| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Gaan ze maandag op school naar FOEBAH kijken? Moet niet gekker worden. Ik zou hebben gezegd... school je kan veel van mij vragen, maar ik ga voor FOEBAH geen oranje shirt kopen. |
Nee, ze hebben volgende week feestweek op school, ze bestaan 30 jaar! 's middags zijn ze zelfs vrij dus we kijken thuis, maar ze gaan 's ochtends wel allerlei spelletjes doen etc..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 17:38
|
|
|
|
ROFL! PIMP!
Ik wil deze.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 17:40
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | En ik ben inmiddels ook mijn bedje uitgekropen  |
Weet je waar je bruin van wordt?3 uur op een kunstgrasveld gaan liggen bakken terwijl je voetbal kijkt..........ik ben nu zgn. bouwvakkersbruin(shirt aan of uit maakt weinig verschil )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 17:41
|
|
|
|
Ik heb een vaas gekocht,had teveel bloemen in huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 17:42
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | hellup... ik wil ook een knuff. moet mijn boodschappen nog opruimen maar heb echt geeeeen zin |
De pont vaart noch....uhhhh ben ik welkom dan ????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:08
|
|
|
|
of deze...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:10
|
|
|
|
[quote=LEANNE226]ROFL! PIMP!
Ik wil deze.......
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zaterdag 12 juni 2010, 18:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:10
|
|
|
|
ik moet nog eten koken. wie helpt mij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | goed Marieke, onderzoeken. Het partijprogramma vermeldt het volgende: Ehnische registratie van iedereen, inclusief de vermelding "Antiliaan". Wat is nu het grote verschil met de andere registraties, dat het hier gaat om welk ras je bent. En dan gaan we idd de kant op van rassenleer. Op mijn paspoort zou dan komen te staan blanke. Op een ander: neger. De volgende stap is dat we op basis van afkomst mensen zouden selecteren voor een baan. Dan geven we ze apart herkenningsteken en vinden we eigenlijk dat we aparte wijken voor ze moeten maken. Het is een glijdende schaal waarop je je dan gaat begeven. Het is ongelooflijk dat ze dit voorstellen. |
Duidelijk dat hier weinig gesolliciteerd word.... Het is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren zo dat er positieve discriminatie is en vooral de overheid zelf de voorkeur geeft aan bijv. vrouwen, gehandicapten en allochtonen. Dit was dus OOK gewoon de praktijk tijdens christelijke kabinetten... Dus mag ik beleefd informeren naar het verschil??
Ik ben geen PVV stemmer maar ik irriteer me mateloos aan politieke correctheid, OOK op CM, die de PVV vergelijken met fascistische partijen en Wilders met Hitler. Onzinpraat vanuit de onderbuik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:28
|
|
|
|
LOL!
.jpg)
Zo kunnen we ons nog uuuuuuuren vermaken
Die is van jou is wel heeeeel zeldzaam Marieke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:52
|
|
|
|
Lean, .
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:54
|
|
|
|
de eerste date....

|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:58
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | de eerste date....

|
Dat hapt vast lekker weg 
Maareh...wat hek gemist?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 12 juni 2010, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:03
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dat hapt vast lekker weg 
Maareh...wat hek gemist?  |
hihi, gemist?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:07
|
|
|
|
op zich heeft n burka wel iets, daar geef je ook n goed signaal mee af, namelijk dat je je plaats weet als vrouw zijnde.... daarnaast kun je onherkenbaar op dn foto.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:18
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | | hihi, gemist? |
Bezet, Leeuw (leo)...ik denk huh? ik heb wat gemist haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik moet nog eten koken. wie helpt mij? |
Zal ik pizza maken, bij jouw thuis of zal ik hem komen brengen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 20:29
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Bezet, Leeuw (leo)...ik denk huh? ik heb wat gemist haha  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 20:36
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Zal ik pizza maken, bij jouw thuis of zal ik hem komen brengen ? |
Ik hou niet van pizza vanwege de kaas. maar ik heb al een grote pan pasta gemaakt.. ook voor morgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 20:40
|
|
|
|
Ik herinner mij dat ik wel eens een formulier moest invullen, waarin gevraagd werd of ik een nederlander was. En ze vragen in die formulieren ook naar je geboorteplaats. Wat het nut er van was weet ik niet. Maar als ze het moeten weten, ja dan vul het toch gewoon in? Ik doe daar niet moeilijk over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGHTBOY799
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 21:14
|
|
|
|
| JILL658 schreef: | Ik heb niks van dit topic gelezen, maar met wie kan je het beste een relatie hebben is mijn anwoord GOD MIJN PAPA. Met Hem en in Hem en door Hem in alles te kennen, komt de rest van zelf. Er staat zelf: Dan zal alles je toegeworpen worden. Ik wens dat iedereen toe. Jill | Er staat ook zelf: En gij zult door allen gehaat worden om mijns naams wil; maar wie volhardt tot het einde, die zal behouden worden. Wanneer men u vervolgt in deze stad, vlucht naar de andere; want voorwaar, Ik zeg u, gij zult niet alle steden van Israël zijn rondgekomen, voordat de Zoon des mensen komt. Een discipel staat niet boven zijn meester, of een slaaf boven zijn heer.
Dat word je ook toegeworpen. Momenteel hebben we het in het westen nog vrij gemakkelijk. Maar tijden zullen veranderen...
En om op de begin-post in te gaan: Geloof dat je het over mensen had... Dus God laat ik in dezen even buiten beschouwing, een huwelijk met de Heer lijkt me in dit aardse leven ook vrij lastig... Misschien ben ik jong en naïef, maar voor mezelf pik ik een partner niet uit op de eigenschappen die zij bezit... Je leert iemand kennen, en dan is er de vonk. Door welke eigenschappen dat komt kan ik niet vertellen, al weet ik wel een aantal dingen die dat teweeg kunnen brengen. Toch is dat niet leidend. Welke eigenschappen iemand ook bezit, als "de klik" er niet is, houd het voor mij op. En als de vonk wel overslaat, maakt het in mindere mate uit of alle eigenschappen feilloos bij elkaar aansluiten, dan kom je er vaak wel uit. Gelijkgestemde mensen gaat vaak goed. Tegenpolen gaat vaak goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 21:34
|
|
|
|
even t oorspronkelijk bericht weer naar voren halen;
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voor de lijst van enthousiastelingen even stukje naar boven scrollen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 21:55
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb een vaas gekocht,had teveel bloemen in huis  |
Je kan ook de bloemetjes buiten zetten... 
Net als ik.... ik heb 't laatst geraniums en passiebloemen gekocht voor in de tuin. Verder losse snijbloemen waarvan ik zelf iets leuks geknutseld heb... Vazen had ik nog...
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op zaterdag 12 juni 2010, 22:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 22:32
|
|
|
|
|
Een zomerjurkje met super gave schoenen !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 22:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Mieke!
Gefeliciteerd met je belijdenis! Met deze belangrijke stap om voor God te kiezen! En te leven!
Wat heeft iemands mening over yoga, wat toch een grote rol heeft gespeeld in Miekes weg naar de uiteindelijke keuze om belijdenis te doen nu te maken met de grote stap die Mieke heeft gezet om voor God te kiezen?
Waarom is het nou weer jammer dat er geen doop op volgt? Bij de ene kerk kiest men voor God door middel van de belijdenis, bij de andere kerk doet men dat door middel van de volwassendoop. Dát maakt voor God niets uit. God ziet het hart aan!
Hoe kan jij nu in Mieke's hart kijken om te denken dat je weet dat verlossing geen échte betekenis heeft voor haar, die het hoort te hebben?
Een beetje zelfonderzoek kan geen kwaad denk ik. Of heel erg veel zelfonderzoek, kan best wel nodig zijn, in sommige gevallen. Denk ik. Door zelfonderzoek, leer je jezelf kennen!!!! Dat kan erg belangrijk zijn. Ook en juíst in de omgang met anderen!!!!Want als je jezelf goed kent, kan je beter met anderen omgaan en anderen beter begrijpen en jezelf beter invoelen in anderen. En je kan ook beter over jezelf denken. En daar is niets mis mee. In de bijbel staat ook dat je van je naaste net zoveel moet houden als van jezelf.
Ik zeg ook niet dat door zelfonderzoek de duisternis van veroordeling weggaat. Bij sommigen kan wel de duisternis van te weinig zelfvertrouwen wegggaan. En die zelfvertrouwen is weer nodig om lief te hebben!
En natuurlijk is Jezus de enige weg....
Ik ben zelf niet zo'n fan van yoga. Dat was al zo vóórdat ik geloofde. Maar dat wil niet zeggen, dat ik niet een paar mensen die aan yoga doen, onder mijn vrienden heb. En zij weten dat ik er niet van hou, en respecteren dat. Net als dat ik hun ook respecteer dat zij er wel van houden.
Want Jezus wil ook dat wij elkaar respecteren, want respect, dat hoort ook bij de liefde.
Lieve Mieke,
Nogmaals heel erg gefeliciteerd met deze wel heel erg belangrijke stap!!!!
|
Lieve Shanita, wat een mooie heldere uiteenzetting. Dank je voor je goede woorden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 22:46
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Mieke, van harte gefeliciteerd met deze stap  |
Dank je Tessy!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 22:51
|
|
|
|
VROUWENCURSUS Alleen toegankelijk voor vrouwen. Let op vanwege moeilijk te accepteren onderwerpen en vaststellingen van de lessen, zal elke cursus slechts 4 cursisten accepteren.
Dag 1 Hoe hang ik een schilderijtje op? Stappenplan en diavoorstelling.
Benzine tanken zonder te morsen, kan dat? Groepsdiscussie.
Verschillen tussen schroevendraaier en mes? Verschillen tussen hamer en hoge hak? Oefenen met verschillende soorten gereedschap.
Is het genetisch gezien mogelijk dat zij file parkeert? Rijsimulator
De zinloze aankopen? Gat in de hand laten dichten: groepstherapie
Handtasje? Laat alles wat je niet nodig hebt er gewoon uit.
Dag 2 Tuinafval: groene of grijze bak? Diavoorstelling
Hij brengt bloemen mee: hij is gewoon aardig en heeft niks te verbergen! PowerPointpresentatie
Kaartlezen? Zet het uit je hoofd. Waar gebeurt verhaal van een vrouw die nog nooit weer thuis is geweest.
Instructieboekjes van audioapparatuur? Forum
Basisverschillen tussen je vader en je partner? Rollenspel
Het ideale winkelmaatje zoeken in je man? Accepteer dat dit niet mogelijk is.
Niet zeuren als hij later thuis komt Forum
Loslaten; hij doet de bril niet omhoog! Jij wilt toch droog zitten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 22:55
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | De Kerk
Ik wou dat de kerk weer de kandelaar was die ’t licht van Gods heiligheid droeg. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en God om vergiffenis vroeg.
Ik wou dat de kerk weer het vuurbaken was dat ieder de weg wees naar huis. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en ’t licht wierp op Golgotha’s kruis.
Ik wou dat de kerk weer de vissersvloot was die mensen zou vangen voor God. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en deed naar Gods grote gebod.
Ik wou dat de kerk weer de Koningsstad was heel hoog op de bergen gebouwd. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en ’t Woord bracht door God haar betrouwd.
Ik wou dat de kerk ‘t licht der wereld nog was zo helder, vrolijk en blij. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas. de kerk? … Maar de kerk, dat zijn WIJ!
E.IJskes-Kooger Uit: Als glas in de zon (1974!) |
Lief in alle eenvoud en veel van ons herkennen dat verlangen wel, denk ik, naar tijden van rust en zekerheid en vertrouwen. Vanmiddag in de stad kwam ik mensen tegen met een rood hesje aan waarop stond: Bidden helpt! Ik nieuwsgierig naar wat ze beogen met deze actie natuurlijk. Ze bedoelden kerk te zijn samen met wie dat wil en ze boden aan te bidden waarvoor je maar wilt. Met je met z'n tweeën of drieën dan is God in ons midden. Heerlijk eenvoudig. We hebben in de zon op straat, gebeden voor de dieren in de intensieve veehouderij. Om in deze rijke samenleving die schande eens en voor altijd te beëindigen. Ik vond dat even echt kerk zijn, midden in de stad, op straat.
|
|
| Naar boven |
|
|