| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:09
|
|
|
|
| JANWILLEM474 schreef: | Ik vind het iriitant als je een bericht stuurt hier op CM aan een leuk meisje/jonge vrouw en je hoort gewoon niks terug, Laat ze dan in ieder geval een bericht sturen met alleen maar de tekst, nee sorry |
Heel begrijpelijk...zou ik ook niet leuk vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:14
|
|
|
|
Donderdag 11 Juli, Numeri 1: 47-54; Bijzondere roeping.
Er is een tijd geweest dat je vrijgesteld werd van militaire dienstplicht als je opgeleid voor het ambt van dominee. Min of mee op dezelfde manier als hier de Levieten worden uitgezonderd bij de algehele telling van de strijdkrachten. Want tellen van mannen heeft natuurlijk ook iets van tellen van je militaire kracht. De Levieten hoeven niet te vechten, zij krijgen een bijzondere taak in de tabernakel, de ontmoetingstent van God. Zij worden verantwoordelijk gesteld voor het op eerbiedige manier steeds weer afbreken en opbouwen van de tent en ook moeten ze opletten dat er bij de tent niets onheiligs gebeurt. Dat is een grote verantwoordelijkheid. Soms denk ik: je kunt beter soldaat zijn. Die verantwoordelijkheid moet je natuurlijk ook niet onderschatten, maar onderschat die van een dienaar van God ook niet. God stelt je verantwoordelijk voor wat er gebeurt in het heiligdom. Ouderlingen, diakenen, dominees en veel andere Levietachtige diensten zoals kosters, muziekmakers, schoonmakers. Alle reden veel voor hen te bidden. Want valt hun dienst weg, dan wordt het in en rond de tent van God een rommeltje. Dan knapt niemand daar nog op en blijft er weinig meer over om voor te vechten. En zo houdt op den duur niemand het nog vol richting het beloofde land. Een kerk is een must.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:16
|
|
|
|
Zou niet weten waarom vrouwen niet het initiatief zouden kunnen nemen. Wat een onzin over hoofd van het gezin, durf, verantwoordelijkheid etc.... Als man en vrouw eenmaal getrouwd zijn, wie neemt dan meestal het initiatief tot kinderen ? Nou ? Het zou me niets verbazen als het hoofd van het (toekomstige) gezin hier statistisch gezien een kleine initiatief-achterstand heeft En inderdaad, wat eerder is opgemerkt, als je als man initiatief neemt komt het regelmatig voor dat je geen enkele reactie terug krijgt. Misschien niet agressief genoeg gejaagd ? Of ligt de prooi op apegapen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANWILLEM474
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:17
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Heel begrijpelijk...zou ik ook niet leuk vinden... | Stuur zelf altijd een bericht terug, alleen moeilijk soms om het goed te omschrijven, omdat je de ander niet wil kwetsen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:21
|
|
|
|
|
Dames die geen enkele reactie terug geven, dat is inderdaad best irritant. Hm, in een ander topic schrijf ik dat ook al. Persoonlijke frustratie ? Beetje misschien. Als je een knipoog stuurt dan kan ik begrijpen dat een dame daar niet echt van onder de indruk is. CM zou die knipoog eigenlijk gewoon moeten verwijderen. Maar als je een berichtje krijgt, laat je toch wat terug horen ? Afknapper inderdaad !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:39
|
|
|
|
Hoofd van het gezin? Man en vrouw zijn gelijkwaardig en in de praktijk blijkt vanzelf wel wie de echte sturing geeft. Verder denk ik dat de man wel geacht wordt het initiatief te nemen en vrouwen dat vaak wel prettig vinden maar toch zie je een ding over het hoofd: de vrouw geeft bij de eerste stap doorgaans als eerste het signaal af. De meeste vrouwen weten dit trouwens al lang, maak je geen zorgen. Mannen stappen er dan op af. Zo werkt het in de praktijk. Vrouwen zijn zo wijs je in de waan te laten dat het anders is.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 11 juli 2013, 23:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:45
|
|
|
|
| JANWILLEM474 schreef: | Ik vind het iriitant als je een bericht stuurt hier op CM aan een leuk meisje/jonge vrouw en je hoort gewoon niks terug, Laat ze dan in ieder geval een bericht sturen met alleen maar de tekst, nee sorry |
