ChristianMatch

Forum

Queen and gospel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:02

overigens vanochtend even een blokje om gereden in de Griffin (voor de leken onder u: Saab 9000 CD 2.3T Griffin, u mag Googlen) en ik had in de radio nog de CD 'the Best Long Versions' zitten. daarop stonden o.a. de nummers: 'The Year of the Cat' van Al Steward en 'Music' van John Miles.

in standaard-lengte al juweeltjes om naar te luisteren, laat staan als ze 1,5 keer zolang duren. heerlijke snelweg-muziek.

om met een variatie op Pilatus' uitspraak te spreken: Ík zie geen kwaad in deze muziek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:03

TESSYBEAR731 schreef:
Het topic is denk ik ook zeer waardevol Sus, maar dat bemoedigende vind ik inmiddels ver te zoeken Zieke smiley

gewoon doorgaan Tess... Knipoog smiley en blijven bemoedigen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:04

KABEE354 schreef:
Ik weet het niet exact meer. adhv de uitgever kun je er vast wel aankomen: Uitgeverij Koinonia.
Succes.

koinonia kun je vinden in gorinchem centrum..........
ik heb daar een namelijk een heel fijne huwelijkstherapeute gehad, waar ik heel veel van heb geleerd, en het boekenrek staat daar in de hal, zodat je eens rond kunt neuzen tussen alle titels.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 15 augustus 2010, 12:07
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:07

MARIEKE897 schreef:
volgens mij had Jonathan even de illusie dat hij meer weet dat jij over auto's Grif! Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

komt-ie toch van een kouwe kermis thuis Clown smiley

maar werkverslaving?ik zal er weinig last van krijgen. tenminste: ik zou verslaafd aan mijn werk kunnen worden omdat ik het zo verrektes te leuk vind! helaas, maar soms ook wel 'gelukkig', denkt de rijtijdenwet daar ietsje anders over, en da's maar goed ook. je wil tenslotte niet meemaken dat je een bus ergens in een woonkamer parkeert omdat je te weinig slaap hebt gehad..
soms merk ik het nu al aan mezelf, na 3 vroege diensten begin ik toch wel te merken dat ik eerder naar bed moet (23.00 je bed in en on 04.00 er weer uit, dat houdt niemand lang vol...)
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:17

KABEE354 schreef:
Ik weet het niet exact meer. adhv de uitgever kun je er vast wel aankomen: Uitgeverij Koinonia.
Succes.

Heb em inmiddels al gevonden via bol.com Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:36

Luisteren

Als ik je vraag naar mij te luisteren
en jij begint me adviezen te geven
dan doe je niet wat ik vraag.

en jij begint me te vertellen
waarom ik iets niet zo moet voelen
dan neem je mijn gevoelens niet serieus

en jij denkt dat je iets moet doen
om mijn problemen op te lossen
dan laat je mij in de steek
hoe vreemd dat ook moge lijken

Misschien is dat de reden
waarom voor sommige mensen bidden werkt
Omdat God niets terug zegt en geen advies geeft
Hij luistert alleen maar
Pas daarna wil zijn betekenis ervaren zijn

Dus, alsjeblieft:
Luister alleen maar naar me
en probeer me te begrijpen
En als jij wilt praten, wacht even
ik beloof je dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:43

TESSYBEAR731 schreef:
Aangezien na enige navraag blijkt dat er nauwelijks meer iemand mee gaat naar de Bernisse...
Heb ik besloten dit uitje te cancelen!

