| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 09:13
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Waar gaat de reis heen   |
de 1e reis die ik ga maken gaat naar Duitsland. Een werkvakantie op de boot van de zonnebloem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 09:39
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen. Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een |
Dit doet recht aan wat er af en toe pijn aan mijn ogen doet in dit topic. Dankjewel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 10:38
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | oh das heel lief van je Natas Zo lief ben ik niet maar ja ik ben dan ook onlief volgens Frank |
En volgens Pieter dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 10:40
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | de 1e reis die ik ga maken gaat naar Duitsland. Een werkvakantie op de boot van de zonnebloem. |
Goed bezig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 11:46
|
|
|
|
Gelukkig dat Roelande onzin zoals autisme krijgen door een vaccinatie, maar weer eens benoemt. In 1998 is er inderdaad in een Brits medisch wetenschappelijk tijdschrift een artikel gepubliceerd, dat aanleiding was om te concluderen dat autisme door de BMR-vaccinatie kwam. Later hebben enkele schrijvers van dit artikel publiekelijk afstand genomen van de publicatie en in 2010 is na lang onderzoek het gehele artikel weer ingetrokken. Met Thomas ben ik het eens dat meer toezicht wenselijk is. Ook meer onderzoek blijft nodig. Medicijnen zijn inderdaad een zegen. Ook preventieve bescherming kan en mag je zien als een zegen. Het blijft een gegeven dat bijwerkingen van vaccinaties in geen verhouding staan tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt. De gevolgen van het niet meer vaccineren van alle kinderen in Nederland zou niet te overzien zijn. Kritisch zijn en blijven is goed en ook iets wat bij verantwoordelijkheid nemen hoort. En Rolf, mensen die hun kinderen laten inenten zijn per definitie geen mensen die alles voor zoete koek slikken. Ook zij hebben (over het algemeen) wel degelijk nagedacht over het wel of niet geven van de vaccinatie.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 2 juli 2013, 14:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 12:08
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | mm volgens mij kun jij niet erg goed lezen Pieter Frank hier bied zich vrijwillig aan om de strijkwas van alle dames te doen en dan ga jij dat weer terugdraaien Misschien kun jij ook nog een strijkplank strijkbout en een verlengsnoer(extra lang tot aan juffrouw Tok) meenemen, kan Frank zodra hij er is aan de slag Wij dames vermaken ons wel met het opeten en lekker zitten kletsen  |
Ik lees heel duidelijk dan Hij zich niet vrijwillig aanmeld maar het hem dan opgedrongen word.
Dus ff ontopic stoker op de BBQ en lekker picknicken is meer dan genoeg, anders wordt het een te huiselijk gebeuren, staan we straks ook nog een heelweekend te kramperen in een tentje op de hei met alles er op een aan.
Maar voor eerst maar gewoon BBQ-picknicken en "er kan nog meer bij".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 12:35
|
|
|
|
Voor de liefhebbers:
http://www.vaccinatiesdoorgeprikt.nl/
Met een doorklik naar de recensies rond de druk van 2011. Dit boek is door zowel ouders gelezen die alsnog tot vaccinatie besloten én door ouders die er mordicus tegen bleven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 12:53
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ik lees heel duidelijk dan Hij zich niet vrijwillig aanmeld maar het hem dan opgedrongen word.
Dus ff ontopic stoker op de BBQ en lekker picknicken is meer dan genoeg, anders wordt het een te huiselijk gebeuren, staan we straks ook nog een heelweekend te kramperen in een tentje op de hei met alles er op een aan.
Maar voor eerst maar gewoon BBQ-picknicken en "er kan nog meer bij". |
Leukkk zal me tentje en slaapzak meenemen voor het geval dat )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 12:57
|
|
|
|
Ik geef toe heb nu een hele leuke ontmoet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:18
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen. Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een |
Autisme kan zowel aangeboren zijn, als dat je het krijgt. Linken(bewijzen) zoek ik later....geen tijd nu.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:20
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Voor de liefhebbers:
http://www.vaccinatiesdoorgeprikt.nl/
Met een doorklik naar de recensies rond de druk van 2011. Dit boek is door zowel ouders gelezen die alsnog tot vaccinatie besloten én door ouders die er mordicus tegen bleven. |
Dat is een hele goede schrijvers die alles heel goed onderzoekt en is ook heel bekend al decennia over de hele wereld.
(ja, dat weet je als je met iemand omgaat die zijn hele leven boekhandelaar is)
Dr.H.C Moolenburgh
De titel zegt al veel: vaccintaties doorgeprikt...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 2 juli 2013, 19:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:28
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Autisme kan zowel aangeboren zijn, als dat je het krijgt. Linken(bewijzen) zoek ik later....geen tijd nu. |
Misschien kun je kenmerken vertonen die autistisch aandoen maar het echt gediagnosticeerde "autisme" (PDD NOS / Asperger etc.) kan niet te maken hebben met vaccinaties. Dit doet eenvoudig geen recht aan al het leed voor zowel degene die autisme heeft alswel de omgeving die hiermee te maken heeft. What's in a name... nou voor sommigen best wel er toe doende.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 14:32
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt. |
Wel een beetje ongenuanceerd gesteld. Misschien zijn het nu juist óók weldenkende bewuste christenen die (net zoals degenen die dit besluit weloverwogen niet nemen) de voors en tegens tegen elkaar afwegen en uiteindelijk toch overgaan tot vaccinatie cq voor datgene in de wereld kiezen wat naar hun inzichten het beste is. En dat kan net zo goed samen gaan met hoe zij in hun relatie met God staan.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 2 juli 2013, 14:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 15:05
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | mm volgens mij kun jij niet erg goed lezen Pieter Frank hier bied zich vrijwillig aan om de strijkwas van alle dames te doen en dan ga jij dat weer terugdraaien Misschien kun jij ook nog een strijkplank strijkbout en een verlengsnoer(extra lang tot aan juffrouw Tok) meenemen, kan Frank zodra hij er is aan de slag Wij dames vermaken ons wel met het opeten en lekker zitten kletsen  |
...ik kan echt niet komen die dag want dan heb ik een gebroken arm...wil ik eens goed doen door mijn sacrale aanwezigheid te tonen en plots moet ik heel het CM-huishouden doen...Ik zal ook nog komen schilderen en behangen bij jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 15:06
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Staat goed bij je mooie krullen. |
...krullen??? Krultenen krijg ik van jullie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 15:07
|
|
|
|
De term volslank alleen al. Je bent wel niet slank maar je wilt kennelijk toch een variatie van slank zijn. Tsja, je bent dan wel vol maar niet slank.
Wat mooi is, is aan mode onderhevig. Mijn moeder droeg als kind brede hoeden in de zomer want dan werd je niet bruin. Wie bruin was, werkte buiten op het land en dan had je kennelijk geen status. Nu is bruin een teken dat je in het buitenland op vakantie bent geweest. Sommigen gaan in de winter zelfs met de skibril onder de zonnebank. Het is maar wat je belangrijk vindt.
In heel veel landen had dik zijn status want dan had je genoeg te eten en je was dus niet arm. Of bij Turken in de 17 eeuw: je hoefde niet te werken.
De chemie, de uitstraling en het uiterlijk bepaalt of je aantrekkelijk bent voor de ander. Dik zijn wordt nu vaak gekoppeld aan ongezond of potentieel bevattelijk voor welvaartsziekten. Dat is een optie voor het ontstaan ervan maar erfelijkheid kan net zo goed een oorzaak zijn. Slank is mede om die reden de norm. Mogelijk ook omdat het vanuit biologisch oogpunt de overlevingskansen vergroot. Wat mooi is of niet is nu eenmaal subjectief en als iemand die chemie niet voor je voelt dan zal het niks worden en ben je beter uit bij iemand waarmee het wel klikt. Waarom mensen bij elkaar passen is nu eenmaal moeilijk te beredeneren. Vriendschap en een goed karakter is niet voldoende, zonder de klik vaart niemand wel.
Thomas, is ook wat aan het afvallen omdat het gezonder is.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 2 juli 2013, 21:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 16:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik kan echt niet komen die dag want dan heb ik een gebroken arm...wil ik eens goed doen door mijn sacrale aanwezigheid te tonen en plots moet ik heel het CM-huishouden doen...Ik zal ook nog komen schilderen en behangen bij jullie  |
als dat zal kunnen graag heb nog wel wat te doen voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 16:52
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | Ik geef toe heb nu een hele leuke ontmoet  |
Eh in echt? Date mee gehad???????????
Ha ha leuk spannend.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 16:58
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Wel een beetje ongenuanceerd gesteld. Misschien zijn het nu juist óók weldenkende bewuste christenen die (net zoals degenen die dit besluit weloverwogen niet nemen) de voors en tegens tegen elkaar afwegen en uiteindelijk toch overgaan tot vaccinatie cq voor datgene in de wereld kiezen wat naar hun inzichten het beste is. En dat kan net zo goed samen gaan met hoe zij in hun relatie met God staan. |
Mooi gezegd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 17:06
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Maar Jol heeft eerbied en respect voor Gods Woord. ON TOPIC graag |
Ik vind van niet. En als je de Bijbel misbruikt om de leukerd uit te hangen is dat ook niet zo. Inhoudelijk over dit topic: ik heb daar al het mijne over gezegd. Volslanke mensen zijn gewoon het slachtoffer van de achterlijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Bovendien: je blijft langer oud als dat je jong blijft. Dat ook nog eens... Dus waar hebben we het eigenlijk over...
Laatst aangepast door
|
IFAN841
|
op dinsdag 2 juli 2013, 17:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:01
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Ik vind van niet. En als je de Bijbel misbruikt om de leukerd uit te hangen is dat ook niet zo. Inhoudelijk over dit topic: ik heb daar al het mijne over gezegd. Volslanke mensen zijn gewoon het slachtoffer van de achterlijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Bovendien: je blijft langer oud als dat je jong blijft. Dat ook nog eens... Dus waar hebben we het eigenlijk over... |
In de hoop dat je dit alsnog leest offline: ik stuur jouw beledigende mail door naar de redactie, ik kan jou dit helaas niet terugmailen dan maar zo. Hopelijk leer je je houding in de toekomst te herzien.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 3 juli 2013, 11:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:09
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt. |
Waarom staat "christenen" bij jou tussen haakjes? Zijn andersdenkenden over de invulling van het christelijk geloof dan mensen uit jouw kring geen christenen meer? En de waarheid kennen op alle gebieden van het leven dat zou bij christenen horen? Het lijkt me een prachtig ideaal maar of mensen die uit angst voor God niet inenten te beschouwen als christenen die op alle gebieden de waarheid kennen gaat wel erg ver. Je kunt als refo heel goed christen zijn en dat zijn ze ook vak maar om christen te zijn hoef je niet als een refo te denken of refo te worden. De discussie over wat er mis kan zijn met inenten zal door hen worden aangegrepen om, in mijn ogen, kinderen nodeloos bloot te stellen aan de besmetting met polio. Helaas zijn de aangedragen 'feiten' over de relatie met autisme allang herroepen. Alertheid op de farmaceutische industrie moet wel.
Er is geloofswaarheid waarbij je aanneemt dat God bestaat en er is wetenschappelijk onderzochte kennis. In het eerste geloof je en in het tweede is geloof niet mogelijk. In wetenschap kun je niet geloven want als dat nodig is, dan is het geen wetenschap meer. De relatie autisme en vaccinatie is niet wetenschappelijk aangetoond en kun je daarmee niet als waarheid beschouwen totdat het is bewezen.
Dat neemt niet weg dat je het recht hebt te geloven dat dingen anders zijn dan wat men in delen van de wetenschappelijke wereld beweert. "De" wetenschap bestaat niet. Ook hier speelt mensbeschouwing een rol.
Thomas die vindt dat christenen ook helder mogen en kunnen denken.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 2 juli 2013, 19:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:10
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Ik vind van niet. En als je de Bijbel misbruikt om de leukerd uit te hangen is dat ook niet zo. Inhoudelijk over dit topic: ik heb daar al het mijne over gezegd. Volslanke mensen zijn gewoon het slachtoffer van de achterlijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Bovendien: je blijft langer oud als dat je jong blijft. Dat ook nog eens... Dus waar hebben we het eigenlijk over... |
Weet je wel dat jij ook oneigenlijk gebruik van de Bijbel maakt door het Grote Gebod te overtreden oa door (zoals ik het zie ) Jol te blokkeren en zij jou dus geen uitleg kan geven (via, mailtje) zonder dat iedereen het ziet. Nogmaals zelf ben ik volslank en heb totaal geen moeite met een grapje, wat ook al bij voorbaat is aangegeven. Jij hoeft miet voor mij te reageren
Ik hoop dat CM hier een slot opzet als we niet meer ontopic blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVERDINA396
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:13
|
|
|
|
@Jol, dankjewel. Had dit vandaag ook willen doen, de redactie mailen. Maar dit hoef al niet meer, zag ik. Hopelijk kunnen we nu gezellig over het onderwerp verder discussieren, zonder iemand anders is discrediet te brengen of te beledigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:14
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Weet je wel dat jij ook oneigenlijk gebruik van de Bijbel maakt door het Grote Gebod te overtreden oa door (zoals ik het zie ) Jol te blokkeren en zij jou dus geen uitleg kan geven (via, mailtje) zonder dat iedereen het ziet. Nogmaals zelf ben ik volslank en heb totaal geen moeite met een grapje, wat ook al bij voorbaat is aangegeven. Jij hoeft miet voor mij te reageren
Ik hoop dat CM hier een slot opzet als we niet meer ontopic blijven. |
Hij staat op grijs, dus kan ik hem niet meer terugmailen. Vandaar via forum. En nee een slot is niet nodig, we brengen het topic gewoon weer op het juiste peil. Anders zou je nog toegeven ook...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 2 juli 2013, 18:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:37
|
|
|
|
Dit zo volgend, begrijp dat Jol het niet verkeerd bedoelde, maar kan me voorstellen dat voor sommigge dit topic gevoelig ligt, Laten we eerlijk zijn , dikkere mensen worden nog wel Es' er mee uitgescholden, etc..... Jammer dat hij weg is, zich gekwetst heeft gevoeld door bepaalde dingen die geschreven werden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:50
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | De term volslank alleen al. Je bent wel niet slank maar je wilt kennelijk toch een variatie van slank zijn. Tsja, je bent dan wel vol maar niet slank.
Wat mooi is, is aan mode onderhevig. Mijn moeder droeg als kind brede hoeden in de zomer want dan werd je niet bruin. Wie bruin was werkte buiten op het land en dan had je kennelijk geen status. Nu is bruin een teken dat je in het buitenland op vakantie was. Sommigen gaan in de winter zelfs met de skibril onder de zonnebank. Het is maar wat je belangrijk vindt.
In heel veel landen had dik zijn status want dan had je genoeg te eten en je was dus niet arm
De chemie en de uitstraling en het uiterlijk bepaalt of je aantrekkelijk bent voor de ander. Dik zijn wordt nu vaak gekoppeld aan ongezond of potentieel gevaarlijk voor welvaartsziekten. Dat is een optie voor het ontstaan ervan maar erfelijkheid kan net zo goed een oorzaak zijn. Slank is mede om die reden de norm. Mogelijk ook omdat het vanuit biologische oogpunt de overlevingskansen vergroot. Wat mooi is of niet is nu eenmaal subjectief en als iemand die chemie niet voor je voelt dan zal het niks worden en ben je beter uit bij iemand waarmee het wel klikt. Waarom mensen bij elkaar passen is nu eenmaal moeilijk te beredeneren. Vriendschap en een goed karakter is niet voldoende, zonder de klik vaart niemand wel.
Thomas, is ook wat aan het afvallen omdat het gezonder is. |
Om weer on topic te komen deze laatste reactie gequote.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:10
|
|
|
|
Toch nog even off-topic een reactie van ons:
Fijn dat er duidelijk werd gewezen op het on-topic blijven door diverse mensen. Prima voorstel van Jol om via de mail verder te praten!
Helaas bleek het voor Ifan niet haalbaar om on-topic te blijven en een behoorlijke mail te sturen. Tja...dan mag hij nu een weekje afkoelen.
En on-topic maar weer.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:25
|
|
|
|
Ik ben zelf gediagnosticeerd met "autisme". Dus........
Wanneer heeft iemand eigenlijk autisme?
Iemand heeft autisme wanneer hij of zij een aantal [url]gedragskenmerken [/url]vertoond. Het is een lijst met x-aantal [url]gedragskenmerken[/url]. Vertoon je er hier een x-aantal van dan wordt gezegd: autisme.
Nu kan het natuurlijk zo zijn dat er allerlei rotzooi in vaccins zit. Er is veel informatie beschikbaar waaruit blijkt dat dat inderdaad zo is. Wanneer je deze rotzooi in je lichaam krijgt, kunnen er dingen in je lichaam fout gaan, waardoor je bepaalde gedragskenmerken gaat vertonen, waardoor je dus inderdaad autistisch wordt.
Dat uit onderzoeken niets blijkt is altijd zo'n loze leus. Wat een onzin. Uit onderzoeken blijkt ook dat biologisch eten niet gezonder is. Ach ja, als je een giftige krop sla of een biologische eet, wat zal dan gezonder zijn denk je? Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat biologisch wel gezonder is. Dus tja.....
Ik zit wel op het randje van "autisme". Ik weet wel dat er mensen zijn met veel ernstiger vormen. Iemand die op het randje zit zoals ik, kan er wel degelijk van "genezen". Dit doordat je wel degelijk greep kunt krijgen en de gedragskenmerken kan veranderen. Het zal niet eenvoudig zijn, maar het kan wel.
Oh ja, autisme zet ik soms tussen haakjes omdat het een term is waarin iedereen iets anders ziet, net als bij "christenen". Dat is het enige. Ik schop niemand tegen de schenen. Dit is wie ik ben en hoe ik het zie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:30
|
|
|
|
| Quote: | | Thomas: Helaas zijn de aangedragen 'feiten' over de relatie met autisme allang herroepen. Alertheid op de farmaceutische industrie moet wel. |
Ja, en door wie?
Én, om daarnaast in de pers en alle publiekelijke uitingen vol te blijven houden dat er geen enkele relatie is tussen kwik, dat als het conserveermiddel thimerosal in vaccins wordt gebruikt, en het meer dan onrustbarende aantal autismegevallen.
En nog een stapje misdadiger wordt het als je het omgekeerde gaat proberen aan te tonen..! Ja, ook dát is mogelijk..! Lees hieronder over een zogenaamde ‘studie’, die nota bene door een Amerikaanse overheidsinstantie, het CDC, indertijd werd gepubliceerd, en waarin werd ‘geconcludeerd’, at het aantal autismegevallen juist toenam als gevolg van het verbod op thimerosal. Is hier niet gewoon sprake van strafbaar, misdadig gedrag..? Lees hieronder het hele verhaal. x
* * *
Kwik in vaccins en autisme: causaal verband!
*De term ‘autisme’ door vaccinatie, klopt dus eigenlijk niet en zou dus eigenlijk ‘moeten’ worden omschreven als bijvoorbeeld: ‘autisme’-achtige klachten door hersenbeschadiging van vaccinaties. * Zie video's eronder in de link.
Lees hier
Uit: http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/kwik-in-vaccins-en-autisme-causaal-verband/
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 2 juli 2013, 20:13
|
|
| Naar boven |
|
|