| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:20
|
|
|
|
quote=PIETER649]Hoezo onverwachte hoek??? Waarom zien zoveel mensen Wilders als een halve antichrist??
'k heb zijn laatste nieuwsbrief gelezen en hij weet exact waar het in het christendom om gaat en verwoord gigantisch goed wat het verschil is tussen de christenen en alle andere geloven!!!!!!! Dit is een openbaar forum, ik laat het hier bij, maar geloof niet alles wat er over hem gezegd wordt! De heersende elite is materialistisch/kapitalistisch...wat kan het hun schelen dat er lieve oude mensen als een kind in een vieze luier liggen...kost alleen maar meer geld als ze dát probleem alleen al gaan aanpakken...het zal je vader maar zijn....
Zijn grote probleem is dat hij moeite zal hebben de juiste mensen te vinden voor de juiste ministerposten....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 28 juli 2010, 09:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:28
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nog een paar dagen dan ga ik op vakantie, ergens een paar dagen later verloopt mijn abonnement. Daarom wil ik jullie vast gedag zeggen en een goede tijd toewensen.
|
laatste dagje CM...vandaag inpak dag en vanavond vroeg mijn bed in.
Morgen zit ik rond deze tijd al lekker in Griekenland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:31
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | vasten is heel fijn, maar verkijk je er niet op... de één heeft waarschijnlijk meer ervaring dan de ander, maar de eerste dagen zijn juist het moeilijkst, kom je door de tweede en derde dag heen...dan wordt vasten pas fijn...dus als je een weekend gaat...zo van je werk o.i.d.....pittig!!!
misschien goed om zo een weekend zorgvuldig voor te bereiden en een duidelijk doel te stellen ....m.i. is vasten een wapen in de geestelijke strijd... |
dank je voor je tips...heb ik meegenomen in mijn plannetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:31
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Hmm, kweenie; t klinkt anders.
Ik geloof dat vasten ook een middel is in geestelijke strijd.
Hoe breng jij dat vasten van iedere dag in de praktijk?
Ik herken wel dat je zegt dat je graag wilt dat het een soort levensstijl wordt. Daarom ben ik vanaf een bepaald moment 1x per week op een vaste dag gaan vasten. Met extra tijd voor God. Zo krijgt het vasten en het 'je apart zetten voor God' gestalte in mijn leven. Hoe doe jij dat?
GrZing! |
ben ook benieuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mijn zoon is verliefd op Yolanthe Cabau Etc..........schijnt een hype te zijn maar lijkt me niet aan te raden voor alle mannen op CM  | Was ze pas geleden niet getrouwd met die Wesley? Tsja, tis zeker een prachtige vrouw... maar eh... kijken, kijken, niet aankomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:38
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | quote=PIETER649]Hoezo onverwachte hoek??? [b]Waarom zien zoveel mensen Wilders als een halve antichrist??Waarom verdiepen zo weinig mensen zich zelf in wat Wilders zegt en waar hij voor staat, in plaats van klakkeloos de media en andere politici na te blaten??  | [/b][/b]
'k heb zijn laatste nieuwsbrief gelezen en hij weet exact waar het in het christendom om gaat en verwoord gigantisch goed wat het verschil is tussen de christenen en alle andere geloven!!!!!!! Dit is een openbaar forum, ik laat het hier bij, maar geloof niet alles wat er over hem gezegd wordt! De heersende elite is materialistisch/kapitalistisch...wat kan het hun schelen dat er intelligente oude mensen als een kind in een vieze luier liggen...kost alleen maar meer geld als ze dát probleem alleen al gaan aanpakken...het zal je vader maar zijn....[/quote]
kun je de link van de nieuwsbrief ook plaatsen Annette? Ik kan 'm niet vinden via google
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK546
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:43
|
|
|
|
Gelukkig maar
Wat jongeren bezig houd? Dat kan van alles zijn.
Maar in mijn geval is dat momenteel nog 2 weken op de vrachtwagen werken. Dan lekker 3weken vakantie en dan met frisse moed aan nieuw opleiding beginnen.
En qua geloof, is het vaak tussen verschillende dingen heen en weer geslingerd worden. Bijvoorbeeld als je tv aanzet. Of vrienden gaan stappen. Moet je toch weer keuzes maken. En dan heb je soms achteraf weer spijt dat je toch met de.wereldse dingen bent mee gegaan terwijl je drommels goed weet.dat je het eigenlijk niet had moeten doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:43
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | t is alweer voorbij mario....je bent weer gewoon lid. En ....wat t leuk? |
Ik denk dat Mario uitslaapt...zal wel een zware dag geweest zijn gisteren als beheerder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nou dan moeten we dat maar dan plannen.....ver weg nog zeg..
Maar ja er moet ook nog wat georganiseerd worden.
Gisteren heb ik er nog eens over nagedacht. Groep moet niet erg groot zijn.
En we gaan geen vasten houden in de vorm van helemaal niet eten, want dat trekt niemand. Maar zaken als hapjes, drankjes, alcohol, luxe wordt t niet, en dat het weekend vooral in teken moet staan van volgende punten.
- soberheid en dankbaarheid - zegen van God zien in ons leven - stilte voor jezelf - gezamenlijk zoeken naar wat God wil zeggen - tijd voor gebed en bijbel studie - wat houdt ons bezig en wat houdt ons van God weg |
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:22
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | (zo, even de handen vrij...)iets onzinnigs, he. wil niet zeggen dat alles wat jij uitkraamt (...) onzinnig is  |
Mooie Muis Griffin!!!! Vindt de hond haar ook leuk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:41
|
|
|
|
| ERIK546 schreef: | Gelukkig maar
Wat jongeren bezig houd? Dat kan van alles zijn.
Maar in mijn geval is dat momenteel nog 2 weken op de vrachtwagen werken. Dan lekker 3weken vakantie en dan met frisse moed aan nieuw opleiding beginnen.
En qua geloof, is het vaak tussen verschillende dingen heen en weer geslingerd worden. Bijvoorbeeld als je tv aanzet. Of vrienden gaan stappen. Moet je toch weer keuzes maken. En dan heb je soms achteraf weer spijt dat je toch met de.wereldse dingen bent mee gegaan terwijl je drommels goed weet.dat je het eigenlijk niet had moeten doen. |
Of ik onder de "jongeren" val schijnt nogal te verschillen bij de persoon die ik tegen over me heb Maar k vind je argument heel erg goed, Erik en zal vandaag eens mijn hersenen laten spinselen over een goed topic ...
Btw: Je mag zélf ook topics starten hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:45
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik moet de laatste tijd wel kilo's zout kopen zeg wat een topcs met onzin.
VRAAG ; waarom kunnen mannen en vrouwen niet meer samen in gesprek???????¿¿¿¿¿¿¿ |
Dat kan in een ander topic Grace
En mannen...wegwezen nou! Anders ga ik denk ik ook maar es stoppen met me aan de regels te houden, men vingers jeuken nu al!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:47
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nou dan moeten we dat maar dan plannen.....ver weg nog zeg..
Maar ja er moet ook nog wat georganiseerd worden.
Gisteren heb ik er nog eens over nagedacht. Groep moet niet erg groot zijn.
En we gaan geen vasten houden in de vorm van helemaal niet eten, want dat trekt niemand. Maar zaken als hapjes, drankjes, alcohol, luxe wordt t niet, en dat het weekend vooral in teken moet staan van volgende punten.
- soberheid en dankbaarheid - zegen van God zien in ons leven - stilte voor jezelf - gezamenlijk zoeken naar wat God wil zeggen - tijd voor gebed en bijbel studie - wat houdt ons bezig en wat houdt ons van God weg |
Lijkt me wel wat inderdaad...ik hou me in elk geval aanbevolen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:52
|
|
|
|
Ja jongens, dat jullie het maar heel goed mogen hebben Zaterdag, leuk en gezellig...en vooral een heel zegenrijke middag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:52
|
|
|
|
|
Oh...en meisjes natuurlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:58
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Grappig om te lezen als bijzonder aangemerkt te worden... Al enige jaren gebruik ik deze nick-name. Vaak wordt me gevraagt hoe ik aan deze naam kom(metje)...
Vroeger... Lang, heel lang geleden, in een dorp nu ver van Lepeltje vandaan... was er eens... een klasgenoot van z'n broer, van zijn lagere school, die hem stevast Lepeltje noemde. Deze klasgenoot heette Richard (en wellicht heet 'ie nog zo). 
Jaaaaren later kwamen Richard en Lepeltje elkaar weer tegen bij hetzelfde electrobedrijf, waar ze collega's van elkaar werden. Volgens de overlevering werd Lepeltje als collega nu wel bij z'n eigen naam genoemd door Richard.
Weer jaaaren nadat ze ieder weer huns weegs waren gegaan, herinnerde Lepeltje zich weer 's aan de tijd dat Richard hem Lepeltje noemde.
Lepeltje vond het uiteindelijk wel grappig klinken en besloot deze naam te gebruiken in de wereld langs de digitale snelweg... In deze wereld weet hij z'n weg te vinden met allerlei nieuwe omgevingen, kennismakingen en ervaringen.
