| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:45
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hij word al een hele grote jongen van 5 jaar  |
Zozo 5 jaar dat is een mooi rond getal. Hoop dat hij een mooi verjaardag mag hebben. Dus mag hij 5 kaarsjes die dag uitblazen wat een pret. 
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 31 mei 2010, 14:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:54
|
|
|
|
Hey Aniet,
Das wel erg ver weg friesland voor een daggie wel 3 uur rijden met de auto volgens mij.... Maar wens je een fijne verjaardag en een Blessed day!
Groetjes, Peacedove
| ANITA324 schreef: | Zo woon ik in de 3 hoek van Groningen, Friesland en Drenthe in. Het is voor mij beide 30 minuten rijden van afstand tussen deze provincie`s in. Zo zou ik haast kunnen zeggen dat ik dicht bij Friesland lig als je de A7 afrijdt.
Tussen de middag vanaf 15.00 uur t/m de avond 00.00 uur zijn jullie allemaal van hartelijke welkom hoor!
Hartelijke groet,
Anita |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | ROFL
En als je vraagt waarom ze het steeds over seks hebben krijg je als antwoord:"ik wil niet dat je tegenvalt". Daar val ik als een blok voor.........  |
Jippie daar krijg je toch helemaal warme gevoelens van Ahum ....... Over afknappers gesproken......
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op maandag 31 mei 2010, 14:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:59
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Hey Aniet,
Das wel erg ver weg friesland voor een daggie wel 3 uur rijden met de auto volgens mij.... Maar wens je een fijne verjaardag en een Blessed day!
Groetjes, Peacedove |
Dankje wel Dove, Het is ook geen verplichting he maar mogen komen. Voor je ware vrienden maakt de tijd weinig uit. Het zal als het weer mee zit vast een mooie dag worden.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:01
|
|
|
|
Schattige kleine schoentjes, Wachtend bovenop een tas, Klaar om te worden aangetrokken.
Schattige kleine schoentjes, Stampend door het gras, Om daarna weer met liefde te worden schoongemaakt.
Schattige kleine schoentjes, Struikelend over elkaar, Leren hun weg wel te gaan.
Schattige kleine schoentjes, De trots van het kleine kind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:04
|
|
|
|
IK snap je meis. Alleen denk ik dat jij ook wel snap dat drie uur ver is en dat is dan exclusief rust tijd he en drinken, etc....
Hele fijne dag ,
Groetjes,
| ANITA324 schreef: | Dankje wel Dove, Het is ook geen verplichting he maar mogen komen. Voor je ware vrienden maakt de tijd weinig uit. Het zal als het weer mee zit vast een mooie dag worden.
Shalom,
Anita |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:08
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | We kunnen wel vast een begin maken met de cursus
ZDZJNIEC(Zulke Dingen Zeg Je Niet In Een Chat): Hoe lang sta je al droog? Zou je seks met me willen hebben op onze eerste date? Ik hou niet van vrouwen met emoties en zo...... Ik zie dat je kinderen hebt......lastig........
Iemand nog meer afknappers?  |
Ik ken ook nog wel wat afknappers (door vrouwen gezegd)
Kun je mij ook zo'n mooie dochter maken...... Tis wel een eind rijden, zullen we gelijk maar een kamer boeken..... Ik ben een knuffelbeertje, ik weet niet of me dan kan inhouden..... Ben jij groot geschapen.....?? Je zult wel hierheen moeten verhuizen, want hier woont al mijn familie..... O ja euh, je gaat naar de baptisten, tja das de verkeerde kerk.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:16
|
|
|
|
|
Mensen, moet dit echt?? Ik word er haast onpasselijk van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd....  ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker 
. |
Volgens mij is dat ook een cursus enkel voor mannen. Moet zeggen dat het hoofdstuk: wat te doen als je date zo tegenvalt dat je direct weg wilt wel erg grappig was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 16:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | annet, met alle respect, maar als je, zoals je zegt, in een situatie zit waarin het gezin in gevaar is, zie ik het volstrekt niet als zondig om te vertrekken! een man die gevaarlijk is voor zijn gezin zie ik wel als zondaar! ik denk zelf, dat het een gebrek aan verantwoordelijkheid nemen is, wanneer je niet de stappen had genomen om je kleintjes en jezelf te beschermen! ik ken mensen die uit een bedreigende gezinssituatie komen, en deze last hun leven lang mee zullen moeten dragen, met alle verwondigen die het met zich mee brengt!! (indien iemand niet voor zijn huisgenoten zorgt, die is erger dan een ongelovige!!) |
Ik geloof idd. ook niet dat dat zondig is... je gaat weg uit een hele ongezonde situatie... iets wat de bedoeling nooit was van een huwelijk. Geweld, een derde erbij halen zie ik wel als zondig... En dat kiezen... ik zou het geen kiezen noemen... meer een 'kiezen' tussen 2 kwaden, er zullen gevallen zijn dat je besluit weg te gaan voor jezelf, maar dat kan ook om de kinderen te beschermen van nog meer leed... En dan heb ik nog een voorbeeld... als de 1 besluit om weg te gaan, is dat de verantwoording van de ander... wat moet je dan nog ? iemand dwingen om bij je te blijven ? ik vind daar ook dat je geen keuze hebt en ik vind ook dat je dan niet kan zeggen dat degene die achtergebleven is een zonde doet... eggggg niet... ! (Sorry Chat... bewust met ggggg )
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 31 mei 2010, 16:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 16:09
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Anders geef je even je msn als hulplijn, Sus Jij hebt het tenslotte 11 dagen zonder CM weten te doen  |
Erg grappig Henk... Vond het al heel wat ... hihi... Inez belooft het langer vol te houden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 16:33
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Hier nog 1...
 |
Precies Zinga...ik ook, en ben van mening dat ik dat in de toekomst moet blijven doen met dit soort reakties(lees oordelen),
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op maandag 31 mei 2010, 16:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 16:55
|
|
|
|
Momenteel lees ik "Het ongelovelijke potentieel van de mens" van H.W. Armstrong. Echt een geweldig boek!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:00
|
|
|
|
Maandag 31 mei:
GEBED ZONDER WOORDEN!
HEER, hoor ons, wij bidden. Luister en IK antwoord, breng veel tijd door in gebed. Men kan op veel manieren bidden, maar hoe men het ook doet, het gebed verbindt de ziel, de gedachten en het hart met GOD. Met andere woorden - al wordt er geen smeekbede opgezonden en is het allèèn maar even een blik van geloof, een blik of woord van liefde, of vertrouwen, dan kan men er toch zeker van zijn, dan in al wat nodig is zal worden voorzien. Omdat de ziel, die met GOD verbonden is en èèn is met HEM, alle dingen in en door HEM ontvangt. En als de ziel in het menselijk lichaam woont, heeft deze ook de dingen nodig, die tot zijn woning behoren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:22
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Volgens mij is dat ook een cursus enkel voor mannen. Moet zeggen dat het hoofdstuk: wat te doen als je date zo tegenvalt dat je direct weg wilt wel erg grappig was  |
nou makie mu nieuwsgierug..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:24
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Momenteel lees ik "Het ongelovelijke potentieel van de mens" van H.W. Armstrong. Echt een geweldig boek! |
Poezenverhalen van Midas Dekker......om heerlijk bij weg te doezelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:33
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd....  ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker 
. |
Ach... wat een lieve foto lammetjes of geitjes blijven lief.
Hannah, jij staat er ook heel schattig op, je lijkt wel op zo n lief lammetje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:34
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nou makie mu nieuwsgierug..........  |
Hannah...of zullen wij zo n cursus gaan geven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIK120
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |  |
Wat is nou een off topic zonder Imre? Ben ik een middagje weg , kom ik thuis en Imre is er niet meer!
Jammer hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nou makie mu nieuwsgierug..........  |
ik zal het verhaal uit eerste hand vertellen...
ik heb 2 mobiele abonnementen, 1 via kpn met een nederlands nummer, en 1 via vodafoon met een duits nummer. Dates regelde ik over t algemeen vrij vlot, soms al binnen een week na de digitale kennismaking. Zeker bij de dates zonder foto had ik altijd mn nl nummer ingeprogrammeerd in mn duitse mobieltje.
Het is enkele keren gebeurd dat een date zooo tegenviel dat ik maar 1 ding dacht: Waar is hier de nooduitgang!!! Om dat op een nette manier te doen, belde ik vanuit mn broekzak het mobieltje in mn borstzak. Daarna begon ik een gesprek met de "medewerker" die mij belde , dat gesprek ging ongeveer als volgt:
Ja, Pieter hier --- Ja hallo --- hoezo, de machine staat stil? --- heb je de reset gedaan? --- krijg je m echt niet aan de gang dan?? --- ik dacht dat jij meer herses had!! --- ja, maar het MOET nu afgemaakt worden, we hebben een levertijd, weet je nog!! --- okee. bedankt voor t verpesten van mn uitje, ik kom er aan en los die storing zelf wel weer op!!
Hierna verontschuldigde ik me bij de dame in kwestie en nam overhaast de nooduitgang en reed met gierende banden weg Want tja, zaken gaan voor t meisje he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:43
|
|
|
|
Soms is het echt zo'n enorme....... . maar dat maakt hem ook wel weer schattig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:45
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Wat is nou een off topic zonder Imre? Ben ik een middagje weg , kom ik thuis en Imre is er niet meer!
Jammer hoor!  |
hier ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | hier ook  |
jij was niet weg, jij lag in je nest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik zal het verhaal uit eerste hand vertellen...
ik heb 2 mobiele abonnementen, 1 via kpn met een nederlands nummer, en 1 via vodafoon met een duits nummer. Dates regelde ik over t algemeen vrij vlot, soms al binnen een week na de digitale kennismaking. Zeker bij de dates zonder foto had ik altijd mn nl nummer ingeprogrammeerd in mn duitse mobieltje.
Het is enkele keren gebeurd dat een date zooo tegenviel dat ik maar 1 ding dacht: Waar is hier de nooduitgang!!! Om dat op een nette manier te doen, belde ik vanuit mn broekzak het mobieltje in mn borstzak. Daarna begon ik een gesprek met de "medewerker" die mij belde , dat gesprek ging ongeveer als volgt:
Ja, Pieter hier --- Ja hallo --- hoezo, de machine staat stil? --- heb je de reset gedaan? --- krijg je m echt niet aan de gang dan?? --- ik dacht dat jij meer herses had!! --- ja, maar het MOET nu afgemaakt worden, we hebben een levertijd, weet je nog!! --- okee. bedankt voor t verpesten van mn uitje, ik kom er aan en los die storing zelf wel weer op!!
Hierna verontschuldigde ik me bij de dame in kwestie en nam overhaast de nooduitgang en reed met gierende banden weg Want tja, zaken gaan voor t meisje he  |
ik hoef hier volstrekt NIET om te lachen!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik zal het verhaal uit eerste hand vertellen...
Hierna verontschuldigde ik me bij de dame in kwestie en nam overhaast de nooduitgang en reed met gierende banden weg Want tja, zaken gaan voor t meisje he  |
Pieter... wat zeg je mij nou???? dus je werd niet weg geroepen?
toene...... dat had ik echt nooit van jou gedacht!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 31 mei 2010, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:53
|
|
|
|
| HENK350 schreef: | Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.
Op 17 november 2008 mailen Henk en ik elkaar en nu wonen we alweer een half jaar samen. Het begon op cm ons leven samen en dit bleek een nieuw leven met de Heer te zijn. De start voor Henk begon door een aantal vrienden op CM die een hoop voor hem gedaan hebben en zijn leven begon opnieuw. Hij kwam onder de mensen en werd langzaam maar zeker weer als mens gewaardeerd. Nu we samen zijn gaat dit proces nog steeds verder en de Heer heeft al zoveel dingen voor ons gedaan. We zijn weer bij een gemeente aangesloten{CLC Den Haag} waar we heel goed onderwijs krijgen en ook daar zijn we met open armen ontvangen. Henk en ik doen veel in de kerk en dat is fijn. Ook zijn we beide naar de Healing Rooms gegaan en hebben daar regelmatig voor ons laten bidden. Dit heeft genezing gebracht. Henk kan nu wel 3 keer op een dag de trap op en neer in ons portiek, hij doet van alles in huis, kookt elke avond en sinds 3 weken is zijn sonde voor de sondevoeding eruit, je ziet God is dezelfde als 2000 jaar terug Hij geneest. Ik zelf ben op emotioneel vlak erg genezen.
We wilden dit laten weten aan de mensen die ons hebben bijgestaan en aan Henk een nieuw begin hebben gegeven om het leven buiten zijn bed te laten zien
dank jullie wel.
Henk en Sandra |
Geweldig Henk en Sandra, er is veel voor jullie gebeden en ze zijn verhoord, alles op ZIJN tijd hè Heel veel geluk samen en Gods Zegen, ook namens de Gebedsroom.
Lieve groeten van Martha en Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKIIE208
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:53
|
|
|
|
Face-to-face is idd het handigst pieter, weet je gelijk waar je aan toe ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:54
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | IK snap je meis. Alleen denk ik dat jij ook wel snap dat drie uur ver is en dat is dan exclusief rust tijd he en drinken, etc....
Hele fijne dag ,
Groetjes, |
Hoi Dove,
Zo kan ik zover wel begrijpen van jou kant hoor je hebt een gezin te onderhouden terwijl ik gewoon thuis woon en vrijgezel ben. Voor mijzelf maakt het niet uit hoe ver ik zou rijden voor een feestje daar ben ik heel makkelijk in. Ook al zouden vrienden van mij richting Tilburg wonen en jarig zijn dan kom ik gewoon en weten ze ook dat mijn woorden ook daden zijn.
Shalom,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:00
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Pieter... wat zeg je mij nou???? dus je werd niet weg geroepen?
toene...... dat had ik echt nooit van jou gedacht!  |
tja... ik had ook verwacht dat je WEL een lekker ding was en die foto van je hond was...
|
|
| Naar boven |
|
|