| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 02:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | 't is toch wat. Frank is er weer en jij praat weer over poepjes  |
...ik lees zulke vieze praat met mijn ogen dicht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 02:49
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Nee Flosh weet vast het password niet meer  |
Ik heb Flosh zijn passwoord gevonden: 'kattebrokjes'...maar ik zeg dat tegen niemand anders komen jullie in zijn account snuffelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 02:51
|
|
|
|
...ik kan weer niet slapen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 09:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Beide heb ik meegemaakt.....want ook ik heb een autistische dochter... Echter de laatste relatie ging daar redelijk goed mee om, maar het accepteren van een man in het leven van haar moeder...was voor haar een probleem...(dat lag echter niet aan die man...) Nu kan dat, maar als de autistische trekjes om de hoek komen...heeft dat mij...toch wel tranen gekost...
Dat zou je willen kiezen voor een relatie, maar met kinderen(en dan ook nog met problemen) is dat niet makkelijk...
Maar waar ik op afknapte..was dat ik dat eigenlijk direct te horen kreeg... Nu kun je zeggen dat is eerlijk... Maar hij wist dat ik kinderen had... Maar gewoon echt...IK HOU NIET VAN KINDEREN |
hij vond dat een mooi excuus om te zeggen dat jij zijn type niet ben, vaak zoeken ze gewoon wat om niet af te gaan zeg gewoon er is geen klik. klaar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 09:10
|
|
|
|
|
de zon is verdwenen en tis plakkerig in huis pfffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 10:32
|
|
|
|
Hier valt het mee...een mager zonnetje...maar goed te doen... Of het plakkerig wordt...zullen we zo beleven...als dit mensje in beweging komt... Net als Frank slecht geslapen...en dan ook nog op je vrije dag zo vroeg wakker... Maar aan de andere kant ...je dag is lang... Aan de slag nu..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 11:30
|
|
|
|
Geen zon hier, maar ook geen regen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 12:40
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Geen zon hier, maar ook geen regen  |
Hier net hetzelfde maar dan wel zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAARTENVD585
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 13:35
|
|
|
|
Oke wat ik dus beetje lees overal, De vrouwen houden ervan dat de Man gemiddeld het Initiatief neemt oke? Maar.... als je als man wilt dat de vrouw dat doet omdat hij niet durfd of niet weet hoe hij het haar kenbaar moet maken(als zij hem leuk vind en ze weet dat hij haar ook leuk vind, zonder dat de man dat weet) hoe los je dat op? Hoop dat duidelijk is.... ben benieuwd naar de Antwoorden
Oja voor ik het vergeet ik ben 1 van die mensen....... En vroeger eind 10-15 jaar geleden waren er meisjes die ik leuk vond en merkte soms dat ze mij leuk vonden alleen ik durfde niks te zeggen.. tot mijn grote spijt
Laatst aangepast door
|
MAARTENVD585
|
op woensdag 10 juli 2013, 13:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 14:07
|
|
|
|
| Quote: | Of hoe overleef je twee weken vakantie in tentje samen met een man met witte onderbroek |
Ehhhh even denken....
Vragen of tie hem uitdoet
HAHAHAH
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TABULA699
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 14:16
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | zie het knipoog als like button misschien helpt het  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 14:23
|
|
|
|
Wat ik denk te weten uit ervaring(levens), is:
Laat nooit merken dat je onzeker bent, maar ga ook niet overdreven zeker lopen doen, beide schrikken af.
En het haar kenbaar maken: ja, niet meteen, te snel: gewoon eerst kijken of je überhaupt met elkaar kan opschieten, kijken wat je gemeenschappelijk hebt, hobby, studie, kan allerlei dingen zijn, en daar, oprecht belangstellend over praten.
Nooit opdringen, altijd eerst vragen, zeggen hoe je je voelt bijvoorbeeld en dan hoe zij erin staat.
Dus: naar haar toe lopen je voorstellen, niet te formeel, of vragen hoe het gaat, of zeggen dat ze er leuk uitziet. Of ze zin heeft daar en daar dan en dan iets te drinken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 10 juli 2013, 14:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 15:48
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ze maken die kranten toch om te lezen  |
Ik ga toch ook niet naar een boekenwinkel: "Geeft u mij maar een boek." "Welk boek zoekt u, mevrouw?" "Maakt niet uit. Het is niet om te lezen. Het is om uw omzet te verhogen."