En zo is zijn ronddolen in deze digitale wereld een groot avontuur...
En hij leeft, mogelijk nog lang en gelukkig... |
Oh...ik dacht dat je gewoon op zoek was naar een tweede lepeltje, om te lepelen...(lepeltjeshouding)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:00
|
|
|
|
Wha! Mijn zoon is helemaal weg van Alphabeat én....Aqua Over jeugdsentiment gesproken...gaat gewoon in de volgende generatie verder...
Overigens ist volgens mijn niet cool en lauw meer...maar flex of chill...toch? Jongens???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:02
|
|
|
|
Ik heb ook even heeeeeerlijk uitgeslapen vandaag
En dan moet k zometeen...wassen, vouwen, opruimen etc, etc, etc.... heb er nu al zin in!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:03
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | laatste dagje CM...vandaag inpak dag en vanavond vroeg mijn bed in.
Morgen zit ik rond deze tijd al lekker in Griekenland. |
Doe ze de groetjes daar...enneh...stuur je de leuke grieken effe naar 0181?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:04
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Oh...ik dacht dat je gewoon op zoek was naar een tweede lepeltje, om te lepelen...(lepeltjeshouding)  |
Tsja, had gekund idd... als er nog een leuk vrouwelijk lepeltje is... ...Lijkt me (zij het wellicht in een later stadium) wel weer 's fijn om te lepelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:14
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Wha! Mijn zoon is helemaal weg van Alphabeat én....Aqua Over jeugdsentiment gesproken...gaat gewoon in de volgende generatie verder...
Overigens ist volgens mijn niet cool en lauw meer...maar flex of chill...toch? Jongens???  |
Alphabeat? wasda?
Aqua... ... Barbiegirl (oid)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:20
|
|
|
|
|
bedankt voor alle reacties
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:22
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Alphabeat? wasda?
Aqua... ... Barbiegirl (oid)  |
Alphabeat is "nieuw"...van de laatste twee jaar... Ken je die coca cola reclame nog met dat hippe liedje??? die dus!
http://www.youtube.com/watch?v=fiBtL7A9Uss
En ja, die van "barbiegirl" inderdaad...al is "dr. Jones" hier favoriet 
Mannetje danst de hele kamer door! En mama danst stiekum mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:42
|
|
|
|
het weer voor zaterdag middag:
temperatuur: zo rond de 21 graden neerslag: geen half bewolkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:45
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Alphabeat is "nieuw"...van de laatste twee jaar... Ken je die coca cola reclame nog met dat hippe liedje??? die dus!
http://www.youtube.com/watch?v=fiBtL7A9Uss
En ja, die van "barbiegirl" inderdaad...al is "dr. Jones" hier favoriet 
Mannetje danst de hele kamer door! En mama danst stiekum mee... |
Erg leuk clipje van Alphabeat. Het lijkt er op dat het retro-achtige weer een come-back aan het maken is... Wel lachen.
En mama danst stiekum mee... Moeder en zoon samen op de dansvloer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:55
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het weer voor zaterdag middag:
temperatuur: zo rond de 21 graden neerslag: geen half bewolkt |
We gaan voor zonne schijn das pas echt fijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 12:07
|
|
|
|
| ROBBEDOES205 schreef: | want al zo lief heeft God de wereld ge had dat Hij Zijn enige geboren Zoon gegeven heeft, op dat een IEDER, die in Hem Geloofd Niet verloren gaat maar eeuwig leven hebben..... Want God heeft Zijn Zoon Niet in wereld geven op dat Hij de wereld zou veroordelen, maar dat Hij de Wereld zou Redden joh 3:16-18 |
Ja.= AMEN. ! ! ! ROBBEDOES,
daar kan ik alleen maar AMEN op zeggen hoor, als de HERE JEZUS niet in deze wereld was gekomen waren wij mensen Reddeloos Verloren. maar er is nog GENADE Tijd. lief's, en shalom groetjes. Margreet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 12:15
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | MARIEKE897 schreef: we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar imke917 54 jaar, met vriendin
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)
we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 12:16
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het weer voor zaterdag middag:
temperatuur: zo rond de 21 graden neerslag: geen half bewolkt |
het weer voor komende weken
nacht temperatuur : 25°C dag temperatuur : +32°C wind verwachting : 2-3bft neerslagkans : 0.00 mm
hahaha...Greece / Rhodos....here we come
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 12:17
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | het weer voor komende weken
nacht temperatuur : 25°C dag temperatuur : +32°C wind verwachting : 2-3bft neerslagkans : 0.00 mm
hahaha...Greece / Rhodos....here we come  |
|
|
| Naar boven |
|
|