ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 650 651 652 653 654 655 656 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:22

MARIJAN072 schreef:
CM-ers mogen op 3 juli toch nog wel daten met elkaar, ondanks het feit dat er een Singlesdag én een Picknick in Ede is Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Volgens mij zijn we allemaal volwassen en mogen we lekker doen waar we zelf zin in hebben! Lachende smiley

Het is wel heel verwarrend,
waar moet ik nu heen gaan? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:23

CARIEN982 schreef:

Kun je jezelf niet ff in 2en splitsen dan?
zo gedaan toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

CARIEN982 schreef:

Ga je op 3 juli mee naar de Veluwse Bron? Knipoog smiley Oh nee, haha....is een zaterdag. Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

LEANNE226 schreef:
Dr staat tekst boven de foto's Dre,ik had jou toch iets slimmer ingeschat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Verraste, verbaasde smiley

Zo zie je maar, al ben ik nog zo intelligent Smiley met dichtgeplakte mond tegen de logica van een vrouw kan ik niet op. Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Daarbij ben ik toe aan een nieuwe bril, maar heb geen tijd om naar Pearl toe te stappen voor een nieuwe meting e.d.. Coole smiley met zonnebril

maar eh ... ben jij dan bang om je gezicht hier te laten zien? Smiley die vol vragen zit
Ik zie hele leuke plaatjes in jou profiel, maar geen fotootje van jou ertussen. Waarom niet ... zo lelijk kan je toch niet zijn? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:24

DREEKE472 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Zo zie je maar, al ben ik nog zo intelligent Smiley met dichtgeplakte mond tegen de logica van een vrouw kan ik niet op. Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Daarbij ben ik toe aan een nieuwe bril, maar heb geen tijd om naar Pearl toe te stappen voor een nieuwe meting e.d.. Coole smiley met zonnebril

maar eh ... ben jij dan bang om je gezicht hier te laten zien? Smiley die vol vragen zit
Ik zie hele leuke plaatjes in jou profiel, maar geen fotootje van jou ertussen. Waarom niet ... zo lelijk kan je toch niet zijn? Engeltje smiley

Beginnen ze weer, Leanne. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:25

DREEKE472 schreef:

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:25

LEANNE226 schreef:

Heel verstandig! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:26

HENK710 schreef:
Denk je verwoordt het prima, Marieke. Ik denk ook niet dat het direct verkeerd is om dingen tegelijkertijd te laten plaatsvinden...alleen is het denk ik wel goed om ook af en toe stil te staan bij de mensen die het nu juist lastig vinden om te kiezen waar ze op zo'n moment naar toe gaan. Maar tegelijk, en dat is jullie belangrijkste argument, bieden jullie wel een goedkoper alternatief aan met minder druk op het samenzijn.

Voor de mensen die twijfelen is het denk ik wel goed om te weten dat het dan goed is om duidelijk te zijn in hun twijfelpunten, zodat we hen kunnen helpen in die keus. Want ja, het is niet altijd makkelijk om de juiste keus te maken. En nee, de kosten zijn niet altijd de belangrijkste factor...

Ik denk trouwens dat de grootte van de groep een rol kan spelen voor sommigen. Want de groep die nu naar de hei is geweest is voor sommige mensen toch wel aan de grote kant om zichzelf te kunnen geven. Maar ja, er zijn weer anderen die zich dan juist het meest op hun gemak voelen...

Daarom is het misschien maar goed dat er keuzes mogelijk zijn...maar tegelijk is het te hopen dat het niet altijd samenvalt met andere activiteiten van CM.

Dank je wel Verlegen lachende smiley
En het klopt wat je zegt qua twijfel die bij sommigen kan ontstaan, én dat kosten niet altijd de belangrijkste factor is..
Voor mij zou bijv. een reden kunnen zijn dat ik de kids heb dat weekend, en dat ik mezelf niet in een solex met zijspan zie rijden met 2 ukkies.. Knipoog smiley en ik vind ook dat niemand zich schuldig hoeft te voelen om welke keus ze maken!! Het zal ook niemand kwalijk genomen worden als ze niet op de picknick komen, het zou toch te zot zijn?!!!!!!! Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:28

LEANNE226 schreef:

is goed, je hoeft niets te zeggen .. je mag het ook zingen (mp3tje mag je mailen) of schrijven per mail. heb m'n beroepsethiek dus zal er uiterst discreet mee omgaan. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:30

MARIEKE897 schreef:
Dank je wel Verlegen lachende smiley
En het klopt wat je zegt qua twijfel die bij sommigen kan ontstaan, én dat kosten niet altijd de belangrijkste factor is..
Voor mij zou bijv. een reden kunnen zijn dat ik de kids heb dat weekend, en dat ik mezelf niet in een solex met zijspan zie rijden met 2 ukkies.. Knipoog smiley en ik vind ook dat niemand zich schuldig hoeft te voelen om welke keus ze maken!! Het zal ook niemand kwalijk genomen worden als ze niet op de picknick komen, het zou toch te zot zijn?!!!!!!! Woedende smiley

enne..."singles spotten" mag ook op de picknick... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:32

MARIEKE897 schreef:
enne..."singles spotten" mag ook op de picknick... Knipoog smiley

d'r zullen er allicht wel een paar rondlopen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:33

MIEKJES285 schreef:
Naar aanleiding van de leuke verhalen over de afgelopen picknick
Lijkt het mij leuk om ook mee te gaan 3 juli...
vindt het best eng Verlegen lachende smiley omdat ik nog niet zo lang lid ben van cm en ik krijg de indruk dat de meeste van deze club al heeel lang lid zijn en elkaar goed kennen... Knipoog smiley

haha miek,
nou daar hoef je niet bang van te zijn hoor!!
er waren er een aantal die het ook een beetje eng vonden, en ik had ze gezegt; kruip maar gewoon bij mij op t kleedje als daar nog ruimte is;
kom ik daar.....leg mn kleedje neer........komt er notabene niemand op mn kleedje zitten!!
ze hadden elkaar onder t wandelen al gesproken, en de sfeer zat er gelijk al in!
ik kende zelf ook maar een paar mensen, mn zus (die helemaal niet op cm staat trouwens,) en nog drie mensen,
de rest alleen van chats en mails,
dus mieke; kom gezellig, en kom maar bij mij op t kleedje zitten als je dat prettig vind........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:34

MARIJAN072 schreef:
Heel verstandig! Lachende smiley

Zeg Katrientje, val haar maar bij in het verstoppertje spelen...
ja..ja.. op deze manier krijg nog ik alle vrouwen hier tegen me ... Knipoog smiley

In vind jou vakliteratuur trouwens heel interessant.
Weet je dat er complete psychologische studies aan besteed worden?
Is ook belangrijk, zodat je de juiste figuren de juiste dingen laat zeggen om die kinderhartjes te beïnvloeden met de strijd tussen goed en kwaad.

Op mijn opleiding kregen we een managementboekje over apenstreken en ook een over winnie de poeh. Tja, wat verwacht ja dan van mij? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:35

we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.

willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!

voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;

marieke897 met twee kinderen
hannah810 met twee kinderen
mariska601
tessybear731 met TAXI en kind
lielie met TAXI
peacedove830 met haar drie kinderen
grace585
susannah475
miekjes285

martien579
dirkjan071
mydestiny349
gert856
dirkie395 met twee ballengooiers...

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 26 mei 2010, 12:32
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:38

IMRE695 schreef:
Misschien ook wel de mooiste stad van ons land... Lachende smiley

En daar woon ik vlakblij...Oeps.. Geschokte, onthutste smiley . Nu noch 16 !!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:40

[quote=IMRE695]Over dit alleszins redelijk aanbod valt met dhr. Imre van gedachten te wisselen. Alleen in de uitermate kleine lettertjes lezen wij iets over een verwijderingsbijdrage. Daarvan kan uiteraard geen sprake zijn. U wordt door ons bureau gratis en om niet en niemendal verwijderd, als de heer Imre ons dat mocht verzoeken. Wij zien gaarne uw Bewijs van goed gedrag (te verkrijgen bij uw gemeente), uw referenties en een kopie van uw paspoort of ID tegemoet. Uw sofi-nummer hebben wij niet nodig, want wij begrijpen dat u als ZZP-'er zelf de premies en de belastingen afdraagt aan de fiscus. Mocht u genegen zijn 'zwart' of 'grijs' te werken, dan is daar een redelijk gesprek over mogelijk, maar dan wordt de tariefstructuur die wij berekenen wèl gewijzigd!

Met vriendelijke groet,
M. Habraken

Zo..nu weet ik gelijk je echte naam. Knipoog smiley

The Household Recruiting Company

Zo..nu weet ik gelijk je echte naam. Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:41

LEANNE226 schreef:
Ik blijf me maar afvragen waar dat schuldgevoel vandaan komt....

Ik geloof dat God ons leven volledig ingepland heeft,in hoeverre is het dan Gods werk dat je trouwt en weer gaat scheiden?Zien jullie het als een levensles of als een straf?Of wordt de scheiding ook gezien als genade van boven?Vroeger(nu gelukkig niet meer!)is mij geleerd dat straf volgt op zonde,in dat licht kan ik het schuldgevoel wel begrijpen.

Ik dacht,als 1 van de zeer weinigen,te weten hoe mijn toekomst er ongeveer uit zou zien,maar op het moment dat ik daar vrede mee had(ook na schuldgevoelens maar van heel andere orde dan die van jullie) gaf God er een enorme draai aan en voor die genade ben ik nog elke dag dankbaar.

Dit denk ikzelf dus dat dit niet zo is.

Ik geloof niet dat ons leven voledig ingepland is van het begin tot het eind.
Dat zou betekenen dat ik geen enkele keuze zelf maak, maar dat iedere keuze, een door God ingeprogrameerde/bekende actie is.

Daarmee zeg ik dus dat God, dan ook de verantwoordelijke is voor alle daden die de mensen begaan. Ontneem ik ook de liefde die God had, om zijn Zoon te laten sterven voor ons. Want dan had Hij dit allemaal kunnen voorkomen en ons leven zo leiden, dat het maken van fouten niet nodig was, of zou gebeuren.

Ik denk: Wij maken onze eigen keuzes, wij kunnen kiezen vóór of tegen God. God wil en zal ons echter altijd helpen Zijn weg te volgen, als wij Hem daarom vragen en als dat onze intentie is.
Maar zo is het ook met de fouten, God wil niet dat wij fouten maken, Hij heeft daarvoor ons levensregels gegeven zoals Hij zou willen dat wij leven.
Het is en blijft echter onze keuze of wij dat doen of niet.

Ik geloof wel dat als wij God vragen, ons Zijn Geest te geven, en ons te sturen naar Zijn wil en leiding te leven, dat Hij dan zeker een plan met ons leven heeft.
- zijn verlossing aanvaarden
- dat wij God's wil doen,
- God's taak op aarde uitvoeren,
- God's koninkrijk hier op aarde gestalte geven.

Maar de fouten die wij als mensen maken zijn niet God's wil, of plan of wat dan ook.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 19:48

DREEKE472 schreef:

Met al die intelligentie van je weet je vast het topic wel te vinden waar dit onderwerp volledig is uitgekauwd.
En als dat tegenvalt: http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=786

Thomas, die André voor een onjuiste vooronderstelling wil behoeden.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 mei 2010, 19:50
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:03

Inderdaad, Jonathan. Ik denk ook niet dat we kunnen zeggen dat ons leven al van detail tot detail door God bepaald is. Waar is anders de bewegingsruimte voor ons mensen? God heeft juist mensen willen scheppen en geen voorgeprogrammeerde robots. Juist de bewegingsruimte is daarin essentieel.

Wat heeft God dan wel al bepaald? Dat ieder mens die zich tot Hem keert en Jezus aanneemt zich gered mag weten. Dat is Gods wonderbaarlijke uitverkiezing!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:16

JONATHAN890 schreef:
Dit denk ikzelf dus dat dit niet zo is.

Ik geloof niet dat ons leven voledig ingepland is van het begin tot het eind.
Dat zou betekenen dat ik geen enkele keuze zelf maak, maar dat iedere keuze, een door God ingeprogrameerde/bekende actie is.

Daarmee zeg ik dus dat God, dan ook de verantwoordelijke is voor alle daden die de mensen begaan. Ontneem ik ook de liefde die God had, om zijn Zoon te laten sterven voor ons. Want dan had Hij dit allemaal kunnen voorkomen en ons leven zo leiden, dat het maken van fouten niet nodig was, of zou gebeuren.

