ChristianMatch

Forum

De aarde beheren/beheersen, wat consumeer je bewust of niet?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:08

DAVID923 schreef:
we moeten goede rentmeesters zijn, maar niet doorschieten als veganisten enzo, dat is echt kansloos, en een vorm van afgoderij.
en de christenen die er voor kiezen, moeten niet anderen tot aanstoot zijn.

En christenen die er NIET voor kiezen, moeten niet anderen tot aanstoot zijn...
...door de keus van de ander bijvoorbeeld direct af te schilderen als afgoderij, puur en alleen omdat het niet past in het eigen denkbeeld. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:10

De zomer staat voor de deur en bij veel mensen slaat de stress toe. Wat gaan we doen met de kids? Hebben we wel genoeg geld voor leuke dingen? Worden we wel bruin genoeg?

De oplossing is simpel: ga picknicken. Bovenstaande dilemma’s zijn dan meteen opgelost. Als u een leuke plek uitkiest in een bos of park bijvoorbeeld kunnen de kids lekker spelen in de buitenlucht. Neem een bal mee en andere buitenspelletjes en je hebt geen kind aan ze. Ook als u geen kids hebt is een picknick heerlijk. Lekker alleen of samen genieten van het zonnetje. Wordt u nog lekker bruin ook! En… picknicken hoeft ook niet veel te kosten.

Libelle.nl daagt u uit om er een middag op uit te trekken. Maak wat lekkers klaar en ga op zoek naar een leuke picknickplek. Stuur uw foto in van dit gezellige uitje en wie weet maakt u kans op een mooie, complete picknickmand!
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:10

TESSYBEAR731 schreef:
He's a meeeeaaaan kitty! Geschokte, onthutste smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo&feature=related

Zie hier het bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=bJD2mfpN-xQ&feature=channel

Over Benny Hinn word gesproken dat ie vreemd gaat... maar blijkbaar is het menselijke ras niet de enige...

http://www.youtube.com/watch?v=ih6W19KTlZo
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:12

MARISKA601 schreef:

De zomer staat voor de deur en bij veel mensen slaat de stress toe. Wat gaan we doen met de kids? Hebben we wel genoeg geld voor leuke dingen? Worden we wel bruin genoeg?

De oplossing is simpel: ga picknicken. Bovenstaande dilemma’s zijn dan meteen opgelost. Als u een leuke plek uitkiest in een bos of park bijvoorbeeld kunnen de kids lekker spelen in de buitenlucht. Neem een bal mee en andere buitenspelletjes en je hebt geen kind aan ze. Ook als u geen kids hebt is een picknick heerlijk. Lekker alleen of samen genieten van het zonnetje. Wordt u nog lekker bruin ook! En… picknicken hoeft ook niet veel te kosten.

Libelle.nl daagt u uit om er een middag op uit te trekken. Maak wat lekkers klaar en ga op zoek naar een leuke picknickplek. Stuur uw foto in van dit gezellige uitje en wie weet maakt u kans op een mooie, complete picknickmand!

moet je wel opschieten de actie duurt volgens mij tot 2 augustus
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:12

vervolg...

De prijzen
We mogen twee picknickmanden weggeven aan degene die de leukste kiekjes insturen.

De eerste prijs
Degene die de allerleukste foto instuur krijgt deze luxe picknickmand van Ascot voor 4 personen. De inhoud van de picknickmand is als volgt:

• Edelstalen bestek (4 keer)
•Porseleinen borden en bekers (4 keer)
•Mandje voor bekers
•Vershouddoos (2x)
•Thermoskan 0,75l
•Peper en zoutstel
•Edelstalen flessenopener
•Servetten (4x)
De mand is gemaakt van riet en heeft een leren handvat. De binnenkant is gevoerd.
Afmeting ca. 53×36x22 cm.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:13

vervolg...

De tweede prijs
Voor de tweede prijs hebben wij ook een mooie picknickmand. Deze mand is van het merk Henlet en is geschikt voor een picknick met 4 personen. De inhoud is als volgt:

•Edelstalen bestek (4x)
•Borden (Porselein) (4x)
•Glazen (4x) in Basket
•Flessenkoeler
•Cooler Bag
•Flessenopener
•Tafelkleed
•Servetten (4 x)
De mand is gemaakt van riet en de binnenkant is gevoerd.
Afmetingen ca. 54×34x20 cm
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:14

LEPELTJE037 schreef:
Over Benny Hinn word gesproken dat ie vreemd gaat... maar blijkbaar is het menselijke ras niet de enige...

http://www.youtube.com/watch?v=ih6W19KTlZo

Kijk, dat vind k nou leuk om te zien Lachende smiley

Benny Hinn ken k niet, dus heb al helemaal geen behoefte aan zen vuile was Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:15

MARIEKE897 schreef:
OOOOOOhhhh Carin, leuk een foto!!!! Kan me voorstellen dat je weer helemaal happy bent met poezemans in huis Lachende smiley

Ehh...tis een mevrouw hoor Mariek, geloof k Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:15

Extra prijs voor beide winnaars
Of u nou eerste of tweede wordt, u krijgt bij beide prijzen dit picknickkleed erbij. Het kleed is waterafstotend en u kunt het kleed gewoon wassen.
Afmeting ca. 132 x 163 cm

Meedoen
Wilt u meedoen aan deze fotowedstrijd? Ga dan een middag gezellig picknicken en stuur uw foto op naar internetredactie@libelle.nl. Vermeld in de e-mail uw naam en adresgegevens en stuur de foto als bijlage mee (dus niet de foto in de mail ‘plakken’.) Wij plaatsen de inzendingen bij dit artikel. U kunt meedoen aan deze actie tot 2 augustus. Daarna worden de leukste inzendingen beloont met een van bovenstaande prijzen.

Zo blijft de picknick leuk
Wij geven u alvast wat tips voor een geslagade picknick. Als u deze tips opvolgt wordt het vast en zeker een geslaagde middag.

Meer picknickartikelen?
Bent u benieuwd naar andere artikelen op het gebied van een picknick? Bekijk dan de website van Present Innovations.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:16

Zijn we nu al zo ver gezonken dat dit een interessant gespreksonderwerp moet zijn voor "Christelijk leven" Smiley die vol vragen zit

Chris, hier mag toch zeker wel een slotje op? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:23

Dit onderwerp hoort niet op een forum of wat dan ook thuis.
Zo ben je zelf bezig met het verspreiden van laster.

Chris verwijder svp dit hele topic.
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:34

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:42

CROSSROAD317 schreef:
Volgende keer neem ik jou wel mee Marijan .... Knipoog smiley

Nou…..zo te horen (wat een verhalen zeg! Verraste, verbaasde smiley ) wordt het steeds interessanter, dus ik ben bijna over de brug. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:45

LEPELTJE037 schreef:
Hebben we nu al besloten waar er gewokt gaat worden?

Als het in Utrecht is hoef ik er iig niet zo veel extra voor te reizen... gelet op m'n budget.

Okè, laten we wat mij betreft, Utrecht dan maar doen, centraal voor ons allemaal en low budget.

Anita en Lepeltje,als jullie meegaan, zet je jezelf dan op de lijst bovenaan het topic?
Tnx! Lachende smiley

Vergeet ik de tijd erbij te zetten; tussen 18.00 en 18.30 uur?
Ik moet namelijk overdag werken!

Laatst aangepast door
CARIN303
op zondag 1 augustus 2010, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:46

GIBBY159 schreef:
k ben hier om vrienden te maken, gezellig mailen en te chatten. Sinds enige weken mag ik mee doen op deze site. Maar wat mij steeds weer opvalt is dat bijna iedere dag een kribbig sfeertje in de chatroom blijft door gaan. Waardoor leden soms afhaken...Dat vind ik jammer. Er worden hier en daar uiting gegeven...somsOOK DOOR MIJZELF hoor...waarvan ik denk het kan toch anders?Ik wil graag van mensen léren hoe men denkt een date te bereiken. Echter...dat blijkt soms moeilijk te gaan. Alle dames en heren zijn hier gekomen om GEZELLIG met elkaar om te gaan. Als soms een opmerking in de chatroom bij iemand niet goed overkomt is dan heel jammer maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. De redactie zal zeer zeker ingrijpen als er feiten worden geconstateerd die buiten de wet vallen. Mag ik met mijzelf beginnen naar verbetering in de chatbox. Tot op heden heb 1 persoon geblokt en die laat ik meestal na 1 dag weer opheffen. Wanneer de gemoederen weer zijn geluwd.

Als je je stoort aan het geklets in de chatroom, kun je er beter niet meer ingaan. Volgens mij gaat het er meestal wel gezellig aan toe. Als ik jou was zou ik me meer gaan richten op het privé-chatten en het mailen, misschien ook een manier om aan een date te komen? En 't forum en de datingtips van CM, kunnen je misschien ook helpen.

Succes op CM!
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:47

GIBBY159 schreef:
k ben hier om vrienden te maken, gezellig mailen en te chatten. Sinds enige weken mag ik mee doen op deze site. Maar wat mij steeds weer opvalt is dat bijna iedere dag een kribbig sfeertje in de chatroom blijft door gaan. Waardoor leden soms afhaken...Dat vind ik jammer. Er worden hier en daar uiting gegeven...somsOOK DOOR MIJZELF hoor...waarvan ik denk het kan toch anders?Ik wil graag van mensen léren hoe men denkt een date te bereiken. Echter...dat blijkt soms moeilijk te gaan. Alle dames en heren zijn hier gekomen om GEZELLIG met elkaar om te gaan. Als soms een opmerking in de chatroom bij iemand niet goed overkomt is dan heel jammer maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. De redactie zal zeer zeker ingrijpen als er feiten worden geconstateerd die buiten de wet vallen. Mag ik met mijzelf beginnen naar verbetering in de chatbox. Tot op heden heb 1 persoon geblokt en die laat ik meestal na 1 dag weer opheffen. Wanneer de gemoederen weer zijn geluwd.

Bedankt voor je openheid van hoe je hier mee omgaat ! Kan ik wat van leren
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:50

gewoon negeren, het is immers voor dames... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:52

hahaha er waren zeggen en schrijven 5 kiddo's aanwezig.
en dit x waren er ook geen honden wauw anders hadden we daar ook nog over moeten discuseren of dat wel kan ,nl aandacht via de woefs Clown smiley
en die kids waren zo heerlijk zelf bezig waardoor we heerlijke gesprekken hebben kunnen hebben op ieder niveau.
ik kan niet anders dan lachen op de geweldige reacties,
en chat wat leuk he dat je op deze manier toch bij de picknik betrokken bent ook al was je lijfelijk niet aanwezig je zit midden in je eigen gecreeerde libelle niveau. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en wat je er ook van vind en ook al maak je ons(mij) soms kriegel met je gezeur,wij blijven genieten van de leuke en interressante contacten die we opdoen tijdens zo'n picknik of jij het er nu tegen kunt of niet.
en of daar nu wel of geen cm stelletjes uit voorkomen is niet van belang,samen genieten van het leven is dus een levenskunst die jij schijnbaar met aangrenzende zekerhed nog niet onder de knie hebt chat,of is dit iets te ver boven je niveau( Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:54

in romeinen 14 staat dat ALLES wat uit het geloof niet is, dat is zonde
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:58

SUSANNAH475 schreef:
gewoon negeren, het is immers voor dames... Knipoog smiley

1 van de mannen roept in het mannentopic "weg met de metroseksueel"...
Apart vind ik dat, want beste Laurens, er zijn ook mannen die iets anders in elkaar zitten dan die ruwe bolster blanke pit of misschien wel een mix van die 2.
Mannen zijn verschillend, net zoals de ene vrouw de andere vrouw niet is.
Doe je nu niet ernstig tekort aan je eigen soort ???

Dames, hoe denken jullie hierover ?
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:59

WILLEMIJN232 schreef:
het ging nu even over jou, niet over ons.......
De toon maakt de muziek.....

we bliven gewoon doorgaan met de muziek toch?
muziek brengt vreugde Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:02

suus ik denk een ieder is zoals ie is niet ieder wil een macho en niet ieder wil een softie of iets ertussen in,denk maar zo op ieder potje past een dekseltje,en wie bepaalt nu eenmaal hoe mannen (of vrouwen ) zouden moeten zijn moet zijn???
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:06

Waarheid is waarheid ook al is tie triest, zeg maar.

Wat te denken van al die mensen die toendertijd wél in die Benny geloofden. Video's va hem kochten. Geld overmaakten. Enzovoort.

En dan erachter komen dat je al die tijd bedrogen bent, zeg maar.

Die mensen zijn belangrijker als hele Benny denk ik zelf.

Wel een hele fijne zondag, dit is niet negatief bedoeld.
Natuurlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:13

BRAZEEVEL772 schreef:
TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598
Miekjes285
Pearl (onder voorbehoud)

Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
wel nummertje trekken he heren
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?

beetje op je woorden passen tessy Smiley met dichtgeplakte mond

Ehh...t was Daan hoor, die vond dat er nummertjes getrokken moeten worden Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:13

wat als het nu waar is?
hoofd in het zand? slotje dus maar?
triest..

ow en shanita, ik ben er dus laat bij Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:16

Meiden, beseffen jullie wel dat Chatuliem de slimste man van CM is?
Door zijn libelle opmerkingen ( gouden vondst overigens) weten inmiddels ALLE vrouwen op CM wie Chatuliem is!
Wedden dat hij het hoogste aantal bezoekers op zn profiel heeft?
Petje af,Chatuliem, wij kunnen nog wat van je leren wat betreft aandacht vragen van het andere geslacht,slim!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:18

CARIN303 schreef:
Meiden, beseffen jullie wel dat Chatuliem de slimste man van CM is?
Door zijn libelle opmerkingen ( gouden vondst overigens) weten inmiddels ALLE vrouwen op CM wie Chatuliem is!
Wedden dat hij het hoogste aantal bezoekers op zn profiel heeft?
Petje af,Chatuliem, wij kunnen nog wat van je leren wat betreft aandacht vragen van het andere geslacht,slim!!

dat niet alleen Carin! Moet je nagaan als al die nederlandse vrouwen googlen op libelle...en uitkomen bij de slimste man van CM!! Prima zet!

allemaal nieuwe libelle vrouwen op cm...tjonge..dat kan gezellig worden de volgende picknick
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:30

MARIEKE897 schreef:
dat niet alleen Carin! Moet je nagaan als al die nederlandse vrouwen googlen op libelle...en uitkomen bij de slimste man van CM!! Prima zet!

allemaal nieuwe libelle vrouwen op cm...tjonge..dat kan gezellig worden de volgende picknick
Lachende smiley

Nu maar hopen dat deze vrouwen niet van picknicken houden en geen kinderen hebben Knipoog smiley
Sorry, Chatuliem, kan het niet laten om je te plagen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:31

Ik heb 2 foto`s van Kruimel op mijn profiel gezet, met veel moeite haar onder het bed weg kunnen halen, en dat allemaal voor jullie!
Zie je, ik kan wel lief zijn als ik wil Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:39

voor de picknickliefhebbers is er een item op het topic:

uit de LIBELLE
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 ... 6194 Volgende
Pagina 1004 van 6194