ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 975 976 977 978 979 980 981 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 13:39

MARIEKE897 schreef:
we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Johanneke 817 32 jaar, met kinderen
Hannah810 37 jaar met kind
Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud)
Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud )
Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden
Lielie304
Erika 129 35 jaar
Grace585 53 jaar met kinderen
Trijnie 48 jaar
Miekjes285 41 jaar
Angelique 49 jaar
Mariska
johanna598 48 jaar
anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin
marieke913 37 jaar
imke917 54 jaar, met vriendin
sandra206

Cor299 49 jaar
Martien579 41 jaar (onder voorbehoud)
Visser278 43 jaar
Henduk729 40 jaar
Timo 194 25 jaar
Geholi 202 50 jaar
Rob325 52 jaar
Andre671 33 jaar
Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede.
Henk546 (onder voorbehoud)
Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.)
Billy701 48 jaar
gert856 52 jaar (onder voorbehoud)
dirk548 42 jaar (onder voorbehoud)
rick261 30 jaar
sambal490 35 jaar(onder voorbehoud)
frankt627 46 jaar(onder voorbehoud)
gauke185 46 jaar
William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)

we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen!
er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........
de heide is nog lang niet vol!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 13:52

HANNAH810 schreef:
MARIEKE897 schreef:
we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

Johanneke 817 32 jaar, met kinderen
Hannah810 37 jaar met kind
Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud)
Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud )
Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden
Lielie304
Erika 129 35 jaar
Grace585 53 jaar met kinderen
Trijnie 48 jaar
Miekjes285 41 jaar
Angelique 49 jaar
Mariska
johanna598 48 jaar
anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin
marieke913 37 jaar
imke917 54 jaar, met vriendin
sandra206

Cor299 49 jaar
Martien579 41 jaar (onder voorbehoud)
Visser278 43 jaar
Henduk729 40 jaar
Timo 194 25 jaar
Geholi 202 50 jaar
Rob325 52 jaar
Andre671 33 jaar
Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede.
Henk546 (onder voorbehoud)
Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.)
Billy701 48 jaar
gert856 52 jaar (onder voorbehoud)
dirk548 42 jaar (onder voorbehoud)
rick261 30 jaar
sambal490 35 jaar(onder voorbehoud)
frankt627 46 jaar(onder voorbehoud)
gauke185 46 jaar
William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)

we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen!
er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........
de heide is nog lang niet vol!!

Je telling klopt niet meer... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 14:09

moet men wel oppassen dat men geen 2 kampen creeert Knipoog smiley
niet iedereen ziet het als komisch Geschokte, onthutste smiley
maar ja als je jezelf niet kieteld kan er niet gelachen worden en aangezien de heren begonnen zijn met de afscheiding moeten de damens idd zichzelf van hun goede niveau laten zien Clown smiley
btw zonder libelle gedrag,wat sommige heren daar dan ook onder verstaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 28 juli 2010, 14:10
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:13

TESSYBEAR731 schreef:
Tis al goed, meis...we zijn niet haatdragend hoor! Toch...mannen Smiley die vol vragen zit

Maar, misschien is dit dan wel de aangewezen plek om eens echt lekker te discussieren over de relatie tussen man en vrouw...

Wat maakt nou een man een man,
en een vrouw een vrouw..
En waarom botst dat vaak toch zo?

Nee, uiterlijke kenmerken zijn hier niet van belang!

Leuk filmpje over de verschillen tussen mannen en vrouwen. Onwijs hilarisch, maar maakt een hoop duidelijk.... Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=UiVCD9QMAMI
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:20

MARIEKE897 schreef:
is dat ook weer opgelost... Lachende smiley

I shrunk Marieke.....whahahahahaha Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:21

MARIEKE897 schreef:
Zo meteen boodschappen doen, tassen inpakken..vanavond hier nog even warme hap en dan richting camping..heerlijk back to basic..alhoewel...lappie gaat wel mee Clown smiley

wens jou een heel fijne vakantie....geniet er maar lekker van, zal wat warmte naar Nederland sturen.

hoe lang ga je naar de camping?
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:22

LEANNE226 schreef:
Geschokte, onthutste smiley strijken in je vakantie???
Mei ik jo wat freegje?............. Clown smiley

doge jo wol????

of ik wol draag ??... Clown smiley ..... spoor ik wel??
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:29

TESSYBEAR731 schreef:
Lijkt me wel wat inderdaad...ik hou me in elk geval aanbevolen

Dan dus op zoek naar een vakantiehuisje voor in November met voldoende slaapplaatsen......liefst met een open haardje erbij...back to basic
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:29

JONATHAN890 schreef:
I shrunk Marieke.....whahahahahaha Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley
Smiley met dichtgeplakte mond
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:33

MARIEKE897 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Smiley met dichtgeplakte mond
Engeltje smiley

maar ja.....ze gaat al ergens anders heen....dus dan toch maar een griekse uitzoeken....voor de strijk
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:33

JONATHAN890 schreef:
wens jou een heel fijne vakantie....geniet er maar lekker van, zal wat warmte naar Nederland sturen.

hoe lang ga je naar de camping?

volgende week woensdag denk ik, het weekend neemt ex het w.s. over..willen kids graag. Dan heb ik na woensdag nog 2 dagen om de zooi weer te wassen voordat ze met paps 3 weken weg zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:38

CARIN303 schreef:
Als ik denk dat niemand me ziet - en dat gaat al gauw als je alleen woont - dan praat ik tegen de bloemetjes op mijn balkon.
Zeg dat ze zo prachtig zijn, dat ik van ze geniet en dat ze maar groot mogen worden.
En als ze dan water over hun koppies krijgen dan hoor ik ze juichen, joehoe....wat heerlijk is dit,zo`n fijne douche!

Bij de dode blaadjes bied ik mijn excuses aan, sorry jongens, heb ik je toch te weinig water gegeven, het spijt me.

ooooh...wat lief Verlegen lachende smiley
de plantjes hebben t maar goed bij jou.

Als niemand het ziet....dan zing ik heerlijk mee op lekkere praise nummers in de auto, of thuis....lekker hard aan...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:40

JONATHAN890 schreef:
maar ja.....ze gaat al ergens anders heen....dus dan toch maar een griekse uitzoeken....voor de strijk

sjips...das lekker dan... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:48

CROSSROAD317 schreef:
De questionaire die je voor jezelf kunt invullen.
De uitleg over "gebonden zijn"
Hoe belangrijk het is dat je nuchter blijft, en niet achter een elke boom een demoon ziet .....
De praktijkvoorbeelden
En wat mij vooral raakte, de simpele dingen waar je zelf waarschijnlijk nooit aan gedacht zou hebben, hoeveel invloed die onbewust op je (geloofs) leven kunnen hebben. Lachende smiley

ik neem de volgende boeken mee op vakantie:

Mannen en hun gedachten
http://www.gideonboeken.nl/boeken/titel/mannen-en-hun-gedachten/terug/53/

God speelt geen enkele rol in mijn leven
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/god-speelt-geen-enkele-rol-in-mijn-leven/1001004006238110/index.html

Gedichten voor in de nacht
Bundel verzamel gedichten over de nacht, donkere periodes, stiltes maar ook t zicht op het ochtend gloren

en een gewoon leesboek....titel????.....vergeten...koffer zit al dicht.
En een verzamelboekje korte verhalen ....lekker voor op t strand
en mijn bijbel.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:01

JONATHAN890 schreef:
Nou dan moeten we dat maar dan plannen.....ver weg nog zeg..

Maar ja er moet ook nog wat georganiseerd worden.

Gisteren heb ik er nog eens over nagedacht.
Groep moet niet erg groot zijn.

En we gaan geen vasten houden in de vorm van helemaal niet eten, want dat trekt niemand. Maar zaken als hapjes, drankjes, alcohol, luxe wordt t niet, en dat het weekend vooral in teken moet staan van volgende punten.

- soberheid en dankbaarheid
- zegen van God zien in ons leven
- stilte voor jezelf
- gezamenlijk zoeken naar wat God wil zeggen
- tijd voor gebed en bijbel studie
- wat houdt ons bezig en wat houdt ons van God weg

lijkt me heel fijn jonathan
ik zal mee uitkijken voor evt. lokatie
hoe groot mag de groep maximaal worden denk je jonathan???
bij deze meld ik me dus aan onder voorbehoud.

dus de lijst;
jonathan 890
willie400
carin303
suzanne475
marieke 897
tessybear 731
grace 585 (ondervoorbehoud)

als ik nog iemand gemist heb,zet jezelf erbij. Engeltje smiley

we zijn benieuwd jonathan of t van de grond komt,animo is er dus wel
suc6 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:01

Gewoon...heeeeeeel mooi!

Goo goo dolls - Iris

http://www.youtube.com/watch?v=NdYWuo9OFAw

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 28 juli 2010, 16:27
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:02

JONATHAN890 schreef:
Nou dan moeten we dat maar dan plannen.....ver weg nog zeg..

Maar ja er moet ook nog wat georganiseerd worden.

Gisteren heb ik er nog eens over nagedacht.
Groep moet niet erg groot zijn.

En we gaan geen vasten houden in de vorm van helemaal niet eten, want dat trekt niemand. Maar zaken als hapjes, drankjes, alcohol, luxe wordt t niet, en dat het weekend vooral in teken moet staan van volgende punten.

- soberheid en dankbaarheid
- zegen van God zien in ons leven
- stilte voor jezelf
- gezamenlijk zoeken naar wat God wil zeggen
- tijd voor gebed en bijbel studie
- wat houdt ons bezig en wat houdt ons van God weg

nog wat verder aan met mijmeren en lezen geweest.....

Vasten smaakt naar meer

Kijkend naar onze welvaartsmaatschappij. Letterlijk alles is te koop, voortdurend maken we elkaar wijs dat je geen dag zonder eten kunt, dat de kleren die je gisteren kocht morgen alweer verouderd zijn en dat je ongelukkig bent als je seksueel niet actief bent. Elke behoefte moet instant worden bevredigd. In zo'n samenleving zijn er ook mensen die bij tijd en wijle vasten, doelbewust. Omdat vasten ook een oefening is in het nee-zeggen tegen jezelf.

Wat is vasten eigenlijk? En wat is het niet? Het is geen christelijke vorm van hongerstaking waarin je kost-wat-kost iets van God gedaan wilt krijgen. Of een kuur om je lijf weer wat op orde te krijgen. Dat kan nodig zijn, maar het bijbelse vasten heeft een ander doel, een hoger doel.
Vasten betekent in de bijbel letterlijk: niet-eten. Je onthouden van voedsel. Wel drinken, want een mens kan normaal gesproken hooguit drie dagen zonder drinken. Of je gedeeltelijk onthouden van voedsel: minder eten. Of je onthouden van lekkernijen, zoals snoep, zoetigheid, wijn, vlees: soberheidsvasten.

Waarom doet iemand in onze tijd aan vasten? In bijbelse termen: vasten doe je om intensiever dan anders God te zoeken. Omdat je ergens mee worstelt en je gebeden tot God wilt ondersteunen met vasten. Zoals David die bidt en vast om het leven van zijn zoon die dodelijk ziek is (2 Samuël 12). Zoals Nehemia die lijdt aan de malaise van zijn volk. In ballingschap. Jeruzalem ligt in puin. Geen tempel, geen plaats om te offeren aan de Eeuwige. Als Nehemia hiervan hoort gaat hij bidden en hij ondersteunt dat met vasten (Nehemia 1). Zoals ook Esther die met haar volk in grote nood is, een holocaust dreigt. Ze roept een driedaagse vasten uit (Esther 4). Of zoals de apostelen in Antiochië. Eerst vasten ze om wijsheid van God te ontvangen. Daarna vasten ze om Barnabas en Saulus uit te kunnen zenden (Hand. 12:24-13:3).

Waarom doet iemand aan vasten? Bijvoorbeeld omdat het vanaf 9 februari weer Veertigdagentijd is, 40 dagen op weg naar Pasen: van oudsher een tijd van bezinning, van inkeer, een meditatief meelopen op de weg van Jezus naar Jeruzalem en naar het kruis. De Veertigdagentijd, een tijd om te vasten bij uitstek. En tijd vrij te maken voor het bijwonen van vieringen, voor bijbellezing, voor gebed, voor het lezen van lectuur die je geest opbouwt, die de relatie met God kan verdriepen.

Vasten doe je met een hoger doel. Je kunt een maaltijd overslaan. Of meerdere maaltijden, meerdere dagen. Of minder eten gedurende een bepaalde periode. Of je onthouden van bepaalde lekkernijen.
Je kunt ook media-vasten: geen T.V-kijken, geen krant lezen, niet internetten, niet …… en de tijd die vrij komt benutten om God te zoeken. In het gezin kun je ook met de kinderen hier een weg in zoeken en de kinderen laten kiezen wat ze in bepaalde periodes van de Veertigdagentijd willen laten staan.
Is het vasten een verplichting? Nee, het is geen elfde gebod. Het is een mogelijkheid. En wie de bijbel er op naleest, ontdekt zelfs dat het vasten voor de eerste christenen ergens ook een vanzelfsprekendheid was, een onderdeel van het normale christelijke leven. Christenen hebben er in alle tijden een praktijk van vasten op nagehouden, door de hele kerkgeschiedenis heen. Ook valt op dat derde-wereld-christenen er veel meer vertrouwd mee zijn dat wij.

