| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:22
|
|
|
|
Hoezo depri?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:23
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Annette....wat een ontzettend mooie foto van jou en Esther,ontroerend. De liefde van een moeder voor haar kind straalt er van af! |
Wel een beetje off-topic vind ik. Ze is nog lang geen puber.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vind net die droge opmerkingen van jullie zo grappig...de reacties...  |
Zorg jij dan voor de natte opmerkingen? Zit je buiten in de regen ofzo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:31
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Volgende week Woensdag is het thema Charismatiche verleidingen. Iedereen van harte welkom om bij deze lezing te komen.
Shalom,
Anita
GEESTELIJKE VERLEIDINGEN IN DE EINDTIJD
* Charismatische verleidingen
* Woensdag 3 November 2010
Plaats: Synodaal Gereformeerde Kerk De Gast 58 ZUIDHORN
Cursusleider: Ds. Theo Niemeijer uit Losser
Tijd: Iedereen is alle avonden om 20.00 uur van harte welkom en de toegang is vrij. |
Is te ver voor mij Anita! Maar zijn deze lezingen naderhand ook te beluisteren via internet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Precies Mar, zo is het ook bedoeld, prikkelend. En gezien de reacties mag ik wel zeggen dat die opzet geslaagd is. Maar wat ik nog steeds jammer vind, is dat zonde en straf van God nog steeds zo aan elkaar gekoppeld is, terwijl ik vind, dat je verder moet kijken dan alleen straf van God en jezelf de vraag moet stellen, wat doet de zonde in mijn leven en wat richt het eigenlijk aan? En dat is zowel een theologische vraag, maar ook evenzeer een existentiële vraag. |
Ik begrijp wat je bedoeld. Zonde zorgt ervoor, dat ik mijn indentiteit en ook mijn doel zal missen, waar ik naar streef te halen.... Dus ook in relatie's inclusief met God.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 27 oktober 2010, 21:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Is er al iets bekend ,Mario? Zet Feyenoord zijn woorden om in daden vanavond?
Ik duim voor ze! |
Het begint om 21.00 uur en dan plus 1,5 uur rekenen plus 15 minuten. Dus kwart voor elf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:57
|
|
|
|
Filippenzen 4 vers 6
Hoi allemaal,
Door omstandigheden is er morgen, donderdag geen gebedsroom, ik kan niet zeggen of deze ook volgende week door zal gaan.
Eva zit met verdriet, en neemt een tijd rust van CM,
Ik ben uitgeput door het geven van intensieve zorg aan enkele familieleden, en moet me in acht houden, graag gebed voor deze familieleden voor genezing, en kracht voor mij.
God laat geen bidder staan, Hij hoort en antwoord, je staat nooit alleen
Je kan eventueel morgen met elkaar bidden in de gebedsroom, samen bidden is ook erg zegenrijk.
Ook belangrijk is proberen je zegeningen te tellen, al kan je soms zo diep zitten, als je weet dat Hij bij je is, is dat al 1 zegening,
Lof en ere aan Hem,
Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Eva
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:08
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ik begrijp wat je bedoeld. Zonde zorgt ervoor, dat ik mijn indentiteit en ook mijn doel zal missen, waar ik naar streef te halen.... Dus ook in relatie's inclusief met God. |
Ik heb zonde op zich altijd al geinterpreteerd als je doel missen. Dat komt dan niet maare is het al.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:10
|
|
|
|
| MARTHA725 schreef: | Filippenzen 4 vers 6
Hoi allemaal,
Door omstandigheden is er morgen, donderdag geen gebedsroom, ik kan niet zeggen of deze ook volgende week door zal gaan.
Eva zit met verdriet, en neemt een tijd rust van CM,
Ik ben uitgeput door het geven van intensieve zorg aan enkele familieleden, en moet me in acht houden, graag gebed voor deze familieleden voor genezing, en kracht voor mij.
God laat geen bidder staan, Hij hoort en antwoord, je staat nooit alleen
Je kan eventueel morgen met elkaar bidden in de gebedsroom, samen bidden is ook erg zegenrijk.
Ook belangrijk is proberen je zegeningen te tellen, al kan je soms zo diep zitten, als je weet dat Hij bij je is, is dat al 1 zegening,
Lof en ere aan Hem,
Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Eva  |
Beide, heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst! Ik zal voor jullie bidden.
Liefs, José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Precies Mar, zo is het ook bedoeld, prikkelend. En gezien de reacties mag ik wel zeggen dat die opzet geslaagd is. Maar wat ik nog steeds jammer vind, is dat zonde en straf van God nog steeds zo aan elkaar gekoppeld is, terwijl ik vind, dat je verder moet kijken dan alleen straf van God en jezelf de vraag moet stellen, wat doet de zonde in mijn leven en wat richt het eigenlijk aan? En dat is zowel een theologische vraag, maar ook evenzeer een existentiële vraag. |
Dat vind ik een ongezonde houding. Nergens roept de bijbel op om te gaan navelstaren en te 'theologiseren' over de gevolgen van zonde in je leven. Integendeel, de bijbel roept op om onze focus te richten op Jezus, en ons door Hem te laten leiden.
Waar haal jij uit de bijbel dat wij verder moeten kijken? Bedoel je dat wij verder moeten kijken dan de bijbel?
Als de Heilige Geest Gods licht over zonde in je leven laat schijnen; dan laat je het vanzelf wel. Als je contemplatief over zonde, existentie, je doel missen (hoe ik-gericht) gaat nadenken kom je misschien wel wat te weten, maar de zonde nalaten zal er niet makkelijker van worden. Ik vermoed dat het zelfs averechts werkt, immers; hoe meer je nadenkt over datgene wat je niet moet doen, hoe groter de kans dat je het juist doet.
Wij zijn VERLOST van de zonde. Als je er dan over wilt nadenken, richt dan je blik op het kruis op Golgotha. Kijk naar wat het je Heer heeft gekost. Dan bedenk je je wel 2x voordat je de fout ingaat.
In Hebreeën 12 staat waarmee wij ons moeten bezig houden:
"Daarom dan, laten ook wij, nu wij zulk een grote wolk van getuigen rondom ons hebben, afleggen alle last en de zonde, die ons zo licht in de weg staat, en met volharding de wedloop lopen, die voor ons ligt. Laat ons oog daarbij alleen gericht zijn op Jezus, de leidsman en voleinder des geloofs, die, om de vreugde, welke voor Hem lag, het kruis op Zich genomen heeft, de schande niet achtende, en gezeten is ter rechterzijde van de troon Gods. Vestigt uw aandacht dan op Hem, die zulk een tegenspraak van de zondaren tegen Zich heeft verdragen, opdat gij niet door matheid van ziel verslapt. Gij hebt nog niet ten bloede toe weerstand geboden in uw worsteling tegen de zonde, en gij hebt de vermaning vergeten, die tot u als tot zonen spreekt: Mijn zoon, acht de tuchtiging des Heren niet gering, en verslap niet, als gij door Hem bestraft wordt, want wie Hij liefheeft, tuchtigt de Here, en Hij kastijdt iedere zoon, die Hij aanneemt. Als tuchtiging hebt gij dit te dragen: God behandelt u als zonen. Want is er wel een zoon, die door zijn vader niet getuchtigd wordt?"
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Is er al iets bekend ,Mario? Zet Feyenoord zijn woorden om in daden vanavond?
Ik duim voor ze! |
sssssssssssssst. wordt heel spannend voor Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | sssssssssssssst. wordt heel spannend voor Mario  |
Ik zit stiekum te luisteren en het wordt feest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:43
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat vind ik een ongezonde houding. Nergens roept de bijbel op om te gaan navelstaren en te 'theologiseren' over de gevolgen van zonde in je leven. Integendeel, de bijbel roept op om onze focus te richten op Jezus, en ons door Hem te laten leiden.
Waar haal jij uit de bijbel dat wij verder moeten kijken? Bedoel je dat wij verder moeten kijken dan de bijbel?
Als de Heilige Geest Gods licht over zonde in je leven laat schijnen; dan laat je het vanzelf wel. Als je contemplatief over zonde, existentie, je doel missen (hoe ik-gericht) gaat nadenken kom je misschien wel wat te weten, maar de zonde nalaten zal er niet makkelijker van worden. Ik vermoed dat het zelfs averechts werkt, immers; hoe meer je nadenkt over datgene wat je niet moet doen, hoe groter de kans dat je het juist doet.
Wij zijn VERLOST van de zonde. Als je er dan over wilt nadenken, richt dan je blik op het kruis op Golgotha. Kijk naar wat het je Heer heeft gekost. Dan bedenk je je wel 2x voordat je de fout ingaat.
In Hebreeën 12 staat waarmee wij ons moeten bezig houden:
"Daarom dan, laten ook wij, nu wij zulk een grote wolk van getuigen rondom ons hebben, afleggen alle last en de zonde, die ons zo licht in de weg staat, en met volharding de wedloop lopen, die voor ons ligt. Laat ons oog daarbij alleen gericht zijn op Jezus, de leidsman en voleinder des geloofs, die, om de vreugde, welke voor Hem lag, het kruis op Zich genomen heeft, de schande niet achtende, en gezeten is ter rechterzijde van de troon Gods. Vestigt uw aandacht dan op Hem, die zulk een tegenspraak van de zondaren tegen Zich heeft verdragen, opdat gij niet door matheid van ziel verslapt. Gij hebt nog niet ten bloede toe weerstand geboden in uw worsteling tegen de zonde, en gij hebt de vermaning vergeten, die tot u als tot zonen spreekt: Mijn zoon, acht de tuchtiging des Heren niet gering, en verslap niet, als gij door Hem bestraft wordt, want wie Hij liefheeft, tuchtigt de Here, en Hij kastijdt iedere zoon, die Hij aanneemt. Als tuchtiging hebt gij dit te dragen: God behandelt u als zonen. Want is er wel een zoon, die door zijn vader niet getuchtigd wordt?"
GrZing! |
dat is wat Chat ook zegt.... Bedenk wel dat dit gezegt wordt tegen diegenen welke de oude testament hadden, de nieuwe testament niet hebben zoals wij. De Here Jezus is getuchtigd door God wat wij eigenlijks zou moeten worden.....vanwege de zonde...(overtreden van Gods geboden).... Zonde afleggen betekend: niet meer de geboden van God overtreden zoals de Heer dat ook niet deed. Dan volg je Zijn spoor.....
Je zegt het zelf God straft: 'Mijn zoon, acht de tuchtiging des Heren niet gering, en verslap niet, als gij door Hem bestraft wordt"
Tuchtiging is de liefde...van God....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 27 oktober 2010, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wel een beetje off-topic vind ik. Ze is nog lang geen puber.  |
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen... alles evolueert...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:47
|
|
|
|
|
GROOT FEEST
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:48
|
|
|
|
|
3 - 0
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:49
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | GROOT FEEST |
Tja ... Beter laat dan nooit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:50
|
|
|
|
Feyenoord speelde op verplaatsing???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:51
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Spannend zeg! Zal voor je bidden. iig zit je nu lekker hoog op de wachtlijst. Dat geeft al veel hoop. liefs van mij |
Ben inmiddels opgeklommen naar de 3e plaats
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:51
|
|
|
|
Stil zijn de dagen van de week leeg zijn de lange uren de tijd van het verdriet,hier opgeschreven mijn hart voel aan als een lege schuur
Van binnen nog steeds die felle pijn jij werd van mij gescheiden waarom het zo moest zijn de manier waarop je moest lijden
de krassen,scherven op mijn ziel getekend door het leven stil geschreide tranen druppelen van verdriet tranen die niemand ziet
Jij zal nooit meer op mij wachten dan is het moeilijk om door te leven maar dan hoor ik U stem heel zacht; Ik zal je kracht en liefde geven.
Dan ga ik met al mijn stil verdriet tot God de Vader die op mij wacht en mijn stil geschreide tranen wel ziet het verdriet van het leven in mij gedragen wordt door de Vader keer op keer verzacht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 23:17
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | geen idee, miss een idee voor een andere keer..... en dan bijv amerikaans iedereen neemt wat mee en samen heb je een hele maaltijd! Ik zit ook maar beetje mee te denken weet wat het is om van een krap budget te moeten rondkomen vandaar Ik zeg altijd maar zo voor alles is een oplossing als je maar wilt! |
Voor alles is een oplossing ? Nou Peace als dat zo is, mag ik jouw hulp inschakelen ? zit met een probleem namelijk en heb geen idee wat de oplossing is... Sorry, offtopic...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 23:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben inmiddels opgeklommen naar de 3e plaats  |
Dat gaat de goede kant op!! Nu wordt t pas echt spannend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 23:28
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Die verklaring van het verschijnsel is vooral in het leven geroepen om die ervaringen van hel en of hemel van hun (veront)rustende lading te ontdoen.
Als je denkt zonder hersenactiviteit niets te kunnen ervaren dan geloof je dus feitelijk niet in het hiernamaals. Je kunt je hersens immers niet meenemen; dus dan ervaar je hierna niets meer. Spiritisten, hindoeïsten, moslims, christenen en bijna ieder ander geloof kan je vertellen dat de mens een eeuwig voortbestaand onderdeel bezit. In het christendom zijn dit de geest èn de ziel van de mens.
Wetenschappelijke pogingen om hel- en hemelverklaringen van hun betekenis te ontdoen bewijzen eens te meer wat Jezus vertelt in de gelijkenis over de rijke man en de bedelaar Lazarus. De rijke man die zijn ogen opslaat in de hel wil dat Lazarus, die in de hemel bij Abraham is, zijn familie waarschuwt. Abraham antwoordt: "Doch hij zeide tot hem: Indien zij naar Mozes en de profeten niet luisteren zullen zij ook, indien iemand uit de doden opstaat, zich niet laten gezeggen." Helaas heeft Hij gelijk.
GrZing |
Dit heeft met mijn verhaal echt niks te maken. De bijna-dood ervaring vindt juist wel in onze hersenen plaats en nemen we dus gewoon waar. Het is geen poging om iets te verklaren, het is plausibel. De bijnadoodervaring is vrij eenvoudig te analyseren. Het feit dat de dit fenomeen gewoon een scheikundig proces is, doet niets af van een geloof in het hiernamaals, noem het hemel of hel. Het geloof in het hiernamaals en de bijnadoodervaring zijn echt twee verschillende dingen, zonder enig verband. De mensen die deze ervaring hadden, zijn hooguit een illusie armer. Het geloof in God staat volledig overeind als je dit fenomeen weet uit te leggen. Veel mensen spreken op CM over occult. Welnu, de scheikundige nawerking van zuurstofarme hersencellen verklaren als even in de hemel geweest zijn, dat is pas occult. Een complottheorie dat het doel van wetenschappers is mensen van een geloof in God te willen afhouden is buiten iedere orde. De conclusie als je stelt dat je niet gelovig kunt zijn als je buiten de hersenactiviteit niets kunt waarnemen, mist werkelijk elke grond en heeft ook geen verband met het onderwerp. Het gaat om het verklaren van de bijnadoodervaring en dan werken de hersenen nog, daarna overigens ook. Dat we de hemel niet zullen en kunnen waarnemen door middel van hersenactiviteit is als zeker aan te nemen. Maar je kunt er niet uit afleiden dat je met deze verklaring van de bijnadoodervaring uitsluit dat er geen waarneming van de hemel mogelijk is buiten hersenactiviteit om - en je dus niet gelovig kan zijn. Dat oordeel zou je alleen op ethische gronden al niet eens mogen hebben. Dan zouden alle gelovige betas wel in kunnen pakken, maar gelukkig denken die daar te exact voor.
Thomas, die vindt dat geloven in God en kennis en toepassing van wetenschappelijke gegevens goed samen kunnen gaan.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 28 oktober 2010, 00:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 23:31
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat vind ik een ongezonde houding. Nergens roept de bijbel op om te gaan navelstaren en te 'theologiseren' over de gevolgen van zonde in je leven. Integendeel, de bijbel roept op om onze focus te richten op Jezus, en ons door Hem te laten leiden.
Waar haal jij uit de bijbel dat wij verder moeten kijken? Bedoel je dat wij verder moeten kijken dan de bijbel? |
| Rom. 13 schreef: | Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft, heeft de gehele wet vervuld. 9 Want: ‘Pleeg geen overspel, pleeg geen moord, steel niet, zet uw zinnen niet op wat van een ander is’ – deze en alle andere geboden worden samengevat in deze ene uitspraak: ‘Heb uw naaste lief als uzelf.’ 10 De liefde berokkent uw naaste geen kwaad, dus de wet vindt zijn vervulling in de liefde. 11 U kent de huidige tijd: het moment is gekomen waarop u uit de slaap moet ontwaken, want de redding is ons meer nabij dan toen we tot geloof kwamen. 12 De nacht loopt ten einde, de dag nadert al. Laten we ons daarom ontdoen van de praktijken van de duisternis en ons omgorden met de wapens van het licht. 13 Laten we daarom zo eerzaam leven als past bij de dag en ons onthouden van bras- en slemppartijen, ontucht en losbandigheid, tweespalt en jaloezie. 14 Omkleed u met de Heer Jezus Christus en geef niet toe aan uw eigen wil, die begeerten in u opwekt. |
Hier zien we een opsomming van een aantal zondes, waar we last van kunnen hebben. We kunnen dus een actieve rol hebben ten opzichte van zonde, geen passieve. Paulus benoemt hier duidelijk wat we moeten laten en hoe we moeten leven.
| ZINGA672 schreef: | Als de Heilige Geest Gods licht over zonde in je leven laat schijnen; dan laat je het vanzelf wel. Als je contemplatief over zonde, existentie, je doel missen (hoe ik-gericht) gaat nadenken kom je misschien wel wat te weten, maar de zonde nalaten zal er niet makkelijker van worden. Ik vermoed dat het zelfs averechts werkt, immers; hoe meer je nadenkt over datgene wat je niet moet doen, hoe groter de kans dat je het juist doet. | zelf vind ik dit een te passieve houding ten opzichte van zonde. Ik denk dat het goed is, te benoemen waar je zwakheden zijn en daar mee aan het werk gaan.
| ZINGA672 schreef: | | Wij zijn VERLOST van de zonde. Als je er dan over wilt nadenken, richt dan je blik op het kruis op Golgotha. Kijk naar wat het je Heer heeft gekost. Dan bedenk je je wel 2x voordat je de fout ingaat. | Denk je dan dat de strijd over is? Ik denk dat de strijd dan pas begonnen is.
| Ef. 4 schreef: | Leg daarom de leugen af en spreek de waarheid tegen elkaar, want wij zijn elkaars ledematen. 26 Als u boos wordt, zondig dan niet: laat de zon niet ondergaan over uw boosheid, 27 geef de duivel geen kans. 28 Laat wie steelt niet meer stelen, maar eerlijk de kost verdienen door zelf hard te werken om iets weg te kunnen geven aan wie het nodig heeft. 29 Laat geen vuile taal over uw lippen komen, maar alleen goede en waar nodig opbouwende woorden, die goeddoen aan wie ze hoort. 30 Maak Gods heilige Geest niet bedroefd, want hij is het stempel waarmee u gemerkt bent voor de dag van de verlossing. 31 Laat alle wrok en drift en boosheid varen, alle geschreeuw en gevloek, en alle kwaadaardigheid. 32 Wees goed voor elkaar en vol medeleven; vergeef elkaar zoals God u in Christus vergeven heeft. | Hoe concreet wil je het nog hebben dan? Zijn dit geen heel concrete voorbeelden van zonde waar je tegen kunt strijden? Dit is niet alleen contemplatief denken over zonde, maar heel praktisch bezig zijn met welke zonden je kunt loslaten. En dan merk je dat God je kracht geeft dingen te overwinnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 23:49
|
|
|
|
|
Goed stuk Thomas, je verklaaart wel een beetje waar ik wel eens over nagedacht heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 00:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Kweetniet Chat, maar deze teksten vind ik nou niet bepaald bij jou passen! Kan me nog heugen dat je eerder, bij een soortgelijke woordkeuze, niet gecharmeerd was en nu dit.....ik niet snap  |
De woorden zijn dan ook niet van Chat, maar van ene heer van Duin... Maar ook ik kon er niet aan voorbij om de ironie ervan in te zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 00:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zorg jij dan voor de natte opmerkingen? Zit je buiten in de regen ofzo?  |
Natte opmerkingen! Moeten we dan een spuugdoekje in de aanslag houden ofzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 00:52
|
|
|
|
Nou Chat, van wie die woorden ook mogen zijn...hihi...ik herken het gevoel....
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |