ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:01

MARIO216 schreef:
En maar klagen over de emancipatie, ik wist het al: ALS JULLIE HET UITKOMT, NOU HET KOMT MIJ OOK EEN KEER UIT Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er verandert al genoeg door de komst van Marijan en mij.....Teveel verandering kunnen mannen toch niet aan? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:06

WILLEMIJN232 schreef:
Er verandert al genoeg door de komst van Marijan en mij.....Teveel verandering kunnen mannen toch niet aan? Verraste, verbaasde smiley

Haha, zo is dat! Waarschijnlijk wordt hun wereld dan al genoeg op de kop gezet! Lachende smiley Clown smiley En misschien komt er nog wel een 3de vrouw bij ook. Ze weten niet wat ze gewenst hebben zeg! Daar zouden ze nog wel eens spijt van kunnen krijgen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:09

mijn mooiste moment van vandag was dat me zoon zei dat ie me gemist had ook al was ie maar 2 daagjes weg naar zijn pa toe.
hij is zo'n schatje dat jochie van 10 Kussende smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 5 september 2010, 22:10
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:20

MARISKA286 schreef:
Ook scheiden is geen makkelijke keuze als christen.
je worstel zelf ook met bepaalde teksten en uitleggingen van de bijbel.
En ook dat zegt niets over de strijd die je kan hebben in een huwelijk.
In hoeverre mag je je partner zijn gang laten gaan en zeker als basis behoeftes als het elkaar vertrouwen en in elkaar geloven niet meer aan de orde zijn.

Mensen die snel en makkelijk hierop reageren snappen niet de strijd die altijd achter gesloten deuren plaats vindt

en dat soort strijd was er pakweg 50 jaar geleden niet?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:20

HET GAAT NU WEL HEEL HARD NAAR DE MAANDAG STINKEN.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:23

AANGEBODEN
een ikea hoogslaper model gulliver (zonder matras)
matrasmaat 90x200
totale hoogte ongeveer 180
kleur metalic grijs met midden/donkerblauw
de hoogslaper bevat onder het slaapgedeelte een groot bureau.

ruilen tegen een bos bloemen of een fles wijn Knipoog smiley

ik hoor wel wie interresse heeft;mail me maar
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:23

VISSER278 schreef:

Vergeet je wekker niet te zetten en werk ze morgen he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:24

WILLEMIJN232 schreef:
Zo praat je natuurlijk wel erg voor eigen parochie Jonathan....... Knipoog smiley

Hoe bedoel je dit?

Moet ik dit lezen in het kader van je reactie, dat christen zijn in bijvoorbeeld pakistan, een andere keuze van je vergt, dan de vrijheid die wij hier hebben?

Natuurlijk is dat zo, maar God ziet dat dilemma ook, waar mensen in die regionen van de wereld voor staan. Wij kunnen vrij uitkomen voor ons Christen zijn, maar dat vrij uitkomen verlangt ook wel iets. We plaatsen ons daarmee op een voetstuk. Mensen zullen ook naar ons handelen en wandelen kijken. Ons afrekenen op wat zij van een christen verwachten, vragen hebben bij dingen die wij laten, en bij dingen die wij doen.

Alles achterlaten kan ook iets zijn wat God in het hart van een christen legt. Een half jaar geleden had ik wat kontakt met iemand, die haar werk voor een half jaar liet, en een taak op haar neemt als leiding op een Discipelschap toerustings school. Dat is dus een roeping die je kan hebben. Heel bijzonder en sterk vind ik zoiets. Of bijvoorbeeld onze predikant die weggaat, maar dan naar Peru, met zijn gezin, alles achterlaten en daar de kerk in Lima gaat ondersteunen.

Dat zijn niet alledaagse dingen. God vraagt van ons eerder dat wij inzetten wat wij wel kunnen, wel als talenten van Hem hebben ontvangen. Niet kijken naar wat je niet kunt, maar kijken naar de dingen die je wel hebt en kan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:27

VISSER278 schreef:

Het voordeel is, dat je morgenavond wel weer onderweg bent naar je weekend. Knipoog smiley

Werk ze morgen!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:27

Bedankt voor de lieve woorden!

Ja, het is onbeschrijfelijk, ik voel het ook echt als een wonder!

En zo zijn er, in de afgelopen week, nog een paar bijzondere momenten geweest waardoor ik duidelijk voel dat God met mij aan het werk is!

Ik heb vandaag dan ook tegen meerdere mensen gezegd dat Hij weer aan de touwtjes trekt daarboven en wat voelt dat goed!!!

