ChristianMatch

Forum

De hel voor altijd?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:48

TESSYBEAR731 schreef:
Toevallig heb ik me hier onlangs in verdiept...
Na het 1000 jarig vredesrijk zullen alle nog slapende doden opstaan, en nog eenmaal de kans krijgen om voor God te kiezen:

Opb. 20
1 Ik zag een engel uit de hemel neerdalen met de sleutel van de onderaardse diepte en zware ketenen in zijn hand. 2 Hij greep de draak, de slang van weleer, die ook duivel of Satan wordt genoemd, en ketende hem voor duizend jaren. 3 Hij gooide hem in de diepte, sloot de put boven hem en verzegelde die, opdat de volken niet meer door hem misleid zouden worden tot de duizend jaar voorbij waren; daarna moet hij korte tijd worden losgelaten. 4 Ook zag ik tronen, en aan hen die erop zaten werd recht gedaan. Het zijn de zielen van hen die onthoofd waren omdat ze van Jezus hadden getuigd en over God hadden gesproken; zij hadden het beest en zijn beeld niet aanbeden en ook zijn merkteken niet op hun voorhoofd of hun hand gekregen. Zij waren tot leven gekomen en heersten duizend jaar lang samen met de messias. 5 De andere doden kwamen niet tot leven voordat de duizend jaar voorbij waren. Dit is de eerste opstanding.
6 Gelukkig en heilig zijn zij die deelhebben aan de eerste opstanding. De tweede dood heeft geen macht over hen. Zij zullen priester van God en van de messias zijn en duizend jaar lang samen met hem heersen.
7 Wanneer de duizend jaar voorbij zijn, zal Satan uit zijn gevangenis worden losgelaten. 8 Dan gaat hij eropuit om de volken aan de vier hoeken van de aarde, Gog en Magog, te misleiden. Hij brengt hen voor de strijd bijeen, een menigte zo talrijk als zandkorrels aan de zee. 9 Ze trekken op, over de hele breedte van de aarde, en omsingelen het kamp van de heiligen en de geliefde stad. Maar vuur daalt neer uit de hemel en verteert hen. 10 En de duivel, die hen misleidde, wordt in de poel van vuur en zwavel gegooid, bij het beest en de valse profeet. Daar zullen ze dag en nacht worden gepijnigd, tot in eeuwigheid.
11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. 15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.

Volgens mij staat hier dat een ieder die geen deel is van de eerste opstanding, na 1000 jaar weer op zal staan.
Zij hebben dan nog eenmaal de kans om voor God te kiezen, en anders voor de duivel!
Hierna zullen zij worden geoordeeld, en een ieder wiens naam niet in het boek des levens staat zal de duivel achterna gaan in de poel des vuurs.

Opb. 14: 9-11
9 Zij werden gevolgd door een derde engel, die met luide stem riep: ‘Als iemand het beest en zijn beeld aanbidt en het merkteken op zijn voorhoofd of zijn hand krijgt, 10 zal hij de wijn van Gods woede moeten drinken, die onverdund in de beker van zijn toorn is geschonken. Hij zal in vuur en zwavel worden gepijnigd, onder de ogen van de heilige engelen en van het lam. 11 De rook van die pijniging zal opstijgen tot in eeuwigheid. Wie het beest en zijn beeld aanbidden, of wie het merkteken van zijn naam draagt, ze krijgen geen rust, overdag niet en ’s nachts niet.’

En volgens mij geeft dit vers aan dat de straf eeuwigdurend is?

Alleen zegt Richard dat de juiste vertaling van eeuwigheid "tijdperk" moet zijn. En dat alleen satan alle tijdperken der tijdperken veroordeeld zal zijn tot de hel.

Zelf geloof ik dat eeuwigheid zoals in de bijbel beschreven ook daadwerkelijk eeuwig is, dus zonder einde.
In de bijbel is dit vertaald met alle eeuwigheid, waarbij het woord alle hetzelfde betekend als eeuwigheid. (voor de kenners; strongnummer 165) Dus ook de mens die wordt veroordeeld tot de hel zal daar zijn voor "alle tijdperken der tijdperken"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:52

MARIO216 schreef:
Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer.

