| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:27
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | OEFFF!!! 3 steekvlammen, 1 kortsluiting en 3 stekkers verder... Hij doet ut weer!! Bijna was mijn contact met de digitale buitenwereld in rook opgegaan.
Nee, ik zeg t nièt. Ik zeg ut NIET!
Maar ik mag van mezelf niet meer aan de stekkers van de pc komen....
GrZ! |
wow Zinga,knap gedaan!!!!!(volgende keer een laptop kopen,zitten minder stekkers aan )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:36
|
|
|
|
|
vanaaf staat er goulash op het menu. en als toetje een ijsje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Lege koelkast en keukenkast?  |
Geen inspiratie genoeg.
Maar van al dat vasten, krijg ik nog meer chips- en nootjeshonger. Ik was al bijna naar het dichtstbijzijnde benzinestation gefietst voor een paar zakken krakerige chips.
Nou ja, zo maar een krokerige kroket (croquet) in de frietpan laten duiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | vanaaf staat er goulash op het menu. en als toetje een ijsje. |
Ik vraag me wel eens af of jij soms twee diepvriezers hebt: eentje voor het vlees, de groente en het brood (en de frituurwaren) en eentje vol met ijs: waterijs, roomijs, vruchtenijs, rum-rozijnen-ijs, ijs met nootjes en vooral veel roomijs met slagroom!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:09
|
|
|
|
hand 2: 8 Hoe kan het dan dat wij hen allemaal in onze eigen moedertaal horen? 9 Parten, Meden en Elamieten, inwoners van Mesopotamië, Judea en Kappadocië, mensen uit Pontus en Asia, 10 Frygië en Pamfylië, Egypte en de omgeving van Cyrene in Libië, en ook Joden uit Rome die zich hier gevestigd hebben, 11 Joden en proselieten, mensen uit Kreta en Arabië – wij allen horen hen in onze eigen taal spreken over Gods grote daden.’ 12 Verbijsterd en geheel van hun stuk gebracht vroegen ze aan elkaar: ‘Wat heeft dit toch te betekenen?’
Tja... Wat heeft toch dit allemaal te betekenen? Die vraag stellen mensen die niet geloven zijn zo vaak. Wij kunnen wel onze woorden de ruimte in sturen, niemand die het soms nog snapt. We kunnen lappen teksten plaatsen, strooien met flyers.... en de mensen horen het niet, snappen het niet, begrijpen het niet.
Ik schreef gister dat gedicht over t pinksterfeest. zal het nog ff keer neerzetten.. (sorry chatuliem...dit keer geen zangdienst van mij, maar uit mijn gedichtenbundel..hahhaha)
pinksterfeest maar God is toch ... geweest? Wie gelooft daar nou nog in Wat heeft dat nou voor zin?
Getuigenis afgeven In een wereld die gaat voor eigen leven Wie gelooft daar nou in Wat heeft dat nou voor zin?
Hoe moet ik gaan Kan Jezus zelf daar niet gaan staan? Wie weet gelooft men dan Als men ziet de liefde van die man?
Mensen van wie ik houd Hoe maak ik hen met geloof vertrouwd? Ik ben ook maar een mens Kan God niet gaan is mijn wens.
Maar God is wel geweest Hij wil je vullen met zijn Geest Op pinksteren begon zijn werk En met Hem, kan je gaan en ben je sterk.
Pinksterfeest Is gaan waar God al is geweest. Leven uit Liefde door God gevuld God in jou, als je door Zijn Geest bent vervuld.
Welke taal spreken wij eigenlijk, worden onze woorden wel gehoord door de mensen om ons heen. Vragen wij ons wel eens af waarom den mensen om ons heen t niet verstaan? Hoe vaak spreken wij, om t even te zeggen, de tale kanaäns. Wat is dat nou weer zullen sommige zich afvragen. Dat is dat wij in moeilijke bijbelse vormen spreken, woorden die de gewone mens niet spreekt. Wij spreken over ...... genade, verlossing, heiligen, afgoden, t kruis, pasen, god de leiding geven in je leven, verootmoediging en ga zo maar door.
Het is pinksteren. Laten wij bidden of wij dat stukje van God Geest mogen ontvangen zodat wij in de taal van de wereld, zullen getuigen van God\'s grote daden. Zodat onze buurman, onze collega, onze vrienden en andere dierbaren, met verwondering zullen zeggen...eindelijk eens iemand die echt verteld over Jezus. En ons dan vragen wat het allemaal betekent.
