| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:30
|
|
|
|
| KABEE354 schreef: | Jazeker...! Ontopic in dit geval... 
Van heel andere orde. Ik ben slechthorend. Dit heb ik niet in mijn profiel hier vermeld, maar zal er zeker gauw mee komen in een contact. Ik ben me er van bewust dat het voor mij alleen maar goed zal zijn dat de ander ervan weet.
Hoorapparaten zijn in mijn geval wel zichtbaar, maar ook dan denken veel mensen dat je 'gewoon' kunt horen. Een 1op1 gesprek is onder goede -redelijk stille- omstandigheden goed te doen. Maar zo gauw er storing optreedt in de vorm van afstand, achtergrondlawaai, windgeruis en dergelijke, wordt het moeilijk. Het vergt extra inzet om mee te komen en soms zal ik simpel genoeg zaken missen. Kom dus soms voor verrassingen te staan. Humor lost veel op en duidelijk zijn scheelt een hoop.
Ik merk dat ik het onderwerp in principe een beetje voorbijschiet, maar een beperking is het. Ook het eventueel afzien van contact om die reden. Hier op papier is er ook geen prrrobleem, dus de praktijk is een heel ander verhaal. Communicatie he. Onmisbaar.
groet, |
kan ik je een handje geven kabee, ik heb ook van die prachtige dingen in mn oren, alleen zie je ze bij mij niet. zoals mn meisje zegt; mama heeft batterijen in haar oren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS521
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:32
|
|
|
|
zaterdag was een mooie dag ! het gezelschap was goed ! de omgeving is erg mooi ! ik heb ervan genoten. de overgebleven salade smaakt nog prima ! groeten aan "alle" deelnemers. hoop ook weer naar de hei te komen en dan zullen er vast meer mensen zijn.....
groeten Hans
Laatst aangepast door
|
HANS521
|
op maandag 16 augustus 2010, 23:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:37
|
|
|
|
|
he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:48
|
|
|
|
seggie?? BATTERIJEN IN HAAR OREN!!! MAMA'S OORTJES ZIJN KAPOT!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | seggie?? BATTERIJEN IN HAAR OREN!!! MAMA'S OORTJES ZIJN KAPOT!!! |
en bedankt...de mijne nu ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 10:34
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zullen we dit onderwerp over 10 jaar nog eens bespreken? 'k Neem ook aan dat je (nog) alleen bent, anders zou dit ook wel eens een probleem kunnen worden.
Maar dat je geniet van je werk, is wel heel mooi! |
twee conclusies (of eigenlijk een vraag en een conclusie): 1. spreken wij elkaar over 10 jaar weer/nog?
2. ik blijf alleen. na 2 'relaties' vind ik het wel gezegend...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 16 augustus 2010, 10:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GOUDELSJE426
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:13
|
|
|
|
Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard te laten knippen. Ze begonnen te discussiëren en spraken over vele zaken. Al gauw kwamen ze bij de bekende vraag of God wel bestaat.
De kapper zei: "kijk, ik geloof niet dat God bestaat." "Waarom zeg je zoiets"? vroeg de man.
"Nou, iemand hoeft alleen maar naar de wereld te kijken en hij zal zien dat dat God niet bestaat. Als God echt bestaat, zouden daar dan zoveel zieke mensen zijn? Zouden daar zoveel gehandicapte kinderen zijn? Nee, als Hij echt bestond, zou er geen ellende zijn op de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat een God dit allemaal kan toestaan.
De man was even stil maar zei verder niets.
De kapper was inmiddels klaar en de man verliet de zaak. Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en een ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET!"
"Maar ik ben toch een kapper en ik sta hier vlak voor je," antwoordde de kapper. "NEE!" Schreeuwde de cliënt. "Kapper bestaan gewoon niet. Als zij echt bestonden, zouden er geen mensen meer rond lopen met lang haar en ongetrimde baarden op de wereld."
De kapper antwoordde: "Ach, wij kappers bestaan zeker wel. Het zijn gewoon de mensen die niet naar ons komen."
"Exact!" ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar Hem gaan en Hem niet opzoeken. En daarom is er zoveel ellende op de aarde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:41
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | als je een hotmail- of live-account hebt kan je ze markeren als ongewenst, danwel als 'phishing'-bericht. Phishing wil zoveel betekenen als dat degene die je de e-mail verstuurt, zit te 'vissen' naar je gegevens. als je de mails markeert als 'phishingbericht' ben je er van af (volgens mij).
doe er je voordeel mee  |
....helaas niet ik heb ze al maanden ondanks phishing of ongewenst 
volgens mij is er gewoon weinig aan te doen
Laatst aangepast door
|
SANDRA206
|
op maandag 16 augustus 2010, 11:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:45
|
|
|
|
| SANDRA206 schreef: | ....helaas niet ik heb ze al maanden ondanks phishing of ongewenst 
volgens mij is er gewoon weinig aan te doen  |
Is gewoon spam,een goed filter nemen of een andere provider,heeft niets te maken met cm maar alles met het verspreiden van je mailadres op internet via enquetes,aanmeldingen voor nieuwsbrieven,berichtjes op fora,aankopen in winkels,je profiel op netwerksites etc........ Ik vind spam een verschrikkelijk lastig fenomeen,ik heb een internetwinkel dus mijn bedrijfsmailadres is overal te vinden(en daar betaal ik ook nog goed voor).........ik krijg honderden spammailtjes per dag(maar mijn filter doet zn werk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:52
|
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: 1 wat 2 fijn 3 dat 4 je 5 nu 6 je 7 mond 8 dicht 9 tegen mij aan 10 houdt
Conclusie: moet te doen zijn!
| BEHAPPY332 schreef: | Jij wilt gelijk door naar die andere '9' ???
Jij bent slechttttttttttttttttttttttttttt !!!! |
volgens mij mis je de clou, behappy? enneh, ben benieuwd of je ook kortere reacties schijven kunt; soms wil ik nog wel eens allergisch reageren op drie lapjes A4 en mn allergie-pilletjes zijn op.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 augustus 2010, 11:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:59
|
|
|
|
Ik lees dit met verbazing,mensen die je zelfs afwijzen om een hoorprobleem?
Ik begin hoe langer hoe meer een hekel te krijgen aan het oppervlakkige internetwereldje.........wat is een mens nog waard??? Ik ben geen optelling van wensen,ik ben ik! Ik ben een compleet pakket,daar is 44 jaar aan gewerkt,bijgeschaafd,opgekrikt,buitenkant en binnenkant etc en ik hoop dat ik in die jaren een beter mens geworden ben,geen kerel die daar uit mag kiezen wat hem goeddunkt! Schop mij onderuit en ik sta meteen weer op !Knappe kerel die mij aan kan
(verder is alles goed hoor )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 12:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Knappe kerel die mij aan kan (verder is alles goed hoor ) |
kan ik je een handje geven; met mij ook hoor.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 12:32
|
|
|
|
Hier word ik wel moe van hoor, kappen nou !! We zitten hier op een christelijk forum en ik ga er van uit dat mensen die op C.M. zitten serieus met geloof bezig zijn (al zal er vast een enkeling tussen zitten die dat niet doet). Meningsverschillen: Niks mis mee, maar laten we niet gaan twijfelen aan de intentie van christenen. Bemoedigen mag, iemand ergens op wijzen ook, maar afkraken niet ! (en dat alles is mijn mening, dus denk je er anders over, prima ). En nu weer verder over het onderwerp...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 13:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | He, t is eigenlijk vreemd dat een volkomen gewone vraag als kwetsend beschouwd wordt. Terwijl het toch een belangrijk gegeven is. . |
sommige vragen kunnen kwetsend overkomen, chatuliem!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 augustus 2010, 15:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik zeg altijd maar zo: de grootste fascisten zijn degenen die zich antifascisten noemen.... dus degenen die het minst godsdienstvrijheid geven, zijn degenen die voor godsdienstvrijheid zijn... |
Gaat dit altijd op of alleen als het je goed uitkomt?..........
Ik lees je bijdrages graag Pieter maar nu kan ik je redenering echt niet meer volgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | BEHAPPY332 schreef:
soms wil ik nog wel eens allergisch reageren op drie lapjes A4 en mn allergie-pilletjes zijn op.
. |
Het is goed, als mensen mij c.q. 'elkaar' wel eens een beetje afremmen. Ik bijvoorbeeld kan soms erg doordraven. Als je dat bij paarden doet en je houdt ze goed aan de teugel, dan gaan ze het mooiste lopen.
Dus toch weer 'schouderklopje' voor jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:18
|
|
|
|
Als een uitspraak van iemand "kwetsend/beledigend" is, kun je in plaats van te reageren hier op het forum, ook de knop "deze reactie is niet okee" gebruiken, dan val je er verder geen mensen mee lastig en ga je ook niet off-topic.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:19
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Mijn mooiste moment vandaag dat deelde ik al met mijn partner.
Daar was hij namelijk bij.
En het leuke is, er volgen nog veel meer van die mooie momenten vandaag...
Zoals elke dag ;)
Voor altijd!
Fijne dinsdag!
Shanita
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:31
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | BEHAPPY332 schreef: 1 wat 2 fijn 3 dat 4 je 5 nu 6 je 7 mond | NIET 8 dicht 10 houdt
Conclusie: moet te doen zijn!
Vanochtend gelezen, het Nederlands woordenboek is het dikste van de wereld... zeggen ze, met 45.000 woorden. Dacht dat het Engelse het dikste was...
En toch maak je er weer een nieuwe bij: 'Prairie nieuwsdienst' een creatieve vondst! Creativiteit ontspant, het maakt de wereld elke dag weer verfrissend nieuw.
conclusie: HOUD JE MOND NIET DICHT !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:34
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Het was uiteraard een plagerijtje hierboven maar ik heb wel de indruk dat vrouwen het erger vinden dan mannen dat ze grijs zijn of worden. Het is niet zozeer een constatering maar meer een gevoel dat ik aantref bij vrouwen. Ik ken heel veel vrouwen die hun haren wat bijkleuren - en ik geef ze groot gelijk, maar eigenlijk weinig mannen, al zijn ze er wel. Ik vind grijs haar bij een vrouw overigens prima, ik heb daar minder last van dan veel vrouwen bij zich zelf. Maar ja ik heb wel geleerd dat je dit soort dingen eigenlijk niet kunt zeggen omdat dit soort opmerkingen al gauw serieus worden genomen en dan is het weer onaardig natuurlijk. Wel jammer dat dit topic nergens over mag gaan anders was de gevoeligheid tussen mannen en vrouwen als het om uiterlijk gaat wel een leuk topic.
Thomas.
'k Moet je wel gelijk geven hoor, Thomas. 'k Zag het ook vooral als een plagerijtje. De meeste vrouwen, waaronder ikzelf, worden niet vrolijk van grijs haar. Je zou bijna jaloers worden op de mannen, die ook nog eens goedkoper uit zijn. Wel super dat jij geen moeite hebt met een vrouw met grijs haar en dat je de keus bij de vrouw laat. Daar kunnen sommige mannen wel van leren, denk ik.
Zo'n topic waar je op doelt, lijkt mij wel boeiend. Dat moet toch op een luchtige manier kunnen?
MARIJAN072
zie hier een nieuw topic over de gevoeligheden/allergien tussen man en vrouw..............enneh, de titel is dus luchtig bedoeld, willemijn..... als een grapje dus!! |
Hallo Hannah!
Ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.
Ik zelf vind het ook niet zo leuk als mijn vriend/partner elke keer mij er weer aan moet herinneren, met de 'beste' bedoelingen hoor dat ik al tegen de veertig loop....
Ik denk liever niet aan oud worden, omdat ik zelf de neiging heb om op het moment te leven, in het 'nu', zeg maar.
Oud worden hoort nu eenmaal bij het leven, iedereen wordt oud...
Ik zelf vind het belangrijk om gelukkig te zijn, met elke dag die God ons geeft, zeg maar.
En eruit halen wat erin zit.
En blij zijn met dit leven, dat God mij heeft gemaakt en ik geboren ben.
Natuurlijk heb ik het, net zoals velen nu en dan moeilijk.
Maar, ik heb geleerd, ja, dat heb ik moeten leren, sommigen hebben dat van nature, om de met de moeilijkheden om te gaan. De problemen die zich nu en dan voordoen in mijn leven. En dan ben ík al tevreden als ik dingen heb kunnen doen naar mijn vermogen. en als ik fouten maak dan leer ik ervan in plaats van te balen, omdat ik weer eens iets verkeerd heb ingeschat ofzo.
Het allerbelangrijkste vind ik dat ik eerlijk ben en verantwoording kan afleggen naar God toe. en daarna naar mijzelf en naar mijn partner.
En, ik vind het heerlijk om met God te leven. Het idee dat God met mij is, zoals in de bijbel staat. En dat na dit leven ons een heerlijk eeuwig leven staat te wachten in de Hemel.
Dit wou ik even met jullie delen ;)
En een hele fijne dag toegewenst!
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ben je wel goed bij je hoofd, chatuliem? (een heel belangrijk gegeven!) hoe voelt dat? als een normale vraag? | Eerlijk gezegd vind ik dit een heel gênante reactie van jou. De vraag Ken jij God, zou een vraag zijn, die aan iedereen gesteld moet worden. Dat vormt immers het centrale punt van het geloof. Dat dit hier als kwetsend beschouwd wordt, is eigenlijk heel erg. Iedereen die hier zit, zou eens die vraag moeten durven te stellen, ten opzichte van zichzelf, maar vooral ten opzichte van de ander. heb jij die vraag al eens aan iemand gesteld? Een vraag kan toch immers een antwoord opleveren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:51
|
|
|
|
| RICHARDRI464 schreef: | Naar ik begrepen heb is het van de kerk van de Gereformeerde Gemeente verboden om een tv in huis te hebben. Ik zelf vraag me ook wel af of het wel geoorloofd is. Het brengt je vaker verder van God dan naar God. Ik kijk weinig tv. We spenderen denk ik wel al met al heel veel tijd door met TV. En daardoor Evangeliseer je weer minder denk ik dan.
Maar op welke grondslag heeft deze kerk het verboden om een TV te nemen? Ik meende dat sommige strengere hervormde kerk het ook niet doen. |
Hoi Richardri,
Van mij mag die @#$% tv ook de deur uit hoor.
Elke keer die @#$% reklame en nog heel lang ook :(
Komt er es een goede film, ja, dan wordt er zoveel uit geknipt, dat er van die hele film geen %$# meer over blijft...
Wat ik wél leuk vind is als Ajax weer es tegen Feyenoord speelt (haha...)
En Knevel en van der Brink is ook wel érg leuk, vind ik...
En dan heb je nog Idols, wat nu 'holland got tallent' heet. Met Gordon. die vond ik eerst maar niets, ben ik van teruggekomen, je kan erg met 'm lachen, vind ik. en de meeste 'artiesten zijn ook erg goed, vind ik...
En dan heb je ook nog 'zomer' gasten'. Da's ook erg leuk, alhoewel ik wel wat afleveringen heb gemist....
En dan: Kleine Huis op de prairie, ontroerend, vol met humor en gemoedelijk zeg maar.
En niet te vergeten, 'goede tijden';) en 'as the world';)
Ja, zo kan ik wel nog effe een tijdje doorgaan....
Duszz, al met al is die tv nog zo @#$ nog niet.
'T moet alleen geen verslaving worden, zeg maar. Zo van dat ie bijvoorbeeld om zes uur aangaat, er de hele tijd wordt gezapt, en overal naar wordt gekeken uit verveling en gewoonte. En dat elke dag, dag in dag uit, geestdodend vind ik dat hoor.
Ik denk dat als je gedoseerd tv kijkt, geluid uitzet bij die #$% reklames, en alleen leuke en opbouwende dingen kijkt en 'm uitzet als het programma is afgelopen, dat het dan wel een toegevoegde waarde heeft.
Dan is het ook gezellig om saampies tv te kijken. Ja, of de een wil steeds dat eeuwige sport zien :(, en de ander iets gezelligs, zeg maar. Maar/en zelfs dan kan je overleggen, en eerlijk zijn. Zo van de ene keer sport en de ander keer wat de ander wil zeg maar.
Fijne dag en avond!
Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABEE354
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:51
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik lees dit met verbazing,mensen die je zelfs afwijzen om een hoorprobleem?
Ik begin hoe langer hoe meer een hekel te krijgen aan het oppervlakkige internetwereldje.........wat is een mens nog waard??? Ik ben geen optelling van wensen,ik ben ik! Ik ben een compleet pakket,daar is 44 jaar aan gewerkt,bijgeschaafd,opgekrikt,buitenkant en binnenkant etc en ik hoop dat ik in die jaren een beter mens geworden ben,geen kerel die daar uit mag kiezen wat hem goeddunkt! Schop mij onderuit en ik sta meteen weer op !Knappe kerel die mij aan kan
(verder is alles goed hoor ) |
Ha, goed bezig geweest de 'laatste' jaren blijkbaar, Leanne! Kick 'em!
Wat dat afwijzen betreft, zoals je reageert, dat is via internet niet gebeurd hoor. Het is meer de werkelijkheid die me leert dat niet iedereen goed weet om te gaan met zichtbare handicap. Raar en vreemd, niet normaal..., hiuverig en afstandelijk zijn mensen dan al snel. Maar ook, bij deze, aan ondergetekende is geschaafd en bijgewerkt.... Let it go, let such flow. Als je werkelijk contact met iemand krijgt, ziet die persoon ook de binnenkant. En dat telt! zie ander topic ook trouwens....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:57
|
|
|
|
[quote=KABEE354] Raar en vreemd, niet normaal..., hiuverig en afstandelijk zijn mensen dan al snel. [quote]
... ben taxi-chauffeur. Op een gegeven moment, gaan alle mensen wel eens een keer naar het ziekenhuis, of revalidatie...
Niets is vanzelfsprekend in dit leven!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Is gewoon spam,een goed filter nemen of een andere provider,heeft niets te maken met cm maar alles met het verspreiden van je mailadres op internet via enquetes,aanmeldingen voor nieuwsbrieven,berichtjes op fora,aankopen in winkels,je profiel op netwerksites etc........ Ik vind spam een verschrikkelijk lastig fenomeen,ik heb een internetwinkel dus mijn bedrijfsmailadres is overal te vinden(en daar betaal ik ook nog goed voor).........ik krijg honderden spammailtjes per dag(maar mijn filter doet zn werk ) |
kijk aan, het antwoord van een professional
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:03
|
|
|
|
Ik kijk zelden tv,misschien 1x in de week een voetbalwedstrijd samen met mijn zoon en voor ik ga slapen de herhaling van het journaal..........gisteren was ik alleen thuis,ik zette de tv aan en.......viel prompt in slaap De programma's kunnen me niet boeien,al die onzinnige fictie en de "stel dat" series,het leedvermaak.......pfffff
Mijn enige probleem met de tv is het feit dat mijn dochter graag naar programma's kijkt waarin alleen de mooie meiden met een prijs naar huis gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:05
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | kijk aan, het antwoord van een professional  |
Als je de hoeveelheid Viagramail ziet dan zou je denken dat ik heel ander werk heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNE173
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:06
|
|
|
|
|
hoi ja zag dit onderwerp israel ,en ik kan zeggen dat ik sinds kort bij een messiaanse gemeente ben gekomen.je krijgt meer andere dingen te horen hierover en als je nu kijkt in de wereld zie je steeds meer anti israel.het is toch wel gods volk dat Hij heeft gekozen om zijn Woord te bewaren.andere kerken hebben zich daar later vanaf gehouden denk maar aan de sabbath waarom eigenlijk.wij christenen zijn geent als wilde takken op de olijfboom.dus drinken toch hetzelfde voedsel als de boom?kan niet anders lijkt me en dan nog iets Hij zegent wie hen zegenen en vervloekt wie hen vervloeken.nou als je dan kijkt naar de geschiedenis is het niet meer dan logiscg toch?wij worden wachters genoemd en ons word gevraagd om te bidden voor Zijn volk.hoeveel stromingen zijn er wel niet in nederland?zullen ze allemaal gered worden???zo is het wel heeel makkelijk iedereen geeft er een draai aan .is dit om net als die farizeers belangrijk te zijn ?en het beter denken te weten?er zijn vele misleiders in de wereld helemaal de islam we moeten kijken naar waar we vandaan zijn gekomen.israel is onze oudere broeder.ik wil geen mensen voor het hoofd stoten,maar dit is zoals ik het nu zo zie.zal het hier bij laten bedankt dat je dit onderwerp bent begonnen zuster Shalom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:15
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Als het goed is hebben bovenstaande mansen van mij een routebeschrijving gehad. Zo niet mail dan even dan krijg je ham alsnog.
Tot vrijdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik dit een heel gênante reactie van jou. De vraag Ken jij God, zou een vraag zijn, die aan iedereen gesteld moet worden. Dat vormt immers het centrale punt van het geloof. Dat dit hier als kwetsend beschouwd wordt, is eigenlijk heel erg. Iedereen die hier zit, zou eens die vraag moeten durven te stellen, ten opzichte van zichzelf, maar vooral ten opzichte van de ander. heb jij die vraag al eens aan iemand gesteld? Een vraag kan toch immers een antwoord opleveren. |
dat vind ik zelf dus ook, chatuliem, vandaar dat ik deze vraag stelde; omdat het naar mijn idee precies dezelfde toon heeft als jouw vraag aan mieke. ik zal mijn reactie overigens verwijderen....lijkt me beter....... impulsief is niet altijd goed! excuse me.....
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |