| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEA505
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 11:44
|
|
|
|
ik weet nog niet helemaal hoe mijn rooster is volgende week dus ik niet de juiste dag om te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIK120
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 11:51
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ja dat doe ik...komt er gewoon helemaal niks te staan  |
wel eerst de code selecteren, Tess..dan pas kopieeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 11:55
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | wel eerst de code selecteren, Tess..dan pas kopieeren  |
Ook dat was al gelukt...ben zo blond nog niet als k er uit zie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856
. |
In de wandelgangen op cm hoor ik ook over de singlesdag op 3 juli.
Dus even voor de duidelijkheid: Er is ook een picknick op de hei bij Ede, het is niet verplicht en zeker niet bedoeld als "concurrentie" maar juist als alternatief..
Als ik voor mezelf spreek...dan is voor mij (naast andere argumenten)zo'n singlesdag veel te duur! En ik kan me voorstellen dat het voor andere alleenstaande moeders/vaders hetzelfde argument geldt...
We hebben ervaren dat de picknick laagdrempelig is..ontspannen, goedkoop (benzinekosten, eten zelf meenemen)kids kunnen mee en gezellig! Dus voor de mensen die...
[b]ageen behoefte (meer) hebben om bewust alleen singles te ontmoeten, of b. de kosten te hoog vinden maar toch zin hebben in een uitje c. een middagje de handen vrij willen hebt wat betreft kids (peacedove ) d.of zonder verdere argumenten gewoon lekker willen genieten van de hei, zon, kevers, dennenappels onder de dekens, voetballen die rondvliegen.. is er deze picknick!
groetjes! Marieke
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op dinsdag 25 mei 2010, 12:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:10
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ook dat was al gelukt...ben zo blond nog niet als k er uit zie  |
dus het kopieeren en plakken lukt niet? als je mij even de link of de titel van het filmpje doorgeeft? dan mail ik je de link voor in je profiel, mss een idee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:30
|
|
|
|
[img] [/img]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:35
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | [img] [/img] |
Komt de zon nu pas bij jullie op? Of ben je op vakantie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:41
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ja dat doe ik...komt er gewoon helemaal niks te staan  |
tes ik zet em altijd eerst ff bij faforieten en dan kan je de link aanklikken kopieren,dan naar de site en dan url/plakken en weer url en dan doet ie t suc6
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:42
|
|
|
|
Jammer, die hadden we al een keer voorbij zien komen, zo'n 1000 entries in dit triestmakige topic terug.
Dan maar het origineel:
http://www.youtube.com/watch?v=X-zzlS6oL1Q
Zou een 'totte' een kus of een klap zijn?
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op dinsdag 25 mei 2010, 12:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:42
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Zou een 'todde' een kus of een klap zijn?  |
Ga maar voor de klapzoen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIK120
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:44
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ook dat was al gelukt...ben zo blond nog niet als k er uit zie  | http://www.youtube.com/watch?v=DyuYEuzY224 wat een slijmerd die Wagoner, ff gewijzigd
Laatst aangepast door
|
RIK120
|
op dinsdag 25 mei 2010, 12:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:47
|
|
|
|
WAUW!!!! DP met suikspinkapsel! Hoe oud zou ze nu zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:48
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Oooh, je wilde met háár naar dat kuuroord?!  |
Jìj snapt het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:50
|
|
|
|
@ Mario, de 2300 bonuspunten komen in zicht! Mis ze niet!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 12:57
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Komt de zon nu pas bij jullie op? Of ben je op vakantie?  |
nee hier nog lekker dagje vrij en t is gewoon heerlijk weertje was gewoon wat leter op de site
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 25 mei 2010, 12:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIK120
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:02
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Mooi gezegd Marieke! Ik ben het helemaal met je eens.
Tegelijkertijd valt me één ding op, en niet alleen in deze discussie... Heb getwijfeld of ik het wel of niet zou schrijven... Juist ook vanwege de gevoeligheid ervan... Ik doe m'n best om m'n woorden zorgvuldig te kiezen en hoop niet dat ik mensen ermee kwets... Het lijkt erop dat de zonde niet (te) concreet gemaakt mag worden. Dan blijkt al heel gauw dat er gevoelige snaren geraakt worden. Ik begrijp dat ook wel, want in de praktijk kunnen mensen nogal gauw met hun veroordelingen klaar staan. Dat is niet terecht en kan als zeer kwetsend worden ervaren. Juist ook omdat het gaat om iets heels kwetsbaars, namelijk jezelf als persoon. Iets als zonde te zien en te benoemen is mijns inziens echter nog niet hetzelfde als het veroordelen daarvan. De toon waarop het gezegd wordt is van groot belang.... naast het besef dat ieder mens schuldig staat voor God. Niemand kan leven zonder de genade.
Het volgende zeg ik dan ook met veel schroom... Wie bepaalt eigenlijk wat zonde is? Zijn wij dat als mensen of is dat God zelf? Ik proef op het forum regelmatig iets wat bij mij overkomt als het goed praten van zonde. Een voorbeeld uit de reactie van Marieke uit haar post van 16:53 (sorry Marieke, het is absoluut niet als aanval bedoeld, hoop dat je dat begrijpt): 'Echtscheiden is dus in mijn ogen geen zonde, niet als je niet anders meer kan!' Betekent niet anders meer kunnen dat iets geen zonde genoemd kan worden? Marieke, begrijp me goed, ik heb veel respect voor (de beschrijving van) je houding en de manier waarop je uiteindelijk hebt gekozen voor je kinderen en jezelf en daarom ook voor een scheiding...
Er zijn denk ik nog veel meer voorbeelden te noemen, ik herken het ook bij mezelf, waarmee we de zonde het liefst wat algemeen houden en daarmee wat op afstand... Maar is dat juist en ben ik dan eerlijk voor God? Het woord schijnheiligheid is de afgelopen dagen meerdere malen gevallen. In hoeverre kunnen we ook schijnheilig zijn t.o.v. God? Dat zijn vragen die bij mij in deze discussie boven komen... |
ik heb de laatste reacties doorgelezen, en ben blij ! Ik zie begrip naar elkaar en respect! En ook dat als je er verder over praat dat het uiteindelijk zo is dat je (in sommige gevallen)eigenlijk hetzelfde wil zeggen, maar je verwoording net iets anders opgevat word..
maar goed, ik blijf het een lastig onderwerp vinden..maar wil nog wel even het volgende kwijt.
Vergeving bij scheiden..ik denk dat dat ook een item is, want het gaat niet alleen om het feit dat Hij ons vergeving schenkt als wij er om vragen,maar ook wij moeten daarin ons hoofd buigen.
Om vrede en leefruimte na een scheiding te krijgen is het (mijns inziens)ook nodig om de anderen te vergeven,(zoals wij vergeven onze schuldenaren) daar bedoel ik ook de mensen om je heen mee die je veroordelen, je schuld aanpraten, onbegrip tonen enz.. Maar ook je expartner, mocht je om hem gescheiden zijn.. En niet als laatste jezelf, want ook al kies je voor je kinderen of jezelf, leven met een schuldgevoel is geen leven, is geen vrede is geen berusting en blijft een sta in de weg in de relatie met Hem én de leefruimte die Hij je geeft..
Nou weet ik niet of ik je vraag beantwoord heb Liesbeth? Maar over de zonde concreet maken? Als scheiden een zonde is in Zijn ogen, ja dan heb ik een zonde begaan ondanks al mijn menselijke argumenten! Maar ook in deze leef ik met Zijn Liefde Zijn Vergeving..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:09
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Als je de hitte van het vuur voelt.
Maleachi 3:3 zegt: Hij zal zitten, het zilver smeltend en reinigend. (NBG)
Een aantal vrouwen in een bijbelstudie vroeg zich af wat deze tekst zei over het karakter van God. Eén van de vrouwen bood aan het proces van zilverloutering te bestuderen voor de volgende bijeenkomst. Ze maakte een afspraak met een zilversmid om tijdens zijn werk te komen kijken , maar vertelde hem niet waarom ze geïnteresseerd was.
Terwijl ze toekeek, hield de smid een stuk zilver boven het vuur en liet het heet worden. Hij legde uit dat je bij het louteren van zilver het materiaal in het midden van het vuur moet houden, waar de vlammen het heetst zijn, om alle onzuiverheid weg te branden.
De vrouw dacht aan God, die het vuur in ons leven soms ook flink lijkt op te stoken - en ze dacht weer aan de tekst. Toen vroeg ze aan de smid of het waar was dat de smid voortdurend bij het zilver moest blijven tijdens het reinigingsproces. De man zei: “Ja, en dat niet alleen; ik moet er zelfs voortdurend geconcentreerd naar blijven kijken. Als het zilver een seconde te lang in de vlammen is, verbrandt het.”
De vrouw was even stil. Toen vroeg ze: “Hoe weet je dan wanneer het zilver op een gegeven moment helemaal zuiver is?” Hij lachte en zei: “O, dat is makkelijk - als ik mezelf erin weerspiegeld zie!” |
geweldig zinga wat een mooie vergelijking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:10
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers...
. |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 25 mei 2010, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:31
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Heel simpel, ik respecteer het als mensen maagdelijk het huwelijk willen ingaan. Ik heb daar dus ook geen negatief oordeel over. Ik denk alleen dat dat nagenoeg niet gebeurt en ik vind dat mensen daar dan ook niet schijnheilig over moeten doen. Ik vind het wel een gok als je een verbond voor altijd met elkaar aangaat en je niet weet hoe het in bed zal gaan. Omdat het in principe voor altijd is, moet je er gewetensvol mee omgaan en oog hebben voor de realiteit, die we uit het leven hebben kunnen leren kennen. Er vanuit gaand dat de liefdes/emotionele band goed is kan ik me niet voorstellen dat die wens de volledige intimiteit met elkaar te beleven niet heel sterk is. Ik denk dat het niet alleen gebeurt bij nagenoeg iedereen maar dat dit ook beter is. Het is goed te weten dat je relatie compleet is of kan zijn. Dat is beter dan een huwelijk aan te gaan waar er sprake is van twijfel. Dat wil echter niet zeggen dat als een vrouw als maagd het huwelijk ingaat dat dus niet goed zal zijn, dat is zoals Marijan al opmerkte - heel goed mogelijk. En als dat een bewuste keuze is dan is dat misschien wel heel mooi.
Ik denk dat je wel heel vroom als voorganger of ouderling makkelijk dingen kunt roepen die heel Christelijk klinken maar het is ook heel wijs van het leven te leren dat het nagenoeg altijd anders loopt. En dan worden de vermaningen hol van klank, zoals christenen continu en vaak terecht verweten wordt. Ik bestrijd de schijnheiligheid en ken het leven. Dat is iets anders dan de huidige praktijk van de meeste Nederlanders als norm nemen.
Verder denk ik hetzelfde als jij over het synchroon lopen van deze beide zaken. En jij bent echt niet de enige die onderuit zal gaan en ik vind je ook niet schijnheilig, je opmerking was eerlijk.
