| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 21:50
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Heel persoonlijk, maar van mij mogen ze bands als KISS, Queen, Ramstein en weet ik wat al niet meer, een ban geven. Ik luisterde zojuist de link die Maris gaf, en de koude "angst" rillingen liepen over mijn rug. Alleen al de muziek straalt voor mij zo'n duivelse invloed uit dat ik daar niet eens naar wil en kan luisteren.
http://www.youtube.com/watch?v=5XJrCH5fFi8 |
Helemaal met je eens Cross.. Zonder namen van artiesten te noemen denk ik dat je als christen best wel eens onderzoek mag doen naar de herkomst van de muziek en de teksten.
Om het plastisch uit te drukken: De duivel zou wel gek zijn als hij zoiets invloedrijks als popmuziek niet zou gebruiken om zijn doel te bereiken. En dan juist de jongeren die er ontvankelijk voor zijn.
Als je je een beetje verdiept in deze materie blijkt dat heel veel artiesten van nu en vroeger zijn be-invloed door Aleiser Crowley. Dit is min of meer de grondlegger van het satanisme. En dat zijn intitalen AC zijn.............kan de man ook niet helpen maar het komt wel mooi overeen met de anti-christ.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:13
|
|
|
|
| INE170 schreef: | Inderdaad, geen problemen meer met internet browser Mozilla Firefox! Het is het proberen waard!
Ik weet niet of ik het hier mag neerschrijven, (vast wel!) maar hierbij de site: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ |
Ine, als je je link kopieert, vervolgens selecteert en daarna op de knop URL drukt is de url klikbaar en dat is handiger. Je kunt ook op de URL klikken, je link kopieren en dan weer op URL drukken. Let op dat er geen spaties aan het begin staan. Deze knoppen zitten in een CM venster waar je inkomt als je een mail beantwoordt of wijzigt.
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Tip van Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 22:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:20
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: We hopen 14 augustus naar het henschotermeer te gaan. we spreken rond 12 uur af bij de parkeerplaats.
Met de auto : Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.
Adres: De Heijgraeff 2 3931 MK Woudenberg
Het terein is tijdens het hoogseizoen tot 22.00 uur open.
Het parkeren is helaas niet gratis. De tarieven hangen af van hoelang je erbent. http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html
N.B. we gaan dus niet per definitie zwemmen, maar picknicken, al kun je er natuurlijk zelf wel voor kiezen om even het meer in te duiken.....Voor een plaatje van het meer; zie pag 1 van dit topic
mariska de muis, hannah 810, 37 jaar met pleegdochter johanna598, 48 jaar anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen zinga672 46 jaar onder voorbehoud joelle246 52 jaar
cor299, 49 jaar gauke 185, 46 jaar Benny340, 44 jaar(onder voorbehoud) Crossroad317, 48 jaar (met shirt) anoniem 45+ komt later frank627 46 jaar anoniem 45+ anoniem 50--- onder voorbehoud anoniem 45+
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 09:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RICHARDRI464
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:22
|
|
|
|
eens concert van Phil Collins gezien hij wilde Michael Jackson na doen. Zat hij "lekker" met zijn hand in zijn kruis om te graaien. Viezerik!
Maar goed wie zonder zonde is. Bach is ook niet helemaal vrij van. Maar goed hoe beoordeel je dat? Niemand is perfect. Ricky Martin met een liedje let the Devil ride! Een kameraad van mij vind dat je dit maar moet zien als metafoor.
Bekijk de video clips maar op TMF dan zie je hier en daar nogal sterke seksuele uitspattingen. Dames in beeld zoomen op bepaalde plekken.
Als je het veilig wilt doen: Groot Nieuws Radio 1008AM in geheel Europa te ontvangen. Of Radio Maria via de AM 675.
Sky Radio draait net als Radio Veronica en Classic FM tig keer dezelfde muziek. Sky Radio Groep is van de bekende krant TMG. Telegraaf Media Groep.
Mijn oudste broer had stemmen in zijn hoofd. Hij luisterde naar King Diamond en Iron Maiden. Van de laatst genoemde band is de drummer een christen en staat ook in de Metal Bijbel. Alleen ik snap niet dat hij daar nog in kan spelen. Tekst van Iron Maiden: Jezus Christus komt terug op aarde en zal ons allen gaan kruisigen.
Een nummer vind ik mooi nummer van het beest 666 en play that madness. Maar eigenlijk wil ik van die band niets weten die mijn broer in de vernietiging heeft gebracht. De zanger van Iron Maiden zei in het magazine Paperclip: Ik wilde dat doden gelegaliseerd zou worden......(!)
Laatst aangepast door
|
RICHARDRI464
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 22:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:32
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:33
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ik zal toch blij zijn als de onderwijsmensen weer aan het werk gaan, kunnen we weer gedachteloos stukjes voor het forum schrijven......... Zou iedereen nu een tic van zijn werk hebben???? , ik denk van mijzelf van niet maar zal toch eens in mijn omgeving informeren ;
Nou ik niet dus. Heb vanmiddag met heel veel plezier mn werk achtergelaten en ga nu genieten van 3 weken vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:38
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Maar misschien weet je het zelf niet? Sommige dingen zitten zo in je systeen dat het jezelf niet meer opvalt.......... Een ander des te meer......
Maar fijn! drie weken vrij, geniet ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:48
|
|
|
|
Vrijdag 13 augustus:
PRACHTIG WERK!
IK heb je van veel dingen losgemaakt, opdat het werkelijk een leven van overvloed zou zijn. Steen voor steen opgebouwd, op een vast fundament en die Rots is je Meester - die Rots is Christus. Je leven zal een leven van dicipline en blijde vervulling zijn. Verlies nooit het prachtige werk uit het oog, waartoe je geroepen bent. Laat rijkdom noch gemakzucht je van de weg aflokken, waarop je je voet hebt gezet - de weg van het doen van wonderen met MIJ. Heb lief en lach. Vertrouw en bid. Ga nu in liefde en nederigheid de overwinning tegemoet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:01
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het gaat niet om kritische opmerkingen, maar echt negatieve (denigrerende) opmerkingen... Bijv. een kind wat van de ouder te horen krijgt dat het "dom" is...hier zouden dan 7 positieve opmerkingen tegenover gesteld moeten worden om het goed te maken. Ook in relatie's geld dit dus... |
'Beetje dom.'
Ja, eh, hoe maak je dat ooooooooooooooooooooiiit weer goed???
Be Happy, die van de prins geen kwaad weet..............................................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:11
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het gaat niet om kritische opmerkingen, maar echt negatieve (denigrerende) opmerkingen... Bijv. een kind wat van de ouder te horen krijgt dat het "dom" is...hier zouden dan 7 positieve opmerkingen tegenover gesteld moeten worden om het goed te maken. Ook in relatie's geld dit dus... |
uit boek over relaties....
Zodra in een relatie, partners van mening zijn, dat de ander minderwaardig is, dan is er een mega groot risico van c.q. kans op echtscheiding.
Kortom, als de één op de ander neer gaat kijken, dan is het einde verhaal.
De relatie is dan echt uit zijn evenwicht gegroeid, aldus een huwelijkstherapeut in een boek. Weet niet welk...
Nota bene: dan gaat het niet alleen over de gesproken woorden, dan gaat het vooral ook, om de ingehouden, stilgehouden intenties.
Hoeveel woorden zijn er dan nodig, om die stilzwijgende verborgen intenties bespreekbaar te maken?
In dat geval zijn er dus over en weer ontelbare irritaties en elk mini detail wordt gezien als iets wat tot een mega ruzie kan leiden. Kortom, elk mini detail leidt dan tot allergische reacties. Dus zijn we weer terug bij de titel van het topic. Reageer niet zo allergisch!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Hallo Annette050,
als je al je reacties direct weer weghaalt, plaats het dan gewoon niet. mensen die niet de hele dag het forum in de gaten houden, worden keer op keer geconfronteerd met reacties van jou die weer weggehaald zijn.
erg storend. |
. .......... . .......... .
Herkent u dit???
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:27
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | . .......... . .......... .
Herkent u dit??? |
9 puntjes... het zijn geen broodjes...
Je moet ze met één onafgebroken lijn zien te verbinden. Is een oud-raadseltje.
Help! Zelf ben ik ook vergeten hoe... ! Dus als het niet lukt, VERBODEN ALLERGISCH TE REAGEREN!
Met dank aan allen die deze punten inbrachten. Soms is een punt gewoon een gescoorde punt.
PUNT UIT!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:27
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | . .......... . .......... .
Herkent u dit??? |
de instructie hierbij:
verbind deze punten zonder je watervaste stift van je scherm te halen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:28
|
|
|
|
We gaan weer lekker off-topic, ik ook trouwens.
