ChristianMatch

Forum

Het beste van YouTube
Ga naar pagina Vorige 1 ... 966 967 968 969 970 971 972 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:39

LEPELTJE037 schreef:
Welliswaar al tig keer gezien, maar hij blijft erg goed! Clown smiley

Deze is wellicht ook een leuke om naar een station toe te komen... maar of je dan nog verder met de trein wilt, is vraag twee.

http://www.youtube.com/watch?v=jf3NyBthzr4
http://www.youtube.com/watch?v=O3PH75lKNWk

Tsja, en in sommige gevallen kun je beter niet de roltrap gebruiken...

http://www.youtube.com/watch?v=oRBchZLkQR0

Maar weet wel hoe je de roltrap dient te gebruiken, als je'm dan toch wilt gebruiken...

http://www.youtube.com/watch?v=J3ZbfS1kB34
http://www.youtube.com/watch?v=KLd-rJMoeko
http://www.youtube.com/watch?v=hTdVo-bqSOI

Vind mijn filmpje toch veeeeeeel leuker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:47

RENATA526 schreef:
Had niet gedacht op cm een wolf tegen te komen, is toch gebeurd.

hey Renate..
wat rot voor dat dit je overkomen is... Gefrustreerde smiley
sterkte...!!

groetjes mieke.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:49

Op verzoek dan toch maar een apart topic hierover;

Het plan is om op zaterdag 21 augustus te gaan wokken ergens in centraal Nederland .
Tot nu toe gaan mee;

Motormuis
Anoniempje
Carin
Anita
Wadriaan
Mario
Lepeltje
Adrianne

Het gaat alleen door als er meer mensen zich aanmelden,dus aarzel niet en reageer!

Laatst aangepast door
CARIN303
op woensdag 4 augustus 2010, 19:22
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 12:51

Renate....als het een boze wolf is dan doen wat Tessybear schrijft hè, Even CM op de hoogte brengen, er wordt goed op ons gepast namelijk!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:14

Mooi en herkenbaar, Marieke...

Weet je wat bleek toen ik die muur tegenkwam?
Dat God erachter stond en samen met mij steentje voor steentje de muur weer wilde afbreken, zodat ik mocht leren van iedere steen...
En opnieuw kon gaan opbouwen zonder dat de weg dicht gemetseld werd!

http://www.youtube.com/watch?v=fJCyijiB4OA
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:23

ken je dat...van die momenten dat je even helemaal in je element bent?
Dat je even alles om je heen vergeet en lekker uit je dak gaat!

Deel het hier, leuk!!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:24

Maandagochtend 8.47 uur...

