ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:04

ZINGA672 schreef:
Voor de leukste man van CM

http://www.youtube.com/watch?v=tiRG4rqzjX0

Lachende smiley

Hé Zinga, als je ons nu verteld wie die leukste man is kunnen we hem feliciteren... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:19

ANGELIQUE327 schreef:
Goed zo Pimp! Je staat genoteerd!

Lijkt me ook wel eens leuk Smiley die vol vragen zit lekker blauwbekken in de bossen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:25

MARIJAN072 schreef:
Maar Visser, zeg eens eerlijk...... Vind je deze bezorgdheid niet lief van Willemijn? Lachende smiley

Absoluut. Zo kennen we d'r eigenlijk niet he? Knipoog smiley Kreeftje he!

Visser , die er nog net geen trauma's aan over gehouden heeft. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:27

PIETER649 schreef:
hap hap hap Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ik dacht dat het jou als Duitser niet helemaal duidelijk was, dus een duidelijke toelichting was / is wel nodig in dit geval ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:27

ANGELIQUE327 schreef:
Visser wat een ramp voor jou..je heet immers Visser....en dan al die (groene?) monsters...!misschien een ideetje om eh...naar het ijsselmeer te verhuizen?
Never nooit nie.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:32

ZINGA672 schreef:
Voor de leukste man van CM

http://www.youtube.com/watch?v=tiRG4rqzjX0

Lachende smiley

Dank je Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:33

ANGELIQUE327 schreef:
ik denk erover naar Middelburg te gaan...moet nog effe wat regelen....

Heel goed van jou An. Naar de mooiste provincie van het land.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:37

PIETER649 schreef:
dan zou ik graag betaald worden voor het WERK dat ik doe.
en als ik zonodig een feessie wil vieren zoals mn verjaardag, de verjaardag van Bea, oogstfeest, suikerfeest, dankdag, allerheiligen, allemenachies of sinterklaas... nam ik daar wel n vrije dag voor.
ook als werknemer zie ik niet in waarom de werkgever op moet draaien voor alle mogelijke feestdagen.

En nu de echte feestjes graag, want die je opnoemt , dat slaat nergens op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . Zijn allemaal gewone werkdagen in Holland.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:43

CROSSROAD317 schreef:
Dank je Kussende smiley

Ik denk dat we het niet mogen weten... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:45

[quote=DAVID923]sorry maar hier ga je de fout in, nu praat je precies als job`s vrienden, die zeiden je zal wel gezondigd hebben, terwijl het een test was.
vaak zien we deze houding in de pinksterkerken en zien we een demoon achter elke boom en zal alles wel door zonde komen. het klopt dat we door aan bepaalde zonde vats te houden, satan macht geven, een voet tussen de deur, ruimte, maar het is niet per defenitie zo.

Gelukkig maar dat er in veel refo-kerken nu ook eindelijk eens aandacht wordt besteed aan de macht van satan, dat ze niet blijven zeggen dat satan geen kracht of macht meer heeft sinds hij is overwonnen ..... Smiley met dichtgeplakte mond
En het standpunt achter elke boom een demoon is niet van de pinkstergemeenten, denk dat satan hier een hand in het spel heeft gehad om de ernst van de situatie belachelijk te maken. Om christenen tegen elkaar uit te spelen.
De gevallen engel, de leugenaar van de beginne, zal niets nalaten om christenen tegen elkaar op te zetten, zodat ze zich niet kunnen bezighouden met Gods Woord te verkondigen aan / in de wereld.

Nee, achter elke boom een demoon zoeken is niet goed, maar bewust zijn van de machten en boze krachten om ons heen, is van Levensbelang. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:46

ANGELIQUE327 schreef:
Visser wat een ramp voor jou..je heet immers Visser....en dan al die (groene?) monsters...!misschien een ideetje om eh...naar het ijsselmeer te verhuizen?

Verraste, verbaasde smiley of is dat met andere bedoelingen dat je hem vraagt om te verhuizen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:50

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley of is dat met andere bedoelingen dat je hem vraagt om te verhuizen... Knipoog smiley

Nieuwsgierige Belg Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:52

VISSER278 schreef:

Oké, dat zegt genoeg...ik dacht het wel...euh, ik ben blij voor jullie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GEOFFREY861

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:55

[quote=DAVID923]sorry maar hier ga je de fout in, nu praat je precies als job`s vrienden, die zeiden je zal wel gezondigd hebben, terwijl het een test was.
vaak zien we deze houding in de pinksterkerken en zien we een demoon achter elke boom en zal alles wel door zonde komen. het klopt dat we door aan bepaalde zonde vats te houden, satan macht geven, een voet tussen de deur, ruimte, maar het is niet per defenitie zo.

Ik ben het inderdaad met uw eens dat wij zeker niet meer worden bestraft als we zondigen wij zijn namelijk gered. Alleen ik zeg toen met Job nog niet.

God zegt toch in Job 1:12....., alles wat hij heeft in in jouw handen............ Waarom is Job in satans handen?

Job 33: 8-12 is ook interesant

Maar even voor de duidelijkheid, God zij dank dat wij gered zijn door Jezus en wij nu kunnen rusten in Hem.

Blijft eem moeilijke kwestie. Maar das het leuke van discussies toch.

Laatst aangepast door
GEOFFREY861
op dinsdag 2 november 2010, 00:56
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:55

VISSER278 schreef:

Van nieuwsgierig gesproken: waar zit Tess eigenlijk? Ik lees haar nergens...ze ligt niet tussen haar hamburger zeker Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 22:57

[quote=CROSSROAD317]

Jullie praten zoveel over satan. Geef me nu eens een definitie van satan, aub.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 23:10

FRANKT627 schreef:
Van nieuwsgierig gesproken: waar zit Tess eigenlijk? Ik lees haar nergens...ze ligt niet tussen haar hamburger zeker Slapende smiley

He , we hebben het in dit topic over duiksport hoor. Dus op z'n netjes nederlands vraag je of ze d'r hamburger in gedoken is. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 23:11

PIETER649 schreef:
als "heerlijk ontspannen" het criterium is.... zul je er ook geen moeite mee hebben als je een vriend krijgt die zo af en toe ff een heerlijke ontspannende thaise euh..."massage" gaat halen zeker?
t mag dan overspel zijn... het is in ieder geval NIET occult Lachende smiley

Wat het criterium ook mag zijn... het simpele feit dat jij het ook doet, is geen geldig criterium. ( tenzij u zonder zonde bent netuurlijk, dan trek ik deze bijdrage acuut in Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

dan ga jij zeker ook geen pilsje in de kroeg halen want dat is ook ontspannend natuurlijk............ik heb een wat andere visie op ontspannen dan dat jij die hebt geloof ik......
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 23:12

VISSER278 schreef:
He , we hebben het in dit topic over duiksport hoor. Dus op z'n netjes nederlands vraag je of ze d'r hamburger in gedoken is. Gefrustreerde smiley
.

bedoel je nu of ze met een Hamburger in bed gedoken is???
Naar boven

Auteur Bericht
GEOFFREY861

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 23:28

Quote:

Vind ik inderdaad wel erg bot omdat te zeggen.
Het is ook de vraag of het waar is
De discippelen stellen ook zo'n vraag aan Jezus in Johannes 9 vers 2
Rabbi wie heeft gezondigd deze of zijn ouders omdat hij blind geboren is.
Geen van beide is het antwoord van Jezus hij is blind geboren om dat Gods werken in hem openbaar moeten worden.
Als er met alle mensen die "niet goed geloven' erge dingen gebeuren dan ziet het er voor ons allemaal niet best uit.
Gelukkig is Hij een genadige God

Ik zeg ook niet dat alle mensen die iets overkomt verkeert geloven, maar je kan ook niet zeggen dat alle mensen die iets overkomt dat dat gebeurt om Gods genade te laten zien.
Ik weet wel een ding zeker dat God "alles" in je leven gebruikt voor het goede. En natuurlijk alleen de Vader weet wat er in iemands hart zit.

Maar goed aan de andere kant als jij volledig gelooft dat Jezus ons gered heeft van onze zonden en van de Curse op aarde, waarom worden we nog ziek of wat dan ook? Ik weet dat het onmogelijk is voor ons om zo 100% zo gezegd te geloven alleen Jezus kan dat, maar goed er staat ook zoals hij "is" zo zijn wij in "deze" wereld. En waar "is" hij nu? Hij is de weg en de waarheid toch. Dus wat gebeurt er dan als je niet naar Jezus komt? Of als je Jezus kent maar toch probeert het te verdienen?