Jammer, hopelijk een andere keer beter Knipoog smiley

Hey,

Zie uit naar de hopelijk volgende keer dan en dan hopen we uiteraard op meer animo!
Miss moeten we der dan wel effe reclame voor maken in de lobby of zo Knipoog smiley
Komt vast goed Clown smiley

Greets,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:43

GRIFFIN748 schreef:

maar werkverslaving?ik zal er weinig last van krijgen. tenminste: ik zou verslaafd aan mijn werk kunnen worden omdat ik het zo verrektes te leuk vind! helaas, maar soms ook wel 'gelukkig', denkt de rijtijdenwet daar ietsje anders over, en da's maar goed ook. je wil tenslotte niet meemaken dat je een bus ergens in een woonkamer parkeert omdat je te weinig slaap hebt gehad..
soms merk ik het nu al aan mezelf, na 3 vroege diensten begin ik toch wel te merken dat ik eerder naar bed moet (23.00 je bed in en on 04.00 er weer uit, dat houdt niemand lang vol...)

Dat hou je niet meer vol omdat de jaren gaan tellen Griffin...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:52

op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail

Laatst aangepast door
BRAZEEVEL772
op zondag 15 augustus 2010, 12:53
Naar boven

Auteur Bericht
ADELAAR559

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:54

Nu druk bezig met het opbouwen van het geheel ......

Grote tenten, podia en nog meer kleine werkzaamheden ..... leuk leuk leuk!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:56

CHATULIEM619 schreef:
Ken je God Mieke?

Als je dat nu nog niet weet na al die boeiende en doordachte intelligente postings van Mieke vraag ik me af of jij echt een intelligente onderzoekende geest(jouw woorden!) hebt......Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is heel wat anders........
lees het forum eens zou ik zeggen........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS166

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:00

BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail

Heel goed brazzzje..vind het super knap dat je het op geschreven heb!
En tis belangrijk dat iedereen dit goed door laat dringen.,.....
Helaas maar waar..En dat op een CHRISTELIJKE SITE!!

Laatst aangepast door
ROOS166
op zondag 15 augustus 2010, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
KABEE354

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:00

Jazeker...!
Ontopic in dit geval... Knipoog smiley

Van heel andere orde. Ik ben slechthorend.
Dit heb ik niet in mijn profiel hier vermeld, maar zal er zeker gauw mee komen in een contact. Ik ben me er van bewust dat het voor mij alleen maar goed zal zijn dat de ander ervan weet.

Hoorapparaten zijn in mijn geval wel zichtbaar, maar ook dan denken veel mensen dat je 'gewoon' kunt horen.
Een 1op1 gesprek is onder goede -redelijk stille- omstandigheden goed te doen. Maar zo gauw er storing optreedt in de vorm van afstand, achtergrondlawaai, windgeruis en dergelijke, wordt het moeilijk.
Het vergt extra inzet om mee te komen en soms zal ik simpel genoeg zaken missen. Kom dus soms voor verrassingen te staan.
Humor lost veel op Lachende smiley en duidelijk zijn scheelt een hoop.

Ik merk dat ik het onderwerp in principe een beetje voorbijschiet, maar een beperking is het. Ook het eventueel afzien van contact om die reden.
Hier op papier is er ook geen prrrobleem, dus de praktijk is een heel ander verhaal. Communicatie he. Onmisbaar.

groet,
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:02

heee die hangt op mijn werk in kader van open communicatie hahaha
Mooie tekst als mensen het volgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KABEE354

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:04

BEHAPPY332 schreef:
De internationale wedstrijden zijn weer begonnen:

Mieke twelf points. Mique doeze pwaa.

Oordeel van de jury: this is a 100% foel ent ol reit respons toe the kwestion !
Give hur ee bik applausssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

geweldig dit...!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:09

WILLIE400 schreef:
heee die hangt op mijn werk in kader van open communicatie hahaha
Mooie tekst als mensen het volgen Knipoog smiley

Vond het wel iets voor CM Willie........ Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:11

Kan op het ogenblik wel goed doen misschien ja. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:11

Sorry hoor, maar dit is toch al jaren bekend? Ik snap echt niet dat mensen er nog steeds intrappen.
Dit komt op heel het internet voor, echt niet enkel op datingsites en ook niet enkel op christelijke.
Ik heb een periode bijna elke 3 weken zo'n mail in mn gewone mailbox gekregen. Een of andere afrikaan had dan een grote erfenis gekregen maar dat moest perse op een een europese rekening gestort worden, dus als ik nou ff mn banknummer gaf werd dat geld op mijn rekening gestort en mocht ik ook 100.000 euro houden! Hoe dom ben je dan al je daar intrapt?

Ik heb een paar van die mailtjes afgeleverd op het politiebureau, kunnen ze helemaal niets mee, als je er op in gaat kan je er ook niets aan doen als je bankrekening geplunderd is vertelde ze me.
Dus als de politie hier niets mee kan, wat verwacht jij dat de redaktie van cm hier mee kan? Chris mag er toch ook wel vanuit gaan dat je zelf je gezonde verstand weet te gebruiken?
Wie maakt er nou 10.000 euro over naar een wildvreemde? Dat is vragen om ellende.
Overigens is hier vorig jaar nog een keer door de redaktie gewaarschuwd voor dit soort oplichting nadat cm gehackt was. Waarna een meneer nog op gereageerde met de woorden: jullie moeten niet zo onaardig doen over die meisjes, ze zijn heel aardig en schrijven nog goed nederlands ook!
Jij wijst nu even naar buitenlanders op de site die zich daar aan schuldig zouden maken........vaak zitten er gewoon hollandse criminelen die engelse mailtjes te typen hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:14

Respect!!
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:22

ANNETTE792 schreef:
Sorry hoor, maar dit is toch al jaren bekend? Ik snap echt niet dat mensen er nog steeds intrappen.
Dit komt op heel het internet voor, echt niet enkel op datingsites en ook niet enkel op christelijke.
Ik heb een periode bijna elke 3 weken zo'n mail in mn gewone mailbox gekregen. Een of andere afrikaan had dan een grote erfenis gekregen maar dat moest perse op een een europese rekening gestort worden, dus als ik nou ff mn banknummer gaf werd dat geld op mijn rekening gestort en mocht ik ook 100.000 euro houden! Hoe dom ben je dan al je daar intrapt?

Ik heb een paar van die mailtjes afgeleverd op het politiebureau, kunnen ze helemaal niets mee, als je er op in gaat kan je er ook niets aan doen als je bankrekening geplunderd is vertelde ze me.
Dus als de politie hier niets mee kan, wat verwacht jij dat de redaktie van cm hier mee kan? Chris mag er toch ook wel vanuit gaan dat je zelf je gezonde verstand weet te gebruiken?
Wie maakt er nou 10.000 euro over naar een wildvreemde? Dat is vragen om ellende.
Overigens is hier vorig jaar nog een keer door de redaktie gewaarschuwd voor dit soort oplichting nadat cm gehackt was. Waarna een meneer nog op gereageerde met de woorden: jullie moeten niet zo onaardig doen over die meisjes, ze zijn heel aardig en schrijven nog goed nederlands ook!
Jij wijst nu even naar buitenlanders op de site die zich daar aan schuldig zouden maken........vaak zitten er gewoon hollandse criminelen die engelse mailtjes te typen hoor.

het gaat helemaal niet over of ze geld mogen storetn op je bankrekening
en die aardige meisjes ? ja ze zien heel aardig ja en nette meisjes maar je gaat voor gaas en ook aardige mannen
ik denk niet dat jij weet waar het hier overgaat
en waarom moet iedereen dat weten als je pas op zulke sites komt
er moet eigelijk op voor pagina al tegen gewaarschuwd worden
ik heb zelf geen geld over gemaakt ben op de valreep dr achter gekomen
die mensen proberen ook gewoon vriend of vriendin van je te worden en zo proberen ze het vertrouwen vanje te winnen
en dt gaat steeds verder tot dat ze in eens even een probleem hebben daar zijnineens ziek of staan op vliegveld en hebben snel even 1500 nodig
maar moet cash zulke praktiujken gebeuren dr dus
en hou jij ze de handen dan maar boven het hoofd
jammer dat de goede hier onder lijden
maar een ieder is gewaarschuwd
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:26

