| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:37
|
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik dat een eerlijk en oprecht persoon van de site af gaat. En het is jammer, dat mensen zo weinig kunnen waarderen als je recht doorzee bent. Ik heb je bijdragen altijd zeer waardevol gevonden en ik vind het heel jammer dat je weggaat.
Groetjes,
Chat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:43
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | | willemijn als jij tot zoon kerk hoord die huwelijken afsluiten wat tegen Gods woord is ben ik het volkomen met de oma van richardri eensen word jij ook aan toe gerekend zoon kerk ontheiligd Gods huis en verkondigd niet het gehele Gods woord |
Ga elkaar aub. niet veroordelen op kerkgenootschap. Het ontstaan van de PKN in 2004 heeft al genoeg verdriet en pijn veroorzaakt. Is er iemand die gelooft dat God vraagt tot welk kerkgenootschap we gehoord hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:43
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Assel heeft een leuk tentje aan het spoor met lekkere erwtensoep, waarin het vegetarisme gelukkig geen greep op heeft gekregen. Het gedeelte naar Hoog-Soeren is zeer de moeite waard en als je daar bent, heb je goede eettentjes. Mooi geaccidenteerd, bos en hei, zuivere lucht en meer in de buurt voor Willemijn. Ik vind het echt veel leuker dan Houtigehage eigenlijk. Het kippentrapje is het enige wat opwindt daar. Hellendoorn/Ommen als Pieterpadetappe blijft de hoofdprijs, dat wel.
Thomas, vegetarische erwtensoep, het idee alleen al. |
Dan ga ik maar voor de hoofdprijs........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:45
|
|
|
|
ik heb 2 jaar een relatie gehad met een meisje dat reuma had. in die tijd ging ze zwaar achteruit, zowel geestelijk als lichamelijk. voor mij was dat geen reden de relatie te beeindigen. dat deed ze zelf toen ze dacht een leukere man te hebben ontmoet.... inmiddels heeft ze 4 kinderen, rijd in een rolstoel en draagt een hoofddoek...
het is meer hoe je zelf in je leven staat Petra, en gezond van lijf en leden zijn, is ook geen garantie tegen afwijzingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:47
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | | Ik heb het over werken als dit nu (on)betaald is voor mij hetzelfde. |
Soms heb je niet veel keuzes Richard, je hypotheek moet toch ieder maand betaald worden.......en moet er gewoon brood op de plank komen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:51
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | dacht dat het allen vrouwen over kwam maar nu heb ik zelf onder vonden hoe het is om echt belazerd te worden ben zwwar geschokt door dit gebeuren maar daar schade en schande word men wijs en gelukkig heeft God me bewaard voor erger ow wat voel ik me genomen |
Rot voor je Brazeevel. Sterkte hoor om dit weer een plekje te geven. Niet opgeven hoor!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:52
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | dacht dat het allen vrouwen over kwam maar nu heb ik zelf onder vonden hoe het is om echt belazerd te worden ben zwwar geschokt door dit gebeuren maar daar schade en schande word men wijs en gelukkig heeft God me bewaard voor erger ow wat voel ik me genomen |
tja, iedere wolf heeft een moeder.... en das vaak een wolvin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:01
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Rot voor je Brazeevel. Sterkte hoor om dit weer een plekje te geven. Niet opgeven hoor!!!
Mary |
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 8 augustus 2010, 21:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
|
|
|
|
|
Vandaag nog op Radio 1 bij de EO om 12.40 met Bert van Leeuwen over de woede zeg maar in fora.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik mis iets in deze discussie... want gaat het hier om een betaalde baan ? Hoeveel vrouwen zijn er niet die voor kinderen zorgen en het huishouden runnen ? Ik vind moeder zijn (dat is incl. de vaders die die taak op zich hebben genomen... ) een ondergewaardeerde baan in deze huidige maatschappij. Man die gewerkt heeft komt thuis, gaat op de bank zitten en denkt dat ie zijn werk erop heeft zitten. Maar vrouw die de hele dag voor de kleintjes zorgde en tussendoor het huis schoonhield, wanneer mag zij tijd nemen om op adem te komen ? Gelukkig zijn er ook attente mannen die daarna ook hun steentje bijdragen... Wat ik hiermee maar wil zeggen is dat ik moeder en huisvrouw zijn een baan op zich vindt, misschien wel 2 banen... ook al is het dan onbetaald !! |
Man die gewerkt heeft komt thuis, gaat op de bank zitten en denkt dat zijn werk er op zit? Susannah, we leven in 2010! Mannen hebben tegenwoordig ook werkende vrouwen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:03
|
|
|
|
Ja kwam ik net achter haha! Maar goed om je geografische kennis netnummers op te doen?