Ik draai de deur open...
Stap binnen, stamp de sneeuw van mijn voeten en gooi mijn schoenen uit.
De zware boodschappentas zet ik op de eettafel, en ik loop naar de kapstok om mijn jas op te hangen. Onderweg terug pak ik de boodschappentas weer op en loop door naar de keuken, waar ik het ding met een klap op het aanrecht zet. Ik zet de waterkoker aan voor een kopje thee en begin met het opruimen van de boodschappen. Na het laatste pak melk in de koelkast gezet te hebben, schenk ik het inmiddels gekookte water in een beker en haal er een paar keer een theezakje doorheen.
Met de beker thee plof ik neer op de bank om even uit te puffen en te genieten van de rust. Uk is op school, dus ik heb ruim drie uur de tijd om....*zucht*...het huishouden te doen!! Niet dat ik er veel zin in heb, maar het moet toch gebeuren!
Ik gooi de laatste slok thee achterover en sta op om de stofzuiger uit de kast te trekken...
Eerst even een lekker muziekje! Ik trek de kast open om de stereo aan te zetten en terwijl ik onderweg ben naar de stofzuiger schalt Boyzone's "Love you anyway" door de speakers. Heerlijk!! een klein beetje jeugdsentiment...Coole smiley met zonnebril
Ik sleur de stofzuiger achter me aan de gang in en steek de stekker in het stopcontact. Druk op de bewuste knop en het gezoem van een hardwerkende stofzuiger klinkt door het hele huis en overstemt zowat de stereo...
Terwijl het ding gehoorzaam achter me aan rijd, trek ik hem behendig door de kamer en zie al het stof zo het apparaat in verdwijnen "Hah!! Degene die dat ding ooit uitgevonden heeft moeten ze echt een lintje geven" denk ik bij mezelf..."Als ie nog leeft dan!"
Plotseling komt er een groot geruis uit de slang, er zit iets vast in mijn stofzuiger en er komt geen pluisje meer doorheen! Balend druk ik hem uit en probeer tegen beter weten in door de mond in de zwarte buis te kijken waar het probleem zit.
Alsnog verbouwereerd over het feit dat ik niets zie, trek ik het geheel uit elkaar en kom erachter dat er een kattenspeeltje de stang in gekropen is en de gehele doorgang blokkeert. Met de stang in mijn handen ga ik hevig staan schudden in de ijdele hoop dat de muis er vanzelf uit valt...
Mijn aandacht word getrokken naar de stereo, waar nog steeds hetzelfde nummer uit schalt.
"It's unbelievably hard to love you, but I love you anyway" zingen Ronan en consorten me toe. Nog steeds met de stofzuigerstang schuddend begin ik voorzichtig de woorden mee te zingen..."I've been tryin'so hard not to love you, but I love you anyway"...
Ik trek de conclusie dat de muis echt niet uit zichzelf uit de stang zal komen en lichtelijk geïrriteerd gooi ik het ding op de grond. Nog steeds galt de stem van Ronan door de kamer, en ik moet aan mezelf toegeven dat mijn irritatie afneemt door de vrolijke klanken van de muziek Weer begin ik mee te zingen! Eerst voorzichtig, en dan al snel wat harder...
Heerlijk, niemand die kijkt en ik kan mezelf er even helemaal aan over geven. Voorzichtig beginnen mijn voeten op het ritme mee te stappen...
De stofzuigerstang, die inmiddels behoorlijk in de weg ligt voor mijn zo ritmische voeten, pak ik van de grond en tot mijn grote genoegen valt zonder enig ogenschijnlijke moeite de op de grond. "Yesss"...ik kan mijn vreugde niet meer op en begin nog enthousiaster te dansen! De stofzuigerstang laat ik fungeren als "microfoon" en na een flinke hap lucht uit mijn longen getrokken te hebben begin ik uit volle borst mee te zingen..."You're hurtin'me babeh, You're drivin'me crazzyyyyyyy"
Ik ga er helemaal in op, en voor een klein moment waan ik me een wereldberoemd zangeres! Zo één die nooit zelf hoeft te stofzuiegn omdat ze zwemt in het geld en een huishoudster in dienst heeft die niet alleen voor haar stofzuigt, maar ook nog eens wast, strijkt en zelfs voor haar shopt als ze er zelf geen zin in heeft...
Nog steeds uit volle borst mee zingend constateer ik dat er een geluid in de stereo zit wat er niet in hoort! Ik stap uit mijn droomwereldje en zet het volume van de stereo lager...het rare geluid blijkt het rinkelen te zijn van de telefoon...
Ik gooi de stang weer neer op de grond en neem op...
Het is vriendin..."hoe laat hadden we nou afgesproken?" Oeh...das waar, we zouden samen gaan shoppen!
Ik begrijp dat ze al onderweg is, en ik leg haar uit dat ik echt nét op het punt stond om te vertrekken...
Ik gooi de hoorn erop, ren naar de gang om mijn jas en schoenen aan te trekken, en pak mijn tas.
Terwijl ik naar de stereo loop om deze uit te doen, concludeer ik dat de stofzuiger nog steeds midden in de kamer ligt. Ik slaak een diepe zucht...dat stofzuigen...dat was echt wel nodig!
Ik pak mijn tas weer op en loop de deur uit. Toch niet gestofzuigd... Maar hey! het was het waard, want voor even...heel even...was ik een wereldberoemd zangeres,
zoals wel vaker...als niemand het ziet!
En dat stofzuigen?... Ach! dat kan ook 's middags wel... Een glimlach vormt zich rond mijn mond...misschien is het dan toch beter als ik dan de stereo maar uit laat! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:31

Wow, mooi verhaal Tess.
De volgende keer dat ik je zie vraag ik een foto met handtekening van je ( moet je wel eerst even zingen hè).