Knipoog smiley Dit kwam zo even te boven ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 23:53

[quote=FRANKT627] Jullie praten zoveel over satan. Geef me nu eens een definitie van satan, aub.

Nee, ik denk dat je dit in de bijbel zelf wel kunt nazoeken ..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GEOFFREY861

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 00:13

Quote:
nog zo`n dwaling is dat alle vervelende dingen (rampen, ziekte en ongeluk) van satan komen. de theologie en Godsbeeld is al verkeerd, de vooronderstelling dus gaan er theologisch vele dingen scheef.

Maar als God ons nog zou staffen welke doel had Jezus dan? Of bedoel je wat anders met dit?

Alles kwam toch door Adam. Toen leefde ze in een gevangenis van zonden, niet zonden als in zondige daden. Wat je ook deed je was nog steeds gevangen in zonden, als je dicht bij God kwam stierf je. Maar gelukkig heeft de tweede Adam (Jezus) door zijn gehoorzaamheid ons rechtvaardig gemaakt en mogen wij tot God komen.

Ik denk er some over zoals een genezing voor een dodelijke ziekt bijv.:
Hij heeft de medicijn of de manier om je te genezen maar die wil je niet. De resultaat is toch erg.

Laatst aangepast door
GEOFFREY861
op dinsdag 2 november 2010, 00:26
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 01:18

WILLEMIJN232 schreef:
Zijn hier leden dan die én Drents én Fries spreken...... Verraste, verbaasde smiley

Ik ben een geboren Drent die haar halve leven in Friesland woont en dus ook beide spreekt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 01:20

FRANKT627 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=G5CWKxKMcLA Knipoog smiley

Hier wordt ik blij van! Lachende smiley mn dochter zong dit altijd en speelde dan op haar gitaar. Ik zong altijd mee. Zo gezellig. Nu is ze het liedje zat. Maar ik vind het nog steeds een lief liedje waar je blij van wordt.
dank je wel Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 01:24

FRANKT627 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ttuA1UEUAI0&feature=related

Als ik dit clipje zie moet ik plots heel erg denken aan Leanne naar aanleiding van wat ze onlangs schreef over dat behangen en het spul in haar haartjes Lachende smiley

Haha wat een puinhoop zeg en behoorlijk luguber met die messen. T is te hopen dat Leanne er niet zo bij zat
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 02:08

http://www.youtube.com/watch?v=Qo45bX8KdsE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mVxpa-yjs6k&feature=related

Huilende smiley, smiley in tranen zo jammer dat de band niet meer bij elkaar is. Heel erg goed vooral live!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 06:42

http://www.youtube.com/watch?v=p4QqMKe3rwY&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 07:08

http://www.youtube.com/watch?v=ErvgV4P6Fzc&ob=av2e
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 07:50

toch staan er wel raadselachtige teksten in de bijbel, wat dat betreft geofrey;
wat doe jij dan met een tekst als; "zouden wij het goede van God ontvangen, en het kwade niet?"

hoe intepreteer je dat dan?
of psalm 73;
dat het de goddeloze wel lijkt te gaan, en de vrome van onheil in onheil valt? daar raakt de dichter danig van van streek tot hij op het einde let van deze personen......

lees de lap tekst van zinga eens, op de vorige pagina; een prachtig stuk!! en helemaal waar.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 2 november 2010, 08:51
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 09:15

TESSYBEAR731 schreef:
Ja, ken ik! Helaas is mijn lijf nog steeds niet van plan zich eraan te houden Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Heb je je dan wel afgevraagd 'waarom' deze therapie juist nu voorbij komt??
Ik geloof niet in toeval, dingen gebeuren en komen op je pad met een bepaalde reden..en als andere therapie niet afdoende is Tess..mss dan toch uitgaan van het positieve?
En ja, het klopt dat als blokkades opgeheven worden er sterke emoties naar boven komen, dat is echt niet wereldvreemd.

Marieke (jaaaaaaaaaaaa komt u maar Clown smiley )
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 ... 6194 Volgende
Pagina 1453 van 6194