Ik kan niet eens goed omschrijven hoe het voelt. de beste omschrijving die ik kan geven is een verliefd gevoel, terwijl er nu geen man hier rondloopt waar ik daadwerkelijk verliefd op ben.

Begrijpt iemand mij?? Ik geloof dat ik mijzelf niet meer zo begrijp Smiley die vol vragen zit

Groetjes, José
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:32

JONATHAN890 schreef:
Hoe bedoel je dit?

Moet ik dit lezen in het kader van je reactie, dat christen zijn in bijvoorbeeld pakistan, een andere keuze van je vergt, dan de vrijheid die wij hier hebben?

Natuurlijk is dat zo, maar God ziet dat dilemma ook, waar mensen in die regionen van de wereld voor staan. Wij kunnen vrij uitkomen voor ons Christen zijn, maar dat vrij uitkomen verlangt ook wel iets. We plaatsen ons daarmee op een voetstuk. Mensen zullen ook naar ons handelen en wandelen kijken. Ons afrekenen op wat zij van een christen verwachten, vragen hebben bij dingen die wij laten, en bij dingen die wij doen.

Alles achterlaten kan ook iets zijn wat God in het hart van een christen legt. Een half jaar geleden had ik wat kontakt met iemand, die haar werk voor een half jaar liet, en een taak op haar neemt als leiding op een Discipelschap toerustings school. Dat is dus een roeping die je kan hebben. Heel bijzonder en sterk vind ik zoiets. Of bijvoorbeeld onze predikant die weggaat, maar dan naar Peru, met zijn gezin, alles achterlaten en daar de kerk in Lima gaat ondersteunen.

Dat zijn niet alledaagse dingen. God vraagt van ons eerder dat wij inzetten wat wij wel kunnen, wel als talenten van Hem hebben ontvangen. Niet kijken naar wat je niet kunt, maar kijken naar de dingen die je wel hebt en kan.

Ik bedoelde het helemaal niet lelijk of zo, maar het kwam wat makkelijk bij mij over.......
En het woord roeping daar heb ik zelf niet zo heel veel mee....vaak ligt je interesse in die dingen die je gaat doen en wordt het als een roeping gezien.....
En natuurlijk zijn die dingen knap en bijzonder......maar dat vind ik ook van zoveel andere dingen.....
Maar als hier in Nederland nu een verbod zou komen om christen te zijn, hoe zou het jou en mij dan vergaan? Dat vraag ik me weleens af.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:38

KATJA065 schreef:
Zoek eerst het Koninkrijk van God en Jezus en vind daar geluk in.
God geeft de juiste mensen.
Gehoorzaam God en bid God voor de juiste vrienden. Juiste vrienden vind je ook hier. Maar helaas kun je niet met iedereen omgaan.
Ook mensen met verkeerde bedoeling komen hier binnensluipen zoals een vrouw die mannen om geld vroeg.
Vriendschappen opbouwen kun je als je mensen leert kennen.
God houdt van alle mensen maar niet iemand die bedriegt, steelt, liegt, enzovoorts. We moeten bij God komen als wij fouten maken en Hij vergeeft ons.
Ja helaas gaan veel huwelijken kapot ook in de pinkster- en evangeliekerken wat voor mij onbegrijpelijk is. Maar ja, ik laat het los.

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 6 september 2010, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:41

GRACE585 schreef:
AANGEBODEN
een ikea hoogslaper model gulliver (zonder matras)
matrasmaat 90x200
totale hoogte ongeveer 180
kleur metalic grijs met midden/donkerblauw
de hoogslaper bevat onder het slaapgedeelte een groot bureau.

ruilen tegen een bos bloemen of een fles wijn Knipoog smiley

ik hoor wel wie interresse heeft;mail me maar

Ja, ja, ja...zeker interesse hier!

Zie mailtje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:45

PIETER649 schreef:
of je nu al wat mist weet ik niet... maar ik begreep dat je in de toekomst wel vaker legere sigarenkistjes aan gaat treffen... Knipoog smiley
maar dat heb je er wel voor over, neem ik aan.

om ff on topic te blijven... ik heb een 10.000 roestvaststalen antidiefstalboutjes met torx30-pin aansluiting over... maten M8x20 en M8x30, iemand interesse?

niemand voor de boutjes?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:47

PIETER649 schreef:
niemand voor de boutjes?? Smiley die vol vragen zit

Wat kun je met die dingen dan Smiley die vol vragen zit Is dat voor op je deur ofzo? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LENIE601

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:47

Lieve mensen, dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden.
Het doet goed te weten dat we niet alleen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
THABITHA338

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:56

HANNAH810 schreef:
we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide,
jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen

er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan;
mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten?
liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen.....
tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......

geinteresseerden zijn vooralsnog
jolan9.. en willie5..
karolus 338
elly 361
eduard 152
ringo 975
Thabitha338
en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag

[list]
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:56

MARIJAN072 schreef:
Het voordeel is, dat je morgenavond wel weer onderweg bent naar je weekend. Knipoog smiley

Werk ze morgen!

Als je doet dat het pas maandag is wanneer je wakker wordt, dan is het weekend langer.

Thomas, een beetje nachtrust moet ook.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 22:59

MARIJAN072 schreef:
Wat kun je met die dingen dan Smiley die vol vragen zit Is dat voor op je deur ofzo? Twijfelende smiley

de naam zegt het al... door het gebruik van deze boutjes worden dingen minder snel gestolen of kapotgemaakt.
en dat alles door een aparte sleutelaansluiting Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:02

WILLEMIJN232 schreef:
Eén paar van ieder.........staat er inderdaad wat krom.....
Bij mij in de bijbel staat dat er 1 paar van elk onrein dier en 7 paar van elk rein dier mee de ark in ging.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:09

WILLEMIJN232 schreef:
Ik bedoelde het helemaal niet lelijk of zo, maar het kwam wat makkelijk bij mij over.......
En het woord roeping daar heb ik zelf niet zo heel veel mee....vaak ligt je interesse in die dingen die je gaat doen en wordt het als een roeping gezien.....
En natuurlijk zijn die dingen knap en bijzonder......maar dat vind ik ook van zoveel andere dingen.....
Maar als hier in Nederland nu een verbod zou komen om christen te zijn, hoe zou het jou en mij dan vergaan? Dat vraag ik me weleens af.....

Ik lees ook totaal geen lelijk ding hoor...ik bedoel ook niets lelijks. En makkelijk ben en denk ik al helemaal niet. Clown smiley

Ik denk dat het allemaal te maken heeft met wie God voor je betekent.
Kan je Hem verloochenen, als je hart vol van Hem is? Of is je hart nu al vol met twijfel?

Ik denk eigenlijk gelijk aan het volgende: Luc 12
2 Niets is verborgen dat niet onthuld zal worden, en niets is geheim dat niet bekend zal worden. 3 Alles wat jullie in het duister zeggen, zal in het licht worden gehoord, en wat jullie binnenskamers in iemands oor fluisteren, zal vanaf de daken bekend worden gemaakt. 4 Tegen jullie, mijn vrienden, zeg ik: wees niet bang voor degenen die het lichaam kunnen doden, maar niet tot iets ergers in staat zijn. 5 Ik zal jullie zeggen voor wie je bang moet zijn. Wees bang voor hem die de macht heeft om iemand niet alleen te doden maar ook in de Gehenna te werpen. Ja, ik zeg jullie, wees bang voor hem! 6 Wat kosten vijf mussen? Bijna niets. Toch wordt er niet één door God vergeten. 7 Zelfs de haren op jullie hoofd zijn alle geteld. Wees niet bang, jullie zijn meer waard dan een hele zwerm mussen. 8 Ik zeg jullie: iedereen die mij erkent bij de mensen, zal ook door de Mensenzoon worden erkend bij de engelen van God. 9 Maar wie mij verloochent bij de mensen, zal verloochend worden bij de engelen van God. 10 En iedereen die iets ten nadele van de Mensenzoon zegt, zal worden vergeven. Maar wie lastertaal spreekt tegen de heilige Geest zal niet worden vergeven. 11 Wanneer ze jullie voor de synagogen en de autoriteiten en het gerecht slepen, vraag je dan niet bezorgd af hoe of waarmee je je moet verdedigen of wat je moet zeggen, 12 want de heilige Geest zal jullie op dat moment ingeven wat je moet zeggen.’

Kijk naar Stefanus, kijk naar Paulus, die eigenlijk alleen nog maar met een blik gericht op Jezus, het oordeel tegemoet traden.

Ja het vergt heel wat anders dan dat wij beseffen, maar God vind ook mensen in die werelddelen, waar geloven iets heel anders vergt.

..

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op zondag 5 september 2010, 23:10
Naar boven

Auteur Bericht
SJOUKE879

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:10

Wat ik vaak zie in vele relaties dat begrip enkel een oppervlakkig betekenis heeft. Begrip voor elkaar, elkaar begrijpen zowel in goede als kwade tijden.

Gevoelens, wanneer leren we elkaar begrijpen? Wanneer staan we open om elkaar te begrijpen zoals het hoort. Hieronder een filmpje dat ik met fotos van bekende vrienden in elkaar heb gezet.

Er is weinig begrip vandaag de dag, en dat egoisme de hand heeft genomen zowel in de wereld als onder de gelovigen. Hoe kun je een relatie voort zetten zonder begrip voor elkaars gevoelens?

http://www.youtube.com/watch?v=45LZxfCR3mI

Gegroet en gezegend,

sjouke
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:14

Zondag 5 September:

VOORUITGANG!

Vooruitgang is de wet van de hemel, klim hoger op, steeds hoger op tot leven en schoonheid, kennis en macht, hoger en hoger.
Wees morgen sterker, moediger en liefdevoller dan je vandaag was.
De wet van vooruitgang maakt het leven zinvol, geeft het een doel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:15

PIETER649 schreef:
de naam zegt het al... door het gebruik van deze boutjes worden dingen minder snel gestolen of kapotgemaakt.
en dat alles door een aparte sleutelaansluiting Lachende smiley

Wat voor dingen dan Smiley die vol vragen zit Sorry Pieter, maar ik kan me er geen voorstelling bij maken. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:16

JOSINA022 schreef:
Bedankt voor de lieve woorden!

Ja, het is onbeschrijfelijk, ik voel het ook echt als een wonder!

En zo zijn er, in de afgelopen week, nog een paar bijzondere momenten geweest waardoor ik duidelijk voel dat God met mij aan het werk is!

Ik heb vandaag dan ook tegen meerdere mensen gezegd dat Hij weer aan de touwtjes trekt daarboven en wat voelt dat goed!!!

Ik kan niet eens goed omschrijven hoe het voelt. de beste omschrijving die ik kan geven is een verliefd gevoel, terwijl er nu geen man hier rondloopt waar ik daadwerkelijk verliefd op ben.

Begrijpt iemand mij?? Ik geloof dat ik mijzelf niet meer zo begrijp Smiley die vol vragen zit

Groetjes, José

Ja José, dat begrijp ik heel goed!! Er is mij idd wel eens gevraagd of ik verliefd was omdat ik zo straalde doordat ik God zo duidelijk ervaarde (of schrijf je ervoer) in mijn leven.
Eerlijk gezegd is dat nu ook zo! vanmorgen al zo'n geweldige dienst gehad, en vanavond.................ik ga niet uitwijden, maar God is goed!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:18

CARIN303 schreef:
Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;

Tessybear
Willemijn (met dochter misschien)
Wadriaan
Carin
Peacedove
Susannah
Miekjes

Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee!
We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd!
Ga je mee? Gezellig!!

De deadline om je op te geven is eind september!

ik dacht dat dit ongeveer het onderwerp van dit topic was?? beetje off topic, kan geen kwaad, maar dit lijkt wel het meest off-topic topic te worden wat er maar bestaat.

Alleen voor vrouwen...ja zo heet het topic. Ach jullie strijkplank staat er tenminste nog..... die van ons mannen-topic is weg Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:22

JONATHAN890 schreef:
ik dacht dat dit ongeveer het onderwerp van dit topic was?? beetje off topic, kan geen kwaad, maar dit lijkt wel het meest off-topic topic te worden wat er maar bestaat.

Alleen voor vrouwen...ja zo heet het topic. Ach jullie strijkplank staat er tenminste nog..... die van ons mannen-topic is weg ;,(

Ook dat is off-topic, Jonathan. Niet klagen maar dragen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:23

IMKE917 schreef:
Ja José, dat begrijp ik heel goed!! Er is mij idd wel eens gevraagd of ik verliefd was omdat ik zo straalde doordat ik God zo duidelijk ervaarde (of schrijf je ervoer) in mijn leven.
Eerlijk gezegd is dat nu ook zo! vanmorgen al zo'n geweldige dienst gehad, en vanavond.................ik ga niet uitwijden, maar God is goed!!!!

Amen, halleluja!

http://www.youtube.com/watch?v=QGRClSWX-aY
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:27

MARIJAN072 schreef:
Ook dat is off-topic, Jonathan. Niet klagen maar dragen. Knipoog smiley

en vragen om een nieuwe vracht...........(strijk)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 23:39

HANNAH810 schreef:
en vragen om een nieuwe vracht...........(strijk)

Het steekt hem wel een beetje Knipoog smiley
Oei.... Verlegen lachende smiley weer off topic....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 5 september 2010, 23:39
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 ... 6194 Volgende
Pagina 1188 van 6194