| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:36
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat een eye-opener is dit. Je hebt helemaal gelijk! Er worden nauwelijks vrouwen betrokken bij de formatie. Vandaar dat het zo beroerd loopt! Volgens mij zijn veel mannen, meer geschikt voor het huishouden.  |
Trouw is een goede krant he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Trouw is een goede krant he?  |
Zeker weten! Zij hebben vaak hele 'rake' analyses.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:57
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zeker weten! Zij hebben vaak hele 'rake' analyses.  |
Precies, blijkt vandaag maar weer uit het stukje van de kabinetsformatie........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:01
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | mmm ... lekker chocolade..
puur ... of ...witte chocolade |
Wit is geen chocolade. Ik stel voor 2 chocoladekamelen; met nootjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:17
|
|
|
|
... zelfs al draag ik witte sokken, zelfs dan...
oei, daar ben ik wel heeeeeeeeeel allergisch voor ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | PIETER649 schreef:
(is het wel verantwoord overigens, om tussen je tenen te wrijven? of is dat schadelijk?) |
of het verantwoord is, heeft niks te maken met tussen je tenen wrijven of waar dan ook maar met het bewerken van energie punten, wat weer een onderdeel schijnt te zijn van occulte bolwerken ....
volgens de mening van sommigen
die mening deel ik vooralsnog niet trouwens ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:20
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | ... zelfs al draag ik witte sokken, zelfs dan...
oei, daar ben ik wel heeeeeeeeeel allergisch voor ... |
Vooral die witte sportsokken met een streepje......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:21
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Vooral die witte sportsokken met een streepje......  |
bestaan die dan nog ??? brrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:22
|
|
|
|
|
Mooi..prachtig!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:24
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | volgens mij heb jij je handen al vol aan die drent kijken mag maar niet begeren he |
drent? welke drent? ben ook een drent ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 00:25
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | Medemannen let op....zo doe ik het en het gaat prima(mail me maar even of je het zo bedoelde leanne; zal het niet doorvertellen)
1. Begin met de dekbedhoes binnenstebuiten- of buitenstebinnen, dat gaat even goed. 2.zoek met je handen de beide bovenhoeken van de hoes op en pak daarmee de twee hoeken van het dekbed 3.laat de hoes over het dekbed vallen en schud een beetje. 4. prop dan nog even de overgebleven hoeken van het dekbed in de hoeken van de hoes en klaar is Kees, Jan, Piet of Karel. 5.slaap lekker |
geweldig jij hebt geen vrouw meer nodig ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 02:40
|
|
|
|
Wist je dat JEZUS samen met jou wil eten? Openbaring 3:20 --> 'Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand mijn stem hoort en de deur opent, zal Ik binnenkomen en we zullen samen eten, Ik met hem en hij met Mij.
klik hier
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 8 september 2010, 02:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 07:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Vooral die witte sportsokken met een streepje......  |
en dat met sandalen erbij, ieuw! Kijk en daar ben ik dus allergisch voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 07:59
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Sorry, ik had het niet over Billy Pieter... Ik heb over iemand anders een mailtje gestuurd naar Chris...  |
heh bah meid, toch niet weeeeeer een stalker he???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:04
|
|
|
|
Dit lied van Andrea Bocelli herbergt een mooie tekst die ik me echter niet zo goed meer kan herinneren. De melodie en de stijl vind ik wel bijzonder...
http://www.youtube.com/watch?v=8nWGlzxi0G0
Frank en een erg nat en Floshke...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:06
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | of het verantwoord is, heeft niks te maken met tussen je tenen wrijven of waar dan ook maar met het bewerken van energie punten, wat weer een onderdeel schijnt te zijn van occulte bolwerken ....
volgens de mening van sommigen
die mening deel ik vooralsnog niet trouwens ... |
als je quote, doe het dan duidelijk EN correct, wil je? ik wens geen valse teenwrijfuitspraken in mn maag gesplitst krijgen.
je mag mij altijd quoten, maar dan wel correct.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:19
|
|
|
|
Mensen niet kennen hebben we allemaal hoor, ik vind dat juist ook wel weer een leuk iets, mensen leren kennen. De vraag of er mensen meegaan die mekaar juist wel goed kennen en gaan klieken, denk ik niet dat dat gaat gebeuren.
Wat de inhoud betreft, heb ik het er met een aantal al over gehad, maar echt vasten is niet een optie, dat vraagt te veel, ook omdat je mekaar niet kent en daarom moeilijk kan ondersteunen.
Iemand had op t topic al geschreven over daniel vasten, dat houdt in, alleen super gezonde dingen, lijkt me ook wel wat.
Elkaar te leren kennen op geloofsgebied. Daar niet te zwaarmoedig over gaan doen. Zoeken naar hoe mensen geloven, bidden, en van mekaar leren, Wie is God voor jou, hoe ga je daar mee om. Verder een onderwerp met mekaar uitwerken, en een stuk bijbelstudie van bijvoorbeeld het boek Jacobus, lekker veel praktisch van hoe je in je geloof kan staan.
