| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:48
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | vanavond champignon-kip pannetje met verse aardappelpuree  |
Hoe heet dat in het Duits?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:49
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
Nooit zal ik jullie real-life ontmoeten.....
 |
Geef toe,je durft gewoon niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
|
|
|
Ben dan echt de tel kwijt... ..en blijkbaar ook al zo'n beetje lid van het eerste uur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik ben altijd een schat  |
"Want waar uw hart is, daar zal ook uw schat zijn."
(ergens in Mattheüs)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:51
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geef toe,je durft gewoon niet!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:52
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....
 |
Trek gewoon je stoute schoenen aan anders komt het er nooit van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:03
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems! En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk  | Ik denk dat je een verschil kunt maken tussen intieme details, waar niemand op zit te wachten, en gewone gesprekken. Dat is de mate van volwassenheid waar Chris over spreekt. Per slot van rekening zijn er een heleboel voorbeelden waarbij er zelfs een topic over dit onderwerp geopend wordt. (bv. Sex voor het huwelijk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:05
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet...  | Eerlijk gezegd heb ik niet gemerkt dat mensen anderen willen uithoren. Ik denk wel dat er sommige principes besproken mogen worden. Vooral om dit soort excessen te voorkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:08
|
|
|
|
| JAN105 schreef: | Marianne, bedankt voor het stellen van de vraag sex voor het huwelijk. Het komt vaker voor dan dat er over gesproken wordt en foutjes kunnen gebeuren. |
Beste Jan ,
Wat zie jij als een foutje als ik zo vrij mag zijn....
Gr Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:12
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Trek gewoon je stoute schoenen aan anders komt het er nooit van  |
Ik mag niet.... ik noem verder geen namen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:17
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd heb ik niet gemerkt dat mensen anderen willen uithoren. Ik denk wel dat er sommige principes besproken mogen worden. Vooral om dit soort excessen te voorkomen. |
Er zit op CM een grote groep jongeren die er voor uitkomt geen sex voor het huwelijk te willen.Dat is prachtig maar ze verdienen dan ook een stukje bescherming in de chatbox,uitlokking is dan zeker niet op zijn plaats.Ik heb niet gemerkt dat dat doelbewust gebeurt maar mensen willen nou eenmaal graag bij een "groep" horen,ik weet niet in hoeverre het invloed heeft op hun denken.
Wat mij bijgebleven is uit die bewuste chat is de opmerking dat er een bepaald persoon "erg van n***** houdt maar er niet voor uitkomt"(of iets in die geest)en dan ga je,wat mij betreft,ruimschoots over de grens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:22
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik mag niet.... ik noem verder geen namen....  |
De enige die daarover gaat ben jezelf, Imre  Dus gewoon laten roepen...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 19 mei 2010, 13:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:43
|
|
|
|
|
MAG je niet, als volwassen man van 42, of weet je dat je er iemand op deze aardbol een plezier mee doet om niet mee te gaan.....???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:51
|
|
|
|
dat heet nou smurrie-blurrie.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:08
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Hoe heet dat in het Duits?  |
Pilzen-Hahnchen-topf mit Kartoffelpuree
Ohne Bratworst heute
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 19 mei 2010, 14:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:09
|
|
|
|
Zojuist las ik dat de olievlek uit Deepwater op den duur zich verspreidt over grotere stukken water, en misschien zelfs richting Europa komt..... kBen benieuwd hoelang BP nog durft te beweren dat het allemaal niet zo erg is.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:13
|
|
|
|
Henk & Robbedoes,
'k Reageer wat laat, maar 't is zeker niet minder gemeend. Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wens jullie samen, en met de kinderen, heel veel geluk en zegen toe!
Groetjes, Marijan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:16
|
|
|
|
Ik mag niet.... ik noem verder geen namen.... |
Kun je niet of mag je niet Het klinkt wel heel mysterieus allemaal, maar een man van 42 bepaalt toch zelf wat hij wil?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:17
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | een goede gedachte marijan denk dat het veel te maken heeft hoe je relatie met je kind is en er al dan niet openlijk over te kunnen en durven te praten met hen. mijn dochter is een net beginnennede puber van 11 (bijna 12)en is daar bv nog niet aan toe.maar heeft wel de voorlichting gekregen met oa ook je gevoelens en veranderingen daarin,en ook vanuit je christenzijn met sex omgaan. ook in groep 8 komt bij ons op de school de stichting NO APOLOGIES die gaat over oa NEE durven te zeggen teggen oa sex en drugs,aggressie etc. het ligt er dus maar aan hoe je jezelf daarin opsteld en wat voor voorbeelden men geeft denk ik.en ook of je je kinderen een eigen verantwoording leerdt en durft te geven te geven over hun leven. |
Bedankt voor je reactie, Grace!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hoewel ik het die avond wel mee vond vallen, valt het me wel op, dat er in de chatbox niet serieus te praten is over seksualiteit. Sommige mensen zien daarin een uitnodiging om bepaalde termen te gebruiken die niet passen op de site. Bovendien zijn dan de verwensingen ook niet van de lucht. Moeilijk om daar een verstandig gesprek mee te beginnen. Voor een aantal mensen is het klaarblijkelijk moeilijk de grens daarin te bewaken. |
Als er niet serieus over te praten is, kun je dit onderwerp beter laten rusten. Op een verjaardagsfeestje bespreek je zo'n onderwerp toch ook niet met z'n allen? En het forum vind ik iets anders, dan de chat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:22
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | bbq is een lading vlees, al dan niet aan op stokjes geregen, geroosterd op een vuurtje van kolen, en dan maar hopen dat ze niet zwart worden. Deze manier van vlees nuttigen doet men meestal op warme zomerse avonden, buiten in de tuin. Of onder een grote partytent, om de hollandse regen en kou buiten te houden. Er zijn cm-ers die naast dat vlees ook salades, muziek,watergevechten, lekkere hapjes en zelfs slijmerige oesters aanbieden. Maarja, dat zijn wel de erg extreme, bbq-feestjes.  |
ja, en die komen eigenlijk enkel in hele kleine vreemde gehuchten plaats hoor, daar geven ze zelfs kerstfeestjes bij -10 in de achtertuin
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 19 mei 2010, 14:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:24
|
|
|
|
dat was 2x...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 19 mei 2010, 14:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:32
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Als er niet serieus over te praten is, kun je dit onderwerp beter laten rusten. Op een verjaardagsfeestje bespreek je zo'n onderwerp toch ook niet met z'n allen? En het forum vind ik iets anders, dan de chat. |
Wat zij zei!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:33
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Zojuist las ik dat de olievlek uit Deepwater op den duur zich verspreidt over grotere stukken water, en misschien zelfs richting Europa komt..... kBen benieuwd hoelang BP nog durft te beweren dat het allemaal niet zo erg is....... |
Heeuuuul langggg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:35
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Pilzen-Hahnchen-topf mit Kartoffelpuree
Ohne Bratworst heute  |
Arme Pieter...gewoon helemaal geen braadworst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:54
|
|
|
|
Hoi Hannah,
Mijn vriendin met haar pleegkindje is helaas verhinderd!
Ik doe het evn zo, ipv via de mail, omdat het openbaar is voor iedereen. Zelf hoop ik tot nog toe wel te komen.
Tot ziens dan ergens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:10
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik mag niet.... ik noem verder geen namen....  |
Laat je niet weerhouden om te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:11
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Arme Pieter...gewoon helemaal geen braadworst  |
Zielig he, die man heeft het zoooooooo slecht hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:22
|
|
|
|
Lijkt me leuk om te komen en waar maakt mij ook niet uit.
Als het op de datum past van 3 of 10 juli dan mag je mij erbij zetten.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:30
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ben dan echt de tel kwijt... ..en blijkbaar ook al zo'n beetje lid van het eerste uur  |
Zozo heej dan heb je het hier lang vol gehouden zeg. Want wanneer kwam je hier je vlam tegen?
|
|
| Naar boven |
|
|