| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 16:31
|
|
|
|
pfffffffffffffff.
Chatuliem, dien maar een klacht in bij chris, dat er een picknick is op 3 juli. Een ieder is vrij om te doen en te laten op welke dag dan ook. Je ziet al dat er zich een aanral mensen hebben aangemeld voor 3 juli. Zo zie je maar dat niet iedereen behoefte heeft aan een singelsdag.
Verder doe ik maar
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 25 mei 2010, 16:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 16:34
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Thee. Koekje. Bammetje. De geur van zinkzalf. Chocolade.  |
Geen lekker slagroomijsje? Ik heb er nog 3 in de vriezer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 16:37
|
|
|
|
Hallo broeders en zusters,
Mocht je voor die dag 8-8 nog niks op de planning hebben staan. Ben jij/u van harte uitgenodigt op mijn 27e verjaardag te komen. Achter in de tuin kunnen ongeveer 20 mensen zitten met slecht weer ongeveer met 12 mensen binnen zitten. Jullie zijn van harte welkom hoe meer zielen hoe meer vreugde. Alleen hier word geen alcohol geschonken wel cola en fris en lekkere hapjes tot lekkere snee pofferts met boter en suiker.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:21
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | @ Mario, de 2300 bonuspunten komen in zicht! Mis ze niet!!  |
Kom net thuis...effe bijlezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | gaaaaaaaaaap
een goedemorgen
gaaaaaaaaaap
allemaal |
Jee zeg...Had net op dit tijdstip twee koppen koffie op en twee boterhammetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:24
|
|
|
|
Vandaag patat. Het was de kantine vanmiddag die patat had, dus vanavond boterhammetjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:43
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Vandaag patat. Het was de kantine vanmiddag die patat had, dus vanavond boterhammetjes. |
Ik had ook patat. En een rolladeschijf. En vruchtencompote. En als toetje: fruitvla met verse aardbeien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:50
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Wie heb jij op het oog kennen wij haar? Zozo op het hart gegrifd nog wel dat heeft zeker een ene cupido met een pijltje je hart geraakt zeg maar Wanneer komt je date met haar? Misschien kan zij je wel helpen als een goede huisvrouw je de taken te verdelen. Woont ze vlakbij jou dan kan je haar daarop aanspreken en kan ze op jou solliciteren neem ik aan.  |
Ach, het is een lang verhaal. En een beetje ingewikkeld. Ja, ik heb haar hier leren kennen op CM. Ze is erg bescheiden; ze schreef b.v. nooit op het forum en kwam ook niet in de chatroom. We hebben eerst 2 maanden gemaild en later gebeld met elkaar, voordat we elkaar konden ontmoeten. Ik schrijf: 'konden', want ze woont in het buitenland. Daar blijft ze nog wonen tot begin volgend jaar. Dan hoopt ze weer terug naar Nederland te verhuizen.
De date, de 1e ontmoeting is half april al geweest. Dat was erg gezellig en ik wilde wel een relatie met haar. Dat heb ik haar ook netjes gevraagd. Maar zij is niet iemand die over 1 nacht ijs gaat. Dus, daar kon ze toen -helaas- nog geen 'ja' op zeggen. Ik was daarna een beetje boos en verdrietig . Maar goed, als je iets goeds gevonden hebt, dan laat je dat niet zo maar gaan. Na enig heen-en-weer gemail zijn we toch weer gaan praten en hebben de volgende afspraak gemaakt: we blijven vrienden tot de zomervakantie. Die brengt zij traditiegetrouw door in Nederland. En dan gaan we samen leuke dingen doen en serieuze gesprekken voeren. En misschien, als God het wil, vormen we dan alsnog een CM-stelletje. Dus, ik ben en blijf een beetje in love....
En jij: heb jij goede hoop op een groeiende relatie met je vriend, Anita?
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op dinsdag 25 mei 2010, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:52
|
|
|
|
Aanvullend bericht van The Household Recruiting Company:
Het betreft bij de heer Imre dus een tijdelijke vacature. En zijn bedoelingen zijn zuiver. Hij zou niet anders kunnen.
M. Habraken Recruiter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 17:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Geen lekker slagroomijsje? Ik heb er nog 3 in de vriezer. |
Grom, grom, grom.... als ik nu ijs zou hebben, zou ik ze op de geïrriteerde plekjes van mijn huid leggen. Wel zonde, maar aangenaam koel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:03
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Geachte mevrouw Leanne,
Ook u wilden wij graag een uitnodiging sturen voor een oriënterend gesprek. Wij hebben intussen uw referenties gecheckt en u blijkt perfect in het plaatje te passen dat dhr. Imre voor ogen heeft. U bent niet alleen blijmoedig en opgewekt, maar u kunt de heer Imre ook voldoende tegengas geven, als dat nodig mocht zijn.
