| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE965
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:49
|
|
|
|
Hoi Pieter en Annette,
Gelukkig bestaat er zoiets als een keizersnee om alles toch tot een goed einde te brengen. Jammer dat het niet mee zat de laatste week maar
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ESTHER !!!
Ik hoop dat jullie nu al erg van haar genieten ookal zullen jullie best nog een beetje moeten bijkomen/herstellen. Ik wens jullie samen met je kinderen heel veel zegen toe.
Hartelijke groet, Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:54
|
|
|
|
Wow te gek!Gefeliciteerd !
Esther *ster* Mooie naam zeg !

Hoop op een spoedig herstel voor Annette!
Laatst aangepast door
|
MAAIKE874
|
op zondag 10 oktober 2010, 19:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:55
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Schrok idd wel toen ik hoorde dat je met je handen moest eten maar wende daar ook weer gauw aan ( tja..geen keus hé  |
Wat is er nu heerlijker dan eten met je handen . Je likt je vingers erbij af. Heb thuis mijn bestek weer opgeborgen. Scheelt een berg afwas.
Mensen ik heb genoten van het eten, de gezelligheid de ontmoeting. We zien elkaar vast nog wels eens ergens. Is het niet live dan wel online.
Rianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:56
|
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:59
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gefeliciteerd!!!!!!!!
Het is vast een prachtig en lief kind(met zo'n moeder )
Hopelijk hersteld Annette voorspoedig zodat ze volop kan gaan genieten. |
die moeder gaat nog wel. maar die vader!!
gefeliciflapstaart! met de opvoeding zit het wel goed, denk ik. 't scheelt Pieter in elk geval boompje klimmen op z'n 50e. en als pa nou ook nog een èchte auto koopt (ik kan het niet laten!) dan weet dochterlief helemáál wat Comfort is! ze kan het in elk geval in de auto van mama al vast ervaren.
en straks natuurlijk kraamschudden, he.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 oktober 2010, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:03
|
|
|
|
Gefeliciteerd met jullie dochter!! En wat een prachtige naam hebben jullie uitgekozen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:14
|
|
|
|
Whaow eindelijk!!
Annette en Pieter, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Wat een prachtige naam...Esther heel veel geluk gewenst voor jullie allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:15
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
mario pech pieter zei dat anita eerder was dus het is dan een gedeelde plaats
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | En toch werkt het niet zo. We zijn als mensen geneigd dingen snel goed te vinden, terwijl we ook nog te maken hebben met Gods principes, en die principes gaan vaak in tegen onze gevoelens. Als je al gaat bidden of het mag, heb je in jezelf al een keuze gemaakt. Gods woord is duidelijk seks hoort bij huwelijk....lijkt me niet iets waar je nog achteraf over zou moeten bidden. Je raakt dan verstrikt in je eigen gedachten, en je probeert daar dan weer een weg mee te vinden. Het is moeilijk om dan weer alles op een rijtje te krijgen. Seks is niet vrijblijvend, het heeft altijd gevolgen voor je relatie. Je relatie met je partner en je relatie met God. Zelf heb ik gehoord, dat er mensen zijn die regelmatig van partner wisselen. Het gaat ze om de spanning, het nieuwe, het jagen. Uiteindelijk komen ze op het op het punt dat ze niet meer in staat zijn een duurzame relatie aan te gaan. Dan is de seks belangrijker geworden dan de liefde. |
Helemaal mee eens. Helaas geeft het gevolgen in nieuwe relatie's en contacten. Wantrouw, beschadiging in gevoelens, op de tenen lopen, muren optrekken, voel sprieten die te sterk reageren enz..... Uiteindelijk loopt men vast en komt dan (weer) in de eenzaamheid terecht.
Zo heeft God het niet bedoeld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:19
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Helemaal mee eens. Helaas geeft het gevolgen in nieuwe relatie's en contacten. Wantrouw, beschadiging in gevoelens, op de tenen lopen, muren optrekken, voel sprieten die te sterk reageren enz..... Uiteindelijk loopt men vast en komt dan (weer) in de eenzaamheid terecht.
Zo heeft God het niet bedoeld. |
Soms is het al te ver... meestal is het 1 van de partners die verkeerd gaat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het is toch prachtig als mensen advies kunnen geven vanuit hun eigen achtergrond? Tess die weet hoe het is om moeilijkheden te hebben in je puberteit,Zinga vanuit haar werk met jongeren,Willemijn vanuit haar ervaringen......dat is een mooie combinatie dacht ik zo!Het is geen wedstrijd  |
Je hebt helemaal gelijk Leanne, het moet geen wedstrijd worden. Maar in dit geval vind ik de reacties van Tess en Zinga behoorlijk overtrokken.
Je kunt ervaring hebben met jongeren vanuit werk, toch is het een groot verschil. Ouders kennen hun kind, en de kinderen kennen de ouders. (reageren dus heel anders) Professionals, kennen kinderen, maar de kinderen kennen de professionals niet. (vaak is het reageren totaal anders dan in de (t)huis situatie)
Dus ik kan me Willemijn heel goed indenken als ze zegt tegen Tess, meer levenservaring te hebben op gebied van haar eigen kinderen. Haar kinderen zijn de tienerleeftijd/pubertijd al door. En wat dat betreft heeft ze dus gelijk met haar opmerking qua levenervaring....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:44
|
|
|
|
hee pieter en annette
GEFELICITEERD!
ook namens mijn kerels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RINSKE773
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:52
|
|
|
|
ik ken de Bazar goed, hartstikke leuk. Ik woon in Dordrecht dus dat is goed te doen. Ik hou de agenda in de gaten. [
quote=TESSYBEAR731]"Hotel Bazar"
In de dynamische Witte de Withstraat in Rotterdam vind je hotel en restaurant Bazar. Deze kleurrijke locatie bied je een heerlijk avondje uit. Je waant je op vakantie. Het restaurant is volledig oosters ingericht. Bazar doet haar naam eer aan; met de kleurige tafeltjes, opvallende lampen en vrolijke muziek doet het restaurant denken aan een markt op een verre vakantiebestemming. De gerechten op de kaart zijn voornamelijk afkomstig uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten en prettig geprijsd. Zo staat voor € 8,50 de dagelijks wisselende dagschotel op tafel. In de kelder is er ruimte voor groepen (tot 100 personen) en op de begane grond kunt u een biertje of een frisse mintthee drinken aan de gezellige bar. Je kunt hier terecht voor je ontbijt, lunch en diner. Het vlees is ook nog eens ritueel geslacht(halal).
http://www.hotelbazar.nl/
Wil dit restaurant al een tijdje eens uitproberen, wie gaat er mee? De bedoeling is om dit ergens eind November te doen...[/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:54
|
|
|
|
| SMULPOTJE144 schreef: | | Soms is het al te ver... meestal is het 1 van de partners die verkeerd gaat... | Het gaat niet eens om verkeerd gaan. Er zijn voldoende mensen die wel een leuke avond willen, evt het een weekje volhouden en daarna de ander weer dumpen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat niet eens om verkeerd gaan. Er zijn voldoende mensen die wel een leuke avond willen, evt het een weekje volhouden en daarna de ander weer dumpen. |
klopt of bewust de ander pijn doen, en er op kicken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:03
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd!!
Mooie naam Pieter en Annette
en een perfecte datum
:
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op zondag 10 oktober 2010, 20:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:12
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Het etentje was erg gezellig en lekker. Schrok idd wel toen ik hoorde dat je met je handen moest eten maar wende daar ook weer gauw aan ( tja..geen keus hé ). Ontzettend leuk om een aantal Forummers in het echt te zien en zo zie je maar weer dat ze in het echt nog leuker zijn! TOP avond!
Sorry lepeltje...begreep juist dat iedereen naar huis wilde,maar luisteren is dan ook niet mijn sterkste kant, invullen weer wel  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:13
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, en wat een mooie naam Esther! Annette en Pieter, Wil jullie met je gezin heel veel geluk wensen met de komst van dit nieuwe leven, dat jullie leven maar mag verrijken en mooier maken !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:14
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hoi Tess, ik denk dat ik er al eens geweest ben. Ik kan de site die je gaf niet openen. Is het een Afrikaans restaurant?
R'dam is nu niet bepaald een stad waar je de wagen makkelijk kwijt kan.
Frank |
Misschien net buiten Rotterdam parkeren Frank en dan de metro ... Doen wij voor het winkelen wel eens ... Is maar een idee , of het haalbaar is voor 'avonds , ja dat weet ik nu ook weer niet ... [/quote]
Tot min. 24.00 uur rijden de metro's en parkeergarages zijn de meeste tot heel laat open.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:18
|
|
|
|
| SMULPOTJE144 schreef: | | klopt of bewust de ander pijn doen, en er op kicken... |
Yeph....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:20
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | God straft de zonden niet......?
De joden riepen: Zijn bloed kome over ons en onze kinderen. Let op het joodse volk: hoevaak is dat niet gebeurt? de laatste wereldoorlog nog, ook daar waren de joden de dupe ik denk dat God wel degelijk de zonden straft, al lijkt het vaak niet meer in die mate als in het oude testament |
De kreet van Zijn bloed kome over ons en over onze kinderen werd uitgesproken door een opgehitste massa, die ook zo dom was dat ze zich liet ophitsen - een paar dagen daarvoor waren er nog hele andere dingen geroepen. Je kunt toch, vertaald naar deze tijd, wat voetbalsupporters gillen niet vergelijken met uitspraken waarvoor je het hele Nederlandse volk verantwoordelijk kunt stellen?
Dat er misbruik gemaakt is van deze tekst, ook door veel christenen, is wel duidelijk. Het godsbeeld waarbij men vooral een straffende God benadrukt, is daar debet aan geweest. In het begin van de oorlog waren dit soort opvattingen overigens algemener in Nederland dan men een paar jaar na de oorlog durfde toe te geven.
Wie als christen in deze uitspraak een rechtvaardiging van de Holocaust ziet, is wel heer ver van de boodschap van Christus, als mens een Jood notabene, verwijderd. Door en na Christus zijn offer is onze omgang met God een andere geworden en dat is maar goed ook. Door datzelfde offer mogen we nu de vergevende en liefdevolle God ervaren, en minder de vaak straffende God uit het Oude Verbond.
Thomas, die zijn God niet verantwoordelijk houdt voor de Holocaust.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 10 oktober 2010, 22:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:23
|
|
|
|
Graag wil ik 2 mooie concerten in Rotterdam onder de aandacht brengen;
Zaterdag 27 november om 20.15u, Pelgrimvaderskerk, Aelbrechtskolk 20: KAMERKOOR ROTTERDAM, 4 solisten, blaaskwartet en basso continuo verschillende werken van Schutz, Distler, Brahms, J.C. Bach, Blow en Purcell kaarten a €15,- via reserveren@kamerkoorrotterdam.nl
Woensdag 8 december om 19.30u, concertgebouw De Doelen, Schouwburgplein 50: COV SURSUM CORDA, 4 solisten, Randstedelijk Begeleidingsorkest MESSIAH van G.F. Handel kaarten: €25,-, €27,50 en €29,50, zie www.cov-sursumcorda.nl
Laatst aangepast door
|
WILLEMIEN943
|
op dinsdag 2 november 2010, 10:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:23
|
|
|
|
Annette en Pieter, van harte en nu maar hopen dat Annette er snel weer bovenop komt.
Tige lokwinske mei de lytse pop!*)
*) Van harte gelukgewenst met de baby.
Thomas, neemt vanavond een poppeslok op it lytse famke.
| PIETER649 schreef: | Vanmorgen om 10.32 uur werd in St. Antonius Krankenhaus Kleve geboren:
Esther Jeannette Adriana roepnaam Esther
Gewicht 3770 gram Lengte 54 cm
Na een vrij dramatische en pijnlijke week van vruchteloos inleiden is vanmorgen besloten alsnog een keizersnede uit te voeren. Moeder en kind zijn beiden gezond.
Ook namens Annette hartelijk dank voor alle betoonde meeleven, in welke vorm dan ook!  |
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 10 oktober 2010, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:28
|
|
|
|
Ik zit er nog midden in...gevoelsmatig gezien dan...
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op maandag 11 oktober 2010, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:29
|
|
|
|
[quote=LEPELTJE037 Mocht iemand schieuwnierig geworden zijn, naar het bananebier...[/quote]
Om thuis te oefenen. Koop een zak banananenschuimpjes, en een biertje. Merk maakt niet uit Stop zoveel mogelijk bananenschuimpjes in je mond (op zich al een uitdaging) kauw deze fijn zodat de kleverig zoete smaak doordringt tot diep in je smaakpapillen. Maar slik dit niet door.
Neem nu een slok bier en geniet! Dat is bananenbier... TOCH?
Alleen de kokosnoot om uit te drinken ontbreekt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:39
|
|
|
|
|
Annette en Pieter, ik ben blij voor jullie dat het zover is, dat jullie haar kunnen vasthouden en vertroetelen! Heel veel geluk met jullie dochtertje en zusje en ik wens Annette voorspoedig herstel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEK549
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:41
|
|
|
|
|
van harte gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:00
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | er zijn nu dus 2 plaatsen vrij
wie vult deze op en gaat gezellig met ons mee
een weekend van soberheid en de Here zoeken |
Mensen ik denk er nog even over na. U hoort van mij.
Rianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vanmorgen om 10.32 uur werd in St. Antonius Krankenhaus Kleve geboren:
Esther Jeannette Adriana roepnaam Esther
Gewicht 3770 gram Lengte 54 cm
Na een vrij dramatische en pijnlijke week van vruchteloos inleiden is vanmorgen besloten alsnog een keizersnede uit te voeren. Moeder en kind zijn beiden gezond.
Ook namens Annette hartelijk dank voor alle betoonde meeleven, in welke vorm dan ook!  |
Gefeliciteerd Pieter en Annette!!!
Sterkte met het bijkomen van het harde werken en veel geluk en zegen voor jullie kleine Geschenk! Geniet van jullie kleine hummel! 
GrZing!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 10 oktober 2010, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:10
|
|
|
|
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Esther... !!
Wat een prachtige naam hebben jullie voor haar uitgekozen... als ik een dochter had gehad had ze vast ook zo geheten (mits de vader het daar mee eens geworden was... ). Ik hoop dat Annette spoedig op mag knappen... Annette en Pieter echt fantastisch dat jullie nu een dochter hebben... !! ook veel geluk voor Denise en Bas...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 10 oktober 2010, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|