Auteur |
Bericht |
|
FRANS493
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 september 2015, 19:35
|
|
|
HERTOGJAN489 schreef: | regio utrecht is wel een goed idee, bv houten daar kun je bowlen eten en lasergamen onder 1 dak!! |
houten zou een optie kunnen zijn centrum utrecht zelf heeft ook verschrillende uitgaans dingen ,zitje ook eventuweel ook tedenken aan gezelig iets eten met elkaar ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MANNA613
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 september 2015, 22:21
|
|
|
Wat bedoel je precies met Gods volk Israel? Of bedoel je de messiaansbelijdende joden? De religieuze Joden die in het land Israel wonen ? Of bedoel je met Gods Volk Israel allen die bij het geestelijk Israel horen, omdat ze geloven in de Messias?
Aan je omschrijving te zien ga ik er even vanuit dat je doelt op de nakomelingen van Abraham, Izaak en Jakob die in Israel wonen en de komst van de Messias verwachten. Ik geloof dat God Zijn volk niet verstoten heeft en wij mogen/moeten bidden om vrede. Aan de andere kant moeten we ook niet vergeten dat Paulus schrijft dat er in Christu noch jood, noch griek is. De culturele grenzen vallen dus weg. Ik heb wel veel respect voor de rabbijnse joden die zo diep met de Schrift bezig zijn. Helaas bestuderen velen de Schrift zonder dat ze daarin Jezus kennen die hen eeuwig leven geeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN976
|
|
Geplaatst: zondag 13 september 2015, 05:48
|
|
|
Ik vind het jammer te lezen dat men vindt dat HSP vergeleken is als dat het paranormaal zou zijn, te vergelijken met autisme of adhd..... Ik heb die vraag gesteld omdat een hsp-er het moeilijk kan hebben met het vinden van een relatie. Een relatie waarin je je zelf kunt zijn met een partner, die het misschien inet begrijpt maar wel rekening met je kan en wil houden. Ik ben een hsp-er, iets te intelligent en ja, mijn eerste huwelijk is op mijn hsp en zijn narcisme gestrand. Mijn tweede huwelijk is veel beter, ik weet wie en wat ik ben ( wat dus niets met autisme of paranormaal te maken heeft). Te zeggen dat Jezus paranormaal is, is zo iets te zeggen dat de duivel goddelijk is..... Het is een lastig en gevoelig onderwerp, zeker voor hen die het zijn en nog meer voor de omgeving die het helemaal niet snapt. Respect en liefde, begrip en samenwerking....daar draait het om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN976
|
|
Geplaatst: zondag 13 september 2015, 06:05
|
|
|
Al van oudsher is het gebruik van planten, bladeren, wortels en sappen om mensen beter te maken, wonden te genezen en als lichamelijke versterking bekend. Monniken hadden bij hun kloosters grote kruiden tuinen aangelegd om de juiste planten te kweken. Ook was bekend dat sommige planten voor prachtige kleurstoffen konden zorgen. Echter, in de donkere middeleeuwen kwam er een stop op deze mogelijkheden, kennis verdween en zo kwam dit gedeelte van de plantenkennis in de vergetel hoek terrecht. Ten onrechte, want ook nu zijn er nog vele toepassingen te bedenken waar het voor gebruikt zou kunnen worden. Alle vormen van genzeing, medicijnen en behandelingen die niet via de reguliere artsen en ziekenhuizen worden verstrekt vallen onder alternatief. Dat neemt niet weg dat aan de hedendaagse medicijnen de planten ten grondslag liggen. God schiep de bloemen, bomen en de planten, en HIJ zag dat het GOED was.......ook om te genezen. en anders valt het nog altijd onder de categorie: baat het niet, schaadt het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TAMAR098
|
|
Geplaatst: zondag 13 september 2015, 13:24
|
|
|
Hallo Manna,
Dank voor je reactie. Ja, ik bedoel inderdaad alle Israëlieten. God heeft gezegd in zijn woord, dat HIJ zijn Volk blind terug zou brengen.....(Jesaja 43: 8 en andere) En dat is gebeurt en gebeurt nog. Zelf ken ik Messiaanse broeders en zusters, seculiere Joden en Orthodoxe Joden......Allen horen, in mijn simpele visie, bij Gods Volk Israël. En ja, ze hebben een oprecht verlangen om de Here te dienen. En een licht te zijn voor de natieën, zoals dat ook in de Bijbel is genoemd. God is soeverein en leidt velen tot de Waarheid, Wie de Messias is!
We leven in bijzondere tijden! En ik ben blij, dat velen uit de heidenen, beseffen dat God nog altijd verbonden is met Zijn Volk Israël. Zie bijv. Jeremia 31:36-37.
Gezegende dag, Tamar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: maandag 14 september 2015, 12:41
|
|
|
Verwar je paranormaal zijn dan niet met het occulte?
Er zijn een aantal vormen van gebeurtenissen die wij als mens niet kunnen begrijpen, maar die wel degelijk gebeuren. Jezus Christus genas mensen ogenschijnlijk vanuit het 'niets'. Echter weten wij beter en is deze gave vanuit God / Heilige Geest doorgegeven. (leg het misschien niet geheel goed uit, maar je snapt neem ik aan wat ik bedoel). Wat Jezus Christus middels deze gave verspreidde was Liefde / genezing cq heling.
Daarnaast heb je het occulte. Binnen deze stroming van het paranormale ligt de nadruk op angst, onvrede / duisternis.
Respect en liefde zijn inderdaad belangrijk. Dat is ook wat Jezus Christus kwam brengen op deze gebroken aarde.
Dat de duivel niet (meer) Goddelijk is, dat mag duidelijk zijn.
Overigens wel super om te lezen dat uw tweede huwelijk zo fijn verloopt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MALAWIAAN795
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 september 2015, 19:08
|
|
|
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar ik hoop eind dit jaar naar Malawi te emigreren (9 maanden in Malawi en 3 in Nederland) om de armoede en de honger te helpen bestrijden, samen met de lokale kerken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 september 2015, 20:39
|
|
|
De pineapple story heb ik nog niet van gehoord, dat zal ik eens opzoeken.
Dat klinkt mooi 'Malawiaan'!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERTOGJAN489
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 september 2015, 22:10
|
|
|
done
Laatst aangepast door
|
HERTOGJAN489
|
op vrijdag 18 september 2015, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: woensdag 16 september 2015, 15:54
|
|
|
HERTOGJAN489 schreef: | Gezellig bijpraten met andere singles in een sfeervolle locatie.
vanaf 20.30 uur van harte welkom in Grandcafe De Bunckman in Voorthuizen (Bunckmanplein 1)
Prijs: €10,00 incl 1 consumptie en gevarieerde & uitgebreide hapjes. Aanmelden kan via HERTOGJAN489
Doelgroep: 38+ |
Mailadres verwijderd. Het is niet de bedoeling om mailadressen op het forum te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLY535
|
|
Geplaatst: woensdag 16 september 2015, 23:24
|
|
|
Ik heb geen ervaring met zendelingenwerk; wel met een half jaar vrijwilligerswerk in hartje Afrika.
Voordat je dergelijke stappen zet, wellicht goed na te gaan wat je beweegredenen zijn. Is het God die jou op weg stuurt, of ga je voor jezelf.
Ik ben destijds om die tweede reden gegaan. Ken je de film 'Last king of Scotland' (geen christelijke film zeg ik maar alvast Een vriend van mij had mij aangeraden om deze film te kijken voordat ik zou gaan. Niet meer van gekomen, maar het had me wellicht een beeld kunnen geven met welke redenen en iedeen ik in ieder geval niet zou 'moeten'gaan.
Ik ging er namelijk naïef heen, dacht dat ik wel wat kon veranderen en kon helpen. Natuurlijk heb ik kunnen helpen, maar veranderen is iets wat God alleen maar kan. En dit geldt niet alleen voor geestelijke maar ook voor praktische veranderingen.
Het was voor mij een geweldige ervaring, maar ik heb genoeg praktische redenen meegemaakt die je nou niet echt happy maken, maar als je van God de opdracht krijgt om voor hem aan de slag te gaan, zijn dit situaties geweest waar je voorbij aan mag gaan. Als je dit niet kunt, is het zaak om bij jezelf na te gaan of wel alle buitenlandse uitdagingen geschikt voor je zijn.
Dus als je gaat voor zendelingenwerk; laat God je reden zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARK255
|
|
Geplaatst: donderdag 17 september 2015, 16:34
|
|
|
Beste allen,
Ik ben nog maar net lid geworden van deze site en ben nog aan het oriënteren wat alles inhoudt en hoe het hier werkt. Ik klikte op het knopje forum en zag meteen bovenaan deze rubriek over HSP en ik kreeg het gevoel toch ook even mijn ervaringen te delen met betrekking tot dit onderwerp.
Ik heb zelf een poosje geleden een relatie gehad met een leuke meid waarvan ik later pas achter kwam dat ze hoog sensitief was. Ik heb gemerkt dat vooral goed met elkaar blijven praten echt een wereld van verschil maakt, begrip tonen voor elkaar en open staan voor elkaars verwachtingen en gevoelens. Dit zijn natuurlijk sowieso al belangrijke waarden in een relatie samen, maar met iemand die een HSP-er is is dit echt extra belangrijk.
Persoonlijk viel het mij heel erg zwaar om het vol te kunnen houden binnen deze relatie. Doordat zij echt alles oppikte in haar omgeving, werkelijk alles hoorde, voelde en opviel, kreeg zij al snel het idee dat ik juist erg in mijzelf gekeerd was. Dus eigenlijk het tegenover gestelde van wat zij is, terwijl dit helemaal niet het geval was/is. En op gegeven moment werkt het zeer vermoeiend en kost het een hele hoop energie om altijd te moeten praten over dingen die misliepen qua communicatie of verwachtingen. Met als gevolg dat het uiteindelijk zeer moeilijk was om nog te genieten van de relatie. Op gegeven moment kostte het gewoon teveel energie. Ook het feit dat zij totaal niet lekker in haar vel zat en zich door meerdere negatieve ervaringen in haar leven zich liever terugtrok, maakte dat de relatie uiteindelijk na 9 maanden helaas strandde.
Misschien dwaal ik nu enorm af met mijn verhaal, en is het niet helemaal meer gerelateerd aan dit forum onderwerp, maar ik kreeg toch het gevoel dit te willen delen hier. Zelf denk ik niet dat het onmogelijk is om te leven met iemand die hoog sensitief is. Wanneer je beiden begrip voor elkaar kunt hebben en voor elkaar kiest, dan komt het vanzelf goed! Ik wens iedereen die hier een relatie of vriendschap zoekt Gods zegen toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN976
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 september 2015, 21:11
|
|
|
Het valt inderdaad niet mee om met iemand om te gaan die hsp is. Maar het feit dat het meisje niet goed in haar vel zat heeft denk ik meer geleidttot de breuk dan het hsp onderdeel. In elke relatie is het noodzakelijk om met elkaar te praten ongeacht wie of wat je bent. Een hsp partner kan een verrijking zijn maar, helaas in jou geval, kan ook veel energie kosten. Ik hoop dat je de rust nu hebt om een nieuwe relatie aan te gaan. Ik heb hier mijn man leren kennen en zijn al weer 4 jaar bij elkaar. Veel geluk en zzegen gewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TUKKER027
|
|
Geplaatst: zondag 20 september 2015, 18:42
|
|
|
Hey luitjes,
Ik wil jullie even het volgende voorleggen: Ik heb onlangs iemand leren kennen, maar diegene is helaas niet gelovig. We hebben allebei volwassen kinderen dus er is geen probleem voor de (christelijke) opvoeding, Bovendien respecteert ze het, en staat ze er open voor en laat ze me vrij om naar de kerk te gaan, te bidden etc. Kortom we zijn dol op elkaar. Maar in de bijbel staat:
"Geen ongelijk span met ongelovigen" (2 Kor.6:14).
Hoe lezen jullie deze tekst ? Iemand ervaring (positieve/negatieve) ?
Eerdere relaties met christelijke dames liepen om bep.redenen steeds stuk. Maar deze situatie is nieuw voor mij. Ik heb altijd gezegd dat geloof een vereiste was voor een evt nieuwe partner. Maar ja soms lopen dingen anders in het leven dan je dacht.
Bedankt alvast voor je reactie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RIANNE590
|
|
Geplaatst: zondag 20 september 2015, 21:06
|
|
|
Ja, leuk om eens wat mensen te ontmoeten. Centraal in NL klinkt goed.
Super als iemand het initiatief neemt. Ook als het om een activiteit gaat die niet direct mijn voorkeur heeft, soms is iets buiten je comfortzone een leuke uitdaging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RIANNE590
|
|
Geplaatst: zondag 20 september 2015, 21:08
|
|
|
Leu idee, mischien iets verderop in oktober plannen zodat we in onze agenda's er rekening mee kunnen houden.
31 oktober is bij mij nog vrij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARPO970
|
|
Geplaatst: maandag 21 september 2015, 19:35
|
|
|
Wat een lastige vraag stel je. Het is niet eenvoudig denk om met een ongelovig iemand een relatie aan te gaan. Het geloof komt in zoveel dingen van het leven terug, het is er mee verweven. Ik heb er geen ervaring mee, maar wat mij lastige momenten lijken: ziekte, overlijden...daarin kun je elkaar niet vinden in het geloof.
Hoe zie je dat zelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MYSELF516
|
|
Geplaatst: maandag 21 september 2015, 21:12
|
|
|
Beste Tukker,
Ik sta natuurlijk niet in jou schoenen, dus heb misschien "gemakkelijk" praten, maar ik zou zeggen: niet doen. Het belangrijkste in je leven kan je nu niet delen met je partner + het is gemakkelijker om iemand mee naar beneden te trekken dan naar boven te heisen. Maar ik begrijp dat ik gemakkelijk praten heb hoor, zo eenvoudig is het allemaal niet. Misschien dat je de relatie op afstand kunt houden en wilt kijken hoe zich dat ontwikkelt? Ik zou het in ieder geval in gebed brengen bij God.
Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst, Myself
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERI837
|
|
Geplaatst: maandag 21 september 2015, 23:46
|
|
|
Hoi....
ik was met iemand getrouwd die op het papier katholiek is. Hij deed echter niets mee. Ik durf niet te zeggen dat hij ongelovig is maar hij gedroeg zich wel zo. Ik heb ook een relatie gehad met iemand die van overtuigt was dat hij gelovig is.... In beiden gevallen teleurstellingen. Wij zijn ook gewoon mensen en in veel gevallen niet beter dan de andere. Voor mijn gevoel heb ik mijn geloof en het leven ervan niet kunnen delen. Persoonlijk wil ik gen relatie meer met iemand met die ik het niet kan delen. Ik heb echter wel ... in mijn familie... gezien dat het wel kan als jij elkaar vrij laat, niets oplegt en respect hebt voor elkaar er een mooi relatie kan ontstaan. Misschien door uitnodigend en niet opdringend te zijn... Maar jij moet voor jou zelf weten hoe belangrijk voor jou het delen ervan is.
Groet, Ger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERI837
|
|
Geplaatst: maandag 21 september 2015, 23:53
|
|
|
1 korintiërs 7 / 12 t/m 16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIANCA017
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 september 2015, 10:37
|
|
|
Vanavond word het Kip, patat en appelmoes is mijn man zijn lievelingsrecept
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND782
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 september 2015, 18:14
|
|
|
Een varkenshaasje...das al bekend...er ligt een zak wokgroenten bij...zal wel lukken!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 september 2015, 22:29
|
|
|
Quote: | "Bovendien respecteert ze het, en staat ze er open voor en laat ze me vrij om naar de kerk te gaan, te bidden etc." |
Een ware ongelovige keert zich af van het geloof. Ookal beleid ze het niet actief; zo te lezen is er wel zeker iets actief binnen in haar dat neigt naar de Heilige Geest / Jezus Christus.
Stukje bijbelstudie dat ik gevonden heb; helaas in het Engels (hoop dat dit niet teveel Engels is; CM webmaster) :
"There is another example, showing that not all association or relationship with unbelievers is automatically sinful. Paul cites a case in 1 Cor. 7. "...if any brother has a wife who is an unbeliever, and she consents to live with him, he should not divorce her. If any woman has a husband who is an unbeliever, and he consents to live with her, she should not divorce him," (1 Cor. 7:12,13). Observe, Paul doesn't say to these "mixed marriages," Come Out! Her says, stay in. We know Paul would not tell people to stay in a wrong relationship, so we must conclude - the relationship itself is not wrong. "
http://www.bible.ca/ef/expository-2-corinthians-6-14-18%282%29.htm
Laatst aangepast door
|
GERARD072
|
op dinsdag 22 september 2015, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO661
|
|
Geplaatst: woensdag 23 september 2015, 12:24
|
|
|
Het kan een lastig probleem worden, als ze God niet toe wil laten in haar leven. Maar als er werkelijk liefde is, dan zal ze toch ook wel aan je kunnen zien dat je anders bent, en dus honger krijgen naar het geloof.
Een probleem waar veel gebed, en heel veel wijsheid voor nodig is. Probeer geduldig met elkaar om te gaan, maar leg haar het geloof niet op. Wil ze echt niet voor God kiezen, dan lijkt het mij een hele moeilijke weg die je in wil slaan. Maar niets is onmogelijk bij God. Wij denken alleen soms wel wat te klein over Hem. Leg je probleem aan Hem voor, en Hij zal je antwoord geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: woensdag 23 september 2015, 16:31
|
|
|
GERARD072 schreef: | Stukje bijbelstudie dat ik gevonden heb; helaas in het Engels (hoop dat dit niet teveel Engels is; CM webmaster) :
|
Het zou fijn zijn als je dit even wilt vertalen. Dan kan iedereen het gesprek blijven volgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASTIAAN161
|
|
Geplaatst: woensdag 23 september 2015, 19:48
|
|
|
Je noemde dat in de bijbel staat: "Geen ongelijk span met ongelovigen" (2 Kor.6:14).
Dan maakt het denk ik wel verschil hoe je de Bijbel ziet, als reflectie van wat mensen opschreven in hun gedachten over God, of als slechts bedoeld voor die tijd en samenleving, of als Woord van God dat tot ons komt met hetzelfde gezag als zou God vandaag rechtstreeks uit de Hemel tot jou en mij spreken. Dit laatste is wat de Bijbel van zichzelf getuigt.
Vervolgens maakt het verschil wat de context van deze vers is; is het bijvoorbeeld ‘slechts’ een welgemeend advies? De tekst zegt “Vormt geen ongelijk span”, dat is gebiedende wijs. Dat is een gebod. De reden hiervan wordt dan in de vers daarna uitgelegd. En direct daarna klinkt de oproep scherp: “Gaat weg uit hen midden.” (vers 17) En er staat ook een zegen bij: “en Ik zal u aannemen, en Ik zal u tot Vader Zijn en gij zult Mij tot zonen en dochteren zijn.”(vers18)
In aansluiting op wat anderen hierover reeds gepost hebben, lijkt het me dus niet zo vrijblijvend voor wie Gods Woord gehoorzaam wil wezen. Niet dat dit in de praktijk dan altijd makkelijk is….. Veel kracht en zegen toegewenst hierbij! Goed dat je over die dingen nadenkt en dat je je daarbij wilt laten leiden door de bijbel!
p.s.: deze tekst gaat over het aangaan en vormen van een span; van relaties. Niet over een span dat reeds verbonden is via de huwelijkseed. Want in dat geval luidt het zoals Gerard citeerde “indien enig broeder een ongelovige vrouw heeft, en dezelven tevreden is bij hem te wonen, dat hij haar niet verlate (..) Want de ongelovige man is geheiligd door de vrouw en de ongelovige vrouw is geheiligd door de man” I kor.7:12
Laatst aangepast door
|
BASTIAAN161
|
op woensdag 23 september 2015, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARNI775
|
|
Geplaatst: woensdag 23 september 2015, 22:17
|
|
|
..laat je leiden door wat je gevoel je ingeeft.. Je kunt zoveel lezen en onderzoeken, inwendig geeft je gevoel aan of je goed of fout bezig bent, negeer dat niet. Tuurlijk maak je fouten en moet je daarna weer opkrabbelen maar is dat niet wat God van ons vraagt "door ondervinding rijk worden"? Leren van je fouten en beloond worden door goede werken is van alle tijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA539
|
|
Geplaatst: woensdag 23 september 2015, 23:34
|
|
|
Als de dag voorbij is en blij is dat de nacht gaat komen De "scherven" van de dag overgaan in dromen Sluit ik mijn ramen en deuren vandaag wordt verleden, morgen de toekomst maar nu is het heden Nog net voor ik indut zie ik mijn Vader de scherven oprapen Hij geeft mij een knipoog....ik kan rustig gaan slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DUTCHY975
|
|
Geplaatst: donderdag 24 september 2015, 19:36
|
|
|
TUKKER027 schreef: | Hey luitjes,
Ik wil jullie even het volgende voorleggen: Ik heb onlangs iemand leren kennen, maar diegene is helaas niet gelovig. We hebben allebei volwassen kinderen dus er is geen probleem voor de (christelijke) opvoeding, Bovendien respecteert ze het, en staat ze er open voor en laat ze me vrij om naar de kerk te gaan, te bidden etc. Kortom we zijn dol op elkaar. Maar in de bijbel staat:
"Geen ongelijk span met ongelovigen" (2 Kor.6:14).
Hoe lezen jullie deze tekst ? Iemand ervaring (positieve/negatieve) ?
Eerdere relaties met christelijke dames liepen om bep.redenen steeds stuk. Maar deze situatie is nieuw voor mij. Ik heb altijd gezegd dat geloof een vereiste was voor een evt nieuwe partner. Maar ja soms lopen dingen anders in het leven dan je dacht.
Bedankt alvast voor je reactie  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DUTCHY975
|
|
Geplaatst: donderdag 24 september 2015, 19:40
|
|
|
Hallo Tukker,
Eerst een groet van eren net niet tukker, ik ben geboren in Nijverdal aan de verkeerde kant van de Dinkel. Mijn huwelijk liep stuk omdat ik met mijn geloof geen klankbord had. En dat gebeurde juist op het ogenblik dat de kinderen volwassen waren en uitvlogen. Je komt dan nog meer nader tot elkaar en als je op dat punt niets met elkaar kunt delen dan wordt de relatie wel heel erg arm,
Grtz,
Dutchy
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|