Volgende week wil ik graag weten wie er meegaan, dus ik moet maar een deadline stellen........volgende week maandag 13sept
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:28
|
|
|
|
ik draag altijd witte sportsokken. maar zonder streepje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:29
|
|
|
|
Ja wokken lijkt me leuk daarna Wie gaan er nu al mee weet je dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:35
|
|
|
|
Ondanks het regenweer en de titel van die lied gaat de tekst over iets totaal anders. Een cover van Bob Dylan gezongen door een Belgische zangeres.
http://www.youtube.com/watch?v=Jbi7o10C6LU
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:35
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Helena wat fijn voor jullie, alvast gefeliciteerd!!! En veel geluk samen  |
van harte gefeliciteerd zeg. Geweldig goed nieus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 08:51
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ieder moet hierbij, denk ik, voor zichzelf spreken, voor mij is mijn werk mijn hobby. In geval van burn-out spelen vaak andere factoren mee. Zie eens naar Angela Merkel, Hillary Clinton, de vroegere Golda Meir enz. enz....over werkdruk gesproken...ze gaan maar door.... 'k Denk dat als je voor jezelf perfectionisme loslaat en humoristische voorvallen uitbuit....dat je een hoop plezier kunt hebben in een full-time onderwijsbaan....niets overdragen...zelf je tempo bepalen....héérlijk!!!  |
Herkenbaar! Fijn voor je en ook iets om dankbaar voor te zijn, dat je dit lukt. Maar niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, dus je kunt niet altijd voor een ander spreken. Wat de een teveel heeft aan perfectionisme, komt een ander soms tekort. Dat kan wel eens leiden tot de kantjes eraf lopen, wat ik helaas ook wel om me heen zie. Dan is 't werk natuurlijk veel langer vol te houden. Al geniet ik ook wel van m'n werk, 't gaat zeker niet altijd vanzelf. Een hobby zou ik het dus niet willen noemen, 't is ook een manier (een 'must') om de kost te verdienen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 09:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | heh bah meid, toch niet weeeeeer een stalker he???  |
hou er dan toch eens mee op, Pieter!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 09:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | heh bah meid, toch niet weeeeeer een stalker he???  |
Had ik maar een keer een stalker, dan heb je nog iets.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 09:41
|
|
|
|
| Quote: | PIETER649 schreef: hee, ik heb jou vanavond tot 3x toe BINNEN een minuut geantwoord he!! |
| Quote: | MARIJAN072 schreef: Klopt helemaal, Pieter! Zie je wel, er zijn nog wel zulke mannen. |
En gisteren deed je het al weer! Niet dat de inhoud van je mailtjes nu altijd vleiend zijn, maar toch....
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 8 september 2010, 09:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJOUKE879
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 10:31
|
|
|
|
Gisteren heb ik een film gezien "Fireproof", met kirk cameron. Het is een aanrader, deze film, voor iedereen die relatie problemen hebben. Het is een aanrader. Ik heb verder geen relatie, maar heb er wel uit ontdekt, dat ik beter kan wachten met een relatie. Je leert ook dat een relatie/huwelijk onderhouden niet iets kleins is en dat het soms energie kost om je te bewijzen. Door deze christelijke film heb ik ontdekt dat ik er niet klaar voor ben, om een relatie aan te gaan. En dat is wel bijzonder, het gaat over een 40 dagen stappenplan. Kirk die speelt als Caleb, krijgt een boek van zijn vader, een boek hoe hij alsnog zijn huwelijk kan redden. Helaas kom je erachter dat dit heel veel moeite kost, vooral omdat een vrouw zachtheid en tederheid nodig heeft. Een vrouw is van nature zo ingesteld, en een man zal moeten vechten om het hart van zijn vrouw/vriendin te overwinnen. In de 40 stappen die Kirk(gespeeld als Caleb) voor zijn neus krijgt, lijkt het op het eerste gezicht dat het na 22 stappen hopeloos lijkt te zijn om zijn huwelijk alsnog te redden en alsnog door te gaan met die 40 dagen stappenplan. Maar als je de gehele film bekijkt zul je zelf ontdekken hoe jouw/uw relatie/huwelijk er voor staat. Ik heb er veel van geleerd toen ik er aandachtig goed op heb gelet. Ik erkende mezelf meteen wel wat in die Caleb. En van daaruit heb ik heel veel geleerd, werd ook wel geraakt door deze film.
Nogmaals, raad ik heel veel mensen hier deze film aan. Ik deel het met jullie omdat ik zoveel huwelijken en relaties onnodig zie stranden. En ook uit die film blijkt maar weer dat er vaak door egoisme relaties naar de donder gaan, zoals ik wil dit en dat, en daardoor komen er misverstanden, waardoor we vaak misleidt worden of zelfs afgeleid worden door de dingen rondom een relatie of huwelijk.
Ik zou deze film graag online willen zetten, maar helaas mag dat niet, maar dan had ik meteen de link erbij gezet, ik ben zelf erg enthousiast over deze film.
Sjouke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJOUKE879
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 10:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ondanks het regenweer en de titel van die lied gaat de tekst over iets totaal anders. Een cover van Bob Dylan gezongen door een Belgische zangeres.
http://www.youtube.com/watch?v=Jbi7o10C6LU
Frank |
Helaas is zij héél jong gestorven ... toch blijven sommige van haar liedjes me altijd bij ...
http://www.youtube.com/watch?v=I2zVL2g2gY0&feature=related
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op woensdag 8 september 2010, 10:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 11:11
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Had ik maar een keer een stalker, dan heb je nog iets.  |
nou bezint eer gij begint marijanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 11:13
|
|
|
|
Om deze film te zien, moet je wel goed engels kunnen verstaan.
|
|
| Naar boven |
|
|