Thomas, die Marianne volgens hem best wel begrijpt. | In de kerkelijke beweging waar ik uit voortkom wordt dit principe gewoon nog gehanteerd. En er zijn nog voldoende die zich hier aan houden. Ik ga er niet van uit dat het altijd gebeurt, want zo nuchter ben ik ook wel weer. Ik denk dat je pas echt emotioneel aan elkaar kunt geven zonder schuldgevoel, is bij het huwelijk. Anders kan de seksualiteit altijd verkleefd blijven met zonde. En seksualiteit moet je leren. Dat kan alleen maar in een veilige omgeving. Ik denk dat het dus averechts gaat werken zoals jij stelt. Het gaat nl. niet om de techniek, maar het gaat om je helemaal te durven geven aan de ander. En als dat gepaard gaat met schuldgevoel, werkt het juist niet goed. En zoals ik al in mijn eerdere bijdragen heb weergegeven, is schuldgevoel niet altijd weg te redeneren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:44
|
|
|
|
|
Zou het niet handig zijn een nieuw topic hierover te openen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:47
|
|
|
|
MARIEKE897 SCHREEF:
| Quote: | Om vrede en leefruimte na een scheiding te krijgen is het (mijns inziens)ook nodig om de anderen te vergeven,(zoals wij vergeven onze schuldenaren) daar bedoel ik ook de mensen om je heen mee die je veroordelen, je schuld aanpraten, onbegrip tonen enz.. Maar ook je expartner, mocht je om hem gescheiden zijn.. En niet als laatste jezelf, want ook al kies je voor je kinderen of jezelf, leven met een schuldgevoel is geen leven, is geen vrede is geen berusting en blijft een sta in de weg in de relatie met Hem én de leefruimte die Hij je geeft.. |
CHATULIEM619 SCHREEF:
| Quote: | | En als dat gepaard gaat met schuldgevoel, werkt het juist niet goed. En zoals ik al in mijn eerdere bijdragen heb weergegeven, is schuldgevoel niet altijd weg te redeneren. |
Schuldgevoel...denk dat dat idd een heel belangrijke factor is, en dan met name ons eigen schuldgevoel. Het is ook zo'n complex iets dat ik Chat iig gelijk moet geven dat je daar niet zomaar even omheen kunt. Als ik naar mezelf kijk, voel ik me eigenlijk nog steeds schuldig! Niet op alle vlakken meer, maar bijv. wel omdat mijn kind op moet groeien met een part-time vader terwijl ik hem toch veel liever een full-time papa gegund had. Maar wat bij mij vooral is blijven hangen is het gevoel van schaamte...het gevoel dat ik gefaald had. Ik kon anderen dus wel vergeven voor hun onbegrip en harde woorden, maar voelde mezelf een enorme mislukkeling. En het heeft best even geduurd voor ik die vergeving van God kon ervaren, en zodoende dus ook mezelf kon vergeven. Ik denk dat wij als mensen zo enorm geneigd zijn om de maatstaven van de mens, aan te zien voor die van God dat we eigenlijk onze eigen grootste aanklager worden. Nog steeds, ik weet dat ik vergeving gekregen heb...heb het mezelf ook kunnen vergeven en sta voor 200% achter die beslissing. Maar heel soms denk ik wel eens bij mezelf: "Kijk mij nou! Ik ben nog geen 30 en al gescheiden, met een kind...had beter moeten weten dan dat!" En dan kan een veroordeling van een ander dat schuldgevoel ook echt wel weer even naar boven halen...en toch...vergeeft Hij me ook dan weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zou het niet handig zijn een nieuw topic hierover te openen? |
da's nou voor het eerst dat ik het met je eens ben, Chat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zou het niet handig zijn een nieuw topic hierover te openen? |
chat, dit topic gaat over picknicken in ede op de heide hoe zou je een nieuw topic dan willen noemen; picknicken in ede op de heide?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 13:52
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | In de wandelgangen op cm hoor ik ook over de singlesdag op 3 juli.
Dus even voor de duidelijkheid: Er is ook een picknick op de hei bij Ede, het is niet verplicht en zeker niet bedoeld als "concurrentie" maar juist als alternatief..
Als ik voor mezelf spreek...dan is voor mij (naast andere argumenten)zo'n singlesdag veel te duur! En ik kan me voorstellen dat het voor andere alleenstaande moeders/vaders hetzelfde argument geldt...
We hebben ervaren dat de picknick laagdrempelig is..ontspannen, goedkoop (benzinekosten, eten zelf meenemen)kids kunnen mee en gezellig! Dus voor de mensen die...
[b]ageen behoefte (meer) hebben om bewust alleen singles te ontmoeten, of b. de kosten te hoog vinden maar toch zin hebben in een uitje c. een middagje de handen vrij willen hebt wat betreft kids (peacedove ) d.of zonder verdere argumenten gewoon lekker willen genieten van de hei, zon, kevers, dennenappels onder de dekens, voetballen die rondvliegen.. is er deze picknick!
groetjes! Marieke
| Marieke, Hannah en Tess. Allereerst werkt het natuurlijk wel als concurrentie. Je biedt nl. iets aan wat naast de activiteit van CM plaatsvindt, met een concurrerende prijs....Ik denk dat veel mensen nu denken, ik kan het geld mooi besparen en laat die dag maar zitten...
Ten tweede heb ik het gevoel, dat dit enorm dwangmatig gaat werken. Voor jullie zelf en voor de anderen. Het is niet meer, dat jullie een picknick willen, het gaat er meer om dat je een picknick moet organiseren. En als diverse mensen jullie erop wijzen, dat dat ook op een andere manier kan, nl. in overleg en rekening houdend met elkaar, gaan jullie daar heel dwars tegenin. Ik ben bang dat dit op deze manier een emotioneel heel ongezonde zaak aan het worden is. Maar of jullie hiervoor open staan vraag ik me af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 14:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Marieke, Hannah en Tess. Allereerst werkt het natuurlijk wel als concurrentie. Je biedt nl. iets aan wat naast de activiteit van CM plaatsvindt, met een concurrerende prijs....Ik denk dat veel mensen nu denken, ik kan het geld mooi besparen en laat die dag maar zitten...
Ten tweede heb ik het gevoel, dat dit enorm dwangmatig gaat werken. Voor jullie zelf en voor de anderen. Het is niet meer, dat jullie een picknick willen, het gaat er meer om dat je een picknick moet organiseren. En als diverse mensen jullie erop wijzen, dat dat ook op een andere manier kan, nl. in overleg en rekening houdend met elkaar, gaan jullie daar heel dwars tegenin. Ik ben bang dat dit op deze manier een emotioneel heel ongezonde zaak aan het worden is. Maar of jullie hiervoor open staan vraag ik me af. |
Heb ik het weer gedaan!
Chat, zoals gewoonlijk weet je me weer stom te verbazen
Ik organiseer helemaal niets...er is enkel het idee opgevat om de picknick te herhalen daar het afgelopen zaterdag hartstikke gezellig was. En er zijn nou eenmaal mensen die geen zin hebben in een singlesdag omdat ze simpelweg niet "op zoek" zijn...mogen deze mensen dan niet een vrijblijvende andere activiteit plannen Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij wil hoor, niemand word gedwongen te komen! Voor zover ik weet ga k helemaal nergens tegen in...er word gepicknickt en ik ga ook gezellig mee, was daar dan weer fout aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KANJER134
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 14:03
|
|
|
|
Feminisering in het onderwijs is helemaal doorgeschoten.
Enkele vrienden in het onderwijs zien dit niet als iets positiefs. En missen vooral de mannelijke collega's.
Zo ontstaat er ook een scheef beeld van een voorbeeldfunctie waarin kinderen opgroeien. Maar dat is weer een ander onderwerp.
Zelf heb ik in de verpleging gewerkt. Als man tussen al die vrouwen, had ik er niet veel te zoeken. Vooral omdat velen jaloers waren, doordat mannen allerlei opleidingen mochten gaan volgen.
Toen ik in 1985 voorgedragen werd als instreucteur (tekstverwerken en PC) bij een vrouwelijk uitzendburo werd ik zelfs afgewezen door toen Sylvia Tooth. Alleen omdat ik een man was. Haar twee vrouwelijke directeuren zagen mijn kwaliteiten, alleen ik was geen vrouw.
Als secretaresse heb ik ook gewerkt en dan gedetaceerd. Alleen een vrouwelijk directeur wilde mij hebben. Is er wat veranderd in de laatste jaren ?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |