| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:46
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Als er werkelijk mannen zijn die enkel de vrouw achter de moeder willen zien, en de kids liever niet mogen ze van mij wegblijven Chat! Voor moeders namelijk, zijn net als bij vaders, die kinderen toch onlosmakelijk aan hen verbonden Ik ben vrouw en moeder...en het is echt niet zo dat ik meer of minder vrouw zou zijn zonder mijn kind. Maar hij hoort wel bij mij, en is mijn grootste prioriteit in dit aardse leven... Als een man mij dus enkel wil leren kennen zonder kind, dan kan ie op zen Rotterdams gezegd "een end gaan fietsen" 
Tess, die toch wel iets meer vertrouwen in het manvolk heeft dan dat.. |
een echte rotterdammer zegt: GAAT FIETSEN
vooral die t die rotterdammers gebruiken bij werkwoorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:47
|
|
|
|
[quote=PIETER649]ja, hoezo?[/quote
Ik wilde jouw uit (koelkast)lokken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Misschien willen de mannen niet zo graag voor kinderoppas spelen en vrouwen als vrouwen zien in plaats van moeders...... |
ik zeg niet gauw iets maar nu moet me toch ff wat van me hart; wat ben jij de laatste tijd negatief zeg kraak toch eens niet alles zo af ,vooral als je er zelf nog niks van meegemaakt hebt. valt me echt van je tegen hoor, geniet eens wat meer en laat een ander ook genieten van de goede dingen des levens.  en daar hoort bv ook een gezellige picknik bij er is niks mis mer moeder of vader zijn,jij bent uiteindelijk toch ook een ouder,krijg bijna meelij met je kids tsssssssssssss
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 4 juli 2010, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:49
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het ging hier over de Tour de France  |
de tour reed door zeeland, ik herinnerde mij dat van zeeland , waar ik gefiets heb. was idd een beetje oftopic.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Klopt, daar ga jij niet over. Het zou de tegenstanders van de kinderdoop echter sieren als ze ook eens radicaal durfden te zijn. Niet alleen lopen griepen over kinderdoop, door hen vaak minachtend " besprenkeling met water" genoemd, maar dan ook gewoon zeggen wat ze denken. En anders gewoon een keertje ophouden met afkraken wat voor een ander WEL heilig is.
dank u | I k denk dat je me veel kunt verwijten, maar niet dat ik geen duidelijkheid geef. Het is niet alleen een verschil in ritueel, maar ook een verschil in theologie en geloofsbeleving. Dit hebben we hier uitvoerig besproken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wel Chat... om de discussie op de spits te drijven, wil ik graag jouw antwoord op de volgende vraag :
In de bijbel staat: ..... wie geloofd zal hebben EN gedoopt zal zijn..... Mag ik concluderen dat degenen die "slechts" de kinderdoop gehad hebben, NIET aan deze voorwaarde hebben voldaan en dus NIET gered kunnen zijn? En dus naar de hel gaan?
Je mag volstaan met JA of Nee. (leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel) |
Kinderdoop of opdragen is voor God niet belangrijk. In de onschuld van de kinderen zullen ze gered zijn, kinderen van christenen, joden, moslims, boeddisten of zonder geloof. Het kind is tot een bepaalde leeftijd onschuldig, hij/zij heeft nog geen kennis van goed of kwaad..... Het is wel een voorrecht voor het kind dat het opgevoed mag worden met de bijbel als leidraad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 19:56
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wanneer sta jij eens in de keuken?? Als de koelkast geopend wordt zeker  |
Weet jij dat mijn man juist heel erg lekker kan koken Hij krijgt daar enkel de kans niet zo vaak voor aangezien mijn enige recht het aanrecht schijnt te zijn.....dus eis ik daar wel het alleenrecht op! Maar zo af en toe mag tie ook wel een keertje mijn domein betreden.Maken alle mannen trouwens zo' n bende van je keuken als ze koken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | I k denk dat je me veel kunt verwijten, maar niet dat ik geen duidelijkheid geef. Het is niet alleen een verschil in ritueel, maar ook een verschil in theologie en geloofsbeleving. Dit hebben we hier uitvoerig besproken. |
ik zeg niets over jouw duidelijkheid... ik vraag gewoon om een ja of nee.. das niet zo moeilijk toch??????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | een echte rotterdammer zegt: GAAT FIETSEN
vooral die t die rotterdammers gebruiken bij werkwoorden  |
Dat ligt eraan in welke tegenwoordigheid je het zegt Mars...
Ik zeg tegen jou: "Hij ken een end gaan fietsen" ... Tegen hem zelf: "Gaat een end fietsen...maar schiet wel op, want de toerjongens zijn al voorbij Zeeland!"....
Tess, die best een rasechte rotturdamsuh is...alzo mijn verbale taalgebruik
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 4 juli 2010, 20:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Weet jij dat mijn man juist heel erg lekker kan koken Hij krijgt daar enkel de kans niet zo vaak voor aangezien mijn enige recht het aanrecht schijnt te zijn.....dus eis ik daar wel het alleenrecht op! Maar zo af en toe mag tie ook wel een keertje mijn domein betreden.Maken alle mannen trouwens zo' n bende van je keuken als ze koken  |
Euh...Ja!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Weet jij dat mijn man juist heel erg lekker kan koken Hij krijgt daar enkel de kans niet zo vaak voor aangezien mijn enige recht het aanrecht schijnt te zijn.....dus eis ik daar wel het alleenrecht op! Maar zo af en toe mag tie ook wel een keertje mijn domein betreden.Maken alle mannen trouwens zo' n bende van je keuken als ze koken  |
Ik in ieder geval niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik zeg niets over jouw duidelijkheid... ik vraag gewoon om een ja of nee.. das niet zo moeilijk toch?????????? | Eerlijk gezegd heb ik er een hekel aan op de stoel van de Rechter te gaan zitten. Zoals je zelf een paar week geleden terecht opmerkte, is dat je tijdens een begrafenis nooit hoort, die is eeuwig verloren en gaat naar de hel. In feite stel je mij dezelfde vraag en in alle oprechtheid weet ik daar nooit een antwoord op te geven.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 4 juli 2010, 20:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd heb ik er een hekel aan op de stoel van de Rechter te gaan zitten. |
kunnen we dan afspreken dat je dat op dit forum ook niet meer doet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik open hierbij een nieuw topic over wielrennen. Liefhebbers kunnen hier hun verhalen kwijt over het wielrennen. |
Ik vind de Tour wel leuk als ze door gebieden gaan waar ik zelf geweest ben of zelfs gefietst heb. Ik geef overigens toe dat de Mont Ventoux door mij niet is beklommen.
Thomas, geen wielrenfan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:52
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tis maar de vraag wie je houdt, Willie of dat waterpistool  |
wat dacht je van allebei? je weet nooit wat er nog volgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:53
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dat ligt eraan in welke tegenwoordigheid je het zegt Mars...
Ik zeg tegen jou: "Hij ken een end gaan fietsen" ... Tegen hem zelf: "Gaat een end fietsen...maar schiet wel op, want de toerjongens zijn al voorbij Zeeland!"....
Tess, die best een rasechte rotturdamsuh is...alzo mijn verbale taalgebruik |
Ik ben geen rasechte rotterdamse, maar het accent ja dat heb ik al vanaf mijn 6de jaar. En ik woon al 33 jaar hier op de veluwe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 20:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Misschien willen de mannen niet zo graag voor kinderoppas spelen en vrouwen als vrouwen zien in plaats van moeders...... |
Weet je Chat, ik heb van mezelf helaas geen kinderen en ik vind het juist leuk om een kind in de gaten te houden. Misschien is dat ook wel een kunst, want ik zie daarin niet zozeer de last, maar hoe een kind is, het kind erachter... (Vind het zelfs zo leuk dat ik 1 dagdeel in de week vrijwilligster ben op een peuterspeelzaal en dat is een stuk intensiever omdat je er veel meer in de gaten moet houden). Ik geef toe dat 't niet niks is als je als alleenstaande vrouw een paar van die kleintjes hebt rondlopen, maar ik vind het ook fijn als ik een ander daarmee kan helpen !
En weet je Chatuliem, ik zou het duidelijker vinden als je opschrijft wat je nu precies bedoelt... want mocht je van plan zijn om naar de picknick te gaan, wie zegt dat jij voor kinderoppas moet gaan spelen ? Niemand die je daartoe verplicht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:00
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dat ligt eraan in welke tegenwoordigheid je het zegt Mars...
Tess, die best een rasechte rotturdamsuh is...alzo mijn verbale taalgebruik |
't was toch "opzouten" ? haha, sorry, ik kon het ff niet laten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:03
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | | Ben Ali Libi... nooit van gehoord, maar prachtig en indringend... Net als de gepassioneerde voordracht... Ik hoor nu al dagenlang nagalmen... 'Ben Ali Libi, de goochelaar'... |
Hij heeft ook echt bestaan: Professor Ben Ali Libi was de artiestennaam van de goochelaar Michel Velleman, in 1895 geboren in Groningen en in 1943 in Sobibor vermoord.
34313 Nederlandse Joden werden naar Sobibor gebracht. 18 overleefden de oorlog, waarvan twee vrouwen die in het kamp hadden gewerkt. De overige 16 waren meteen doorgestuurd naar andere kampen. Selma Wijnberg was een van de twee vrouwen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 4 juli 2010, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:04
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | 't was toch "opzouten" ? haha, sorry, ik kon het ff niet laten...  |
Ja, dat mogen ze ook nog ja!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERDA928
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ze komen idd rap voorbij. Ik zelf heb ook een paar keer mee mogen maken dat de profrenners door mijn durpke kwamen. Ronde Veenendaal-Veenendaal. |
Veenendaal een durpke?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:08
|
|
|
|
| GERDA928 schreef: | Veenendaal een durpke?  |
ik woon in de buurt van veenendaal, en noem het hier een durpke, met stadsalures. helaas heeft dat laatste gezelligheid van het durpke weggenomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:13
|
|
|
|
Wat was het heeeerlijk gezellig weer op de hei! Ik kwam helemaal vrolijk thuis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:16
|
|
|
|
t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan; Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kinderen Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304
Ik zet mijn leeftijd er niet bij
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op zondag 4 juli 2010, 22:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:23
|
|
|
|
tussen haakjes... er waren ook kikkers op de picknick. helaas veranderde niemand in een prins of prinses.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:25
|
|
|
|
| SUSANNE655 schreef: | hoi hoi
ja hahaha het is nu idd al weekend,de week gaat snel. ik weet niet of je nog wat leuks gaat doen,maar in ieder geval heel veel plezier. groetjes vanuit voorthuizen  |
picknick gehad he' (zie topic "agenda") En ja, was leuk !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | tussen haakjes... er waren ook kikkers op de picknick. helaas veranderde niemand in een prins of prinses.  |
*had de kikkers niet nodig*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:28
|
|
|
|
Mijn ex maakte een echt zooitje in de keuken. Ik heb hem es een keer in 3 uur tijd schoongemaakt. Hij had minder kastjes dan dat ik heb. En mijn keuken kan ik met alle kastjes erbij in 1,5 uur doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik heb het eens in frankrijk gezien, uren wachten met twee kleine kinderen.....en toen...zoef zoef en op de foto's thuis konden we zien wie voorbij kwamen.... Maar......het was wel erg gezellig om eens mee te maken! |
Gelukkig dat je nog foto's had gemaakt.... da's leuk voor de kids... Ik hoor ze bijna denken... "mama, was dat nou alles ? " haha, of viel 't mee ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | kunnen we dan afspreken dat je dat op dit forum ook niet meer doet? | Wijs mij dan aan met citaten waar ik iemand tot de hel verdoemd heb?
|
|
| Naar boven |
|
|