| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:50
|
|
|
|
Ik ben aan het lezen: Wie kan er aarden hier beneden?
Gaat over de betekenis van de hemel.... Veel mensen verklaren niet meer in de hemel te geloven. hoe kon het zover komen en vallen er oorzaken aan te wijzen? Is het omdat mensen genoegen nemen met het kleine geluk van allerlei aardse en tijdelijke genoegens? Wat zijn de gevolgen daarvan? kortom: een boeiend boek....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:51
|
|
|
|
Woensdag 21 juli
TOTDAT JE HART ZINGT!
IK ben blij om je te zegenen en te helpen, twijfel niet als je bidt. Je gebeden zullen worden verhoord, MIJ behoort alle macht toe. Zeg dat dikwijls en geregeld tegen jezelf. Zeg het totdat je hart van vreugde zingt vanwege de bescherming en de kracht, die het voor je betekent. Zeg het totdat alleen door de kracht van die belijdenis alle kwaad, dat tegen je gericht is, wordt teruggedreven en tenietgedaan. Gebruik het als een strijdkreet. Alle macht is gegeven aan MIJN HEER. Alle macht is gegeven aan MIJN VRIEND. Alle macht is gegeven aan MIJN REDDER en dan ga je verder naar de overwinning.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:53
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Evangeliseren doe je vanuit je hart Susannah, niet om zomaar even je tijd te vullen en het straatevangelie is best wel moeilijk, ik heb het zelf 1 jaar gedaan, erg fijn om te doen, maar die vragen van mensen, ik wist soms geen antwoord en ben toen gestopt en op deze manier, die ik nu doe op de pc en in m.n vrijwilligerswerk, denk ik dat dit de weg voor mij is. Lees goed....denk ik..... Is er bij jou in de omgeving een Inloopcentrum, leuke gastvrouw kun je daar zijn en je kunt er tevens evangeliseren, is anders dan op straat! |
Denk je niet dat ik dat vanuit mijn hart zou doen dan ? Of begrijp ik je daar niet ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:56
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Met een beetje mazzel....
Zit ik morgen weer aan een overheerlijke tulband  |
Geniet er maar van dan, want volgende week is het bbq tijd ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:57
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Aan alle CMers die op 20 augustus NIET mee kunnen te bbqen bij Erika de volgende oproep;[u]
Wie gaat er mee wokken op zaterdag 21 augustus in Veenendaal ? |
LEUK!!! Alleen, de wok in Veenendaal vind ik zelf niet errug geweldig...! Die in Elst is 10x zo lekker...! Dus.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:00
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Het thema voor de New-Wine conferentie :
Thema 2010: Vrijheid
Vrijheid is één van de belangrijkste waarden in het leven. Vrijheid om te zijn wie je bent. Vrijheid om te zeggen wat je denkt. Vrijheid om te kiezen wat je wilt. Tegelijk ervaren we vaak dat we niet zo vrij zijn. We worden bepaald door ons verleden, zijn gebonden door verkeerde gewoonten of gaan gebukt onder schuldgevoelens. We staan onder invloed van mensen in onze omgeving, van de media en de cultuur die ons omringt. Jezus Christus is in deze wereld gekomen om ons echt vrij te maken en te worden zoals God ons bedoeld heeft. Toch worstelen ook christenen ermee dat zij op bepaalde terreinen van het leven niet vrij zijn. Paulus schrijft: ‘Christus heeft ons bevrijd opdat wij in vrijheid zouden leven: houd dus stand en laat u niet opnieuw een slavenjuk opleggen’ (Galaten 5:1), en ook: ‘Waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid’ (2 Korintiërs 3:17). Juist wie echt vrij is, heeft ruimte om een ander te dienen. Tijdens de zomerconferentie 2010 staat deze vrijheid in Christus centraal. Ware vrijheid in ons eigen leven en in de kerk en de samenleving. |
Zeker afgestemd op de eo jongerendag, die had ook al als thema: "vrijheid"...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:06
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Aan alle CMers die op 20 augustus NIET mee kunnen te bbqen bij Erika de volgende oproep;[u]
Wie gaat er mee wokken op zaterdag 21 augustus in Veenendaal ? |
21 aug. is toch ook dat dagje strand in Simonshaven ?? Ik weet nog niet waarheen ik ga...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:06
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Mooi Mario Weer eens heel wat anders hè. Bedankt dat je het over wilde nemen, echt tof van je
Groetjes van Eva. |
ik heb je bijdragen graag gelezen....en ... ....ik zie dat je nog gewoon verder gaat...
toppie !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:07
|
|
|
|
zien jullie het ook ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:09
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | zien jullie het ook ??
 |
hahaha 999ste bericht misschien... ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Geniet er maar van dan, want volgende week is het bbq tijd ....  |
eeehhh... vanavond ook al(weer)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | zien jullie het ook ??
 |
boeh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:11
|
|
|
|
oeps 1000, nu op naar de 1111, maar dat red je niet ben ik bang...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:15
|
|
|
|
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Man, wat klets jij een end weg zeg
Ik hoef er nog maar 38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:15
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | 21 aug. is toch ook dat dagje strand in Simonshaven ?? Ik weet nog niet waarheen ik ga...  |
Misschien kun je het combineren?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Aiaiaiaiai!Zeeeeeeer pijnlijk! Mag ik u vriendelijk doch enigszins dwingend om een foto van het aangedane lichaamsdeel verzoeken?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Iets heel anders;
Ik ga morgen met mijn kat naar de dierenarts en misschien is het dan haar laatste dag, heb haar ruim 15 jaar . Ze heeft artrose en een hernia maar krijgt daar wel medicijnen voor. Voor mijn idee heeft ze pijn en wil daarom morgen een eerlijk advies van de arts. Zie er erg tegenop, willen jullie aan mij ( en aan mijn kat ) denken? |
Sterkte Carin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:21
|
|
|
|
Ik ga morgen met mijn kat naar de dierenarts en misschien is het dan haar laatste dag, heb haar ruim 15 jaar . Ze heeft artrose en een hernia maar krijgt daar wel medicijnen voor. Voor mijn idee heeft ze pijn en wil daarom morgen een eerlijk advies van de arts. Zie er erg tegenop, willen jullie aan mij ( en aan mijn kat ) denken? |
Zeker wil ik dat,sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:21
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Man, wat klets jij een end weg zeg
Ik hoef er nog maar 38 |
moet ook erg mijn best doen om jou voor te blijven...... heb er alleen te weinig tijd voor.....kan alleen s avonds maar....
maar dat ik boeh zei had een reden hoor.....whahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:23
|
|
|
|
Ik hoop dat het meevalt voor je Carin. Wens je veel sterkte, voor jou en je kat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:23
|
|
|
|
sterkte meid.......ik denk aan jou en aan je kat...
knuffel voor jullie beiden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:25
|
|
|
|
Ah, wat erg. Sterkte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nee, dat waren wij natuurlijk niet Die sangria was trouwens wel heerlijk!  |
Hoe laat en wanneer had jij het vliegtuig, heen en terug graag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:30
|
|
|
|
Management is de dingen goed doen; leiderschap is de goede dingen doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:33
|
|
|
|
| MOTORMUIS997 schreef: | Misschien kun je het combineren?!  |
Nee, dat wordt te duur, moet ook op mijn centen letten he'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:36
|
|
|
|
Liefde is een luxe die je je pas kunt veroorloven als al je vijanden zijn uitgeschakeld. Tot die tijd is iedereen van wie je houdt een gijzelaar die je moed ondermijnt en je beoordelingsvermogen aantast. -Orson Scott Card-
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:41
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | moet ook erg mijn best doen om jou voor te blijven...... heb er alleen te weinig tijd voor.....kan alleen s avonds maar....
maar dat ik boeh zei had een reden hoor.....whahaha  |
Oh...ik dacht dat je het dit keer gewoon es kort en krachtig wilde houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|