Ik denk: Wij maken onze eigen keuzes, wij kunnen kiezen vóór of tegen God. God wil en zal ons echter altijd helpen Zijn weg te volgen, als wij Hem daarom vragen en als dat onze intentie is.
Maar zo is het ook met de fouten, God wil niet dat wij fouten maken, Hij heeft daarvoor ons levensregels gegeven zoals Hij zou willen dat wij leven.
Het is en blijft echter onze keuze of wij dat doen of niet.

Ik geloof wel dat als wij God vragen, ons Zijn Geest te geven, en ons te sturen naar Zijn wil en leiding te leven, dat Hij dan zeker een plan met ons leven heeft.
- zijn verlossing aanvaarden
- dat wij God's wil doen,
- God's taak op aarde uitvoeren,
- God's koninkrijk hier op aarde gestalte geven.

Maar de fouten die wij als mensen maken zijn niet God's wil, of plan of wat dan ook.

Ben het met je eens, maar ik geloof wel degelijk dat Hij heel veel sturing kan geven wanneer we echt de verkeerde kant op dreigen te gaan.
Heb dat iig wel al een aantal keer in mijn leven ervaren.
Denk wel dat we, aangezien we ook zelf verantwoordelijk zijn voor onze keuzes, deze zelf bepalen...ergo: Ik denk dat je bijvoorbeeld ieder willekeurig persoon uit kan kiezen om een relatie mee aan te gaan én het te doen werken, én zijn zegen te ontvangen...mits je natuurlijk ook bereid bent er samen aan te werken en te doen wat nodig is om het te doen slagen....Zou God zich werkelijk druk maken om welke richting wij kiezen wanneer we Zijn leiding accepteren?
Hoe we de route bewandelen is denk k lang niet zo belangrijk als we maar op de juiste plek eindigen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:27

HANNAH810 schreef:
haha miek,
nou daar hoef je niet bang van te zijn hoor!!
er waren er een aantal die het ook een beetje eng vonden, en ik had ze gezegt; kruip maar gewoon bij mij op t kleedje als daar nog ruimte is;
kom ik daar.....leg mn kleedje neer........komt er notabene niemand op mn kleedje zitten!!
ze hadden elkaar onder t wandelen al gesproken, en de sfeer zat er gelijk al in!
ik kende zelf ook maar een paar mensen, mn zus (die helemaal niet op cm staat trouwens,) en nog drie mensen,
de rest alleen van chats en mails,
dus mieke; kom gezellig, en kom maar bij mij op t kleedje zitten als je dat prettig vind........ Knipoog smiley

Ik heb er nu wel een aantal van dichtbij gezien en vind het nu dus wel eng Geschokte, onthutste smiley ..mag k dan ook bij jou op het kleedje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:30

TESSYBEAR731 schreef:
Ik heb er nu wel een aantal van dichtbij gezien en vind het nu dus wel eng Geschokte, onthutste smiley ..mag k dan ook bij jou op het kleedje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ja hoor, jij wel, maar ehhhh
op 1 voorwaarde;
alleen als je een mooi manneke meeneemt voor mn pleegdochter;
want die is weg van little-bear!!
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:32

[quote=MARIO216]

Mijn echte naam: M. Habraken? Dacht het niet! Lees Agent 327 en je snapt meteen dat 'Habraken' een running gag is, die ik hier plagiëer. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:36

HANNAH810 schreef:
ja hoor, jij wel, maar ehhhh
op 1 voorwaarde;
alleen als je een mooi manneke meeneemt voor mn pleegdochter;
want die is weg van little-bear!!

Little-bear is ook weg van pleeg-hannah dus dat komt wel goed denk k...
mits taxi rijd natuurlijk

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:36

TESSYBEAR731 schreef:
ik geloof wel degelijk dat Hij heel veel sturing kan geven wanneer we echt de verkeerde kant op dreigen te gaan.
Dat is dus wat anders dan alles al bepaald te hebben. Knipoog smiley
En ja, Hij is continu aan het kneden, aan het sturen...
...in de hoop dat we Zijn stem verstaan.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:37

HENK710 schreef:
Dat is dus wat anders dan alles al bepaald te hebben. Knipoog smiley
En ja, Hij is continu aan het kneden, aan het sturen...
...in de hoop dat we Zijn stem verstaan.

I hear ya!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:39

15
Naar boven

Auteur Bericht
DREEKE472

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:39

THOMAS968 schreef:
Met al die intelligentie van je weet je vast het topic wel te vinden waar dit onderwerp volledig is uitgekauwd.
En als dat tegenvalt: http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=786

Thomas, die André voor een onjuiste vooronderstelling wil behoeden.

Dank voor je opmerkzaamheid, Thomas.
Maar ik bedank voor de eer om dit onderwerp verder uit te diepen.

Blijft mijn mening dat de beheerders van deze site profielen zonder foto eigenlijk niet moeten toelaten. Wat hebben we voor elkaar te verbergen?
Ben ik lelijk? ja, so what. Een ander vind van niet.
Ben ik herkenbaar? ja, so what. daarvoor ben ik toch hier?
Heb ik een duidelijk ingevuld profiel? ja, so what. Dat is toch de bedoeling om een indruk van iemand te kunnen krijgen en iemand over mij te laten vormen?

Het is een relatiesite. Geen theekransje of een gezellig chatforum. Dat die opties hier ingebouwd zijn is prima. Maar het doel is toch om een leuke partner te vinden. of ... heb ik de intentie van deze site toch ergens niet goed begrepen?

Verder reageer ik wel ff op wat je zegt, niet verkeerd bedoeld trouwens.
"...met al die intelligentie van je ..." dit komt een beetje flauw over.
Ik poch niet met mijn intelligentie, tenminste niet bewust en zeker niet met de intentie daartoe.
Dat ik intelligent ben, zoals jij me bestempeld, dan is dat een zegen die ik heb meegekregen. Daarvoor ben ik niet meer of minder dan iemand anders die minder of meer intelligentie heeft.

Zo zie ik mezelf en mijn mensen om me heen. Hiërarchie, sociale lagen etc... erken ik, maar de koningin of premier van dit kikkerlandje is in mijn ogen evenveel mens als ik en mijn buurman of buurvrouw.
Ook zij moeten hun leven verantwoorden voor God en ik en jij ook.
Kleineren of generen past dan ook niet in mijn vocabulaire.
Een beetje plagen of iemand uit de tent proberen te lokken mag m.i. wel en kan ook. Mijn intentie daarachter houd ik echter voor mezelf en hooguit deel ik deze met diegene die ik aanspreek.

Thomas, prettige avond verder en amuseer je hier net als ik dat doe? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:40

MARIJAN072 schreef:
Ga je op 3 juli mee naar de Veluwse Bron? Knipoog smiley Oh nee, haha....is een zaterdag. Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley Clown smiley

Meen je dat Marijan? Lachende smiley

En wat maakt het uit dat het op een zaterdag is. Clown smiley

Zo verlegen zijn we toch niet? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:40

Nu mevrouw Leanne zich uit de proceduere heeft teruggetrokken wegens het niet kunnen overleggen van een bewijs van goed gedrag Duiveltje smiley willen wij gaarne de procedure afronden met mevr. Marianne. Binnenkort zullen wij u een persoonlijke uitndodiging sturen voor een oriënterend gesprek. Uw wensen en mogelijkheden zullen meegewogen worden in de procedure. Bij onoverkomelijkheden beslist een onafhankelijke arbitrage-commissie die een bindend advies ter tafel zal leggen.

Uw werkritme is als volgt:

6.30 uur opstaan
6.45 uur kolenkachel aansteken
7.00 uur warm water voor ochtendbad dhr. Imre maken
7.15 uur heer Imre in bad doen
7.20 uur heer Imre's badeendje zoeken
7.30 uur heer Imre afdrogen en poederen
7.45 uur ochtendgymnastiek
8.00 uur ontbijt maken voor de heer Imre (scheelt voor jou, Maris Knipoog smiley )
8.15 uur zelf ontbijten
8.30 uur heer Imre uitzwaaien en begin ochtedprogramma, dat in overleg kan worden samengesteld.

De avonden:

18.00 opdienen diner
19.00 afwassen en zilver poetsen
20.00 kopje koffie of thee
20.30 tot 22.30: de oeverloze monologen van heer Imre aanhoren (totdat hij in slaap valt)
23.00 heer Imre instoppen en een nachtzoen geven
23.15 kachel doven
23.30 slapen

Slapende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 650 651 652 653 654 655 656 ... 6194 Volgende
Pagina 653 van 6194