BRAZEEVEL772 schreef:
en die aardige meisjes ? ja ze zien heel aardig ja en nette meisjes maar je gaat voor gaas en ook aardige mannen
die mensen proberen ook gewoon vriend of vriendin van je te worden en zo proberen ze het vertrouwen vanje te winnen
en dt gaat steeds verder tot dat ze in eens even een probleem hebben daar zijnineens ziek of staan op vliegveld en hebben snel even 1500 nodig

Ik denk dat je jezelf niet hoeft te verdedigen Brazee! Jij zet hier neer wat jij denkt dat goed is, en dat is ok!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:29

BLOEMPJUH877 schreef:
Hoi Allemaal,

Sorry als ik dit onderwerp verkeerd plaats,
Maar het is iets wat mij wel bezig houd.

Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Zelf ben ik iemand die vaak een eerste indruk maakt op iemands uitstraling, en daar soms (te) veel van laat afhangen. Waardoor ik (soms) mensen geen kans geef. Is dit menselijk, en is het goed of fout? Want het uiterlijk/ de uitstraling zegt natuurlijk niet hoe iemand is.

(nu weet ik niet of mijn vraag duidelijk is?)

Maar ben wel benieuwd naar reacties Knipoog smiley

De afgelopen jaren heb ik op verschillende sites geparkeerd gestaan. (Ik kan je nu al zeggen dat CM echt de menselijkste site is ondanks een meningsverschil hier en daar.)

Sommige vrouwelijke profielen, die een relatie of een vriendschap zochten vermeldde dat ze het innerlijke belangrijker vonden dan het uiterlijke. Op mijn mailtjes kreeg ik altijd het bericht dat ik niet het juiste type was. Sommige waren eerlijk en hoffelijk en schreven me dat ik te klein, te zwaar, een verkeerde haarkleur of niet de juiste looks had. Ik kreeg ook mailtjes met heel kwetsende woorden.

Ik schreef echter alleen de vrouwen die een vriendschap zochten. Geen relatie dus, maar dat blijkt ook weer een relatief begrip te zijn. Je kan wel zeggen dat het innerlijke belangrijker is maar de foto op het profiel bezorgt ons de eerste indruk. Als die foto niet de gewenste uiterlijke kenmerken vertoont krijgt het innerlijke helemaal geen kans meer. Ook al is dat het belangrijkste volgens sommige profielen. En ook al zoeken ze maar een gewone vriendschap. Soms worden bepaalde woorden geheel ten onrechte gebruikt. Een kwestie van je profiel wat inhoud te geven Je moet dus voor jezelf uitmaken wat belangrijker is. Selecteer je op een foto, en dan kan het vlug gebeurd zijn, of selecteer je op het innerlijke? Dat laatste zal dan wel wat meer tijd vergen om erachter te komen hoe de inside-world van de tegenpartij is. Dus, als je de voorkeur geeft aan een mooi uiterlijk is daar echt niets mis hoor.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:41

BRAZEEVEL772 schreef:

Niks handen boven het hoofd houden, steek die hand eens in eigen boezem zou ik zeggen. Je gaat er tenslotte zelf in mee. Waarom leen je iemand die je niet kent in uberhaupt zoveel geld, hoe goed de smoes ook is, het is gewoon een groot risico, dat kan je toch zelf wel bedenken?
Ook van wat jij verteld is al lang bekend. Pas nog een hele aflevering van Opgelicht die daar aan gewijd was, daarbij overigens ook iemand die op een christelijke site zoiets meemaakte. Daarbij ook de beelden hoe een mooie dame achter de webcam zit en doet alsof ze typt...terwijl buiten beeld een man de werkelijke teksen typt.
Helaas waar, je kunt mensen mensen niet zomaar vertrouwen.

Maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat hier door de site niets aan gedaan word, hoe had je dat willen zien dan, iedere buitenlander maar weren van de site? Je kan nu eenmaal niet ingrijpen voor er iets gebeurd is, en als er iets gebeurd is word er door cm direct ingegrepen. Laatst hebben diverse dames een mail gekregen dat een bepaald persoon waarmee ze contact hadden gehad geen zuivere bedoelingen had en het advies ook geen contact via mail of msn te onderhouden met deze heer.

Lees bij datingtips het stukje over privacy eens door zou ik zeggen, staat duidelijk een waarschuwing bij, voor de rest is het in mijn ogen geheel je eigen verantwoording.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:44

FRANKT627 schreef:
Hoi,

Ik vind het wel goed dat je Helen Palmer aanhaalt want dan heb je ool zeker dit grondig gelezen van haar.

http://www.spiridoc.nl/palmer.htm

Wat is er mis om jezelf te leren kennen? Ben je misschien bang? Is het werkelijk geneuzel? Moet je echt klakkeloos aannemen wat bepaalde strekkingen (die meestal afscheuringen zijn van het originele) als "wet" verkondigen? Van mij mag het hoor. Ik heb er geen probleem mee. Je mag immers voor jezelf uitmaken of je in een krampachtige geloofsleven wilt functioneren. Laat je maar overdonderen met een straffende God en hel en vagevuur. Als je dan goed nadenkt over die liefde van God voor ons gewone stervelingen en aan de straffen die Hij heeft wanneer we afdwalen zijn we (jullie) ons dan niet aan het tegenspreken? De Shrift bestaat niet alleen uit het OT...Leer de Bijbel lezen zoals hij geschreven is. Met al zijn boeken. Leer ook de tijfsgeest te ontdekken én lees ook eens werken die geschreven zijn rond de Schrift. Verdiep je eens in de theologie, de filosofie en de psychologie. Dan pas kan je wat te weten komen. Indoctrinaties zijn uit den boze. De geschiedenis heeft ons dat toch geleerd? Toch?

Frank (ik ben niet boos hoor en ik veroordeel zeker niemand...)

Als er Iemand is die aan den lijve ondervonden heeft dat God een straffende God is, is het wel Jezus zelf.
Door de manier waarop jij hierover schrijft doe je het lijden van Jezus ernstig te kort Frank
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA637

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:47

Hallo lieve vrienden/vriendinnen

Ik vond ook zonder foto belangrijk , omdat ik vind dat mijn innerlijk
net zo niet nog belangrijker is .
Wel vind ik ook dat een foto wel wat doet .
Heb ook eerder gedate zonder foto maar bij het zien , zei hij
o je bent veel te knap voor mij .
(vind ik zelf niet hoor )Ben wat GOD geschapen heeft.
maar de klik was er niet Ik ben zeker geen fotomodel
Maar weet wel dat ik bijzonder ben zo ook een ieder hier op cm
is bijzonder gemaakt door GOD
niet vergeten mensen dat is wat telt als HIJ is mijn en jouwn MAKER als HIJ vind dat het mag klikken zal de rest er bij gegeven worden
Maar vergeet niet GOD te vragen in je gebeden
HIJ heeft je geschapen en je mag niet oordelen op fotos
T kan zijn dat jij het niet zo vind Maar GOD vind iedereen bijzonder

wens ook iedereen Gods zegen en klikt het klikt het maar ga niet oordelen

veel liefs anita

FRANKT627 schreef:
De afgelopen jaren heb ik op verschillende sites geparkeerd gestaan. (Ik kan je nu al zeggen dat CM echt de menselijkste site is ondanks een meningsverschil hier en daar.)

Sommige vrouwelijke profielen, die een relatie of een vriendschap zochten vermeldde dat ze het innerlijke belangrijker vonden dan het uiterlijke. Op mijn mailtjes kreeg ik altijd het bericht dat ik niet het juiste type was. Sommige waren eerlijk en hoffelijk en schreven me dat ik te klein, te zwaar, een verkeerde haarkleur of niet de juiste looks had. Ik kreeg ook mailtjes met heel kwetsende woorden.

Ik schreef echter alleen de vrouwen die een vriendschap zochten. Geen relatie dus, maar dat blijkt ook weer een relatief begrip te zijn. Je kan wel zeggen dat het innerlijke belangrijker is maar de foto op het profiel bezorgt ons de eerste indruk. Als die foto niet de gewenste uiterlijke kenmerken vertoont krijgt het innerlijke helemaal geen kans meer. Ook al is dat het belangrijkste volgens sommige profielen. En ook al zoeken ze maar een gewone vriendschap. Soms worden bepaalde woorden geheel ten onrechte gebruikt. Een kwestie van je profiel wat inhoud te geven Je moet dus voor jezelf uitmaken wat belangrijker is. Selecteer je op een foto, en dan kan het vlug gebeurd zijn, of selecteer je op het innerlijke? Dat laatste zal dan wel wat meer tijd vergen om erachter te komen hoe de inside-world van de tegenpartij is. Dus, als je de voorkeur geeft aan een mooi uiterlijk is daar echt niets mis hoor.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:54

ANITA637 schreef:
Hallo lieve vrienden/vriendinnen

Ik vond ook zonder foto belangrijk , omdat ik vind dat mijn innerlijk
net zo niet nog belangrijker is .
Wel vind ik ook dat een foto wel wat doet .
Heb ook eerder gedate zonder foto maar bij het zien , zei hij
o je bent veel te knap voor mij .
(vind ik zelf niet hoor )Ben wat GOD geschapen heeft.
maar de klik was er niet Ik ben zeker geen fotomodel
Maar weet wel dat ik bijzonder ben zo ook een ieder hier op cm
is bijzonder gemaakt door GOD
niet vergeten mensen dat is wat telt als HIJ is mijn en jouwn MAKER als HIJ vind dat het mag klikken zal de rest er bij gegeven worden
Maar vergeet niet GOD te vragen in je gebeden
HIJ heeft je geschapen en je mag niet oordelen op fotos
T kan zijn dat jij het niet zo vind Maar GOD vind iedereen bijzonder

wens ook iedereen Gods zegen en klikt het klikt het maar ga niet oordelen

veel liefs anita

werd tegen mij ook vaak gezegd... je bent te knap voor mij Verlegen lachende smiley

nou ben ik natuurlijk best knap... dat dan weer wel...

maar soms bekroop mij het gevoel dat er gewoon een slijmbal tegenover me zat.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:58

Voor een gezellig dagje uit:

Aanstaande za. 21 aug. is het weer mosseldag in Yerseke.
Vele activiteiten waaronder
- grote braderie
- gratis meevaren op de Oosterschelde met een mosselkotter
- mosselen eten voor € 1,00 per portie
- vele muziekactiviteiten
- groots vuurwerk

Voor volledig programma zie :

www.mosseldagyerseke.nl
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 14:22

CHATULIEM619 schreef:
Ken je God Mieke?

Chat, weet je dat iemand ook kunt kwetsen met zo'n opmerking? 'k Begrijp goed, dat Mieke hier niet op ingaat.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 14:30

MARY052 schreef:
Jammer dat je het woord zeikerds gebruikt Maris, voor mensen die serieus met hun geloof bezig zijn.Ik heb me tijdens het lezen van dit onderwerp zeer verbaasd over het feit hoe laconiek mensen om gaan met de muziek waar ze naar luisteren.
Satan lacht in zijn vuistje

Mary

Dat vind ik ook jammer. Met mensen naar de mond praten, maak je kennelijk makkelijker vrienden Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Dan maar minder vrienden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 14:33

GRIFFIN748 schreef:

Zullen we dit onderwerp over 10 jaar nog eens bespreken? 'k Neem ook aan dat je (nog) alleen bent, anders zou dit ook wel eens een probleem kunnen worden.

Maar dat je geniet van je werk, is wel heel mooi!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 ... 6194 Volgende
Pagina 1079 van 6194