Vasten is niet leuk. Alle onthouding kost moeite, en als het je niks kost is het geen onthouding en ook geen vasten. En soms wil het niet: te moe, te gestresst. Maar ook hier is er weer die vreemde tegenstelling: wie er eenmaal aan begint, die ontdekt vroeg of laat: vasten smaakt naar meer!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:06

One - U2

http://www.youtube.com/watch?v=ftjEcrrf7r0
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:13

CARIN303 schreef:
Vergeten Cross Smiley die vol vragen zit mannen kunnen toch zo goed luisteren?

Weet je dat ik de mensen respecteer die goed kunnen luisteren, meestal vergeten we dat wel eens en willen we zelf het woord hebben. Smiley met dichtgeplakte mond
Ik vind dat zo knap, voor de mensen die dat wel kunnen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:13

JONATHAN890 schreef:
ik ben een kei in praten, slap ouwehoeren.... luisteren...geen tijd voor whahaha

Luisteren is ook een kunst. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:24

Anouk for bitter or worse

http://www.youtube.com/watch?v=eTO_OCbadiA&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:25

zeg me dat het niet zo is - frank boeijen

http://www.youtube.com/watch?v=LAC-krypsng&feature=related

heerlijk zoals hij iets zo pijnlijks kan vertalen in een vreselijke mooie tekst.

zucht...... de Verzoening

http://www.youtube.com/watch?v=G9zHY7NdpjQ&feature=related

zucht .....pfff......de Ontmoeting

http://www.youtube.com/watch?v=nPYkURIr_sA&feature=PlayList&p=2CAC1804061DEA04&index=1&playnext=1
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:25

CARIEN982 schreef:

ehhh..wat zeg je? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:31

God's top ten - INXS

http://www.youtube.com/watch?v=sHHWlZi8vf0&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:34

CARIEN982 schreef:

ja luisteren is ook een kunst.....soms vertellen we alleen ons eigen ding, onze kleine zorg en hebben geen aandacht voor andermans leven.

moet gelijk denken aan t volgende nummer

Jim - Rob de Nijs

http://www.youtube.com/watch?v=1esJp5sgZNE
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:57

ff 10 minuten...met film erbij

the Prodigal son - Keith Green

http://www.youtube.com/watch?v=e-00yOXmm_Y&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:58

MARIEKE897 schreef:
volgende week woensdag denk ik, het weekend neemt ex het w.s. over..willen kids graag. Dan heb ik na woensdag nog 2 dagen om de zooi weer te wassen voordat ze met paps 3 weken weg zijn.

traaaaaaaaaaaaaaaag ben jij... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:04

ANNETTE050 schreef:
quote=PIETER649]Hoezo onverwachte hoek???
Waarom zien zoveel mensen Wilders als een halve antichrist??

'k heb zijn laatste nieuwsbrief gelezen en hij weet exact waar het in het christendom om gaat en verwoord gigantisch goed wat het verschil is tussen de christenen en alle andere geloven!!!!!!!
Dit is een openbaar forum, ik laat het hier bij, maar geloof niet alles wat er over hem gezegd wordt!
De heersende elite is materialistisch/kapitalistisch...wat kan het hun schelen dat er lieve oude mensen als een kind in een vieze luier liggen...kost alleen maar meer geld als ze dát probleem alleen al gaan aanpakken...het zal je vader maar zijn....

Zijn grote probleem is dat hij moeite zal hebben de juiste mensen te vinden voor de juiste ministerposten....

De belangen zijn groot....
Zeker voor alle uitgerangeerde politici die werkzaam zijn in bijvoorbeeld gesubsidieerde organisaties.
Want hoe onbenullig of dom of incapabel je als politicus ook blijkt te zijn, je vriendjes vinden altijd wel een bestuursbaantje voor je...
Meneer Wilders wil een kritische blik op alle mogelijke subsidies en is dus een gevaar voor dat soort ex-politici die vreten uit de subsidieruif....

Gek he... dat deze lui Wilders graag afschilderen als eng en slecht voor nederland...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:09

MARIEKE897 schreef:
ehhh..wat zeg je? Clown smiley

Er is gewoon een verschil tussen praten en iets willen zeggen. Mannen willen iets zeggen en vrouwen vinden het gezellig als ze samen praten. Het is beide communicatie, maar dan anders he. Toch denk ik dat mannen ergens over willen praten en vrouwen het belangrijker vinden dat ze communiceren.

Thomas, Mars en Venus.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 28 juli 2010, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:10

nog 43 jonatan..
je haalt de 1234 wel Clown smiley
Naar boven