Heer God.....neem u mijn leven en laat mij een getuigen zijn met de taal die de mensen spreken. Geef mij de woorden en liefde en bewogenheid die hun harten raakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:14
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik zet direkt mijn ruime woning met grote tuin in de verkoop,stuur de kinderen uit logeren en maak mijn dieren panklaar........ik kom dr aan!!!!!  |
Je zult er geen spijt van krijgen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:21
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Mijne dames en heren (M/V), Naar aanleiding van uw behoefte aan Een poetsvrouw zoals geadverteerd in__cm_____________ van_24-mei-2010____________deel ik u mede dat ik op korte termijn leverbaar ben. Technische gegevens: -M/V-Leeftijd:____49________jaar -Geschoold/ongeschoold/omgeschoold -Gemotiveerd/ongemotiveerd/gedemotiveerd -Energieverbruik:_ca. 100 kcal./uur (afh. van bezigheden) -Met/zonder gebruiksaanwijzing Wilt u meer weten over dit product, bel of Schrijf naar:
nr. 129 van deze site |
Geachte mevr. Marianne,
N.a.v. uw brief op onze personeelsadvertentie hebben wij ons gebogen of uw de juiste vrouw op de juiste plaats zou kunnen zijn. Wij zijn genegen u een kans te bieden, maar hebben nog wel enkele aanvullende vragen voordat wij overwegen met u in zee te gaan.
U bent omgeschoold? Waarin? Hogere huishoudkunde is een must, geen pré. Ook over uw motivatie bestaat aanleiding tot twijfel. Het is de sleutel tot uw succes in deze baan, want u dient van 's morgens zeven tot 's avonds elf uur bereid te zijn tot eerbaar dienstbetoon. De nachten zijn voor u-zelf.
Ook het 1 avond per week (uw vrije avond!) op de bank zitten naast de heer Imre is eigenlijk een harde eis. Daarvoor dient u bijzonder gemotiveerd te zijn, anders levert dit alleen maar een dubbele deceptie op.
Ook uw energieverbruik per uur is veel te hoog! Tussen de maaltijden door wordt er niet meer verbruikt dan een stukje fruit, dat van uw salaris wordt afgetrokken.
Stuurt u ons alvast uw gebruiksaanwijzing? Misschien zit er nog garantie op dit product??
Met vriendelijke groet,
The Household Recruiting Company
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:21
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik vraag me wel eens af of jij soms twee diepvriezers hebt: eentje voor het vlees, de groente en het brood (en de frituurwaren) en eentje vol met ijs: waterijs, roomijs, vruchtenijs, rum-rozijnen-ijs, ijs met nootjes en vooral veel roomijs met slagroom!  |
1 vriezertje waar veel in kan. en eind van de week is ie aardig leeg en dan vul ik hem weer aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | wow Zinga,knap gedaan!!!!!(volgende keer een laptop kopen,zitten minder stekkers aan ) |
Een man in huis is ook erg handig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:31
|
|
|
|
Amen! Ik denk dat God een taal spreekt die ons mensen vreemd is... dat Zijn "woorden" veel meer omvatten dan de 26 letters die ons alfabet telt. Het is een "verstaan" dat ons verstand te boven gaat en wij menselijkerwijs niet kunnen begrijpen. Maar wanneer we Jezus in ons hart hebben, de heilige geest ineens wel, al is het maar een klein beetje denk ik, kunnen doorgronden. God's taal is een "universele" taal die ieder mensenhart kàn horen, maar nooit ten volle zal bevatten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik was vannacht effe op de chat en daar werd het verteld. Het had te maken met de singelsdag en nog iets.