Als ik denk dat niemand me ziet - en dat gaat al gauw als je alleen woont - dan praat ik tegen de bloemetjes op mijn balkon.
Zeg dat ze zo prachtig zijn, dat ik van ze geniet en dat ze maar groot mogen worden.
En als ze dan water over hun koppies krijgen dan hoor ik ze juichen, joehoe....wat heerlijk is dit,zo`n fijne douche!

Bij de dode blaadjes bied ik mijn excuses aan, sorry jongens, heb ik je toch te weinig water gegeven, het spijt me.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:49

LEANNE226 schreef:
Nou nee bedankt,ik wacht nu op iemand en die heeft "slechts" 7,5 uur vertraging..........zo lang kank nie zwaaien hoor!

En, is hij weer veilig thuisgekomen, Leanne?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:52

CARIN303 schreef:
En, is hij weer veilig thuisgekomen, Leanne?

Nog steeds niet Carin.......geen vliegtuig,wel vliegtuig,geen piloot......maar ik ben geduldig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 13:53

LEANNE226 schreef:
Nog steeds niet Carin.......geen vliegtuig,wel vliegtuig,geen piloot......maar ik ben geduldig Knipoog smiley

Meen je niet? Stomme vliegtuigen Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:05

JONATHAN890 schreef:
eet smakelijk !! en jouw overgave voor de kinderen, jouw staan in dit leven, jouw woorden die je spreekt, jouw tijd die ja aan anderen geeft
is jouw vasten.... toppie !!

niet teveel veren hoor jonathan......... Verlegen lachende smiley
je zou eens moeten weten hoevaak ik fouten maak!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:07

Hey Suus,

Onderstaande tekst hangt in mijn toilet op het memobord;

God houdt zoveel van je, dat Hij je neemt zoals je bent....

....maar Hij houdt teveel van je om je zo te laten!

Sterkte in je ontdekkingsreis, het is een weg met veel kuilen waarover je struikelt maar ook een weg met bergen waar je naar mag uitkijken.
Als je boven op zo`n berg staat en je ziet de bestemming waar je heen gaat vat je weer moed voor de rest van je reis.

Houd vol, houd moed, tank bij maar ga vooral door.
Je bent niet alleen, God loopt met je mee!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:08

WILLIE400 schreef:
Ik ga in oktober weer bidden en vasten voor 10 dagen en ervaar dat als geweldige tijd met God.
Even geen werk, hobby's maar tijd voor relatie met God.
Was voor mij ook een manier om meer diepte in mijn beleving te krijgen aan de ene kant en stuk relativering aan de andere kant.

willie

Dit spreekt mij ook enorm aan maar durf die stap nooit te nemen, ben altijd bang dat het toch niets voor mij is.
Wil je je ervaringen delen als je terug komt, Willie?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:35

Suus,
ik moest even zoeken, maar heb mijn reaktie op een stukje van jou terug gevonden...
ik hoop dat je het nog een keer doorleest, en dat je er wat aan hebt...

SUSANNAH475 schreef:
"Het is niet zo moeilijk als je denkt" ?

Nou, ik denk als je mijn achtergrond beleefd zou hebben dat het een stuk moeilijker voor mij is dan jullie misschien denken.
Ik heb moeten vechten voor mijn identiteit, heb altijd het gevoel gehad dat ik er niet mocht zijn.