Verder verheugd de heer Imre er zich op om u-edele de hand te mogen drukken, al houdt hij zich het recht voor om tot een andere keuze te komen.
Met vriendelijke groet,
M. Habraken Recruiter |
Dan wil ik u gaarne GRATIS* mijn diensten aanbieden!
*Excl.reiskosten,reisuren,een uurloon van 74,95 excl.btw en verwijderingsbijdrage,avondtoeslag 150%,weekendtoeslag 200%.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:06
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat denk ik ook, tess, net als op de pinksterdag, een ieder hoorde de woorden in zijn eigen taal en ik denk dat God nog steeds weet hoe Hij ons het beste bereiken kan; en dat de Geest bij ieder mens díé ingang zoekt, die het meest bij hem/haar past, denk je niet? |
Ja, dat ben ik ook met je eens, maar t is niet zo dat de Geest gaf dat iedereen hen hoorde in hun eigen taal maar:
hand 2:4 en allen werden vervuld van de heilige Geest en begonnen op luide toon te spreken in vreemde talen, zoals hun door de Geest werd ingegeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:09
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ja, dat ben ik ook met je eens, maar t is niet zo dat de Geest gaf dat iedereen hen hoorde in hun eigen taal maar:
hand 2:4 en allen werden vervuld van de heilige Geest en begonnen op luide toon te spreken in vreemde talen, zoals hun door de Geest werd ingegeven. |
Dus zoals iemand Spaans spreekt die jij niet eens hebt geleerd zo opeens hun taal op dat moment wel kunt verstaan en evenzo jij die taal van hen spreekt. Bij God is alles mogelijk he
Shalom,
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 25 mei 2010, 18:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:28
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ach, het is een lang verhaal. En een beetje ingewikkeld. Ja, ik heb haar hier leren kennen op CM. Ze is erg bescheiden; ze schreef b.v. nooit op het forum en kwam ook niet in de chatroom. We hebben eerst 2 maanden gemaild en later gebeld met elkaar, voordat we elkaar konden ontmoeten. Ik schrijf: 'konden', want ze woont in het buitenland. Daar blijft ze nog wonen tot begin volgend jaar. Dan hoopt ze weer terug naar Nederland te verhuizen.
De date, de 1e ontmoeting is half april al geweest. Dat was erg gezellig en ik wilde wel een relatie met haar. Dat heb ik haar ook netjes gevraagd. Maar zij is niet iemand die over 1 nacht ijs gaat. Dus, daar kon ze toen -helaas- nog geen 'ja' op zeggen. Ik was daarna een beetje boos en verdrietig . Maar goed, als je iets goeds gevonden hebt, dan laat je dat niet zo maar gaan. Na enig heen-en-weer gemail zijn we toch weer gaan praten en hebben de volgende afspraak gemaakt: we blijven vrienden tot de zomervakantie. Die brengt zij traditiegetrouw door in Nederland. En dan gaan we samen leuke dingen doen en serieuze gesprekken voeren. En misschien, als God het wil, vormen we dan alsnog een CM-stelletje. Dus, ik ben en blijf een beetje in love....
En jij: heb jij goede hoop op een groeiende relatie met je vriend, Anita? |
In welk landdeel woont ze precies dan? Dan is die liefde wel erg diep op verre afstand he? En ja het is goed om elkaar op rustige wijze te leren kennen daar doet ze wel goed in vind ik en zo hoort dat ook. Het is altijd goed om waakzaam en rustig de dingen te bekijken dan te snel iets willen. Vanuit goede vriendschappen kun juist mooie dingen ontstaan he daar sta ik zelf ook achter en ik ben de laatste tijd niet meer zo gefocust op een relatie dus in die zin begrijp ik haar wel. Zo hoop ik voor jou en haar dat er iets mooies voort mag komen en dat het een CM-stellentje mag worden. Mijn zegen krijg je
Neej ik heb geen relatie en opzoek gaan doe ik ook niet zoals je ziet heb ik ook in mijn profiel staan zoekt goede vriendschap en dat vanuit goede vriendschappen misschien als God wil is één op mijn pad mag komen die bij mij past. Ja een man naar Gods hart en die mij geestelijk verder kan onderwijzen en waar ik mijn leven lang mee oud mag worden op die man wacht ik rustig af.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:37
|
|
|
|
namens susannah geplaatst;
Hoi lieve Hannah, Zal het kort houden aangezien je vast veel te doen hebt ;) Ik lees net het forum bij agenda... pfff wat een onzin Niks van aantrekken he' Han... je bent super bezig hoor... we vinden het met z'n allen hartstikke leuk dat je een picknick organiseerde... Concurrentie voor de komende picknick slaat echt nergens op wat mij betreft, als er geen picknick zou zijn zou ik ook niet naar de singlesdag gaan... allereerst voor mij niet te betalen (en ik weet dat dat voor veel gezinnen ook geldt) en bovendien houd ik niet van de manier waarop dat gaat bij of het nou een singlesdag is of een speeddate. Gaat mij allemaal veels te snel haha... Ik ben hartstikke blij dat er een picknick was en weer komt, vind het leuk om mensen te ontmoeten en gezellig eruit te zijn... dus ... gewoon doorgaan Hannah... go for it, girl ! ...uuuh woman ;) Liefs, Suus
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 25 mei 2010, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:41
|
|
|
|
Kom ik ff tussen door
Concurentie is toch als er 2 dezelfde dingen zijn?? of hoe je het ook maar zegt... Dus het lijkt me dan ook geen concurentie.. Tis helaas alleen zo mega ver weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | namens susannah geplaatst;
Hoi lieve Hannah, Zal het kort houden aangezien je vast veel te doen hebt ;) Ik lees net het forum bij agenda... pfff wat een onzin Niks van aantrekken he' Han... je bent super bezig hoor... we vinden het met z'n allen hartstikke leuk dat je een picknick organiseerde... Concurrentie voor de komende picknick slaat echt nergens op wat mij betreft, als er geen picknick zou zijn zou ik ook niet naar de singlesdag gaan... allereerst voor mij niet te betalen (en ik weet dat dat voor veel gezinnen ook geldt) en bovendien houd ik niet van de manier waarop dat gaat bij of het nou een singlesdag is of een speeddate. Gaat mij allemaal veels te snel haha... Ik ben hartstikke blij dat er een picknick was en weer komt, vind het leuk om mensen te ontmoeten en gezellig eruit te zijn... dus ... gewoon doorgaan Hannah... go for it, girl ! ...uuuh woman ;) Liefs, Suus
. |
Sus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | pfffffffffffffff.
Chatuliem, dien maar een klacht in bij chris, dat er een picknick is op 3 juli. Een ieder is vrij om te doen en te laten op welke dag dan ook. Je ziet al dat er zich een aanral mensen hebben aangemeld voor 3 juli. Zo zie je maar dat niet iedereen behoefte heeft aan een singelsdag.
Verder doe ik maar  |
Ik vind het zonde!!!!!!!!
Het is nl. zonde dat ik niet weer kan komen Ik ben nog moe van de vorige orgi.......euh......picknick
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:05
|
|
|
|
Naar aanleiding van de leuke verhalen over de afgelopen picknick Lijkt het mij leuk om ook mee te gaan 3 juli... vindt het best eng omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:10
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dan wil ik u gaarne GRATIS* mijn diensten aanbieden!
*Excl.reiskosten,reisuren,een uurloon van 74,95 excl.btw en verwijderingsbijdrage,avondtoeslag 150%,weekendtoeslag 200%. |
Over dit alleszins redelijk aanbod valt met dhr. Imre van gedachten te wisselen. Alleen in de uitermate kleine lettertjes lezen wij iets over een verwijderingsbijdrage. Daarvan kan uiteraard geen sprake zijn. U wordt door ons bureau gratis en om niet en niemendal verwijderd, als de heer Imre ons dat mocht verzoeken. Wij zien gaarne uw Bewijs van goed gedrag (te verkrijgen bij uw gemeente), uw referenties en een kopie van uw paspoort of ID tegemoet. Uw sofi-nummer hebben wij niet nodig, want wij begrijpen dat u als ZZP-'er zelf de premies en de belastingen afdraagt aan de fiscus. Mocht u genegen zijn 'zwart' of 'grijs' te werken, dan is daar een redelijk gesprek over mogelijk, maar dan wordt de tariefstructuur die wij berekenen wèl gewijzigd!