Maar 3 juli komt voor mij het beste uit. |
Dus jij bent er ook bij, Maris?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:44
|
|
|
|
Heb zonet een stappels pannenkoeken gebakken voor de familie. Mijn zusje en ik hebben er 2 overheerlijke pannenkoeken opgegeten. Lekker was dat zeg met suiker of stroop erop jammie jammie. nu nog een lekkere kwar-yoghurt toetje en dan zijn we goed verzadigt. Kunnen we de hele avond er weer tegen aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:47
|
|
|
|
Ik ben het met jullie eens dat de heilige geest pas Zijn werk kan doen als we hem ontvangen hebben. Dat we pas wanneer we Jezus als onze verlosser hebben aanvaard en onze zonden beleden hebben de "waarheid" kennen. En ik geloof ook zeker dat mensen die dat niet gedaan hebben, uit een heel verkeerde bron putten... Maar toch heb ik zelf (achteraf) ervaren dat in de tijd dat ik "van God los" was ook onder Zijn "leiding" geweest ben. Dat ik in heel wat benarde posities gezeten heb, en in mijn hart heel goed wist welke kant ik op moest, maar dat willens en wetens toch niet deed...vaak omdat andere mensen me een andere richting op wezen. En zelfs later toen ik Jezus wel als mijn verlosser had aanvaard, ben ik soms willens en wetens een andere kant opgegaan, bijv. omdat anderen christenen...geheel bijbels onderlegd...wel wisten wat ik moest doen. Ik ben zelf iemand die de bijbel in context leest...het is wel degelijk mijn leidraad...maar probeer het wel in te passen in de hedendaagse maatschappij... maar dat even terzijde Laten we er nu voor het gemak even vanuit gaan dat we hier dus spreken over de werkelijke heilige geest, en dat die de juiste boodschap geeft... waarom is het dan soms toch zo moeilijk voor ons om daar op te vertrouwen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:56
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dus jij bent er ook bij, Maris?  |
Ikke wel. Mits ik met iemand kan meerijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIK120
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 18:47
|
|
|
|
Je bent wel een beetje laat, meneer Bakker... was al een poosje wakker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 18:56
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Geachte mevr. Marianne,
N.a.v. uw brief op onze personeelsadvertentie hebben wij ons gebogen of uw de juiste vrouw op de juiste plaats zou kunnen zijn. Wij zijn genegen u een kans te bieden, maar hebben nog wel enkele aanvullende vragen voordat wij overwegen met u in zee te gaan.
U bent omgeschoold? Waarin? Hogere huishoudkunde is een must, geen pré. Ook over uw motivatie bestaat aanleiding tot twijfel. Het is de sleutel tot uw succes in deze baan, want u dient van 's morgens zeven tot 's avonds elf uur bereid te zijn tot eerbaar dienstbetoon. De nachten zijn voor u-zelf.
Ook het 1 avond per week (uw vrije avond!) op de bank zitten naast de heer Imre is eigenlijk een harde eis. Daarvoor dient u bijzonder gemotiveerd te zijn, anders levert dit alleen maar een dubbele deceptie op.
Ook uw energieverbruik per uur is veel te hoog! Tussen de maaltijden door wordt er niet meer verbruikt dan een stukje fruit, dat van uw salaris wordt afgetrokken.
Stuurt u ons alvast uw gebruiksaanwijzing? Misschien zit er nog garantie op dit product??
Met vriendelijke groet,
The Household Recruiting Company |
Geachte heer, mevrouw,
Zoals gevraagd in uw brief zend ik u hiermee wat aanvullende informatie. De gebruiksaanwijzing is te vinden in een boek dat ook wel Bijbel wordt genoemd, vooral de passages in efeziërs 5:25-31 en in 1 petrus 3: 7 zijn daarbij zeer belangrijk. Door dit product op de juiste wijze te gebruiken is het mogelijk de opgedane demotivatie om te zetten in een zeer grote motivatie tot het vervullen van de opgelegde taken, ook het energie verbruik kan daardoor drastisch worden verminderd.
Mijn opleidings niveau is waarschijnlijk zeer te vergelijken met de hogere huishoudkunde, indien nodig ben ik bereid noodzakelijk geachte aanvullende opleidingen te volgen. Over de besteding van de vrije avond zou ik nog graag wat nadere informatie ontvangen, hoe denk de heer Imre deze avond verder in te vullen, door alleen op de bank te blijven zitten wordt het energie verbruik misschien zelfs ongezond laag.
