| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:18
|
|
|
|
Erika, hierbij bedank ik je voor je gastvrijheid ! en natuurlijk ook voor de koffie... en Cross bedankt voor het ophalen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:29
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Erika, hierbij bedank ik je voor je gastvrijheid ! en natuurlijk ook voor de koffie... en Cross bedankt voor het ophalen... |
Bedank Imke dan ook ff voor het thuisbrengen ......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:36
|
|
|
|
|
Ben ook niet volmaakt, en het is gewoon waar dat iets schriftelijk uitdrukken heel erg moeilijk is. Heb ik ook last van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:37
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Volgende keer waarschijnlijk in Veenendaal, kun je mij op komen halen. |
En mij ook???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:40
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 | Mario216
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Bedank Imke dan ook ff voor het thuisbrengen ......  |
Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 22 augustus 2010, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:47
|
|
|
|
Hoi Anita,
Nou hou ik er niet zo van om van alles en nog wat als occult te bestempelen hoor.
Ik heb zelfs een paar jaar terug gehoord, ja echt waar, dat de donald duck occult is, omdat willy wortel kan toveren.....(zucht......................
Maahaar, dat yoga, daar heb ík het zelf ook niet zo op hoor. En dan werd het in wat ik heb gezien ook nog eens gebracht als zijnde ontspannigsoefeningen......
Jahaa, en dan met New Age muziekjes erbij, en wierook enzo.
Eigenlijk wel een beetje veel mysterieus zeg maar.
In ieder geval voel ik me er niet goed bij, en dat wordt dan versterkt omdat men het in veel kerken occult noemt zeg maar.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 22 augustus 2010, 21:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:52
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet... |
ik snap je even niet suzanne ; wat je bedoelt met die trein verbinding want ik ben er nu al verschillende keren met de treingekomen en de trein tussen Ede en veenendaal rijdt gewoon hoor en stopt keurig waar ie stoppen moet  maar jij bent heel vriendelijk opgehaald en thuisgebracht,dus geen centje pijn toch???
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 22 augustus 2010, 21:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:55
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ik snap je even niet suzanne ; wat je bedoelt met die trein verbinding want ik ben er nu al verschillende keren met de treingekomen en de trein tussen Ede en veenendaal rijdt gewoon hoor en stopt keurig waar ie stoppen moet  |
Ligt eraan waar, als je bij Veenendaal de Klomp in de buurt moet zijn is het een fluitje van een cent idd. maar moet je naar Veenendaal Centrum dan moet je vanuit Ede of de trein nemen naar Zeist en dan weer een eind terug of anders met de bus verder. Ik vind het zelf een niet fijne verbinding en als ik met OV was gegaan had ik ook veel eerder terug gemoeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 21:56
|
|
|
|
Leuk, Lekker, Lachen, Lollie, wordt vervolgd....! 
Een hele gezellige avond waarbij Hans Klok ons vermaakte met kralentrucks, de Tomtom van Mario ons een heuse 'hike' bezorgde richting café, het Afrikaanse tintje door een dame en heer werden toegevoegd en het toefje slagroom heel Happy werd genuttigd...
Niet geweest? Je hebt ECHT wat gemist!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:05
|
|
|
|
|
als iets op poep lijkt, naar poep ruikt en voor mijn part ook nog naar poep smaakt.... dan zou het zomaar poep kunnen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:07
|
|
|
|
| MOTORMUIS997 schreef: | Leuk, Lekker, Lachen, Lollie, wordt vervolgd....! 
Een hele gezellige avond waarbij Hans Klok ons vermaakte met kralentrucks, de Tomtom van Mario ons een heuse 'hike' bezorgde richting café, het Afrikaanse tintje door een dame en heer werden toegevoegd en het toefje slagroom heel Happy werd genuttigd...
Niet geweest? Je hebt ECHT wat gemist!!!!  |
kralentrucs?? toch geen occulte trucs, mag ik hopen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:08
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Als het nou gepland wordt in de weekenden dat ik mijn kids niet heb, ga ik zeker trachten aanwezig te zijn...en de verdwaalde neem ik dan wel mee, ga ik wel tomtom spelen. |
ik heb ff gepuzzeld maar ik zou de 25ste september kunnen en de 9e oktober
Wat betreft de meerij vraagstukken....... de 25 ste zit ik overdags bij mijn ouders, moet ik wat klussen overdags, en van daaruit zou ik dan naar de wok gaan en de 9e oktober weet ik nog niet. Dus in de taxi dienst denk ik niet te kunnen voorzien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:10
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik heb ff gepuzzeld maar ik zou de 25ste september kunnen en de 9e oktober
Wat betreft de meerij vraagstukken....... de 25 ste zit ik overdags bij mijn ouders, moet ik wat klussen overdags, en van daaruit zou ik dan naar de wok gaan en de 9e oktober weet ik nog niet. Dus in de taxi dienst denk ik niet te kunnen voorzien. |
gewoon op dn Harley komen joh.... scheelt sowieso hoop zitplaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:11
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ben ook niet volmaakt, en het is gewoon waar dat iets schriftelijk uitdrukken heel erg moeilijk is. Heb ik ook last van. |
joh Mario... leestekens ZAT op je toetsenbordje toch??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:12
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ben ook niet volmaakt, en het is gewoon waar dat iets schriftelijk uitdrukken heel erg moeilijk is. Heb ik ook last van. |
ja schriftelijk uitdrukken is net als mondeling uitdrukken. Het is de toon die de muziek maakt.
Als je nu weet dat de toon van woorden scherp is,...... waarom ? In alles denk ik eerst eens nadenken met wat je schrijft hoe het op die ander overkomt, bereikt het het doel wat je ermee wilt bereiken. En is dat doel wat je wilt bereiken, nu wel een doel wat binnen de eenheid staat, of weet je vooraf al dat er verdeeldheid door komt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | gewoon op dn Harley komen joh.... scheelt sowieso hoop zitplaatsen  |
zucht wat zou ik graag die centen hebben om een motor te kopen... af en toe heb ik wel eens motor gereden en t is helemaal mijn ding. kwijl kwijl bij die Yamaha Thunderrace van mijn broer... Wat een geluid, wat een vermogen......
tja...maar een motor moet je ernaast kunnen hebben....en mijn portemonnee heeft die ruimte echt niet
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op zondag 22 augustus 2010, 22:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:14
|
|
|
|
September word em sowieso niet voor mij...hoor (lees) wel welke datum het word
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:16
|
|
|
|
De mossels zijn dit jaar uitstekend van kwaliteit en niet duur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:17
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | zucht wat zou ik graag die centen hebben om een motor te kopen... af en toe heb ik wel eens motor gereden en t is helemaal mijn ding. kwijl kwijl bij die Yamaha Thunderrace van mijn broer... Wat een geluid, wat een vermogen......
tja...maar een motor moet je ernaast kunnen hebben....en mijn portemoniee heeft die ruimte echt niet |
vraag je baas of hij je overuren zwar... euh... alternatief uitbetaald dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | als iets op poep lijkt, naar poep ruikt en voor mijn part ook nog naar poep smaakt.... dan zou het zomaar poep kunnen zijn. |
daar ga ik dan maar met een bocht omheen.....hou helemaal niet van poep op mijn weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:22
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Maar dan rijst de vraag weer Wie heeft de zon voor ons geschapen? Dus het begon bij de Vader de Zoon en Heilige Geest en de schepping van de aarde. |
Er staat toch.....Er zij licht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:24
|
|
|
|
| MOTORMUIS997 schreef: | Leuk, Lekker, Lachen, Lollie, wordt vervolgd....! 
Niet geweest? Je hebt ECHT wat gemist!!!!  |
Erg leuk omschreven... 
En ja... wil je het kunnen snappen... tsja, had je er maar bij moeten wezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | vraag je baas of hij je overuren zwar... euh... alternatief uitbetaald dan. |
nou mijn overuren worden niet uitbetaald, soms wat tijd voor tijd, want dat pik ik dan wel, maar dan niet 1 op 1, want het hoort bij je functie, zeggen ze dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
|
|
|
|
Hallo hoe was de dag verlopen? Het weer was mooi en zonnig.
Dus de mosselen waren lekker?
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zondag 22 augustus 2010, 22:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:27
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ja oke, ik was haar naam ff kwijt... maar ik weet niet of ik erbij aanwezig was geweest als ik het vantevoren niet geweten had dat jij me ophaalde (en weer bracht), daar de verbinding tussen Ede en Veenendaal met de trein niet optimaal is... snap je ? Imke ook bedankt...
Dat vind ik dus het onhandige van mensen bedanken, want stel je voor als je er 1 vergeet... |
Er rijden ook bussen naar veendaal centrum. goedkoper dan de trein.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:32
|
|
|
|
Zondag 22 augustus:
ZONNESTRALEN!
Omdat jullie beiden ernaar verlangd hebben MIJN wereld te redden, laat IK je die training ondergaan, die je bekwaam zal maken om te redden. Aanvaard beiden iedere dag je pijnen en lijden, je moeiten en ontberingen en breng ze als een offer voor een ziel, die het moeilijk heeft, of voor èèn of ander gebed, dat in het bijzonder verhoring behoeft. Zo zal het mooie van iedere dag blijven voortleven, terwijl zijn moeite en smart, zijn problemen en pijn reeds lang tot het verleden behoren. Leer uit MIJN leven over het lijden, dat anderen redt. Dan zul je zingen in je pijn, dwars door de donkerste dagen schijnen de zonnestralen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:39
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216
We hebben al een mooie lijst met deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij.....
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik heb ff gepuzzeld maar ik zou de 25ste september kunnen en de 9e oktober
Wat betreft de meerij vraagstukken....... de 25 ste zit ik overdags bij mijn ouders, moet ik wat klussen overdags, en van daaruit zou ik dan naar de wok gaan en de 9e oktober weet ik nog niet. Dus in de taxi dienst denk ik niet te kunnen voorzien. | De titel zal waarschijnlijk even moeten worden aangepast...  Hoewel... met wat de plannen zijn... geen idee hoe die lui eten. Ik heb nog steeds die spr... in gedachten...
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op zondag 22 augustus 2010, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:50
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Graag gebed voor mijn buren waar ik meeste kontakt mee hebt. Dat zijn Ellen, Theo, Pieter, Isabelle en Ron.
Groeten van Katja.  |
Komt helemaal goed Katja
|
|
| Naar boven |
|
|