| Auteur |
Bericht |
|
GIFT296
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:23
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik wil ook graag mee, mag dat?  |
Carin
ik vind 11 een goede nummer voor mij is(geen hekkensluiter ntrlijk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 28 augustus, de feestdag van St. Augustinus ----------------------------------------------------
\"Uw verlangen is uw gebed; indien u onophoudelijk verlangt, dan bidt u ook onophoudelijk. Niet voor niets heeft de apostel gezegd: \"Bidt zonder ophouden\" (1Thess. 5,17). Moeten wij nu altijd op de grond knielen, het lichaam uitgestrekt en de handen opgeheven, omdat hij ons zegt: \"Bidt zonder ophouden\"? Indien wij alleen dit bidden noemen, dan zie ik niet in dat wij het zonder ophouden kunnen verrichten. Maar er rust in de ziel een ander gebed, een inwendig gebed dat geen einde kent, namelijk het verlangen. Wat u ook doet, indien u de eeuwige sabbat verlangt, dan houdt u niet op te bidden. Uw voortdurend verlangen zal uw voortdurend geroep zijn. U zult tot verstomming vervallen, indien u uw liefde laat verminderen. Wie zijn degenen die verstomd worden? Zij van wie gezegd is: \"Door de hand over hand toenemen van de zonde zal de liefde van de meesten verkoelen\" (Mt. 24,12). Het verkoelen van de liefde is de verstomming van het hart; de vlam van de liefde is het roepen van het hart. Indien uw liefde zonder ophouden brandt, dan roept u ook zonder ophouden; indien u zonder ophouden roept, dan verlangt u ook zonder ophouden. (In Ps. 37, 14)\"
Sint Augustinus (uit Homilieën bij de psalmen, 37,14.)
\"U maakt in ons de vreugde van Uw lofprijzing wakker; want U hebt ons geschapen naar U toe, en ons hart is onrustig totdat het rust in U.\"
Sint Augustinus |
wat een troost gaat hiervan uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:28
|
|
|
|
Tranen lopen over mijn wangen tranen van verdriet ze houden niet op ... nooit niet! De tranen blijven lopen ook al zie je ze niet. Van binnen zijn ze er ,van binnen doet het zo'n verdriet.
Vandaag lukt het me niet meer. het verdriet heeft mij van mijn kracht beroofd. Tranen stromen over mijn wangen en doen ze naar julie verlangen die ik zo mis!!
Mijn hoop voorgoed vervlogen, maar je moet door, waarom eigenlijk,voor wie ,waarvoor? Wat is nu nog geluk,heel mijn hart is stuk.
De pijn is als een wond die telkens openscheurt, niemand die je begrijpt en die de pijn voelt en geen1 die me kan helpen.
Soms zijn de tijden niet zo makkelijk en dan zit het tegen,kon ik maar bij jullie zijn. Er zijn zoveel vragen waar je geen antwoord op krijgt.
Hoeveel tranen moet je laten vloeien voordat de allerdiepste wond heelt in je hart, dat veel geleden heeft? Het is een dagelijks gevecht om elke maar weer opnieuw te beginnen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:38
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | het maakte mij ook stil...die pijn he, juist ook van Maria, de moeder....ik heb met mijn zoon ook het nodige meegemaakt.... en mijn naam is Maria  |
Pfft, heftig!
Krijg er kippenvel van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:47
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | ben weer thuis
lekker gewandeld en leuke groep verrukkelijk gegeten
volgende keer weer? rond de kerstdagen ? hahahahaha  |
[i]
Ben ook weer thuis...ondanks een tegekke tomtom die nogal eh...in de war was....Het was een heerlijke dag, ik heb fulltime-genoten! Lieve CM-ers...wat een sfeerje!Heerlijk....Heb zelfs niet één, maar twéé maal de zee mogen zien vandaag! Crossy...ook al ging er hier en daar iets mis...alle complimenten aan jou! Dank je wel!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 23:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:49
|
|
|
|
[quote=MARIAN519]
Ik vond het moeilijk te volgen, kon niet goed de clou ontdekken.