Ik begrijp het hele idee achter die straatkrant ook niet. Ik ben niet dakloos, dus waarom zou ik het lezen? Laten ze iets verkopen waar ik wat aan heb!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 15:56
|
|
|
|
Whaaa haaaaaaaa Shanita.....
Zucht ik ben blij dat ik verliefd ben.... Zwemel. En het is mooi weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 15:58
|
|
|
|
Tsssssss hetzelfde, maar dan met zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 16:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier net hetzelfde maar dan wel zon  |
Nou vanmiddag wel zon hier, waarschijnlijk bij julle regen dan
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 10 juli 2013, 16:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 17:16
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ha ha jol en Jans', heel fijne vakantie toegewenst Petra die zich ook na dit alles te hebben gelezen zich wel beetje zorgen maakt en wat is er zo groot???? Ha ha oké Misschien wil ik het wel niet weten en eh frank???? In tentje samen met jol en dan samen Franks soep eten en groene drankjes
Nee dat gaat zeker niet goed
Jee, zo komt er over tijdje nog topic van Jans' en jol over hoe plan je je bruiloft enzo
Of dingen in het nieuws topic als Man bijna gestikt toen zijn vriendin de tent in elkaar pakte, terwijl hij er nog in lag
Of hoe overleef je twee weken vakantie in tentje samen met een man met witte onderbroek  |
...zeg Peetje, mijn soep is lekker hoor...en ik weet echt niet welk groen drankje je bedoelt. Ik drink geen seldersap of iets dergelijks...
Met de 2 J's op vakantie gaan overleef ik niet. Die meiden zijn tot alles in staat...Ik zal wel met mijn Floshke gaan kamperen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 17:31
|
|
|
|
Nassie Goreng , afsluiting van de bijbelkring en misschien wel ijs toe, hoop ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 17:40
|
|
|
|
| MAARTENVD585 schreef: | Oke wat ik dus beetje lees overal, De vrouwen houden ervan dat de Man gemiddeld het Initiatief neemt oke? Maar.... als je als man wilt dat de vrouw dat doet omdat hij niet durfd of niet weet hoe hij het haar kenbaar moet maken(als zij hem leuk vind en ze weet dat hij haar ook leuk vind, zonder dat de man dat weet) hoe los je dat op? Hoop dat duidelijk is.... ben benieuwd naar de Antwoorden
Oja voor ik het vergeet ik ben 1 van die mensen....... En vroeger eind 10-15 jaar geleden waren er meisjes die ik leuk vond en merkte soms dat ze mij leuk vonden alleen ik durfde niks te zeggen.. tot mijn grote spijt  |
Maarten, er is een topic met de volgende titel: vrouwen het iniciatief nemen? (ok, het is met een ``c`` geschreven, maar de bedoeling was duidelijk) http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3552
Misschien heb je daar wat aan? Het initiatief om een nieuw topic te openen heb je al genomen, nu de rest nog.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 18:33
|
|
|
|
Los van het schoonheidsaspect hierbij een site waarmee je een indicatie kunt krijgen of je te zwaar bent of niet en dan als het gaat om je gezondheid. Het BMI geeft in een getal weer hoe het er voor staat, met name of je gewicht bij je lengte past. Langere mensen mogen zwaarder zijn dan kortere.
Geslacht, lengte, leeftijd en gewicht inbrengen en je krijgt je BMI en een omschrijving van hoe je er voor staat:
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx
Een gezonde waarde is onder de 25. Boven de 30 ben je echt te zwaar. tussen de 25 en 30 is wat afvallen wenselijk. Overigens moet je bij 25 of 26 nou ook weer niet meteen in de stress schieten. Als wat groffe maat geldt dat bij elke kilo die je afvalt, je BMI met ongeveer 0,3 punt daalt.
Thomas, BMI -1,5.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 10 juli 2013, 18:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 18:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...zeg Peetje, mijn soep is lekker hoor...en ik weet echt niet welk groen drankje je bedoelt. Ik drink geen seldersap of iets dergelijks...
