| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:34
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Boodschappen gedaan, gegeten, eventjes geslapen, geïnternet, en zo nog even een klein schoonheidsslaapje doen, en vanavond/vannacht weer mooie klassiekers kijken.
Ja, en ik moet de afwas nog doen/hebben gedaan vóór ik wegga, ja dat moet van mezelf. Ik ben zo iemand die elke keer een nieuw kopje/glas, bordje etc. pakt, zeggen ze, dus ja, dat loopt hier snel op in Huize S., de afwas. De reden dat ik elke keer een nieuw kopje neem enzo; ben bang voor bacteriën, vandaar. Ik denk zelf dat ik een punt heb.
Iig, eerst een dutje, dan afwassen dan even opknappen, en kijken of mijn ex al wakker is, ja, die ging om half 7 slapen, ja en dan nog alleen omdat ik toen naar beneden kwam, ik ging namelijk al/pas om 2 uur naar bed ofzo.
Ja, vakantie he? Vakantie in eigen dorp
Dus, tot later, fijne avond, met voor de filmliefhebbers, veel kijkplezier
NB: Wat staat dat gezellig he, zo wat plantjes met bloemetjes op je balkon?
 |
Hoi Shanita,
Je zegt dat je telkens een schoon kopje pakt i.v.m. bacteriën, maar heb je dat alleen met kopjes? Want ik denk b.v. aan de deurklink, daar zitten vast ook veel bacteriën aan. Ook op het aanrecht en toilet enz.
Wens je een leuke vakantie in eigen dorp met fleurige bloemetjes op je balkon en niet te vergeten schone frisse vitrage
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:38
|
|
|
|
| AXL455 schreef: | kijk eens in het deurslot  |
Ja, goede tip AXL. Ik had ze inderdaad aan de buitenkant van de deur laten zitten gisteren.
Iemand had ze eruit gehaald en in m`n brievenbus gedaan. Daar kwam ik dus vanmiddag achter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:53
|
|
|
|
|
Vrijwilligerswerk kan je enorm veel voldoening geven ! Vaak kijken mensen er vreemd tegenaan als je (tussen 2 banen in; tegenwoordig kan dat al even duren) zegt dat het vrijwillig is. Dan is het opeens geen werk meer. Dan vraag je door en dan blijkt dat het erom gaat dat je geld verdiend (en niet dat je een zinvolle dagbesteding hebt). Ach ja, geld......zo'n reactie zegt meer over die mensen dan over de vrijwilliger. Hulde aan alle vrijwilligers in Nederland !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA691
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 19:09
|
|
|
|
|
Ik werd werkeloos en toen ben ik vrijwilligerswerk gaan doen bij het Leger des Heils, en dankzij de contacten door dat vrijwilligers werk heb ik een nieuwe baan waar ik het enorm naar mijn zijn heb. Het vult naast voldoening ook de "gaten" op je CV.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 19:42
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Hoi Shanita,
Je zegt dat je telkens een schoon kopje pakt i.v.m. bacteriën, maar heb je dat alleen met kopjes? Want ik denk b.v. aan de deurklink, daar zitten vast ook veel bacteriën aan. Ook op het aanrecht en toilet enz.
Wens je een leuke vakantie in eigen dorp met fleurige bloemetjes op je balkon en niet te vergeten schone frisse vitrage  |
Ja, ook. Niet me eigen deurklinken of van bekenden, wel in de bus, en trein, lift, etc. Als ik bijvoorbeeld dan op een knop druk doe ik dat met me sleutel, als ik zo'n ijzeren stang beet moet pakken oid in de tram, trein, doe ik dat het liefst als het even kan, met me jas, die ik dan even een stukje over me arm trek, dat soort dingen ja.
Ja, en als ik, onvermijdelijk wel dingen aan moet raken, ja, méteen me handen wassen thuis, wat ik sowieso al doe.
Geen smetvrees, dat niet, gewoon, ik weet het een en ander van bacteriën, en ja, gezond verstand denk ik.