Of willen juliie mee picknicken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:29
|
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]Maar wat is een kritische opmerking ? Kijk als je gaat gooien met wat je eerder is toevertrouwd, dan denk ik dat de kans sowieso klein is dat je partner erna nog eens zo iets durft te vertellen, dus da's meer een vertrouwenskwestie, waarbij beetje inlevingsvermogen geen kwaad kan. (Jijzelf zou het ook niet leuk vinden als je in vertrouwen iets gezegd hebt en het later in een ruzie naar je hoofd geslingerd krijgt).
.
? = voorbeeld van een door jou goed gescoord punt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:30
|
|
|
|
|
Kan het wel voordoen, maar ik geloof niet dat het zichtbaar wordt voor jullie, moeten ze dan maar eens uitvinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:30
|
|
|
|
dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.
er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.
nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:32
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | de instructie hierbij:
verbind deze punten zonder je watervaste stift van je scherm te halen.
 |
Wil Pieter vast wel doen... Hij houdt niet van doelpunten... maar wel van de lijnen die het doel vormen...
P.S. Gelukkig zat hij niet in het NL voetbalteam! Gelukkig hebben we Annete nog, die scoort geregeld!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:39
|
|
|
|
Kind vraagt: 'Mag ik een snoepje?' Reactie ouders: Nee, dat is slecht voor je tanden, je wordt er dik van. Domme vraag! Dom! Dom!
Oplossing? De zeven positieve woorden:
je mag wel: 1. een boterham met tevredenheid. 2. een glas water 3. een sinaasappel * oh, van die zure... 4. een handje pinda's 5. een beker havermoutpap 6. lekker peuzelen op een worteltje 7. wat is er nog meer zooooo smerig en vooral gezond???
Help! is er dan niemand die mij helpt om de zeven positieve woorden vol te maken ?
Wat moet er van dat kind dan wel niet worden! JIJ BENT VERANTWOORDELIJK! ALS JE DAT MAAR WEET!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 23:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:42
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | oke  ("kritische opmerking" is trouwens wat Annette050 zelf zei...) |
Weet nooit goed, hoe ik op een knipoog moet reageren... Ik reageer alleen op inhoudelijke mails!
.......
... en zéker niet op knipogen!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 23:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | We gaan weer lekker off-topic, ik ook trouwens.
Of willen juliie mee picknicken  |
Een enkel keertje hebben mannen wel gelijk.... Deze keer dus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:48
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Maar wat is een kritische opmerking ?
Of het verder zo werkt ? zou kunnen, geen idee, geen verstand van, maar ik zou misschien toch eerder kijken naar hoe je een relatie opbouwend kan houden. Iets kan zo werken; ik kijk liever naar hoe je er van kan leren. |
Zucht... !
Ik zal het nog éééééééénnn keer voordoen! (Luisteren, klemtoon licht op oen )
DIT IS HET DOPJE VAN DE TANDPASTA EN DIE DRAAI JE ER ZOOO OP. DIT IS DE MAND VOOR DE VUILE SOKKEN EN DIE GOOI JE ER ZOOO IN.
MOET IK HET NOG EEN KEER UITLEGGEN, OF VOORDOEN?
Dit is toch leerzaam, want nu weet ook jij, hoe je het dopje er op draait. 't werkt! en vooral ook, hoe je niet mij maar wel je sokken dumpt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK546
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:49
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 |
[b]parkeren katwijk aanzee noordduinseweg parkeren parkeerplaats noorduinen tussen 13.00 en 13.30 daar tevens verzamelen voor de wandeling henk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:58
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat deed ik al maar dat was dus niet afdoend. De volgende x sla ik em tot moes als hij mij ook maar met 1 vinger aanraakt.
Hij is nu dus gewaarschuwd. |
Tja Zinga, lastig is dat, sommige mannen kunnen blijkbaar niet accepteren dat nee ook echt nee is.
Misschien helpt het wanneer je ze vertelt dat er minder pijnlijke methodes zijn om sopraan te worden, wanneer ze ondanks jou nee, toch proberen aan je te komen.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 23:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:05
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Niet zomaar 7 stuks joh...7 positieve woorden! En dat is echt waar, en lang niet altijd grappig... |
Lieve Tess,
in reactie op je verzoek om zeven vriendelijke woorden, die positief en opbouwend zijn, deel ik u vriendelijk doch dringend mede, dat ik helaas noodgedwongen op uw verzoek niet kan ingaan.