Met de 2 J's op vakantie gaan overleef ik niet. Die meiden zijn tot alles in staat...Ik zal wel met mijn Floshke gaan kamperen... |
Een bijzondere ervaring Frank, overkwam ....hmm...mij vorige week, tijdens mijn bezoekje in het Arboretum te Kalmthout. Wat was het geval, daar liep het evenbeeld van Floshke en gooide met alle vrouwelijke charmes ten strijd om mij te imponeren..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:35
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Nou vanmiddag wel zon hier, waarschijnlijk bij julle regen dan  |
Neen, in dit gedeelte van het land (het mooiste en serieuste gedeelte) heeft het niet geregend. De zon was er wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:46
|
|
|
|
Ging vanmorgen met de trein naar mijn dochter in Amsterdam was ik mn Iphoon vergeten Echt heel lastig zeg je voelt je meteen gehandicapt. Ff een appje waarje bent lukt niet. Gelukkig hebben we elkaar toch gevonden En de rest van al die dingen die ik wilde regelen vandaag moeten maar wachten tot morgen. Wel lekker rustig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:56
|
|
|
|
Woensdag 10 Juli, Numeri 1: 1-19a; Geteld en genoteerd.
Vanaf vandaag lezen we in het bijbelboek Numeri. Dat woord betekent letterlijk: ‘aantallen’. Daarvan wemelt het namelijk in dit bijbelboek. Veel bijbellezers hebben daarom de neiging dit bijbelboek vrij snel weer dicht te doen. Want wat heb je nu aan al die namen en getallen voor je geloof? Wat valt daarvan te leren? Wat zit daar voort troost in? Dat valt misschien erg mee. De joodse naam van dit boek is niet toevallig ‘in de woestijn’. Naar de eerste woorden volgens Hebreeuws. Want heel het boek gaat over het volk Israël in de woestijn op weg naar het beloofde land. Voordat ze opbreken bij de berg Sinaï worden ze eerst geteld. Zoals bij een schoolreisje. Eerst tellen, zegt God tegen Mozes. Weliswaar alleen de mannen van boven de twintig, maar in hen worden alle anderen – vrouwen en kinderen – meegeteld, waarbij alle namen worden opgeschreven. Bij tellen gaat het niet om veel of weinig. Maar om de getelden zelf. Hoor je erbij en ben je een getelde van de Heer? In dat geval raak je niet gauw kwijt in de woestijn van het leven. Want dat kan zomaar gebeuren, dat je het zicht op God onderweg kwijtraakt en gaat dwalen. Gelukkig, elke avond telt God zijn schapen. En mist Hij je, Hij is al op zoek. Hij wil niemand kwijtraken. Ons ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:59
|
|
|
|
Mijn BMI, Houden zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 21:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: |
Ehhhh even denken....
Vragen of tie hem uitdoet
HAHAHAH  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 21:17
|
|
|
|
Op je foto in je profiel zit jetoch een groen drankje te drinken frank..... Maar wat leuk die vogels van dat vogeltje
En anna, als die witte onderbroek erg groot is, kun je daar weer een tentje van maken als hij die uit doet Altijd makkelijk een twede tent
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 10 juli 2013, 21:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 21:24
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Op je foto in je profiel zit jetoch een groen drankje te drinken frank..... Maar wat leuk die vogels van dat vogeltje
En anna, als die witte onderbroek erg groot is, kun je daar weer een tentje van maken als hij die uit doet Altijd makkelijk een twede tent  |
Misschien ook handig als luifel.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 10 juli 2013, 21:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 21:25
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Op je foto in je profiel zit jetoch een groen drankje te drinken frank..... Maar wat leuk die vogels van dat vogeltje
En anna, als die witte onderbroek erg groot is, kun je daar weer een tentje van maken als hij die uit doet Altijd makkelijk een twede tent  |
Buh dan heb je een tent die naar poepjes ruikt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 21:36
|
|
|
|
Hier voor de tweede keer broodje gezond... Gisteren ook al.... Omdat er dan blijde gezichten zijn... Doen we dat toch....
Als toetje..vers fruit...er is nu zoveel keus... Aardbeien.....meloen...druiven....perziken...
|
|
| Naar boven |
|
|