| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Helaas......... ik heb geen bus.  |
ik ook niet, maar ik weet wel hoe ze rijden (allerbelabberdst)
wees blij dat je geen bus hebt, je wil de wegenbelasting er niet van betalen (zo'n ding weegt 12 ton...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:24
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik ook niet, maar ik weet wel hoe ze rijden (allerbelabberdst)
wees blij dat je geen bus hebt, je wil de wegenbelasting er niet van betalen (zo'n ding weegt 12 ton...) |
word verekend met de prijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ho wacht even Visser...bedoel je nu dat de Sint niet bestaat? Wie pikt er dan elk jaar mijn geurveuters uit mijn schoentje. Volgens mij bestaat die goed heilig man uit Turkije nog wel...
Frank |
en ben je na zoveel jaar ook nog bang voor dat je mee moet in da zak der piet der pieten en dan maarmoet afwachten of je nu in turkije of in spanje beland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:49
|
|
|
|
|
zoals het er nu uitziet verleng ik (ook) niet. na 1 november zullen jullie me waarschijnlijk missen (als kiespijn).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:52
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Wie heeft er een leuk idee om sinterklaas te vieren. Veel geld en tijd in Sinterklaas stoppen wil ik niet. Maar toch wil ik met mn gezin een leuke avond hebben. Een surprise maken en het geijkte dobbelspel hebben we nu wel gehad. Wie heeft er een goed idee |
Hoi Ziva,
Wat leuk is om met een aantal mensen te doen is allemaal een paar kadotjes kopen voor een bepaald bedrag. Cado's inpakken en allemaal bij elkaar leggen. Dan neem je een grote dobbelsteen. degene die zes gooit mag het eerste kado pakken en uitpakken. Zo ga je door tot alle cadeaus zijn uitgepakt. Dan ga je verder degene die 6 gooit mag een cado van zichzelf omruilen met een ander( die ander mag zich er niet mee bemoeien). Spreek hiervoor een bepaalde tijd af. Zo kan je varieren als je bv 1 gooi allemaal een plaats naar rechts opschuiven. Spreek met elkaar af hoelang je het doet. Zo kan je van alles verzinnen. Erg leuk geeft veel pret. Wij doen het met collegas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:59
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | en ben je na zoveel jaar ook nog bang voor dat je mee moet in da zak der piet der pieten en dan maarmoet afwachten of je nu in turkije of in spanje beland |
Hoezo bang dat ik mee MOET, ik probeer al jaren stout genoeg te zijn om lekker te MOGEN overwinteren in Spanje, tot nog toe is dat nog steeds niet gelukt . Wie weet de Zonde die uitgespookt moet worden voor een gratis vakantie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:15
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Lijkt me fijn plan Alous, Je mag me vast noteren, hoop dat iemand me van het station wil halen,eneh....dit alles nog even onder voorbehoud! |
Baarn, lekker dichtbij, gezellig, ik doe mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:15
|
|
|
|
hoi pieter
we hebben elkaar net gesproken en helemaal bijgepraat ... ook op deze plaats wil ik, anneke, en mijn gezin julie nogmaals feliciteren. vandaag heb ik jullie geboorte kaartje gehad ... de tekst die daar opstaat vind ik zó mooi hé ... zou je dat met alle cmérs willen delen? ... vinden ze vast mooi ...
groetjes inka
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op dinsdag 12 oktober 2010, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:18
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | JA, inderdaad, duiken is heerlijk. Heb zelf als tiener inde Sloterplas (A'dam)gedoken maar vond er niet veel aan. Ze hebben daar een duikhuis. Leuke ervaring dat wel, maar pas in 2008 heb ik mn duikbrevetten 1 en 2 gehaald in Egypte. Toch heel wat prettiger en erg mooi. De prijs was hetzelfde als hier en in mijn geval heb ik examen gedaan in het engels omdat de duikleraar zijn nederlandse examen kwijt was. Echter geen probleem. Had privéles en heb het in 2x 3 dagen gehaald. Had het in 1 keer kunnen doen maar dat zou 4 dagen zijn geweest en die tijd had ik toen niet. Het is een heerlijke sport maar ik ben niet zodanig een fan ervan dat ik hier in nederland ga duiken. GA in januari met mn dochter ws weer naar egypte. GA dan ws wel duiken of zeker weten: snorkelen. |
Heerlijk alous...ik heb geen ervaring met duiken...maar snorkelen doe ik met of zonder snorkel...vergeet af en toe adem te halen...ben al meerdere malen in de rode zee geweest....ook aan de griekse en turkse kusten is het heerlijk snorkelen..hele ervaring he...ook Gods schepping ONDER water is zooooo mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:20
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | hoi pieter
we hebben elkaar net gesproken en helemaal bijgepraat ... ook op deze plaats wil ik, anneke, en mijn gezin julie nogmaals feliciteren. vandaag heb ik jullie geboorte kaartje gehad ... de tekst die daar opstaat vind ik zó mooi hé ... zou je dat met alle cmérs willen delen? ... vinden ze vast mooi ...
groetjes inka |
nu word ik nieuwsgierig pieter....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:21
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Terwijl je de grootste vijand vergeet denk ik
zelfacceptatie ..... |
jij kent mij cross...en ik weet dat je gelijk hebt.....dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:23
|
|
|
|
[quote=MARIAN519] Kleine stroming Grote gevolgen. Zoals eerder gezegd, stonden ook (vooral) in Ned, velen moslims te juigen in de straten. Dus kleine stroming? met een nog grotere aanhang, achter je rug zeggen oh wat erg, maar er onderling een dikhand spek in hebben is van varken toch wel lekker erg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:24
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Baarn, lekker dichtbij, gezellig, ik doe mee. | marianne wat fijn! kunnen we eindelijk weer es bijbeppen! voel je welkom!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:24
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nog een aanmelding ontvangen:
JONATHAN890 schreef: ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons
dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p
www.bungalows.nl is een leuke site.
Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan. dus in 1e instantie 8 personen en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken
wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:
1. carin303 2. jonathan890 3. willie400 o. v heb rooster nog niet van november ;) 4. grace585 (onder voorbehoud 80% zeker) 5. klaproos940 6. Loes550 7. .............. 8. ..............
Van de week wil ik definitief reserveren.....informeer ik jullie sowieso. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:35
|
|
|
|
Dinsdag 12 oktober:
VOLBRENG ALLES!
Er zal geen grens zijn aan wat je kunt volbrengen, realiseer je dat. Geef nooit èèn taak op, omdat die boven je kracht zou gaan en laat ook geen gedachte van die aard toe, tenzij je ziet, dat het niet MIJN wil was, dat je die taak op je nam, dit gebied IK je! Denk aan het nietige scheutje van het sneeuwklokje in de harde grond. Het is er zelfs niet zeker van, dat het door het zonlicht en de warmte zal worden begroet als het zich moeizaam een weg naar de oppervlakte heeft gebaand. Wat lijkt die taak zijn kracht te boven te gaan. Maar de innerlijke levensdrang in het bolletje stuwt het omhoog; die volbrengt deze taak. Het Koninkrijk der hemelen is hieraan gelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:44
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Vanmorgen om 11 uur.....Scheveningen Strand.....volop zon...heerlijke temperatuur, samen met mijn dochter genieten, meeuwen die (bijna) uit je hand eten, strak-blauwe hemel, heel goed gesprek en dikke knuffels....Dat was genieten! Kan ik weer effe op leven! |
nog bij crasy piano geweest?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:53
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | zoals het er nu uitziet verleng ik (ook) niet. na 1 november zullen jullie me waarschijnlijk missen (als kiespijn). |
En hoe ziet het er morgen uit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ho wacht even Visser...bedoel je nu dat de Sint niet bestaat? Wie pikt er dan elk jaar mijn geurveuters uit mijn schoentje. Volgens mij bestaat die goed heilig man uit Turkije nog wel...
Frank |
Misschien in Belgie? Urbanus heeft er wel wat van weg. maar hier in zeeland.................. nee , ech nie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:05
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | nog bij crasy piano geweest?  |
Die goeie ouwe tijd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:10
|
|
|
|
dat we onverwachts al eerder onze nieuwe pup vanmiddag op konden halen en ik het stralende gezicht van me zoontje zag toen kruimeltje het meeste al naar hem trok
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:13
|
|
|
|
Zojuist wil ik mij hierbij terug trekken ik kan mij niet meer bekostigen om een uitje voor te zetten. Want de afgelopen weekend heb ik al mijn centjes op gemaakt en heb ik nu niks in mijn portomonee voor deze week. Verder heb ik schulden van 30 euro bij mijn moeder die moet ik eerst de schuld van aflossen. Dus wil de ander het uitje voort zetten mag je eigen ideeen verder op je nemen. Het lukt mij niet helaas.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:13
|
|
|
|
We zijn op een verkeerde manier bezig als we ons zorgen maken over de Islam. God (Jaweh)en Allah zijn beslist niet de zelfde. De koran is geschreven door 1 persoon die alle zaken wij schandalig vinden dus nu wel goed bevonden worden. De Koran zou eerst met de duivelsverzen begonnen zijn( ingegeven door Iblis). De Bijbel is geschreven door ooggetuigen en duidelijk door God aangeraakte personen gelijk de profeten .
Ik heb geleerd op een nacht van gebed, om te bidden voor hen die verkeerd bezig zijn (het ging over een vraag van christenen in Noord Korea, die gebed vroegen voor hun beulen omdat zij wel gered zouden worden en de beulen niet als die zo door zouden gaan. Zo ook is het onze opdracht om voor hun te bidden en dat ook de extremisten aangeraakt mogen worden door de Heilige geest, want wij kunnen alleen maar werktuigen zijn van god en zullen op eigen kracht niets kunnen uitrichten.
We hebben Feike ter velde (4 avonden)gehad om over de eindtijd de praten, hij zei ontvang hen vriendelijk en gedraag je als goed christen, behandel hen met de liefde, die Jezus ons voorschrijft. Laat hun zien wie en wat Jezus werkelijk was, dat is beter dan bang zijn. .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:15
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | Maar het gaat hier om een hele andere situatie. Het gaat hier niet om mij... het gaat hier om Inka's zoon die helaas al op jonge leeftijd zijn geliefde moeder moest verliezen... dat is vreselijk... !! ...en het leven gaat door en je moet zonder verder... Als het dan niet goed gaat met een kind moet je dat niet negeren... daarom vind ik het ook heel goed van Inka dat hij dat naar buiten brengt... al twijfel ik of je dat op 't forum moet doen. Inka... ga nog eens praten met iemand die je goed kent, bijv. met die psychotherapeute... zij kent misschien wel als geen ander jouw situatie... misschien is dat een begin... Je kunt er beter te vroeg bij zijn dan te laat... mijn mening !
allemaal hoi ...
na een heerlijk weekend bij mijn vriendin anneke doorgebracht te hebben, lees ik jullie reaktie's ...
om als eerst op jou reaktie te reageren sus ... je hebt helemaal gelijk ... ik hou mij idd vast aan die lieve buurvrouw die psychotherapeute is ... dat jij zegt dat je het vreemd vind om mijn probleem op het forum te plaatsen, is jou probleem ... klinkt ff zakenlijk ... maar trek het je niet aan, mij ging het erom om maar één waardevolle reaktie te krijgen waar ik mee verder kan ... thats it ...
zakenlijk? ... ja in mijn werk ... hier op cm? ... néé wil ik niet ... maar jullie dwingen mij daar toe wél ... ik acepteer dan ook géén discussie's over hoeveel levenservaring iedereen dan wel heeft, sorry lieverds, maar open dan een nieuw topic op het forum betreft levens ervaring ... veel suxes ... het gaat hier om míjn aangegeven probleem ... méér niet ... na het openen van mijn sores, lees ik echt wel goéde adviezen ... dus dank daar voor, ga vooral verder ... maar wel ontopic blijven aub ... het idée om voor de 2 keer mijn werk neer te leggen is geen optie ... de situatie in de bouw is op dit moment héél anders dan toén ... ik moet sinds een jaar véél meer mijn best doen om aan het werk te blijven ... en ben dankbaar lieverds, dat dat idd ook lukt ... over mijn pubertje? ... op dit moment gaat het gelukkig goed ... straks gaat hij in de hefstvakantie weer een paar dagen logeren bij mijn dochter beertje ... jullie snap? ...
dank julie wel voor jullie bijdragen, maar hou aub op met bekvechten ... plsssssssssssssssssssssssssssss ....
liefs inka |
Hoi Inka,
Mij zul je er niet over horen hoor... als jij dit op het forum wil plaatsen is dat je goed recht. Ik wilde alleen aangeven dat het omdat het in dit geval om je zoon gaat, het misschien handiger is in jouw directe omgeving om advies te vragen (Volgens mij heb je veel waardevolle mensen om je heen) en met jouw directe omgeving bedoel ik je eigen vrienden, kennissen etc. daar die je situatie waarschijnlijk beter kennen. Ik hoop dat je nu begrijpt hoe ik het bedoel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:16
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=lSryHRCTMso
Deze liink is ook voor moslims of anders denkenden bedoeld. Werken met Gods hulp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 00:59
|
|
|
|
Als het beter gaat met mn dochter ga ik ook mee.
Ik ben er al verschillende keren geweest. Er is bij het café ook een speeltuintje. Maar ja in november zal het daar wel te koud voor zijn. Onze hond kreeg ook nog een botje, ook daar hebben ze aan gedacht. Dit jaar ben ik er nog niet geweest misschien is er wel iets veranderd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 01:19
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Een ontroerend stukje, wat ik ook een keer kreeg en bewaard heb in Word. Daar werd het volgende aan toegevoegd....
Wij zouden er nooit bewust voor kiezen om een gebroken hart te hebben. De kwelling en de tijd die nodig is om te herstellen, zijn gewoonweg te zwaar om te verdragen. Maar, er is Iemand die een perfect hart had en er voor koos om dit te laten breken. Wanneer een hart scheurt (breekt), dan vloeit er medisch gezien water uit (Johannes 19:33-34). Jezus ervoer op elke mogelijke manier wat een gebroken hart was. Hij begrijpt verraad, verleiding en verlies (Jesaja 53:3; Lucas 22:33-34; Matteüs 14:10-13). Hij is onze Trooster, Raadgever en Metgezel die de leegtes in onze harten kan vullen. |
Dank je Marijan, een hele mooie aanvulling ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 01:22
|
|
|
|
Heel mooi dank je wel. Geeft steun in moeilijke tijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 04:31
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | | misschien is er wel iets veranderd. |
ehm...het regime t.a.v. loslopende honden is/wordt veranderd. zoiets zag ik laatst in de G&E staan. (schijnt niet meer (overal) te mogen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 07:39
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Hoezo bang dat ik mee MOET, ik probeer al jaren stout genoeg te zijn om lekker te MOGEN overwinteren in Spanje, tot nog toe is dat nog steeds niet gelukt . Wie weet de Zonde die uitgespookt moet worden voor een gratis vakantie?  |
marianne misschien hebben de pieten wel een zwak oog voor jou of willen ze heb zoon schoonheid het niet aandoen
|
|
| Naar boven |
|
|