Dat was het verleden en ik ga naar de toekomst, maar ook nu worstel ik nog wel met het geloof, zeker als het raakvlakken heeft met identiteit.
Mag ik er wel zijn ? Dat was in 't verleden telkens mijn vraag.
Nu weet ik diep van binnen dat God van mij houdt... zoals ik ben.
Ik geloof in Jezus, dat Hij (ook) voor mijn zonden is gekruisigd, gestorven en begraven en weer opgestaan.
Ik raak er in de war van soms als ik de reakties hier op 't forum lees, wat moet ik loslaten ? "die besmette zondige ik" ? ...daar snap ik soms niks meer van... denk dan dat ik m'n identiteit moet loslaten en daar pas ik voor.
God heeft me gewild, anders had ik dit niet geschreven... en er is hoop, want God heeft een plan ook met mijn leven.
Wilde dit ff kwijt, wees een beetje voorzichtig met mij... ik vat de dingen soms anders op als dat ze bedoeld zijn.

Nog een week en dan verloopt mijn abo... weet nog niet of ik het ga verlengen... aan de ene kant wil ik 't graag, want ik weet dat het goed is om het met christenen over het geloof te hebben, aan de andere kant soms brengt het me zo in de war betreft het geloof en verder... heb ook persoonlijke twijfels... (niet over geloof).
Zolang er mensen zijn die me kunnen helpen vind ik het fijn, maar vind het soms moeilijk om alweer die hulp te vragen...

Liefs,

Susannah

Ben ik even onder de indruk van jouw posting!
Waarom? Omdat het zo herkenbaar is...littekens, innerlijke strijd, onzekerheden...maar daar tegenover toch de drang om te lezen, vragen en leren.

In het gevoel dat het zo moeilijk is soms om de dingen te begrijpen van het forum sta je zeker niet alleen! Ook ik gooi er af en toe het bijltje bij neer omdat het me boven mn pet gaat!

Ooit heeft iemand eens tegen me gezegd: "Wees niet te gulzig, iedereen wil leren, maar je geeft een baby toch ook geen biefstuk?"

Zelf zie ik het zo:
Ik heb de bodem van de put gezien, die eindeloze diepe put waarin je jezelf en het vertrouwen in iedereen én God verliest!
Maar als je naar boven kijkt vanaf de bodem dan zie je een lichtpuntje.
Moe als je bent lijkt de klim eindeloos, je begint vol goede moed, snel naar boven is wat je wilt, terug naar daar waar het leven draagbaar is!

Je klimt steeds sneller en dan gebeurd het, je grijpt mis. Je wilde te snel..daar ga je weer..weer een stuk naar beneden tot je het houvast weer gevonden hebt. Verbaasd zie je dan dat je niet teruggevallen bent tot aan het beginpunt.

Dan probeer je met wijsheid kleine stukjes te klimmen, elke keer zoeken je handen en voeten naar houvast. Na nog een stuk kun je eindelijk zien wat daar staat bij de rand van de put, het zijn mensen...ze hangen over de rand en moedigen je aan. "kom op! Je kunt het!" "Snel, want hier is het draagbaar!"
Onder de indruk van die naastenliefde vergeet je je voorzichtigheid en wil je sneller...steeds sneller! Het is dan ook niet raar dat je weer een keer misgrijpt. De drang naar warmte en draagbaarheid heeft je onvoorzichtig gemaakt..de mensen boven aan de put bedoelen het goed! Maar kunnen jouw klimvaardigheden niet inschatten!

Als je moe bent onderweg naar de draagbaarheid...mag je rust nemen.

Als de aanmoedigingen teveel worden..mag je zeggen dat je wel snel wilt maar nog niet de goede vaardigheden onder de knie hebt.

Uiteindelijk kom je in je eigen tempo, met behulp van anderen zover dat je de rand kunt pakken...je kunt erover heen kijken. Die laatste stap en je bent er..

Al die tijd is God bij je, hij ziet je worstelingen, hij ziet dat je grip verliest, dat je terugglijd omdat je te snel wilt..

Als je boven bent zal Hij trots op je zijn, Hij was er al die tijd al voor je, Zijn liefde is onvoorwaardelijk!
En in wat voor tempo je dat bereikt hebt, dat maakt Hem volgens mij niet uit!
Hij kent je strijd...je vragen..en je onzekerheden. Hij ziet je littekens en zal ook die helen tijdens die kleine stapjes onderweg naar boven..

Marieke
(die nog steeds kleine stapjes neemt en blijft zoeken naar houvast )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:39

het spijt mij als ik de indruk heb gewekt, dat ik de Bijbel niet serieus neem, mijn excuses hiervoor. Ik heb ook niemand willen kwetsen...

De geschiedenis van Anne Frank wordt behandeld in groep 7, een groep waaraan ik graag lesgeef....haar 'leeftijdsgenootjs'...het idee dat kinderen van die leeftijd moeten meemaken wat zij heeft meegemaakt raakt me gewoon elke keer weer...

Het ging mij alleen om het steun betuigen aan en bidden voor Israel, een volk dat natuurlijk Jezus nodig heeft....maar het is en blijft Gods uitverkoren volk, niet meer of minder, maar anders.

Daarom heb ik respect voor iemand als Wilders, die onvoorwaardelijke steun betuigt aan Israel.
Als wij christenen dat in grote getale zouden doen, wat een getuigenis zou daarvan uitgaan.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 27 juli 2010, 17:10
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:44

HANNAH810 schreef:

Woedende smiley
je hoeft niet alles hardop te zeggen, cowboy!
en dan ook nog es voor de hele wereld leesbaar!!

Verlegen lachende smiley weet je nu genoeg dan ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:58

Alleen voor Vrouwen topic en alleen voor mannen topic 2 verschillende topic`s het blijkt dat we niet zonder elkaar kunnen en dat we daarom overal op reageren. Knipoog smiley

Net als in relatie`s ben je samen als man en vrouw maar kom je er alleen ervoor te staan kan je dit wel lang vol houden dan? Maar je mist inwendig wel veel dingen de liefde een arm om je heen, lieve woordjes, enz. Dus de man als de vrouw is niet bedoelt om alleen door het leven te gaan maar om samen iets mooie`s van te maken en natuurlijk dat je elkaar tegen het harnas aanloopt en dat het water en vuur is.
2 verschillende karakters en denk vermogens dat zal je hele leven achter na lopen het is de truc om die tot drievoudig snoer te mogen worden. Knipoog smiley

Natuurlijk zitten wel mensen tussen die heel goed tegen alleen kunnen en ook alleen oud worden en alleen sterven. Want ben je alleen dan kan je ook alle tijd voor God besteden of tijd alleen voor vissen vangen of tijd voor andere dingen, enz.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:12

MARIEKE897 schreef:
Suus,
ik moest even zoeken, maar heb mijn reaktie op een stukje van jou terug gevonden...
ik hoop dat je het nog een keer doorleest, en dat je er wat aan hebt...

SUSANNAH475 schreef:
"Het is niet zo moeilijk als je denkt" ?

Nou, ik denk als je mijn achtergrond beleefd zou hebben dat het een stuk moeilijker voor mij is dan jullie misschien denken.
Ik heb moeten vechten voor mijn identiteit, heb altijd het gevoel gehad dat ik er niet mocht zijn.

Dat was het verleden en ik ga naar de toekomst, maar ook nu worstel ik nog wel met het geloof, zeker als het raakvlakken heeft met identiteit.
Mag ik er wel zijn ? Dat was in 't verleden telkens mijn vraag.
Nu weet ik diep van binnen dat God van mij houdt... zoals ik ben.
Ik geloof in Jezus, dat Hij (ook) voor mijn zonden is gekruisigd, gestorven en begraven en weer opgestaan.
Ik raak er in de war van soms als ik de reakties hier op 't forum lees, wat moet ik loslaten ? "die besmette zondige ik" ? ...daar snap ik soms niks meer van... denk dan dat ik m'n identiteit moet loslaten en daar pas ik voor.
God heeft me gewild, anders had ik dit niet geschreven... en er is hoop, want God heeft een plan ook met mijn leven.
Wilde dit ff kwijt, wees een beetje voorzichtig met mij... ik vat de dingen soms anders op als dat ze bedoeld zijn.

Nog een week en dan verloopt mijn abo... weet nog niet of ik het ga verlengen... aan de ene kant wil ik 't graag, want ik weet dat het goed is om het met christenen over het geloof te hebben, aan de andere kant soms brengt het me zo in de war betreft het geloof en verder... heb ook persoonlijke twijfels... (niet over geloof).
Zolang er mensen zijn die me kunnen helpen vind ik het fijn, maar vind het soms moeilijk om alweer die hulp te vragen...

Liefs,

Susannah

Ben ik even onder de indruk van jouw posting!
Waarom? Omdat het zo herkenbaar is...littekens, innerlijke strijd, onzekerheden...maar daar tegenover toch de drang om te lezen, vragen en leren.

In het gevoel dat het zo moeilijk is soms om de dingen te begrijpen van het forum sta je zeker niet alleen! Ook ik gooi er af en toe het bijltje bij neer omdat het me boven mn pet gaat!

Ooit heeft iemand eens tegen me gezegd: "Wees niet te gulzig, iedereen wil leren, maar je geeft een baby toch ook geen biefstuk?"

Zelf zie ik het zo:
Ik heb de bodem van de put gezien, die eindeloze diepe put waarin je jezelf en het vertrouwen in iedereen én God verliest!
Maar als je naar boven kijkt vanaf de bodem dan zie je een lichtpuntje.
Moe als je bent lijkt de klim eindeloos, je begint vol goede moed, snel naar boven is wat je wilt, terug naar daar waar het leven draagbaar is!

Je klimt steeds sneller en dan gebeurd het, je grijpt mis. Je wilde te snel..daar ga je weer..weer een stuk naar beneden tot je het houvast weer gevonden hebt. Verbaasd zie je dan dat je niet teruggevallen bent tot aan het beginpunt.

Dan probeer je met wijsheid kleine stukjes te klimmen, elke keer zoeken je handen en voeten naar houvast. Na nog een stuk kun je eindelijk zien wat daar staat bij de rand van de put, het zijn mensen...ze hangen over de rand en moedigen je aan. "kom op! Je kunt het!" "Snel, want hier is het draagbaar!"
Onder de indruk van die naastenliefde vergeet je je voorzichtigheid en wil je sneller...steeds sneller! Het is dan ook niet raar dat je weer een keer misgrijpt. De drang naar warmte en draagbaarheid heeft je onvoorzichtig gemaakt..de mensen boven aan de put bedoelen het goed! Maar kunnen jouw klimvaardigheden niet inschatten!

Als je moe bent onderweg naar de draagbaarheid...mag je rust nemen.

Als de aanmoedigingen teveel worden..mag je zeggen dat je wel snel wilt maar nog niet de goede vaardigheden onder de knie hebt.

Uiteindelijk kom je in je eigen tempo, met behulp van anderen zover dat je de rand kunt pakken...je kunt erover heen kijken. Die laatste stap en je bent er..

Al die tijd is God bij je, hij ziet je worstelingen, hij ziet dat je grip verliest, dat je terugglijd omdat je te snel wilt..

Als je boven bent zal Hij trots op je zijn, Hij was er al die tijd al voor je, Zijn liefde is onvoorwaardelijk!
En in wat voor tempo je dat bereikt hebt, dat maakt Hem volgens mij niet uit!
Hij kent je strijd...je vragen..en je onzekerheden. Hij ziet je littekens en zal ook die helen tijdens die kleine stapjes onderweg naar boven..

Marieke
(die nog steeds kleine stapjes neemt en blijft zoeken naar houvast )

...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 30 juli 2010, 00:40
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:17

Voor diegene dus in de Boek des Leven staan die hebben het Eeuwig leven en die er niet in staan die hebben het eeuwig leven niet in de hemel als op de aarde van het nieuwe Jeruzalem maar zijn verloren en komen in de poel van zwavel en vuur tot in eeuwigheid.

Opb. 22: 8-21.

8 En ik, Johannes, ben degene, die deze dingen gezien en gehoord heb. En toen ik ze gehoord en gezien had, viel ik [neder] om aan te bidden voor de voeten des engels, die mij deze dingen toonde. 9 En hij zeide tot mij: Zie, dat gij het niet [doet]; want ik ben uw mededienstknecht, en uwer broederen, der profeten, en dergenen, die de woorden dezes boeks bewaren; aanbid God. 10 En hij zeide tot mij: Verzegel de woorden der profetie dezes boeks niet; want de tijd is nabij. 11 Die onrecht doet, dat hij nog onrecht doe; en die vuil is, dat hij nog vuil worde; en die rechtvaardig is, dat hij nog gerechtvaardigd worde; en die heilig is, dat hij nog geheiligd worde. 12 En zie, Ik kom haastiglijk en Mijn loon is met Mij, om een iegelijk te vergelden, gelijk zijn werk zal zijn. 13 Ik ben de Alfa, en de Omega, het Begin en het Einde; de Eerste en de Laatste.
14 Zalig zijn zij, die Zijn geboden doen, opdat hun macht zij aan den boom des levens, en zij door de poorten mogen ingaan in de stad.
15 Maar buiten zullen zijn de honden, en de tovenaars, en de hoereerders, en de doodslagers, en de afgodendienaars, en een iegelijk, die de leugen liefheeft, en doet. 16 Ik, Jezus, heb Mijn engel gezonden om ulieden deze dingen te getuigen in de Gemeenten. Ik ben de Wortel en het geslacht Davids, de blinkende Morgenster. 17 En de Geest en de Bruid zeggen: Kom! En die het hoort, zegge: Kom! En die dorst heeft, kome; en die wil, neme het water des levens om niet. 18 Want ik betuig aan een iegelijk, die de woorden der profetie dezes boeks hoort: Indien iemand tot deze dingen toedoet, God zal hem toedoen de plagen, die in dit boek geschreven zijn. 19 En indien iemand afdoet van de woorden des boeks dezer profetie, God zal zijn deel afdoen uit het boek des levens, en uit de heilige stad, en [uit] hetgeen in dit boek geschreven is. 20 Die deze dingen getuigt, zegt: Ja, Ik kom haastiglijk. Amen. Ja, kom, Heere Jezus!
21 De genade van onzen Heere Jezus Christus [zij] met u allen. Amen.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:27

Ik wil alleen even zeggen dat je trots op jezelf mag zijn(ik ben ook trots op je)want je bent van heeeeeeel diep gekomen,respect!
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:36

Wokken das es eens een keer anders lijkt mij gezellig en lekker.
Wil best wel mee met iemand als er iemand vanuit het noorden ook richting die kant op gaat in het midden van NL want nu ik op mijn eigen woon moet ik nu wel elk centje omdraaien wat brandstof betreft en moet ik met weinig huisgeld voor 1 week doen dus mocht ik met iemand mee kunnen rijden zal dat fijn zijn. Knipoog smiley

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:36

Ik ben net terug van twee weken rondtrekken door IJsland...
Wauw.... wat was dat geweldig... Een land van uitersten, heel fascinerend! Geisers, heetwaterbronnen, vulkanen, watervallen, bergen vol met kleuren (zand/mineralen), gletsjers, enz.
De meeste indruk maakten het ijsbergen meer en de enorme uitgestrekte (lava)vlaktes, te typeren als 'woest en ledig'. Te midden van die leegte staat er dan opeens een klein plantje....
Zó mooi.... Voor een natuurliefhebber is dit echt een topper!

