| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:05
|
|
|
|
Hier schijnt het zonnetje, al wordt ie aardig in de "watten" gelegd...... Maar het is tenminste droog, zonnig, niet koud....
Oh ja, gisteren is de auto ook weer gratis gewassen.....en dat op zondag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNIS196
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:14
|
|
|
|
Zojuist dit filmpje op youtube gezien. Heeft weliswaar niet met het Onze Vader direct te maken, wel met gebed in zijn algemeen. Is wel in het engels, dus hoop dat jullie het ook kunnen verstaan  http://www.youtube.com/watch?v=IuVsY96vAfw
Zegen, Dennis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:15
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Dames, bedankt voor alle leuke reacties op m'n foto. En de smiley's Ik weet ze wel op waarde in te schatten hoor Shanita
Zo, ik ga weer ff verder met m'n enige leuke vrouw op CM  |
Wat leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:16
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | vertel... wij zijn niet nieuwsgierig, maar leven met je mee  |
Ja
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 24 juni 2013, 14:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:25
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | dan nogmaals de vraag: waar komt de humor dan vandaan? God heeft deze wereld geschapen. De mens is naar Zijn beeld geschapen, heeft Zijn levensadem gekregen. De duivel heeft het zitten verzieken.
Dus wie van de 2 is oorsprong van de humor? |
Ik denk zelf: al het goede komt van God.
Ik denk zelf gewoon dat Ifan over een bepaald soort humor heeft, met verkeerde intenties, gedachten en uit verkeerde bronnen. En dat wilt onderstrepen. Waarin ik iig van harte hem gelijk geef, en veel hem wel gelijk zullen geven.
Als God de mens heeft gemaakt dan ook zijn humor...
sorry dat ik me er ff mee bemoei, ik ga zo weer naar 'Goede tijden'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:32
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Nou, dat is maar voor een gedeelte zo hoor! En zeker de NOS! Die speelt graag een voluit anti-Christelijk spel! |
Onderbouw dat eens. Welk gedeelte? Hoe wordt dat spel gespeeld? Over welke Christenen heb je het?
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 24 juni 2013, 14:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 15:03
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | nee eerst een midweek hilvarenbeek en dan mn achtertuin  |
Achtertuinen???
Die zijn zo geweldig!!! Zo helemaal jezelf zijn in je eigen stulpje!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN542
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 15:17
|
|
|
|
Dit vraag ik me af:
De zaken waar we ons eigenlijk het minst druk over moeten maken zoals wat we eten en wat voor weer het word ,worden in de onderwerpen het vaakst bezocht..
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN542
|
op maandag 24 juni 2013, 15:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 15:59
|
|
|
|
| CHRISTIAN542 schreef: | Dit vraag ik me af:
De zaken waar we ons eigenlijk het minst druk over moeten maken zoals wat we eten en wat voor weer het word ,worden in de onderwerpen het vaakst bezocht.. |
Het is geen vraag die je stelt, maar een constatering... Misschien moet je je afvragen WAAROM we hier het meeste reageren...
Ja...die mogelijkheid is er nu eenmaal... Je hebt wel gelijk...het is niet het meest belangrijke....
Maar misschien kun jezelf reageren op iets wat voor JOUW dan belangrijk is...
Er zijn immers genoeg onderwerpen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNIS196
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 16:14
|
|
|
|
Leuke topic! Behalve als humor inderdaad van de duivel is, dan bedoel ik natuurlijk: Boeiende topic!  Als je een speech moet houden is een oude, bekende truc om te beginnen met een kleine grap, omdat het de aandacht van de toehoorders vestigt. Vanuit dat oogpunt, laten we eens kijken naar een bijbels voorbeeld hiervan: Handelingen 2: De heilige Geest is zojuist uitgestort over de discipelen. Ze praten allen in andere talen, en de menigte is "buiten zichzelf en raakten in verlegenheid, en de één zei tegen de ander: Wat wil dit toch zeggen? Anderen zeiden spottend: Zij zijn vol van zoete wijn. Maar Petrus, die daar met de elf anderen stond, verhief zijn stem en sprak tot hen:" ... Ok nogmaals even, een speech begint met een kleine grap weten jullie nog? ..." Joodse mannen en u allen die in Jeruzalem woont, dit moet u bekend zijn en laat mijn woorden tot uw oren doordringen: Deze zijn namelijk niet dronken, zoals u vermoedt,.. " ok komt ie ".. want het is pas het derde uur van de dag. " Met andere woorden, daar is het toch nog veel te vroeg voor! Heb ik altijd wel een humorvolle opening gevonden van de eerste speech ooit na de uitstorting van de heilige Geest! 
Voor wie het niet grappig vindt.. Ook goed hoor, ik zie er de humor wel van in.