Met vriendelijke groet, M. Habraken
The Household Recruiting Company
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op dinsdag 25 mei 2010, 19:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:14
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | We hebben het ook over jou gehad, en het was weer een tijd geleden dat hij je gesproken had vertelde hij. Eerdaags zal er wel een telefoontje komen richting jou. Ik vond het leuk om te horen dat het goed ging met hem, hij was er ook nog maar een paar weekjes en verlengde niet meer. Een paar jaar geleden was het echt gezellig, dr is nu niks meer aan.  |
Hij heeft wel weer een maand verlengd, hoorde ik. 'k Heb inmiddels een telefoontje gehad. Hij had nog een aantal hele goede adviezen/tips voor me. We hebben het ook nog even over jou gehad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:16
|
|
|
|
Misschien ook wel de mooiste stad van ons land...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:17
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Wij zien gaarne uw Bewijs van goed gedrag ..........tegemoet.
|
Ik kijk nog even verder.........naar ander werk......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:18
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | In de wandelgangen op cm hoor ik ook over de singlesdag op 3 juli.
Dus even voor de duidelijkheid: Er is ook een picknick op de hei bij Ede, het is niet verplicht en zeker niet bedoeld als "concurrentie" maar juist als alternatief..
Als ik voor mezelf spreek...dan is voor mij (naast andere argumenten)zo'n singlesdag veel te duur! En ik kan me voorstellen dat het voor andere alleenstaande moeders/vaders hetzelfde argument geldt...
We hebben ervaren dat de picknick laagdrempelig is..ontspannen, goedkoop (benzinekosten, eten zelf meenemen)kids kunnen mee en gezellig! Dus voor de mensen die...
[b]ageen behoefte (meer) hebben om bewust alleen singles te ontmoeten, of b. de kosten te hoog vinden maar toch zin hebben in een uitje c. een middagje de handen vrij willen hebt wat betreft kids (peacedove ) d.of zonder verdere argumenten gewoon lekker willen genieten van de hei, zon, kevers, dennenappels onder de dekens, voetballen die rondvliegen.. is er deze picknick!
groetjes! Marieke
|
Denk je verwoordt het prima, Marieke. Ik denk ook niet dat het direct verkeerd is om dingen tegelijkertijd te laten plaatsvinden...alleen is het denk ik wel goed om ook af en toe stil te staan bij de mensen die het nu juist lastig vinden om te kiezen waar ze op zo'n moment naar toe gaan. Maar tegelijk, en dat is jullie belangrijkste argument, bieden jullie wel een goedkoper alternatief aan met minder druk op het samenzijn.
Voor de mensen die twijfelen is het denk ik wel goed om te weten dat het dan goed is om duidelijk te zijn in hun twijfelpunten, zodat we hen kunnen helpen in die keus. Want ja, het is niet altijd makkelijk om de juiste keus te maken. En nee, de kosten zijn niet altijd de belangrijkste factor...
Ik denk trouwens dat de grootte van de groep een rol kan spelen voor sommigen. Want de groep die nu naar de hei is geweest is voor sommige mensen toch wel aan de grote kant om zichzelf te kunnen geven. Maar ja, er zijn weer anderen die zich dan juist het meest op hun gemak voelen...
Daarom is het misschien maar goed dat er keuzes mogelijk zijn...maar tegelijk is het te hopen dat het niet altijd samenvalt met andere activiteiten van CM.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | Naar aanleiding van de leuke verhalen over de afgelopen picknick Lijkt het mij leuk om ook mee te gaan 3 juli... vindt het best eng omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen...  |
Miek! Dat is echt niet zo! Er waren leden bij die net zoals ik errrug kort geleden CM hebben gevonden! Ik sch**t ook 7 kleuren, maar heb het toch gedaan! En tis echt leuk, beloof ik bij deze... dusssssss tot 3 juli!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | Naar aanleiding van de leuke verhalen over de afgelopen picknick Lijkt het mij leuk om ook mee te gaan 3 juli... vindt het best eng omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen...  |
En elkaar goed leren kennen doe je bijvoorbeeld door samen te gaan picknicken 
Leuk dat je mee gaat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:19
|
|
|
|
CM-ers mogen op 3 juli toch nog wel daten met elkaar, ondanks het feit dat er een Singlesdag én een Picknick in Ede is
Volgens mij zijn we allemaal volwassen en mogen we lekker doen waar we zelf zin in hebben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hij heeft wel weer een maand verlengd, hoorde ik. 'k Heb inmiddels een telefoontje gehad. Hij had nog een aantal hele goede adviezen/tips voor me. We hebben het ook nog even over jou gehad.  |
Wat is er veranderlijker dan een mens?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 25 mei 2010, 19:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |