| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 17:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Maar waarom zeg je er dan nooit wat in de chatbox Willemijn?Wij begroeten je als je er binnenkomt maar krijgen nooit respons.(is een serieuze vraag) |
Ik heb altijd wel een gesprekje als ik er ben hoor.......Dus hoe je er bij komt dat ik nooit wat zeg?????? Heb ik nog nooit van mijn leven gehoord Misschien ben je druk met kwebbelen dan dat het je niet opvalt En het gaat ook niet over mij.....maar over de chatbox......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 6 september 2010, 17:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 17:34
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Misschien ben je druk met kwebbelen dan dat het je niet opvalt
|
Hier geef ik niet eens antwoord op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 17:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Hier geef ik niet eens antwoord op. |
Zit nu te wachten op een moddergevecht komt tie nog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 17:59
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dan even de vraag anders stellen: wat is DE chatbox? Je komt binnen in de lobby, andere optie is er niet, maar van daar uit staan er nog 3 andere chatboxen tot je beschikking. Ik krijg hier een beetje het gevoel dat de groep serieuze chatters en de groep leuterpraatjes perse een bepaalde room op willen eisen. Als je binnenkomt in room waar de inhoud van de gesprekken je niet boeit, waarom niet lekker zelf vertrekken naar een andere room, waarom moet de andere groep perse vertrekken of aanpassen?. Grote kans dat anderen je volgen en je een gesprek kan voeren dat jou wel boeit, dat is afgelopen dagen wel gebleken geloof ik? |
Met de vetgedrukte zin ben ik het helemaal mee eens, laat de keuze aan de ander, of maak zelf een keuze om te blijven of te vertrekken.....
Ik denk zelf dat de mensen die behoefte hebben aan beide opties een probleem gaan krijgen. Ik heb in de lobby zowel serieuze gesprekken als heel veel lol, gesprekken die dus nergens over gaan. Maar beide opties hebben voor mij wel het doel om de anderen te leren kennen.
Maar als ik te horen krijg, en zeker in het eerste begin, euh als je niet serieus kunt zijn dan ga je maar naar de kamer vertier ende jolijt, dan denk ik, waar is de vrijheid van eigen keuze gebleven ?? Een ander hoeft niet voor mij te bepalen waar ik naar toe moet om te praten ..... of lol te maken ...... of wat voor mij veel belangrijker is, de anderen te leren kennen.
Voor mij is het geen probleem dat dingen doorelkaar lopen, kwestie van lijntjes volgen en vasthouden ..... oftewel concentratie op datgene waar je mee bezig bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | en daarna dat beeld van God door eigen schuld zijn kwijtgeraakt..... |
En dus hebben we de Zoon nodig om weer op Hem te gaan lijken .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERGJE935
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:18
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Ik snap niet wat er mis is met IE... werkt voor mij prima. Ik gebruik wel opera mini voor op m'n mobiel... werkt perfect. |
tjsa en dan lees je zoiets http://tinyurl.com/34emb7p
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:27
|
|
|
|
Mag je ook alleen mee eten? (overdag kan ik niet)
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:35
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mag je ook alleen mee eten? (overdag kan ik niet)
GrZ! |
Het mag, we gaan na 17.00 eten in Gorinchem of Dordrecht. Het wordt dan overleggen met elkaar. Dan hoor je het nog wel.
Groeten van Ineke (Katja).
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 18:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat een mooie vraag, Zinga, ik heb me weleens afgevraagd hoe de verhouding tussen de leeuw en de mens was. Liefdevol? Zou Noach de leeuw mogen knuffelen? Even lekke bij mogen liggen als voorproefje op het paradijs?
Ik wil ook in de ark!! |
Haha; ik heb dit verhaal laatst aan kids verteld en toen heb ik het idd zo verteld. Noach die iedere ochtend de leeuwen ook ff "een aai over hun bol gaf". Maar offut theologisch verantwoord is
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:37
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Met de vetgedrukte zin ben ik het helemaal mee eens, laat de keuze aan de ander, of maak zelf een keuze om te blijven of te vertrekken.....Ik denk zelf dat de mensen die behoefte hebben aan beide opties een probleem gaan krijgen. Ik heb in de lobby zowel serieuze gesprekken als heel veel lol, gesprekken die dus nergens over gaan. Maar beide opties hebben voor mij wel het doel om de anderen te leren kennen.
Maar als ik te horen krijg, en zeker in het eerste begin, euh als je niet serieus kunt zijn dan ga je maar naar de kamer vertier ende jolijt, dan denk ik, waar is de vrijheid van eigen keuze gebleven ?? Een ander hoeft niet voor mij te bepalen waar ik naar toe moet om te praten ..... of lol te maken ...... of wat voor mij veel belangrijker is, de anderen te leren kennen.
Voor mij is het geen probleem dat dingen doorelkaar lopen, kwestie van lijntjes volgen en vasthouden ..... oftewel concentratie op datgene waar je mee bezig bent [/quote]
Jij kan dat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zit nu te wachten op een moddergevecht komt tie nog? |
Daar zijn ze te verstandig voor, Carin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:39
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Het mag, we gaan na 17.00 eten in Gorinchem of Dordrecht, wordt dan overlegt met elkaar. Dan hoor je het nog wel.
Groeten van Ineke (Katja). |
Gorinchem!!! Plieeeeeeees
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Laat die (wijn)boer nou maar boeren, ik ga wel een keer met je wandelen  |
Thanks voor dit leuke alternatief. Mocht de wijnboe... eh... ik bedoel de intelligentste van de 3 broers niet reageren op mijn brief (die kans zit er dik in ), dan laat ik het je direct weten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Gijsbert? Marijan en ik hadden al besloten dat we bij de broers gingen logeren...........  |
Gijsbert Klopt Willemijn, wij hadden andere plannen. Niet dat het ons om die mannen gaat, maar dat vertellen we ze er niet bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 18:59
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Haha; ik heb dit verhaal laatst aan kids verteld en toen heb ik het idd zo verteld. Noach die iedere ochtend de leeuwen ook ff "een aai over hun bol gaf". Maar offut theologisch verantwoord is
GrZ! |
tja... wat denk je zelf? zou God die kaken niet toe kunnen sluiten? Net als later bij daniel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:00
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Daar zijn ze te verstandig voor, Carin.  |
en dat geleufde gij???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:23
|
|
|
|
De jarige van vandaag is ons aller Geert Wilders... 47 ondertussen en nog geen grijs haartje te ontdekken!!
Proficiat Geert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:25
|
|
|
|
Ik kan niet mee Moet dat weekend werken
Heeft iemand nog tips voor een ander uitje, misschien wat dichterbij het noorden?
Veel plezier de 25e
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en dat geleufde gij???  |
Welnee, is me de moeite niet waard........en ik heb af en toe best gezellige gesprekken in de chatbox.......... En een ieder doet er maar mee wat hij/zij zelf wil...... Heb ik in ieder geval toch ééns in mijn leven gehoord dat ik niet praat.......  En het blijkt toch een goed idee van CM om die extra chatbox in te voeren.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 6 september 2010, 19:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:33
|
|
|
|
mensen wat doen we toch weer lekker moeilijk gewoon in de room gaan waar je je lekker voelt en als het niet aanstaat kan je zelf ervoor kiezen ff te gaan of naar een andere lobby te gaan. heb ik ook wel gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:34
|
|
|
|
Volgend jaar misschien ?
Zoals zo vaak, zie ik de uitjes hier in de buurt weer veel te laat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 19:40
|
|
|
|
Het is de bedoeling dat er bij Grace vandaan een mooi nieuw bed voor uk meegenomen word.. Aangezien het nog al een endje fietsen is van daar naar hier zijn we dus op zoek naar iemand met een auto met trekhaak (en wellicht een aanhanger?) om deze op te halen en hier naar toe te brengen. Wie o wie is in de gelegenheid om dit te doen? (over de kosten worden we het natuurlijk wel eens...)
Mail Grace of mij ff en we komen er wel uit!
p.s. Grace zoekt nog steeds vervoer deze kant op voor de 18e...wellicht te combineren?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 6 september 2010, 19:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:06
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Thanks voor dit leuke alternatief. Mocht de wijnboe... eh... ik bedoel de intelligentste van de 3 broers niet reageren op mijn brief (die kans zit er dik in ), dan laat ik het je direct weten!  |
Heb allang een brief naar de KRO geschreven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:16
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Gorinchem!!! Plieeeeeeees  |
Hallo zinga, of eten bij Wadriaan thuis. we wachten af hoeveel aanmeldingen er aan komen.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 20:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | tja... wat denk je zelf? zou God die kaken niet toe kunnen sluiten? Net als later bij daniel? | Ik las in eerste instantie net als later bij de dames.....vond het wel een leuk idee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNABEL475
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:26
|
|
|
|
Mooi filmpje
| PIETER649 schreef: | Denk jij nou echt dat iedereen in een relatie jou het ultieme kijkje in de keuken geeft??? Joh, je kijkt er tegenaan, nooit er in. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:32
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het is de bedoeling dat er bij Grace vandaan een mooi nieuw bed voor uk meegenomen word.. Aangezien het nog al een endje fietsen is van daar naar hier zijn we dus op zoek naar iemand met een auto met trekhaak (en wellicht een aanhanger?) om deze op te halen en hier naar toe te brengen. Wie o wie is in de gelegenheid om dit te doen? (over de kosten worden we het natuurlijk wel eens...)
Mail Grace of mij ff en we komen er wel uit!
p.s. Grace zoekt nog steeds vervoer deze kant op voor de 18e...wellicht te combineren? |
Bed met Grace erin aan de trekhaak?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:42
|
|
|
|
Volgens mij komen we er niet uit. Ik stel voor dat we een rooster maken.
Zoiets bijv:
18.00 - 19.00 serieuze gesprekken 19.00 - 20.00 de grappenmakers 20.00 - 21.00 diepgravende conversatie 21.00 - 22.00 ietwat lichtere thema's met af en toe een kwinkslag 22.00 - 23.00 Candlelight met sjokoladestem van.... ? 23.00 - 06.00 Nazorg
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:44
|
|
|
|
hm, eens kijken of ik wat kan betekenen... (ik ben weer veel te goed voor deze wereld)
auto (zwart) ...check! trekhaak ...check (maar (nog) niet aangesloten. moet ik nog even studie van (laten) maken) APK...check!
dus alternatief:
2e auto (grijs)...check! trekhaak....check! APK.....ehm...absoluut niet zo check
tenzij...autootje van moeders. maar dat weet ik dus niet zeker. (en dan nog even een aanhanger versieren...)
en dan zou de route dus worden: 035-040-078...180km enkele reis.
volgens de ANWB kost dat 23,-. zonder aanhanger achter de auto kan ik me dat wel voorstellen. met sleurbak (met de stroomlijn van een badkuip) erachter wordt het een ander verhaal, vrees ik. (factor 1,5)
ergo: het kàn wel, maar ik beloof nog niks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 20:51
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heb allang een brief naar de KRO geschreven |
nu kun je t helemaal wel vergeten marijan; eerst reageert mario op een dames topic, nu gaan de heren ook nog je neus voorbij geloof ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|