Ja, ik mis het zingen met het koor zeker. Message heeft 10 jr bestaan en ben er zo lang lid van geweest. Message was een jongerenkoor met een veelzijdig repertoire en ik heb nog geen koor gevonden die dat ook zo heeft.
Voor de meeste jongerenkoren ben ik inmiddels te oud of het is een koor met alleen gospel, dus 1 soort genre.
Niettemin blijf ik wel zingen hoor! Bij mij in de kerk hebben we een combo en een cantorij-achtig groepje en bij beide doe ik mee. Dus ik kom wel aan mijn trekken
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:00
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Josina,
Je kunt liedjes nu op CM zetten, je kon het na mijn verhaaltje erover. Als het zou betekenen dat je niet meer zou roken, heb ik het mooiste moment van deze dag.
Overigens hoef je niet te stoppen met roken hoor, het roken stopt jou wel.....
Thomas, die nu weer kan proeven hoe lekker het eten smaakt. |
Je hebt helemaal gelijk! Ook dat het roken mij wel zal stoppen, aangezien dat al bezig is. Ik heb de nodige TIA's gehad (inmiddels 5 jr geleden), ben toen ook gestopt en toch weer gezwicht voor de verleiding
Kan het niet uitstaan van mijzelf
Inmiddels ben ik wel weer zover dat ik het weer ga "proberen" en dat het mij ook zal ga lukken! Ik heb wel bedacht dat het goed is om het mbv de huisarts te doen en mogelijk ook medicatie hiervoor te gaan gebruiken.
Enne...de beste begeleiding die ik ook kan krijgen zijn jullie, toch?
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:04
|
|
|
|
zucht, moeilijk zeg. Wil Augustinus hier mee zeggen dat als je een periode minder bidt dat het dan ook slechter zal gaan met je? Als je niet elke dag intens aan God denkt. Heeft dat gevolgen voor je leven? Door ellende wordt ik weer teruggeworpen op de enige redding de Heer, die weet wat er in mij leeft. Moet je echt elk moment van de dag beseffen dat je leeft door Hem? Ik moet nog veel groeien in het geloof en heel langzaam aan vind ik mijn weg naar Hem. Ik leef nu 8 jaar met God. En ben heel dankbaar dat ik die kans heb gekregen. Maar toch ......er zijn wel eens dagen dat ik er niet genoeg bij stil sta. Zou God je daarvoor straffen? Dat vraag ik me altijd weer af. Ik wordt nog begeleid door de dominee en hij stelt me altijd gerust dat God weet dat mn bedoelingen eerlijk en oprecht zijn. Maar toch....ik denk vaak dat dingen me overkomen doordat ik toch te weinig mijn leven aan Hem wijdt. Kan iemand mij hiermee helpen? grtjs Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:05
|
|
|
|
| MYSELF295 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag is de hele dag op m,n werk. Licht dementerende een hele gezellige dag te bezorgen. Iedereen gaat met een lach naar huis. Daar doe ik het voor.
gr MY |
Geweldig hè? Heb ruim 16 jr met dementerenden gewerkt, het blijft prachtig werk. Deze mensen hebben mijn hart gestolen!
Toch heb ik de overstap gemaakt naar de verstandelijk gehandicaptenzorg en ook deze mensen draag ik een warm hart toe.
Vandaag ben ik, als begeleider, meegeweest naar de clinic clowns. Wat heb ik genoten toen ik zag hoe "mijn jongens" genoten!
Wat een gaaf werk hebben we toch!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:07
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]Ook jongeren he, die veel meemaken en zich er desondanks aan weten te ontworstelen...is vaak een hele strijd. Ik heb de film gezien, idd. die hoort erbij dan is het verhaal ook duidelijker.
Fijn trouwens dat je toch weer zingt.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 29 augustus 2010, 00:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:11
|
|
|
|
[quote=MARIAN519]
Dank je!
In zingen kan ik al mijn emoties en gevoelens kwijt.
Enne...zingen is 2x bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:12
|
|
|
|
[quote=MARIAN519]Dank je!
In zingen kan ik al mijn emoties en gevoelens kwijt.
Enne...zingen is 2x bidden!
En dan ook nog 2x dit bericht Mijn punt is wel duidelijk hè
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 29 augustus 2010, 00:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:52
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | natuurlijk is gebed een eerste vereiste maar ik geloof zeker dat je de ander ook mag en zelfs moet waarschuwen als ze op een verkeerde weg wandelen zoals in dit geval in het oculte. niet een spreken in betweterij maar in de liefde die Christus ons voorgeleeft heeft om het evangelie van verlossing te brengen. wat de ander daar dan mee doet het al dan niet aannemen is zijn/haar zaak en dat laatste moet je dan accepteren als zijnde hun keuze. als je in de liefde van Jezus wandeld heb je bewogenheid en wil je niet dat je naaste verloren gaat,Jezus spreekt door Zijn woord en door zijn volgelingen ,dat is de opdracht ,gaat heen en verkondigt het evangelie. |
Mee eens Grace. Dat is ook de reden waarom ik deze discussie voer; ik wil niet dat er nog meer mensen verstrikt raken in het occulte.
Ik ken mensen die uit de hekserij of het satanisme zijn gekomen. Deze mensen zijn heel ernstig beschadigd. Moeten opnieuw 'normaal' leren leven. Zij kunnen vaak niet meer genieten van het leven omdat ze zo stuk zijn.
Ik ken ook mensen die er nog in zitten. En hoewel ze zich aan vreselijke dingen schuldig maken heb ik toch met ze te doen. Ze zijn doodongelukkig. Ze zullen het niet toegeven; hebben het vaak ook niet door, maar echte vreugde kennen ze niet. De stromen van levend water waar Jezus het over heeft; de blijdschap en vreugde van de Heilige Geest. Velen van hen zijn dood van binnen. Zij kennen vermaak, of leedvermaak maar geen blijdschap en geen echt leven. Je kunt het soms aan hun ogen zien hoe doods het er van binnen bij hen uitziet. Deze mensen worden ernstig misleid. Zij geloven, hoewel ze weten dat de satan een leugenaar is, dat hij de oorlog gaat winnen en dat hij hen gaat belonen. Ze zijn zo gehersenspoeld dat ze niet doorzien dat hij hen ook misleidt en dat hij hen zal misbruiken net zoals hij (en zij) dat met anderen doet.
Deze mensen zijn niet alleen nu ongelukkig; er staat hun ook een verschrikkelijk lot te wachten als zij zich niet op tijd bekeren. Zij zien niet dat de Heilige Geest vele malen sterker is dan zij. Dat het bloed van Jezus reinigt van alle zonden en dus geen enkel houvast biedt voor aanklachten tegen de gelovigen. Dit ondanks het feit dat zij hiertegen steeds de nederlaag lijden. In de bijbel staat dat liefde sterker is dan de dood. En de Liefde van Jezus heeft de dood overwonnen. De satan is reeds verslagen.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 00:59
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef:Ik bedoel ermee dat ik me niet ga vergelijken met Jezus......
Dat is nu net wel de bedoeling. Jezus is ons voorbeeld en het is de bedoeling dat wij steeds meer op Hem gaan lijken.
Matt 10: Een discipel staat niet boven zijn meester, of een slaaf boven zijn heer. Het is genoeg voor de discipel te worden als zijn meester, en voor de slaaf als zijn heer. Indien men aan de heer des huizes de naam Beelzebul heeft gegeven, hoeveel te meer aan zijn huisgenoten! Vreest hen dan niet, want er is niets bedekt, of het zal geopenbaard worden en verborgen, of het zal bekend worden. Wat Ik u zeg in het donker, zegt het in het licht; wat gij u in het oor hoort fluisteren, predikt het van de daken. En weest niet bevreesd voor hen, die wel het lichaam doden, maar de ziel niet kunnen doden; weest veeleer bevreesd voor Hem, die beide, ziel en lichaam, kan verderven in de hel.
en zeker niet denk dat ik de dingen ga zeggen die hij ook zegt.......
En dat is nu precies de opdracht die Hij ons heeft gegeven. Niet alleen de dingen zeggen die Hij zegt, maar zelfs de dingen doen die Hij doet. En dit alles maakt Hij mogelijk omdat Hij degene die in Hem gelooft doopt met de Heilige Geest en het is de Geest die het doet. Uit onszelf kunnen wij niets doen dat goed genoeg is voor God.
Lees maar eens na in:
Lucas 3: 16, waar Johannes over Jezus zegt: “Ik doop u met water, doch Hij komt, die sterker is dan ik, wiens schoenriem ik niet waardig ben los te maken; die zal u dopen met de Heilige Geest en met vuur.”
Joh. 20: 21 Jezus dan zeide nogmaals tot hen: Vrede zij u! Gelijk de Vader Mij gezonden heeft, zend Ik ook u. En na dit gezegd te hebben, blies Hij op hen en zeide tot hen: Ontvangt de Heilige Geest. Wie gij hun zonden kwijtscheldt, die zijn ze kwijtgescholden; wie gij ze toerekent, die zijn ze toegerekend.
Marcus 16: 17 Als tekenen zullen deze dingen de gelovigen volgen: in mijn naam zullen zij boze geesten uitdrijven, in nieuw tongen zullen zij spreken, slangen zullen zij opnemen, en zelfs indien zij iets dodelijks drinken, zal het hun geen schade doen; op zieken zullen zij de handen leggen en zij zullen genezen worden.
ik lees in de bijbel over de dingen die hij zegt en doet, een bijbel die vanuit de joodse traditie geschreven is
Toch botste het leven en het werk van Jezus Christus enorm met de Joodse tradities. Omdat Hij niet paste binnen de gangbare geloofsopvattingen. Als Hij zich had geconformeerd aan de actuele denkpatronen van die tijd dan was Hij niet vermoord. Maar het was nu juist de bedoeling dat Hij door zondige mensen zou worden omgebracht, zodat deze en andere zondige mensen voor eeuwig kwijtschelding zouden kunnen verkrijgen van hun schuld. Hij werd het Lam, het volmaakte offer voor de zonde van heel de wereld. Je doet Hem ernstig tekort als je dit offer wilt reduceren tot ‘joodse traditie’.
1 Petrus 1: 18 wetende, dat gij niet met vergankelijke dingen, zilver of goud, zijt vrijgekocht van uw ijdele wandel, die u van de vaderen overgeleverd is, maar met het kostbare bloed van Christus, als van een onberispelijk en vlekkeloos lam.
Hebreeen 9: 14 hoeveel te meer zal het bloed van Christus, die door de eeuwige Geest Zichzelf als een smetteloos offer aan God gebracht heeft, ons bewustzijn reinigen van dode werken, om de levende God te dienen?
en die we moeten vertalen naar de huidige tijd.....
Hoe kom je erbij dat we de bijbel moeten vertalen naar de huidige tijd? De bijbel zelf zegt het tegenovergestelde!!
Kol. 2: 8 Ziet toe, dat niemand u medeslepe door zijn wijsbegeerte en door ijdel bedrog in overeenstemming met de overlevering der mensen, met de wereldgeesten en niet met Christus,
en dat is waaruit ik probeer te leven.......
Ja, dan leef jij inderdaad vanuit een heel ander geloof dan ik. Maar dat was allang duidelijk. Dat waaruit ik probeer te leven staat kort samengevat in Galaten 2: 20 Met Christus ben ik gekruisigd, en toch leef ik, dat is, niet meer mijn ik, maar Christus leeft in mij. En voor zover ik nu nog in het vlees leef, leef ik door het geloof in de Zoon van God, die mij heeft liefgehad en Zich voor mij heeft overgegeven.
Zolang niemand mij met bijbelse argumenten kan overtuigen dat dit niet de goede manier is blijf ik leven door het geloof in de Zoon van God. Ook omdat ik graag behouden wil zijn en blijven, want in 1 Johannes 5 staat dat degene die de Zoon niet heeft, ook geen eeuwig leven heeft.
In Handelingen 4 staat het ook: 12 En de behoudenis is in niemand anders, want er is ook onder de hemel geen andere naam aan de mensen gegeven, waardoor wij moeten behouden worden.
Overigens; als jij met jouw opmerking ook bedoelt dat jij vanuit de Joodse traditie probeert te leven dan is je dat in deze discussie niet gelukt. Joden staan bekend om hun voorliefde voor inhoudelijke discussies, op zoek naar waarheid. Jij hebt in deze hele discussie geen enkel inhoudelijk argument aangedragen, maar uitsluitend op de persoon gespeeld. Ik geef even een kleine bloemlezing:
Ben blij dat ik niet zo'n beperkte blik van kijken heb...........
De bijbel is naar mijn idee alles behalve beperkt. Jij legt niet uit waarom jij dat wel vindt.
Enne, ik krabbel niet terug, heb het alleen niet zo op mensen die niet eens de bereidheid hebben zich voor te stellen dat mensen er ook een andere mening op na kunnen houden en dat die niet de jouwe hoeft te zijn maar zeker niet minder waardevol......
Je bedoelt gewoon dat je niet tegen kritiek kunt.
Is het niet een vorm van hoogmoedigheid om in de schoenen van Jezus te gaan staan?</td></tr></table>
Ik vind het hoogmoedig om te denken dat je het beter weet dan Hem. In plaats van gewoon te doen wat Hij zegt, pas je zijn woorden en zijn werk aan, aan de huidige tijd. Dit ondanks de uitdrukkelijke waarschuwingen dit niet te doen. Het is de mens die het weer beter weet dan God. Jezus heeft gesproken, maar dat was 2000 jaar geleden en ‘de mens’ is sinds die tijd enorm ‘vooruitgegaan’. Jezus is achterhaald en wij hebben het inzicht en de wijsheid om dit aan te passen.
En dit vind jij natuurlijk weer “eng” en “beperkt” dus ik zal even motiveren waar ik dit vandaan haal:
1 Kor 1: 19 Want er staat geschreven: Verderven zal Ik de wijsheid der wijzen, en het verstand der verstandigen zal Ik verdoen. Waar blijft de wijze? Waar de schriftgeleerde? Waar de redetwister van deze tijd? Heeft God niet de wijsheid der wereld tot dwaasheid gemaakt? Want daar de wereld in de wijsheid Gods door haar wijsheid God niet gekend heeft, heeft het Gode behaagd door de dwaasheid der prediking te redden hen die geloven.
2 Petrus 1: 20 Dit moet gij vooral weten, dat geen profetie der Schrift een eigenmachtige uitlegging toelaat; want nooit is profetie voortgekomen uit de wil van een mens, maar, door de Heilige Geest gedreven, hebben mensen van Godswege gesproken. Toch zijn er ook valse profeten onder het volk geweest, zoals ook onder u valse leraars zullen komen, die verderfelijke ketterijen zullen doen binnensluipen, zelfs de Heerser, die hen gekocht heeft, verloochenende en een schielijk verderf over zichzelf brengend. 1 Kor 3: 18 Laat niemand zichzelf misleiden! Indien iemand onder u meent wijs te zijn in deze tijd, hij worde dwaas, om wijs te worden. Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God.
GrZ!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 29 augustus 2010, 01:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 01:06
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Jij snapt het Henk, dat bedoel ik inderdaad...... En wat voor mij altijd een mooi stuk uit de bijbel is, is dit uit het boek van Jezus Sirach:
Sja... ik geloof in Jezus van Nazareth. En die zegt heel andere dingen....
Geen valse bescheidenheid, maar juist de dingen zoeken die “boven” zijn, de woorden spreken die Jezus sprak, de tekenen doen die Hij deed en mensen tot Zijn discipelen te maken. Geleid en toegerust door de Heilige Geest en Zijn Woord. Alles gewoon in het licht want wij hebben niets te verbergen.
1 Petrus 1: 13 Omgordt dus de lendenen van uw verstand, weest nuchter, en vestigt uw hoop volkomen op de genade, die u gebracht wordt door de openbaring van Jezus Christus.
Joh. 14: 12 Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, wie in Mij gelooft, de werken, die Ik doe, zal hij ook doen, en grotere nog dan deze, want Ik ga tot de Vader; en wat gij ook vraagt in mijn naam, Ik zal het doen, opdat de Vader in de Zoon verheerlijkt worde. Indien gij Mij iets vraagt in mijn naam, Ik zal het doen.
Lucas 12: 2 Er is niets bedekt, of het zal geopenbaard worden, en verborgen, of het zal bekend worden. Daarom, al wat gij in het donker gesproken hebt, zal in het licht gehoord worden en wat gij aan het oor gezegd hebt, in de binnenkamer, zal van de daken gepredikt worden. Ik zeg u, mijn vrienden, vreest hen niet, die het lichaam doden en daarna niets meer kunnen doen. Ik zal u tonen, wie gij vrezen moet. Vreest Hem, die, nadat Hij gedood heeft, macht heeft om in de hel te werpen. Voorwaar, Ik zeg u, vreest Hem!
Koll 3: 1 Indien gij dan met Christus opgewekt zijt, zoekt de dingen, die boven zijn, waar Christus is, gezeten aan de rechterhand Gods. Bedenkt de dingen, die boven zijn, niet die op de aarde zijn. Want gij zijt gestorven en uw leven is verborgen met Christus in God.
2 Tim. 3: 13 Maar slechte mensen en bedriegers zullen van kwaad tot erger komen; zij verleiden en worden verleid. Blijf gij echter bij wat u geleerd en toevertrouwd is, wel bewust van wie gij het hebt geleerd, en dat gij van kindsbeen af de heilige schriften kent, die u wijs kunnen maken tot zaligheid door het geloof in Christus Jezus. Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid, opdat de mens Gods volkomen zij, tot alle goed werk volkomen toegerust.
GrZ!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 29 augustus 2010, 01:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 01:27
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | [i]Ben ook weer thuis...ondanks een tegekke tomtom die nogal eh...in de war was....Het was een heerlijke dag, ik heb fulltime-genoten! Lieve CM-ers...wat een sfeerje!Heerlijk....Heb zelfs niet één, maar twéé maal de zee mogen zien vandaag! Crossy...ook al ging er hier en daar iets mis...alle complimenten aan jou! Dank je wel! |
Mensen ik ben weer fris gewassen Ik heb genoten de heenweg was al een pretpakket met die stomme tomtom die bleef zeggen keer om keer om op plaats van bestemming Maar ja onze super chauffeur kon gouda vinden YES!
Heerlijk gewandel en gegeten, lekker kletsnat geregend, toen nog met 9 man geborreld .
Mensen het was echt toppie. Crossie bedankt voor de organisatie. En het weer was prima
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 02:47
|
|
|
|
was erg gezellig bedankt chauffeur voor het mee rijden , hij is zo galant he doet elke x de deur voor mij open of ligt het aan de auto ?? hij zegt van niet verder heerlijk gewandeld , veel lol gehad , lekker gegeten , crosss gedankt voor deze leuke dag . en de rest tuurlijk ook voor de gezelligheid , een dag om nooit te vergeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 03:11
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | zo, weer thuis:
onvindbaar meetingpoint. |
IK heb het meetingpoint wel gevonden,maar ja waar zitten ze dan??? dus na wat zoeken en kijken in diverse restaurants maar gewoon zelf een gezellig tentje opgezocht en heerlijk gegeten...en een gezellige avond gehad met vuurwerk...
volgende keer kan ik jullie hopelijk wel vinden...
groetjes miekjes
Laatst aangepast door
|
MIEKJES285
|
op zondag 29 augustus 2010, 03:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 05:02
|
|
|
|
[quote=ZINGA672][color=00008B]
Je hebt in ieder geval je hart gelucht..........en heerlijk onderuit gehaald wat ik als waarheid zie en waar ik wat milder naar kijk...... Weet je Zinga,ik weet me nog steeds geinspireerd door het Woord van God, probeer me open te stellen voor de leiding van de Heilige Geest en zo een echte navolger van Jezus Christus te zijn. Als de liefde van Christus ons drijft (2.Cor5 vers 14) dan gaat er pas echt wat ons uit.........
En voor mij is eigenlijk deze dicussie nu gesloten........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 29 augustus 2010, 05:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 08:54
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pfff.....zwak hoor maar je moet nog strijken? hoor ik van Tess......wacht ff haal ik mijn strijkgoed er ook bij, nog meer gegadigden?? Tess? Mario? |
tssssssssssss.....help, ik kan het niet alleen....Tess, Mario
En kom maar op met die strijk...... Ik ga nu beginnnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:06
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | tssssssssssss.....help, ik kan het niet alleen....Tess, Mario
En kom maar op met die strijk...... Ik ga nu beginnen |
"En op de zevende dag zal men NIET arbeiden maar rusten".....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:13
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | "En op de zevende dag zal men NIET arbeiden maar rusten"..... |
dat was dus gisteren. dus: aan de arbeid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:14
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | "En op de zevende dag zal men NIET arbeiden maar rusten"..... |
De 7e dag was gisteren hoor...maar toch 
Snap dat dan Carin...tis geen arbeid! Hij haalt zijn rust uit strijken
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 29 augustus 2010, 09:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERGJE935
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:14
|
|
|
|
Mensen,
Ik gebruik al een jaar of 8 naar volle tevredenheid de browser Opera
http://www.opera.com/browser/ ik wil niets anders meer firefox is ook wel redelijk maar IE kan je beter mijden (ook niet altijd veilig)
Groet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:19
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | De 7e dag was gisteren hoor...maar toch 
Snap dat dan Carin...tis geen arbeid! Hij haalt zijn rust uit strijken  |
Zucht....toch maar weer eens starten met Genesis dus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:24
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zucht....toch maar weer eens starten met Genesis dus!  |
da's een goed begin van de dag, want goeie muziek. of bedoelde je dat niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:45
|
|
|
|
Miekjes285, van harte gefeliciteerd!!!!

en natuuuuurlijk ook de andere jarigen van vandaag!!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zondag 29 augustus 2010, 11:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 09:56
|
|
|
|
van harte gefeliciteerd, iedereen die vandaag jarig is. in 't bijzonder
Ank556
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:35
|
|
|
|
| Quote: | GRIFFIN748 schreef: zo, weer thuis:
onvindbaar meetingpoint.
IK heb het meetingpoint wel gevonden,maar ja waar zitten ze dan??? dus na wat zoeken en kijken in diverse restaurants maar gewoon zelf een gezellig tentje opgezocht en heerlijk gegeten...en een gezellige avond gehad met vuurwerk...
volgende keer kan ik jullie hopelijk wel vinden...
groetjes miekjes |
Wat jammer, Miekjes en Griffin. Hopelijk hebben jullie toch nog een leuke dag gehad. Noordwijk is wel mooi hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:37
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat jammer, Miekjes en Griffin. Hopelijk hebben jullie toch nog een leuke dag gehad. Noordwijk is wel mooi hè.  |
als je "voor 'Jan Doedel' naar Noordwijk rijden" een mooie dag noemt, heb je gelijk.
ik denk daar toch iets anders over.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|