U zult begrijpen, dat mij de omstandigheden ontbreken om daadwerkelijk tot de gevraagde aktie over te gaan, waarbij ik mij nu alreeds bijna verspreek, inzake dat het zou kunnen uitmonden tot een gewraakte aktie.
Uit al uw - wel degelijk door mij uitermate gewaardeerde - punten * excuus, fout woord...
meen ik te moeten concluderen, dat het voor mij nogmaals een niet te nemen drempel is, om daadwerkelijk op uw verzoek in te gaan. U zult ongetwijfeld begrijpen, dat de omstandigheden waaronder u uw - normaliter niet te versmaden - verzoek indient, momenteel verre van ideaal zijn.
Uit mijn bewoordingen bemerkt u alreeds nu, hoe moeilijk ik het heb om inderdaad ook echt niet op uw - overigens nogmaals zeer vriendelijk te berde gebracht verzoek - niet in te gaan.
De situatie is namelijk zo... Excuus, de situationele omstandigheden zullen uitdrukkelijk in de bijlage worden vermeld... betreffende de situatie, laten wij daarover vooral kort zijn... dat u een echtgenote heeft en het dus, derhalve, voor u een logisch verklaarbaar feit... een risico zou zijn om het heilig getal van zeven positieve woorden over u uit te spreken.
Zou u het verzoek hebben ingediend, om zeven positieve woorden uit te spreken over u zelve en uw partner, dan had het verzoek - u zult het onmiddellijk begrijpen - wel degelijk - niet alleen ingediend geweest geworden, maar tevens gehonoreerd geweest zijn geworden.
U hoogachtend, van dit besluit mededeling gevend, met het verzoek dit met uw echtgenoot te bespreken en bereid zijnde tot alle feedback, zie ik zeer uit naar uw beider reactie.
Telefonisch bereikbaar alleen onder kantoortijden om geen verdenking op te wekken... mijn geheime nummer voor vóór en ná die tijden zal ik aan u meedelen op ons bekende plekje waar wij elkaar altijd minstens 70 positieve woorden toespelen... P.S. dit laatste in onzichtbare inkt. Houdt het papier boven een warme vlam en dan zult u dit berichtje kunnen lezen.
Oh mijn dierbare vlam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAMMER949
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:09
|
|
|
|
|
Jaja ik ben er ook weer bij dit jaar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:13
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Kan het wel voordoen, maar ik geloof niet dat het zichtbaar wordt voor jullie, moeten ze dan maar eens uitvinden. |
blij dat nog IEMAND het goede voorbeeld wil geven!
Dank je Mario. In de cursus 'spreek zeven positieve woorden' staat vast en zeker ook, dat je elk initiatief moet belonen, prijzen, waarderen enz. enz. enz. P.S. en nog niet eens omdat jij het bent... maar vooral, omdat het in de cursus staat.
He, eh, alle gekheid even opzij zetten. Jij hebt kinderkampen geleid. Hoe gaat dat nu in het echt, met die positieve woorden? Wat werkt wel? Wat niet? * eh, help! Negatief woord, mag dat wel???
Ja, nu vragen we het wel aan JOU omdat JIJ ervaring hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben wel met tv opgegroeid maar kon wel zwaar refo zijn zo weinig kijk ik...... Heb er twee in mijn huis en vind het heerlijk om een kro detective of spoorloos te kijken.........lekker op de bank na een dag hard werken of 's winters in mijn bed even laag complex tv kijken......goede vorm van ontspanning en even je werk loslaten........ Het leven hoeft toch niet allemaal zo serieus en zwaar te zijn, er mag toch ook tijd zijn voor een "luchtige noot"?
En ik bedenk me net dat Boer zoekt Vrouw toch ook wel een favo programma is........vooral om de volgende dag te bespreken met je collega's........gezellig toch.....  |
Bij mij toch ook wel, Willemijn. Zo'n programma geeft uren gespreksstof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:26
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.
er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.
nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken. |
idd. Gaat het niet eerder met verantwoordelijk omgaan met de dingen ? En of dat nu muziek is of internet of TV, ik vind het tever gaan om te zeggen dat dat niet kan, denk dat ieder daarin zelf verantwoordelijk is voor wat wel en niet kan. Dan denk ik... je hebt van God ook een stel hersens gekregen, doe daar dan wat mee. En laten we dan ook vooral niet vergeten dat er heel veel goede en positieve muziek bestaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:35
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
|
|
| Naar boven |
|
|