ChristianMatch

Forum

Genezingsdiensten Edgar Holder op 3 september en 1 oktober
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:29

CROSSROAD317 schreef:
Je mag er dan moeite mee hebben Carin, het staat wel gewoon in de bijbel hoor. Lachende smiley

Jakobus 5:13 Als een van u het moeilijk heeft, laat hij bidden; is hij vrolijk, laat hij een loflied zingen. 14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer. 15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden. 16 Beken elkaar uw zonden en bid voor elkaar, dan zult u genezen. Want het gebed van een rechtvaardige is krachtig en mist zijn uitwerking niet.

Okay Cross, maar er staat duidelijk bidden tot God en niet ...samenkomen in een grote hal met iemand die pretendeert iedereen te genezen.
jaja.....ik weet het,kan een zeikerd zijn maar ik blijf bij mn mening!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:33

]http://www.youtube.com/watch?v=jtuvXrTz8DY[url]

Ik heb hem gevonden! Jackson Browne met Stay!
Echt jeugdsentiment! Clown smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 17 september 2010, 20:34
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER515

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:36

Lieve mensen,

Er is inmiddels voorzien in woonruimte derhalve bedankt voor julie aandacht

Groeten Pieter515

Laatst aangepast door
PIETER515
op donderdag 23 september 2010, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:37

PIETER515 schreef:
Lieve mensen,

Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
VISSER278
op vrijdag 17 september 2010, 20:52
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:40

Is dit nou het antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Knipoog smiley

Of is dit het onbekende antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Smiley die vol vragen zit
Of zullen wij er nooit achter komen wat die vraag was? Smiley die vol vragen zit
Maar kan je wel een antwoord geven op de vraag die nooit gesteld is? Smiley die vol vragen zit

een muis vol vragen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 17 september 2010, 20:45
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:46

VISSER278 schreef:
Dacht ut niet. Knipoog smiley

Jullie gaan een beetje teveel de diepte in heren, ik kan het niet meer volgen..... Knipoog smiley
Wel een beetje een discussie die iedereen kan volgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

MARISKA601 schreef:
Is dit nou het antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Knipoog smiley

Of is dit het onbekende antwoord op de vraag die nooit gesteld is? Smiley die vol vragen zit
Of zullen wij er nooit achter komen wat die vraag was? Smiley die vol vragen zit
Maar kan je wel een antwoord geven op de vraag die nooit gesteld is? Smiley die vol vragen zit

een muis vol vragen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

het antwoordt is stilte maris.

.................................... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

PIETER649 schreef:

Tja, ik wil dan nu ook wel eens kennismaken met Petra

Dus zeg maar wanneer
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:47

PIETER649 schreef:
Carien
ow dr gaat iets niet goed, d8 dat ik onderaan de lijst kwam.

Laatst aangepast door
CARIEN982
op vrijdag 17 september 2010, 20:56
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:51

CROSSROAD317 schreef:
Je mag er dan moeite mee hebben Carin, het staat wel gewoon in de bijbel hoor. Lachende smiley

Jakobus 5:13 Als een van u het moeilijk heeft, laat hij bidden; is hij vrolijk, laat hij een loflied zingen. 14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer. 15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden. 16 Beken elkaar uw zonden en bid voor elkaar, dan zult u genezen. Want het gebed van een rechtvaardige is krachtig en mist zijn uitwerking niet.

zelf denk ik dat gebedsgenezing binnen een gemeente goed is, maar dat dan ter versterking van de gemeente zelf.
Een aparte dienst, die alleen in het teken staat van gebedsgenezing komt op mij over als zijnde buiten een gemeente-vorming, maar is dan een handeling op zich.
Ik durf hier verder niets over te zeggen, omdat ik me er niet in verdiept hebt, maar iets zegt me dit.

Naar zo'n dienst komen veel mensen alleen voor een wonder kijken. En dan komt het op mij over als een soort jomanda-show.
Nu weet ik, dat ik waarschijnlijk, dingen met elkaar in verband breng die het helemaal niet zijn. Ik geloof heel zeker wel dat God mensen kan en zal genezen, die tot Hem bidden. Maar dan vooral met de tekst en voorschrift van Jacobus in gedachten. Dus door oudsten, met bidden en zalven.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:55

WILLEMIJN232 schreef:
Jullie gaan een beetje teveel de diepte in heren, ik kan het niet meer volgen..... Knipoog smiley
Wel een beetje een discussie die iedereen kan volgen Knipoog smiley

Een discussie met Pieter heeft niet veel zin. Die moet toch het laatste woord hebben. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:56

VISSER278 schreef:
Een discussie met Pieter heeft niet veel zin. Die moet toch het laatste woord hebben. Knipoog smiley

Dacht ut wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:01

WILLEMIJN232 schreef:
Ik snap wel wat ze bedoelen, er wordt een aanzetje gegeven en als er dan vragen over zijn hoor je niets meer.......vervelend toch? Boze smiley

Klopt helemaal! Heel eerlijk gezegd, vind ik dat hoogst irritant. Enorme lappen tekst knippen en plakken kan iedereen (lijkt soms wel een 'bombardement'), maar reageer - zeker als je het topic geopend hebt - dan ook op gestelde vragen. Dat maakt het ook wat persoonlijker.

Geduld is een schone zaak Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Soms moet je helaas wachten tot je een ons weegt. Dat vind ik weer het andere uiterste.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:02

JONATHAN890 schreef:
zelf denk ik dat gebedsgenezing binnen een gemeente goed is, maar dat dan ter versterking van de gemeente zelf.
Een aparte dienst, die alleen in het teken staat van gebedsgenezing komt op mij over als zijnde buiten een gemeente-vorming, maar is dan een handeling op zich.
Ik durf hier verder niets over te zeggen, omdat ik me er niet in verdiept hebt, maar iets zegt me dit.

Naar zo'n dienst komen veel mensen alleen voor een wonder kijken. En dan komt het op mij over als een soort jomanda-show.
Nu weet ik, dat ik waarschijnlijk, dingen met elkaar in verband breng die het helemaal niet zijn. Ik geloof heel zeker wel dat God mensen kan en zal genezen, die tot Hem bidden. Maar dan vooral met de tekst en voorschrift van Jacobus in gedachten. Dus door oudsten, met bidden en zalven.

Voor een gedeelte heb je gelijk Jonathan(Carin ook), maar ik ga er een schriftgedeelte tegenin brengen. Het staat in Handelingen hoofdstuk 5.

Hand. 5:12 De apostelen verrichtten vele tekenen en wonderen onder het volk. De gelovigen kwamen eensgezind bijeen in de zuilengang van Salomo, 13 en ofschoon niemand zich daar bij hen durfde te voegen, sprak het volk vol lof over hen. 14 Steeds meer mensen gingen in de Heer geloven, een groot aantal mannen zowel als vrouwen, 15 en ze legden zelfs zieken op draagbedden of matrassen buiten op straat, in de hoop dat toch ten minste de schaduw van Petrus, wanneer hij voorbijkwam, op een van hen zou vallen. 16 Ook vanuit de steden rondom Jeruzalem stroomden de mensen toe; ze brachten zieken mee en mensen die door onreine geesten gekweld werden, en allen werden genezen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:03

VISSER278 schreef:

Dat hebben vrouwen toch altijd????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:05

Wat heeft dit eigenlijk met Kerkelijke verdeeldheid op CM te maken Smiley die vol vragen zit

Oké, aan het eind van de week vat ik waarschijnlijk niet alles meer. Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:06

MARIJAN072 schreef:
Wat heeft dit eigenlijk met Kerkelijke verdeeldheid op CM te maken Smiley die vol vragen zit

Oké, aan het eind van de week vat ik waarschijnlijk niet alles meer. Twijfelende smiley Knipoog smiley

Ga jij nou maar bankhangen en tv kijken...... Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:08

CROSSROAD317 schreef:
Ga jij nou maar bankhangen en tv kijken...... Kussende smiley Kussende smiley

Oeps, ben ik weer verdwaald op CM. Verraste, verbaasde smiley

M'n favoriete programma begint over 10 minuten. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:20

MARIJAN072 schreef:

Mijn ervaring is Marijan dat je eind van de week, vooral op vrijdagavond, niet teveel hoog complexe zaken aan je hoofd moet hebben....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:24

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn ervaring is Marijan dat je eind van de week, vooral op vrijdagavond, niet teveel hoog complexe zaken aan je hoofd moet hebben....... Knipoog smiley

Dan moet ze maar niet met mij praten of chatten dus .... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:24

WILLEMIJN232 schreef:

Thanks voor je begrip, Willemijn! Lachende smiley

Kerkelijke verdeeldheid op CM, is dan inderdaad een tikkie te zwaar. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:25

CROSSROAD317 schreef:

'k Zal maar niet vertellen, wat voor onzin ik verkoop. Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:43

CARIN303 schreef:
Nou Gert, als je aan de vrouw wilt komen moet je je wel wat duidelijker gaan uitdrukken hoor Knipoog smiley

PFFFFFFFFFF Slapende smiley duidelijk genoeg dacht ik zo Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:44

CROSSROAD317 schreef:

Of juist wel Knipoog smiley Clown smiley

Vrouwen he, altijd het laatste woord......... Lachende smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 17 september 2010, 21:49
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:49

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 36 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje leeftijd 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hechas020 48 jaar
Marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
Thabitha338 49 jaar
Angelique327 (leeftijd niet van toepassing)
Annette 965 49 jaar
Wadriaan 54 jaar
Eveline482 55 jaar
Vrolijk anoniempje 40+
anoniempje 50-

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
Wim727 42 jaar, met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar (zonder kinderen) 2 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
Herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
Yes356 45 jaar
William521 39 jaar
Roel350 42 jaar
Beau183 42 jaar
marc637 33 jaar (onder voorbehoud)
dirkie395 39 jaar, met twee pubers en een voetbal.....
anoniempje 45-
waterdaij728 59 jaar
haico485 40 jaar
benny340 40 jaar?
sambal490 35 jaar

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 17 september 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 21:57

In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten.
Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond.
Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.

Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. De kaarten kosten € 15,- plus €2,- administratiekosten
Voor meer info:

http://www.selamusic.nl/

Reserveren kan via deze link

http://www.selamusic.nl/index.php?action=ticket

dinsdag 21 september Gorinchem

vrijdag 24 september Bunschoten
willemijn232
crossroad317
anoniempje onder voorbehoud
anoniem
loes550
geholi202
joëlle246
hannah810
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 22:21

Het zal vast al eens eerder geroepen zijn maar ik zou graag een indicatie krijgen in het chatvenster dat de ander een bericht aan het (terug)typen is. Je ziet dat ook bij MSN en het geavanceerde Ichat bijvoorbeeld. Het interface van CM doet me ook wat Spartaans aan, maar goed het gaat om de functionaliteit. Voor de groepschat is het wellicht minder van belang, maar ook denkbaar.

Is dat te realiseren, vraag ik me af. Of zit er een beperking in Java of iets dergelijks?
Ik denk dat veel mensen deze optie om te zien dat de ander aan het typen is op prijs zullen stellen.

mvrgr

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 22:31

Vrijdag 17 September:

VREUGDE BETUIGING!

Zing MIJ toe met een blij hart, zing en loof MIJN heilige Naam.
Loven en prijzen is de vreugdebetuiging die de mens MIJ brengt en als je looft en prijst gaan er golven van vreugde door je heen en je verstaat iets van de blijdschap van de hemelse heerscharen.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 22:32

Wat een goeie opmerking, helemaal mee eens!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 22:38

VISSER278 schreef:

Uiteraard wil ik het laatste woord hebben.
Het begint mij trouwens aardig te irriteren dat er mensen zijn die het onzinnige idee hebben dat ze het beter weten dan ik.
Voor de nieuwe cm-ers onder u zal ik het nog 1x duidelijk stellen: er is NIEMAND op cm die iets, wat dan ook, beter weet dan ik.

Ik hoop dat dit nu voor eens en altijd duidelijk is. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(daarnaast ben ik toevallig ook nog eens de vriendelijkste, aardigste, meest bescheiden en veruit knapste man op cm, maar dat terzijde)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 ... 6194 Volgende
Pagina 1244 van 6194