ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:51

PIETER649 schreef:
ja dahag!!!!!!!!.. ZIJ zei dat er niks kon gebeuren, dat t veilig was enzo Gefrustreerde smiley

Wat doe jij trouwens op het topic Alleen voor Vrouwen????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:59

TESSYBEAR731 schreef:
Ik ben 28 en ik heb thuishulp! Of beter gezegd huishoudelijk hulp...
Ze kijken namelijk niet naar je leeftijd, maar naar gezondheid en mate van zelfredzaamheid...
Natuurlijk is een chronisch tekort aan tijd geen goede reden! Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Herkenbaar meis!
Enne ik ben 30 en heb ook gewoon hulp hoor niks raars aan dacht ik zo he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:59

WILLEMIJN232 schreef:
Wat doe jij trouwens op het topic Alleen voor Vrouwen????? Verraste, verbaasde smiley

Dit UITJE is alleen voor vrouwen Willemijn, het topic kunnen we best delen..
Dat topic waar alleen vrouwen mogen reageren staat elders op het forum, al kunnen ze daar blijkbaar ook nog steeds niet wegblijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:11

TESSYBEAR731 schreef:
Omdat juist via de media de boel enorm goed in de maling genomen kan worden! Ik denk nu aan een bepaalde Amerikaanse tv-dominee (ben even zen naam kwijt) die een aantal jaar geleden enorm populair was maar verschrikkelijk door de mand is gevallen...

Om op tv te kunnen komen hoef je enkel zendtijd te "kopen"...dat zegt niets over de betrouwbaarheid van een persoon of instelling.

Oh bedoel je het zo. Ja dan snap ik je Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:38

Het slechtste moment van vandaag... Ja nu moet ik er ook aan geloven... (voor dit topic dan bedoel ik)
dat ik mijn beste vriend blijkbaar ineens kwijt ben...
Snap daar niks van, ik vraag me af of ik met een vriend wel alles kan delen... krijg daar nu toch erg sterk mijn twijfels over.
Het was een vriendschappelijk kontakt, maar we konden altijd over alles praten, tenminste tot voor kort... Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 26 augustus 2010, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:45

TESSYBEAR731 schreef:
Omdat juist via de media de boel enorm goed in de maling genomen kan worden! Ik denk nu aan een bepaalde Amerikaanse tv-dominee (ben even zen naam kwijt) die een aantal jaar geleden enorm populair was maar verschrikkelijk door de mand is gevallen...

Om op tv te kunnen komen hoef je enkel zendtijd te "kopen"...dat zegt niets over de betrouwbaarheid van een persoon of instelling.

Dus omdat het daar is gebeurd ...... Gefrustreerde smiley

Waarom ga je er vanuit dat Jan Zijlstra dan ook maar "fout" is ..... Ik denk dat hij wel degelijk de gave van genezing heeft gekregen....... Maar nee, in Amerika is het ooit eens gebeurd dat ..... dus ..... Boze smiley

Als je de man niet vertrouwd, ga eens persoonlijk met hem praten, en toets dan zijn woorden aan de bijbel, maar ga niet op voorhand er van uit dat hij "fout" is.
En ja dat maatpak zal hij echt wel kopen ...... En die mooie auto zal er ook wel komen...... en dat grote gebouw ook wel ......
Maar er komen ook duizenden mensen af op de boodschap die gesproken wordt, en al zou er maar 1 mens zich daardoor bekeren tot Jezus Christus als zijn verlosser en zaligmaker, wie zijn wij dan om daarover een oordeel te hebben. Als het zaad gezaaid is, op welke manier dan ook, is het niet meer aan ons mensen, maar aan de Heilige Geest die het zal uitwerken ......
De één heeft als roeping om het evangelie te brengen bij de buren en in de straat, de ander heeft de roeping en de mogelijkheden om het evangelie te brengen aan duizenden gelijktijdig. En weer anderen houden zich liever stil en hebben liever niet dat iemand, buiten hun eigen geloofsgemeenschap, ook maar weet dat ze christen zijn ...... Verraste, verbaasde smiley

OOPS, sorry Assanti ga ik weeeeer off-topic Verlegen lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 26 augustus 2010, 13:46
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:51

CROSSROAD317 schreef:
Dus omdat het daar is gebeurd ...... Gefrustreerde smiley

Waarom ga je er vanuit dat Jan Zijlstra dan ook maar "fout" is ..... Ik denk dat hij wel degelijk de gave van genezing heeft gekregen....... Maar nee, in Amerika is het ooit eens gebeurd dat ..... dus ..... Boze smiley

Als je de man niet vertrouwd, ga eens persoonlijk met hem praten, en toets dan zijn woorden aan de bijbel, maar ga niet op voorhand er van uit dat hij "fout" is.
En ja dat maatpak zal hij echt wel kopen ...... En die mooie auto zal er ook wel komen...... en dat grote gebouw ook wel ......
Maar er komen ook duizenden mensen af op de boodschap die gesproken wordt, en al zou er maar 1 mens zich daardoor bekeren tot Jezus Christus als zijn verlosser en zaligmaker, wie zijn wij dan om daarover een oordeel te hebben. Als het zaad gezaaid is, op welke manier dan ook, is het niet meer aan ons mensen, maar aan de Heilige Geest die het zal uitwerken ......
De één heeft als roeping om het evangelie te brengen bij de buren en in de straat, de ander heeft de roeping en de mogelijkheden om het evangelie te brengen aan duizenden gelijktijdig. En weer anderen houden zich liever stil en hebben liever niet dat iemand, buiten hun eigen geloofsgemeenschap, ook maar weet dat ze christen zijn ...... Verraste, verbaasde smiley

OOPS, sorry Assanti ga ik weeeeer off-topic Verlegen lachende smiley

..

Eh...waarom is dit aan mij gericht Smiley die vol vragen zit
Je hebt mij nooit horen beweren dat Jan Zijlstra onbetrouwbaar is, ken de man niet eens!
Heb enkel gesteld dat het feit dat iemand bekend is door de media niet een garantie is dát het te vertrouwen is!
Toets alles! Dus ook "Tv-dominee's"...zoals Jan Zijlstra niet per definitie onbetrouwbaar is omdat die tv-dominee dat was, zo is ook niet iedere gebedsgenezer die op tv komt betrouwbaar omdat Jan Zijlstra dat wel zou zijn.
Zoals gezegd, het is een kwestie van zendtijd kopen en dat zegt niet over betrouwbaarheid..

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 26 augustus 2010, 13:55
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:54

a real man doesn't love a million gils
he loves one girl in a million ways Coole smiley met zonnebril

vertaling voor degene die geen engels spreken:

een man houd niet van een millioen meisjes
hij houd van een meisje op een millioen manieren. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:57

Vanmorgen in de PZC:

Zeilmeisje Laura Dekker is na 2 dagen varen inde richting van de Canarische Eilanden zeeziek. Ze heeft nog 170 zeemijlen te gaan nnar de Canarische Eilanden.
Gisteren rolde de Guppy nogal omdat ik de wind schuin van achteren had. Ik werd zelfs een beetje zeeziek aldus de 14 jarige Laura. Kotsende smiley

Tja........ pilletje vergeten zeker!
Verstand komt met de jaren.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:01

TESSYBEAR731 schreef:
Eh...waarom is dit aan mij gericht Smiley die vol vragen zit
Je hebt mij nooit horen beweren dat Jan Zijlstra onbetrouwbaar is, ken de man niet eens!
Heb enkel gesteld dat het feit dat iemand bekend is door de media niet een garantie is dát het te vertrouwen is!
Toets alles! Dus ook "Tv-dominee's"...zoals Jan Zijlstra niet per definitie onbetrouwbaar is omdat die tv-dominee dat was, zo is ook niet iedere gebedsgenezer die op tv komt betrouwbaar omdat Jan Zijlstra dat wel zou zijn.
Zoals gezegd, het is een kwestie van zendtijd kopen en dat zegt niet over betrouwbaarheid..

Je hebt wel een beetje lange tenen Tess Knipoog smiley
Crossroad is het niet met je eens en dat mag toch???? Smiley die vol vragen zit
Hoef je je niet gelijk zo aangevallen te voelen........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 26 augustus 2010, 14:02
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:09

WILLEMIJN232 schreef:
Je hebt wel een beetje lange tenen Tess Knipoog smiley
Crossroad is het niet met je eens en dat mag toch???? Smiley die vol vragen zit
Hoef je je niet gelijk zo aangevallen te voelen........

Ik voel me absoluut niet aangevallen hoor Willemijn, daar is wel wat meer voor nodig Knipoog smiley
Wijs Cross er enkel op ik dus niet beweerd heb dat iedere dominee of gebedsgenezer die op tv komt onbetrouwbaar is, maar ook niet dat het een garantie is dat het wel zo is...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 26 augustus 2010, 14:16
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:13

TESSYBEAR731 schreef:
Ik voel me absoluut niet aangevallen hoor Willemijn, daar is wel wat meer voor nodig Knipoog smiley
Wijs Cross er enkel op dat ik dus niet beweerd heb dat iedere dominee of gebedsgenezer die op tv komt onbetrouwbaar is, maar ook niet dat het een garantie is dat het wel zo is...

Dat is met alles natuurlijk zo Tess, dat weet iedereen wel........mag ik hopen Verraste, verbaasde smiley
Dus dat hoef je dan toch niet uit te leggen? En dan kan niemand meer wat vinden van iets........want alles heeft twee kanten......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 26 augustus 2010, 14:14
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:16

WILLEMIJN232 schreef:
Dat is met alles natuurlijk zo Tess, dat weet iedereen wel........mag ik hopen Verraste, verbaasde smiley
Dus dat hoef je dan toch niet uit te leggen? En dan kan niemand meer wat vinden van iets........want alles heeft twee kanten......

Quote:
BEHAPPY332 schreef:
IK VIND DEZE EVANGELIST JUIST WEL BETROUWBAAR.

PRAKTISCH ALLES WAT HIJ HEEFT GEDAAN EN GEZEGD,

STAAT OP SCHRIFT EN OP DVD OF KOMT OP TV.

DAT IS EEN KENMERK VAN BETROUWBAARHEID,

Blijkbaar weet dus toch niet iedereen dat Willemijn, vandaar mijn reactie hierop. Een naar mijn mening volkomen logische reactie...
Dat het na te lezen (te controleren) is zegt niet dat alles even betrouwbaar is...

Waar doen we eigenlijk moeilijk over? Cross heeft de conclusie getrokken dat ik Jan Zijlstra onbetrouwbaar vind en ik heb uitgelegd dat ik dat niet bedoelde...dan is het toch gewoon klaar Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 26 augustus 2010, 14:51
Naar boven

Auteur Bericht
GIFT296

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:51

ADRIANNE320 schreef:
Als vervolg op het wokken, gaan we zaterdagavond 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal. Eigenlijk moet dat Eritrees zijn, want de mensen die het restaurant runnen, komen uit Eritrea! Wie bang is dat ze daar geroosterde sprinkhanen en gekookte apenhersens eten, kan alvast het menu bekijken op http://www.afrika-restaurant.nl/

Daar vind je ook het adres en een routebeschrijving!

Hoi Adrianne

De laatste keer dat ik de sprinkhanen heb geprobeerd was heerlijk met de verse vitamintjes dat je nergens kan vinden
Ik kan deze uniek kansje niet laten liggen dus aarzel niet , doe maar mijn naam gewoon ook bij
Sprinkhanen we smakelijk!

Laten we maar weer een lijstje maken. Zet zelf je naam er ff onder als je mee gaat!

Adrianne320
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:43

VISSER278 schreef:
Goed............ iedereen bedankt voor de dekbedtips, jammer dat er niks nieus bij stond.

Tja... dat krijg je ervan als vrouwen niet mogen reageren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:46

LIESBETH326 schreef:
Tja... dat krijg je ervan als vrouwen niet mogen reageren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Smiley met dichtgeplakte mond

jij durft Verraste, verbaasde smiley
ik dacht het en jij schrijft het
tja ik mag hier nu eenmaal niet reageren Smiley met dichtgeplakte mond dus dat doe ik dan ook niet Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:47

RENSKE067 schreef:
jij durft Verraste, verbaasde smiley
ik dacht het en jij schrijft het
tja ik mag hier nu eenmaal niet reageren Smiley met dichtgeplakte mond dus dat doe ik dan ook niet Engeltje smiley

Helemaal waar Renske! Ik reageer dus ook maar niet....... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:50

WILLEMIJN232 schreef:
Helemaal waar Renske! Ik reageer dus ook maar niet....... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

heel verstandig
anders krijgen we ruzie met de mannen en dat willen we niet he Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:54

RENSKE067 schreef:
heel verstandig
anders krijgen we ruzie met de mannen en dat willen we niet he Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vrouwen zijn toch altijd verstandig????? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:55

WILLEMIJN232 schreef:

zet even een raam open, wil je? 't riekt hier nogal...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:56

WILLEMIJN232 schreef:

SPIONNEN Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 16:00

WILLEMIJN232 schreef:

Antwoordt den zot naar zijn dwaasheid niet!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:11

Hoeveel meter heeft 1 rol wc papier?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:13

MARISKA601 schreef:

Ga het eens uitproberen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:21

MARISKA601 schreef:

Sja Maris, als je het écht wilt weten...
Meten is weten! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:24