Op mijn mobiel kon ik ooit regiocode zien in de display. Dan keek ik op die kaart waar ik ongeveer was. Bijvoorbeeld dat we een heel eind gingen rijden naar andere kant van Nederland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:07
|
|
|
|
Wat onzettend rot voor je Brazeevel dat dit je overkomen is,sterkte ermee!! niet opgeven hoor!!
wel goed dat je het ook op het forum gezet hebt voor de mannen zodat deze dame hier geen kans meer maakt...
groetjes miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | oeps bra... (prive info)
melding doen bij chris. |
Mariska.........Goed om ook in het forum te melden vind ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:27
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | | Ik heb helaas angsten voor de hel. Mensen kunnen zoveel tegen me vertellen en ik begrijp het ook en lees de Bijbel. Ik snap het maar toch blijft die angst. Angst kan toch niet van God zijn? Ik heb gewerkt in de zorg. Mensen die uit de Gereformeerde Gemeente kwamen waren vooral bang voor de hel. Een oudere mevrouw riep help me, help me! Ik ga naar de hel. Hoewel ik op haar in praatte met positieve Bijbelteksten bleek dat maar tijdelijk te helpen. Eigenlijk heb ik het zelfde. Ik heb ook wel tot Satan gesproken dat hij een verliezer is en dat Jezus de waarheid is. Hem bekeren zal er wel niet in zitten. Satan lees maar mee: Jij bent de vader van de leugens. |
Psalm 116 is er zo duidelijk in: De angsten der hel, de banden des doods, ze omringden mij , oftewel ze hadden mij in de greep. Maar........ en dan komt het , Ik riep den HEERE aan zeggende , Heere, bevrijd mijn ziel.En dan het allermooiste: En onze God ontfermde zich op het gebed.
Ik heb een keer een ds. horen zeggen bij een intrede: Over de hel preek ik niet. Dat heb ik van dichtbij gezien en dat was het allerverschrikkelijkste. Maar God heeft me gered. En om nu over het allerergste te gaan preken, dat kan ik niet .
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 8 augustus 2010, 21:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Mariska.........Goed om ook in het forum te melden vind ik. |
ja inderdaad,het is goed om het door te geven aan chris maar het is zeker een goed besluit om het in het forum te zetten...
het is goed om elkaar ook te waarschuwen voor een bepaald persoon. vooral als je spreekt vanuit een persoonlijke ervaring..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:44
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | | Vandaag nog op Radio 1 bij de EO om 12.40 met Bert van Leeuwen over de woede zeg maar in fora. |
Als je het geschreeuw op met name politieke fora leest en ziet hoe weinig beschaving er uit spreekt, dan is die zorg ook wel terecht. Het ongenuanceerde gedoe heeft als kenmerk dat wie anders denkt dan ik moet verbaal verpletterd worden, zij het zonder enige argumentatie, en degene die anders denkt is uiteraard volstrekt randdebiel. Dat kennen we hier niet, in ieder geval heel weinig. Mensen die alleen maar haatzaaiende boodschappen roepen die niet onderbouwd worden en opgeklopt klinken, kun je ook niet serieus nemen. Op CM mogen we ons prijzen dat het gelukkig weinig voorkomt. Maar eigenlijk is dit niet ontopic.
David, hoezeer ik het ook met je oneens was en je benadering zeker niet de mijne, je kwam in ieder geval voor je standpunt op en dat valt te waarderen. Ik hoop echter vooral dat het persoonlijk weer goed met je komt, neem je probleem serieus. En vooral ook: Neem de opmerkingen van Hannah van vandaag toch maar ter harte. En wie weet tot wat voor inzichten je nog komt bij je theologiestudie. Hopelijk krijg je een bredere kijk en lees je wat er staat achter de letterlijke tekst. Je doet de Bijbel echt tekort als je niet naar de betekenis achter de woorden leert kijken. Je kunt de maatschappij van toen en de wetten die toen noodzakelijk waren niet een op een overzetten naar de huidige westerse samenleving. Niettemin: Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 9 augustus 2010, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:47
|
|
|
|
|
Dag David !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dan ga ik maar voor de hoofdprijs........  |
Dan moet je echt wachten op de 4000.
Mario, die vandaag voor het eerst sinds vanmorgen op CM was en ik afkick- problemen kreeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 21:58
|
|
|
|
| PETRA883 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten. Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. helaas.....
Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.
Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking! Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner
Ik ben benieuwd naar jullie reactie...
groeten
Petra |
Iedereen heeft z'n beperkingen Petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:00
|
|
|
|
| PETRA883 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten. Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. helaas.....
Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.
Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking! Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner
Ik ben benieuwd naar jullie reactie...
groeten
Petra |
Oef,dat is een gewetensvraag Mijn man is gehandicapt geworden tijdens ons huwelijk,dan groei je er in maar het blijft ongelooflijk zwaar,voor beiden.Ligt ook aan de mate van beperking...... Eerlijk gezegd zou ik proberen het uit de weg te gaan maar als een eventuele volgende partner ziek zou worden zou ik er niet voor weg lopen. Ik wens je heel veel succes,ik heb je profiel gelezen,je lijkt me een positief mens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ga elkaar aub. niet veroordelen op kerkgenootschap. Het ontstaan van de PKN in 2004 heeft al genoeg verdriet en pijn veroorzaakt. Is er iemand die gelooft dat God vraagt tot welk kerkgenootschap we gehoord hebben? |
De tijd dat vrijgemaakten geloofden dat zij alleen in de hemel kwamen is al lang voorbij en ik heb niet gekozen voor de PKN, mijn kerkgenootschap werd er gewoon in opgenomen. Eenheid kun je administratief wel maken maar verder niet forceren. Verder ben ik niet zo ongelukkig met een zekere diversiteit. Iemand die hecht aan de Statenvertaling en iets zoekt wat niet verandert in deze wereld kan zekerheid vinden in een wat meer behoudende kerk, en wie huppelend wil geloven en de Geest continu wil ervaren, wordt misschien charismatisch. Ik vind het allemaal prima, zoek iets wat bij je past. Geloof is al lang een randverschijnsel, geef elkaar de ruimte. Het blijkt voor mensen al onverteerbaar als mensen een andere kijk op de Bijbel hebben. Maar bedenk: ze kijken er tenminste nog naar.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 8 augustus 2010, 22:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:32
|
|
|
|
| MIEKJES285 schreef: | ja inderdaad,het is goed om het door te geven aan chris maar het is zeker een goed besluit om het in het forum te zetten...
het is goed om elkaar ook te waarschuwen voor een bepaald persoon. vooral als je spreekt vanuit een persoonlijke ervaring..  |
Welliswaar telt een gewaarschuwd mens voor twee, maar ik moet eerlijk zeggen dat het verhaal over deze dame op meerdere manieren opgevat kan worden...eerlijk gezegd vind ik het een beetje vaag! Neemt niet weg dat het absoluut waar kan zijn, maar dan lijkt het me zaak dat CM zelf hierin actie onderneemt d.m.v duidelijke taal...
Wat overigens niet weg neemt dat ik het enorm rot vind dat je dit hebt meegemaakt, Braz...keep the faith! We zijn niet allemaal zo
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 8 augustus 2010, 22:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Man die gewerkt heeft komt thuis, gaat op de bank zitten en denkt dat zijn werk er op zit? Susannah, we leven in 2010! Mannen hebben tegenwoordig ook werkende vrouwen.........  |
Jah...dan komen ze beiden thuis... Man ploft op de bank omdat zijn werk erop zit, vrouw gaat eerst eten koken, daarna de kids naar bed en dan nog even het huishouden want daar is ze overdag natuurlijk niet aan toe gekomen. En dan, eindelijk...als al het werk erop zit brengt ze haar man die nog steeds lekker op de bank zit een biertje en stapt moe, maar voldaan haar bed in...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:39
|
|
|
|
Mensen...
Geloven doen we vooral in God, toch
En volgens mij is dat geloof nog steeds iets heel persoonlijks, en de kerk die we daarbij bezoeken "bijzaak" ... Kijk nou es even naar de persoon achter de reactie, i.p.v. meteen te oordelen n.a.v. de kerk die men bezoekt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:39
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dat een eerlijk en oprecht persoon van de site af gaat. En het is jammer, dat mensen zo weinig kunnen waarderen als je recht doorzee bent. Ik heb je bijdragen altijd zeer waardevol gevonden en ik vind het heel jammer dat je weggaat.
Groetjes,
Chat |
Gaat ie nou ook al van de site af...Was toch alleen van het forum Heb jij dan niet goed gelezen, of toch ik...
Tess, die ineens een stuk beter snapt waardoor praatjes in de wereld komen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:42
|
|
|
|
even voor de duidelijkheid heb chris er van op de hoogte gesteld maar ja hij kan hier ook weinig mee doen omdat ze er niet meer op zit maar als ze zich zou aanmelden kan hij ze wel weren en de waarschuwing was voor de manne die haar misschien ook op msn hebben en ik denk niet dat het nodig is dat ik hier uit gebreid uit de doeken ga doen wat dr aan de hand is want zitten hier niet om sensatie verhalen neer te zetten als er iemand is die dr ook contact mee heeft hoor ik dat wel en meld ik dat verder wel pv
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op zondag 8 augustus 2010, 22:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:44
|
|
|
|
Zondag 8 augustus; Lucas 18: 9-14: Giraffen.
In een safaripark kun je bijna onder die beesten doorrijden. Zo hoog staan ze op hun poten, de giraffen. Vreemde beesten, eigenlijk. Geweldig hoog van voren, al zijn ze van achteren veel kleiner. Op iedereen kijken ze neer.
Farizeeërs, zou je kunnen zeggen, zijn net giraffen. Als je ze ziet en hoort, dan denk je: Nou, dat is indrukwekkend, wat een vroomheid! Wat een liefde voor Gid en Zijn geboden!
Toegeven: bij veel Farizeeërs was dat ook het geval. Het gaat niet aan om zo maar te zeggen dat 'de' Farizeeërs allemaal scheinheilig waren. Maar ze liepen wel meer dan andere mensen dat gevaar. En daar wijst Jezus op in Zijn verhaal. Ze lijken zo vroom, die Farizeeërs. Maar als je goed kijkt en goed luistert, dan zijn het eigenlijk net giraffen: groot van voren, klein van achteren. Want achter die vrome voorkant gaat maar al te vaak egoïsme schuil, hoogmoed, eigenwijsheid, een wereld van duisternis. Moet je nu zo'n man eens horen, daar vooraan in de tempel: 'Ik dank U dat ik niet zo ben als de andere mensen.....' Moet je eens opletten hoevaak hij spreekt over zichzelf: 'Ik vast twee keer per week, ik geeft tienden van mijn inkomsten....' Ik, ik, ik. Deze man doet veel meer dan God van hem heeft gevraagd. Prachtig! Het is alleen jammer dat hij dat zelf ook zo prachtig vindt.... Achter in de tempel staat een tollenaar. Bang. Hij durft haast niet te bidden. Hij kent zichzelf. Maar juist daarom vindt hij bij God genade! Nee, Jezus heeft geen oog voor giraffen. Jezus neemt de zóndaard aan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:48
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jah...dan komen ze beiden thuis... Man ploft op de bank omdat zijn werk erop zit, vrouw gaat eerst eten koken, daarna de kids naar bed en dan nog even het huishouden want daar is ze overdag natuurlijk niet aan toe gekomen. En dan, eindelijk...als al het werk erop zit brengt ze haar man die nog steeds lekker op de bank zit een biertje en stapt moe, maar voldaan haar bed in...
 |
Ik ken het anders hoor Tess........ dus niet zo cynisch.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken het anders hoor Tess........ dus niet zo cynisch....... |
Ik ken het ook anders hoor, mijn ex dronk geen bier
|
|
| Naar boven |
|
|