Het was ook nooit vies in me huis, alleen erg rommelig, overal lag wat, kleding tussen boeken, en papieren, bijvoorbeeld. Wasrekjes die weken stonden met was eraan, omdat ik dat niet op me balkon wil doen. En geen zin had er het eraf te halen dat soort dingen.
Máár, zodra ik iets uitrek, meteen in de wasmand, dingen meteen in de prullenbak, ja dat wel natuurlijk, dus was heel erg rommelig, maar júist niet smerig. Ja, want als ik alles opruim, ja ik laat alles achter me liggen, je ziet een heel spoor, daar me jas, daar me tas, daar me schoenen, etc. En ja, niets terugleggen, dan ziet het er na een week weer uit alsof een bom is ontploft.
Was niet altijd zo hoor. en ben mezelf weer zo aan het conditioneren dat ik wel weer alles meteen opruim, en dat lukt aardig.
Want ja, als alles is opgeruimd en je weet precies waar alles ligt hoef je nooit te zoeken; is het halve werk;)
Ik was ook tijden heel erg netjes, maar ja dit en dat, en ja, dan val ik weer terug in alles laten liggen en ja als je dat een half jaar doet, ben je echt niet ff in een paar uur klaar. 
ps: Ja, en ik kook alleen als een vriend komt en die wast af ;), en ja voor hem ruimde ik dan alles wel op(lees: flikkerde alles in de slaapkamer, en dan deur dicht), en dan sliepen we op matras in huiskamer ;)
Maar ja, nu ben ik dus al een tijdje bezig met project: het hele huis in zijn geheel opruimen en eventueel reinigen. Wat ik nodig vind, ramen niet zo belangrijk, vitrage weer wel, etc. In die volgorde, dit was een voorbeeld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 19:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 20:23
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, ik had eerst me hele balkon opgeruimt, schoongemaakt, en toen plantjes gaan kopen
En nu ook, af en toe, als ik een leuke zie, in de bloemenwinkel, of bij de supermarkt, als ik er toch langs loop zeg maar, neem ik er weer eentje mee
En me vitrage gewassen, weer mooi gebroken wilt hoe het hoorde , ipv gelig ...
Ja, en zo doe ik elke dat iets, ja afgesproken met me mantelzorger en me hulpverlener.
Zodat me huis binnen no time, weer op een huis lijkt, maar dan: "hoe ík het wil", en niet hoe anderen zeggen dat het 'hoort'.
Bedankt voor je reactie, doet me goed! |
Klinkt goed, beetje voor beetje, leuk huisje maken voor jou geloof me je voelt je veel fijner als je huisje beetje leuk is. en dan een huisje na jouw smaak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 20:24
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Ja, goede tip AXL. Ik had ze inderdaad aan de buitenkant van de deur laten zitten gisteren.
Iemand had ze eruit gehaald en in m`n brievenbus gedaan. Daar kwam ik dus vanmiddag achter  |
ha ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 20:56
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Ja, goede tip AXL. Ik had ze inderdaad aan de buitenkant van de deur laten zitten gisteren.
Iemand had ze eruit gehaald en in m`n brievenbus gedaan. Daar kwam ik dus vanmiddag achter  |
Gelukkig zat de sleutel van de brievenbus er niet aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 20:59
|
|
|
|
|
De langste dag vandaag, 16 uur en 45 minuten maar liefst, alleen een beetje jammer van het weer…..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:02
|
|
|
|
| JITSKE021 schreef: | Als je op zorgen broedt komen ze uit.
(citaat Phil Bosmans) |
Een hele goeie...heel mooi.... Is op mezelf van toepassing... Maar nu een waarschuwing!!!
Phil Bosmans..heeft trouwens nog meer goede woorden/uitspraken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:05
|
|
|
|
Van mijn kapsel is niet veel meer heel... Uitgewaaid op de boulevard....met winterjas... Maar was toch heerlijk.. Koffie met wat lekkers en uitzicht over het water...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 21 juni 2013, 23:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, ook. Niet me eigen deurklinken of van bekenden, wel in de bus, en trein, lift, etc. Als ik bijvoorbeeld dan op een knop druk doe ik dat met me sleutel, als ik zo'n ijzeren stang beet moet pakken oid in de tram, trein, doe ik dat het liefst als het even kan, met me jas, die ik dan even een stukje over me arm trek, dat soort dingen ja.
Ja, en als ik, onvermijdelijk wel dingen aan moet raken, ja, méteen me handen wassen thuis, wat ik sowieso al doe.
Geen smetvrees, dat niet, gewoon, ik weet het een en ander van bacteriën, en ja, gezond verstand denk ik.
Het was ook nooit vies in me huis, alleen erg rommelig, overal lag wat, kleding tussen boeken, en papieren, bijvoorbeeld. Wasrekjes die weken stonden met was eraan, omdat ik dat niet op me balkon wil doen. En geen zin had er het eraf te halen dat soort dingen.
Máár, zodra ik iets uitrek, meteen in de wasmand, dingen meteen in de prullenbak, ja dat wel natuurlijk, dus was heel erg rommelig, maar júist niet smerig. Ja, want als ik alles opruim, ja ik laat alles achter me liggen, je ziet een heel spoor, daar me jas, daar me tas, daar me schoenen, etc. En ja, niets terugleggen, dan ziet het er na een week weer uit alsof een bom is ontploft.
Was niet altijd zo hoor. en ben mezelf weer zo aan het conditioneren dat ik wel weer alles meteen opruim, en dat lukt aardig.
Want ja, als alles is opgeruimd en je weet precies waar alles ligt hoef je nooit te zoeken; is het halve werk;)
Ik was ook tijden heel erg netjes, maar ja dit en dat, en ja, dan val ik weer terug in alles laten liggen en ja als je dat een half jaar doet, ben je echt niet ff in een paar uur klaar. 
ps: Ja, en ik kook alleen als een vriend komt en die wast af ;), en ja voor hem ruimde ik dan alles wel op(lees: flikkerde alles in de slaapkamer, en dan deur dicht), en dan sliepen we op matras in huiskamer ;)
Maar ja, nu ben ik dus al een tijdje bezig met project: het hele huis in zijn geheel opruimen en eventueel reinigen. Wat ik nodig vind, ramen niet zo belangrijk, vitrage weer wel, etc. In die volgorde, dit was een voorbeeld.  |
Oh gelukkig geen smetvrees, daar kan ik me niets bij voorstellen, die beginnen telkens opnieuw dezelfde dingen te poetsen. Een dagtaak hebben zij eraan en kapotte handen van al die zeep. Maar heel afschuwelijk voor deze mensen.
Ikzelf hou wel van een schoon huis, maar vindt het schoonmaken steeds minder leuk worden. Ik kan zelf niet tegen rommel, dus ik ben altijd aan het opruimen, dan kan je alles weer snel terugvinden.
Wel fijn dat je het schoon wilt hebben en rommel nou ja, dat is toch minder erg.
Maar die afwas die je in de slaapkamer flikkerde en daarna lekker slapen op de matras, was dat vroeger? of nu nog.
Maar zoals je zegt ben je nu bezig met project om het schoon en opgeruimd te hebben Veel succes en af en toe jezelf verwennen met een bos bloemen op tafel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:19
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Gelukkig zat de sleutel van de brievenbus er niet aan  |
Jawel, maar ik heb 2 sleutels voor de brievenbus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:55
|
|
|
|
Vrijdag 21 Juni, Romeinen 2: 12-24; Rotterdam-geloof.
Alleen luisteren naar God is niet genoeg, zegt Paules. Het gaat om heel praktisch doen wat God van je vraagt. Woorden alleen zijn niet genoeg, het gaat ook om daden. Dus een soort Rotterdam-geloof. Op dit punt schieten alle mensen zonder uitzondering heel erg tekort. Niet alleen heidenmensen, ook joodse mensen en christenmensen. Met de laatsten staat het misschien nog wel het meest treurig. Omdat joden en christenen de neiging hebben te denken dat ze beter zijn. Maar leven zij echt beter voor God en hun medemensen? Misschien zeg je: Paules, heb je niet wat leukers te schrijven? Weet je niet hoe wij hier in Rome of Rotterdam ons best zitten te doen in de kerk? En jij komt ons straks vertellen en preken hoe we tekortschieten voor God? Paules schrijft inderdaad heel confronterend. Maar daarbij is het totaal niet zijn opzet de geloofsinzet van zijn lezers in de stad Rome te kleineren. Hij wil alleen aan het begin van zijn brief meteen heel duidelijk zeggen: Lieve mensen, voor God zijn we volgens het evangelie allemaal schuldig! Jood en heiden zonder uitzondering. Niet alleen al die halve en hele criminelen in de stad. En al die seksueel geflipten. Ook wij maken ons schuldig! Ook wij hebben alle reden elke dag te bidden: Heer, ontferm U over ons! Christus, ontferm U! Laten we dat ook doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:00
|
|
|
|
Ik was er zelf niet...dochter wel en die heeft de dag van haar leven gehad... Ze heeft een hand gekregen van Maxima...tsja...dat is natuurlijk niet iets wat je dagelijks overkomt... Ze is erg begaan met het koningshuis...en was dit het neusje van de zalm!!!
Overigens het meisje met het groene jurkje wat in Zierikzee achter Maxima en Willem liep...is mijn nichtje. Ze is kinderburgemeester van Zierikzee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:15
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Oh gelukkig geen smetvrees, daar kan ik me niets bij voorstellen, die beginnen telkens opnieuw dezelfde dingen te poetsen. Een dagtaak hebben zij eraan en kapotte handen van al die zeep. Maar heel afschuwelijk voor deze mensen.
Ikzelf hou wel van een schoon huis, maar vindt het schoonmaken steeds minder leuk worden. Ik kan zelf niet tegen rommel, dus ik ben altijd aan het opruimen, dan kan je alles weer snel terugvinden.
Wel fijn dat je het schoon wilt hebben en rommel nou ja, dat is toch minder erg.
Maar die afwas die je in de slaapkamer flikkerde en daarna lekker slapen op de matras, was dat vroeger? of nu nog.
Maar zoals je zegt ben je nu bezig met project om het schoon en opgeruimd te hebben Veel succes en af en toe jezelf verwennen met een bos bloemen op tafel |
Haha, ik gooide geen vuile afwas in de slaapKamer, nee ik waste natuurlijk wel af, keuken, toilet douche etc., brandschoon.
Nee, stapels boeken die ik aan het lezen was, bergen schone kleding, als ik ze van de wasrekken haalde, had nooit geen zin om op te vouwen, en zo'n berg schone was gooide ik dan op me bed, had dan geen tijd meer uit te zoeken op te bergen.
En snel boeken, dvd's, papieren die overal verspreid lagen snel allemaal op me bed legde, want ik had dan geen tijd meer alles netjes op te bergen, dus snel alle spullen in de slaapkamer, en ik het 2 kamers. dan haalde ik het matras eerst weg en die maakte ik op in me huiskamer.
Haha, nee, zó erg was het niet, dat ik vuile vaat in me slaapkamer gooiDe, Haha 
ps: ik heb geleerd op therapie wb schoonmaken: alleen doen wat jij nodig vindt, niet meer, dus als ik me ramen een keer in het half jaar es doe, en de buren elke week, ja, dan moet kunnen, die dingen zeg maar.
Ja, dat je je sanitair elke week doet is wel weer logisch natuurlijk.
Maar er zijn dingen die hoeven nu eenmaal niet zo vaak da's overbodig. Je hoeft niet, zonder huisdieren 2 keer elke dag te stofzuigen, kan ook een keer in de week, of 10 dagen, zoiets, zulke dingen.
Anders kan iemand geobsedeerd raken, huishouden is noodzaak en bijzaak, dus alleen wat jíj nodig vind en dat kan verschillen per persoon.
En ik deed weer veels te weinig dan ik wou een tijd omdat ik me niet goed voelde, en nu ik me beter voel, ga ik stukkie bij beetje hier de zooi opruimen en schoonmaken en opbergen netjes, snappie? 
Ik moet elke dag wat doen, als me huis netjes is zet ik wel een foto's op me profiel
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 23:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:27
|
|
|
|
|
Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:34
|
|
|
|
| HANNS104 schreef: | | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Wat verdrietig....Sterkte!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:43
|
|
|
|
| HANNS104 schreef: | | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Sterkte Hans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:44
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | | hoe ist nu met je meissie Leanne? |
mwah......het ziet er nog steeds naar uit,die hechtingen in haar gezicht en dat dikke blauwe gezicht,haar armen liggen erg open dus dat blijft zeer doen.......het heeft tijd nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:45
|
|
|
|
Gecondoleerd met dit verlies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:17
|
|
|
|
De zomer begint met de herfst.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:26
|
|
|
|
Van harte gecondoleerd en sterkte de komende tijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:30
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Goed nieuws:
Een van de grootste christelijke organisaties die homoseksuelen helpt hun seksuele gevoelens te onderdrukken heeft zich donderdag bij de homogemeenschap verontschuldigd. De voorzitter van Exodus International maakte excuses voor 'jaren van nodeloos lijden en veroordeling in de handen van de organisatie en de gehele kerk'.
'We hebben mensen pijn gedaan', zei voorzitter Alan Chambers in zijn toespraak op de jaarvergadering van Exodus in het Amerikaanse Orlando. 'We hebben ons in de cultuuroorlog gestort, en we hebben verloren. Het is tijd voor vrede.'
Exodus werd 37 jaar geleden in de Verenigde Staten opgericht en heeft 260 filialen over de hele wereld. De organisatie beloofde homoseksuelen te 'genezen' van hun geaardheid door middel van gebed en begeleiding. Sinds meer en meer deskundigen hun geduld met die denkbeelden verloren is de invloed van Exodus getaand. In streng christelijke kring is de gedachte dat homoseksualiteit een te genezen stoornis is nog wel springlevend.
Voorzitter Chambers is getrouwd met een vrouw, maar maakt geen geheim van zijn seksuele gevoelens voor mannen. Hij zinspeelde al langer op een koerswijziging van zijn organisatie. Donderdag zei hij voortaan te willen werken aan een warmere ontvangst voor homoseksuelen in de kerken |
Goed nieuws! Wanneer beseft de mensheid eigenlijk dat ze een verheven diersoort zijn? http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/dier-en-natuur/13451-homoseksualiteit-bij-dieren.html
En dat homoseksualiteit absoluut niet onnatuurlijk is, maar onnatuurlijk wordt gemaakt door kerk, religie en de manier zoals je opgroeid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:38
|
|
|
|
heel veel sterkte hans, gods armen dicht om je heen niet heen gegaan , maar voorgegaan he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:40
|
|
|
|
| JANE410 schreef: |
Jawel, maar ik heb 2 sleutels voor de brievenbus |
ha ha. gelukkig maar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:40
|
|
|
|
Dit snap ik niet zo goed! Ik heb op elk bericht een reactie ontvangen! Maar daarom is het toch ook een matchforum? Ik stuur geen berichten naar 55+, en als ik daar een bericht van krijg reageer ik wel! Waarom niet eigenlijk? Je weet nooit waar de heren of dames op zoek naar zijn en wees gewoon duidelijk in wat je wilt! Toch?
Ps, ik reageerde op de TS!
Laatst aangepast door
|
LANFY127
|
op vrijdag 21 juni 2013, 23:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik was er zelf niet...dochter wel en die heeft de dag van haar leven gehad... Ze heeft een hand gekregen van Maxima...tsja...dat is natuurlijk niet iets wat je dagelijks overkomt... Ze is erg begaan met het koningshuis...en was dit het neusje van de zalm!!!
Overigens het meisje met het groene jurkje wat in Zierikzee achter Maxima en Willem liep...is mijn nichtje. Ze is kinderburgemeester van Zierikzee... |
leuk zeeland en natuurlijk geeft maxima jouw dochter een hand, hallo is jouw dochter he
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |