ChristianMatch

Forum

WK-gekte
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:46

PIETER649 schreef:
komt vaker voor dan jij denkt....

Ik kan me goed voorstellen dat een vrouw dol wordt van een man, die alle WK-wedstrijden wil zien. En dat komt voor! Het hele gezinsleven is dan toch ontwricht. Dus ik heb begrip voor een vrouw, dit het een beetje probeert in te perken. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:47

JONATHAN890 schreef:
Soms vraag ik mij wel eens af....waar is dat nou weer goed voor?
Nu zullen jullie wel denken waar heeft Jonathan het nu weer over. Maar deze keer eens iets anders. De VIP ingang en VIP behandeling.

VIP behandeling/ingang 1
Al vanaf jongst af aan worden wij opgevoed dat ouderen voorrang hebben, voorkeursbehandelingen verdienen. '' ga eens even staan, die mevrouw moet zitten '' Wie zegt nou eigenlijk dat ze wil zitten?? Dat kan ze toch zelf vragen als ze dat wil. Nu wordt ze in die zitpositie gedwongen, terwijl ze al lang genoeg achter die geraniums heeft gezeten.
Gelukkig draaien ze nu op TV eens een programma dat die oudjes eens mondiger worden, ons jongeren zelfs terug moeten pakken.
Dus als die oudjes maar voorkeur geven is er niet meer bij, ze vragen het maar.

VIP behandeling/ingang 2
Ken je dat ook? Van die dikbuiken, die het zelfs nog erger maken. In het openbaar vervoer staat iedereen al voor ze op...kom op, geef dat kind de ruimte om in te dalen ¿? Nee, dan moet je meemaken, zelfs in de rij voor de kassa krijgen ze voorrang, kunnen ze nog sneller naar huis en gaan hangen......kom op meid, 12 kg bijkomen bij een zwangerschap is meer dan genoeg.

VIP behandeling/ingang 3
Als dat kind er dan is, dan gaan ze gewoon verder met die VIP behandelingen ontvangen. Iedereen moet wijken voor die kleine puk. Familie ...zelfs oma's moeten er aan geloven. PUK heeft voorrang boven alles. Nee hoor oma wint het niet...we komen pas op visite als PUK klaar met slapen is, en we gaan weer weg voordat PUK maar slaap krijgt. Huilt PUK dan krijgt het alles zodat PUK het maar weer naar zijn zin krijgt.
Dat houdt PUK trouwens vol totdat PUK zeker 13 jaar is. Janken als het iets wil, totdat het weer zijn/haar zin krijgt.

VIP ingang 4
Bij concerten, voetbalwedstrijden, de ski-lift, bij de RAI en AHOY, Efteling overal heb je VIP ingangen. Ben je belangrijker dan de rest van het gepeupel, dan mag je die rijen gewoon passeren. Zelfs de rode loper wordt uitgerold om JOU !!!!! binnen te halen.
Ja in het klootjesvolk rijtje voel je je eigenwaarde behoorlijk afnemen. Stond je al niet hoog op de genodigden lijst, dan weet je het nu zeker, die daar net langs jou lopen en de VIP ingang nemen, zijn vele malen belangrijker. Kijk van Bea kan ik het nog wel hebben, dat ze buiten het gewone volk wordt gehouden, op Koninginnedag is meer dan genoeg.

VIP ingang 5
Sprak laatst met wat christenen. Naar het schijnt heeft de hemel zelfs een VIP-ingang. Dus niet dat wachten in die ellenlange rij, geen bordje ''van hieraf is het nog 3 uur wachten''.
Het schijnt dus echt zo te zijn, zelfs als je het aardse afgelegd heb, alles zou dan anders moeten worden, maar nee, zelfs daar is een VIP ingang.
Er zijn dus gewoon kerken die zichzelf beter vinden dan andere, zelfs het de toehoorders daar voorhouden.
Als je niet in tongen bid, kom je in de wachtrij, ben je geen Jehova, dan kom je in de wachtrij. De RK verkocht zelfs aflaten, zodat je alsnog kon switchen naar de VIP ingang. En het lijkt ook wel dat elke kerk die traditioneler is dan de andere kerk een VIP ingang heeft.

Leuke bijdrage Jonathan... Lachende smiley
En idd. het is maar de vraag of alle ouderen willen zitten...

Weet je wat ik wel grappig vind ? die extra koopavonden bij V&D waarin je voor je de V&D ingaat zomaar op de rode loper mag.
Ik heb altijd gezegd "hoe mensen tegen mij aankijken moeten zij weten, ik vind het pas van echte waarde wie ik ben voor God."
En mocht er een VIP behandeling zijn in de hemel (of misschien bedoel je de nieuwe aarde) dan is dat nog altijd aan God zelf denk ik... en ik geloof dat dat nog goed is ook !!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:47

BERT168 schreef:
dat klopt wel tess,maar betekent matches niet hetzelfde dan?
dan zou er verschil moeten zijn dus tussen lincs en matches toch?
het verschil tussen die 2 is mij niet helemaal duidelijk eingelijk.
als de redactie nou ook eens een zou reageren,zouden we er heel snel uit zijn denk ik,maar die zeggen nooit zoveel heb ik de indruk...

Bij matches moet je je eigen voorkeuren instellen. Bij de lincs, heeft CM dat voor je gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:55

MARIJAN072 schreef:
Bij matches moet je je eigen voorkeuren instellen. Bij de lincs, heeft CM dat voor je gedaan.

Wat Marijan zei, Bert...Lincs zijn ook meer gericht op een relatie, terwijl matches puur gaan om aansluiting op vriendschappelijk niveau.
Daarnaast kun je bij matches ook zelf een leeftijdsgrens instellen, en verschillen je lincs max. 5 jaar met jezelf... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 30 oktober 2010, 15:57
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:57

Kijk zo leer ik ook nog eens wat
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:00

LEANNE226 schreef:
Ken je de term "pijnmanagement"?Dan wordt er door een fysiotherapeut samen met een psycholoog zowel de binnen als de buitenkant aangepakt,wordt veelal aangestuurd vanuit een pijnpoli en is niets zweverigs aan Knipoog smiley

Ja, ken ik! Helaas is mijn lijf nog steeds niet van plan zich eraan te houden Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HELEEN863

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:08

Wat zijn 'linc-scores'?
Wat zijn 'mijn lincs'?

Linc staat voor Love Indicating Computer. De computer van ChristianMatch berekent voor alle singles die maximaal 5 jaar van elkaar verschillen een linc-score. Hoe hoger de score, hoe beter de computer vindt dat jullie bij elkaar passen. We verklappen niet hoe en waarop de computer jullie linct, en hoe de linc-score wordt berekend; dat is het geheim van de smid Knipoog smiley Nog één opmerking: neem de score niet al te serieus. Ofte wel: doe geen huwelijksaanzoek uitsluitend gebaseerd op een hoge linc-score Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:25

CHATULIEM619 schreef:
Weet je wat ik dom vind, Frank? Dat je heel bewust alle beweringen naar het occulte afwijst. Enige termen, die die richting opwijzen: Inner Healing, Ying en Yang, kosmische energie. Alles wat in New Age gebezigd wordt. Het is duidelijk meer dan alleen fysiotherapie, de bron is nl. de verkeerde.

Het kan misschien dom zijn Chat in jouw en waarschijnlijk in vele anderen, hun beleving. Ik vind het dom dat er achter elke daad maar dan ook echt achter elke daad die enigzins afwijkt van (bepaalde) christelijke geloofsovertuigingen steeds het woord occult of satan er aan te pas moet komen. Dit is een vorm van paranoia. Op de duur zou je zelfs een vreemde geen hand meer durven geven uit angst dat hij of zij zo een 'kracht' in je zou brengen die satanistisch is. Dit leven moet dan toch ontzettend vermoeiend zijn voor sommige onder ons? Dat kan toch niet anders.

Frank (moe en ook wel triest omwille van de verschillen tussen de geloofsbelevingen)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:26

LEANNE226 schreef:
Ken je de term "pijnmanagement"?Dan wordt er door een fysiotherapeut samen met een psycholoog zowel de binnen als de buitenkant aangepakt,wordt veelal aangestuurd vanuit een pijnpoli en is niets zweverigs aan Knipoog smiley

Lachende smiley een mooie voorbeeld waar ik het volledig eens mee ben...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:28

MARIJAN072 schreef:
Echt niet?! Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Clown smiley Lachende smiley

Maarre.....welkom terug! Knipoog smiley Lachende smiley

Ik kon ook niet zonder al die lieve mensen hier .... Lachende smiley Clown smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:31

CROSSROAD317 schreef:
Ik kon ook niet zonder al die lieve mensen hier .... Lachende smiley Clown smiley Verliefde smiley

...als ik niet beter zou weten... Knipoog smiley
als je mij ook bij die lieve mensen rekent dank ik je van harte... Lachende smiley

Ik denk zelfs dat ik veruit de liefste ben van deze site... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:09

HELEEN863 schreef:
Wat zijn 'linc-scores'?
Wat zijn 'mijn lincs'?

Linc staat voor Love Indicating Computer. De computer van ChristianMatch berekent voor alle singles die maximaal 5 jaar van elkaar verschillen een linc-score. Hoe hoger de score, hoe beter de computer vindt dat jullie bij elkaar passen. We verklappen niet hoe en waarop de computer jullie linct, en hoe de linc-score wordt berekend; dat is het geheim van de smid Knipoog smiley Nog één opmerking: neem de score niet al te serieus. Ofte wel: doe geen huwelijksaanzoek uitsluitend gebaseerd op een hoge linc-score Knipoog smiley

ohjah...linc score..dat was ook al zoiets wat ik dacht............wat moet dat zijn en of voorstellen..

klinkt wel als.... een heel eind "succes verzekerd"
,
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:14

PIETER649 schreef:
ach, cm zit vol met dames die in een vroegere relatie hun hand overspeeld hebben... zich hier als potentieel liefdevolle gelijkwaardige partner presenteren, terwijl hun ex blij en dankbaar is van die heks af te zijn.

het word hoog tijd dat op ieder profiel van gescheiden mensen de ex ook een bijdrage mag schrijven, benieuwd of de profielen nog zo aantrekkelijk interessant blijven... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar goed, overgaande tot de orde van de dag... Marijan, wanneer stel jij ons jouw slaafje voor het leven voor?

Ja ja dat stel je nu voor
nu jij inmiddels niet meer tot de gescheiden mensen gerekent moet worden
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op zaterdag 30 oktober 2010, 17:15
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:16

MARIO216 schreef:
Pieter, wanneer mogen de winnaars van het namenraden, van jouw dochtertje, hun trots bewonderen?

maak een afspraak met Anita en jullie zijn van harte welkom Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:19

jullie zijn zo ying dat chatuliem wel kan yangken... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HELEEN863

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:25

PIEKIE042 schreef:
ohjah...linc score..dat was ook al zoiets wat ik dacht............wat moet dat zijn en of voorstellen..

klinkt wel als.... een heel eind "succes verzekerd"
,

Haha, ermee aan de slag zou k zeggen! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:34

ANGELIQUE327 schreef:
Vandaag, 30 oktober ziet de lijst van Boswandelaars in Baarn er als volgt uit:
Alous961
Marianne129
Miekjes285
Benny340
Sproet762
Thabitha338
Herman388
Jan863
Angelique327
Zivaatje309
Dini968
Wat me opvalt....er zijn maar drie mannen onder ons hier....de rest is dames.....ik dacht dat mannen altijd zo sportief waren? I.v.m.groeiende bierbuikies en zo?
Kom op, waar blijven onze sportievelingen?

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op donderdag 4 november 2010, 14:41
Naar boven

Auteur Bericht
JOEY284

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:37

Zoals iemand al eerder heeft aangehaald lijkt het weer een verschil te zijn in geloofsrichtingen ...

Wat ík denk dat het meer iets zegt over hóe onze relatie met Hem is ! Daarnaast moeten wij natuurlijk wél alles onderzoeken, wat niet wil zeggen dat we achter iedere boom een duiveltje zien.
Maar bedenk wél dat wij in een samenleving leven die voor ons christenen enorm moeilijk is. Onze verdrukking is voornamelijk erg subtiel. Wij christenen denken erg ik-gericht en egocentrisch. De meeste geloofsverschillen gaan over de marges van geloofszaken en we vergeten de kern van het evangelie.
Als we die marges loslaten en een open discussie aangaan voorkomen we al die scherpe meningen. Zie daar alle kerken, kerkmuurtjes, geloofsrichtingen, enz enz

Arme westerse christenen ... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:44

PIETER649 schreef:
jullie zijn zo ying dat chatuliem wel kan yangken... Clown smiley

Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:51

Het is allang bekend dat ik bij de "ware "kerk hoor

Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:53

HELEEN863 schreef:
Wat zijn 'linc-scores'?
Wat zijn 'mijn lincs'?

Klinkt alsof je connectie`s met onze Chris hebt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE667

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:09

Ik was wel van plan te gaan.
En ach, die dresscode, daar laat je je toch niet door bepalen. Heb je geen rode of zwarte kleren, dan trek je toch gewoon wat anders aan!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:22

[quote=JOEY284]Zoals iemand al eerder heeft aangehaald lijkt het weer een verschil te zijn in geloofsrichtingen ...

Maar bedenk wél dat wij in een samenleving leven die voor ons christenen enorm moeilijk is. Zelfs tussen de verschillende christelijke strekkingen blijkt er soms een onmogelijkheid tot samenleving te zijn. Heb ik vandaag nog vernomen wat me enorm droevig stemt want waar is dan het begrip gebleven.

Wij christenen denken erg ik-gericht en egocentrisch. Verraste, verbaasde smiley Dat heb ik bij mezelf en bij vele andere mannen en vrouwen -waarmee ik een bepaalde levenswijze deelde- zo niet ervaren...

De meeste geloofsverschillen gaan over de marges van geloofszaken en we vergeten de kern van het evangelie.
Als we die marges loslaten en een open discussie aangaan voorkomen we al die scherpe meningen. Zie daar alle kerken, kerkmuurtjes, geloofsrichtingen, enz enz
Daar ben ik het erg met je eens... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:22

DE KLOK MOET VANNACHT WEER EEN UUR TERUG GEZET WORDEN.

kunnen we een uur langer slapen, of..........we zijn een uur vroeger wakker. 't is maar hoe je het bekijkt.
Naar boven

Auteur Bericht
ZIVAATJE309

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:24

JOSINA022 schreef:
Helaas, helaas, heb de flat niet gekregen Huilende smiley, smiley in tranen

Ben alsnog als 2e geeindigd Gefrustreerde smiley

Jammer meid,
maar er komt vast nog een beter plekje voor je
Naar boven

Auteur Bericht
HELEEN863

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:26

CARIN303 schreef:

Haha nee hoor, ik kijk wel eens rond op de site! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Bij help staat erg veel info!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:28

Paars, rood, blauw of wit...het is alleen voor leden. Ik hoef mij er dus niet meer druk om te maken. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:28

CARIN303 schreef:

Chris houd het bij Daphne, geloof ik Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:30

tja angelique, ik ken het je nie zegge nie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 18:32

PIETER649 schreef:
tja angelique, ik ken het je nie zegge nie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Pieter, kinderwagens zijn ook welkom in de baarnse bossen hoor! Neem Esther gewoon effe mee!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 ... 6194 Volgende
Pagina 1440 van 6194