Wachtend op uw antwoord,
Met vriendelijke groet
129
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:06
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | We hebben eigenlijk helemaal geen vent nodig war Hannah? Ze lopen alleen maar in de weg.  |
sssssssst carien; niet zo hard!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:07
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je wordt echt niet direkt afhankelijk als je een keertje ja zegt hoor,met teveel koppigheid heb je alleen jezelf te pakken  |
koppig???? hier ga k even niet op reageren....... (zelfstandig...... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:15
|
|
|
|
we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met 2 kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen
martien579 dirkjan071
en carien; ik heb er zin in!!
kom je ook, of wil je weer ETEN? (was het wel gezellig overigens?)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 mei 2010, 21:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:16
|
|
|
|
*Rolt over de grond van het lachen*
AU! men buik!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:21
|
|
|
|
|
Graag kom ik ook weer op 3 juli.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:39
|
|
|
|
Hai Hannah,
Ook ik kom met 3 kids!
Peacedove met 3 kinderen
groetjes,
| HANNAH810 schreef: | we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met 2 kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI
dirkjan071
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik was vannacht effe op de chat en daar werd het verteld. Het had te maken met de singelsdag en nog iets.
Maar 3 juli komt voor mij het beste uit. |
Als Imre komt is het feest compleet, toch?? Kunnen ze daar het off-topic topic voort zetten. Lijkt me trouwens wel grappig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:41
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | | 'k Heb hier nog liggen:de brug van Geert Mak.. en vast nog wel meer.. heb je titels? |
Hoi Inez,
Heb je de brug van Geert Mak toevallig in het Turks? Die is in een beperkte oplage uitgegeven en een echt collectors item geworden (moet ik eigenlijk niet zeggen want dan doe je hem niet weg )
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | voorzien peace voor beiden staat hier een fietsje denk ik, maar voor de jongste zeker! een driewielertje van t merkje lego. staat al tijden in de weg; want ja, weggooien is ook zowat, he? heb je voldoende ruimte in je auto zaterdag? |
Hey Hannah,
dan zorg ik gewoon voor voldoende ruimte en desnoods zet ik spullen tussen de stoelen in! Bedankt alvast weer van God!
Groetjes, Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:12
|
|
|
|
Nu even niet...
Mijn Jezus is mijn Heer, mijn redding Hij wijkt geen moment van mijn zij Toen geen mens mij meer wilde hebben Zag hij een won'dre schat in mij
Hij reikte met Zijn zachte handen en sloeg Zijn armen om mij heen Toen de wereld zo groot en boos leek wist k, ben nu niet meer alleen
Samen met Hem aan mijn zijde Kon ik die boze wereld weer aan Voor even voel ik mij oppermachtig en durf de uitdaging aan te gaan
Maar soms bekruipt mij dat gevoel nog dat alles ineens tegen mij pleit Voel geen armen om mij heen meer ben dat geloof heel even kwijt
zachtjes komen daar de snikken krijg het ineens weer te kwaad maar voor ik het goed kan bevatten is Hij het, die voor me staat
Zijn armen om mij heen slaand zegt Hij; "je bent Mijn kind" Mijn hoofd begraven in Zijn schouder waar ik even alle stilte vind
De rust om nieuwe kracht te putten en weten, ik kan de wereld aan Hem weer aan mijn zij te voelen met geheven hoofd weer verder gaan
Zijn liefde door mij laten werken zodat de hele wereld het kan zien; Zij heeft Jezus aan haar zijde Is dat ook voor mij, misschien? Maar nu zijn daar alleen de tranen een moment van grote pijn Even Zijn armen om mij heen voelen even alleen met Hem samen zijn
Ik zal weer van U getuigen, Heer zodat iedereen Uw wond're liefde ziet Ik zal weer van U gaan zingen maar nu, nu even niet!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 24 mei 2010, 20:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:28
|
|
|
|
Wie is er naar Opwekking geweest? En hoe vond je het?
Ik ben vandaag, met een familielid, geweest en heb er van genoten! De laatste keer dat ik er geweest ben, was nog in Vierhouten. Dus dat was heel lang geleden. 't Is nu wel wat massaler. Bijzonder wel, om met zoveel mede-christenen samen te zingen tot eer van God en te luisteren naar Zijn Woord.
Vanmiddag was de Oslo Gospel Choir er, dat was ook genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | sssssssst carien; niet zo hard!!  |
Ow....sorry....ik zeg niets meer.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 24 mei 2010, 22:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:58
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
marieke897 met 2 kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 dirkjan071
Ik hebter ook zin in, hou wel van een feestje
Ik wil altijd wel uiteten gaan, maar het was erg gezellig.
. |
|
|
| Naar boven |
|
|