Dennis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN542
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 16:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het is geen vraag die je stelt, maar een constatering... Misschien moet je je afvragen WAAROM we hier het meeste reageren...
Ja...die mogelijkheid is er nu eenmaal... Je hebt wel gelijk...het is niet het meest belangrijke....
Maar misschien kun jezelf reageren op iets wat voor JOUW dan belangrijk is...
Er zijn immers genoeg onderwerpen? |
Ik vraag me af vandaag : dus ik vraag me gewoon af vandaag waarom de meeste onderwerpen bezocht worden die het minste er toe doen. Zonder er een discussie van te maken,maar gewoon even te laten merken dat er mensen zijn die zich dat afvragen.Op sommige vragen krijgen we toch geen antwoord .Tis meer iets om zelf even bij stil te staan,was mijn bedoeling.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN542
|
op maandag 24 juni 2013, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALITHA162
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 16:48
|
|
|
|
| DENNIS196 schreef: | Leuke topic! Behalve als humor inderdaad van de duivel is, dan bedoel ik natuurlijk: Boeiende topic!  Als je een speech moet houden is een oude, bekende truc om te beginnen met een kleine grap, omdat het de aandacht van de toehoorders vestigt. Vanuit dat oogpunt, laten we eens kijken naar een bijbels voorbeeld hiervan: Handelingen 2: De heilige Geest is zojuist uitgestort over de discipelen. Ze praten allen in andere talen, en de menigte is "buiten zichzelf en raakten in verlegenheid, en de één zei tegen de ander: Wat wil dit toch zeggen? Anderen zeiden spottend: Zij zijn vol van zoete wijn. Maar Petrus, die daar met de elf anderen stond, verhief zijn stem en sprak tot hen:" ... Ok nogmaals even, een speech begint met een kleine grap weten jullie nog? ..." Joodse mannen en u allen die in Jeruzalem woont, dit moet u bekend zijn en laat mijn woorden tot uw oren doordringen: Deze zijn namelijk niet dronken, zoals u vermoedt,.. " ok komt ie ".. want het is pas het derde uur van de dag. " Met andere woorden, daar is het toch nog veel te vroeg voor! Heb ik altijd wel een humorvolle opening gevonden van de eerste speech ooit na de uitstorting van de heilige Geest! 
Voor wie het niet grappig vindt.. Ook goed hoor, ik zie er de humor wel van in.
Dennis
|
mooi voorbeeld ja !!!
en dan nog iets Jezus kwam op aarde als MENS dus denken jullie nou echt dat Hij nooit gelachen heeft of grapjes heeft gemaakt met zijn discipelen??? Tuurlijk was Hij vaak serieus over de dingen van God maar in Zijn vrije tijd zal Hij vast wel eens een grapje gemaakt hebben hoor .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 16:54
|
|
|
|
Jullie hebben helemaal gelijk!
Ik denk zelf gewoon dat Ifan juist een bepaald soort humor bedoeld, die bijvoorbeeld dubbelzinnig is en/of met verkeerde intenties, en uit verkeerde gedachten en bronnen.
Zoiets zei hij ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNIS196
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 17:05
|
|
|
|
Bedankt voor je moeite Shanita,
heb het filmpje iig kunnen vinden!
Dennis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 17:10
|
|
|
|
Hollandse pot: Spinazie met aardappels en cordon bleu
Toetje: Appel/Perenvla
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 17:44
|
|
|
|
De zaken waar we ons eigenlijk het minst druk over moeten maken zoals wat we eten en wat voor weer het word ,worden in de onderwerpen het vaakst bezocht.. |
Toch zit daar iets achter.
Want als dat het meest wordt bezocht, ja, ....
Veel dingen zijn universeel.
Trouwens, vergis je niet, met het weer, het is wetenschappelijk bewezen dat het weer wel degelijk invloed heeft op alle soorten mensen. Oud/jong, rijk arme, gelukkige mensen, ongelukkig mensen, het weer kan er gewoon echt voor zorgen dat iemand zich beter voelt, of minder goed.
Komt bij, dat, wat zullen we eten oid, ook erg belangrijk is, want dat heeft direct met onze gezondheid te maken.
Dus ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo: "waar we ons eigenlijk het minst druk over moeten maken".
Duszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 17:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Achtertuinen???
Die zijn zo geweldig!!! Zo helemaal jezelf zijn in je eigen stulpje!!! |
Dat heb ik met me balkonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:04
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Mopperdemopper ik stuur geen mail meer krijg toch niks terug ..... over fatsoen gesproken ik doe het toch ook netjes terugmailen .....
Zucht  |
Je moet bellen, niet mailen.
En, woningstichtingen verschillen onderling, de ene anders dan de andere.
Nou weet ik niet van de jouwe, maar ja, je zou de regels es moeten bekijken denk ik.
Wordt ook veel in veel fora gesproken, met tips, over en door mensen die ook last hebben van duiven. En ook gewoon op sites.
Gewoon op Google: overlast duiven oid intikken.
Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:16
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Ja, jij hebt op dit moment niets te klagen Petra over mannen
En best vervelend dat ze ook zo leuk kunnen zijn  |
Nou, ik ben even klaar met alle mannen. Heb twee vrienden, en dat is dat.
Een man, moet wel van hele goed huize komen, anders heeft ie bij mij geen schijn van kans.
Hoe zei Corne dat ook alweer: o ja, van keurige afkom LOL.
Hieronder:
| Quote: | Geplaatst: woensdag 23 januari 2013, 10:22 In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.
Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf. 1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?) 2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben. 3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend. 4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet. 5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk. |
Uit: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:51
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | He Mamalou en Petra gefeliciteerd geniet er van verliefd zijn is zo leuk. En wie weet komt er iets heel moois Love is in the air das duidelijk moet er mischien ook maar van profiteren moet ik toch op zoek naar de leukste man op CM voor mij |
Ooow ik weet nog een geweldig leuke man! 55 jaar vlotte kerel, echt heel heel leuk, maar voor mij te oud, maar wel een heel heel goede vriend van me! Interesse?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:57
|
|
|
|
gebakken aardappels met paprika, kip, ui, champignons en kruiden. Heel simpel en smakelijk tegelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:57
|
|
|
|
|
Ik weet niet of hier al een topic voor is, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor jullie echt afknappers zijn bij een vrouw, dus niet tijdens een eerste date, maar in het algemeen bij een vrouw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:05
|
|
|
|
Restjesdag...
Je wil niet weten...een vreemde combinatie van van alles... Maar ze vinden hier alles goed...dat is weer heerlijk...
Wat geen restje was...meloen met ham...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:28
|
|
|
|
|
We moeten het riskeren om aanvechtbare dingen te zeggen als daardoor maar vitale vragen worden aangeroerd. - Dietrich Bonhoeffer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNIS196
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:28
|
|
|
|
Eerste wat mij zo spontaan te binnen schiet: Onzekerheid, gebrek aan relativeringsvermogen en wel willen praten maar niet kunnen luisteren. Dennis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:45
|
|
|
|
Twee uur Vergaderen op een dag is genoeg, dus heerlijk effe over luchtigge dingen wel Es' te hebben inplaats van diepe discusies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:47
|
|
|
|
| DENNIS196 schreef: | Eerste wat mij zo spontaan te binnen schiet: Onzekerheid, gebrek aan relativeringsvermogen en wel willen praten maar niet kunnen luisteren. Dennis
|
@ Mamaloe, Goed topic, denk dat we, ik zelf iig, er veel van kan leren!
@ Dennis: Ja, goed dat je deze dingen zegt, zo recht uit je hart zeg maar, kan ik alleen van leren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | @ Mamaloe, Goed topic, denk dat we, ik zelf iig, er veel van kan leren!
@ Dennis: Ja, goed dat je deze dingen zegt, zo recht uit je hart zeg maar, kan ik alleen van leren. |
Van leren..... Gewoon blijven wie je bent. Niet aanpassen omdat je denkt dat mannen willen je zo bent Shanita Als ze je niet leuk vinden hoe je bent lopen ze maar lekker door Als of mannen zelf perfect zijn..... Duhhhhh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:54
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Je moet bellen, niet mailen.
En, woningstichtingen verschillen onderling, de ene anders dan de andere.
Nou weet ik niet van de jouwe, maar ja, je zou de regels es moeten bekijken denk ik.
Wordt ook veel in veel fora gesproken, met tips, over en door mensen die ook last hebben van duiven. En ook gewoon op sites.
Gewoon op Google: overlast duiven oid intikken.
Sterkte! |
ehh ik wil wel bellen maar krijg maar eens een nr .
en wat woningstichting betreft ik ga nu grof geschut in zetten een officiele aanklacht willen ze graag dan krijgen ze deze 
alle tips werken niet tegen stank en overlast ...
bedankt ik vecht en kom boven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:56
|
|
|
|
Vrouwen waar knappen jullie op af bij een man bij een 1ste date?
Ik ben gewoon erg benieuwd.
Ik zelf knapte af toen een man boos werd toen ik even snel, speciaal alleen, een winkel indook om wat spullen te kopen die ik nodig had, en de man zegt achteraf dat ie mee had gewild, terwijl ik juist dacht veel mannen vinden dat vervelend winkelen, dus ik ga even snel alleen.
Wie volgt?
|
|
| Naar boven |
|
|