Gisteren uit de krant (AD)
Valkenswaard:
Op het moment dat de familie Veraa uit Valkenswaard haar, ogenschijnlijk levensloos, uit het opblaasbare zwembad in de tuin had gevist, werd kip Kerrie voor morsdood verklaard. Het was dan ook even schrikken toen bijna een uur later het beestje plotselingweer begon te bewegen. Het liefkozend aaien van het beest bleek te hebben gewerkt als reanimatie.
Erika Veraa (43), verpleegkundige bij de Valkenswaardse ambulancedienst, kan er inmiddels smakelijk om lachen, maar geeft toe dat hij en zijn familie veel verdriet hadden na de vondst van de drijvende kip. Dochterlief trof de uit haar hok ontsnapte Kerrie in het zwembad. "Omdat ze niet meer ademde, wilde ik haar al in de kliko gooieen, maar dat vond mijn vrouw zo sneu. Dus zouden we haar begraven in de tuin. Toen ik het beest op de kop hield, kwam er een sloot water uit. Op een gegeven moment had ik een bierjte in de ene en Kerrie in de andere hand. Ik heb haar maar een beetje gemasseerd en geaaid. Drie kwartier later waren ineens stuiptrekkingen." "Nee, ik heb haar geen snavel op- mondbehandeling gegeven. Ze heeft de hele nacht binnen in een warm handdoek gelegen. De volgende ochtend scharrelde mevrouw doodleuk door de keuken. " Inmiddels zit Kerrie wee in haar eigen, beveiligde hok.
Met haar zusje, Saté.
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:32

Op vrijdagavond, 3 september 2010, om half 8 is een genezingsdienst bij De Levende Steen Gemeente te Hoogvliet.
Edgar Holder is een pastor van Surinaamse afkomst. Lachende smiley

Laatst aangepast door
KATJA065
op donderdag 26 augustus 2010, 17:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:41

VISSER278 schreef:
Antwoordt den zot naar zijn dwaasheid niet!!!!!!!!!!!!!!

Ok, ok, het is me helemaal duidelijk! Ik zeg niets meer........ Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:42

Zal ff wat toelichten. Want 't werd wel erg stil na deze mijn posting.

Kan aan mij liggen hoor, dat ik dacht dat 't door mijn posting kwam, en dat dus niet zo is.

Ik heb ondertussen al mail gehad van een paar lieve zusters.

Nou werd mij ook aangeraden om niet teveel persoonlijke dingen neer te zetten.

---

Ik zelf heb t idee dat er een taboe opzit. Ik bedoel het zo: Kijk, als ik/iemand zou schrijven van dat ik gebed wil, omdat mijn been verbrijzeld is, tijdens mijn ski-vakantie, ja, dan kan dat mijns inziens.

Is het daarintegen iets psychisch, dan heb ik het idee dat men niet weet wat men daarmee aanmoet...Er een taboe opzit.

Terwijl het principe hetzelfde is: bij een botsing tegen een boompje tijdens het skiën kan je een verbrijzeld been oplopen.
Bij (seksueel) kindermisbruik kan iemand een verbrijzelde geest oplopen.
Vooral als dat (seksueel) kindermisbruik járen duurt, en de leeftijd van het kind óók erg jong is, het kind dus een peuter en kleuter is. En niet alléén tussen de zeg maar 6 en 18 jaar. Want hoe jonger hoe schadelijker.
Je leest/hoort zelfs dat baby's worden misbruikt. Gehoord dat dat zelfs te zien is op internet....In een documentaire waarin politiemannen úren dat materiaal door moeten kijken voor eventuele aanwijzingen....

Ik laat 't hierbij. Omdat ik dusz advies heb gehad om niets persoonlijks meer neer te zetten.

Wat ik wel kwijt wil: Ik ben mijn hele leven al ontzettend in de war geweest. Op mijn 22 ste zocht ik daar hulp voor. Dat was moeilijk omdat ik heel 'normaal' over kan komen, derhalve niet serieus in deze werd genomen.

Nu, op mijn 38ste, kan ik eindelijk zeggen dat ik er sinds anderhalf jaar 'overheen' ben.
Overheen staat tussen aanhalingstekens, want ik blijf altijd psychisch gehandicapt....
Ik bedoel eigenlijk van dat ik zoveel therapie heb gehad, zestien jaar, dat ik er nu mee kan leven, en ook, net als iedereen, periodes van geluk ken.
En de angst/paniek en het levensgrote verdriet kan ik sinds enige tijd ook 'handelen'.

En ik ben lang niet de enige....en ik heb het overleeft, en ik heb iemand gevonden(lees: God heeft mij iemand gegeven...) voor het leven, die mij begrijpt. en waar ik zóveel liefde van krijg en kan geven...Wat ik lange tijd niet kon, liefde geven...en ontvangen....

Mocht het zo zijn, dat er op deze site iemand zit, met dezelfde 'ernstige' psychische 'aandoening(en) als ik, dan mag je me gerust mailen. misschien kan ik helpen als 'ervaringsdeskundige' :)

In ieder geval: ik laat het hier dus bij. Mocht er iemand (iets) meer willen weten, dan kan je me atijd mailen.

Fijne Avond en Weekend!

En bedankt voor het bidden: het idee dát er voor mij wordt gebeden dat doet mij erg goed. Want ik geloof in de kracht van het gebed!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 augustus 2010, 17:47
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:44

jullie kunnen informatie inwinnen op de website:

www.7dagenmetdavidmaasbach.nl
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 ... 6194 Volgende
Pagina 1137 van 6194