ChristianMatch

Forum

laten zien dat je al in een beginnende relatie hebt
Ga naar pagina Vorige 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:13

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit

Huh?Een time-out is niet alleen daarvoor!

"Krijg je te veel mails? Heb je het momenteel erg druk? Heb je iemand ontmoet en willen jullie in alle rust elkaar beter leren kennen? Of is er een andere reden waardoor je niet in de gelegenheid bent om (al) je ChristianMatch-mailtjes te beantwoorden? Maak dat dan op ChristianMatch kenbaar door een timeout te nemen. Er verschijnt dan een icoontje achter je gebruikersnaam. Andere leden weten dan dat jij mailtjes niet of niet onmiddellijk beantwoordt."

Ik heb wel eens tijden dat ik helemaal geen zin heb in nieuwe contacten of veel chats en dan gaat hij bij mij aan.
Het heeft trouwens het verkeerde effect want dan gaat iedereen vragen waaróm je een time-out hebt.....(tip? Clown smiley )
Relaties heb ik niet gehad(een paar mailtjes of chatjes noem ik geen relatie) dus een......."je weet wel" ben je niet als je een time-out neemt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:15

JONATHAN890 schreef:
Bij ons in de kerk (PKN ([url]www.debrugspijkenisse.nl[/url]) hangt een kruis van ongeveer 3mtr in de kerk.
Ik draag een kruis om mijn nek....ongeveer al 20 jaar en ik ben er blij mee, trots op.

dan maar een idioot in jouw ogen, maar ik vind dat je met dit heel erg fout zit.

Beste lepeltje Jezus werd niet door het kruis zelf gedood zoals jij schrijft.Hij is gekruisigd/gestorven aan het kruis om het plan te volbrengen,Dat heeft hij gedaan voor jou en mijn zonden.ik heb een klein zilver kruisje met daarin aan de achterkant gegraveerd van mij voor jou..Jezus heeft dit gedaan voor mij.voor mij heeft het dragen hiervan dus emotionele waarde...
dan maar een idioot om in jouw termen te blijven...een idioot koningskind!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:16

Ik ben iedereen dankbaar die mij vandaag een onvergeetlijke dag heeft gegeven.
Bovenal bedank ik God dat ik 50 jaar mocht worden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:17

JONATHAN890 schreef:
jij vind het een martelwerktuig.... is het ook. Maar ik draag vol trots het kruis. Niet voor het kruis als martelwerktuig, maar vanwege Jezus, die daaraan gehangen heeft.

Maar om nou dat als idioot te betitelen

Het volgende is niet mijn ding : Tatoo's (al zijn er best mooie bij) Hanenkam haren, kaalgeschoren skinheads, Punkers, en zo kan ik nog wel doorgaan..... maar zijn zij idioot???

bijgaand even de betekenis van het woord :

idioot: absurd, achterlijk, belachelijk, dwaas, gek, getikt, krankzinnig, onzinnig, stom, stompzinnig
synoniemen": klojo, lijpkikker, stommerik, zakkenwasser, botterik, debiel, ezel, hansworst, imbeciel, klootzak, stommeling, sufferd, sukkel, uilskuiken

dus........ Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

leuk die betekenissen van idioot... Lachende smiley
Dus blijkbaar val je idd dan onder de catagorie lijpkikker... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Tsja en als hanekammen ed ook idioten zijn... Knipoog smiley

Maar goed, ik wilde met mijn stukje enkel aangeven, hoe raar ik het vind, dat mensen een kruisje dragen, wat eigenlijk staat voor een martelwerktuig.

Ik kan niet begrijpen, waarom mensen het kennelijk nodig hebben om iets te dragen als herinnering aan Zijn dood.
Dat weet je toch...? Ik zou veel liever dagelijks herinnerd worden aan de boodschap die Jezus ons gaf, ipv telkens aan zijn dood te worden herinnerd. Daarmee ontken ik absoluut niet Jezus's dood, maar ik probeer het van de andere kant te bekijken.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:19

LEANNE226 schreef:
Huh?Een time-out is niet alleen daarvoor!

"Krijg je te veel mails? Heb je het momenteel erg druk? Heb je iemand ontmoet en willen jullie in alle rust elkaar beter leren kennen? Of is er een andere reden waardoor je niet in de gelegenheid bent om (al) je ChristianMatch-mailtjes te beantwoorden? Maak dat dan op ChristianMatch kenbaar door een timeout te nemen. Er verschijnt dan een icoontje achter je gebruikersnaam. Andere leden weten dan dat jij mailtjes niet of niet onmiddellijk beantwoordt."

Ik heb wel eens tijden dat ik helemaal geen zin heb in nieuwe contacten of veel chats en dan gaat hij bij mij aan.
Het heeft trouwens het verkeerde effect want dan gaat iedereen vragen waaróm je een time-out hebt.....(tip? Clown smiley )
Relaties heb ik niet gehad(een paar mailtjes of chatjes noem ik geen relatie) dus een......."je weet wel" ben je niet als je een time-out neemt Knipoog smiley

nee een ..... ben je dan niet, maar ik weet wel dat sommigen dat zouden kunnen gaan vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:20

JONATHAN890 schreef:
nee een ..... ben je dan niet, maar ik weet wel dat sommigen dat zouden kunnen gaan vinden.

Dat is dan hun domme fout Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:21

LEPELTJE037 schreef:
leuk die betekenissen van idioot... Lachende smiley
Dus blijkbaar val je idd dan onder de catagorie lijpkikker... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Tsja en als hanekammen ed ook idioten zijn... Knipoog smiley

Maar goed, ik wilde met mijn stukje enkel aangeven, hoe raar ik het vind, dat mensen een kruisje dragen, wat eigenlijk staat voor een martelwerktuig.

Ik kan niet begrijpen, waarom mensen het kennelijk nodig hebben om iets te dragen als herinnering aan Zijn dood.

misschien dat ik het wel doe om een zelfde reden als Jezus het avondmaal heeft ingesteld ''doe dit tot mijn gedachtenis''
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:23

LEANNE226 schreef:
Dat is dan hun domme fout Knipoog smiley

ben ik ook met je eens hoor..... trek mij eigenlijk erg weinig aan wat mensen van mij vinden.

Maar als de tijd daar is zal ik een time-out neerzetten
en als ik ff geen zin meer heb in al die mailtjes, zal ik een time-out aanzetten
of als ik ff helemaal geen tijd heb zal ik een time-out aanzetten
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:25

MAATJES468 schreef:
Oke ik geloof tot zo ver kan ik je volgen, bedankt dat je de moeite wilt nemen het uit te leggen,
maar wil dit nu zeggen dat enkel de mensen van de evangelische gemeente en pinkstergemeente in de Geest gedoopt zijn?
en zo ja hoe kan dat dan?
Vind het erg boeiend maar snap er zo weinig van
Nee, het wil zeggen dat de pinkstergemeentes en evangelische gemeentes dat onderwijzen, dat is een groot verschil.
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:26

CHATULIEM619 schreef:
Nee, het wil zeggen dat de pinkstergemeentes en evangelische gemeentes dat onderwijzen, dat is een groot verschil.

Aaa oke ik denk ik snap dank dat je het hebt willen uitleggen...Vind het nml erg boeiend
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:30

JONATHAN890 schreef:
misschien dat ik het wel doe om een zelfde reden als Jezus het avondmaal heeft ingesteld ''doe dit tot mijn gedachtenis''

Tsja, dat zou kunnen, maar Jezus gaf ons enkel het avondmaal, om dit tot Zijn gedachtenis te doen...

De bijbel zegt niets over de symboliek van het martelwerktuig (zij het voor de een een kruis en voor de ander (mij althans) een paal), waarmee Jezus gestorven is, om die te gedenken oid.

Waar komt het dragen van een kruis vandaan?
Ik heb het in elk geval nergens in de bijbel kunnen vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:41

CHATULIEM619 schreef:
Ieder mens is in mijn ogen belangrijk Henk. Het wordt teveel kijken naar, ipv beleven Henk. Dus als men zich niet goed voelt ligt het niet aan de leer, maar over hoe je ernaar kijkt. Op dat moment leg je weer de verantwoording bij de mensen neer. En het schuldgevoel neemt alleen maar toe.

Als je het op die manier leest wel ja, Maar de verantwoordelijkheid ligt ook bij de mens(Adam), en het schuldgevoel neemt juist af als je het bij God brengt. Kijk hier voor ook maar naar de opbouw van vele psalmen, schuld, schuldbelijdenis, bevrijding.

CHATULIEM619 schreef:
Wie ervaart de verbondstheologie als bevrijdend en op wat voor manier dan?

Kern van de verbond, geen haar van mijn hoofd kan vallen zonder de wil van mijn Hemelse Vader, bevrijdend genoeg? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:42

LEPELTJE037 schreef:
Tsja, dat zou kunnen, maar Jezus gaf ons enkel het avondmaal, om dit tot Zijn gedachtenis te doen...

De bijbel zegt niets over de symboliek van het martelwerktuig (zij het voor de een een kruis en voor de ander (mij althans) een paal), waarmee Jezus gestorven is, om die te gedenken oid.

Niet???Wel degelijk wordt er in de Bijbel meerdere malen gesproken over het opnemen van je "kruis" en de kracht van het Kruis.
Ik kan me er wel in vinden als mensen dan symbolisch een kruis gaan dragen......
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:42

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Amsterdam heeft een beker.

Laatst aangepast door
MARIO216
op donderdag 6 mei 2010, 20:43
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:43

LEPELTJE037 schreef:

Dat zal ook niet in de Bijbel gestaan hebben. Kruisigen was een afzichtelijke en afschrikwekkende dood, bedacht voor ontsnapte slaven. En geloof me: het werkte. De eerste Christenen leefden rond de Middellandse Zee en in de Romeinse cultuur. Met dat symbool wilde men zich pas later vertonen, toen het kruisigen niet meer tot de leefwereld behoorde. Het schrijven van de bijbel is afgesloten in de tijd dat de apostelen overleden, binnen honderd jaar na Christus. Gewoon historisch verklaarbaar dus. Wel grappig: de vroege Christenen wilden, net als jij, niet met een martelwerktuig lopen en wilden daar ook niet mee geidentificeerd worden. Zo gek is je gedachte dus niet.

Thomas, blij dat er een liberale wetgeving is.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 6 mei 2010, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:51

WILLEMIJN232 schreef:
Hallo Chatuliem,

En als je nu zoekende bent? En je plekje nog niet gevonden hebt bij een kerkgenootschap?
Ik heb trouwens ook ingevuld niet in hokjes denken omdat ik graag over kerkmuren heen wil kijken.......
Dus ik denk niet dat het altijd een kwestie is van er niet eerlijk voor uit willen komen maar meer van open staan voor anderen.
En wat is daar mis mee?

Willemijn
Wat voor de een als positief ervaren wordt, kan voor de ander als negatief gelden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 20:58

HARALD285 schreef:
Als je het op die manier leest wel ja, Maar de verantwoordelijkheid ligt ook bij de mens(Adam), en het schuldgevoel neemt juist af als je het bij God brengt. Kijk hier voor ook maar naar de opbouw van vele psalmen, schuld, schuldbelijdenis, bevrijding.
begin je wel iedere keer bij dat schuldgevoel? Zou het niet fijner zijn te beginnen vanuit de liefde van God?

HARALD285 schreef:
Kern van de verbond, geen haar van mijn hoofd kan vallen zonder de wil van mijn Hemelse Vader, bevrijdend genoeg? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Ervaar jij Gods bescherming en leiding als bevrijding?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:05

nou nog 1 keer dan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:07

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik weet niet of dit onderwerp al eerder gepost is, maar ik denk aan het volgende:
Het kan goed voorkomen dat de man of vrouw met wie je een beginnend mail contact zou willen hebben al veel contact heeft met een ander CM lid, of terwijl in een beginnende relatie zich bevind. ik vind het zelf heel fijn als CM leden dat aan zouden willen geven d.m.v. van het Time-out logo. Anders stuur je een mail met de vraag of de ander met jou zou willen mailen, om misschien in de nabije toekomst een vaste relatie te hebben. Dit terwijl je zelf nog niet weet dat de ander inmiddels al in een beginnende relatie zit.
Denken jullie ook zo dat het melden van een Time-out logo bij je profiel foto niet fijn werkt. Je weet dan dat de ander al in een beginnende relatie zit
Paulus, het probleem dat je schildert bestaat niet. als je een beginnend contact hebt geef je gewoon aan dat je met iemand anders bezig bent. Is toch niks mis mee? Om dan de time out knop te gebruiken vind ik overdreven. De time out knop is juist als je ff niet een relatie wilt.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:13

HENK710 schreef:
Er staat ook "Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde". Zo'n opmerking getuigt toch al van uitvoerend koningschap. En Hij zit aan Gods Rechterhand, ook al een verwijzing naar een belangrijke positie, zoals het koningschap, denk ik.

Misschien is het passender dat God en Jezus samen op 1 troon zitten.

MAR907 schreef:
Daar ben ik niet mee eens.

De satan heeft de macht over deze aarde want dat was hem al gegeven.
Hij is uit de Hemel weg geworpen door God.
En heeft er een "puinhoop"van gemaakt.

De mens had de taak om de aarde te bewerken en te bewaren die door de Heer herschapen is.

Maar de mens heeft gefaald.

Onderschat niet de strategie van de satan, deze is gericht op de Hemel want daar is de troon van de Koning die hij wil bestijgen.

De Here Jezus is gericht op deze aarde vanuit de Hemel.
Dat is de strijd, vergelijkbaar met stratego.

Deze teksten in 1 Petr 5:8
8 Wees waakzaam, wees op uw hoede, want uw vijand, de duivel, zwerft rond als een brullende leeuw, op zoek naar een prooi.

En Op 20:8, 9
8 Dan gaat hij eropuit om de volken aan de vier hoeken van de aarde, Gog en Magog, te misleiden. Hij brengt hen voor de strijd bijeen, een menigte zo talrijk als zandkorrels aan de zee. 9 Ze trekken op, over de hele breedte van de aarde, en omsingelen het kamp van de heiligen en de geliefde stad.

Laten denk ik een ander beeld zien, nl. Satan gaat rond om zoveel mogelijk schapen van God’s kudde weg te halen. Wetende dat hem de troon in de Hemel al ontzegd is, want bij Jezus offer aan het kruis werd Satan uit de Hemel gegooid en had daar vanaf toen geen toegang meer.
Satan is ook niet de tegenstander van God, Satan is ook maar een schepsel, hij mag dan een (gevallen) aartsengel zijn, met de macht van een aartsengel, dat geeft ook de beperkingen van die macht weer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:27

LEPELTJE037 schreef:
Veel 'christenen' zie je een kruis(je) dragen...

Waarom eigenlijk?

Nu ben ik overigens van mening dat Jezus uberhaupt nooit aan een kruis is gehangen, maar slechts aan een paal, zie http://www.reformation.org/stauros-and-xulon.html voor de verklaring.

Waarom zou je een martelwerktuig aan je nek hangen?
Eigenlijk een ridicule gedachte om het martelwerktuig om je nek te dragen, waar je 'broer' mee om het leven is gebracht.

Als mijn broer zou zijn doodgestoken met een mes, dan ga ik toch ook geen mes om m'n nek dragen, om me er aan te herinneren, hoe m'n broer aan z'n einde is gekomen.
Het is toch eigenlijk een zieke gedachte er op die manier telkens aan herinnerd te moeten worden, dat m'n broer dood zou zijn gestoken.
Je zou toch liever denken aan de leuke en goede dingen aan z'n leven?

Het is uiteraard goed om te weten, dat Jezus is gestorven, maar beter is jezelf er aan herinneren dat Jezus leeft.

Als je er zo over nadenkt, is het des te triester te beseffen, dat wijzelf eigenlijk Zijn dood op ons geweten hebben, door onze zonden.
Maar moeten we dan, door dat kruis, er telkens aan herinnerd worden wat wij verkeerd hebben gedaan?
Dat is toch verre van bijbels!

Jezus leerde ons over vergeving en dat onze zonden worden weggegooid in het diepste der zee. God zelf gedenkt onze zonden niet! Ze zijn weg!

Wij, stelletje idioten, willen kennelijk toch herinnerd worden aan onze zonden.
Daarom dragen kennelijk veel mensen het martelwerktuig om onze nek, waar we zelf schuldig aan zijn.

Is dat iets van trots? Kijk mij nou, ik draag een kruis!
Ter herinnering aan m'n 'broer', die ik zelf heb laten ombrengen...

Ik ben er verre van trots op hieraan deel te hebben gehad.

Voor mij geen kruis of dergelijk martelwerktuig om m'n nek of waar dan ook in m'n huis!

Ieder mens doet dagelijks nog zonden, en ieder dag hebben we tijd om te vragen of ze worden vergeven.
Door Jezus lijden en sterven en opstanding, is er vergeving van zonden mogelijk, en daar herinnert het kruis ons aan.
Naar boven

Auteur Bericht
MAATJES468

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:31

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden en moderatoren van CM,

Ik heb onlangs een bericht gepost met een titel. Deze titel was incorrect. Ik heb tot nu toe (nog) geen optie gevonden om op het CM forum de titel wijzigen. weet iemand van jullie of dit wel zou kunnen

Volgens mij kan het helaas niet, maar het zou wel heel fijn zijn als het wel zou kunnen...
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD285

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:40

CHATULIEM619 schreef:
begin je wel iedere keer bij dat schuldgevoel? Zou het niet fijner zijn te beginnen vanuit de liefde van God?

Natuurlijk, maar dat doen we toch ook, dat heeft Jezus ons zelf geleerd; Onze Vader die in de Hemelen zijt...
Daarnaast is God niet alleen liefde, maar ook een verterend vuur.

CHATULIEM619 schreef:
Ervaar jij Gods bescherming en leiding als bevrijding?

Absoluut, Zijn bescherming en leiding is de basis van de relatie tussen God en mens.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:40

CHATULIEM619 schreef:
Wat voor de een als positief ervaren wordt, kan voor de ander als negatief gelden.

Gelukkig heeft ieder nadeel ook weer zijn voordeel. Het is veelal maar net van welke kant je het bekijkt. Neem de discussie over de kruishanger elders op het forum. De een ziet het kruis enkel als martelwerktuig, de ander ziet ook het reddende werk dat Jezus aan het kruis verricht heeft!
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:44

LEPELTJE037 schreef:
terwijl Jezus daarmee werd omgebracht...
Dat is pas pijnlijk!

Pijnlijk dankbaar feit in elk geval dat Hij dat voor jou en voor mij en voor alle mensen heeft willen ondergaan! Knipoog smiley Probeer nu ook eens die kant van het verhaal te bekijken.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:44

IMKE917 schreef:
Ja natuurlijk hebben de nabestaanden dan pijn en verdriet, veel zelfs!! Maar wat een troost is het voor hen dan om zeker te weten dat je dierbare nu bij God is, en geen schade aan zijn ziel heeft geleden door afgodsbeelden!! Dat is wat Grace bedoelde, Arjan!!

En diezelfde God is ook bij de nabestaanden, om ze te troosten met Zijn liefde. Wanneer er door zo'n ingrijpend verlies schade wordt geleden en er diepe wonden ontstaan, zijn die door dezelfde God te genezen, wanneer we daar oprecht mee naar hem toe gaan. Wanneer we hem de kans geven om ons te gaan genezen.

Ik vraag me in deze discussie vaak af, waarom moet alles maar goed gevonden worden? Waarom zou je ook maar iets in huis willen hebben waarvan je weet dat het gemaakt is met het doel je van God af te houden. Omdat het zogenaamd ook een weg tot God of liefde of wat dan maar ook is?
Waarom niet heel eenvoudig op je knieen en vragen of Jezus in je hart komt!? Lijkt mij de meest gemakkelijke weg....maar voor mensen wel de moeilijkste, want je moet je eigen IK los laten. En dat doet pijn..ai...maar wat krijg je daar een rijkdom voor terug!!
Lieve mensen, zie op God en God alleen!!

Hoezo eigen ik loslaten ? Verraste, verbaasde smiley
Was het niet God die mijn eigen ik geschapen heeft ?
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:49

LEPELTJE037 schreef:

Paulus schreef:
Wat mijzelf betreft: het zij verre van mij, op iets anders te roemen dan op het kruis van onzen Heer Jesus Christus, waardoor de wereld voor mij is gekruisigd, en ik voor de wereld.
Bron: Galaten 6:14
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:54

LEANNE226 schreef:
*Handle every stressful situation like a dog,
p*ss on it and walk away....*

Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 21:57

MARIO216 schreef:

Als ik ik is dan is ik slim en jij dom.
Want jij bent jij.
Jij kan geen ik zijn.
Want ik ben al ik.

Jij snap?
Ik snap?
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 22:00

MAATJES468 schreef:
maar wil dit nu zeggen dat enkel de mensen van de evangelische gemeente en pinkstergemeente in de Geest gedoopt zijn?

Maatje, in mijn ogen zijn ook protestanten gedoopt in de Naam van de Heilige Geest. Ik weet dat dit vanuit evangelisch oogpunt niet als hetzelfde gezien wordt, maar ieder christen is gezegend met de gave van de Geest, Die bij ieder mens weer anders doorwerkt.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 ... 6194 Volgende
Pagina 569 van 6194