| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 14:36
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Voor velen is het weer vakantietijd... Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie heengaan en hoe ben je gekomen tot de keuze van je vakantiebestemming?
(Leuke) Vakantieverhalen zijn natuurlijk ook welkom.... |
Ik ga morgen op vakantie. Niet zo heel ver weg maar goed wel veel zin om even weg te gaan. Samen met mijn zus en kids. gaat helemaal goed komen. Tot over 2 weken................(als ik dat maar red zonder CM.........)
groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 14:44
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Rell heeft een (behoorlijk) grote CM pauze ingelast  | huh hoe bedoel je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:22
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Rotterdam is prima,kunnen we allemaal gaan sparen. Maar mijn voorkeur gaat erg sterk uit naar een zaterdagavond, hoef ik de volgende dag tenminste niet te werken! Enne.....we gaan van te voren wel ergens eten hè! Leuk,zo`n girls night out, ZIN IN!!! |
yep, zin in !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:23
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hah! Ik stem voor Rotterdam...16 t/m 18 Februari 2011  |
Da's niet op een zaterdag hoor Tess...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:25
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hey meiden,
Wie gaat er mee naar Lenette van Dongen! Vanavond ( 15 juli 2010) was ze op de televisie en erg herkenbaar en mega grappig. Ik heb nog niet gekeken waar of wanneer ze optreed , wil namelijk eerst inventariseren of er genoeg animo voor is!
Maar het is wel een echt vrouwen uitje, geen mannen of kinderen dus. |
Weet je wat ook leuk is, een topic op 't forum hier, alleen voor vrouwen...
mannen kunnen het lezen, maar niet reageren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:29
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jah...menn! Ik sta nog steeds perplex, maar de koffers staan klaar haha... Zo zie je maar, dat een enkel onderonsje met onze lieve Heer hele grote gevolgen kan hebben... En het wonder word alleen maar groter hoorde ik net...wij gaan komende week echt niets te kort komen!
Lieve Here God, en al Zijn engeltjes op CM...bedankt!
Oh...en die koffie die gaan we regelen Carin, komt goed!  |
Leuk Tess en Hannah, dat julllie samen gaan... Maak er wat van hee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Helemaal mee eens, moet er niet aan denken om geen baan te hebben ( sorry,voor diegene die wel willen werken maar niet kunnen of werkeloos zijn). Weet je hoe fijn het is om een keer geen wekker te hoeven zetten,zucht,lang leve de vakantie en het weekend natuurlijk! |
vakantie (en weekend) is pas echt leuk als je het vooruitzicht hebt om erna weer te gaan werken... daar kan ik over meepraten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 16 juli 2010, 15:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:39
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Tot over 2 weken................(als ik dat maar red zonder CM.........)
groet Mary |
Schijnt te kunnen...maar voor de veiligheid ga ik maar een week
fijne vakantie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | die goeie oude tijd was zo slecht nog niet he niet iedere vernieuwing is een verbetering |
Wel gemakkelijk al die luxe dingen, en we hebben het nog altijd druk. We zijn nog nooit klaar met het werk. Je gat dan automatisch weer meer achter de pc zitten, terwijl de vaatwasser draait
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Weet je wat ook leuk is, een topic op 't forum hier, alleen voor vrouwen...
mannen kunnen het lezen, maar niet reageren... | mannen kunnen reageren maar waarom zou ik me nog druk en kwaad gaan maken om sommige domme programma's. En dat vrouwen het schijnbaar zulk soort programma's uberhaut grappig vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:42
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Dat laatste is zeker waar. Het gaat meer om de kwaliteit van de omgang met elkaar. Onverdeelde aandacht werkt vaak goed bij het opvoeden. Het oprecht luisteren naar wat je kind bezighoudt geeft hem/haar het gevoel ertoe te doen en voelt zich serieus genomen. Door zichzelf uit te leggen wordt voor het kind zelf ook meer helder wat hij/zij echt wil en waarom. Wat ook goed werkt is uitleggen waarom je wilt dat je kind iets niet doet. Daarbij wordt voor jezelf ook duidelijk wat nou precies je motivatie is. De meest fantastische reactie kreeg ik van de vrienden van mijn zoon toen zij voor het eerst met de auto uitgingen en ik hen ging uitleggen waarom ik vond dat ze voorzichtig moesten zijn en geen risico moesten nemen. Het was even stil nadat ik zei: "kan je je voorstellen hoe je ouders en je zus zich zouden voelen als er met jullie iets gebeurd? Weet je wel hoe kostbaar en dierbaar jullie zijn en hoeveel ervan jullie wordt gehouden?". "ehhh, je bent hartstikke gek maar we houden wel van je, hoor" baste de 'Bob' van het span en verlegen grijnzend keken ze van elkaar naar mij en weer terug. Een prachtig moment...Zeg gewoon hoe het zit...doe niet geheimzinnig, wees open en blijf belangstellend, niet veroordelend maar leg hen jouw bezorgdheid uit... In de puberteit reageren ze wel stoer of kribbig maar de boodschap komt wel aan. |
mooi stukje Mieke... Ik vermoed dat het niet luisteren naar een kind toch vaker voorkomt dan je denkt. Uitleggen waarom je wilt dat je kind iets niet doet vind ik ook super belangrijk... ik heb dat pas in de praktijk gezien bij een C.M. moeder en ik moest bijna huilen, zo goed vond ik dat ze dat deed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat me te ver om hun strijd nu boven andermans strijd te verheffen. Misschien omdat je er mee te maken hebt, dat het je zo raakt, maar ik kan je vertellen dat er veel mensen zijn die strijd in hun leven hebben. En nooit is de oplossing, geef maar op en geef er maar aan toe, want je kunt er toch niks aan doen. Dan veroordeel je ze tot een leven wat in mijn ogen niet van God is. Naast elkaar staan is altijd de oplossing en als je ze laat vallen, ben je nooit goed bezig. En in mijn ogen laat je ze vallen als je niet voortdurend wijst op de liefde van Jezus. |
Waarom wijzen op de liefde van Jezus ? Natuurlijk is het belangrijk dat mensen Jezus leren kennen (al gaat dit topic over homo's en zijn er die Jezus wel kennen) Waarom niet wijzen op de liefde van mensen om ons heen ? Als je zegt "wijs ze op de liefde van Jezus" en je laat ze vervolgens vallen, waar ben je dan mee bezig ??? Ik kan het mis hebben hoor, maar is het niet zo dat Jezus ons dat voorbeeld gegeven heeft... ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Lieve mensen, even een nuchtere opmerking van mijn kant ( ja, dat kan ik wel!), We komen er nooit uit in deze discussie, dat zal pas in de Hemel zijn als er geen veroordelingen meer zijn onder elkaar en we geen liefdesrelaties meer aangaan! Ik beken schuld dat ik zelf ook erg fel hier ben geweest maar dat komt omdat het mijn hart heeft. We moeten niet proberen elkaar af te gaan troeven met bijbelteksten maar juist naar elkaar omzien in liefde en respect. Wie zonder zonde is werpe de eerste posting......
Wel wil ik ook graag even kwijt dat ik het wel heel mooi vond en vind hoe hier gereageerd word, volgens mij leeft het onder de meesten van ons. (En natuurlijk bedoel ik dan niet de kwetsende opmerkingen!) |
Ik vind dat je hier een onterechte tegenstelling creeërt. Alsof je bij een liefdevolle, respectvolle benadering geen bijbelteksten kunt plaatsen.
Ik vind de uitdrukking "aftroeven met bijbelteksten" vreemd klinken voor iemand die zijn of haar leven op de bijbel wil baseren. Als je wilt leven naar bijbelse maatstaven dan moet je weten wat erin staat. En als je er niet uitkomt kun je samen zoeken naar wat er allemaal in de bijbel geschreven staat. Maar om dat nu "aftroeven" te noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:58
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | mannen kunnen reageren maar waarom zou ik me nog druk en kwaad gaan maken om sommige domme programma's. En dat vrouwen het schijnbaar zulk soort programma's uberhaut grappig vinden. |
je bent gewoon jaloers.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 16:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ja klopt!! WERKEND schitterend woord!!!
nu zullen er wel weer zuurpruimen zijn die beweren dat het er een ander woord werd bedoeld, maar dat kan niet! Als je niet WERKEND bent, heb je ook niets aan je WEEKEND want dan is iedere dag hetzelfde. en werken is voor mij bijvoorbeeld gewoon mn hobby! |
Jij verdient de hoofdprijs!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 16:19
|
|
|
|
Soms lees ik hier op cm( een christelijke site??!!) dat mensen waarden en normen nastreven.
Nu is mijn vraag hoe mensen het dan met hun geloof/waarden en normen kunnen rijmen om naar de gekste programma's te kijken en te gaan?
onder de knipoog van dat je het als een zogenaamde kwinkslag moet zien of niet jaloers moet zijn.
Jaloers ben ik in ieder geval niet als je je eigen te kijk zet in sommige programma's
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 16:56
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dat valt mee hoor,ze kan er makkelijk bij want ze groeien al door dr bovenlip.......  |
wat? het haar of d'r tanden....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 16:56
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | zie je Grif, klinkt een beetje als mijn deal toch? Jij je baard eraf ik haal het haar van mn tanden...  |
hadden wij een deal, dan? wéér iets waar ik niks van weet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:18
|
|
|
|
Vakantie, vakantie, vakantie, moet nog 4 weken werken voordat ik vakantie heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:24
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | Beste Anita, ben net terug uit Zeeland. Wie weet zit jij er ook en reageer ik veeeeeeeeeeeel te laat. Veere, erg leuk stadje, Vlissingen..Muzeeum is erg mooi en informatief en de stadswandeling obv een gids, erg leuk om te doen.Mooie hofjes o.a Subtropische tuin in Vrouwenpolder, stadje Goes, heel gezellig evenals Zierikzee. Renesse gezellige badplaats, mosslen eten bij de Molen in Serooskerke, duiken in Grevelingermeer Domburg, leuke badplaats, In Kamperland, waar ik zelf was, zit een bierbrouwerijtje. De boerderijwinkeltjes en de zelfplukboomgaarden. Eten bij de Ouwe Veerse Stoep in Kamperland end e bruinvissen bewonderen, soms zeehonden. De Griek in Kamperland. Zeeuws Vlaanderen : vooral Sluis.wauw.wat een enig stadje met een ster-rest. en super pannenkoekenrest. Maar het leukste blijft: kennis maken emt de locale bevolking. Gewoon een praatje maken op straat. Enig!!!!!!
En uiteraard, gedeelde 1e plaats: het strand en de zee..
hele fijne vakantie ,als je nog niet weg bent.
groet Alous |
Okeeeeeeeeeeee Alous
Goed reclame gemaakt voor de mooiste provincie van het land.
WIE GAAT ER NOG MEER NAAR ZEELAND?
KOM EN BEWONDER
WELKOM.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | coming!! (en ja carien; han het-er zin an!! alleen eh.... degene waar ik de reservering van krijg komt maar niet online; dus misschien een ander plekje boeken morgen voor we wegrijden? avontuur is avontuur tenslotte; dus we wagen t er maar op.......) |
Heej meiden, ik hoop dat ik nog op tijd ben Ik wens jullie een hele leuke, gezellige vakantie toe. Maak er wat van, maar dat gaat jullie zeker lukken. Fijn Han dat je dr zin an hebt. Groetjes Carien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:38
|
|
|
|
Ik vraag me af in hoeverre het verstandig is om met de hitte die boven frankrijk hangt , zulke zware inspanningen te doen.
Het wordt een gewoon mens afgeraden om zware inspanningen te doen bij hoge temperaturen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:40
|
|
|
|
is Hannah er inmiddels al achter waar ze heen gaat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:46
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | is Hannah er inmiddels al achter waar ze heen gaat?
 |
nee grif, maar een avonturier komt altijd ergens uit toch? er springen in elk geval twee verwachtingsvolle kleuters door de kamer, dus t komt vast helemaal goed!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 16 juli 2010, 17:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:54
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nee grif, maar een avonturier komt altijd ergens uit toch? er springen in elk geval twee verwachtingsvolle kleuters door de kamer, dus t komt vast helemaal goed! |
zolang je tomtom maar weet waar je heen moet, kom je er wel. 't zal jullie goed doen!
alles is veel voor wie niet veel verwacht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:57
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Da's niet op een zaterdag hoor Tess...  |
Nou je t zegt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 17:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | zolang je tomtom maar weet waar je heen moet, kom je er wel. 't zal jullie goed doen!
alles is veel voor wie niet veel verwacht. |
Tom die kennen we niet, maar we hebben tot nog toe weing verwachtingen gehad en meer gekregen dan we ooit hadden durven dromen...dus zelfs zonder Tom komen we der wel
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 16 juli 2010, 18:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 18:04
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | huh hoe bedoel je?  |
Nou ja ehh...hijs dus niet meer op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 18:23
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hadden wij een deal, dan? wéér iets waar ik niks van weet...  |
ik wist het Grif, je zit in de ontkenningsfase...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 18:25
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | ik wist het Grif, je zit in de ontkenningsfase...  |
ontkenningsfase voor wat? en wat is de volgende fase?
|
|
| Naar boven |
|
|