ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 756 757 758 759 760 761 762 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:40

Na een jaar vakantie doet mijn printer het eindelijk weer.
Komende dagen magt hij weer aan het werk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:41

LEANNE226 schreef:
Moeten alle Keesjes op CM nu oppassen Maris? Clown smiley
Geweeeeeeeeeldige actie van het CWI........

Dat hadden ze in Friesland moeten gaan doen!!

Gewoon mokken met namen uitdelen aan alle bijstandsmoeders die nog een man nodig hebben...
Mok en man zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden...ruilen onderling niet toegestaan Clown smiley

Oh...en ik word wel een beetje tuureluurs van dat gepiep Mars, zo ver weg is het winkelcentrum nou ook weer niet! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:42

TESSYBEAR731 schreef:
Ik lust allebei natuurlijk! Engeltje smiley

De dames wilden koffie Clown smiley

Dus je gaf ze een bakkie pleur ?? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:44

CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).

De leeftijdsgrens daar kan k sowieso inkomen...en natuurlijk speelt uiterlijk mee in de keuze of iemand "voldoet" aan de eisen.
Maar ik zie gewoon niet waarom iemand die géén foto heeft bij voorhand al afgewezen moet worden...je kunt toch na een leuke chat of mailwisseling o.i.d gewoon om een foto vragen?

*Kun je daarna alsnog afwijzen* Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 15 juni 2010, 13:52
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:47

CROSSROAD317 schreef:
Dus je gaf ze een bakkie pleur ?? Lachende smiley

Psies! Maar dat dan weer niet te verwarren met de wens dat ze op hun snufferd zouden gaan...
en als we het daar dan toch over hebben; dat ze een bakkie slootwater krijgen betekent niet dat ze dus uit iedere sloot kunnen drinken...
Oh ja...en dan is het ook nog eens zo dat ze voor een Haags bakkie niet helemaal naar Den Haag hoeven Verraste, verbaasde smiley

Pff...zou der zelf zowat van doordraaien! Wat dus niets te maken heeft met de letterlijke zin van het woord draaien, zoals bij een draaimolen...
Niet te verwarren met een gewone molen, want die draait dus niet zelf...enkel de wieken...
En wat wieken dan weer zijn...?!

Aaargh...best nog moeilijk, die nederlandse taal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 15 juni 2010, 13:50
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:53

TESSYBEAR731 schreef:
Psies! Maar dat dan weer niet te verwarren met de wens dat ze op hun snufferd zouden gaan...
en als we het daar dan toch over hebben; dat ze een bakkie slootwater krijgen betekent niet dat ze dus uit iedere sloot kunnen drinken...
Oh ja...en dan is het ook nog eens zo dat ze voor een Haags bakkie niet helemaal naar Den Haag hoeven Verraste, verbaasde smiley

Pff...zou der zelf zowat van doordraaien! Wat dus niets te maken heeft met de letterlijke zin van het woord draaien, zoals bij een draaimolen...
Niet te verwarren met een gewone molen, want die draait dus niet zelf...enkel de wieken...

Aaargh...best nog moeilijk, die nederlandse taal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een arnhems meisje bij een haags bakkie?
Een deventerkoek bij een haags bakkie?
Rare mensen die hollanders Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:55

Jaja...stop maar met dat gepiep en geschop...Ik ga al!

Tosso! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:57

TESSYBEAR731 schreef:

Je zei dus nog net niet "pleur op met die zooi"
En gezien het stukje wat je hier boven schreef, moet het voor jou geen probleem zijn om de dames iets aan het verstand te brengen want de "woorden pleuren uit je muil", alsof het niets is ..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE304

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:10

PEACEDOVE820 schreef:
Hey luitjes,

Ik ben even nog onder voorbehoud wordt ws ingegipst over anderhalve week oude bot fractuur dus dan mag ik geen auto meer rijden....
Gebroken voet waar ik schijnbaar al maanden mee loop.....

Greets,
Peacedove

Verraste, verbaasde smiley Oh wat balen zeg Peace! Ik hoop dat het weer goed geneest dan! Sterkte! Kussende smiley

Laatst aangepast door
LIELIE304
op dinsdag 15 juni 2010, 14:10
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:10

MARISKA601 schreef:
Dadelijk staan hier alle mannen die "kees" heten op de stoep.
Hoveel zullen dat er zijn?
Ik heb maar 1 mok met de naam kees.

Ik laat ze er wel om vechten Knipoog smiley

Het gaat niet om de mok Maris maar om de inhoud! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:17

LEANNE226 schreef:
Nu begrijp ik waarom er mannen zijn.........heb je minder gezeur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ohh ik weet denk ik ook wel waarom er mannen zijn Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:18

LEANNE226 schreef:
Het gaat niet om de mok Maris maar om de inhoud! Knipoog smiley

De inhoud van mij of de inhoud van de mok? Knipoog smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:27

PEACEDOVE820 schreef:
Hey luitjes,

Ik ben even nog onder voorbehoud wordt ws ingegipst over anderhalve week oude bot fractuur dus dan mag ik geen auto meer rijden....

Greets,
Peacedove

hoe kom je nou aan een gebroken VOET? nou ja, hoe je eráán komt is niet zo belangrijk, maar hoe je er weer àf komt (anders dan amputatie Zieke smiley Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond )
maarreh...was er niet iemand die met jou meereed? wie weet heeft hij/zij een rijbewijs...

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 15 juni 2010, 15:47
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:49

CROSSROAD317 schreef:
Je zei dus nog net niet "pleur op met die zooi"
En gezien het stukje wat je hier boven schreef, moet het voor jou geen probleem zijn om de dames iets aan het verstand te brengen want de "woorden pleuren uit je muil", alsof het niets is ..... Knipoog smiley

Haha...das echt nog nooooooit een probleem geweest! Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 15 juni 2010, 14:50
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 14:51

PEACEDOVE820 schreef:
Hey luitjes,

Greets,
Peacedove

das balen! sterkte ermee joh...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 15:04

Ik neem mijn keesmok mee naar de hei.. wie weet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 15:12

RENSKE067 schreef:
ohh ik weet denk ik ook wel waarom er mannen zijn Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nu plaag je me weer ! Huilende smiley, smiley in tranen

Maar mijn humeur kan niet meer stuk,ik heb een blauwe envelop gehad met daarin de mededeling "geen aanslag opgelegd" Lachende smiley met blinkend witte tanden

Rijke vrouw daten? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRA206

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 15:25

....ik denk dat je pas werkelijk kunt zeggen wat je doet, wat je denkt, wat je beslist....als je voor t moment zelf staat, dan weet je hoe zwak of hoe sterk je in je principes staat,
drugsgebruik, huiselijk geweld, abortus, moord en allerlei themas
neem je standpunt in, hartstikke goed,
oordeel, maar veroordeel niet, dat doet God!

tegenwoordig denk ik bij vaak bij allerlei uitspraken van mensen als "dat zou ik nooit doen, nooit kunnen".....gefeliciteerd met een prestatie die je nog niet hebt geleverd, dat weet je niet!

Laatst aangepast door
SANDRA206
op dinsdag 15 juni 2010, 15:25
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 15:40

LEANNE226 schreef:
Nu plaag je me weer ! Huilende smiley, smiley in tranen

Maar mijn humeur kan niet meer stuk,ik heb een blauwe envelop gehad met daarin de mededeling "geen aanslag opgelegd" Lachende smiley met blinkend witte tanden

Rijke vrouw daten? Clown smiley

ohhhhh beter!
daten???? Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 15:48

RENSKE067 schreef:
ohhhhh beter!
daten???? Verliefde smiley

Ik zet je op het lijstje Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 16:30

LEANNE226 schreef:
Ik zet je op het lijstje Lachende smiley met blinkend witte tanden

pfffff waar hou jij geen lijstjes van bij Smiley die vol vragen zit

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 16:34

CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).

Het zal jullie misschien verbazen maar ik ben het ook met Chat(en jou)eens.Die grens komt trouwens vaak vanuit je hart,je voelt je nou eenmaal meer op je gemak bij de een dan bij de ander en er is niks mis mee om je hart te volgen Knipoog smiley

Maar dat heeft niets te maken met de figuren die hier puur selecteren op foto/uiterlijk
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE304

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 16:44

Maar om weer terug te komen bij het topic Knipoog smiley

Waar ik naar uitkijk:
3 Juli, de picknick op de hei! Iedereen weer zien! Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JEN698

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 16:47

*

Laatst aangepast door
JEN698
op dinsdag 7 september 2010, 21:42
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 16:55

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd denk ik dat je een denkfout maakt. Een fout, die door veel mensen gemaakt wordt. Die benoemen het enthousiasme wat mensen hebben na hun bekering vaak als eerste liefde. Is dat wel zo? Dat is net zo idealistisch als mensen die denken dat je voortdurend verliefd op elkaar moet blijven. Om de vergelijking door te trekken, verliefdheid gaat over op liefde en toewijding. En is dat niet pcies hetzelfde wat er met onze liefde voor God gebeurt?
In mijn ogen heeft de term "eerste liefde" meer met prioriteit te maken. God lief hebben boven alles. Zoals je partner je eerste liefde is, je belangrijkste liefde, zo wil God ook je eerste liefde zijn. Een liefde die alle andere relaties overstijgt. En dat is iets wat we in stand kunnen houden. Dat heeft niet alleen te maken met gevoel, met vuur, met enthousiasme. Maar meer met andere liefdes weren, liefde voor de wereld, liefde voor jezelf.

Mooi om dit zo te lezen.....zo had ik dat nog niet bekeken.
thx
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:04

TESSYBEAR731 schreef:
De leeftijdsgrens daar kan k sowieso inkomen...en natuurlijk speelt uiterlijk mee in de keuze of iemand "voldoet" aan de eisen.
Maar ik zie gewoon niet waarom iemand die géén foto heeft bij voorhand al afgewezen moet worden...je kunt toch na een leuke chat of mailwisseling o.i.d gewoon om een foto vragen?

*Kun je daarna alsnog afwijzen* Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:06

ik keek uit naar wat mijn ouders me als cadeau kwamen brengen vandaag!!
de studiebijbel in perspectief! Nu kijk ik er naar uit om erin te beginnen!

ik kijk uit naar a.s. weekend, kids bij papa, dus mama even tijd voor zichzelf en anderen!! Coole smiley met zonnebril

en natuurlijk naar 3 juli!! Gezellig!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:17

CHATULIEM619 schreef:
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.

We hadden eerder al vastgesteld dat sommigen een goede reden hebben om geen foto te plaatsen.
Dit betekent dan m.i. niet dat deze mensen niet willen dat anderen weten hoe ze eruit zien, je zult alleen iets meer moeite moeten doen om het voor elkaar te krijgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:22

EVA685 schreef:
Je hoeft niet bang te zijn,
al gaat de storm tekeer.
Leg maar gewoon je hand
in die van onze Heer.

Je hoeft niet bang te zijn
als oorlog komt of pijn.
Jezus zal als een muur
rondom jouw leven zijn.

Je hoeft niet bang te zijn
al gaan de lichten uit.
God is er en Hij blijft
als jij je ogen sluit.

En toch moet ik nog altijd huilen als ik dit liedje hoor, lees of zelf zing. Waarom, tja, het is gezongen op de begravenis van mijn zus en ik heb het jaren elke avond voor mijn zoon moeten zingen voor hij durfde te gaan slapen. Dit had ook een reden, maar dat wordt echt te persoonlijk voor hier.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:24

Ik knuffel vandaag mijn printer.
Hij doet n.l. wat ik wil. Clown smiley
Dat heeft hij het afgelopen jaar niet gedaan. Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 756 757 758 759 760 761 762 ... 6194 Volgende