ChristianMatch

Forum

meerdere mensen tegelijk mailen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:56

JONATHAN890 schreef:
oeps....ik sta al op 2 waarschuwingen...t zou mijn laatste zijn werd mij gemaild. Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Jij krijgt tenminste nog een waarschuwing .... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:12

MENNE507 schreef:
Dat probleem ken ik...

Ik hou van Gitaar (okay, dat wil nog...) Kendo, en het schrijven van computer-games...
Hoeveel vrouwen ken jij die dat soort interesses delen? ;) (Owkay gitaar ken ik er ook wel een paar...)

PS: +1 voor perculator!

Weet je wat ik eng vind?Mensen die doorschieten in het delen van interesses........na je 60ste schijn je eindeloos samen te moeten fietsen,zelfde jassen aan,zelfde fietsen onder de kont........eng.......heel eng! Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:12

@Mar -- Ik luister naar Zijn stem en niet die van de zondags(baal)kerk.

@ Mariska -- Ook in die zondagse(baal)kerken hoor je Zijn Woord.

ZINGA672 schreef:
Scherp opgemerkt Maris!

En, hoewel het mij eigenlijk overbodig lijkt, wil ik toch het volgende zeggen. In de bijbel staat dat je als je gelooft dat Jezus Christus de Zoon van God is die voor jouw zonden is gestorven; dit betekent dat je bij Hem hoort. Dus om alle kerken uitsluitend omdat ze de Sjabbat niet houden te veroordelen als baäl-kerk vind ik stuitend. Bovendien is het in strijd met Koll 2:16 "Laat dan niemand u blijven oordelen inzake eten en drinken of op het stuk van een feestdag, nieuwe maan of sabbat".

GrZing!

Soms zijn mensen horende doof, en ziende blind .....

Mat 13:15 Want het hart van dit volk is afgestompt, hun oren zijn doof en hun ogen houden zij gesloten. Met hun ogen willen ze niets zien, met hun oren niets horen, met hun hart niets begrijpen. Want anders zouden ze tot inkeer komen en zou ik hen genezen.”

Mensen zijn het niet met elkaar eens, komen met allerlei voorbeelden en schriftplaatsen, de één nog mooier dan de ander. Maar ze worden het nooit eens, niet bereidt om naar elkaar te luisteren. Als je niet naar elkaar wilt luisteren zal de Heilige Geest nooit, maar dan ook nooit, het Woord van God duidelijk kunnen maken, en blijven we maar doorgaan op eigen inzichten en gevoelens.
Lees in bovenstaand maar eens handelingen 28 vanaf vers 17 ....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:18

CARIN303 schreef:
Ik zou mijn gehoor maar es na laten kijken, Griffin, klinkt niet gezond Knipoog smiley

Nee joh, zo klinkt elke saab ...... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:21

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 22 september 2010, 12:22
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANN706

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:29

Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen)

Laatst aangepast door
JOHANN706
op vrijdag 24 september 2010, 10:33
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:35

JOHAN077 schreef:
Het homohuwelijk kun je met de bijbel nooit goed praten.
Wij moeten ons geloof ik ook eens gaan realiseren dat we op deze wereld niet voor ons zelf geschapen zijn.
God heeft ons geschapen tot Zijn eer.
En zo heeft hij in Zijn woord hiervoor de regels gegeven.
Regels waar wij ons niet aan willen houden omdat wij in zonden geboren en ontvangen zijn.

Als je dit realiseerd begrijp je ook hoe intens mooi het offer van Christus is.
Als je dit begrijpt wil je ook leven naar zijn geboden.
En dan nog zul je in zonden blijven vallen.
Maar dan mag je wel op zijn genade je blijven beroepen

Het homohuwelijk is ook niet goed te praten Johan, maar de mens daarachter mag je wel liefhebben. Waarom mogen (moeten) wij die mens liefhebben ?? Omdat God de mens zo Lief had, dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, omdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren gaat maar het eeuwige Leven heeft. Homofilie is een zonde, net als stelen, liegen, doodslag, enz. enz., het zijn de daden die God veroordeelt, daarvoor zul je als christen ook verantwoording moeten afleggen.
Gelukkig zal Jezus Christus onze voorspraak (vrijbrief) zijn als we voor God komen te staan, dan zal Hij zeggen, Ik heb hem/haar vrijgekocht door Mijn bloed. Niet je goede werken of je goede daden, nee dat je Jezus Christus hebt aangenomen als je persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, DAT EN DAT ALLEEN ZAL JE VRIJBRIEF ZIJN.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:55

grace
kijken
mond dicht houden
met een lach voor een drenkeling
arme visser
wat laten ze jou spartelen ...

tja, erik,
grace en ik zingen samen wel een liedje voor em...;
alle vissers zwemmen in het water,
falderalderiere
falderalderare
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:01

JOHANN706 schreef:
Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen)
Zoiets is mij overkomen, vanaf de geboorte van mijn Zoon ben ik er open over gaan praten, maar dit werkte niet wat uitendelijk tot de scheiding heeft geleid (nu 3 maand terug).
Waarom dan wel trouwen, nog een kind samen, en een huis kopen om samen gelukkig te worden.

Klinkt vreemd maar ik ging hier wel helemaal voor, en nu is de wereld onder mijn voeten weggestort nu ook dit erbij komt!

Hoi Johan,
Ik denk niet dat hier een pasklaar antwoord op is, zoveel soorten verslavingen, zoveel soorten mensen, zoveel manieren met ermee om te gaan...

Waarom je nog al die dingen gedaan hebt in je relatie? Naar mijn idee spreekt het vóór je, je hebt dus duidelijk veel gehouden van je vrouw! Maar ook bij jou drong het door dat 'houden van' niet voldoende is en dat niet tegen een verslaving op kan. Dus (mijn inziens) zeker geen spijt hebben van alles, want op de foto zie ik 2 prachtige parels met hun vader, wat een rijkdom!!

Zelf heb ik in 2 relaties (ja, hoe zoek je ze uit hé? Smiley met dichtgeplakte mond ) met verslaving te maken gehad, en bij beide relaties kon ik er uiteindelijk niet meer mee om gaan.
De eerste was met alcohol misbruik, dus werd het een onveilige situatie.
De tweede was een ander soort verslaving, waardoor vooral ik er niet meer mee om kon gaan en dus (uiteindelijk) bewust voor een scheiding gekozen heb.

Op de vraag hoe ik er mee omga? Tja....accepteren is volgens mij het enige wat je op een gegeven moment nog kunt, en dat zal zeker enige tijd duren.
En op de vraag waarom mij of jou dit moet overkomen? Daar krijg je w.s. voorlopig geen antwoord op. Ik geloof zeker dat het allemaal een doel heeft, het vormt je tot wie je bent..en dat je die weg zeker niet alleen hoeft te gaan!

Ik hoop en bid dat je hier een weg in kan vinden, dat je kids veilig en vooral met veel liefde groot mogen worden!!

Marieke

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 22 september 2010, 13:05
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:01

HANNAH810 schreef:
grace
kijken
mond dicht houden
met een lach voor een drenkeling
arme visser
wat laten ze jou spartelen ...

tja, erik,
grace en ik zingen samen wel een liedje voor em...;
alle vissers zwemmen in het water,
falderalderiere
falderalderare

Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:10

LEANNE226 schreef:
Weet je wat ik eng vind?Mensen die doorschieten in het delen van interesses........na je 60ste schijn je eindeloos samen te moeten fietsen,zelfde jassen aan,zelfde fietsen onder de kont........eng.......heel eng! Zieke smiley Knipoog smiley

je vergeet dezelfde kleur rollator, met identieke mandjes Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:10

HANNAH810 schreef:
wat is het toch heerlijk om het forum te lezen

ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk.
als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet.
jammer........

ik ben dat ook volkomen met je eens wat je hier schtijfd dit is een plek om tot elkaar tekomen maar leren kennen doe je hier niet daar moet je wel contact voor hebben is mijn mening
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:19

Mochten er nog mensen vanuit de kant van Utrecht komen en vervoer nodig hebben...heb plek te over Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:20

LEANNE226 schreef:
Denk eerder dat er in een goeie relatie niks moet .... maar alles bespreekbaar is ... en ja , opleidingsniveau , interesses en al die zaken zijn niet echt belangrijk .... Liefde , respect en praten is belangrijk ... niemand het water en niemand de wijn ... maar samen mengen maar ... en ja , het kan .....

