ChristianMatch

Forum

vrijheid van meningsuiting?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 699 700 701 702 703 704 705 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:08

Bij onze oosterburen is de president opgestapt.

President Horst Köhler van Duitsland legt zijn ambt neer in verband met omstreden uitlatingen die hij deze maand deed tijdens een bezoek aan Afghanistan.

Dat maakte de 67-jarige oud-bankier en lid van de regerende CDU-partij maandag bekend tijdens een persconferentie in Berlijn.

Köhler had in Afghanistan gezegd dat een land als Duitsland, dat zeer afhankelijk is van handel met het buitenland, zich moet realiseren dat militaire interventies nodig kunnen zijn voor de Duitse belangen.
(Bron: www.nu.nl)

Er is nogal wat commotie ontstaan over de uitspraken, waarna de president besloten heeft zijn functie neer te leggen. Maar waar gaat al die commotie nu eigenlijk om? Is het werkelijk zo verkeerd wat hij gezegd heeft? Hij heeft uitgesproken wat we eigenlijk toch met zijn allen al weten? Want eigenbelang speelt in principe in elke strijd toch mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:09

avikóóóóó ...

sorry, ga al twents praten
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:14

INKA401 schreef:
avikóóóóó ...

sorry, ga al twents praten

Nou nog eens leren twents te koken , of gaat aviko dan failliet?Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:17

INKA401 schreef:
heeeey henk ... naar de kapper geweest? Coole smiley met zonnebril

Beetje oplette Inka hij heb zijn haar der al vele maanden der af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:32

CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af waar je je mee bemoeit. En ik vraag me nog meer af waarom je meteen al dit oordeel klaar hebt. Als je nergens van af weet, zou ik maar gewoon eens mijn mond houden.

Ik denk dat ik WEL ergens van af weet, dus ik neem aan dat ik wel mn mond even mag opentrekken. Coole smiley met zonnebril

en dat doe ik nu dan ook maar es ff Coole smiley met zonnebril ......

Op mijn initiatief is vorig jaar de woning van Henk stevig opgefrist.
De werkzaamheden zijn door enkele cm-ers uitgevoerd waarbij ik vooral Inka en Rellok wil noemen.
Het benodigde geld is door diverse leden van CM bijeen gebracht.
De gulle gevers zijn bekend bij Henk.
Ook mensen die niet de financiele mogelijkheid hadden iets te geven, hebben via mail, chat of forum leuk en spontaan gereageerd.
Ik ben nog steeds trots op dit project!!
Vooral omdat we dit SAMEN hebben gedaan.

Let wel, Henk heeft nergens om gevraagd.... we hebben dit door zn strot geduwd eigenlijk.
Henk heeft via het forum iedereen bedankt. Mogelijk ook nog via mail en-of chat.
We hebben geen contract met Henk afgesloten dat hij verplicht 3 jaar op cm moet blijven, we hebben geen contract dat hij op forum en chatbox actief moet blijven, we hebben geen contract dat hij iedere mail moet beantwoorden en we hebben zeker geen contract dat hij dikke vrienden moet blijven met wie dan ook.

Dat we Henk geholpen hebben was uit naastenliefde, niet om er een vriendje bij te kopen. (hoop ik )

Door de actie is Henk wat meer uit zijn isolement gekomen en heeft zijn passieve levensstijl kunnen omzetten in een actieve.
Dat hij dit topic met deze boodschap heeft mogen starten bewijst juist dat onze inspanning optimaal doel heeft gehad!!!!!!!

Ik vind het fantastisch dat God hem een zetje heeft gegeven de goede kant op, Henk mag weer ervaren dat hij leeft, dat er mensen om hem geven.
Sandra is nu zijn partner en gaat met hem verder, wij op cm zijn de schepen die voorbij gevaren zijn in de nacht.

Henk, Sandra, ik hoop dat jullie nog eens aan je cm-tijd terugdenken met dankbaarheid aan God dat HIJ jullie voor dat moment waarop het nodig was, vrienden heeft gegeven.
Voor mezelf kan ik zeggen dat ik trots en dankbaar ben een gereedschapje in ZIJN hand geweest te zijn.

Het ga jullie goed! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:35

ANITA324 schreef:
Jezelf wegcijferen

Durf jij jezelf
Weg te cijferen
Niet mijn ik
Gelijk te hebben
Of de ander
Ieders leven
Leg in Gods hand
Hij kent jou hart
Cijfer jezelf weg
Laat Jezus
Je Cijfer zijn

Ik ben het er niet mee eens Anita. Ik geloof niet dat het de bedoeling is van een christen om jezelf "weg te cijferen".
Misschien dat jij iets anders onder "wegcijferen" verstaat... ik bedoel nu niet jezelf ff naar de achtergrond zetten omdat de ander dat ff meer nodig hebt... dat is denk ik juist omzien naar de ander maar zonder jezelf daarbij uit het oog te verliezen.

Het is mijns inziens allereerst belangrijk dat je leert van jezelf te houden... dit is mijns inziens niet egoistisch, maar een basis die ieder mens nodig heeft.
Jezus leerde ons ook dat we van onszelf mogen houden, dat is wat ik geloof. Je naaste liefhebben als jezelf
(vanuit die basis kun je ook (pas) een ander liefhebben, denk ik)

Jammer genoeg is er bij velen de nadruk op "zelf" komen te liggen.
Vanuit mijn achtergrond, waarin ik alleen maar geleerd heb om mij aan de ander aan te passen (waarbij ik mezelf uit het oog verloor) ben ik juist doorgeschoten naar de andere kant... bij mij is het zo dat ik (meestal) eerder aan een ander denk...
Pas de laatste tijd leer ik ook op mijn eigen behoeftes te letten... en ik denk dat dat alleen maar heel gezond is.
Jezus trok zich denk ik ook van tijd tot tijd terug om bijv. in stilte met Zijn Vader te zijn...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 1 juni 2010, 22:44
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:38

ff delen ...

het gehucht waar ik vandaan kom bestaat dit jaar 750 jaar ... en elke maand hebben we hier wel één of ander feest
zo was er op 5 mei een allegorische optocht ... de deelname was enorm ...
ik maakte een mega groot kasteel ... 7,50 meter lang en bijna 3 meter hoog en stonden er met z'n 5en op ... natúúrlijk in middeleeuwse kledij
er zaten 64 rood witte luikjes voor de raampjes, en ja ... wat moet je met zón ding na afloop ... in de fik steken, of in de container gooien vond ik nogal wrang na zoveel werk ...
de optocht was nog niet begonnen, of er was al belangstelling, maar ging op het laatst moment niet door ... dussss? ... toen maar op marktplaats gezet ...
na 2 dagen was het kasteel verkocht ... waaauw ... super gaaf ... en is vorige week bij mij opgehaald ... het gaat nu dienst doen voor imand die een ponnykamp organiseerd in aalsmeer ... leuk toch? ...
toen wij aan de optocht deelnamen, leende ik een lange kar van een loonwerkersbedrijf met een traktor ervoor ... hihi, het kasteel werd opgehaald met een busje ... maar wel met een aanhangwagen van 8 meter lang ... ik had nog nooit zón lange aanhangwagen gezien ...

nieuwsgierig? ... kijk dan op goudriaan750jaar.nl
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:42

ANNETTE792 schreef:
Nou nog eens leren twents te koken , of gaat aviko dan failliet?Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mijn schatje kent aviko geeneens ... tgaat lekker hoor ... krijg steeds meer kleur op mn ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:46

PIETER649 schreef:
Ik denk dat ik WEL ergens van af weet, dus ik neem aan dat ik wel mn mond even mag opentrekken. Coole smiley met zonnebril

en dat doe ik nu dan ook maar es ff Coole smiley met zonnebril ......

Op mijn initiatief is vorig jaar de woning van Henk stevig opgefrist.
De werkzaamheden zijn door enkele cm-ers uitgevoerd waarbij ik vooral Inka en Rellok wil noemen.
Het benodigde geld is door diverse leden van CM bijeen gebracht.
De gulle gevers zijn bekend bij Henk.
Ook mensen die niet de financiele mogelijkheid hadden iets te geven, hebben via mail, chat of forum leuk en spontaan gereageerd.
Ik ben nog steeds trots op dit project!!
Vooral omdat we dit SAMEN hebben gedaan.

Let wel, Henk heeft nergens om gevraagd.... we hebben dit door zn strot geduwd eigenlijk.
Henk heeft via het forum iedereen bedankt. Mogelijk ook nog via mail en-of chat.
We hebben geen contract met Henk afgesloten dat hij verplicht 3 jaar op cm moet blijven, we hebben geen contract dat hij op forum en chatbox actief moet blijven, we hebben geen contract dat hij iedere mail moet beantwoorden en we hebben zeker geen contract dat hij dikke vrienden moet blijven met wie dan ook.

Dat we Henk geholpen hebben was uit naastenliefde, niet om er een vriendje bij te kopen. (hoop ik )

Door de actie is Henk wat meer uit zijn isolement gekomen en heeft zijn passieve levensstijl kunnen omzetten in een actieve.
Dat hij dit topic met deze boodschap heeft mogen starten bewijst juist dat onze inspanning optimaal doel heeft gehad!!!!!!!

Ik vind het fantastisch dat God hem een zetje heeft gegeven de goede kant op, Henk mag weer ervaren dat hij leeft, dat er mensen om hem geven.
Sandra is nu zijn partner en gaat met hem verder, wij op cm zijn de schepen die voorbij gevaren zijn in de nacht.

Henk, Sandra, ik hoop dat jullie nog eens aan je cm-tijd terugdenken met dankbaarheid aan God dat HIJ jullie voor dat moment waarop het nodig was, vrienden heeft gegeven.
Voor mezelf kan ik zeggen dat ik trots en dankbaar ben een gereedschapje in ZIJN hand geweest te zijn.

Het ga jullie goed! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

mmmmm súper verwoord pieter ... helemaal mee eens ... ik kan alleen maar dankbaar zijn ...
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:47

Dinsdag 1 juni/Dagelijkse bemoediging:

HET UUR VAN NOOD!

Heer, kom tot ons en genees ons.
IK ben je Heelmeester, je blijdschap, je HEER.
Je vraagt MIJ, je HEER, om te komen.
Wist je niet, dat IK hier ben?
Geruisloos kom IK naar je toe.
Jouw uur van nood is het tijdstip, waarop IK kom.
Kende je MIJN liefde maar, wist je maar
hoe groot MIJN verlangen is om te helpen, dan
zou je weten, dat IK geen angstige smeekbede
nodig heb.
Jou nood is het, die MIJ roept!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:06

INKA401 schreef:
mijn schatje kent aviko geeneens ... tgaat lekker hoor ... krijg steeds meer kleur op mn ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Goedzo, nu nog beetje vet op je...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JUDA209

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:08

INKA401 schreef:
mmmmm súper verwoord pieter ... helemaal mee eens ... ik kan alleen maar dankbaar zijn ...

[b] Mooi gezegd Inka Lachende smiley[b]

Laatst aangepast door
JUDA209
op dinsdag 1 juni 2010, 23:11
Naar boven

Auteur Bericht
JUDA209

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:10

JUDA209 schreef:
[b] Mooi gezegd Inka Lachende smiley
[b] Even ter correctie: mooi gezegd Pieter Lachende smiley
[b]

Laatst aangepast door
JUDA209
op dinsdag 1 juni 2010, 23:12
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:13

HENK710 schreef:
Bij onze oosterburen is de president opgestapt.

President Horst Köhler van Duitsland legt zijn ambt neer in verband met omstreden uitlatingen die hij deze maand deed tijdens een bezoek aan Afghanistan.

Dat maakte de 67-jarige oud-bankier en lid van de regerende CDU-partij maandag bekend tijdens een persconferentie in Berlijn.

Köhler had in Afghanistan gezegd dat een land als Duitsland, dat zeer afhankelijk is van handel met het buitenland, zich moet realiseren dat militaire interventies nodig kunnen zijn voor de Duitse belangen.
(Bron: www.nu.nl)

Er is nogal wat commotie ontstaan over de uitspraken, waarna de president besloten heeft zijn functie neer te leggen. Maar waar gaat al die commotie nu eigenlijk om? Is het werkelijk zo verkeerd wat hij gezegd heeft? Hij heeft uitgesproken wat we eigenlijk toch met zijn allen al weten? Want eigenbelang speelt in principe in elke strijd toch mee?

Klopt, maar in de duitse grondwet staat dat het duitse leger geen offensieve acties mag uitvoeren buiten de eigen landgrenzen, dus Afganistan ligt hier nogal gevoelig. Want van wederopbouw is nou niet echt sprake daar. Door deze uitspraak lijkt het een beetje op het voeren van een economisch oorlog. Niet zo'n handige uitspraak dus.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:33

In verdriet en pijn
leer je wie je vrienden zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:42

JUDA209 schreef:
[b] Even ter correctie: mooi gezegd Pieter Lachende smiley[b]

Chatuliem.....Henk was een trouwe bezoeker van de Gebedsroom,
veel voor hem gebeden, gun deze man het, zou jij zo willen zijn als hem?
En hij heeft nog een knappe lieve vrouw ook. Knipoog smiley
Denk je dat ik er moeilijk over doe dat wij niks meer hoorden?
Maakt ons niet uit, wij hebben hem geholpen,dat is onze taak als Christen,
jij als voorganger moet nu eens ophouden met dat veroordelen.

Veeeeel geluk hoor Henk en Sandra Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:43

ANNETTE792 schreef:
Klopt, maar in de duitse grondwet staat dat het duitse leger geen offensieve acties mag uitvoeren buiten de eigen landgrenzen, dus Afganistan ligt hier nogal gevoelig. Want van wederopbouw is nou niet echt sprake daar. Door deze uitspraak lijkt het een beetje op het voeren van een economisch oorlog. Niet zo'n handige uitspraak dus.

nou ik hoef niet meer te antwoorden.....zat t net te denken
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:46

MARIO216 schreef:
Het ga jullie goed !!

Haaa Arienne. Knipoog smiley ....wat een mooi nieuws, geniet van jullie liefde,
bedankt voor je bijdrage aan de Gebedsroom.
Gods Zegen van ons toegewenst!

Lieve groetjes van Martha en Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:07

CARIN303 schreef:
Dank je, ik weet het ook wel hoor maar ohoh......die eigenwijze tr..die ik soms ben,selluf doen hè Knipoog smiley
Ik moet vaak denken aan een regel uit een liedje dat ik vroeger op de kleuterschool leerde;
Ik ben een kind
door God bemind
en tot geluk geschapen.

Als ik daaraan denk, houd ik direct mn mond!

Jonathan en kinderen, gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de begrafenis.
We zullen aan jullie denken in de Gebedsroom.

Warme groetjes van Martha en Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:10

TESSYBEAR731 schreef:
Vandaag in de kerk werd er gesproken over die momenten in ons leven dat we God heel even kwijt zijn...
We worden zo opgeslokt door de chaos van het leven, dat we (onbedoeld) Hem uit het zicht verliezen en ons ineens helemaal alleen kunnen voelen.
Menig maal vragen we ons dan ook af:

"Here God, waar bent U...nu ik het zo moeilijk heb?!"

Zoals wel vaker werden mensen die dit op dit moment ervaren naar voren uitgenodigd, om daar aan het altaar neer te knielen en te bidden.
In het midden van die, naar mijn verbazing, toch wel hele grote groep knielde een moeder neer met haar zoontje. Een leuk klein guitig jochie van hooguit een jaar of drie, met speen in zen mond...En terwijl zijn moeder met haar hoofd naar beneden aan het bidden was, zat het jongetje nieuwsgierig om zich heen te kijken naar al die mensen die zijn kant op zaten te staren. Plotseling zag het jochie zijn moeder daar weer voor hem zitten, inmiddels snikkend van verdriet! Voorzichtig lag het jochie zijn kleine handje op haar hoofd en begon gemoedelijk over haar bol te aaien...ik kon mezelf er niet van weerhouden om te denken "Daar is Hij, vrouw...daar is God, door jouw kindje heen steekt Hij een hand uit om te troosten"...

Niet veel later kwam er een andere vrouw het podium op...ze had toch wel zoiets wonderlijks meegemaakt deze week! Na vorig weekend naar een pinksterconferentie geweest te zijn ergens in de buurt van Zwolle was er, geheel buiten hun schuld om, een man op de fiets met een enorme gang tegen de auto geklapt. De man bleek al snel zwaar gewond te zijn en totaal geen gevoel meer te hebben in zijn voeten.
Tegen de tijd dat de ambulance wegreed was bekend gemaakt dat de man op zijn minst beide benen gebroken had, en hoogstwaarschijnlijk een dwarsleasie! De hele groep daar nog aanwezige kerkgangers sloeg meteen aan het bidden voor hem.
De volgende dag bleek dat de man, na het nemen van 32 foto's waarop meerdere breuken en anderzijdse problemen zichtbaar waren geworden, tijdens het maken van een scan ineens had ervaren dat zijn benen en zijn rug helemaal gingen gloeien en...je raad het vast al...er was niets meer te zien, behalve een gebroken knie...en ik dacht "Wow! Hallelujah"

Aan het einde van de dienst...kwam er een jong stel naar voren. Allebei begin twintig, net een maand getrouwd...
en hij vertelde, hoe hij al drie jaar gevochten had tegen lymfeklierkanker en al twee keer genezen was verklaard. De laatste keer een maand voor hun huwelijk, Hallelujah!
Maar afgelopen week hadden ze te horen gekregen dat er uitzaaiingen
gevonden zijn in o.a. lever en nieren...
En ik betrapte mezelf erop dat ik dacht: "Ja Heer, waar bent U nu?
Zo'n jong mens, net getrouwd en dan zulk nieuws te horen krijgen, dat màg toch gewoon niet?! Dat kunt U niet toestaan!"

Hij vertelde hoe hij er eigenlijk geen zin meer in heeft om weer die medische molen in te gaan, weer die strijd aan te gaan...
Hoe groot bleek zijn eigen geloof te zijn toen hij vertelde dat hij gebed als eerste medicijn wilde gebruiken. Hij vroeg de hele gemeente om voor hem te bidden, omdat hij vertrouwt op de Heer en in dat gebed gelooft.
Wie ben ik dan om dat te veroordelen? Maar toch ging ik met gemengde gevoelens weer naar huis...want waar hebben we anders dokters voor?

En ineens realiseerde ik me, hoe snel je Hem inderdaad uit het oog verliest...want is Zijn macht niet veel groter dan die van alle dokters in de wereld bij elkaar?
Maar soms denken we het zelf gewoon veel beter te weten, en doen we wat we zelf denken dat goed is...ook al weten we diep van binnen dat we beter zouden kunnen vertrouwen. En voordat we het door hebben, zijn we bij Hem vandaan gegaan en vragen we "Heer, waar bent U nu?"

Is dit herkenbaar? En zo ja, hoe gaan jullie er mee om...wat doe je, als je jezelf erop betrapt dat je je afvraagt: "Heer, ik heb het zo moeilijk...waar bent U nu?"

Als wij stil zijn voor GOD, voor Zijn Aangezicht, horen we misschien duidelijker Zijn stem?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:16

EVA685 schreef:
In verdriet en pijn

en daar kan ik alleen maar mee eens zijn Eva! Hoe moeilijk dat soms ook is om op zulke momenten die schifting mee te maken....
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:18

ROBBEDOES873 schreef:
Beetje oplette Inka hij heb zijn haar der al vele maanden der af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maanden? ... sorry ... heb niet zoveel tijd meer voor cm ... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:29

ANNETTE792 schreef:
Goedzo, nu nog beetje vet op je...... Knipoog smiley

vet? ... waar moet ik dát vandaan halen? ...
nog altijd strak ... pffffff ... grrrrr ... kwijl ... bléééy ... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
INKA401
op woensdag 2 juni 2010, 00:29
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 00:52

De HEER is warlijk opgestaan .
Want zo kan ik dat zelf zeggen de dokters hadden 2 jaar geleden bij mij longkanker ontdekt en daar ik ook nog een ICD in mn lijf heb was het moeilijk om mij te opereren alleen gemo en bestraling maar daar wilde ik niets van weten want ik ga er van uit dat de HEER je dagen geteld heeft en dat je niets extra.s krijgt en doordit hebben ze me toch geopereerd en was ik anderhalf jaar schoon en een 2 maanden gelden kreeg ik te horen dat het doorzette en dat was net na dat ik geboekt had voor israël maar ik ben toch gegaan en toen ik in Jeruzalem liep werd ik aangehouden door een JJ Jood (mesiaanse jodin) en die begon zo midden opstraat met me te bidden terwijl niemand iets gezegt had tegen deze vrouw dat ik was diepontroert en heel veel inpect op mij gemaakt en toen ik weer thuis was en weer naar het ziekehuis moest kreeg ik te horen dat mn longkanker stil stond en daarom mag ik zeggen dat de HEER waarlijk leeft en gebeden verhoord
En ik moet zeggen dat Israël ook wel verslavend werkt want ik wil in september weer gaan met de HEER want ik mag zeggen dat ik van HEM hou .
Met een vriendelijke groet van mij.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 01:07

heel mooi.
martin
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 07:04

MARTIN695 schreef:
De HEER is warlijk opgestaan .
Want zo kan ik dat zelf zeggen de dokters hadden 2 jaar geleden bij mij longkanker ontdekt en daar ik ook nog een ICD in mn lijf heb was het moeilijk om mij te opereren alleen gemo en bestraling maar daar wilde ik niets van weten want ik ga er van uit dat de HEER je dagen geteld heeft en dat je niets extra.s krijgt en doordit hebben ze me toch geopereerd en was ik anderhalf jaar schoon en een 2 maanden gelden kreeg ik te horen dat het doorzette en dat was net na dat ik geboekt had voor israël maar ik ben toch gegaan en toen ik in Jeruzalem liep werd ik aangehouden door een JJ Jood (mesiaanse jodin) en die begon zo midden opstraat met me te bidden terwijl niemand iets gezegt had tegen deze vrouw dat ik was diepontroert en heel veel inpect op mij gemaakt en toen ik weer thuis was en weer naar het ziekehuis moest kreeg ik te horen dat mn longkanker stil stond en daarom mag ik zeggen dat de HEER waarlijk leeft en gebeden verhoord
En ik moet zeggen dat Israël ook wel verslavend werkt want ik wil in september weer gaan met de HEER want ik mag zeggen dat ik van HEM hou .
Met een vriendelijke groet van mij.
Martin

WAUW ! Wie nu nog zegt dat wonderen niet bestaan....
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 07:23

Dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis maar weet ook niet zo gauw waar wel!

Gisteren vertelde mijn assistent bedrijfsleidster mij het volgende leuke verhaal;

Haar broer had op het nachtkastje van de slaapkamer een stronk witlof gelegd waardoor zijn vrouw behoorlijk pittig reageerde; waarom leg je nou witlof op mijn nachtkastje?
Waarop hij zeer relaxed en langzaam zei; wiiiit loooof ( spreek uit; with love)

Laatst aangepast door
CARIN303
op woensdag 2 juni 2010, 14:30
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 07:56

EVA685 schreef:
In verdriet en pijn
Absoluut eva!! Helemaal mee eens. Heb er zoveel verloren na mijn scheiding en dat doe zooo pijn
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 07:57

CARIN303 schreef:
Zoektocht naar jezelf
Wat een PRACHTIG woord Carin..........Echt mooi geschreven liefs

Een zoektocht naar jezelf
Een zoektocht door dit leven
Ben je wel de moeite waard?
Het je iets weg te geven?