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op dinsdag 27 juli 2010, 16:30
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:43

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 27 juli 2010, 15:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:45

Lieve sus,

Ik denk dat mensen je veel meer begrijpen dan dat jij denkt.
Enkel hebben die mensen een andere kijk op je situatie dan jij zelf hebt. Daardoor lijk jij vaak te denken dat men je dus niet begrijpt, terwijl mensen jou juist graag willen helpen op je problemen en verdriet op een andere manier te benaderen. Zoals vaker gezegt hier, je helpt iemand niet door hem te bevestigen in zijn zielig zijn, je helpt iemand door hem manieren te laten zien hoe je ook met die dingen om kunt gaan. Maar vaak als iemand op dit forum dat probeer reageer jij juist met de opmerking dat mensen eens wat opbouwender moeten doen. De meeste proberen dat nou juist, maar jij lijkt alles juist als kritiek op te vatten.

Je hebt nu een heel lang persoonlijk stuk op het forum gezet, om ons te overtuigen dat we je verkeerd begrijpen. Maar ik denk echt dat jij ons nu juist verkeerd begrijpt. Bovendien maak je jezelf wel heel erg kwetsbaar voor mensen die hier niet met zuivere redenen zitten (ja helaas, die zitten ook op cm) .
Als ik ook lees wat jij zoekt heb ik ook een beetje het idee dat cm niet de juiste plaats is om dat te zoeken.

Ik vind dat Jonathan heel mooi verwoord wat ik zelf ook dacht, enkel als ik dat neerschijf weet ik dat het bij jou overkomt als een regelrechte aanval.

Ik wens je veel sterkte toe.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:53

Ik denk Anette dat je de spijker op de kop slaat!
Op een forum als deze, moet je het hebben van woorden.
Hoe interpreteer je die,vaak met een gekleurde bril.
Hoe ik het neerzet en bedoel kun jij weer heel anders opvatten.
En zo dien je het forum ook te zien, voor hele diepgaande dingen blijft persoonlijk contact van belang.
Je kunt elkaar in de ogen kijken , hervragen en de tijd nemen om uit te leggen hoe of wat je bedoelt hebt, hier gaat dat niet, het is een te snel medium!

Susannah, als ik alle reactie`s zo eens bekijk wordt je zeker erg gewaardeerd hier, je bijdragen worden als zeer zinvol beschouwd maar , net zoals jij het ook weleens ervaart, kan iemand een andere mening er op na houden dan jij ( of is het...als jij Smiley die vol vragen zit ).

Maar goed, moraal van het verhaal....blijf wie je bent, neem het forum zoals het is en geniet van wat wij hebben met zn allen, een leuke manier om met elkaar van gedachten te wisselen en te discussieren!
Naar boven

Auteur Bericht
MARGREET933

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:00

ROBBEDOES873 schreef:
Als je zo op cm rond kijkt en zeker ook hier in het forum...
Zie je allerhande verschillende profielfoto's...
Waarom heb je nu juist die foto als profielfoto?
Oftewijl wat wil je laten zien met je foto??

ik wil niets laten zien met een foto, maar een klein beetje om een beeld van iemand te krijgen is beter als niet's te zien, doet mij denken als zoiets,= aan een dove mailen?
het KRUIS had ik eerst, maar is er al weer van af, en ik wilde daarmee laten zien, dat ieder HUISJE zijn KRUISJE had, maar de HERE JEZUS heeft alles overwonnen!!!!!!
AMEN..........
SHALOM!!!!!!!!!
Maranatha=HEER kom Spoedig!?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:10

Wat wil je hiermee bereiken?
Dat we medelijden met je krijgen?
Of is onze reactie naar jou toe verkeerd?

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 31 juli 2010, 20:51
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:18

ik heb eens gekozen voor iets heel anders dan een foto

nu hoe ik was, wie God voor mij is geweest en daarom mijn dank aan Hem in deze profielfoto...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:23

CARIN303 schreef:
5 liefdestalen van Gary Chapman en je snapt ineens een heel stuk meer van communicatie tussen man en vrouw!

Maar voorlopig weet ik nog steeds niet waarom mannen alles een naam moeten geven?! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 966 967 968 969 970 971 972 ... 6194 Volgende
Pagina 969 van 6194