, vrijwilligerwerk, inloophuizen, dan is je wereldje echt heel klein, zeker als je dan ook nog eens geen kinderen hebt, en nagenoeg geen contact familie.
En als je je daar dan bovenuitwerkt, door toch de deur uit te gaan, vrijwilligerswerk doen, naar inloophuizen waar je mee kan eten voor 6 euro, en toch wat contacten maakt, ja, dan krijg je gewoon te horen van sommigen van ja, jij profiteert van ónze centen... Daarom denkt mijn omgeving dat ik werk....
Als een ondernemer nu 100.000 euro verdiend, betaald hij daarvan ongeveer de helft aan belastingen. Met die 50.000 euro betaald de staat haar dingen, zoals haar ambtenaren, jouw salaris en de kosten van europa. Nee, mijn inkomen.
Mijn portomonee is niet leeg , ik ben zo slim om gewoon de allergoedkoopste dingen te kopen, en anders wachten tot iets is afgeprijst. en ik krijg weleens iets wat iemand anders wegdoet, of ik kijk in de kringloopwinkel.
En ik ga niet, zoals je vaak hoort in het bedrijfsleven, grote gokken wagen met anderen hun geld, en mezelf grote bonussen geven van anderen hun geld. En zo simpel ligt het, maar of jij het snapt... 
Ik snap het, ik naar de gaarkeukens, en jij niet meer bij je geld kunnen(banken failliet). En ja, ik blijf zelf hopen dat de crises zich hersteld. Want ik wil dit ook niet.
Maar ik weiger mijzelf als onderdeel te zien van de zondebok, terwijl er een echte zondebok is, de fraude in het bedrijfsleven. En zo simpel ligt het, maar of jij het snapt... 
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 16 juni 2013, 21:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 19:47
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | We hebben gelukkig een Hemelse Vader die voor ons zorgt. Ik vraag me ook wel eens af hoe het allemaal verder zal gaan in deze crisis. Maar God zegt: wees in geen ding bezorgd We mogen ons vertrouwen op de Here stellen en dat doe ik dan ook maar  |
Ja, ik snáp ook wel dat mensen bezorgt zijn. Natuurlijk.
Als iemand zijn hele leven heeft lopen sparen om een huis te kopen en nu het risico loopt dat ie dat kwijtraakt, of zoals ik 20 jaar lang intensieve zware therapie, en nu bén ik dan beter en zou ik naar de gaarkeukens moeten.
Maar, de schuld afschuiven op uitkeringstrekkers, ja, vind ik niet kunnen als je kijkt wat er zich aan fraude in het bedrijfsleven afspeelt. En dat hoor je vaak, me buren, iedereen in deze flat denkt dat ik gewoon werk...(waarom denk je dat ik dat zeg: zelfbescherming) Als ik weleens hoor wat men allemaal durft te zeggen over uitkeringstrekkers. Egoïstische uitvreters, die lui zijn, bijvoorbeeld.
En alleen deze zin al: Wíj betalen jóu inkomen van óns belastinggeld(en dan heel beschuldigend uitgesproken, voor wie de gevoelswaarde van deze zinnen niet voelt). en dan de enorme haat die er vanuit gaat....
Ja, dan kan ik ook wel zeggen, ja die @#$%$# fraudeurs in het bedrijfsleven(wat dan ook nog duizendenkeren zo hoog is, die kostenpost), maar ja niet iedereen is zo, en vaak, lang niet iedereen. Maar ja, dáár hoor ik nooit iets over...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 16 juni 2013, 20:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 19:59
|
|
|
|
[ Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 19:07 quote=SHANITA130]
HEAR HEAR, gelijk de Engelsen zeggen als iemand een goed verhaal heeft. Fantatastisch dta de Heer je nabij is en blijft, dat het beter gaat momenteel. Ik hoop en bid dat je nog meer zegennigen mag ontvangen, dat ondanks de geboekte vooruitgang, het leven nog dragelijker mag worden voor jou.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 16 juni 2013, 20:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:04
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | [ Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 19:07 quote=SHANITA130]HEAR HEAR, gelijk de Engelsen zeggen als iemand een goed verhaal heeft. Fantatastisch dta de Heer je nabij is en blijft, dat het beter gaat momenteel. Ik hoop en bid dat je nog meer zegennigen mag ontvangen, dat ondanks de geboekte vooruitgang, het leven nog dragelijker mag worden voor jou. |
Dank Pieter619!
Het gaat, eigenlijk eerlijk gezegd veel beter. Dank je!!! Ik trek me weleens teveel aan, aan verdriet van anderen, die hun bedrijf zijn kwijtgeraakt, wat hun hele leven was. Want ja, met die mensen kom ik natuurlijk in aanraking... Ja, dat blijft me toch echt ff bij, gaat me niet in de koude kleren zitten zeg maar. Ik moet dan echt eigenlijk als het ware, het van me afschudden, anders zou het me zelfs nog kunnen beïnvloeden dat gevoel van totale verslagenheid wat je dan bij zo iemand ziet, en eigenlijk ook zelf voelt op dat moment dan. en ook later.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 16 juni 2013, 20:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Dat jij een inkomen van de staat krijgt en hierdoor een zelfstandig bestaan kunt leiden, dat is niet zo zeer de staat die daar voor zorgt, daar zorgen de belastingbetalers voor. Die belastingbetalers krijgen het zelf steeds krapper en gaan dus ook minder belasting betalen. Van datgene dat de staat binnenkrijgt, moeten steeds meer monden gevoed worden, het aantal werklozen stijgt met de dag!! De zuidelijke landen blijven een gigantisch risico, ministers De Jager, Rutte en Dijsselbloem hebben zich voor tientallen miljarden garant gesteld.... Er komt een moment dat de pot leeg is.... Dat moment duurt niet meer zo lang En ja.... dan krijg jij opeens ook veel minder en is het nog maar de vraag of jij zelfstandig kunt blijven wonen. Het zal wel beginnen met gaarkeukens waar je je prakkie op kan komen halen.
Maar Willem de Overbodige en zn vrouwtje met schattige kindjes zullen daar geen last van hebben hoor, vreest niet  |
Vind het eigenlijk niet gepast dat jij Shanita hier beschuldigd dat zij ondanks wat haar is overkomen, haar d eschuld geeft dat jij (als belasting betaler) haar mede moet verzorgen en zo niet 3x maar sechts 2 x op vakantie kan in het jaar. Jamme rdat ook jou opgepotte centen daar deel van moeten uitm aken mv bepaalde belastingen uitmaken.
"Heb uw naaste lief" en gunnen we iedereen een goed leven, zonder extra's maar een goed leven dus, of is het toch ikke ike. Bedenk dta het een zegen is dat jij het zo goed hebt, maar het kan tot last zijn als je er verkeerd mee omgaat.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 16 juni 2013, 20:12
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|