ChristianMatch

Forum

Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 19:55

CROSSROAD317 schreef:
CROSSROAD317 schreef:

Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?

Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.

Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....

Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??

Opgegeven tot nu toe;
Erika129
Angelique327
Yes356
Crossroad317
Anoniempje (onder voorbehoud)
Henk546
Bert168 (onder voorbehoud)
Henduk927
Marcowaal200
Chatuliem619
Hannah810 met dochter (onder voorbehoud)
Billy701
Alous961
Imke917
Marijan072 (onder voorbehoud)
Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)
2de Anoniempje (ook onder voorbehoud)
Iesje369
Annette965
Wim727 (onder voorbehoud)
Miekjes285(onder voorbehoud)
liggies023 met zoon

Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.

Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen.
http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf

Laatst aangepast door
MIEKJES285
op zondag 15 augustus 2010, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 20:19

in het begin wist eigenlijk niemand dat ik op cm zit (ikzelf geloof ik ook niet eens)
deed er toen ook niet veel mee
vanaf het moment dat ik actief mee ben gaan doen ben ik daar ook gewoon open over geweest
mijn familie en vrienden weten het allemaal
en ik was ook niet echt op zoek
meer voor de gezelligheid en zou wel zien of ik nog een keer een leuke vent zou treffen
ik ben nu driekwart jaar verder en heb de ware ondertussen gevonden en iedereen weet ook dat ik hem van internet heb geplukt Knipoog smiley
dus een happy end voor ons Knipoog smiley
ondertussen zijn er volgens mij al behoorlijk wat koppels ontstaan en ik hoop dat er nog veel stellen zullen volgen

Laatst aangepast door
RENSKE067
op zondag 15 augustus 2010, 20:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:30

Zondag 15 augustus: Math. 26: 47 - 56; Zwaard tegen zwaard.

Dat is een veelbetekend woord van Jezus tot de dicipelen: 'Allen die naar het zwaard grijpen, zullen door het zwaard omkomen.' Weg dat zwaard, Petrus! Berg het maar op. Ik wil niet dat je het gebruikt om mij te beschermen. Dan zou Ik beter mijn Vader in de hemel kunnen vragen om twaalf legers engelen in plaats van twaalf dicipelen. Neee, het gaat in Mijn Koninkrijk niet om macht en geweld, niet om zwaarden en speren. Geweld roept altijd weer geweld op. De ene oorlog roept de andere op. Zo is het altijd al gegaan en de loop van de geschiedenis. Altijd weer zijn de zwaarden, de bommen voor de dag gehaald. En heeft het de wereld veranderd?
Allen die naar het zwaard grijpen, zullen door het zwaard omkomen. Jezus laat zien dat het anders kan. Zijn Rijk is een rijk van vrede. Hij is niet gekomen om oren af te hakken. Hij is gekomen om oren van doven te openen. De dicipelen denken het Rijk van God met wapens te kunnen organiseren. Maar niet door kracht, nocj door geweld, alleen door Gods Geest zal het geschieden!
Het is de vraag of wij, als christenen, ooit dit woord van Jezus voldoende begrepen hebben. Hoeveel oorlogen zijn er in de loop van de eeuwen niet gevoerd, in naam van Jezus? En zijn er niet altijd christenen die terwille van het geloof zich verdedigen willen, koste wat het kost, met alle geweld van bommen en kanonnen? Als God werkelijk zou willen dat Zijn Rijk zó komen zou, dan stuurde Hij wel Zijn hemelse stoottroepen erop af. Jezus kwam juist opdat wij de oorlog elkaar niet meer zouden leren. Hij is de Zoon van David, de Vredevorst.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:35

via de pc een lover downloaden, betekent dat ook via de pc weer deleten???
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:43

WILLEMIJN232 schreef:
Als je dat nu nog niet weet na al die boeiende en doordachte intelligente postings van Mieke vraag ik me af of jij echt een intelligente onderzoekende geest(jouw woorden!) hebt......Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is heel wat anders........
lees het forum eens zou ik zeggen........... Knipoog smiley

Nou, Willemijn, dat is nog es een warm compliment, dank je wel.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:44

MARIJAN072 schreef:
Chat, weet je dat iemand ook kunt kwetsen met zo'n opmerking? 'k Begrijp goed, dat Mieke hier niet op ingaat.

Dank, Marijan, dat zal ik ook niet doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:49

RENSKE067 schreef:
in het begin wist eigenlijk niemand dat ik op cm zit (ikzelf geloof ik ook niet eens)
deed er toen ook niet veel mee
vanaf het moment dat ik actief mee ben gaan doen ben ik daar ook gewoon open over geweest
mijn familie en vrienden weten het allemaal
en ik was ook niet echt op zoek
meer voor de gezelligheid en zou wel zien of ik nog een keer een leuke vent zou treffen
ik ben nu driekwart jaar verder en heb de ware ondertussen gevonden en iedereen weet ook dat ik hem van internet heb geplukt Knipoog smiley
dus een happy end voor ons Knipoog smiley
ondertussen zijn er volgens mij al behoorlijk wat koppels ontstaan en ik hoop dat er nog veel stellen zullen volgen

Ik vind het echt (nog steeds) superleuk voor jullie!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:59

MIEKE364 schreef:
Dank, Marijan, dat zal ik ook niet doen.
He t is eigenlijk vreemd dat een volkomen gewone vraag als kwetsend beschouwd wordt. Terwijl het toch een belangrijk gegeven is. In je bijdragen laat je zien dat er in jouw ogen ruimte is om je open te stellen voor andere religies en godsdiensten. En je verwijt ons dat we dat niet doen en dat we bekrompen denken. Er is in mijn ogen een duidelijk verschil in opvatting en dan mag ik best wel doorvragen en ik hoop dat je nu eens duidelijke antwoorden geeft.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:01

TESSYBEAR731 schreef:
Gefeliciteerd jarige jobjes en jetjes Knipoog smiley

ook dit muisje feliciteerd jullie. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:06

Ik heb enkele jaren geleden eens geinformeerd bij collega's wat zij van een date-site vonden. Bijna allemaal riepen ze in koor dat het iets voor losers is. Alleen de hopeloze gevallen maken gebruik van zo'n site en het draait allemaal om seks. Aldus hun mening. Natuurlijk heb ik hen niet verteld dat ik ook een "bewoner" was. Taboe dus. En om geen gezeur of lastige opmerkingen te krijgen hou ik het liever voor mezelf. Ondertussen heb ik op de enkele weken dat ik terug op CM te vinden ben erg fijne en lieve mensen mogen ontdekken. Deze enkele weken hebben me al veel meer vreugde opgeleverd dan de voorbije drie jaren op talrijke andere sites.

Frank
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:08

CHATULIEM619 schreef:
He t is eigenlijk vreemd dat een volkomen gewone vraag als kwetsend beschouwd wordt. Terwijl het toch een belangrijk gegeven is. In je bijdragen laat je zien dat er in jouw ogen ruimte is om je open te stellen voor andere religies en godsdiensten. En je verwijt ons dat we dat niet doen en dat we bekrompen denken. Er is in mijn ogen een duidelijk verschil in opvatting en dan mag ik best wel doorvragen en ik hoop dat je nu eens duidelijke antwoorden geeft.

das toch simpel chatuliem....
je mag je wel open stellen voor andere religies en godsdiensten, want dat doet ze zelf ook
je mag niet "ouderwets" bekrompen denken, want dat doet ze zelf ook niet

ik zeg altijd maar zo: de grootste fascisten zijn degenen die zich antifascisten noemen.... dus degenen die het minst godsdienstvrijheid geven, zijn degenen die voor godsdienstvrijheid zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIC483

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:09

BRAZEEVEL772 schreef:
.... er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
...

Hmm, hoezo de moderators de schuld geven? Volgens mij wordt er met enige regelmaat tegen gewaarschuwd. Neemt niet weg dat ik het wel goed vind dat je het nog een keer onder de aandacht brengt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WIEGER544

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:15

ja een gewaarschuwd mens telt voor twee.
maar ik denk dat je mensen niet zo gouw geld moet geven die je niet zo goed kent, en al helemaal niet als je ze nog nooit in levende lijve hebt gezien.

je moet wel goed weten wie je vertouwen waard is.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:19

PIETER649 schreef:
via de pc een lover downloaden, betekent dat ook via de pc weer deleten???

Alleen als haar vaste schijf is vastgelopen, dan maakt ze een reset, en denkt ze, welke duitser heb ik nu aan mijn bed staan ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:26

MIEKE364 schreef:
Dank je, Eva, voor al je prachtige bemoedigingen.

Hopenlijk heb je er wat aan Mieke, soms hebben we net het juiste woord nodig op het juiste moment Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:37

BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail

Als niemand melding maakt bij de redactie van cm, dan kunnen die lui doorgaan.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:39

MARIJAN072 schreef:
Je doet 't best goed, Chat! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Ik zou het je niet nadoen.

Of dacht je even dat je de Paus was, wilde je zo graag de grond kussen, jammer, je kon er niet bij Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:44

CROSSROAD317 schreef:
Alleen als haar vaste schijf is vastgelopen, dan maakt ze een reset, en denkt ze, welke duitser heb ik nu aan mijn bed staan ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:48

Zondag 15 augustus:

GEEN STRAF!

IK zal je inspanningen leiden, je wordt niet gestraft voor zonden uit het verleden.
Neem MIJN woorden, die IK je vanaf het begin dagelijks heb geopenbaard en handel bij alle dingen zoals IK zeg.
IK heb je steeds de weg getoond, je hebt MIJ hierin niet gehoorzaamd.
IK heb een plan, dat allèèn maar op deze wijze kan worden geopenbaard.
Slechts zelden vind IK twee zielen, die èèn zijn in hun verlangen om allèèn MIJN wil te doen en om allèèn MIJ te dienen.
Eèn - zijn werkt wonderen.
IK heb je gezegd, dat IK ernaar verlang je te gebruiken.
MIJN wereld zou al lang tot MIJ gebracht zijn, als vele van dergelijke zielen MIJ twee aan twee hadden gediend.
Het was altijd twee aan twee.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:53

Aantal malen geweest erg leuk moet ik zeggen.
Mosselrock vond ik altijd wel het leukste maar ja das kwestie van smaak denk ik.
gr Willie
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:01

erika en carien nog vele jaren in zegen erbij
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:18

CROSSROAD317 schreef:

AAN mijn bed STAAN?? je bedoeld: in mijn bed liggen, neem ik aan?
als ik n bed zie wil ik slapen, das algemeen bekend toch?
Naar boven

Auteur Bericht
KABEE354

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:27

CROSSROAD317 schreef:
Boeken van Hans Groeneboer zijn verplichte leeskost voor de mensen die bij Koinonia de cursus pastoraal werk doen.

Boek wat ik op dit moment lees: Max Lucado, Vrij van angst

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vrij-van-angst/1001004006540802/index.html

Max Lucado, ook mooi. Sterren en stippen ook toch...? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:35

Voor 1 x zet ik er de artiest en titel bij Engeltje smiley

Lokua Kanza met Yo Na Nga.
1 van mijn favo's op dit moment ik heb zelf een mooiere uitvoering die niet op het web staat.

Maar: ik zou zo graag willen weten waar hij het over heeft??? Wie oh wie heeft voor mij een vertaling?

http://www.youtube.com/watch?v=R-u5WltDiHI

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:36

KABEE354 schreef:
geweldig dit...!
Knipoog smiley

Dat mijn vriend en ik hebben genoten dat Mirella (kleindochter) 2 jaar is geworden! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 00:17

PIETER649 schreef:
AAN mijn bed STAAN?? je bedoeld: in mijn bed liggen, neem ik aan?
als ik n bed zie wil ik slapen, das algemeen bekend toch?

hmm, alleen als je een bed ziet......
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 04:50

LET op :
Als ze proberen om geld van je te willen krijgen moet het van hun meestal worden gedaan via WESTERN UNION OFFICE zodra je deze naam hoort leest of maar ruikt weet je al hoever het is.
Ze hebben het bij mij ook geprobeert alleen vergeten ze 1 ding er zijn ook mensen die het een sport vinden om hun te pakken ipv andersom.
Er werd mij gevraagd om maar 240 euro.
Ik wilde haar bankrekening nummer hebben maar die kreeg ik niet ik vertelde dat ik via internet bankieren binnen 5 minuten dat geld kon overmaken maar ik kreeg smoes dat ze in dat land niet kon pinnen.
BULL SHIT overal kan je geld bij de bank ophalen.
Ik probeerde via bankrek nummer haar adres te achterhalen maar dat ging niet door.
Ik heb toen om e-mail adres gevraagd of mijn extra mail adres gegeven zodat we via msn of mail contact konden krijgen.
Zij heeft toen e-mail geschreven en ik ben naar eigenschappen van mailtje gegaan en alles wat daar gekopiëerd en op google de ip adressen gaan zoeken die er in staan.
ik kwam met ip adres op een site terecht met meer info.
het was een DATING SCAM pagina ik heb mijn loggegevens in 1 brief gezet zodat andere mensen dit ook konden zien en lezen hoe de verhaaltjes gaan.
Ze was in nederland geboren opgegroeid in Amerika woont in Denemarken en was voor erfenis in afrika.
Het ip-adres verwees eeerst naar afrika maar zonder adres of plaate erbij.
en idem voor denemarken maar in amerika kreeg ik een landkaart met plaatsnaam en straat naam.
Ik heb toen alles wat ik wist aan de FBI gegeven.
Die hebben een site ook voor aangifte van oplichtings practijken.
Binnen 2 weken hoorde ik niets meer van haar.

Clown smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley Lachende smiley

ps. probeer dus een E-mail adres te krijgen van zo iemand en een e-mail die zo iemand heeft verzonden omdat het ipadres traceerbaar is en ook nog eens uniek is.
Dit helpt de politie enorm. ( als ze er wat aan gaan doen )

Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op maandag 16 augustus 2010, 04:54
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 07:54

MARIANNE129 schreef:
hmm, alleen als je een bed ziet......

oke, oke,.... ook als ik er aan denk... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRA206

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 08:52

...dat zijn goede tips Lachende smiley

even iets anders dan, sinds de hack bij CM komen er nog met regelmaat rechtstreeks mailtjes in mijn mailbox, via CM mijn emailadres gevonden dus, van vrouwen die op zoek zijn naar een man Smiley die vol vragen zit Clown smiley

altijd in t Engels,

daar kom je echt niet vanaf? ik weet ook niet of t goed is om ze te openen, kan ook virus zijn? nu typeer ik ze als ongewenst of phishing bericht, maar helpen doet dat niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:16

als je een hotmail- of live-account hebt kan je ze markeren als ongewenst, danwel als 'phishing'-bericht. Phishing wil zoveel betekenen als dat degene die je de e-mail verstuurt, zit te 'vissen' naar je gegevens. als je de mails markeert als 'phishingbericht' ben je er van af (volgens mij).

doe er je voordeel mee Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 ... 6194 Volgende
Pagina 1081 van 6194