| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:05
|
|
|
|
Hoe langer ik erover nadenk hoe aannemelijker ik het vind worden. 't Zou veel verklaren. Bijvoorbeeld waarom de zon in veel, zo niet alle, occulte bewegingen zo hardnekkig wordt aanbeden.
Jammer dat je dit er nu weer bijzet.....de term occulte bewegingen..... en wat bedoel je met occult? yoga? daar heb ik nog nooit de zon aanbeden hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:19
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Oh, ik dacht dommelsch en brand |
als een limburger dit las.... vroeg hij aan chris een ban voor jou wegens belediging van t limburgse volk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Is dat een land dan? Ik dacht een republiek. |
neuh... HIER is t een republiek... jullie leven nog onder de knoet van oranje-nassau... dus niet alleen met het weer van vandaag, maar ook door het koningshuis, is wel duidelijk dat nederland het verkeerde land is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUCKY746
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:24
|
|
|
|
| MARCOWAAL200 schreef: | | Marcowaal200 | Leuk hoe laat (als het doorgaat)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:35
|
|
|
|
Ik ben altijd erg terug houdend in deze dingen, maar ik wil nu toch jullie om gebed vragen voor mijn collega.
Zij heeft gisteren te horen gekregen, dat zij naast de borstkanker, die vorige week is geconstateerd, ook lymfklierkanker heeft. Twee soorten kanker tegelijk……die los staan van elkaar…...!!!!! Zo onbegrijpelijk.......zo verslagen.... Ze is moeder van 2 jong volwassen kinderen, en 2 kleine kinderen waarvan 1 pleegkindje. Een vrouw die altijd voor iedereen klaar staat, een geweldige collega, die aanstuurt, overziet en leiding geeft en nu zo stil wordt gezet.
Willen jullie alsjeblieft met mij mee bidden voor dit gezin?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUCKY746
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:38
|
|
|
|
| LUCKY746 schreef: | Leuk hoe laat (als het doorgaat)  |
Ja ja ik heb alles al gelezen hoor. Ik ga proberen om te komen, en misschien wil er nog iemand meerijden?
Gr Angelique
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUCKY746
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:39
|
|
|
|
| LUCKY746 schreef: | Ja ja ik heb alles al gelezen hoor. Ik ga proberen om te komen, en misschien wil er nog iemand meerijden?
Gr Angelique |
Lucky46 dus (ben ikzelf)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ...Al zou zich maar 1 mens bekeren..... mooi verhaal cross... ik vrees echter dat er veel mensen zijn die na een optreden van circus zijlstra definitief besluiten dat geloof niets voor hen is  |
Ik ben zelf ook naar het mediacircus Jan Zijlstra geweest Pieter, maar de kern van de boodschap was en is nog steeds, Jezus Christus ..... En dat mensen daardoor besluiten dat het geloof definitief niet voor hun is, tja keuzes maken doe je nog steeds zelf. Die keuze maakt Jan Zijlstra, dominee, tv dominee, evangelist of voorganger niet voor jou......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:46
|
|
|
|
Natuurlijk doe ik dat, sterkte met je collega Gr willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:01
|
|
|
|
Donderdag 26 augustus:
DEEL UIT!
Geef, geef, geef, heb steeds een leeg vat klaar staan, opdat IK het kan vullen. Gebruik in de toekomst alles voor MIJ en geef alles weg, wat JIJ niet kunt gebruiken. Hoe arm sterven zij, die rijkdom achterlaten! Rijkdommen zijn er om te gebruiken, om uit te delen, voor MIJ. Gebruik het als je gaat, verheug je het te gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TEUNIS768
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:26
|
|
|
|
Leuk deze topic.
Even hier op verdergaand: Verder is uit onderzoek naar nu 2010 gebleken dat wel Nederland 70% tegen Israël is en Duitsland is 60% tegen Israël en zo zullen er best heel wat landen de rug toekeren naar hen.
Dit zie je inderdaad steeds meer in de wereld en men verspreid allemaal leugens over Israel. Mooiste is dat er steeds mee bijbelse bewijzen worden gevonden dat het land echt van de Joden is maar hoe meer bewijzen men vind hoe harder men het tegenspreekt dat het allemaal niet waar is. Enzo zijn er nog veel meer dingen waar de Joden mee worden dwars gezeten het mag dan wel niet goed zijn maar kan hier dan zo kwaad om worden. Misschien komt dat ook wel door dat ik wat Joods bloed heb, ben onze lieve heer nog steeds dankbaar dat ze mijn opa en oma in de 2de WO niet goed hebben gecontroleerd want anders hadden ze wel meegenomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:29
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik ben altijd erg terug houdend in deze dingen, maar ik wil nu toch jullie om gebed vragen voor mijn collega.
Zij heeft gisteren te horen gekregen, dat zij naast de borstkanker, die vorige week is geconstateerd, ook lymfklierkanker heeft. Twee soorten kanker tegelijk……die los staan van elkaar…...!!!!! Zo onbegrijpelijk.......zo verslagen.... Ze is moeder van 2 jong volwassen kinderen, en 2 kleine kinderen waarvan 1 pleegkindje. Een vrouw die altijd voor iedereen klaar staat, een geweldige collega, die aanstuurt, overziet en leiding geeft en nu zo stil wordt gezet.
Willen jullie alsjeblieft met mij mee bidden voor dit gezin? |
Wat erg Imke, soms schieten ons woorden tekort, kunnen we allèèn nog maar bidden, HIJ is erbij, we willen graag het waarom weten, maar het antwoord blijft altijd een vraag. Ook jij veel sterkte gewenst, ik bid ervoor en natuurlijk ook in de Gebedsroom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ik wens alle stelletjes veel geluk toe... |
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op vrijdag 5 november 2010, 16:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:41
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | ja joh die drent moet wel heel bijzonder zijn want ja wees eerlijk leanne is nu eenmaal ehh nou ja een bijzonder geval  |
Wees blij dat die domme Drent er ingetrapt is.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:43
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zal ff wat toelichten. Want 't werd wel erg stil na deze mijn posting.
Kan aan mij liggen hoor, dat ik dacht dat 't door mijn posting kwam, en dat dus niet zo is.
Ik heb ondertussen al mail gehad van een paar lieve zusters.
Nou werd mij ook aangeraden om niet teveel persoonlijke dingen neer te zetten.
---
Ik zelf heb t idee dat er een taboe opzit. Ik bedoel het zo: Kijk, als ik/iemand zou schrijven van dat ik gebed wil, omdat mijn been verbrijzeld is, tijdens mijn ski-vakantie, ja, dan kan dat mijns inziens.
Is het daarintegen iets psychisch, dan heb ik het idee dat men niet weet wat men daarmee aanmoet...Er een taboe opzit.
Terwijl het principe hetzelfde is: bij een botsing tegen een boompje tijdens het skiën kan je een verbrijzeld been oplopen. Bij (seksueel) kindermisbruik kan iemand een verbrijzelde geest oplopen. Vooral als dat (seksueel) kindermisbruik járen duurt, en de leeftijd van het kind óók erg jong is, het kind dus een peuter en kleuter is. En niet alléén tussen de zeg maar 6 en 18 jaar. Want hoe jonger hoe schadelijker. Je leest/hoort zelfs dat baby's worden misbruikt. Gehoord dat dat zelfs te zien is op internet....In een documentaire waarin politiemannen úren dat materiaal door moeten kijken voor eventuele aanwijzingen....
Ik laat 't hierbij. Omdat ik dusz advies heb gehad om niets persoonlijks meer neer te zetten.
Wat ik wel kwijt wil: Ik ben mijn hele leven al ontzettend in de war geweest. Op mijn 22 ste zocht ik daar hulp voor. Dat was moeilijk omdat ik heel 'normaal' over kan komen, derhalve niet serieus in deze werd genomen.
Nu, op mijn 38ste, kan ik eindelijk zeggen dat ik er sinds anderhalf jaar 'overheen' ben. Overheen staat tussen aanhalingstekens, want ik blijf altijd psychisch gehandicapt.... Ik bedoel eigenlijk van dat ik zoveel therapie heb gehad, zestien jaar, dat ik er nu mee kan leven, en ook, net als iedereen, periodes van geluk ken. En de angst/paniek en het levensgrote verdriet kan ik sinds enige tijd ook 'handelen'.
En ik ben lang niet de enige....en ik heb het overleeft, en ik heb iemand gevonden(lees: God heeft mij iemand gegeven...) voor het leven, die mij begrijpt. en waar ik zóveel liefde van krijg en kan geven...Wat ik lange tijd niet kon, liefde geven...en ontvangen....
Mocht het zo zijn, dat er op deze site iemand zit, met dezelfde 'ernstige' psychische 'aandoening(en) als ik, dan mag je me gerust mailen. misschien kan ik helpen als 'ervaringsdeskundige' :)
In ieder geval: ik laat het hier dus bij. Mocht er iemand (iets) meer willen weten, dan kan je me atijd mailen.
Fijne Avond en Weekend!
En bedankt voor het bidden: het idee dát er voor mij wordt gebeden dat doet mij erg goed. Want ik geloof in de kracht van het gebed! |
Ik zal iniedergeval voor je bidden en ook heel veel sterkte . En GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:45
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik ben altijd erg terug houdend in deze dingen, maar ik wil nu toch jullie om gebed vragen voor mijn collega.
Willen jullie alsjeblieft met mij mee bidden voor dit gezin? |
Hallo Imke
Ook ik zal het doen . Sjaom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:54
|
|
|
|
| TEUNIS768 schreef: | Leuk deze topic.
Even hier op verdergaand: Verder is uit onderzoek naar nu 2010 gebleken dat wel Nederland 70% tegen Israël is en Duitsland is 60% tegen Israël en zo zullen er best heel wat landen de rug toekeren naar hen.
Dit zie je inderdaad steeds meer in de wereld en men verspreid allemaal leugens over Israel. Mooiste is dat er steeds mee bijbelse bewijzen worden gevonden dat het land echt van de Joden is maar hoe meer bewijzen men vind hoe harder men het tegenspreekt dat het allemaal niet waar is. Enzo zijn er nog veel meer dingen waar de Joden mee worden dwars gezeten het mag dan wel niet goed zijn maar kan hier dan zo kwaad om worden. Misschien komt dat ook wel door dat ik wat Joods bloed heb, ben onze lieve heer nog steeds dankbaar dat ze mijn opa en oma in de 2de WO niet goed hebben gecontroleerd want anders hadden ze wel meegenomen. |
Maar dat er zoveel tegen is dat is eigelijk van de laatste jaren wan in de 70 jaren was dat niet zo want toen was Joop den Uil minister president en die heeft bij de laatste oorlog alles gegeven wat er te geven was. Maar je hebt wel gelijk dat de kranten het tegendeel schrijven. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:58
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes) Marianne129 Herman388 Wadriaan370 Lucky746
Afmeldingen helaas
Jammer van je afmelding Bert ....... Volgende keer beter Alous961, jammer Beterschap Chatuliem Door prive omstandigheden Henduk927
We hebben al een mooie lijst met deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij.....
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)
Ik kreeg zojuist een mailtje van Gert (dank je wel), dat door wegwerkzaamheden men het beste via de Beeklaan kan rijden ..... !!!
..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:00
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het slechtste moment van vandaag... Ja nu moet ik er ook aan geloven... (voor dit topic dan bedoel ik) dat ik mijn beste vriend blijkbaar ineens kwijt ben... Snap daar niks van, ik vraag me af of ik met een vriend wel alles kan delen... krijg daar nu toch erg sterk mijn twijfels over. Het was een vriendschappelijk kontakt, maar we konden altijd over alles praten, tenminste tot voor kort...  |
Heel veel sterkte . Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:03
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dan kunnen Hans744 en Eva685 er ook nog wel bij  |
Gefeliciteerd Hans en Eva!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:04
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Regen, regen en nog eens regen....... En vanavond bij ons een openluchtconcert in de haven van de Maastrichter Staar als start van de visserijdagen hier........en het regent nu nog steeds...... |
Volgens mij woon je in friesland Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:11
|
|
|
|
Ik kon er niet bij zijn. Ik hoop dat het mooi en bemoeidigend is geweest. liefs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:16
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Volgens mij woon je in friesland Sjalom Martin |
Kijk even op dr profiel, heb ik ook stiekum gedaan. Dan zie je dat het aan het veluwemeer is. Ik dacht eerst dat ze een zeeuwse was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 00:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als een limburger dit las.... vroeg hij aan chris een ban voor jou wegens belediging van t limburgse volk...  |
Aan alle limburgers: Vanaf hier mijn welgemeende excuses.