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:24

CARIN303 schreef:
Je kunt het ook zo bekijken, Anita, met 1 iemand kun je pas goed communiceren en als je af en toe ruilt van plek aan tafel,leer je de rest ook kennen.
En jij bent de organisator van het uitje toch? Zie je wel dat de mensen ook voor jou komen, is juist een opsteker voor je Lachende smiley
Leuk om jou met het vasten weekend te leren kennen!

Is wel zo alleen in praktijk ben ik niet zo held om naar de ene naar de ander te gaan om te communiceren dat blijft voor mij wel een drempel ik probeer het wel hoor maar ik ben geen waterval van woorden zo in praktijk. Mag wel graag schrijven zoals je ziet kan ik mij makkelijk verwoorden. Hoe dan ook ik hoop dat voor anderen het ook een gezellig dagje mag zijn als anderen blij zijn dan ben ik ook blij. Lachende smiley

Ja ik zie daar ook naar uit het vasten weekend leer ik weer wat zusters en broeders kennen.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:25

CROSSROAD317 schreef:
Het homohuwelijk is ook niet goed te praten Johan, maar de mens daarachter mag je wel liefhebben. Waarom mogen (moeten) wij die mens liefhebben ?? Omdat God de mens zo Lief had, dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, omdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren gaat maar het eeuwige Leven heeft. Homofilie is een zonde, net als stelen, liegen, doodslag, enz. enz., het zijn de daden die God veroordeelt, daarvoor zul je als christen ook verantwoording moeten afleggen.
Gelukkig zal Jezus Christus onze voorspraak (vrijbrief) zijn als we voor God komen te staan, dan zal Hij zeggen, Ik heb hem/haar vrijgekocht door Mijn bloed. Niet je goede werken of je goede daden, nee dat je Jezus Christus hebt aangenomen als je persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, DAT EN DAT ALLEEN ZAL JE VRIJBRIEF ZIJN.

Amen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:28

Doorgrond mijn hart, en ken mijn weg , o Heer.
Beproef m’en zie wat niet is tot Uw eer.
Is soms de weg die ‘k ga niet goed voor mij?
Leid m’op de eeuw’ge weg, Heer, maak me vrij!

O Heer, heb dank, ‘k mag toch de Uwe zijn.
Uw dierbaar bloed wast mij van zonden rein.
Doop mij met vuur, Opdat ‘k mij niet meer schaam.
‘k Wil leven Heer, tot eer van Uwe naam!

Zie Heer, hier ben ‘k, maak mij een vat voor U.
Woon in mijn hart, vernieuw het, doe het nu.
Verbreek mijn wil, Maak m’ ook van hoogmoed vrij.
‘k Wil in U blijven Heer, blijf Gij in mij!

O, Heil’ge Geest, kom tot Uw heerschappij,
Schenk een herleving en begin in mij.
Zegen Uw volk, Maak ’t als een bruid bereid,
Wachtend op Jezus’ komst in heerlijkheid.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:38

JONATHAN890 schreef:
oeps....ik sta al op 2 waarschuwingen...t zou mijn laatste zijn werd mij gemaild. Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Tjonge hoe doe je dat, ik heb net van iemand die er meer verstand van heeft dan ik geleerd dat na één keer GEEL standaard overgegaan wordt op ROOD. Gefrustreerde smiley

Of is dat alleen bij dat spelletje waarin zo'n 20 meestal mannen achter een bal aan hollen om hem dan weg te schoppen als ze hem eindelijk hebben Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 22 september 2010, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:00

Mooiste moment van de dag?

pfff de mooiste dag van de week.

Ik houd mijn eten weer binnen, de koorts is gezakt, maar het allerbelangrijkste:

ONS MAM is weer thuis

Moest gister met spoed worden opgenomen met bse van 200 wat dus wijst op een enorme ontsteking (of erger) (ergens in haar buik, dat was alles wat duidelijk was). Maar gelukkig bleek alles enorm mee te vallen, de waarde was al weer terug naar 120 (hoort rond de 6 te liggen) en ze mag dus gewoon lekker thuis verder uitzieken.

Wat was ons pap blij toen ik hem aan de telefoon kreeg.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:08

JOHANN706 schreef:
Zoiets is mij overkomen, vanaf de geboorte van mijn Zoon ben ik er open over gaan praten, maar dit werkte niet wat uitendelijk tot de scheiding heeft geleid (nu 3 maand terug).
Waarom dan wel trouwen, nog een kind samen, en een huis kopen om samen gelukkig te worden.

Klinkt vreemd maar ik ging hier wel helemaal voor, en nu is de wereld onder mijn voeten weggestort nu ook dit erbij komt!

Laat ik ff waarschuwen dat ik waarschijnlijk heel onaardig ga klinken, dat is niet als aanval op jou bedoelt maar ik je stukje vallen een paar dingen op die mijn ex ( alcoholverslaafd) ook enorm had en met veel dingen nog steeds heeft. Ik ken jou niet, je situatie niet en de aard van je verslaving niet dus kan niet zeggen of mijn gevoel dat ik bij jou stukje krijg ook klopt.

Ik denk dat het voor een verslaafde heel moeilijk is, of zoniet onmogelijk, om in te denken hoeveel invloed zijn of haar verslaving op zn partner en de rest van het gezin heeft.
De verslaafde kan keuzes maken daarin, de partner niet, enkel de keuze wel of niet verder gaan in deze situatie.

Je schrijft dat het jou overkomen is......maar jij hebt ergens in de situatie gekozen toe te geven aan de verslaving, je ex is het echter WEL overkomen, die kreeg die keuze niet.
Bij jou is nu de grond onder je voeten weggeslagen......denk je niet dat dat bij haar ook gebeurd is toen jij verslaaft raakte?
het komt een beetje over of er jou nu van alles aangedaan is waar je niks aan kan doen.....maar besef je wel waar zij allemaal voor is komen te staan zonder dat ze er iets aan kon doen?

Ik snap dat het allemaal heel moeilijk voor je is nu, maar jezelf als slachtoffer gaan zien maakt het enkel erger want dan kom je er niet meer uit. Tuurlijk mag je er verdriet van hebben, maar vergeet ondertussen niet om aan jezelf te gaan werken, probeer in te gaan zien wat het met haar gedaan heeft en wat de reden is dat ze niet meer met je verder kan/wil.

Ik heb zelf een huwelijk met een alcoholist achter de rug en heb alles gedaan om te voorkomen dat het tot scheiding ging komen. Maar die kwam er toch, want dat kan je niet in je eentje voorkomen. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand heel makkelijk voor een scheiding kiest als er een verslaving in het spel komt. Maar ook als je in voor en tegenspoed elkaar trouw belooft kan het zo ver komen dat door de manier hoe 1 of beide partner met die tegenspoed om gaat, er toch een scheiding komt.
Na die scheiding heb ik ook heel hard geroepen dat ik nooit geen relatie meer wilde, mn vertrouwen was zo beschadigd dat ik echt niemand meer vertrouwde. Gelukkig kan je dat weer leren, wonden worden littekens in de loop van de tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:10

Ik las het anders Annette, dat zij een verslaving heeft en hij niet! Anders was mijn reactie ook anders geweest (maar dat begrijp jij wel Verlegen lachende smiley )

Misschien is het handig , Johan, als je iets duidelijker bent in hoe het zit?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:15

Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen Huilende smiley, smiley in tranen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!

Marieke
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:18

MENNE507 schreef:
Na lezen van deze thread voel ik me vrij/geïnspireerd genoeg om mijn profiel ook uit te breiden met mijn "handicap"/"labeltje"/"lastig onderwerp"...
Wie volgt? :)

Als je echt van iemand gaat houden , neem je er de beperkingen graag bij ... ik zou er nooit geen probleem van gemaakt hebben of maken...is dan misschien wel iets lastiger , maar moeilijk gaat ook .... en heb ook zo men kinderen groot gebracht .. Ik groeide op met een verlamde vader en zag dat men moeder alles voor hem deed ... en volledig uit haar hart .. en we waren allen gelukkig .... ik durf gerust zeggen dat ik een gelukkige jeugd had , geen luxe of weelde maar wel veel liefde , vriendschap en respect rondom ons ..... en tja , ik had wat graag men man behouden ook al was dat voor de rest van onze dagen met een beperking .. of zelfs beperkingen ...
Fouten of beperkingen zie je dik , als de liefde dun is en ja ... zie je dus dun ( of niet ) als de liefde dik is ............. Dus bij kennismaking , gewoon even iets verder kijken .... ontdek je zo het mooie ... want hoe mooi het ook allemaal wel mag zijn ... één knip en het kan ook met ons al heel anders zijn ...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:22

JOHANN706 schreef:

Uit je verhaal is niet helemaal duidelijk wie van jullie verslaafd is geraakt, vandaar denk ik dat de reacties die hierboven staan nogal verschillend zijn?

Misschien kun je toch iets duidelijker vertellen wat er heeft gespeeld (tenminste als je eerlijke reacties en evt. hulp wilt hebben)

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 22 september 2010, 14:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:24

gaarne de deelnemerslijst die IK plaatste gebruiken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:27

Wat is liefhebben? Begint het vaak niet met mensen te behoeden voor een verkeerde weg? Of betekent liefde, dat je de weg die iemand gaat goedkeurt en accepteert, terwijl je weet dat hij/zij naar de hel gaat? En de weg naar de hel is vaak ook al een hel. Want wat hebben ze aan hun geloof? Kennen ze Jezus, zoals wij ze kennen of staat deze religie niet veel meer in het teken van regels houden, zonder dat de nadruk ligt op bevrijding. Een islamiet is een slaaf, islam betekent onderwerping, een slaaf van zijn zonde, een slaaf van een verkeerde god een slaaf van verkeerde wetten. Een moslim leeft volgens het principe van oog om oog, tand om tand.

Omdat wij geloven in God en in de verlossing van Jezus zijn we natuurlijke vijanden van dit geloof. Immers, we worden gehaat door de duisternis en dat is ook de reden dat we alert moeten zijn voor aanvallen van deze vijand. We kunnen wel begrippen als tolerantie en respect hoog in ons vaandel hebben, de misvatting is echter dat we dat ook van hen verwachten. En dat is in veel gevallen niet mogelijk.

Moeten we dan dezelfde termen als hen gebruiken? Ik denk dat dat ook weer het uiterste is. We moeten er echter wel rekening mee houden dat ze zo over ons denken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:29

MARIEKE897 schreef:
Ik las het anders Annette, dat zij een verslaving heeft en hij niet! Anders was mijn reactie ook anders geweest (maar dat begrijp jij wel Verlegen lachende smiley )

Misschien is het handig , Johan, als je iets duidelijker bent in hoe het zit?

inderdaad, als ik het nog eens lees is het beide mogelijk......ik maakte eruit op dat johan een verslaving had...maar kan inderdaad ook andersom zijn. kan je ons even beter op weg helpen Johan?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:37

Het valt me op dat het quoten van een ander vaak niet goed gaat. En dan wordt de bijdrage verwarrend, want waar begint je eigen bijdrage en waar eindigt de quote. Terwijl het eigenlijk heel simpel is.
Voordat je post, kijk dan of het woord quote=naam tussen twee haken staat. Daar begint de quote. Aan het einde van de quote hoort dit te staan [/quote]
Dan krijg je bv dit:
Hans schreef:
Zo hoor je te quoten

Als je die regels in acht neemt wordt het allemaal overzichtelijker.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 22 september 2010, 14:43
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:38

MARIEKE897 schreef:
Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen Huilende smiley, smiley in tranen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!

Marieke

De 9e valt op zaterdag.

Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 22 september 2010, 14:56
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 15:04

MARISKA601 schreef:
gaarne de deelnemerslijst die IK plaatste gebruiken.

Mariska, ik heb het idee dat Katja er een paar namen (haar familie en vrienden) afgehaald heeft. Maar 'k begrijp dat je het overzichtelijk wilt houden!

Hmm......waar bemoei ik me eigenlijk mee. Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 ... 6194 Volgende
Pagina 1264 van 6194