| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 14:48
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Euh... volgens mij vergeet je Iemand  |
Oeps
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 15:39
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | braaf meepraten met de heer chatuliem en vooral niet tegenspreken!  | Dit is een uiterst gemene opmerking Renske. Ik ben vast niet de enige die zich hieraan stoort en ik durf er tenminste voor uit te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dit is een uiterst gemene opmerking Renske. Ik ben vast niet de enige die zich hieraan stoort en ik durf er tenminste voor uit te komen. |
Om met je eigen woorden te spreken: je kan hier ook niets meer zeggen zonder dat er iemand op zn teentjes getrapt is
Zullen we nu weer terug naar het topic gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dit is een uiterst gemene opmerking Renske. Ik ben vast niet de enige die zich hieraan stoort en ik durf er tenminste voor uit te komen. |
ach ja mag je vinden hoor en als er anderen zijn die mijn grapje niet kunnen waarderen hoor ik het wel maar jouw felle reactie zegt misschien meer over jou dan over mijn humor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel (juffrouw tok) Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) mariska601 lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209(onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 cor 299 rob325
42 aanmeldingen dus; 18 dames en 25 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
Geven jullie de schapen en hun lammetjes wel op tijd drinken
Ik hoop wel dat ze net zo goed volgen als dat mijn schaapjes doen. En Hannah......hedde dr nog zin an?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 1 juli 2010, 16:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:15
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Oeps  |
ja hoe kun je mij nou vergeten!!
of bedoelde je dat niet??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:25
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Geven jullie de schapen en hun lammetjes wel op tijd drinken
Ik hoop wel dat ze net zo goed volgen als dat mijn schaapjes doen. En Hannah......hedde dr nog zin an?  |
Liebe Hannah
Joke en ik Roos komen met 5 kids he..... tot zaterdag xxxxxxxxxx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:44
|
|
|
|
Vandaag definitief uitslag dat ik een huisje krijg nu uitzien naar de sleutels zodat ik gelijk aan de slag kan gaan. 

Mooi huisje heb ik he
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op donderdag 1 juli 2010, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:50
|
|
|
|
Alsof jouw uitspraken op het forum niet gemeen of kwetsend zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:51
|
|
|
|
Ik geloof dat de kikkers op zijn voor dat de picknick begint.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:14
|
|
|
|
Tjonge, wat maken we ons weer druk. Moet je niet doen met deze warmte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:17
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Voor mij is het verhaal wel duidelijk, ze zijn bang dat de jongeren de evangelische kant opgaan. En dat is voor hen nog erger dan heiden worden.Biddende jongeren beginnen nl vragen te stellen over God en geloof..... |
Wat een veronderstelling zeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:18
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Tjonge, wat maken we ons weer druk. Moet je niet doen met deze warmte!  |
Heir heir...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:23
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Er staan veel prachtige dingen in de Bijbel... Je blijft aan het ontdekken...
Deze kenmerken toch wel m'n levensopdracht... Ps. 19:15 - Wat mijn mond zegt en mijn hart overweegt, laat het U genoegen doen, HEER, mijn rots, mijn verlosser.
en
Mattheus 7:12 - Wat gij wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander.
Is het jullie wel eens opgevallen dat genoemde tekst dus in deze positieve variant in de Bijbel staat en niet zoals het spreekwoord zegt: 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'? Zie je het verschil tussen beide varianten? Mooi hé... |
Dat is mij nog nooit opgevallen. Zeker mooi zeg! Nog een tekst....
NBV Behandel anderen zoals je wilt dat ze jullie behandelen. Is het een verdienste als je liefhebt wie jullie liefhebben? Want ook de zondaars hebben degenen lief die hen liefhebben. -- Lucas 6:31-32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:25
|
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: Staar je niet blind op de hoogte van de berg, maar kijk naar God, Hij die bergen kan verzetten...
| TESSYBEAR731 schreef: | Eén in dezelfde strekking:
De berg waartegen je opziet, is een stuk minder hoog als je er samen met God naar kijkt! |
Wat mooi!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:26
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Vandaag definitief uitslag dat ik een huisje krijg nu uitzien naar de sleutels zodat ik gelijk aan de slag kan gaan. 

Mooi huisje heb ik he  |
Eh......wonen in een graf 
Geniet van je 'nieuwe' huisje, Anita!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:27
|
|
|
|
Als ik ooit ga trouwen en mocht er een dochter komen dan zou ik haar noemen naar Vera = Geloof, vertrouwen, waar en oprecht.
Als het een zoon zou zijn dan noemen ik hem naar Fredericus = Vrederijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:34
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jij vind het onzin Pieter, maar dat betekent niet dat het ook zo is  |
voor mij wel
stel nou dat jij je zoon Appelepap noemt, want dat betekend "grote leider van het volk" mooie naam, goede keuze.... maar nou groeit hij op tot een besluiteloos mens die zo erg met alle winden meewaait dat hij zelfs cda gaat stemmen...  dan kan hij 58x Appelepap heten, maar dat siert hem dan totaal niet.
daarom ben ik een voorstander van een naam geven die je leuk vind, zonder verder naar de betekenis te kijken want de kans dat dat goed komt is zeer minimaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:34
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Eh......wonen in een graf 
Geniet van je 'nieuwe' huisje, Anita!!! |
Het zijn Hunnebedden geen graf lieve meid. Dat was helemaal in joh nog voor jij er was. Je moet alleen denkbeeldig een deur zien en aantal ramen hier en daar heb je een hele mooie woning.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:42
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Het zijn Hunnebedden geen graf lieve meid. Dat was helemaal in joh nog voor jij er was. Je moet alleen denkbeeldig een deur zien en aantal ramen hier en daar heb je een hele mooie woning.  |
Een hunnebed is een pre-historisch graf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 17:43
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Het zijn Hunnebedden geen graf lieve meid. Dat was helemaal in joh nog voor jij er was. Je moet alleen denkbeeldig een deur zien en aantal ramen hier en daar heb je een hele mooie woning.  |
Al was 't voor m'n tijd, een hunebed is en blijft een graf hoor.
Zie volgende link: http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20030623_hunebedden01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:10
|
|
|
|
hellup ik heb me opgegeven voor de picknick...helaas is mijn vervoersmiddel waar ik mee zou komen uitgevallen... Ik heb heen een lift maar moet terug met de trein...nu is mijn vraag heeft iemand een plekje over en zou die mij op het station van Ede af willen gooien????
groetjes miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:32
|
|
|
|
Bij het voetballen is zelfs Jezus tegen ons want de Brazilianen hebben het enorme Jezusbeeld bij Rio de Janeiro gerestaureerd en het wordt nu verlicht in de nationale Braziliaanse kleuren. De meeste voetballers zijn ook nog evangelisch dus dit heidense land heeft geen schijn van kans.
Thomas, we weten nu waarom Nederland verliest
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 1 juli 2010, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:38
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Een hunnebed is een pre-historisch graf  |
Het lijkt wel een beetje een flinstone huis.........straks komt fred flinstone er uit hollen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:38
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel (juffrouw tok) Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) mariska601 lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209(onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 cor 299 rob325 visser278
42 aanmeldingen dus; 18 dames en 25 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
Hoop er ook bij te zijn. Zeeland moet toch ook vertegenwoordigd zijn? Wel een hele reis maar denk maar zo: Airco aan en gaan. Tot zaterdag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoop er ook bij te zijn. Zeeland moet toch ook vertegenwoordigd zijn? Wel een hele reis maar denk maar zo: Airco aan en gaan. Tot zaterdag. |
leuk, visser! wees maar blij dat je airco hebt, ik rijd zonder.......... tot zaterdag dan he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik bespreken van sterrenbeelden hier niet gepast. Ik zou jullie willen vragen dit niet verder uit te diepen hier. Wij doen niet aan astrologie hier |
Ach Chatuliem, niet zo zwaar aan tillen.....het was toch niet serieus bedoeld?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:45
|
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
Het adres:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) mariska601 lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin en kinderen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209(onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 cor 299 rob325 visser278
46 aanmeldingen dus; 18 dames en 26 heren en 1 aanmelding die (nog) niet op de lijst vermeld wil worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:49
|
|
|
|
Och ik dacht als echt een mooi huisje maar het is een graf is dat wel een hele mooie graf dan wil ik die ook als ik kom te sterven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:51
|
|
|
|
Maar goed nu even serrieus ik ga wonen in een tussenwoning met een voortuin en een grote achtertuin. Heb deze dagen al de meubels via markplaats opgezocht en opgehaald en vanavond kijken naar een 2x3 zits bruine bank en als dat goed is dan meenemen. Dan is nog alleen kijken naar een bed en dan is het plaatje bijna compleet van woonkamer en slaapkamer. Want in huis hoeft er weinig aan gebeuren hoef alleen wat meubels bijelkaar zoeken moet alleen wel de tuin op orde maken natuurlijk maar vind ik ook niet erg hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|