ZOGOEDPIETER?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 06:08
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=WmxXwAgkhWQ
Op deze link kan je een lied horen van de Taizé-gemeenschap.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 06:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Dat jij boeken van Jan Zijlstra leest... verklaart veel, heel veel 
Waar je mee omgaat, word je mee besmet... ook al een spreekwoord |
HET VOLGENDE IS ON TOPIC, WANT MENSEN KREGEN EEN TINTELEND GEVOEL VAN HUN HOOFD TOT HUN VOETZOOL ,
Goed jij steekt je tong uit...
De tong staat in de Bijbel bekend als... De Bijbel schrijft, dat als je een klap op de wang krijgt, dat je dan ook de andere wang moet toekeren.
Ah, dus jij steekt je tong uit, d.d. 25-08-10 Hij ook. d.d. 22-08-10 Dus goede timing.
Dus uit wederzijds respect, kijken we naar jouw tong en naar die van eh...
http://gemeente.levensstroom.nl/bekijk-tv-uitzendingen
Week 34 (22-08-2010) Tijdens deze uitzending ziet u een dienst van de Levensstroom in Oude Tonge . Daar vertelt Agnes van de Bovenkamp hoe God haar scheefstaande nekwervel weer rechtzette, MET FOTO'S Janine Zwalua vertelt hoe haar zonen genazen van ADHD, PDDNos en astma en Annelies van de Graaf vertelt hoe God haar genas van fybromyalgie. Het onderwerp van de prediking van evangelist Jan Zijlstra is Ook u staat in het testament
JA, JE HAD GELIJK, HIJ PREEKT OVER GELD!
DAT
JE KRIJGT, ALS JE IN HET TESTAMENT STAAT.
"Het moet toch kunnen, in Oude Tonge , dat men Amen zegt?"
citaat van het moment dat ik dit hier in plak...
De man die opstaat tijdens de dienst is al 2 jaar genezen van hartproblemen, dat is Daniel Peulen. De vrouw die zit is Marijke, Zij is geinterviewd bij Family 7 en schreef een eigen boek. Zij kan gewoon lopen hoor. Zij zat in een rolstoel. Soms wil ze ook gewoon ff zitten. Wil je haar toch zien lopen? Kijk :
zie links voor tv uitzendingen: http://www.vergadering.nu/links-genezing.htm
zie links voor het boek van Marijke en zie getuigenis Daniel Peulen http://www.godheefteenbeterplan.nl/site/index.php?option=com_weblinks&catid=13&Itemid=31
zie 4 pagina' s you tube filmpjes met getuigenissen: http://www.google.nl/search?q=levensstroom+jan+zijlstra+getuigenissen&hl=nl&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&tbs=vid:1&prmd=vo&ei=Mzh3TI60LIqBOJ767PYP&start=0&sa=N
P.S. ik ben het eens met Tessbear. Beroemdheid etc. is geen bewijs van kwaliteit en integerheid. Wat ik bedoelde is, dat het werk van deze Evangelist goed gedocumenteerd is. Dus voor journalisten e.d. goed uit te zoeken.
Notabene: toen ik de posters zag, geloofde ik het zelf ook niet
maar...
nu ik de sfeer in adem, de boeken lees, getuigenissen zie, en dit beschouw met spirituliteit, historie, theologie, biologie ja, dan is 't best wel goed uit te leggen aan een huisarts.
Oh ja, die besmetting heb ik niets op tegen!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 06:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:15
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dan kunnen Hans744 en Eva685 er ook nog wel bij  |
Super Eva en Hans Gefeliciteerd!
Maar ik heb het gevoel dat jullie al veel langer een setje zijn,klopt dat? Ervaringsdeskundigen,zeg maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:19
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Dat er weer een jonge vrouw is gestorven, de zus van een vriendin  |
Oei Eva, wat een vreselijk bericht! En dan te bedenken dat alle tijden in Gods handen zijn, niet vragen maar dragen, zo ontzettend moeilijk! Ik denk aan jou en het gezin en je vriendin natuurlijk, veel kracht,troost en sterkte toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 07:22
|
|
|
|
Bekijk het positief al die regen;
* het is maar water * het meeste valt er naast * het is letterlijk stralend weer
En om het met Michael W. Smith te zeggen;
http://www.youtube.com/watch?v=ucWK6fkGsAE
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|