Probeer elke keer als je tegen de lamp loopt, een beetje licht mee te nemen.

GrZ
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:57

MARIO216 schreef:
Koffie

Checklist

Je drinkt teveel koffie als:

Je op andermans nagels begint te bijten;
Je bij de stationsrestauratie wordt gekozen tot medewerker van het jaar, terwijl je daar niet werkt;
Je verjaardag tot nationale feestdag wordt uitgeroepen in Brazilië;
Je op je koffiemok een foto hebt staan van je koffiemok;
Je naar AA-bijeenkomsten gaat vanwege de gratis koffie;
Je zenuwtrekjes uitslaan op de schaal van Richter.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:58

CROSSROAD317 schreef:
Alleen zegt Richard dat de juiste vertaling van eeuwigheid "tijdperk" moet zijn. En dat alleen satan alle tijdperken der tijdperken veroordeeld zal zijn tot de hel.

Zelf geloof ik dat eeuwigheid zoals in de bijbel beschreven ook daadwerkelijk eeuwig is, dus zonder einde.
In de bijbel is dit vertaald met alle eeuwigheid, waarbij het woord alle hetzelfde betekend als eeuwigheid. (voor de kenners; strongnummer 165) Dus ook de mens die wordt veroordeeld tot de hel zal daar zijn voor "alle tijdperken der tijdperken"

En ik geloof dus hetzelfde als jij...
De juiste vertaling is inderdaad "tijdperk"...maar wel een tijdperk dat dus eeuwig duurt...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:59

CROSSROAD317 schreef:
Het uitgangspunt van Richard is m.i. wel anders Maris.

Ook het hele verhaal van de doop die de besnijdenis wel of niet zou vervangen is ook al uitgebreid behandeld, Cross...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:00

Ai Caramba! Ik ga verhuizen!! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:02

TESSYBEAR731 schreef:
Ai Caramba! Ik ga verhuizen!! Geschokte, onthutste smiley

Vertelverterlvertel Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:06

DANIEL777 schreef:
gelukkig maar ik haal de top 2000 nog niet eens Clown smiley

Zijn er wel 2000 leden? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:07

WILLEMIJN232 schreef:
Zijn er wel 2000 leden? Smiley die vol vragen zit
Volgens de begin pagina meer dan 2300
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:44

ZINGA672 schreef:
Maar Jacobus 2 gaat over aanzien des persoons en naastenliefde. Dat heeft toch niets te maken met werken om in je onderhoud te voorzien? En bidden wordt daar al helemaal niet genoemd...

Ik zou op grond van onderstaande bijbelteksten concluderen dat het de bedoeling is dat ieder zijn/haar eigen kost verdient en dat je daar tevreden mee mag zijn. Nu zal de 1 daar langer of meer voor moeten werken dan de ander. Maar als je tijd overhoudt kun je die besteden aan de dingen van de Heer (bijbelstudie, vrijwilligerswerk e.a.). En als je geld overhoudt kun je dat weggeven aan goede doelen.

Overigens denk ik dat men vroeger wellicht minder werkte omdat werktijden afhankelijk waren van het aantal lichturen per dag. Wij overvragen onszelf tegenwoordig denk ik. En niet alleen met werk, maar wij moeten zóveel. Van onszelf, van onze kerk, van onze familie/vrienden/kennissen. Teveel om op te noemen. We stellen vaak niet de goede prioriteiten terwijl we het wel zouden kunnen. Als we maar even stil zouden staan.

2 Tess. 3: 10-12 "Want ook toen wij bij u waren, bevalen wij u dit: Wil iemand niet werken, dan zal hij ook niet eten. Wij horen namelijk, dat sommigen onder u zich ongeregeld gedragen, door geen werk te verrichten, maar bezig te zijn met wat geen werk is; zulke mensen bevelen wij en wij vermanen hen in de Here Jezus Christus, dat zij rustig bij hun werk blijven en hun eigen brood eten."

1 Timotheüs 6:8 "Als wij echter onderhoud en onderdak hebben, dan moet ons dat genoeg zijn."

GrZing!

In het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen....

zult staat hier in de gebiedende wijs...

Mijn interpretatie is dat je moeite moet doen om zelfstandig je inkomen te verwerven waarmee je je levensonderhoud betaald.

Moeite doen is bijvoorbeeld niet het voorgeschreven minimale aantal sollicitaties de deur uit doen zoals de uitkeringsverstrekker eist, maar het maximale aantal dat je kunt doen.
Solliciteren niet alleen op bekende vacatures, maar ook open sollicitaties.

En laat je niet te snel ontmoedigen als het niet direct lukt...
Denk aan het verhaal van de vrouw die iedere keer weggestuurd werd bij een rechter, maar keer op keer terugkwam met de vraag: doe mij recht..
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 15:57

TESSYBEAR731 schreef:
Ben ik de enige die inmiddels de draad helemaal kwijt is Smiley die vol vragen zit
Wellicht Chandler ook, want die hult zich na zijn begin post in stilzwijgen!

Hij is in elk geval wel jarig vandaag, dusseh...Happy birthday dan maar Knipoog smiley

Tess... je hebt gelijk.
Van mij ook felicitaties!

enn..
van mij geen zoenen,
want ik ben een man.

verjaardagsfeestje?
doe mij maar bier!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:07

PIETER649 schreef:
In het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen....

zult staat hier in de gebiedende wijs...

Euh... kleine correctie, er staat:
(Genesis 3:19) in het zweet uws aanschijns zult gij brood eten... "

Is toch net ff ietsje anders.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:09

Iedereen bedankt voor felicitaties op dit forum of via mail... het deed mij goed deze te lezen! Lachende smiley ( ook al las ik de meeste vandaag pas )

en dan te bedenken dat ik in de veronderstelling was dat veeeelen hier eigenlijk een bloedhekel aan mij hadden Gefrustreerde smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:13

ZINGA672 schreef:
Vertelverterlvertel Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Verhuizen...je kent het wel...van het ene huis naar het andere Engeltje smiley

Krijg pas over vier weken de sleutel en ben nu al aan het stressen...

moet eerst nog allemaal rotzooi hier opruimen die k niet mee neem, en alvast aanschaffen wat k aan kan schaffen...administratieve rompslomp gaan regelen...
"Wanneer moet k men oude huur opzeggen en ga k dat dan wel redden? Want stel nou dat die andere mensen langer nodig hebben dan krijg ik later de sleutel!" Moet foon, t.v. en internet verhuizen...etc, etc, etc...
Alvast spullen in gaan pakken, maar dan wel pas als ik dozen geregeld heb..".oh ja, die dozen...waar ga ik dozen vandaan halen?!" Geld voor nieuwe dozen heb ik niet, dus maar hopen dat er iemand is die er nog een paar heeft staan. Maar wel z.s.m. want anders moet k me dalijk weer gaan haasten!

Ofwel: "Aaaargh! Waar ben ik aan begonnen" Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Ben dus weer even helemaal mezelf aan het zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
"Hmm...misschien doe ik dan toch iets verkeerd! Haal adem Tess, en blijf ademen...ut komt allemaal goed! God voorziet!!"

*haalt ff rustig adem*

"Zo, weer helemaal rustig...dank je Zing, als k jou toch niet had!" Engeltje smiley

Ga k nu weer verder de kledingkast opruimen...want alles wat weg kan hoeft dus niet mee...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 7 augustus 2010, 16:14
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:41

THOMAS968 schreef:
De Bijbel die ik heb is van 1978, maar daarvoor moet er ook een Friese vertaling geweest zijn, want toen ik tien was, las Pake (grootvader) er wel uit voor. Pake las dan en als Jezus iets zei, dan klonk het net of was hij bij ons aan tafel. Pake zei dan vaak dat het voor hem zo was dat, als hij voorlas uit de Friese Bijbel, hij het gevoel had dat God dan rechtstreeks tot hem sprak. God was veel dichterbij. Ik merkte dat met name als hij uit de Bijbel inderdaad een citaat van Christus voorlas er beheerst maar merkbaar emotie loskwam. God sprak dan tot hem zelf, zonder enige afstandelijkheid. Dat te zien, raakte me als kind al diep. Voor hem was het zo dat de Friese Bijbel tot hem persoonlijk sprak en de Nederlandstalige meer tot iedereen. Dat is meer dan een nuance.

Thomas, grootvader zegt me niets, maar Pake, en zeker deze, des te meer.

Wat een mooie herinnering aan je Pake, Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:49

TESSYBEAR731 schreef:
Ook het hele verhaal van de doop die de besnijdenis wel of niet zou vervangen is ook al uitgebreid behandeld, Cross...

Hoe zit dat ook al weer? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

PS Weer een zinvolle Knipoog smiley posting erbij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:52

PIETER649 schreef:
Iedereen bedankt voor felicitaties op dit forum of via mail... het deed mij goed deze te lezen! Lachende smiley ( ook al las ik de meeste vandaag pas )

en dan te bedenken dat ik in de veronderstelling was dat veeeelen hier eigenlijk een bloedhekel aan mij hadden Gefrustreerde smiley Verlegen lachende smiley

Pieter, alsnog van harte! Kussende smiley Gelukkig heb je de andere felicitaties ook pas vandaag gelezen, maar ik heb natuurlijk wel aan je gedacht. Maar ja, je was er toch niet.

Wie zou toch een hekel aan jou kunnen hebben Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FENNY661

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 16:55

SUSANNE655 schreef:
ik droomde eens en zie ik liep aan het strand bij lage tij.
ik was daar niet alleen,want ook de heer liep aan mijn zij!
we liepen samen het leven door en liepen in het zand,een spoor van stappen,
twee aan twee de heer liep aan mijn hand.
ik stopte en keek achter mij en zag mijn levensloop,in tijden van geluk en vreugd,van diepe smart en hoop.
maar als ik goed het spoor bekeek,zag ik langs heel de baan,daar waar het juist het moeilijkst was,maar 1 paar stappen staan.
ik zei toen:heer'waarom dan toch?
juist toen ik u nodig had.
juist toen ik zelf geen uitkomst zag.
op 't zwaarste deel van het pad....
de heer keek mij toen vol liefde aan en antwoorde op mijn vragen.
mijn lieve kind,toen 't moeilijk toen heb ik jou gedragen
Naar boven

Auteur Bericht
FENNY661

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 17:03

FENNY661 schreef:
hallo susanne
De woorden van het gedicht
VOETSTAPPEN waren een steun voor mij
in de moeilijke tijden die ik heb gehad
Het was steeds weer een bemoediging
om verder te gaan
ook al was het soms erg moeilijk
ik voelde het niet altijd dat GOD mij had gedragen
wat ik zo fijn vind dat ik nog in GOD geloof
dat GOD wel met mij bezig is
ik heb he tGEDICHT ook een keer
op ge stuurd naar de readactie
van de EB bode en het is
toen ook geplaats
fenny
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 17:07

MARIO216 schreef:
Gefrituurde inktvis is ook lekker; dan ga ik die Duitse inktvis maar frituren Clown smiley

Inktvis?
Die mega-krab in Scheveningen is daar ook dol op.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 17:25

MARIJAN072 schreef:
Hoe zit dat ook al weer? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley

Haha goed bezig Marijan.........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:06

MARIJAN072 schreef:

Zeg het maar eerlijk! je wilt gewoon in de top 5 komen! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:24

Met fries heb ik niks en met friezen nog veel minder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Wat mij opvalt is dat deze discussie (alweer) aangegrepen word door friezen om zich te profileren.
Op zich wel geinig omdat dit topic heet: streektaal en dialect.
Toch fijn dat, zonder al te veel woorden er aan vuil te maken, ook friezen nu gewoon toegeven dat ze een dialect spreken ipv een taal... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik ken het beter!! ik spreek duits met n rotturdams accent Coole smiley met zonnebril

Pieter, indachtig t aloude spreekwoord : t ken friezen en t ken dooien Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:29

TESSYBEAR731 schreef:
Verhuizen...je kent het wel...van het ene huis naar het andere Engeltje smiley

Krijg pas over vier weken de sleutel en ben nu al aan het stressen...

moet eerst nog allemaal rotzooi hier opruimen die k niet mee neem, en alvast aanschaffen wat k aan kan schaffen...administratieve rompslomp gaan regelen...
"Wanneer moet k men oude huur opzeggen en ga k dat dan wel redden? Want stel nou dat die andere mensen langer nodig hebben dan krijg ik later de sleutel!" Moet foon, t.v. en internet verhuizen...etc, etc, etc...
Alvast spullen in gaan pakken, maar dan wel pas als ik dozen geregeld heb..".oh ja, die dozen...waar ga ik dozen vandaan halen?!" Geld voor nieuwe dozen heb ik niet, dus maar hopen dat er iemand is die er nog een paar heeft staan. Maar wel z.s.m. want anders moet k me dalijk weer gaan haasten!

Ofwel: "Aaaargh! Waar ben ik aan begonnen" Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Ben dus weer even helemaal mezelf aan het zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
"Hmm...misschien doe ik dan toch iets verkeerd! Haal adem Tess, en blijf ademen...ut komt allemaal goed! God voorziet!!"

*haalt ff rustig adem*

"Zo, weer helemaal rustig...dank je Zing, als k jou toch niet had!" Engeltje smiley

Ga k nu weer verder de kledingkast opruimen...want alles wat weg kan hoeft dus niet mee...

Dit is geen kreet vd week.... meer een opstel vd week Geschokte, onthutste smiley
Zwaar offtopic dus Teschje Boze smiley

(ps. hoeveel dozen heb je wanneer nodig? )
Naar boven

Auteur Bericht
RICHARDRI464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:31

Al die nummers misschien dwarrelt het langs je heen. Waar zou zij of hij nu vandaan komen?

Hier een website met een net nummer kaart van Nederland er bij!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_netnummers
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:35

leuk, maar eigenlijk niet nodig, want als je in iemands profiel op het netnummer klikt, krijg je een kaartje van NL met 2 vierkantjes erop: een groene (jouw woonst) en een oranje (de woonst van de profielhouder) naast het kaartje staat een lijst met plaatsen die onder het netnummer vallen.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
RICHARDRI464

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:46

Wij leven tegenwoordig in een prestatie maatschappij. Waar je alsware schaap met 5 poten moet zijn. Ik heb een opleiding genoten om te werken bij een gemeente. Toen ik er stage wilde lopen (heb heel noord Nederland aangeschreven) was er geen plek geen tijd. Nu ik er wil gaan werken zeggen ze je hebt geen werkervaring. Ik had een baan gevonden maar door een bedrijfsongeval werd ik even ziek. Toen mistte ik te veel van de training en kreeg ik ontslag. Werkgevers werken met uitzendkrachten. Je kunt gemakkelijk van je personeel af. Het voordeel van werkgever is dat je bij mensen die wat minder presteren (ondanks het feit dat zij wel 100% inzetten laat dat duidelijk zijn) toch weg doen omdat Kees wat meer werk oplevert. In de privatisering moet het allemaal zo goedkoop mogelijk. Noem een voorbeeld:

DHL post: Daar moest je eerst 3 auto's vullen met poststukken. Vervolgens komen er 4 managers op je af. Die zeggen dat er wel eentje bij kan. Het moet allemaal sneller en meer stress. Ziekte verzuim in Nederland ligt hoog. Misschien komt dat ook door dat je dan wel uitkering krijgt of door betaald maar er zijn denk ik ook wel meerdere factoren.

Bij de Belastingdienst hebben ze de opleiding zo snel in elkaar gezet dat alleen de betere mensen overblijven.

Bij supermarktketen Jumbo moet je veel meer werk afleveren dan bij AH. En zo kan ik nog wel door gaan. Nu komt naar alle waarschijnlijkheid de gedachte op dat ik alles maar langzaam aan wil doen, dat is beslist niet waar. Stress op zijn tijd vind ik heel goed zelfs je presteert dan beter mogelijk. Maar altijd stress is echt niet gezond.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:46

PIETER649 schreef:
Dit is geen kreet vd week.... meer een opstel vd week Geschokte, onthutste smiley
Zwaar offtopic dus Teschje Boze smiley

(ps. hoeveel dozen heb je wanneer nodig? )
of weer een hulpklussie voor jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MUSICMAN770

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:47

Ja, het hele weekend en ik moet spelen! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:52

MARISKA601 schreef:
Engels voor beginners:
The play is not fair.

Dat moet je op de Edese hei zeggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 ... 6194 Volgende
Pagina 1033 van 6194