Gelijk heb je. Als ik geen interesse heb, mail ik dat ook netjes. Als je dan een mail terug krijgt dat je niet zo kritisch mot zijn en dat je zo nooit aan de man komt weet ik gelijk zeker dat ik de juiste beslissing heb genomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:51
|
|
|
|
Misschien snap ik er inderdaad niets van en komt dat ooit nog een keer. Maareh, als vrouwen het eerste signaal afgeven, hoe werkt dat op een datingsite als CM Je hebt nog geen contact gehad of elkaar tegengekomen zoals in een cafe, op je werk, bij de bakker.......... Als vrouwen altijd het eerste signaal afgeven, zou dat op een site betekenen dat zij dus het initiatief nemen en minimaal een knipoogje sturen ? Wat mysterieus toch allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 20:55
|
|
|
|
| MARTIJN277 schreef: | Misschien snap ik er inderdaad niets van en komt dat ooit nog een keer. Maareh, als vrouwen het eerste signaal afgeven, hoe werkt dat op een datingsite als CM Je hebt nog geen contact gehad of elkaar tegengekomen zoals in een cafe, op je werk, bij de bakker.......... Als vrouwen altijd het eerste signaal afgeven, zou dat op een site betekenen dat zij dus het initiatief nemen en minimaal een knipoogje sturen ? Wat mysterieus toch allemaal. |
Kan toch he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 21:05
|
|
|
|
Welnee, gewoon noordelijk nuchter denken. Je maakt een goed profiel met foto. Je klikt op een profiel van een dame die je wel wat lijkt. Je doet dat een paar keer. Daarmee vestig je de aandacht mogelijk op je. Zorg dat er ook wat te lezen of te zien is. Dan kijk je of jezelf de eerste stap zet dan wel dat de dame in kwestie dat doet. Probeer wat neer te zetten in je eigen sfeer.
Als je een normaal voelend en denkend mens bent, ga je lekker chatten. Hoe dat zich opbouwt, zie je vanzelf wel. Stel vriendelijk wat gerichte vragen. De allerdiepste dingen vertel je zelf ook niet meteen.
Er zijn flink wat zeer hufterige mannen met korte lontjes met maar een niet te missen doel. Als je daar boven staat, ben je al meteen in het voordeel. Maak er verder geen geheim van dat je een relatie wilt met warmte en alles wat daarbij hoort. Wees niet te bang voor verschillen maar bedenk wel: verschillen zijn pas leuk als er ook genoeg overeenkomsten zijn. Niet van dat benauwde. En als het mis gaat, is dat geen persoonlijk falen. Denk vooral niet dat jij mislukt, het mislukt en dat is wat anders. Het is jammer, het had toch niet gewerkt, maar dan probeer je het met een ander. Lees wel profielen kritisch door.
Een nadeel van een datingsite kan wel zijn dat je je enigszins in taal uit moet kunnen drukken en je gevoelens ook in tekst kenbaar moet kunnen maken. Is er een misverstand, wat makkelijk kan omdat je elkaar niet ziet, zet het meteen recht. Uiteindelijk wil iedereen intimititeit, ok, sommigen hier alleen stiekem, dus dat hoef je niet duidelijk te maken. Er zijn zoveel klungelige mannen op dit terrein op CM dat je al snel in het voordeel bent, zelfs al zou je wat verlegen zijn. De eerste ontmoeting blijft spannend en dan maar hopen dat er naast vriendschap ook chemie is. Voordeel van chatten is dat je elkaar toch een beetje leert kennen en al een beeld van elkaar kunt krijgen, mits je er genoeg tijd voor uittrekt. Voor chatten is veel minder durf nodig dan op iemand afstappen. En het werkt heel goed, dat kan een voordeel zijn als je wat verlegen bent.
Succes.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 12 juli 2013, 00:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN277
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 21:28
|
|
|
|
Hahaha, dat zijn nog eens mooie instructies ! Even verwerken allemaal en dan morgen fris en fruitig verder met hoofdstuk 2 initiatief nemen voor prutsers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:01
|
|
|
|
Van een dag met verrassingen waarin mijn dochter van opleiding switcht en gelijk in 1 kwartier tijd een stageplek vindt.
Wonderen bestaan nog.
Wow...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAARTENVD585
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:25
|
|
|
|
Idd Mooie instructie,s zal er over nadenken en bedankt voor de Tips
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:29
|
|
|
|
Er zijn inderdaad verschillende manieren om je geloof te (be)leven. God kunnen we niet vangen in belijdenissen en in dogma`s. En zoals Jol terecht opmerkt: waar liefde is, is God. Jezus leerde ons om op onze weg naar God in liefde tot onze medemens te leven. God is er dan niet alleen, God gebeurt. Om terug te gaan naar het begin van deze topic: als je kerkgang op een laag pitje staat, wil dat niet per definitie zeggen dat je niet op zoek bent naar God. Een dag in de week voor bezinning, rust en ontspanning is goed. Zelf probeer ik voor zover dit mogelijk is op zondagmorgen een kerkdienst te bezoeken. In het samenkomen met andere christenen kun je ``de gemeenschap der heiligen`` ervaren, om vervolgens door de Geest geïnspireerd en als gezegend mens je weg te vervolgen en anderen tot zegen te zijn. Maar bezinning, tot rust komen en stil worden voor God is niet afhankelijk (van de frequentie) van je kerkbezoeken. Dat kan ook op andere plaatsen en andere momenten, ook op zondag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:38
|
|
|
|
|
Ja is zeker een dag met wonderen Jol. Mijn zoon van 18 kreeg vandaag nog een pgb toegewezen (rugzakje). Hoewel ze dit eigenlijk bijna niet meer doen voor autistische jongeren die naar een gewone school gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:53
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja is zeker een dag met wonderen Jol. Mijn zoon van 18 kreeg vandaag nog een pgb toegewezen (rugzakje). Hoewel ze dit eigenlijk bijna niet meer doen voor autistische jongeren die naar een gewone school gaan |
Fijn toch??
2 maanden geleden kregen we te horen dat onze dochter 2 uur hulp in de week krijgt toegewezen...Voor de toekomst naar begeleid wonen...
En het klikt tussen die 2...dat is ook alweer heel positief!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:58
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja is zeker een dag met wonderen Jol. Mijn zoon van 18 kreeg vandaag nog een pgb toegewezen (rugzakje). Hoewel ze dit eigenlijk bijna niet meer doen voor autistische jongeren die naar een gewone school gaan |
Dat is inderdaad een wonder, ze zijn zoooooveel moeilijker met PGB geworden... dus mag ik wel zeggen proficiat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETER535
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 23:06
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Hoort dit niet bij 'pc problemen', bij 'Van alles wat', ? |
Dat is nog niet bekend, Shanita. Het kan ook aan CM liggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 23:26
|
|
|
|
Geweldig!! Die oogjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 23:33
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | En dus moet het bloemetje maar afwachten tot (of) het bijtje langskomt?  |
een beetje bijtje ( ) komt altijd wel langs een aardig bloemetje, dont you worry a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 11 juli 2013, 23:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 00:41
|
|
|
|
Niet direct een kreet van de week...
Maar kwam dit tegen vandaag en vond het zo mooi.... (Helaas op een rouwkaart)
Gaaf...kapot..glad of gekarteld alle schelpen van de kust Brengt DIE Hand naar eeuw"ge stranden... Naar de wateren van rust...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 06:47
|
|
|
|
Maar weer eens up!
we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar) anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546 roelande354, 54 jaar, regio 342 natascha642, 43 jaar, regio 0546 shanita130, 41 jaar, regio 078 Rainbow930, 35 jaar (ovb) Mira349, 43 jaar (ovb)
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 pieter619, jong van geest; taxi-chauffeur.... lanfy127, 43 jaar, regio 0318 crossroad317 (ovb) frankt627, 49 jaar (ovb)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 08:38
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Ik ben de weg zegt God! Want; denk jij dat Hij aanhanger wordt van ''zoveel geloven'' en kerkgebouwen? |
Ja idd.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat wordt gedacht. God aan hanger van Groepen Idd, nog komisch ook, vind ik.
Ach Heide, overal heb je goede en slechte, tussen alle soorten mensen.
Als jij, en ik, God maar echt kunnen aankijken, en dat kan alleen als je eerlijk bent.
Niet zonder zonde, dat is niemand. Ergens in 1 Joh 1, zie concordantie.
Maar als je eerlijk bent naar God over zonde, waarom, zwakheden, Hij is getrouw en rechtvaardig om te vergeven.
En, zo hoeven wij ook alleen te vergeven indien berouw, zie Lucas.
Ik vind jou heel slim
Zegens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 08:51
|
|
|
|
| Quote: | | Jans: bezinning, tot rust komen en stil worden voor God is niet afhankelijk (van de frequentie) van je kerkbezoeken. Dat kan ook op andere plaatsen en andere momenten, ook op zondag |
Ook helemaal mee eens, die wetjes makers dat je zondag niets mag doen, ja, en ook andere wetjes, o, daar zijn sommigen zo goed in...
Vaak weten anderen veel beter dan jezelf wat God van en met je wil, en hoe God over je denkt...
Hou het hier even bij, alhoewel ik er wel a-vieren over kan schrijven, maar dat doe ik als ik een blog begin voor mezelf
En ja dan moet ik eerst wat sponsors vinden...o, je mag iets niet doen voor het koninkrijk van God om er geld aan te verdienen, hoe komen dan veel voorgangers aan hun privé jets komen, eerste klas reizen op kosten van de collecte vind ik al absurd....
Laat ik het zo zeggen; het komt niet écht nederig over, als er gemeenteleden zijn, die niet eens kunnen rondkomen....
Maar wat ik in de post hiervoor al zei: er zijn overal goede en slechte, en dat is een keuze...
Mazzeltjes, en latertjes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENS466
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 09:54
|
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik de vorige reactie bekrompen, als iedereen zo gaat denken kunnen ze bij het Leger Des Heils wel inpakken. Als die mensen er de hele dag staan en er wordt geen straatkrant verkocht denken ze ook aju, ga wel ergens een joint roken of een tankstation iets gappen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:22
|
|
|
|
|
Ja ben ik wel een beetje met je eens. Die straatkranten zijn best leuk om te lezen. En natuurlijk niet (alleen) gemaakt voor daklozen. Dat zou dom zijn. Ze willen dat jij en ik die krant leuk vinden. Natuurlijk koop je de krant om die persoon te sponseren. Het blijft een soort liefdadigheid. Maar ze moeten er wel voor werken om dat geld te krijgen en daaardoor heeft het voor die persoon wel meerwaarde. Ze moeten er toch op tijd voor op staan. De hele dag met de krant staan venten enz. Ze krijgen er absoluut een beter gevoel van over zichzelf. Maak regelmatig en praatje met zo'n verkoper en hier zijn ze allemaal heel duidelijk over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:33
|
|
|
|
nou roelande zeeland en jol genoeg om dankbaar voor te zijn vandaag
petra die god heeeel dankbaar is, ha ha deze dame die nog wel es onzeker wat buiten is, van zal het echt niet terug komen herbelevingen... is gisteren na de zee geweest iets waar ik het meeste angst voor heb, dat dan herbelevingen terug komen, maar nee, voelde me geweldig en blij ,enorm genoten en voelt alsof ik me grootste reus, waar ik bang voor ben heb verslagen, samen met jezus natuurlijk
God zorgt als een liefde volle vader voor ons, met alles, voor onze kinderen, in onze moeilijkheden, herstelt ons als we verslagen zijn in het leven en god om hulp roepen ook al lijkt het soms niet zo, door omstandigheden....gaan dingen stap voor stapje, vallen we effe terug....verliezen we soms bijna d e moed
ha ha zei petra, die lange weg heeft gelopen al van zwaar getraumatiseerd met daarbij straatangst, zich vasthield aan woorden van god en zie me nu???? blije vrouw,steeds zekerder buiten, en grootste reus, daar heb ik me voet op gezet, samen met jezus. De zee waar ik zoveel van houd, heb in het verleden vaak gedacht, oké me leven weer oppakken, maar of ik ooit nog de zee aan kan kijkken dat is me te moeilijk, maar samen met jezus natuurlijk niet
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 12 juli 2013, 10:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:41
|
|
|
|
Je bewerkt eerst je foto voordat je hem opslaat. Dit kan bijvoorbeeld met een website als http://www.fotoaanpassen.nl/
Daarna voeg je je bewerkte foto toe aan je profiel. Als de nieuwe foto goedgekeurd is en op je profiel staat, kun je de oude foto weer verwijderen.
Dit topic staat hier verder prima binnen dit subforum. Het betreft iets wat je op deze site tegenkomt. Overigens kun je dit soort vragen ook mailen. Dat werkt vaak sneller.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:41
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja ben ik wel een beetje met je eens. Die straatkranten zijn best leuk om te lezen. En natuurlijk niet (alleen) gemaakt voor daklozen. Dat zou dom zijn. Ze willen dat jij en ik die krant leuk vinden. Natuurlijk koop je de krant om die persoon te sponseren. Het blijft een soort liefdadigheid. Maar ze moeten er wel voor werken om dat geld te krijgen en daaardoor heeft het voor die persoon wel meerwaarde. Ze moeten er toch op tijd voor op staan. De hele dag met de krant staan venten enz. Ze krijgen er absoluut een beter gevoel van over zichzelf. Maak regelmatig en praatje met zo'n verkoper en hier zijn ze allemaal heel duidelijk over |
Ik denk ...dat die man of vrouw...al blij is met jouw praatje..toch? Ik heb nog nooit een krant gekocht...toch eens doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |